ovz
Tragel
Bouwt u mee aan uw en onze toekomst?!
Acceptant (m/v)
Relatiebeheerder/
beleidsmedewerker
Huisartsenzorg en Farmacie
begeleiders m/v
PZC
Allround Projectleider m/v
ffl
Meer informatie over CZ vindt u ook op internet: www.cz.nl
zaterdag 31 maart 2001
Om de verdergaande groei te kunnen reaJiseren en het goede kwaliteitsniveau te
handhaven zijn zij op zoek naar een
De functie:
In deze veelzijdige en zelfstandige functie bent u verantwoordelijk voor de totale
uitvoering van een aantal bouwprojecten. Daarnaast verricht u een aantal algemene en
ondersteunende taken in de bedrijfsvoering. U onderhoudt contacten met architecten,
opdrachtgevers en onderaannemers. In deze functie geeft u leiding aan een aantal
meewerkend voormannen.
Gevraagd wordt:
een bouwkundige opleidingsachtergrond op MBO- of HBO-niveau;
een aantal jaren ervaring in de bouwsector op het gebied van projectleiding
en /of werkvoorbereiding;
aantoonbare leidinggevende en organisatorische kwaliteiten;
ervaring met het werken conform vastgestelde kwaliteitsnormen zoalsVCA,
stichting de erkende hoofdaannemer, etc.;
een grote mate van verantwoordelijkheidsgevoel en betrokkenheid;
zelfstandig, resultaatgericht, stressbestendig en een flexibele instelling;
goede communicatieve vaardigheden en een commerciële instelling.
Geboden wordt:
een zeer zelfstandige functie met uitstekend toekomstperspectief;
een sociaal en prettig werkklimaat waarin persoonlijke inbreng en initiatief
worden gewaardeerd;
een uitstekend pakket arbeidsvoorwaarden.
Informatie en sollicitatie:
Bent u toe aan deze verantwoordelijke en uitdagende functie, stuur dan uw brief en cv
binnen 10 dagen aan OAZ Advies, t.a.v. Edgar Zwanink, Schaepmanstraat 21
4463 SC Goes. U kunt hem bereiken op telefoonnummer 0113-256600 voor meer
informatie. Fax: 0113-256610. E-mail: info@oaz.nl. Internet: www.oaz.nl.
Bouwbedrijf J. van de
Linde Kloetinge B.V.
te Goes is al SO jaar een begrip
in de bouwwereld. De organisatie
is groeiende en actief in alle
sectoren van de bouwnijverheid;
utiliteitsbouw, woningbouw,
winkelverbouw, restauratie
renovatie en service onderhoud.
Er zijn ca. 45 medewerkers
werkzaam bij dit bedrijf dat zich
kenmerkt door een sociaal en
prettig werkklimaat en dat
kwaliteit hoog in het vaandel
heeft staan. Het werkterrein van
de organisatie ligt voornamelijk
in de regio Midden-Zeeland.
arbeidsbemiddeungsvergu
Landis ICT Group is een
snelgroeiende en succesvolle
internationale onderneming,
actief op de dynamische markt
voor informatie- en
communicatietechnologie (ICT)
Het Euiopese hoofdkantoor is
gevestigd in Utrecht. Ugndis is
mét meer dan 3.500 medewerkers
actief in de volgende landeft;
Nederland, Engeland, Frankrijk,
Duitsland, België, Denemarkèn;
Zweden, Noorwegen, Oostenrijk
en Spanje. Het beursgenoteerde
Landis (AEX) biedt oplossingen,
diensten en opleidingen op het
gebied van netwerkinfrastructu
ren voor spraak-, data en beeld
toepassingen, internetgebaseerde
applicatieplatformen en de
noodzakelijke beveiliging
Kijk voor meer informatie over
Landis op: www.fandis.com
Landis Public Networks is een onderdeel van het beursgenoteerde Landis ICT Group. Landis Public Networks
richt zich volledig op openbare netwerken voor vaste- en mobiele telecommunicatie. Het gaat om regionale,
nationale en internationale netwerken. We ontwerpen netwerken, engineeren netwerken, leveren de
apparatuur, verzorgen de assemblage van apparatuur en systemen, leggen ze aan, stellen ze in gebruik,
implementeren en configureren de apparatuur en doen het beheer en onderhoud (7x24 uur). Aan onze
brede expertise danken we de reputatie van one-stop-shop in data- en telecommunicatie. Opdrachtgevers
zijn telecom operators, internet service providers, (IP)Carriers, Datacenters, GSM(UMTS)-, xDSL-, WLL
operators, kabelexploitanten en leveranciers van tele- en datacommunicatie-apparatuur.
Wij per direct op zoek naar:
ANTENNEBOUWER
Jouw Rol
In de rol van antennebouwer ben je verantwoordelijk voor het bouwen van sites voor gsm-netwerken. Je werkt voor
diverse opdrachtgevers in het hele land wat een verscheidenheid van werkzaamheden met zich meebrengt Je hebt
veel informeel sociaal contact met je collega's.
Jouw Werkzaamheden
Je voornaamste activiteiten bestaan uit:
het lezen en interpreteren van bouwtekeningen;
beheer over geleverde materialen,
het plaatsen van poeren, steunen, plaatwerk en antennepalen,
het installeren van kabelgoten en feeders;
het aanbrengen van connectoren en aarding;
het installeren van antennes en apparatuurkasten en
de aansluiting van de installatie.
Jouw Profiel
Je beschikt over een LTS/MTS werk- en denkniveau Je bent in het bezit van rijbewijs B en je beheerst de
Nederlandse taal goed en de Engelse taal redelijk in woord en geschrift. Ben jij flexibel, zelfstandig en vindingrijk,
heb je geen 9 tot 5 mentaliteit en geen last van hoogtevrees? Zorg dan dat Landis deel uitmaakt van jouw
toekomst!
Jouw Toekomst
Wie kiest voor Landis, kiest voor een snelgroeiende stabiele organisatie Een bedrijf waarin 'leren door het te doen'
het motto is. Spreekt deze vacature je aan? Schrijf, fax of e-mail dan nu een bondige brief naar een van onze
recruiters. We maken graag een afspraak. Voor een gesprek over afwisseling en kansen. Over flexibiliteit en
zekerheid Over verantwoordelijkheid en meegfoeien met een bedrijf waar je nooit stil hoeft te staan. Kortom,
over jouw toekomst. Graag zien we je reactie tegemoet!
Landis Public Networks t.a.v. de afdeling Recruitment, Postbus 2045, 5300 CA Zaltbommel,
e-mail:ckusters@zaltbommel.landis.nl
Bel voor meer informatie: 0418 666 956 en vraag naar Cindy Kusters.
IRE
<D
00
CD
<D
N
O)
OVZ verzekeringen
te Goes is als schade
verzekeraar niet meer
weg te denken uit de
Zeeuwse verzekerings
wereld, waarbij de
organisatie tevens in de
noordelijke provincies
van Nederland actief is.
Een klein en slagvaardig
team van mensen verleent haar
diensten ten behoeve van
particulieren en bedri/ven. Met
haar agrarische oorsprong en
haar landelijke netwerk van
assurantietussenpersonen heeft
de organisatie een grote
expertise opgebouwd en is het
een goed lopend bedrijf.
Betrokkenheid bij de
verzekeringnemers staat voorop.
In verband met de toename van werkzaamheden en de daarmee samenhangende
uitbreiding van het team, is de volgende functie vacant.
De functie:
U werkt in teamverband en verzorgt de acceptatie van aangeboden verzekeringen.
U beoordeelt aanvragen en mutaties aan de hand van de acceptatie norm en en
premierichtlijnen. Verder zorgt u voor de administratieve verwerking ervan in het
geautomatiseerde systeem. U heeft veel schriftelijk en telefonisch contact met onze
assurantietussenpersonen.
Gevraagd wordt:
Voltooide MBO opleiding alsmede het assurantie-B diploma.
Goede contactuele eigenschappen en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
Affiniteit met geautomatiseerde administratieve systemen en vertrouwd zijn met
Windows MS Word.
Ervaring in een soortgelijke functie is een pré.
Voor de vacature geldt:
Uitstekende werkomgeving, informele cultuur en collegiale werksfeer.
Er wordt het nodige van u verwacht, maar daar staat in de zin van arbeidsvoorwaarden
voldoende tegenover.
Informatie en sollicitatie:
Heeft u interesse stuur dan uiterlijk 10 april 2001 uw brief met cv aan:
OVZ verzekeringen
Postbus 45, 4460 AA GOES
t.a.v. de directie
De heer J. Jordaan verstrekt u graag nadere informatie.
Hij is te bereiken via telefoonnummer 0113 - 256 817
Met 1,85 miljoen klanten, bijna 1.900 personeelsleden,
een jaaromzet van meer dan 7 miljard gulden en een
hoog ambitieniveau is CZ op de markt van zorg en
verzekeringen een belangrijke landelijke en regionale
spelbepaler.
CZ wil méér zijn dan een traditionele zorgverzekeraar.
Daarom werkt zij aan een omslag naar leverancier van
allerlei diensten in en rond de gezondheidszorg.
Cruciaal in onze dienstverlening is de inkoop van
kwalitatief hoogstaande zorg voor onze klanten. Dit is
een van de kernactiviteiten van onze divisie Zorg.
Vanuit de locaties Goes, Sittard en Tilburg geven
medici, paramedici, verpleegkundigen, tandartsen,
economen en juristen hieraan in een hecht samenspel
invulling.
Het beleid rond huisartsenzorg en farmacie speelt in
de activiteiten van de divisie een prominente rol. De
huisarts neemt in onze gezondheidszorg een zeer
belangrijke plaats in. De huidige schaarste aan huis
artsen en alle daaruit voortkomende problemen ver
gen van CZ dan ook een uitgebalanceerde en vooral
creatieve beleidsaanpak. Ook de relatie tussen
huisartsenzorg en farmacie vraagt om een adequate
aanpak. De almaar stijgende kosten van farma
ceutische middelen dreigen immers steeds nadrukke
lijker ten koste te gaan van de andere vormen van
zorgverlening.
Wat verwachten wij van u?
U levert een bijdrage aan de beleidsontwikkeling van de sector;
U onderhoudt in uw eigen regio zelfstandig de relatie met huisartsen en
apothekers;
U geeft voorlichting over het beleid van de sec tor;
U bent in uw eigen regio verantwoordelijk voor de uitvoering van het
afgesproken beleid;
U initieert, begeleidt en bewaakt externe zorgvernieuwingsprojecten.
Wie zoeken wij?
U bent een enthousiaste persoonlijkheid met een academische opleiding;
U heeft aantoonbare affiniteit met gezondheidszorgbeleid;
Uw ervaring op het terrein van de huisartsenzorg en farmacie is een pre;
U bent innovatief, ondernemend en resultaatgericht;
U heeft uw uitstekende communicatieve vaardigheden en onderhande
lingsvaardigheden al vaak met succes ingezet;
U bent in staat om zowel zelfstandig als in teamverband op te treden.
Wat mag u van CZ verwachten?
U gaat werken in een flexibele en open organisatie met gemotiveerde en
goed opgeleide collega's. Onze toppositie op de markt willen we behouden.
Daarom investeren wij in onze mensen doormiddel van opleidingen en
loopbaan begeleiding. Onze mensen krijgen alle gelegenheid om zich bij
CZ te ontplooien. Onze filosofie hierbij is dat eigen inbreng en verantwoor
delijkheid voor de individuele ontwikkeling onontbeerlijk is. Daarom bie
den wij een prima arbeidsvoorwaardenpakket, aangevuld met trainings-
en opleidingsfaciliteiten voor je persoonlijke ontwikkeling.
Is uw interesse gewekt?
Als u ook graag onderdeel uitmaakt van CZ en u bent geïnteresseerd in de
functie, nodigen wij u uit om te reageren. Uw schriftelijke reactie kunt u,
onder vermelding van de gewenste standplaats, vóór 12 april 2001 sturen
naar CZ, t.a.v. mevrouw P. Verwilligen, personeelsadviseur, afdeling HRM,
postbus 90152, 5000 LD Tilburg. E-mail kan ook: pien.verwilligen@cz.nl.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer W. Gruisen,
manager Huisartsenzorg en Farmacie, telefoonnummer 046-4595871.
De sollicitatiegesprekken zijn gepland op 25 april 2001.
Actief in Gezondheid
Stichting Tragel is een stichting die zorg
en ondersteuning biedt aan mensen met
een verstandelijke handicap in de regio
Zeeuws-Vlaanderen.
Momenteel bieden wij, op een dertigtal
locaties, zorg en ondersteuning aan
450 mensen met een verstandelijke
handicap in alle leeftijdscategorieën.
Gebaseerd op de wensen van de
individuele cliënt bieden wij gevarieerde
zorg- en ondersteuningsarrangementen
ten aanzien van wonen, dagbesteding,
vrijetijdsbesteding, thuiszorg en
weekend- en vakantieopvang.
In onze visie staan zelfbeschikking,
een respectvolle bejegening, kwaliteit
van leven, emancipatie en autonomie
centraal.
De circa 650 medewerkers werken
voortdurend aan de verdere ontwikkeling
van de zorg voor mensen met een
verstandelijke handicap.
Tragel biedt cliënten perspectief
Stichting Tragel
Sterredreef 50
4567 BL Clinge
Telefoon: 0114 382000
Email: soIlicitatie@tragel.nl
Internetsite: www.tragel.nl
In het kader van het opheffen van de wachtlijst start Tragel
op 1 juni aanstaande diverse nieuwe woon- en
dagbestedingslocaties.
Voor nieuwe en bestaande locaties te Clinge, Hulst,
Terneuzen en Oostburg zoeken wij
Het betreft vol- en deeltijd functies.
Het aantal uren en dagen zijn bespreekbaar.
Van begeleiders wordt verwacht dat zij cliënten ondersteunen in
wonen én dagbesteding. Op alle locaties kunnen slaapdiensten tot het
dienstenpatroon horen.
Omschrijving van de werkzaamheden:
Verzorging en begeleiding van de cliënten, zoals het
Uitvoeren van de zorgplannen
Begeleiden van cliënten bij activiteiten
Verrichten van werkzaamheden m.b.t. het persoonlijk assistentschap
Verrichten van ondersteunende, verzorgende en huishoudelijke
werkzaamheden t.b.v. cliënten
Overige algemene werkzaamheden
Verzorgen van de rapportage
Verrichten van diverse financiële, organisatorische en administratieve
werkzaamheden
Functie-eisen
MBO of HBO niveau
Geïnspireerd zijn
Methodisch kunnen werken
Creatieve vaardigheden hebben.
Cliëntgericht kunnen werken in teamverband
Werkzaamheden kunnen verrichten binnen gegeven richtlijnen en procedures
Een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
Wij bieden
Voor deze functie zijn de arbeidsvoorwaarden van toepassing volgens de CAO
Gehandicaptenzorg. Indeling als begeleid(st)er 1 of 2 en de hierbij behorende
salarisschaal 35 of 40.
Informatie en sollicitatie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met
Jan van der Stelt, personeelsconsulent.
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot 27 april richten aan de
dienst P&O t.a.v. J. v.d. Stelt.