(föètagco Rumptstad Districtsecretaresse m/v PZC «QBBfe» 30 Gemeente Schouwen-Duiveland 2 Administratief-juridische medewerkers milieu (m/v) Juridisch medewerker milieu (m/v) Defter power Supplies DEEN SALES EN MARKETING Twee Beginnende Assistent Accountants m/v Schipper Accountants Praktijkschool vakleerkracht gymnastiek en klassenassistent randon lêi beveiliging KraamzorgtjFentadministratiE js zaterdag 2 juni 2001 Aantrekkelijk, welgevormd en kerngezond. Voormalig eiland in de Zeeuwse Delta. Met Haamstede en Renesse aan de westkant, Bruinisse aan de oostkant en monumentenstad Zierikzee als centrumplaats. Dat is Schouwen-Duiveland, qua oppervlak één van de grotere gemeenten van ons land, met ruim 34.000 inwoners. Buitengewoon populaire recreatie bestemming. Schouwen-Duiveland is dan ook aantrekkelijk (stranden, duinen, bossen, polders, Oosterschelde en Grevelingenmeer), welgevormd (infrastructuur) en kerngezond (bedrijfsleven, bodem, water, zeelucht) èn uitstekend bereikbaar. Sinds de uitvoering van de Deltawerken heeft de (internationale) bedrijvigheid, w.o. de recreatiesector, zich snel ontwikkeld. Eveneens door de positieve impulsen van bedrijfsleven en toerisme genieten inwoners en recreanten van een goed voorzieningenniveau op allerlei gebied. De gemeente Schouwen-Duiveland is per 1 januari 1997 ontstaan uit samenvoeging van de zes voormalige gemeenten op dit 'eiland'. De gemeentelijke organisatie bestaat uit de sectoren Grondgebiedzaken, Maatschappelijke Aangelegenheden, Algemene en Interne Zaken en Externe Contacten. Elke sector omvat meerdere afdelingen. Op dit moment bevindt de gemeentelijke organisatie zich in een reorganisatieproces, waardoor wijzigingen in de huidige samenstelling te ven/vachten zijn. Voor de afdeling Bouw- en Milieuzaken zoeken wij voor 36 uur per week. Uw werkzaamheden bestaan voornamelijk uit 0 juridische en administratieve afhandeling van aanvragen in het kader van de wet Milieubeheer; bijwonen van hoorzittingen en verslaglegging daarvan; doen van aanschrijvingen; bewaken van termijnen en procedures; 9 adviseren aan het college over rapporten van hogere overheden over wetgeving en verordeningen op het vakgebied; verrichten van eenvoudige juridische werkzaamheden, zoals meldingen artikel 8.19 Wet Milieubeheer, intrekken vergunningen, ambtshalve wijzigingen, juridische toetsing ontvankelijkheid aanvragen milieuvergunning; bijhouden van geautomatiseerde bestanden en wetteksten. Wij vragen van u 9 een relevante MBO-opleiding (bijvoorbeeld MBO-milieukunde); 9 ervaring in een soortgelijke functie; 9 een klantgerichte instelling en goede communicatieve vaardigheden (mondeling èn schriftelijk); 9 een hoge mate van zelfstandigheid waarbij de nodige initiatieven worden ontplooid. voor 36 uur per week. Uw werkzaamheden bestaan voornamelijk uit 9 juridische advisering voor bezwaar-, beroeps- en handhavingsproce- dures en het vertegenwoordigen van de gemeente bij die procedures; 9 juridische toetsing van de milieuproducten voor een optimale kwali teitsborging; fungeren als juridische vraagbaak op het gebied van milieuwet geving en jurisprudentie implementeren van nieuwe ontwikkelingen in de milieuwetgeving; 9 adviseren bij (gecompliceerde) milieuvergunningen; 9 starten van handhavingsprocedures; 9 opstellen van nadere eisen AMvB's; 9 opstellen van periodieke rapportages. Wij vragen van u 9 een relevante HBO-opleiding (HBO-milieukunde of HBDO, specialisatie VROM); 9 ervaring in een soortgelijke functie; 9 kennis van en ervaring met het pleiten voor gerechtelijke instanties; een klantgerichte instelling en goede communicatieve vaardigheden (mondeling èn schriftelijk); 9 een hoge mate van zelfstandigheid waarbij de nodige initiatieven worden ontplooid; 9 stressbestendigheid. Wij bieden u 9 Voor de functie Administratief-juridisch medewerker milieu (1) een salaris dat (afhankelijk van leeftijd, opleiding en werkervaring) minimaal 3.497,00 (EUR 1.586,87) bruto per maand (aanloop schaal 7) en maximaal 5.848,00 (EUR 2.653,71) bruto per maand bedraagt (functieschaal 8). 9 Voor de functie Juridisch medewerker milieu (2) een salaris dat (afhankelijk van leeftijd, opleiding en werkervaring) minimaal 4.015,00 (EUR 1.821,93) bruto per maand (aanloopschaal 8) en maximaal 6.604,00 (EUR 2.996,76) bruto per maand bedraagt (functieschaal 9) bij een 36-urige werkweek (salarispeil 1 mei 2001). 9 De gemeente Schouwen-Duiveland kent, afhankelijk van de personeelsbeoordeling, een doorgroeimogelijkheid naar de uitloopschaal. 9 Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals flexibele werk tijden, een uitgebreide verlof- en ADV-regeling, kinderopvang, studiefaciliteiten en betaald ouderschapsverlof. Informatie Voor informatie over de inhoud van de functies kunt u terecht bij het afdelingshoofd Bouw- en Milieuzaken, K. Rouw, tel. 0111-452340. Acquisitie naar aanleiding van deze Belangstelling? Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot uiterlijk 18 juni sturen Onder vermelding van de functiebenaming aan de gemeente Schouwen-Duiveland, ter attentie van P&O, op de envelop. advertentie wordt niet op prijs gesteld. postbus 5555, 4300 JA Zierikzee. Delta Elektronika B.V. is een internationaal opererende producent van professionele hoogwaardige gelijkspanningsvoedingen. Wereldwijd vinden de producten hun afzet via een uitgebreid netwerk van distributeurs. In totaal werken 110 enthousiaste medewerkers aan deze producten waarbij men het volledige traject van ontwikkeling tot uiteindelijk eindproduct in eigen beheer heeft. Wegens een beoogde opvolging van de huidige functionaris zijn wij voor onze relatie op zoek naar een: SP (aankomend) HOOFD VERKOOP BINNENDIENST m/v "commerciële leidinggevende coach met helicopterview" De functie: Standplaats: Zierikzee Na een inwerkperiode door de huidige functionaris, wordl u verantwoordelijk voor de verkooptechnische en -ondersteunende kant van de organisatie. U bent een stimulerende coach, geeft leiding aan een verkoop- en administratieafdeling en bent tevens de spil tussen de verkoop- en supportafdeling. U beoordeelt order-en prijsaanvragen op technische mogelijk heden, adviseert prospects en treedt op als klankbord bij vragen van klanten. Bovendien bewaakt u levertijden, leveringsvoorwaarden en controleert de kredietwaardigheid van nieuwe klanten en neemt zonodig adequate beslissingen. Middels opgebouwde marktkennis en relatiebeheer bent u in staat om de afdelingen productieplanning en productontwikkeling te adviseren over het te voeren beleid Toekomstgericht stelt u mailingen, pressreleases en reclameadvertenties op. U rapporteert rechtstreeks aan de algemeen directeur Reacties: Is dit de uildaging die u zoekt? Stuur dan uw briel ol e-mail met curriculum vitae onder vermelding van vacaturenummer 000800 naar onderstaand adres, ter attentie van de heer A W. Schafer Zie voor verdere bedrijfsinformatie www.DeltaPowerSupplies com Delta Elektronika vraagt: I Delta Elektronika biedt: - Een atgeronde HBO-opleiding in een commerciële eiVof - Een prima salaris en dito se technische richting, bijvoorbeeld HEAO-CE/HTS-E die passen bij de zwaarte v; - Uitstekende communicatieve eigenschappen en sociale Een uitdagende groeifunctie vaardigheden met betrekking tot coaching en samenwerking middelgrote onderneming rr - Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrilt i tielijnen in een informeel en ndigheid in een te communica- RECRUITMENT - ASSESSMENT - EXECUTIVE SEARCH - INTERIM Elleboog 50. 4822 NA Breda. E-mail: breda@deen-groep nl Tel. 076-5319550/Fax 076-5319551 Internet: www.deensalesenmarketlng.nl Met zo'n 200 collega's, verdeeld over 7 vestigingen, heeft Schipper Accountants haar cliënten een breed scala van diensten te bieden. In verband met uitbreiding van onze activiteiten zijn wij voor onze vestiging in Goes op zoek naar Een boeiende groeifunctie voor enthousiaste starters De functie: Vanuit de locatie Goes verricht je voor een uiteenlopende groep opdrachtgevers werkzaam heden op het gebied van administratie en accoun tancy. Je verzorgt eenvoudige aangiftes, verwerkt administraties en stelt jaarrekeningen op. Daarnaast controleer je de door cliënten verwerkte administratieve gegevens. Aard en niveau van de werkzaamheden zullen zoveel mogelijk worden afgestemd op jouw mogelijkheden en wensen. Parttime invulling van deze functies is eventueel bespreekbaar. Wij vragen: Een financieel-economische vooropleiding op HBO-niveau, bijvoorbeeld HEAO-BE. Kandidaten op tenminste MBO- niveau, aangevuld met meerjarige relevante werkervaring worden eveneens uitgenodigd om te reageren. Verder ben je een fijne collega, flexibel en werk je accuraat. Wij bieden: Een uitdagende functie in een groeiende organisatie, waar eigen inbreng en initiatief worden gewaardeerd en gehonoreerd. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een premievrije pensioenregeling, ruime studie-faciliteiten, en een spaarloon- en premiespaarregeling. Eerst meer weten? Aanvullende informatie over de functies wordt graag gegeven door de heer Thomas Duijvesteijn, telefoon 0113-239421 (privé 0113-568097). Meer actuele informatie over ons bedrijf en over openstaande vacatures, ook in andere vestigingen, is te vinden op onze website, www.schipperaccountants.nl. Vanuit onze website is ook mogelijk om rechtstreeks te reageren op vacatures. Als je denkt, dat jouw inzet een bijdrage levert aan de tevredenheid van onze klanten, reageer dan snel! Stuur je schriftelijke reactie voorzien van CV naar Schipper Accountants, t.a.v. Wolter Jan Kliphuis, Postbus 8,4460 AA in Goes. E-mailen kan natuurlijk ook: wkliphuis@schipperacc.nl. ACCOUNTANTS EN BELASTINGADVISEURS Schermerhornstraat 2, Goes Tel. 0113-239400, fax 0113-230930, wwvv.schipperaccountants.nl Het bestuur van de Stichting Samenwerkingsscholen voor Speciaal Onderwijs en Voortgezet Speciaal Onderwijs in Zeeland vraagt voor i. t AWert^ Vacature vakleerkracht gymnastiek (salarisschaal 10): Werktijdsfactor: 0,5224 (15 lesuren en 10 uur taken in overleg), vanaf 20 augustus 2001. Bevoegdheid: Akte MO-P (A.L.O.), voorkeur mrt en akte speciaal onderwijs. Wij zoeken iemand die het huidige beleid wil doorzetten: o.a. het omvormen van het vak gym in het vak sportpro- motie. Procedure: solliciteren tot 16 juni. Gesprekken op 21 juni. Vacature klassenassistent (salarisschaal 4): Werktijdsfactor: 1 (volledig), vanaf 20 augustus. Bevoegdheid: SPW-klassenassistent, voorkeur ervaring in VSO. Wij zoeken iemand die ondersteunend kan zijn bij vakles- sen en bij onderbouwgroepen. Procedure: solliciteren tot 16 juni. Gesprekken op 28 juni. Beide vacatures: Richt uw brief aan: Bestuur Stichting Samenwerkings scholen voor so en vso in Zeeland, p/a Praktijkschool Het Bolwerk, Verwerijstraat 51, 4331 TB Middelburg. Benoe ming is in principe voor het eerste jaar tijdelijk. Indien mo gelijk kan daarna een benoeming voor onbepaalde tijd worden aangegaan. Informatie: directeur L. P. van Duivendijk (0118-627697/- 616831), waarnemend directeur F. Joosten (0118- 627697/634155). Wij bieden een persoonlijke begeleiding om het werk met onze leerlingen onder de knie te krijgen. U komt in een sterk betrokken team. Naast uw bevoegdheid verwachten we enthousiasme, inzet, begrip, inzicht, geduld, relative ringsvermogen en een flinke persoonlijke uitstraling. Taxi Centrale Renesse v.o.f. Postbus 8 4325 ZG Renesse Telefoon 0111 -463100 Vraagt wegens uitbreiding van werkzaamhden op korte termijn: CENTRALIST(E) Wat vragen wij: Ondernemende, flexibele, stressbestendige, gedreven persoonlijkheid met goede sociale vaardigheden; 9 Uitgebreide stratenkennis op Schouwen-Duiveland, Walcheren en Zuid-Beveland; 9 Variabele diensten, ook in het weekend en op feestdagen; 9 Kennis van automatisering is vereist. Wat bieden wij: 9 Uitstekend salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden op basis van de CAO Besloten Busvervoer. 9 Prettige werksfeer en goede werkomgeving U kunt bellen voor een afspraak op 0111 - 46 31 00 en vragen naar de heer C.W. Hage. De aardappeldivisie van Netagco is een krachtenbundeling van gespeciali seerde bedrijven op het gebied van ploegen, frezen, poten, rugopbouw, rooi en, inschuren, bewaren en sorteren van aardappelen. Netagco onderscheidt zich door constante productinnovatie, intensieve ontwikkeling, samenwerking en marktgerichte productie NETAGCO RUMPTSTAD is de grondmechanisatiespecialist van Netagco. De door Rumptstad ontworpen en gebouwde ploegen, frezen, loofklap- pers, planters etc. worden, tot voller tevredenheid en al ruim 60 jaar, ge bruikt door klanten over de gehele wereld. Binnenkort gaat onze magazijnbeheerder van de afdeling onderdelenverkoop met (vroeg) pensioen. Wij nodigden daarom geïnteresseerden uit te solliciteren naar de functie van: Magazijnbeheerder Spare Parts (m/v) Als verantwoordelijke voor het onderdelenmagazijn bent u de aangewezen persoon die onze klanten voorziet van informatie over de beschikbaarheid en prijzen van onderdelen. U beheert het onderdelenmagazijn en de onderdelen- administratie met behulp van een computersysteem. Bovendien handelt u zelfstandig onderdeelbestellingen af en bewaakt u de voorraad. Daarbij ver leent u tevens ondersteuning aan onze productieafdeling. Functie-eisen: Kennis van landbouwwerktuigen is noodzakelijk; Spreekvaardigheid in Duits en Engels (technische terminologie) is een pre; Ervaring in een soortgelijke functie is zeer gewenst; Een afgeronde opleiding of cursus tot magazijnbeheer/management. Wij bieden de geschikte kandidaat een afwisselende en zelfstandige functie in een boeiende branche. De beloning is in overeenstemming met de functie en uw ervaring. Heeft u belangstelling voor deze vacature, dan kunt u uw schriftelijke sollicita tie richten aan: Netagco Rumptstad, t.a.v. Piet van Rumpt, Postbus 1, 3243 ZG Stad aan 't Haringvliet. Voor nadere inlichtingen over deze functie kunt u bellen met Piet van Rumpt (0187-616137) of met Leo Hanse (0187-616128). Randon Beveiliging is een van de grootste beveiligingsorganisaties in Nederland. Wij leveren een uitgebreid scala beveiligingsdiensten uitgevoerd volgens de hoogste kwaliteitsnormen. Circa 3500 medewerk(st)ers zijn hier dagelijks met grote zorg mee bezig. Voor onze vestiging in Goes zijn wij op zoek naar een Als districtsecretaresse geef je invulling aan diverse algemene secretariële werkzaamheden en bied je ondersteuning aan het district en de districts manager. Je bent de spil van de vestiging, weet wat er gaande is en stuurt en coördineert waar nodig. Voor deze functie vragen wij: HBO werk- en denkniveau; 9 1 a 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie; goede communicatieve en contactuele eigenschappen; zelfstandige en probleemoplossende instelling; 9 vermogen om hoofd- en bijzaxen te onderscheiden; 9 resultaatgerichte houding. Wij bieden je een arbeidsovereenkomst voor fulltime dienstverband. Naast een prettige werkkring, goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Belangstelling? Stuur dan een sollicitatiebrief voorzien en curriculum vitae naar: Randon Beveiliging, t.a.v. De heer E. Reijnders, Van de Spiegelstraat 2, 4461 LL Goes. Of bel: (0113) 274890. Rectificatie De Stichting Provinciale Kraamzorg Entadministratie Zeeland verleent kraam zorg in de gehele provincie Zeeland. Ook de dienst Entadministratie-welke zorg draagt voor de uitvoering van het rijksvaccinatieprogramma van O tot 13-jarigen in geheel Zeeland - maakt deel uit van onze organisatie. Wij zijn een ISO en HKZ gecer tificeerde instelling. Voor de versterking van de (24 uurs) telefoondienst vragen wij een coördinator telefonische zorginzet voor ±40% De totale telefoondienst wordt gedraaid door acht personen en bestaat uit de vol gende vier onderdelen: 1. Avond-/nachtdienst op werkdagen vanuit de thuissituatie. 2. Avond-/nachtdienst op weekend/feestdagen vanuit de thuissituatie. 3. Dagdienst tijdens weekend/feestdagen vanuit de thuissituatie. 4. Dagdienst op werkdagen tijdens kantooruren vanuit kantoor. Iedere medewerker van de telefoondienst verricht gemiddeld één per drie a 4 weken j telefoondienst volgens een rooster. Functie-eisen Aangezien er naast planningstaken ook zorginhoudelijke vragen komen van zowel kraamverzorgenden als cliënten is een verpleegkundige of verzorgende achtergrond met ervaring op het gebied van de jeugdgezondheidszorg of kraamzorg vereist. Vaardigheden De aard van de baan vraagt, dat de coördinator telefonische zorginzet onder druk kan werken (stressbestendigheid); logisch, exact en rationeel kan denken en handelen: •mondelinge uitdrukkingsvaardigheid bezit; en prioriteiten kan stellen. Aanbod Om te beginnen bieden wij u een jaarcontract aan met uitzicht op een arbeidsover eenkomst voor onbepaalde tijd. Wij' volgen de CAO voor de Thuiszorg en hebben daarnaast een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden. Het brutosalaris voor een 40% dienstverband ligt tussen de 1.262,00 en 1.630,00 afhankelijk van opleiding en ervaring. Inlichtingen en sollicitatie Nadere inlichtingen worden verstrekt door mevrouw J. Muller-de Haan, hoofd kraamoentra, of haar plaatsvervanger, te bereiken onder telefoonnummer 0113- 224013 en mevrouw M.L. Dekker-Walrave, personeelsfunctionaris, te bereiken onder 1 telefoonnummer 0113-224029. Reactie binnen 14 dagen na ontvangst advertentie aan de Stichting Provinciale Kraamzorg Entadministratie Zeeland, Postbus 53, 4460 AS GOES onder ver melding van "sollicitatie" in linkerbovenhoek.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 30