pIrsonêêl P&P m 26 rj *ete® kwaliteitscontroleur PZC VERSTEDEN LEIDINGSYSTEMEN BV inkoper TEKENAAR/CONSTRUCTEUR M/V Senior Systeem-/ Netwerk-/ Infrastructuur beheerder Ziekenhuis Lievensbera a PEKAAR assistent accountant assistent accountant receptonist/telefonist van mbo-niveau PROVERKO BOUWGROEP medewerker debiteuren-/ crediteurenadministratie m/v zaterdag 5 mei 2001 <fa) JobTrack.n w\ Versteden Leidingsystemen B.V. is gespecialiseerd in het ontwerpen, produceren en installeren van glasvezelversterkte kunststofleidingsystemen voor zowel ondergrondse als bovengrondse toepassingen. Daarnaast distribueren wij transportleidingen (Flowtite Duitsland, Meyer Duitsland en Sguassero Italië) in de Benelux. Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar kandidaten voor de functie van: KWALITEITSCONTROLEUR m/v De functie: Na een inwerkperiode bent u o.a. verantwoordelijk voor: het instandhouden van onze kwaliteits borging het opstellen van inspectierapporten het begeleiden van externe inspecties het uitvoeren van interne controles op de werkvloer Gevraagd wordt: MTS/HTS denk-en werkniveau een goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal woonachtig in de regio enige kennis van Word en Excel enige jaren ervaring een flexibele instelling Geboden wordt: Een interessante en afwisselende baan; Na de inwerkperiode een ruime mate van zelfstandigheid; Een prettige en informele werksfeer in een klein team; Een goed salaris afhankelijk van capaciteit, kennis en ervaring: Goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een pensioenregeling De procedure: Uw schriftelijke sollicitatie, inclusief cv, kunt u richten aan de directie van Versteden Leidingsystemen B.V., Postbus 39, 4630 AA Hoogerheide onder vermelding van ref.nr. QC21.01. Heeft u nog verdere vragen dan kunt u contact opnemen met de heer J. Versteden, telefoon: 0164-614 650. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. LétE is een integratiebedrijf waarin mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, uitgaande van hun mogelijkheden, via maatwerktrajecten worden begeleid naar: 8 regulier werk gesubsidieerde arbeid passende activiteiten Bij al onze activiteiten streven wij naar een optimale balans tussen maatschappelijke betrokkenheid en economisch rendement. Binnen de Productieondersteuningsgroep is op de afdeling inkoop een vacature ontstaan voor een Functie-informatie De inkoper is, samen met een collega, verantwoor delijk voor het inkopen van alle machines, inventaris, gereedschappen, kantoorbenodigdheden en gedeel telijk voor de grondstoffen. Ook marktonderzoek, in koopadministratie, factuurcontrole, onderhoud en be oordeling leveranciersbestand horen tot de functie. De inkoper is functieondersteunend naar de Busi ness Units, die zelf verantwoordelijk zijn voor de in koop van de ordergebonden grondstoffen. Functie-eisen Minimaal 5 jaar inkoopervaring. Een voltooide opleiding MBO, b.v. MTS commerciële techniek of werktuigbouw. Relevante inkoopopleiding b.v. Nevi 2. Kennis van MS office/ISO 9002. Wij bieden Een arbeidsovereenkomst conform de gemeente Middelburg, salarisniveau schaal 8, uitloop naar schaal 9 is mogelijk. Dit is gekoppeld aan een mini mum diensttijd en de uitkomst van de personeelsbe oordelingen. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Uw sollicitatie, voorzien van uw CV, kunt u binnen 14 dagen, richten aan LétÉ, t.a.v. mevrouw J.F. Verkerk, Hoofd Personeelszaken, Postbus 280, 4330 AG Middelburg. Informatie over deze functie kunt u inwinnen bij dhr. A. Lievense, Hoofd Productieondersteuningsgroep, tel. 0118-633040 MACHINEFABRIEK STEKETEE B.V. Een onderneming die land- en tuinbouwmachines evenals hydraulisch aangedreven tractoren ontwikkelt en werktuigen fabriceert. Door de toenemende vraag naar machines, met name in de biologische akker- en tuinbouw, vragen wij op korte termijn voor onze vestiging te Oudelande een Wiens functie de volgende werkzaamheden omvat: - het gestructureerd opzetten en onderhouden van het artikel- en teke ningenbestand - het uitwerken van speciale verkooporders voor de productie c.q. ver koop - werkvoorbereiding t.b.v. de productieafdeling - het begeleiden en ontwerpen van nieuwe werktuigen Functie-eisen: - ervaring met autocad en/of ME10 tekenprogramma - zelfstandig, nauwkeurig en in teamverband kunnen werken - woonachtig in de regio - bereidheid tot het volgen van eventuele cursussen - affiniteit met de land- en tuinbouw Wij bieden u een prettige werksfeer met afwisselende werkzaamheden en een salariëring welke overeenkomt met de aard van de functie. Belangstellenden kunnen binnen 14 dagen schriftelijk reageren: MACHINEFABRIEK STEKETEE BV T.a.v. de directie Ovezandseweg 6a 4436 RE OUDELANDE Tel. 0113-548233/www.steketee.com. Wie durft het aan om met ons het nieuwe ziekenhuis informatiesysteem verder uit te bouwen tot een groot procesondersteunend systeem' Als ingrediënten zijn nu reeds 250 PC's operationeel, die via een NOVELL/NT-netwerk en een communicatieserver met elkaar kunnen communiceren. De zorg die volop in beweging is, vraagt steeds meer om nieuwe communicatiemogelijkheden. Aangezien wij jaarlijks 15.000 patiënten (inclusief dagbehandeling) opnemen en dat 150.000 patiënten onze polikliniek bezoeken, begrijpt u dat een betrouwbaar en veilig systeem noodzakelijk is De afdeling automatisering speelt daarbij uiteraard een cruciale rol Er is in ons ziekenhuis een vacature voor een op basis van 36 aar per week 100%) Functie-informatie Naast het verrichten van de gebruikelijke werkzaamheden op het gebied Van netwerksysteembeheer, applicatie ontwikkeling en -beheer en automatiseringstechnisch onderzoek zal de nadruk komen te liggen op taken zoals: - het opzetten, begeleiden en uitvoeren van diverse projecten op het gebied van automatisering en applicatiebeheer; - voortgangsbewaking ten aanzien van diverse projecten, - het fungeren als inhoudelijk aanspreekpunt voor medewerkers automatisering. Functie-eisen - HBO-niveau op het gebied van ICT; - kennis en ervaring met besturingssystemen als NOVELL, Windows 2000/NT, applicaties en netwerkinfrastructuur; - ervaring met het op projectbasis werkzaam zijn; - beschikken over goede communicatieve eigenschappen; - bereidheid tot het uitvoeren van bereikbaarheidsdiensten; - woonachtig of bereidheid tot vestiging in Bergen op Zoom of directe omgeving. Kandidaten die beschikken over ervaring in een soortgelijke functie in de gezondheidszorg genieten de voorkeur. Arbeidsvoorwaarden De arbeidsvoorwaarden zijn volgens de CAO-Ziekenhuizen. Het salaris wordt vastgesteld aan de hand van uw opleiding en ervaring. Informatie en sollicitatie Voor informatie omtrent de functie kunt u contact opnemen met de heer F. de Jong, hoofd automatisering, telefoon 0164-278576. Uw schriftelijke sollicitatie kan vóór 16 mei a.s. gericht worden aan mevr. J. Kammenga-Hamerslag, adviseur Personeel en Organisatie, Boerhaaveplein 1,4624 VT te Bergen op Zoom. (acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld) 4 Lievensberg is een algemeen ziekenhuis voor West-Brabant, Tholen en St. Philips- land, met circa 60 medisch specialisten en ruim 1.000 mede werkers. Per jaar bezoeken ca. 150.000 mensen de polikliniek en worden in de kliniek ruim 10.000 patiën ten opgenomen, lievensberg heeft 367 bedden. Het ziekenhuis beschikt over enige specialistische functies, onder andere een PAAZ en een afdeling revalidatie. Wilt u meer algemene informatie over ons ziekenhuis, bezoek dan onze site: wwwJi« os lxrg.iifktitktis.nl Partners goes middelburg stellendam Pekaar Partners is een middelgroot accountantskantoor met vestigingen in Goes, Middelburg en Stellendam. Naast het verrichten van accountancywerkzaamheden advi seren wij onze relaties op fiscaaijuridisch en bedrijfs economisch terrein. Ook vindt dienstverlening plaats ten aan zien van administratie en automatisering. In onze organisatie zijn diverse specialisten werkzaam zoals registeraccountants, accountant-administratieconsulenten, fiscalisten en IT-specia- listen. Ter versterking van het team van ons kantoor te Stellendam, dat een sterke groei doormaakt, zoeken wij op korte termijn twee enthousiaste collega's met een cliëntgerichte instelling. ERVAREN De werkzaamheden bestaan uit het zelfstandig of in team verband begeleiden van onze cliënten, met name het samen stel/en, beoordelen en controleren van jaarrekeningen. Ook fis cale werkzaamheden behoren tot het takenpakket. AANKOMEND De werkzaamheden bestaan uit het zelfstandig verwerken en controleren van administraties, verzorging belastingaangiften en op termijn het samenstellen van eenvoudige jaarrekeningen. Ter versterking van het team van ons kantoor te Middelburg, dat eveneens een sterke groei doormaakt, zoeken wij op korte termijn een enthousiaste collega met een cliëntgerichte in stelling. REPRESENTATIEVE Deze beoogde kandidaat dient representatief te zijn en in het bezit van Havo- of Meao-dipioma met administratieve richting. De werkzaamheden bestaan uit het bedienen van de telefoon, ontvangen van relaties, tekstverwerking en het verwerken van administraties. Wij bieden een afwisselende baan in een informele werksfeer met uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Geïnteresseerden worden uitgenodigd hun sollicitatie en CV te richten aan Pekaar Partners Accountants en Belastingadvi seurs, t.a.v. Personeelszaken, Postbus 7012, 4330 GA Middelburg. Voor verdere inlichtingen over deze vacatures kunt u bellen met de heer A, de Meulmeester RA, telefoonnummer 0118-637680. Voor meer informatie over Pekaar Partners verwijzen wij u naar onze site: www.pekaar.nl Heiploeg y Shellfish Heiploeg Shelfish B.V. is onderdeel van Heiploeg Shellfish International, een Nederlandse holdingmaatschappij van een aantal schelp- en schaaldierverwerkende bedrijven in binnen- en buitenland. In een nieuw gebouwde, modern geoutilleerde fabriek gevestigd te Yerseke, verwerkt Heiploeg Shellfish schelpdieren, schaaldieren en overige vissoorten tot vers gekoelde, half- en volconserven of diepvriesproducten. Deze producten worden wereldwijd geëxporteerd. Een groot gedeelte van de aangeleverde schelpdieren wordt door de eigen vloot gevangen. In verband met groei van de totale organisatie en uitbreiding van de afdeling Quality Assurance, zijn wij op korte termijn op zoek naar een; m/v Functie-informatie: na een gedegen inwerkperiode, zult u in grote mate van zelfstandigheid het totale proces van aanvoer, verwerking, verpakking- tot uitlevering controleren; aan de hand van het BRC-geaccrediteerde kwaliteitsborgingsysteem voert u de nodige controles uit om de kwaliteitsnormen in productie en verpakkingsafdelingen te waarborgen; tevens wordt van u verwacht dat u een wezenlijke bijdrage levert aan het verder uitbouwen van het kwaliteitssysteem; u rappoi'teert rechtsstreeks aan de QA-manager. Functie-eisen: een opleiding op MBO-niveau (MAS/MLO); u bent tussen de 22 en 30 jaar oud en u heeft inmiddels 2 tot 3 jaar praktijkervaring opgedaan in een soortgelijke functie binnen de voedingsmiddelenindustrie; u heeft kennis en ervaring met kwaliteitszorgsystemen (BRC, HACCP, ISO, GMP etc), verder bent u microbiologisch goed onderlegd; u bent zelfstandig en initiatiefrijk, heeft gevoel voor kwaliteit en beschikt over goede communicatieve vaardigheden; u bent woonachtig in de buurt van Yerseke, of bereid zich in de buurt te vestigen. Geboden: een functie met ruimte voor eigen initiatief, zelfstandigheid en verantwoordelijkheid bij een winstgevende onderneming; werken in een team met beti"okken, vakkundige en hardwerkende collegae; goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden in overeenstemming met de functie. Informatie en sollicitatie: Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met de heer G. Korf, Quality Assurance Manager, telefoon 0517 - 414455. Een psychologisch onderzoek kan onderdeel zijn van de selectiepx-ocedure. Uw schriftelijke sollicitatie kuntu binnen 14 dagen lichten aan Heiploeg Shellfish International, t.a.v. de directie, postbus 299, 4600 AG Bergen op Zoom. Linksonder op envelop vermelden: vac. QCHS. Proverko Woningbouw B. V. is een regionaal opererend projectontwikkelaar en ontwikkelt voornamelijk projecten op het gebied van woning en utiliteitsbouw. Proverko maakt deel uit van Bouwfonds Wonen B.V.. de grootste woningontwikkelaar van Nederland met tal van vestigingen door heel Nederland. Onze belangrijkste taak is het werken aan een product waarin de wensen van onze cliënten zoveel mogelijk worden vervuld. Wij hechten daarbij grote waarde aan een kwalitatief hoogwaardig product en blijven dan ook continu investeren in de nieuwste technieken en kennis. Momenteel is Proverko Woningbouw gevestigd in Temeuzen. echter binnenkort zal het bedrijf zijn intrek nemen in een modem en nieuw bedrijfsgebouw in Goes. In verband met zwangerschap van een van onze medewerksters, zijn wij op korte termijn op zoek naar voor 40 uur per week, eventueel in deeltijd. Uw taken U ordent, codeert en verwerkt gegevens van debiteuren en credi teuren. Het is daarbij van belang dat de juistheid en volledigheid zijn gewaarborgd. U bewaakt openstaande posten, verzorgt de benodigde archivering, en andere voorkomende werkzaamheden. Voorts rapporteert u rechtstreeks aan de financieel en procescontroller. Onze eisen Als medewerker(ster) beschikt u over een afgeronde administra tieve opleiding op MBO-niveau aangevuld met PDB Tevens heeft u ervaring bin nen een administratieve omgeving, kunt u werken in teamverband en heeft u ken nis van geautomatiseerde toepassingen zoals Microsoft Office en bent u woonach tig in Midden-Zeeland, Wat bieden wij In eerste instantie wordt u aangesteld voor een periode van ca. 6 maanden, waarbij u kunt rekenen op een beloning passend bij de geboden functie. Verder kunt u rekenen op een prettig en gezond werkklimaat. Inlichtingen Voor meer informatie over de functie kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met de heer R. van Avermaete, directeur, bereikbaar onder tele foonnummer (0115) 61 37 58. Solliciteren Uw schriftelijke sollicitatie met CV kunt u binnen 7 dagen na het verschijnen van deze vacature richten aan: Proverko Woningbouw B.V. t.a.v. de di rectie, postbus 135 te 4530 AC Terneuzen.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 26