ovz Tragel Bouwt u mee aan uw en onze toekomst?! Acceptant (m/v) Relatiebeheerder/ beleidsmedewerker Huisartsenzorg en Farmacie begeleiders m/v PZC Allround Projectleider m/v ffl Meer informatie over CZ vindt u ook op internet: www.cz.nl zaterdag 31 maart 2001 Om de verdergaande groei te kunnen reaJiseren en het goede kwaliteitsniveau te handhaven zijn zij op zoek naar een De functie: In deze veelzijdige en zelfstandige functie bent u verantwoordelijk voor de totale uitvoering van een aantal bouwprojecten. Daarnaast verricht u een aantal algemene en ondersteunende taken in de bedrijfsvoering. U onderhoudt contacten met architecten, opdrachtgevers en onderaannemers. In deze functie geeft u leiding aan een aantal meewerkend voormannen. Gevraagd wordt: een bouwkundige opleidingsachtergrond op MBO- of HBO-niveau; een aantal jaren ervaring in de bouwsector op het gebied van projectleiding en /of werkvoorbereiding; aantoonbare leidinggevende en organisatorische kwaliteiten; ervaring met het werken conform vastgestelde kwaliteitsnormen zoalsVCA, stichting de erkende hoofdaannemer, etc.; een grote mate van verantwoordelijkheidsgevoel en betrokkenheid; zelfstandig, resultaatgericht, stressbestendig en een flexibele instelling; goede communicatieve vaardigheden en een commerciële instelling. Geboden wordt: een zeer zelfstandige functie met uitstekend toekomstperspectief; een sociaal en prettig werkklimaat waarin persoonlijke inbreng en initiatief worden gewaardeerd; een uitstekend pakket arbeidsvoorwaarden. Informatie en sollicitatie: Bent u toe aan deze verantwoordelijke en uitdagende functie, stuur dan uw brief en cv binnen 10 dagen aan OAZ Advies, t.a.v. Edgar Zwanink, Schaepmanstraat 21 4463 SC Goes. U kunt hem bereiken op telefoonnummer 0113-256600 voor meer informatie. Fax: 0113-256610. E-mail: info@oaz.nl. Internet: www.oaz.nl. Bouwbedrijf J. van de Linde Kloetinge B.V. te Goes is al SO jaar een begrip in de bouwwereld. De organisatie is groeiende en actief in alle sectoren van de bouwnijverheid; utiliteitsbouw, woningbouw, winkelverbouw, restauratie renovatie en service onderhoud. Er zijn ca. 45 medewerkers werkzaam bij dit bedrijf dat zich kenmerkt door een sociaal en prettig werkklimaat en dat kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Het werkterrein van de organisatie ligt voornamelijk in de regio Midden-Zeeland. arbeidsbemiddeungsvergu Landis ICT Group is een snelgroeiende en succesvolle internationale onderneming, actief op de dynamische markt voor informatie- en communicatietechnologie (ICT) Het Euiopese hoofdkantoor is gevestigd in Utrecht. Ugndis is mét meer dan 3.500 medewerkers actief in de volgende landeft; Nederland, Engeland, Frankrijk, Duitsland, België, Denemarkèn; Zweden, Noorwegen, Oostenrijk en Spanje. Het beursgenoteerde Landis (AEX) biedt oplossingen, diensten en opleidingen op het gebied van netwerkinfrastructu ren voor spraak-, data en beeld toepassingen, internetgebaseerde applicatieplatformen en de noodzakelijke beveiliging Kijk voor meer informatie over Landis op: www.fandis.com Landis Public Networks is een onderdeel van het beursgenoteerde Landis ICT Group. Landis Public Networks richt zich volledig op openbare netwerken voor vaste- en mobiele telecommunicatie. Het gaat om regionale, nationale en internationale netwerken. We ontwerpen netwerken, engineeren netwerken, leveren de apparatuur, verzorgen de assemblage van apparatuur en systemen, leggen ze aan, stellen ze in gebruik, implementeren en configureren de apparatuur en doen het beheer en onderhoud (7x24 uur). Aan onze brede expertise danken we de reputatie van one-stop-shop in data- en telecommunicatie. Opdrachtgevers zijn telecom operators, internet service providers, (IP)Carriers, Datacenters, GSM(UMTS)-, xDSL-, WLL operators, kabelexploitanten en leveranciers van tele- en datacommunicatie-apparatuur. Wij per direct op zoek naar: ANTENNEBOUWER Jouw Rol In de rol van antennebouwer ben je verantwoordelijk voor het bouwen van sites voor gsm-netwerken. Je werkt voor diverse opdrachtgevers in het hele land wat een verscheidenheid van werkzaamheden met zich meebrengt Je hebt veel informeel sociaal contact met je collega's. Jouw Werkzaamheden Je voornaamste activiteiten bestaan uit: het lezen en interpreteren van bouwtekeningen; beheer over geleverde materialen, het plaatsen van poeren, steunen, plaatwerk en antennepalen, het installeren van kabelgoten en feeders; het aanbrengen van connectoren en aarding; het installeren van antennes en apparatuurkasten en de aansluiting van de installatie. Jouw Profiel Je beschikt over een LTS/MTS werk- en denkniveau Je bent in het bezit van rijbewijs B en je beheerst de Nederlandse taal goed en de Engelse taal redelijk in woord en geschrift. Ben jij flexibel, zelfstandig en vindingrijk, heb je geen 9 tot 5 mentaliteit en geen last van hoogtevrees? Zorg dan dat Landis deel uitmaakt van jouw toekomst! Jouw Toekomst Wie kiest voor Landis, kiest voor een snelgroeiende stabiele organisatie Een bedrijf waarin 'leren door het te doen' het motto is. Spreekt deze vacature je aan? Schrijf, fax of e-mail dan nu een bondige brief naar een van onze recruiters. We maken graag een afspraak. Voor een gesprek over afwisseling en kansen. Over flexibiliteit en zekerheid Over verantwoordelijkheid en meegfoeien met een bedrijf waar je nooit stil hoeft te staan. Kortom, over jouw toekomst. Graag zien we je reactie tegemoet! Landis Public Networks t.a.v. de afdeling Recruitment, Postbus 2045, 5300 CA Zaltbommel, e-mail:ckusters@zaltbommel.landis.nl Bel voor meer informatie: 0418 666 956 en vraag naar Cindy Kusters. IRE <D 00 CD <D N O) OVZ verzekeringen te Goes is als schade verzekeraar niet meer weg te denken uit de Zeeuwse verzekerings wereld, waarbij de organisatie tevens in de noordelijke provincies van Nederland actief is. Een klein en slagvaardig team van mensen verleent haar diensten ten behoeve van particulieren en bedri/ven. Met haar agrarische oorsprong en haar landelijke netwerk van assurantietussenpersonen heeft de organisatie een grote expertise opgebouwd en is het een goed lopend bedrijf. Betrokkenheid bij de verzekeringnemers staat voorop. In verband met de toename van werkzaamheden en de daarmee samenhangende uitbreiding van het team, is de volgende functie vacant. De functie: U werkt in teamverband en verzorgt de acceptatie van aangeboden verzekeringen. U beoordeelt aanvragen en mutaties aan de hand van de acceptatie norm en en premierichtlijnen. Verder zorgt u voor de administratieve verwerking ervan in het geautomatiseerde systeem. U heeft veel schriftelijk en telefonisch contact met onze assurantietussenpersonen. Gevraagd wordt: Voltooide MBO opleiding alsmede het assurantie-B diploma. Goede contactuele eigenschappen en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Affiniteit met geautomatiseerde administratieve systemen en vertrouwd zijn met Windows MS Word. Ervaring in een soortgelijke functie is een pré. Voor de vacature geldt: Uitstekende werkomgeving, informele cultuur en collegiale werksfeer. Er wordt het nodige van u verwacht, maar daar staat in de zin van arbeidsvoorwaarden voldoende tegenover. Informatie en sollicitatie: Heeft u interesse stuur dan uiterlijk 10 april 2001 uw brief met cv aan: OVZ verzekeringen Postbus 45, 4460 AA GOES t.a.v. de directie De heer J. Jordaan verstrekt u graag nadere informatie. Hij is te bereiken via telefoonnummer 0113 - 256 817 Met 1,85 miljoen klanten, bijna 1.900 personeelsleden, een jaaromzet van meer dan 7 miljard gulden en een hoog ambitieniveau is CZ op de markt van zorg en verzekeringen een belangrijke landelijke en regionale spelbepaler. CZ wil méér zijn dan een traditionele zorgverzekeraar. Daarom werkt zij aan een omslag naar leverancier van allerlei diensten in en rond de gezondheidszorg. Cruciaal in onze dienstverlening is de inkoop van kwalitatief hoogstaande zorg voor onze klanten. Dit is een van de kernactiviteiten van onze divisie Zorg. Vanuit de locaties Goes, Sittard en Tilburg geven medici, paramedici, verpleegkundigen, tandartsen, economen en juristen hieraan in een hecht samenspel invulling. Het beleid rond huisartsenzorg en farmacie speelt in de activiteiten van de divisie een prominente rol. De huisarts neemt in onze gezondheidszorg een zeer belangrijke plaats in. De huidige schaarste aan huis artsen en alle daaruit voortkomende problemen ver gen van CZ dan ook een uitgebalanceerde en vooral creatieve beleidsaanpak. Ook de relatie tussen huisartsenzorg en farmacie vraagt om een adequate aanpak. De almaar stijgende kosten van farma ceutische middelen dreigen immers steeds nadrukke lijker ten koste te gaan van de andere vormen van zorgverlening. Wat verwachten wij van u? U levert een bijdrage aan de beleidsontwikkeling van de sector; U onderhoudt in uw eigen regio zelfstandig de relatie met huisartsen en apothekers; U geeft voorlichting over het beleid van de sec tor; U bent in uw eigen regio verantwoordelijk voor de uitvoering van het afgesproken beleid; U initieert, begeleidt en bewaakt externe zorgvernieuwingsprojecten. Wie zoeken wij? U bent een enthousiaste persoonlijkheid met een academische opleiding; U heeft aantoonbare affiniteit met gezondheidszorgbeleid; Uw ervaring op het terrein van de huisartsenzorg en farmacie is een pre; U bent innovatief, ondernemend en resultaatgericht; U heeft uw uitstekende communicatieve vaardigheden en onderhande lingsvaardigheden al vaak met succes ingezet; U bent in staat om zowel zelfstandig als in teamverband op te treden. Wat mag u van CZ verwachten? U gaat werken in een flexibele en open organisatie met gemotiveerde en goed opgeleide collega's. Onze toppositie op de markt willen we behouden. Daarom investeren wij in onze mensen doormiddel van opleidingen en loopbaan begeleiding. Onze mensen krijgen alle gelegenheid om zich bij CZ te ontplooien. Onze filosofie hierbij is dat eigen inbreng en verantwoor delijkheid voor de individuele ontwikkeling onontbeerlijk is. Daarom bie den wij een prima arbeidsvoorwaardenpakket, aangevuld met trainings- en opleidingsfaciliteiten voor je persoonlijke ontwikkeling. Is uw interesse gewekt? Als u ook graag onderdeel uitmaakt van CZ en u bent geïnteresseerd in de functie, nodigen wij u uit om te reageren. Uw schriftelijke reactie kunt u, onder vermelding van de gewenste standplaats, vóór 12 april 2001 sturen naar CZ, t.a.v. mevrouw P. Verwilligen, personeelsadviseur, afdeling HRM, postbus 90152, 5000 LD Tilburg. E-mail kan ook: pien.verwilligen@cz.nl. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer W. Gruisen, manager Huisartsenzorg en Farmacie, telefoonnummer 046-4595871. De sollicitatiegesprekken zijn gepland op 25 april 2001. Actief in Gezondheid Stichting Tragel is een stichting die zorg en ondersteuning biedt aan mensen met een verstandelijke handicap in de regio Zeeuws-Vlaanderen. Momenteel bieden wij, op een dertigtal locaties, zorg en ondersteuning aan 450 mensen met een verstandelijke handicap in alle leeftijdscategorieën. Gebaseerd op de wensen van de individuele cliënt bieden wij gevarieerde zorg- en ondersteuningsarrangementen ten aanzien van wonen, dagbesteding, vrijetijdsbesteding, thuiszorg en weekend- en vakantieopvang. In onze visie staan zelfbeschikking, een respectvolle bejegening, kwaliteit van leven, emancipatie en autonomie centraal. De circa 650 medewerkers werken voortdurend aan de verdere ontwikkeling van de zorg voor mensen met een verstandelijke handicap. Tragel biedt cliënten perspectief Stichting Tragel Sterredreef 50 4567 BL Clinge Telefoon: 0114 382000 Email: soIlicitatie@tragel.nl Internetsite: www.tragel.nl In het kader van het opheffen van de wachtlijst start Tragel op 1 juni aanstaande diverse nieuwe woon- en dagbestedingslocaties. Voor nieuwe en bestaande locaties te Clinge, Hulst, Terneuzen en Oostburg zoeken wij Het betreft vol- en deeltijd functies. Het aantal uren en dagen zijn bespreekbaar. Van begeleiders wordt verwacht dat zij cliënten ondersteunen in wonen én dagbesteding. Op alle locaties kunnen slaapdiensten tot het dienstenpatroon horen. Omschrijving van de werkzaamheden: Verzorging en begeleiding van de cliënten, zoals het Uitvoeren van de zorgplannen Begeleiden van cliënten bij activiteiten Verrichten van werkzaamheden m.b.t. het persoonlijk assistentschap Verrichten van ondersteunende, verzorgende en huishoudelijke werkzaamheden t.b.v. cliënten Overige algemene werkzaamheden Verzorgen van de rapportage Verrichten van diverse financiële, organisatorische en administratieve werkzaamheden Functie-eisen MBO of HBO niveau Geïnspireerd zijn Methodisch kunnen werken Creatieve vaardigheden hebben. Cliëntgericht kunnen werken in teamverband Werkzaamheden kunnen verrichten binnen gegeven richtlijnen en procedures Een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid Wij bieden Voor deze functie zijn de arbeidsvoorwaarden van toepassing volgens de CAO Gehandicaptenzorg. Indeling als begeleid(st)er 1 of 2 en de hierbij behorende salarisschaal 35 of 40. Informatie en sollicitatie Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jan van der Stelt, personeelsconsulent. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot 27 april richten aan de dienst P&O t.a.v. J. v.d. Stelt.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 60