iJbi Emergis PZC WE ZOEKEN VANDAAG ENTHOUSIAST ADMINISTRATIEF TALENT VOOR DE BANCAIRE ONTWIKKELINGEN VAN MORGEN Administratief Medewerker Huis&Hypotheek/Bedrijven m/v Financial Controller m/v Rabobank Systeembeheerder (m/v) GEMEENTE MIDDELBURG assistent tuinman m/v zaterdag 5 mei 2001 De Rabobank West-Flakkee is een streekbank die het werkgebied tussen de vuurtoren van Ouddorp en de watertoren van Dirksland bedient. Centraal in onze dienstverlening staan de begrippen betrouwbaar en betrokken. De afdeling Bedrijfsvoering van Rabobank West-Flakkee omvat de onderdelen Planning Control, Systems Facilities, Krediet Risico Management, Centrale Klanten Administratie en Management Ondersteuning. Ten behoeve van de Centrale Klanten Administratie zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker Huis&Hypotheek/Bedrijven. Voor Planning Control zijn wij op zoek naar een Financial Controller. Als Administratief Medewerker Huis&Hypotheek/Bedrijven ben je verantwoordelijk voor het verzorgen van de administratieve afwikkeling van alle voorkomende producten binnen het segment Financieel Advies, Huis&Hypotheek Advies en Bedrijven. Hiertoe behoren o.a. het afwikkelen van overeenkomsten en transacties, het verwerken van mutaties in diverse administraties en het ondersteunen van de (assistent)-adviseurs. Met een MBO- opleiding en enige ervaring met administratieve processen maak je bij ons een prima start. Als Financial Controller ben je een belangrijke bedrijfskundige steunpilaar van onze bank en rapporteer je rechtstreeks aan de Onderdirecteur Bedrijfsvoering. Samen met de commerciële afdelingen lever je het grootste deel van de sturingsinformatie, in de vorm van toegankelijke up-to-date rapportages met een heldere toelichting. Bovendien draag je bij aan het balansmanagement. Van jou wordt ook een belangrijke inbreng verwacht ten aanzien van de opzet en het geven van uitvoering aan de administratieve organisatie en interne controle bij de bank. Met een HBO-opleiding in een bedrijfseconomische of bedrijfskundige richting en enkele jaren controlling-ervaring maak je bij ons een uitstekende start. Informatie? Bel voor de vacatures met onderdirecteur Bedrijfsvoering Hans van Gorp. Tel. 0187-4988 88. Geïnteresseerd? Stuur je brief met C.V. binnen 14 dagen aan Rabobank West-Flakkee, t.a.v. de heer J. C. G. M. de Jonge, Algemeen Directeur, Postbus 2, 3250 AA Stellendam. West-Flakkee Centrum voor Geestelijke Gezondheidszorg Emergis is een professionele organisatie voor geestelijke gezondheidszorg in Zeeland. Het is één van de grotere werkgevers in Zeeland. Bijna 900 mensen zetten zich dagelijks in voorde circa 6000 mensen die gebruik maken van de zorg die Emergis biedt. Zij doen dat op meer dan dertig verschillende locaties verspreid over de provi 'ersjjreia De afdeling Informatisering beheert een netwerk van enige honderden pc's voor zo'n 800 gebruikers verspreid over 30 lokaties met een veelheid aan applicaties. Er wordt gebruik gemaakt van Novell Netware, Windows NT, Windows gx, Citrix en Unix. Op dit moment zijn de inspanningen van de afdeling gericht op verdere professionalisering van de dienstverlening en het omvormen van het bedrijfsnetwerk tot een IIE-net. De afdeling Informatisering is een zelfstandig werkend team dat bestaat uit twee servicedeskmei systeembeheerder, een systeemontwikkelaar en een adviseur informatisering. Per direct zijn wij op zoek naar een: Voor 36 uur per week. De functie De systeembeheerder fungeert als 2e lijnsondersteuning bij storingen op het gebied van hardware, software en infrastructuur en houdt de systeemdocumentatie en procedurebeschrijvingen bij. Tevens bent u belast met het opstellen en uitvoeren van instructies en routines met betrekking tot de 2e lijnsondersteuning. Verder is het operationeel beheer van de ICT-infrastructuur een belangrijke taak, waaronder het implemen teren van applicaties en (netwerk)besturingssystemen, het onderhouden van de systeeminrichting (NDS) en het bewaken van de functionaliteit van de ICT-infrastructuur, de beschikbaarheid en de beveiliging van de gebruikte systemen. Daarnaast behoort het uitvoeren van en adviseren over het informatietechnologisch beleid tot uw taken en neemt u deel aan projecten. Het profiel Wij zoeken een nieuwe collega die een relevante HBO-opleiding heeft genoten, enthousiast en flexibel is, nauwkeurig werkt en goed past binnen ons team van zelfstandige professionals met eigen verantwoordelijkheden. Tevens beschikt u over ervaring in het beheren van pc-netwerken, Windows 9X, Novell NetWare en Windows NT. Ervaring met Unix, Citrix en Oracle is een pre. Het aanbod Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO GGZ horen bij deze functie. Uw reactie Wilt u meer informatie over de functie, dan kunt u contact opnemen met de heer L. Everts, systeem ontwikkelaar. Het telefoonnummer is 0113 26 72 67. E-mailen kan natuurlijk ook: everts@emergis.nl. Schriftelijke sollicitatie, onder vermelding van vacaturenummer 2001.43 linksboven op de envelop, kunt u vóór 15 mei 2001 richten aan Emergis, dienst Personeel en Opleiding, t.a.v. mevrouw J. Haver, personeels- adviseur, Postbus 253, 4460 AR Goes. Het e-mailadres is: P&0@emergis.nl. Kijkt u ook eens op onze website: www.emergis.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Geestelijke gezondheidszorg bieden dichtbij huis, in heel Zeeland. Samen zoeken naar het beste antwoord op ieders persoonlijke vraag. Mensen behandelen, begeleiden en verzorgen. Deskundigen degelijk. Dat is wat Emergis doet, dagelijks. C. OOSTROM'S CONSERVENFABRIEKEN B.V.. FRHT- EN GROENTENCONSER\ KX CANNED FRUIT EN VEGETABLES C. Oostrom's Conservenfabrieken B. V. is één van Nederlands belangrijkste producen ten van groenten- en fruitconserven. Onder de merknaam Coroos vindt een breed assortiment conserven die aan hoge kwaliteits eisen voldoen, vanuit Kapelle en Geldermal- sen hun weg naar de consument in zowel binnen- als buitenland. Tevens worden de huismerken voor een groot aantal Europese grootwinkelbedrijven geproduceerd. Vanaf medio juni tot en met december verwerken wij groenten en fruit oogsten. Gedurende deze periode zijn er vacatures voor de volgende functies (m/v): KWALITEITSCONTROLEURS Tijdens uw halfjaarcontract controleert u aan de hand van bedrijfs voorschriften tijdens de productie de kwaliteit van de grondstoffen, halffabrikaten en eindproducten. Nauwkeurigheid en een opleiding mavo of gelijkwaardig is vereist. Het werk wordt verricht in een twee ploegendienst. HEFTRUCKCHAUFFEURS Alle voorkomende heftruckwerkzaamheden. Er wordt gereden met le peltrucks en heftrucks voorzien van een kantelaar. Voor deze functie is ruime aantoonbare ervaring vereist. Het werk wordt verricht in een tweeploegendienst. PRODUCTIEMEDEWERKERS Alle voorkomende productiewerkzaamheden, zoals bedienen van productiemachines, toezicht houden op de goede werking van deze machines, sorteren van groenten- en fruitproducten, schoonmaak- en opruimwerkzaamheden. Het werk wordt verricht in een tweeploegen dienst. KANTINEMEDEWERKSTER parttime Voor medio juni tot en met medio oktober bemant u de kantine van 15:00 uur tot 21:00 uur. U verricht werkzaamheden zoals: bijvullen van de automaten, serveren van soep en koffie en het schoonhouden van de kantine. TELEFONISTE (5x4 uur) Gedurende de maanden juli augustus september ondersteunt u parttime de receptie met het bedienen van de telefooncentrale en di verse (eenvoudige) administratieve werkzaamheden. U dient minimaal te beschikken over een Leao-opleiding of gelijkwaardig. De voorwaarden: Voor alle functies geldt een goed basissalaris. In de tweeploegendienst ontvangt u tijdens de nachtdienst een ploe- gentoeslag van 39%. Verder wordt er dagelijks langer dan 8 uur ge werkt. Voor overuren geldt een overwerktoeslag van 150%. Uiteraard worden uw reiskosten vergoed. Geïnteresseerd? Voor de functie van productiemedewerker kunt u tele fonisch een inschrijfformulier aanvragen (0113-333000), voor de overi ge vacatures kunt u uw sollicitatiebrief binnen 2 weken zenden aan: C. Oostrom's Conservenfabrieken B.V., t.a.v. de heer K.J. Wieringa, Postbus 61, 4420 AC Kapelle. Meubelmakerij Smit Is een jong, snel groeiend bedrijf waar een enthousiast team verkt aan meubelen op maat, interieurbouw en antiekrestauratie voor bedrjiven en particulieren. Wij zoeken op korte termijn een MEUBELMAKER INTERIEURBOUWER (M/V) Wat verwachten wij? zelfstandig kunnen functioneren binnen een klein team enige ervanng met het plaatsen van interieurs op lokatie geen 9-tot-5 mentaliteit accuraat kunnen werken MBO werk-en denkniveau in bezit van rijbewijs B Wat bieden wij? 40-urige werkweek zeer afwisselende baan goede werkomstandigheden uitstekende arbeidsvoorwaarden Geïnteresseerd? Schrijf binnen 10 dagen een bnef met CV naar onderstaand adres Voor meer informatie kunt u bellen met Danny Smit. Correspondentie-adres: Meubelmakerij Smit, Laan der Verenigde Naties 1D, 4337 CM Middelburg. Tel: (0118) 611460 Fax: (0118) 614804 Heb je interesse in een vast contract en wil je wer ken bij Jan de Rijk? KOM DAN LANGS OP EEN VAN DE INFORMATIEOCHTENDEN: Zaterdag 12 mei 9.30 uur 10.30 uur 11.30 uur, Leemstraat 15, Roosendaal Zaterdag 19 mei 9.30 uur 10.30 uur 11.30 uur, Reykjavikweg 2, Schiphol Jan de Rijk zoekt momenteel in samenwerking met Randstad Transportdiensten collega's die aan de slag willen als: INTERNATIONAAL CHAUFFEUR Ervaren chauffeurs Beginnende chauffeurs, min. halfjaar Trekker-oplegger ervaring Koppels Voor een uitnodiging en een routebeschrijving kun je bellen met Randstad Transportdiensten, telefoonnummer: 0165-565552 Bei 0900 - 20.20.990 voor de beste banen in Zeeland tempo-team 7 dagen per week tussen 9 en 21 uur Middelburg, een ondernemende stad met hart voor traditie De gemeente Middelburg heeft verstrekkende toe komstplannen. Deze zijn verwoord in de "Kwaliteitsatlas Middelburg 2030". De uit die atlas voortvloeiende plannen geven een krachtige impuls aan de leefbaarheid van Middelburg! Door die plannen groeit Middelburg uit tot een stad met nog meer dynamiek en met veel ruimte voor vernieuwing. Een moderne stad, waar mensen zich thuis moeten voelen en waar het uitste kend werken, wonen en leven moet zijn. Bestuur en medewerkers werken hard aan de realisering van de ambitieuze plan nen. Er wordt een beroep gedaan op de inzet en creativiteit van de medewerkers om de toekomstplannen te verwezenlijken De gemeentelijke organisatie bestaat uit de Bestuursdienst en de diensten Maatschappelijke Zaken, Stadsbeheer en Stadsontwikkeling. De dienst Stadsbeheer bestaat uit de afdelingen Accommodaties, Eigendomsbeheer, Stadsreiniging, Groenbeheer en Ondersteuning. Voor de afdeling Groenbeheer zijn wij op zoek naar een voor 36 uur per week Functie-informatie: - u verzorgt mede vaktechnische werkzaamheden, die voorkomen bij aanleg van plantsoenen, gazons e.d., zoals grondwerkzaamheden, inzaaien van gazons, planten van bomen, heesters en struiken tezamen met 1e en/of 2e tuinman; - u verzorgt werkzaamheden, die voorkomen bij het onderhoud aan plantsoenen, zoals bemesten, schoffelen, harken, kantsteken, waarbij de vaktechnische werkzaamheden in hoofdzaak worden uitgevoerd door de 1e en/of 2e tuinman; - u verricht overige voorkomende werkzaamheden. Functieprofiel: - een afgeronde vbo-opleiding, bijv. lagere tuinbouwschool of gelijkwaardig; - assortimentskennis; - kennis" van onderhoud van materieel. Salaris: - afhankelijk van opleiding en ervaring een aanvangssalaris van minimaal f 2.672,— 1.212,-) aanloopschaal 2 en maximaal f 4.029,- 1.828,—) functieschaal 3 bruto per maand; - doorgroeimogelijkheden, afhankelijk van de personeelsbeoordeling, tot f 4.253,-- 1.930,-) uitloopschaal 4 bruto per maand. De gemeente kent een systeem van methodische personeelsbeoordeling. Overige arbeidsvoorwaarden: De gemeente kent een eigentijds personeelsbeleid en uitstekende arbeidsvoor waarden zoals een 36-urige werkweek, variabele werktijden, de mogelijkheid voor aan- en verkoop van verlofuren, ruime scholingsfaciliteiten, een verhuis kostenregeling, een spaarloonregeling, betaald ouderschapsverlof, gesubsidieerde kinderopvang, een pc/fiets- en kindopvangregeling en bedrijfsfitness. Inlichtingen: Nadere informatie over deze functie kunt u inwinnen bij de heer A.A.J.W.M. van de Pas, hoofd afdeling Groenbeheer, telefoon (0118) 67 53 11 of bij de heer H. ten Klooster, opzichter, telefoon (0118) 67 53 12. Voor meer inlichtingen kunt u de internetsite van de gemeente raadplegen: www.middelburg.nl Procedure: Bij de selectieprocedure wordt een vertegenwoordiging van het personeel betrokken. De gemeente streeft ernaar meer vrouwen, gedeeltelijk arbeidsongeschikten en personen uit etnische minderheden te benoemen. Zij worden uitdrukkelijk verzocht te solliciteren. U kunt uw sollicitatie voor dinsdag 15 mei 2001 richten aan het college van burgemeester en wethouders van Middelburg, t.a.v. de heer L. de Klerk, personeelsconsulent. Postbus 6000, 4330 LA Middelburg onder vermelding van vacaturenummer 2001/08. E-mailen kan ook: petgay@middelburg.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en ook niet gehonoreerd.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 45