i
PERSONEEL
Docent telecommunicatie
41
Manager bedrijfswerkplaats
Logistiek medewerker
Start7 Werkt zeker
Stichting Ter Weel
enthousiaste teamleider
Provincie Zeeland
Seniormedewerker
documentaire
informatievoorziening (m/v)
Heijmans Infrastructuur
en Milieu
uitvoerders (m/v)
van KEULEN TRANSPORT b.v.
Engineers en
Programmeurs
Elektromonteurs
zaterdag 12 mei 2001
Vertneer International te S' Heer-Arends-
kerke is het Europese steunpunt van Vermeer
Manufacturing Company, in Pella, Iowa,
U.S.A. Vermeer is fabrikant van sleuven-
gravers; machines voor de groenvoorziening
(boomverplanters, takkenversnipperaars en
stobbenfrezen); gestuurde boorinstallaties van
hit "Mini-rig" type, en persluchtraketten. De firma werd in 1948
door een geëmigreerde Nederlandse familie opgericht en heeft ca.
'700 werknemers. Vermeer International heeft 35 werknemers.
Vermeer International in 's Heer-Arendskerke is in verband met uit
breiding op zoek naar:
Als manager bedrijfswerkplaats geeft u leiding aan de werkplaats c.q.
productielijnen en coördineert en plant u de uit te voeren opdrachten/
orders voor de werkplaats/productie. In deze functie draagt u zorg voor
het effectief en efficiënt uitvoeren van de werkzaamheden en opdrachten,
ucoördineert (en voert eventueel uit) de storingsanalyse van machines
en lost deze op. Ook bent u verantwoordelijk voor de werkplaats en het
leidinggeven aan 5 monteurs en I werkvoorbereider. Verder beschikt u
over de capaciteit om het team te motiveren en op een juiste manier te
instrueren. Administratieve afhandeling behoort eveneens tot uw taken
pakket.
U heeft bij voorkeur een technische opleiding op minimaal MBO+ niveau,
aangevuld met minimaal 4 jaar relevante werkervaring. U bent tussen
de 30 en 45 jaar en heeft ervaring met leidinggeven. Daarnaast beheerst
u de Engelse taal en heeft u een 'Hands on'- mentaliteit. Assistentie in
een projectteam voor machines en productiemachines behoort tot het
takenpakket.
Wij bieden u een zeer zelfstandige functie in een klein team en in een
internationale omgeving. Het betreft een fulltime baan met mogelijk
heden om mee te denken over de ontwikkeling van het productieproces.
Ais logistiek medewerker voert u algemene werkzaamheden uit, zoals
containerafhandeling, de coördinatie van transporten, het aanvragen
van prijzen, et cetera. Daarnaast bent u verantwoordelijk voor het
afhandelen van orders en logistieke vragen van de eigen dealergroep.
Het begeleiden en het opstellen van speciale transportdocumenten .pf
behoort ook tot uw takenpakket.
U heeft een middelbare opleiding, bij voorkeur op logistiek gebied, en
minimaal 2 jaar werkervaring in logistieke functies. Daarnaast bent u
bekend met de logistieke administratie en beheerst u de Engelse taal in
woord en geschrift. Verder beschikt u over een 'Hands on'- mentaliteit.
Wij bieden u een zelfstandige functie in een klein team en in een inter
nationale omgeving. Het betreft een fulltime baan.
Voor beide vacatures zal de werving en selectieprocedure verlopen via
Start Uitzendbureau, Stationspark 2 in Goes. Indien u belangstelling
heeft voor de functie kunt u contact opnemen met Mark Slotboom,
tel. (0113) 24 01 00.
Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Uitzendbureau
Word jij onze nieuwe stuwende
kracht achter de bijzondere zorg?!!
Stichting Ter Weel omvat twee zorgcentra, één in
Goes en één in Krabbendijke. Beide zorgcentra
bestaan uit een gecombineerd verpleeghuis en een verzorgings
huis, waarbij wij zorg bieden aan veelal oudere mensen vanuit de visie
'de cliënt centraal'. Voor de units bijzondere zorg van het verpleeghuis in
Goes zijn wij met ingang van 1 juni op zoek naar een:
Bijzondere zorg:
De units bijzondere zorg zijn bedoeld voor met name ouderen met een
verpleeghuisindicatie psychogeriatrie waarbij sprake is van specifieke
gedragsproblemen in combinatie met lichamelijke en psychische klachten.
Bij de cliënten is de psychiatrische problematiek zodanig gestabiliseerd
dat opname in een psychiatrische voorziening niet langer nodig is, maar
opname op een reguliere verpleeghuisafdeling evenmin. De voornaamste
verwijzers voor de units bijzondere zorg zijn de klinische afdelingen
Ouderenpsychiatrie en Beschermd Wonen van Emergis, het centrum
voor geestelijke gezondheidszorg.
De functie:
Als coachend leidinggevende stimuleer en motiveer je de teams om samen
te werken aan een optimale verzorging en verpleging voor de cliënten.
Je bent verantwoordelijk voor de personeelsformatie en een efficiënte
inzet van zorg, waarbij je vrij bent in de keuze zelf te participeren in de
dagelijkse zorg. Het verrichten van verpleegkundige hoofdendiensten en
deelname aan verschillende overlegsituaties maken onderdeel uit van
de functie. Uiteraard vervul je een voortrekkersrol m.b.t. de kwaliteit van
zorg- en dienstverlening, je ondersteunt de visie van Stichting Ter Weel en
draagt deze ook uit.
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met
Gert-Jan van Schelt, manager bewonerszorg. Voor een functiebeschrijving
kun je contact opnemen met de afdeling P, O O. Beiden zijn te bereiken
via telefoonnummer 0113-216878.
Jouw bagage:
- diploma B-verpleegkundige, óf:
- verpleegkundige niveau 4 of 5 met differentiatie psychiatrisch zieken
en verstandelijk gehandicapten of differentiatie chronisch zieken
- werkervaring in de psychiatrie
- leidinggevende ervaring in de ouderenzorg
goede communicatieve en coachende vaardigheden
- gewend zijn onder druk te functioneren
- enthousiasmerende persoonlijkheid.
Ter Weel biedt:
- een functie voor 36 uur per week, waarbij 32 uur bespreekbaar is
- een uitdagende functie met ruimte voor eigen inbreng
- een salaris in functiegroep FWG 50 van de CAO V&V, met een
maximum van ƒ5758,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband
- werkdagen in principe van maandag tot en met vrijdag, diensten in overleg
- een dienstverband voor één jaar; bij gebleken geschiktheid wordt dit
omgezet in een aanstelling voor onbepaalde tijd
- een kinderopvangregeling
- goede opleidingsmogelijkheden.
Herken je jezelf?
Stuur dan je sollicitatiebrief met c.v. vóór 23 mei a.s. naar de afdeling
P. O O, Joannaplantsoen 14462 AV te Goes. De gesprekken zullen
plaatsvinden op 29 mei 2001
De Koninklijke Luchtmacht, een dynamische organisatie met zo'n 13.000 burger
medewerkers en militairen, beschermt het Nederlands grondgebied en verleent
ondersteuning in het kader van peace-keeping- en peace-enforcement-operaties
overal ter wereld. Bij de Koninklijke Luchtmacht gaat het om veel meer dan vliegen
alleen. Zo vergt het specialistisch materieel van de organisatie ook zeer deskundig
personeel. Het 133 Elektronisch en Technisch Opleidingssquadron, een onderdeel van
de Koninklijke Militaire School Luchtmacht, verzorgt een breed scala aan elektronische
en technische opleidingen voor het luchtmachtpersoneel. Deze school is gevestigd
op Vliegbasis Woensdrecht in Hoogerheide. De opleidingsafdeling Communicatie en
Informatie Systemen (Vakgroep CIS-Support) wil zich graag versterken met een
didactisch onderlegde hbo'er (v/m) die aan de slag wil als
Uw takenpakket omvat het geven van theorie- en praktijkonderwijs op lbo- en mbo-
niveau in de vakken basiselektronica, analoge en digitale techniek, zend- en ontvangst
techniek, radar en meettechniek. Verder speelt u een actieve rol bij het actualiseren,
schrijven en herschrijven van lessen met betrekking tot het bovengenoemde vakgebied.
U bezit een hbo-diploma Elektronica of Telematica, eventueel aangevuld met een
tweedegraads bevoegdheid, waaraan u deskundigheid toevoegt op het gebied van
genoemde vakdisciplines. Uw didactische, contactuele en communicatieve vaardig
heden stellen u in staat om uw kennis en kunde op enthousiaste, stimulerende en
professionele wijze over te brengen op uw cursisten. Daarbij is kennis van telecom
municatie en digitale techniek vereist. Ruime onderwijservaring en bekendheid met de
Koninklijke Luchtmacht zijn duidelijke pluspunten.
Wij bieden u een afwisselende en zelfstandige onderwijsfunctie binnen een enthousiast
team met professionele collega's. Binnen ons instituut krijgt u veel ruimte voor eigen
initiatief en verdere ontplooiing. Afhankelijk van uw kennis en ervaring bedraagt het
bruto jaarsalaris maximaal circa f. 90.500,- (schaal 10 BBAD), inclusief 8% vakantie
toeslag. Verder mag u rekenen op minimaal 23 vakantiedagen plus 12 ADV-dagen
per jaar en op een prima pakket studiefaciliteiten om binnen uw vakgebied up-to-date
te blijven.
Bent u geïnteresseerd? Meer informatie over deze functie en de organisatie kunt u
inwinnen bij het hoofd opleidingsafdeling CIS, de heer Kapitein J.F. Hendriks,
(0164) 69 34 10. Met vragen over de sollicitatieprocedure kunt u zich wenden tot
de personeelsconsulent, mevrouw Kapitein S.M.J. Jilderda, (0164) 69 25 29. In het
kader van het emancipatiebeleid straeft de Koninklijke Luchtmacht naar het in dienst
nemen van meer vrouwen. Ook geïnteresseerden die behoren tot een etnische minder
heidsgroep en gehandicapten worden nadrukkelijk uitgenodigd te solliciteren.
Uw sollicitatiebrief met c.v. kunt u binnen 14 dagen sturen naar de Koninklijke Militaire
School Luchtmacht, staf Personeel Organisatie, t.a.v. Kapitein S.M.J. Jilderda,
postbus 214630 AA Hoogerheide.
LUCHTMACHT BURGERPERSONEEL
Werken, wonen en ontspannen gaan in
Zeeland uitstekend samen: moderne
industriegebieden en havens, kilometers
strand, woningkeuze in alle sectoren,
fietspaden volop en geen files. Het
provinciaal bestuur doet zijn best om dit
zo te houden en te verbeteren, daartoe
zijn er ongeveer 1000 werknemers in
dienst.
Directie Welzijn, Economie en Bestuur
zorgt voor de ontwikkeling en uitvoering
van het provinciaal beleid op de terreinen
welzijn, economie en bestuur. De directie
is onderverdeeld in drie beleidsafdelingen
op voornoemde terreinen en een afdeling
bedrijfsvoering.
Afdeling Bedrijfsvoering biedt ondersteu
ning aan de drie beleidsafdelingen op het
gebied van personeelszorg, financiën,
financiële administratie, automatisering,
informatievoorziening en algemene
facilitering. Bij de afdeling werken 29
personen.
Hebt u belangstelling voor deze functie
en meent u aan de gestelde eisen te
voldoen dan ontvangen wij graag uw
sollicitatiebrief. U kunt deze, onder
vermelding van vacaturenummer
2001/02, richten aan de directeur van
directie WEB, de heer dr. S. Knigge,
Postbus 153, 4330 AD Middelburg.
Uw brief dient uiterlijk op 28 mei 2001 in
ons bezit te zijn.
Bij de cluster documentaire informatievoorziening (DIV) van de afdeling Bedrijfs
voering van directie Welzijn, Economie en Bestuur (WEB) verwerken de functio
narissen jaarlijks zo'n 10.000 documenten - zij registreren inkomende en uit
gaande brieven en andere documenten, vormen en ordenen dossiers, selecteren
en vernietigen archiefbescheiden en verstrekken informatie aan management en
medewerkers.
De geleidelijke overgang naar een digitaal archiefbeheer krijgt de komende jaren
gestalte en vraagt inventiviteit en flexibiliteit bij de overgang naar een andere
werkwijze.
Er is bij deze cluster een voltijdvacature ontstaan voor een
Uw functie
houdt in dat u taken verricht op het terrein van dossiervorming en -ordening en
daarnaast zorgt voor vakinhoudelijke coördinatie binnen de cluster DIV.
U levert tevens een inbreng in verschillende directie-overstijgende gremia op het
terrein van DIV en u zorgt voor een adequate overdracht van informatie binnen de
directie over ontwikkelingen en gemaakte (werk)afspraken. Voorts zorgt u voor
de implementatie van vastgestelde nieuwe werkwijzen. U vertegenwoordigt de
cluster binnen de afdeling en levert een bijdrage aan de werkbegroting en de
periodieke managementrapportages.
De komende jaren vinden (fundamentele) veranderingen plaats op het terrein van
archiefbeheer, met name digitalisering en veranderingen in de werkstroom-
beheersing. Op dit vlak levert u een stimulerende en initiërende bijdrage.
Wij zoeken
een enthousiaste collega die beschikt over diploma's SOD I en SOD II in combi
natie met BA of BOL. Kandidaten die beschikken over een afgeronde opleiding
HMDI hebben een pré.
Affiniteit met documentaire informatieverzorging achten wij belangrijk, evenals
ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking, vooral op het gebied van
digitale informatievoorziening en (administratieve) organisatie van werkproces
sen.
Om het profiel compleet te maken: wij willen graag dat u initiatieven ontplooit,
beschikt over overtuigingskracht, zowel zelfstandig als in teamverband kunt
werken, dat u beschikt over een servicegerichfe instelling, accuratesse, goede
contactuele eigenschappen en gevoel voor humor.
Wij bieden
een afwisselende, uitdagende functie in een plezierige en informele werkomge
ving. Het salaris is afhankelijk van uw opleiding, capaciteiten en ervaring en
bedraagt maximaal f 6.320,— 2.868,—) bruto per maand.
Daarnaast bieden wij goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals het pensioen
pakket van het ABP, het ziektekostenverzekeringspakket van de Interprovinciale
Ziektekostenregeling (IZR) en een kinderopvangregeling.
Doelgroepenbeleid
De provincie streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrouwen
alsmede indiensttreding van gehandicapten en allochtonen. Daarom worden
geïnteresseerden uit deze pnoriteitsgroepen uitdrukkelijk uitgenodigd te sol
liciteren.
Informatie
Nadere informatie kunt u inwinnen bij het hoofd van de afdeling Bedrijfsvoering,
de heer M.J. Krombeen telefoon (0118) 631307 of bij de heer J J. Schrier
(0118) 631279.
Voor de uitvoering van civieltechnische wegenbouwwerken in
de provincies Noord Brabant en Zeeland zijn wij op zoek naar
ervaren:
Uw opties
Binnen Heijmans Infrastructuur en Milieu heeft de uitvoerder
officieel de functiebenaming van bouwplaatsmanager, waarbi)
de functie-inhoud gelijk is.
U voert als uitvoerder zelfstandig (deel)projecten uit volgens
bestek en tekeningen binnen het budget, de werkbegroting
en de planning. U bent geheel verantwoordelijk voor de inzet
van personeel, materiaal en materieel. U weet opdrachtgevers,
leveranciers en onderaannemers op een positieve wijze
tegemoet te treden. Tevens zoeken wij voor de Sloop- en
Asbestsaneringsactiviteiten een uitvoerder en werkvoor
bereider/calculator
U beschikt over een MBO/HBO-opleiding, bij voorkeur
richting Civiele Techniek en enkele jaren relevante werkervaring.
Daarbij zijn leidinggevende en organisatorische capaciteiten,
alsmede vaktechnische kennis, improvisatietalent en stress
bestendigheid vereisten. Bovendien bent u bekend met
kwaliteits-, veiligheids- en milieusystemen en beschikt u over
goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.
Als innovatieve bouwpartner is de divisie Heijmans
Infrastructuur en Milieu intensief betrokken bij aansprekende
projecten zoals o.a. de Betuweroute, de HSL en de
Westerscheldetunnel. Gezien de huidige en toekomstige
ontwikkelingen menen wij u een zeer uitdagend toekomst
perspectief te kunnen bieden. Bij het realiseren van uw en
onze ambities krijgt u de steun die u nodig heeft, maar vooral
de vrijheid die u verdient. De dynamiek van Heijmans staaf
garant voor een uitdagende werkomgeving waarbij uw
inspanningen worden gewaardeerd.
Voor nadere inlichtingen over deze functie kunt u tijdens
kantooruren contact opnemen met de heer P. Backx, directeur,
telefoonnummer (0165) 522 900. Algemene informatie over
Heijmans en overige vacatures vindt u op internet:
www.heijmans.nl. Uw schriftelijke sollicitatie, vergezeld van
een curriculum vitae, kunt u binnen 10 dagen richten aan:
Heijmans Infrastructuur en Milieu, afdeling Personeel en
Opleidingen, t.a.v. mevrouw L.C.F.M. Buijs, personeelsmanager,
Postbus 380, 5240 AJ Rosmalen. Onder vermelding van
vacaturenummer: HIM01.042
Heijmans Infrastructuur en Milieu maakt deel uit van
Heijmans N.v. Met ruim 9.300 medewerkers en een
omzet van circa 2,25 miljard is Heijmans één van de
toonaangevende ondernemingen in de bouwnijverheid.
De divisie Heijmans Infrastructuur en Milieu heeft alle
expertise in huis voor het ontwerpen, aanleggen en
verbeteren van wegen, rioleringen, bedrijfsterreinen
en sportvelden. Opdrachtgevers zijn verzekerd van
een innovatieve partner die permanent de nadruk legt
op kwaliteit, onderzoek en advies. En waar mogelijk
profiteren zij van de kracht van een sterke, efficiënte
achterban: Heijmans N.v.
INTERNATIONAAL TRANSPORT CONTAINER-SERVICE OP-& OVERSLAG FERRYTRAILER-SERVICE
Wegens uitbreiding van onze
werkzaamheden zoeken wij:
Ervaren CHAUFFEURS internationaal m/v
en
CHAUFFEURS voor het weekend
Bent u geïnteresseerd, solliciteer dan.
VAN KEULEN TRANSPORT BV
Uyterschootweg 3, Middelburg
t.a.v. W. van Keulen
tel. 0118-616200 fax 616260
e-mail info@vankeulentransport.nl
Zebra Industrial
Projects BV Is een
ingenieursburo en
installatiebedrijf voor
industriële
automatisering,
instrumentatie en
energietechniek.
Onze klanten zijn
energiecentrales, de
(petro)chemie.
foodsector,
machinebouwers,
water- en
slibzuiveringen en
vele anderen, waaraan
bedrijfsklare installaties
worden geleverd, vanaf
ontwerp tot en met de
nazorg op gebied van
verdeelmrichtingen en
besturingsinstallaties
met PLC, DCS en
SCADA technieken
Zebra Industrial
Projects is gevestigd te
Goes en heeft een
zusteronderneming in
Indonesië
Het bedrijf is IS09002
en VCA gecertificeerd.
Wij zijn op zoek naar collega's om ons team te
versterken en hebben de volgende vacatures:
In deze functies worden klantspecifieke besturin
gen ontwikkeld, geprogrammeerd en in bedrijf ge
nomen. Wij vragen kandidaten met een HTS-op-
leiding met en zonder ervaring. Ook kandidaten
met een MTS opleiding met ruime ervaring kun
nen solliciteren.
Wij hebben plaats voor hulpmonteurs, zelfstandi
ge monteurs en servicemonteurs, alle kandidaten
met een passende opleiding en ervaring kunnen
hierop solliciteren.
Wij bieden uitdagende functies binnen een team
van jonge, enthousiaste collega's en salariëring
volgens CAO metaal/elektro.
Spreekt deze mogelijkheid je aan, schrijf dan per
omgaand een brief met CV aan:
Zebra Industrial Projects, Postbus 154,
4460 AD GOES.
Nadere informatie betreffende deze vacature is
te verkrijgen onder nummer 0113 - 251 811,
Dhr. C. de Visser.