iJbi
Emergis
PZC
WE ZOEKEN VANDAAG
ENTHOUSIAST ADMINISTRATIEF TALENT
VOOR DE BANCAIRE ONTWIKKELINGEN
VAN MORGEN
Administratief Medewerker
Huis&Hypotheek/Bedrijven
m/v
Financial Controller m/v
Rabobank
Systeembeheerder (m/v)
GEMEENTE MIDDELBURG
assistent tuinman m/v
zaterdag 5 mei 2001
De Rabobank West-Flakkee is een streekbank die het werkgebied tussen de
vuurtoren van Ouddorp en de watertoren van Dirksland bedient. Centraal in onze
dienstverlening staan de begrippen betrouwbaar en betrokken. De afdeling
Bedrijfsvoering van Rabobank West-Flakkee omvat de onderdelen Planning
Control, Systems Facilities, Krediet Risico Management, Centrale Klanten
Administratie en Management Ondersteuning. Ten behoeve van de Centrale
Klanten Administratie zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker
Huis&Hypotheek/Bedrijven. Voor Planning Control zijn wij op zoek naar
een Financial Controller.
Als Administratief Medewerker Huis&Hypotheek/Bedrijven
ben je verantwoordelijk voor het verzorgen van de administratieve afwikkeling van
alle voorkomende producten binnen het
segment Financieel Advies, Huis&Hypotheek
Advies en Bedrijven. Hiertoe behoren o.a. het
afwikkelen van overeenkomsten en
transacties, het verwerken van mutaties in
diverse administraties en het ondersteunen
van de (assistent)-adviseurs. Met een MBO-
opleiding en enige ervaring met
administratieve processen maak je bij ons een
prima start.
Als Financial Controller ben je een
belangrijke bedrijfskundige steunpilaar van
onze bank en rapporteer je rechtstreeks aan de
Onderdirecteur Bedrijfsvoering. Samen met
de commerciële afdelingen lever je het
grootste deel van de sturingsinformatie, in de
vorm van toegankelijke up-to-date rapportages met een heldere toelichting.
Bovendien draag je bij aan het balansmanagement. Van jou wordt ook een
belangrijke inbreng verwacht ten aanzien van de opzet en het geven van
uitvoering aan de administratieve organisatie en interne controle bij de bank.
Met een HBO-opleiding in een bedrijfseconomische of bedrijfskundige richting en
enkele jaren controlling-ervaring maak je bij ons een uitstekende start.
Informatie? Bel voor de vacatures met onderdirecteur Bedrijfsvoering
Hans van Gorp. Tel. 0187-4988 88.
Geïnteresseerd? Stuur je brief met C.V. binnen 14 dagen aan Rabobank
West-Flakkee, t.a.v. de heer J. C. G. M. de Jonge, Algemeen Directeur, Postbus 2,
3250 AA Stellendam.
West-Flakkee
Centrum voor Geestelijke Gezondheidszorg
Emergis is een professionele organisatie voor geestelijke gezondheidszorg in Zeeland. Het is één van de grotere
werkgevers in Zeeland. Bijna 900 mensen zetten zich dagelijks in voorde circa 6000 mensen die gebruik maken
van de zorg die Emergis biedt. Zij doen dat op meer dan dertig verschillende locaties verspreid over de provi
'ersjjreia
De afdeling Informatisering beheert een netwerk van enige honderden pc's voor zo'n 800 gebruikers verspreid over
30 lokaties met een veelheid aan applicaties. Er wordt gebruik gemaakt van Novell Netware, Windows NT,
Windows gx, Citrix en Unix.
Op dit moment zijn de inspanningen van de afdeling gericht op verdere professionalisering van de dienstverlening
en het omvormen van het bedrijfsnetwerk tot een IIE-net.
De afdeling Informatisering is een zelfstandig werkend team dat bestaat uit twee servicedeskmei
systeembeheerder, een systeemontwikkelaar en een adviseur informatisering.
Per direct zijn wij op zoek naar een:
Voor 36 uur per week.
De functie
De systeembeheerder fungeert als 2e lijnsondersteuning bij storingen op het gebied van hardware, software
en infrastructuur en houdt de systeemdocumentatie en procedurebeschrijvingen bij. Tevens bent u belast
met het opstellen en uitvoeren van instructies en routines met betrekking tot de 2e lijnsondersteuning.
Verder is het operationeel beheer van de ICT-infrastructuur een belangrijke taak, waaronder het implemen
teren van applicaties en (netwerk)besturingssystemen, het onderhouden van de systeeminrichting (NDS)
en het bewaken van de functionaliteit van de ICT-infrastructuur, de beschikbaarheid en de beveiliging van
de gebruikte systemen.
Daarnaast behoort het uitvoeren van en adviseren over het informatietechnologisch beleid tot uw taken en
neemt u deel aan projecten.
Het profiel
Wij zoeken een nieuwe collega die een relevante HBO-opleiding heeft genoten, enthousiast en flexibel is,
nauwkeurig werkt en goed past binnen ons team van zelfstandige professionals met eigen
verantwoordelijkheden. Tevens beschikt u over ervaring in het beheren van pc-netwerken, Windows 9X,
Novell NetWare en Windows NT. Ervaring met Unix, Citrix en Oracle is een pre.
Het aanbod
Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO GGZ horen bij deze functie.
Uw reactie
Wilt u meer informatie over de functie, dan kunt u contact opnemen met de heer L. Everts, systeem
ontwikkelaar. Het telefoonnummer is 0113 26 72 67.
E-mailen kan natuurlijk ook: everts@emergis.nl.
Schriftelijke sollicitatie, onder vermelding van vacaturenummer 2001.43 linksboven op de envelop, kunt u
vóór 15 mei 2001 richten aan Emergis, dienst Personeel en Opleiding, t.a.v. mevrouw J. Haver, personeels-
adviseur, Postbus 253, 4460 AR Goes.
Het e-mailadres is: P&0@emergis.nl.
Kijkt u ook eens op onze website: www.emergis.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Geestelijke
gezondheidszorg bieden
dichtbij huis, in heel
Zeeland. Samen zoeken
naar het beste antwoord
op ieders persoonlijke
vraag. Mensen
behandelen, begeleiden en
verzorgen. Deskundigen
degelijk. Dat is wat
Emergis doet, dagelijks.
C. OOSTROM'S CONSERVENFABRIEKEN B.V.. FRHT- EN GROENTENCONSER\ KX CANNED FRUIT EN VEGETABLES
C. Oostrom's
Conservenfabrieken B. V.
is één van Nederlands
belangrijkste producen
ten van groenten- en
fruitconserven.
Onder de merknaam
Coroos vindt een breed
assortiment conserven
die aan hoge kwaliteits
eisen voldoen, vanuit
Kapelle en Geldermal-
sen hun weg naar de
consument in zowel
binnen- als buitenland.
Tevens worden de
huismerken voor een
groot aantal Europese
grootwinkelbedrijven
geproduceerd.
Vanaf medio juni tot en met december verwerken wij groenten en fruit
oogsten. Gedurende deze periode zijn er vacatures voor de volgende
functies (m/v):
KWALITEITSCONTROLEURS
Tijdens uw halfjaarcontract controleert u aan de hand van bedrijfs
voorschriften tijdens de productie de kwaliteit van de grondstoffen,
halffabrikaten en eindproducten. Nauwkeurigheid en een opleiding
mavo of gelijkwaardig is vereist. Het werk wordt verricht in een twee
ploegendienst.
HEFTRUCKCHAUFFEURS
Alle voorkomende heftruckwerkzaamheden. Er wordt gereden met le
peltrucks en heftrucks voorzien van een kantelaar. Voor deze functie is
ruime aantoonbare ervaring vereist. Het werk wordt verricht in een
tweeploegendienst.
PRODUCTIEMEDEWERKERS
Alle voorkomende productiewerkzaamheden, zoals bedienen van
productiemachines, toezicht houden op de goede werking van deze
machines, sorteren van groenten- en fruitproducten, schoonmaak- en
opruimwerkzaamheden. Het werk wordt verricht in een tweeploegen
dienst.
KANTINEMEDEWERKSTER parttime
Voor medio juni tot en met medio oktober bemant u de kantine van
15:00 uur tot 21:00 uur. U verricht werkzaamheden zoals: bijvullen van
de automaten, serveren van soep en koffie en het schoonhouden van
de kantine.
TELEFONISTE (5x4 uur)
Gedurende de maanden juli augustus september ondersteunt u
parttime de receptie met het bedienen van de telefooncentrale en di
verse (eenvoudige) administratieve werkzaamheden. U dient minimaal
te beschikken over een Leao-opleiding of gelijkwaardig.
De voorwaarden:
Voor alle functies geldt een goed basissalaris.
In de tweeploegendienst ontvangt u tijdens de nachtdienst een ploe-
gentoeslag van 39%. Verder wordt er dagelijks langer dan 8 uur ge
werkt. Voor overuren geldt een overwerktoeslag van 150%. Uiteraard
worden uw reiskosten vergoed.
Geïnteresseerd? Voor de functie van productiemedewerker kunt u tele
fonisch een inschrijfformulier aanvragen (0113-333000), voor de overi
ge vacatures kunt u uw sollicitatiebrief binnen 2 weken zenden aan:
C. Oostrom's Conservenfabrieken B.V., t.a.v. de heer K.J. Wieringa,
Postbus 61, 4420 AC Kapelle.
Meubelmakerij Smit Is een jong, snel
groeiend bedrijf waar een enthousiast
team verkt aan meubelen op maat,
interieurbouw en antiekrestauratie voor
bedrjiven en particulieren.
Wij zoeken op korte termijn een
MEUBELMAKER INTERIEURBOUWER (M/V)
Wat verwachten wij?
zelfstandig kunnen functioneren
binnen een klein team
enige ervanng met het plaatsen
van interieurs op lokatie
geen 9-tot-5 mentaliteit
accuraat kunnen werken
MBO werk-en denkniveau
in bezit van rijbewijs B
Wat bieden wij?
40-urige werkweek
zeer afwisselende baan
goede werkomstandigheden
uitstekende arbeidsvoorwaarden
Geïnteresseerd?
Schrijf binnen 10 dagen een bnef met CV naar onderstaand adres
Voor meer informatie kunt u bellen met Danny Smit.
Correspondentie-adres:
Meubelmakerij Smit, Laan der Verenigde Naties 1D,
4337 CM Middelburg. Tel: (0118) 611460 Fax: (0118) 614804
Heb je interesse in een vast contract en wil je wer
ken bij Jan de Rijk?
KOM DAN LANGS OP EEN VAN DE
INFORMATIEOCHTENDEN:
Zaterdag 12 mei 9.30 uur 10.30 uur 11.30 uur,
Leemstraat 15, Roosendaal
Zaterdag 19 mei 9.30 uur 10.30 uur 11.30 uur,
Reykjavikweg 2, Schiphol
Jan de Rijk zoekt momenteel in samenwerking met
Randstad Transportdiensten collega's die aan de
slag willen als:
INTERNATIONAAL CHAUFFEUR
Ervaren chauffeurs
Beginnende chauffeurs, min. halfjaar
Trekker-oplegger ervaring
Koppels
Voor een uitnodiging en een routebeschrijving kun
je bellen met Randstad Transportdiensten,
telefoonnummer: 0165-565552
Bei 0900 - 20.20.990
voor de beste banen in Zeeland
tempo-team
7 dagen per week tussen 9 en 21 uur
Middelburg,
een ondernemende
stad met hart voor
traditie
De gemeente
Middelburg heeft
verstrekkende toe
komstplannen.
Deze zijn verwoord
in de "Kwaliteitsatlas
Middelburg 2030".
De uit die atlas
voortvloeiende
plannen geven een
krachtige impuls
aan de leefbaarheid
van Middelburg!
Door die plannen
groeit Middelburg
uit tot een stad met
nog meer dynamiek
en met veel ruimte
voor vernieuwing.
Een moderne stad,
waar mensen zich
thuis moeten voelen
en waar het uitste
kend werken,
wonen en leven
moet zijn. Bestuur
en medewerkers
werken hard aan de
realisering van de
ambitieuze plan
nen. Er wordt een
beroep gedaan
op de inzet en
creativiteit van de
medewerkers om de
toekomstplannen te
verwezenlijken
De gemeentelijke organisatie bestaat uit de Bestuursdienst en de diensten
Maatschappelijke Zaken, Stadsbeheer en Stadsontwikkeling.
De dienst Stadsbeheer bestaat uit de afdelingen Accommodaties,
Eigendomsbeheer, Stadsreiniging, Groenbeheer en Ondersteuning.
Voor de afdeling Groenbeheer zijn wij op zoek naar een
voor 36 uur per week
Functie-informatie:
- u verzorgt mede vaktechnische werkzaamheden, die voorkomen bij aanleg van
plantsoenen, gazons e.d., zoals grondwerkzaamheden, inzaaien van gazons,
planten van bomen, heesters en struiken tezamen met 1e en/of 2e tuinman;
- u verzorgt werkzaamheden, die voorkomen bij het onderhoud aan plantsoenen,
zoals bemesten, schoffelen, harken, kantsteken, waarbij de vaktechnische
werkzaamheden in hoofdzaak worden uitgevoerd door de 1e en/of 2e tuinman;
- u verricht overige voorkomende werkzaamheden.
Functieprofiel:
- een afgeronde vbo-opleiding, bijv. lagere tuinbouwschool of gelijkwaardig;
- assortimentskennis;
- kennis" van onderhoud van materieel.
Salaris:
- afhankelijk van opleiding en ervaring een aanvangssalaris van minimaal f 2.672,—
1.212,-) aanloopschaal 2 en maximaal f 4.029,- 1.828,—) functieschaal 3
bruto per maand;
- doorgroeimogelijkheden, afhankelijk van de personeelsbeoordeling, tot f 4.253,--
1.930,-) uitloopschaal 4 bruto per maand.
De gemeente kent een systeem van methodische personeelsbeoordeling.
Overige arbeidsvoorwaarden:
De gemeente kent een eigentijds personeelsbeleid en uitstekende arbeidsvoor
waarden zoals een 36-urige werkweek, variabele werktijden, de mogelijkheid
voor aan- en verkoop van verlofuren, ruime scholingsfaciliteiten, een verhuis
kostenregeling, een spaarloonregeling, betaald ouderschapsverlof, gesubsidieerde
kinderopvang, een pc/fiets- en kindopvangregeling en bedrijfsfitness.
Inlichtingen:
Nadere informatie over deze functie kunt u inwinnen bij de heer A.A.J.W.M. van
de Pas, hoofd afdeling Groenbeheer, telefoon (0118) 67 53 11 of bij de heer
H. ten Klooster, opzichter, telefoon (0118) 67 53 12.
Voor meer inlichtingen kunt u de internetsite van de gemeente raadplegen:
www.middelburg.nl
Procedure:
Bij de selectieprocedure wordt een vertegenwoordiging van het personeel betrokken.
De gemeente streeft ernaar meer vrouwen, gedeeltelijk arbeidsongeschikten en
personen uit etnische minderheden te benoemen. Zij worden uitdrukkelijk
verzocht te solliciteren.
U kunt uw sollicitatie voor dinsdag 15 mei 2001 richten aan het college van
burgemeester en wethouders van Middelburg, t.a.v. de heer L. de Klerk,
personeelsconsulent. Postbus 6000, 4330 LA Middelburg onder vermelding
van vacaturenummer 2001/08. E-mailen kan ook: petgay@middelburg.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en
ook niet gehonoreerd.