i
SHIFT MANAGER
GEVA
PZC
Projectcoördinator
"Stilstaan bij bewegen'
u beschikt over een relevante HBO-diploma, bv. fysiotherapie,
ergotherapie of verpleegkunde. U heeft ervaring in het project
matig werken en affiniteit met arbeidsomstandigheden.
Beleidsmatig en analytisch denkvermogen zijn onmisbaar.
Bovendien heeft u goede communicatieve vaardigheden, bent
u resultaatgericht en initiatiefrijk.
Directeur <m/V)
Gevraagd: twee financiële talenten met gevoel voor
cijfers, mensen en computers!
KUNSTSTOFBEWERKER
MEDEWERKERS HELPDESK
zaterdag 31 maart 2001
wegmartering
geleiderailwerken
verkeersvoorzieningen
wegonderhoud/reinigi ngswerk
groenvoorzieningen/cultuurtechniek
Geva B.V. is een landelijk opererend, ISO 9002 en VCA** secertificeerd aanneminssbedrijf.
Het takenpakket bestaat uit wesmarkerinsen, seleiderailwerken, verkeersmaatreselen, groen
voorzieningen, wegenonderhoud en reinigingswerk. Onze vestiging is centraal gelegen in
Beesd. In verband met toename van de werkzaamheden in de regio's West-Brabant en Zee
land zijn wij op zoek naar:
f Medewerkers wegenonderhoud en j
l Medewerkers groenvoorziening J
Wii vragen van
diploma LBO
rijbewijs B (E is een pré)
bij voorkeur in het bezit van het opleidingscertificaat "Verkeersmaatregelen"
woonachtig in de regio West-Brabant/Zeeland
een flexibele werkinstelling
bereidheid tot het volgen van diverse cursussen
Wii bieden u:
- een afwisselende baan in een dynamische organisatie
- goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
Indien u geïnteresseerd bent in de bovenstaande functie, dan kunt u binnen twee weken na
verschijning van deze advertentie schriftelijk of telefonisch reageren aan Geva B.V., t.a.v. me
vrouw E.A. Zuurmond, Postbus 91, 4153 ZH BEESD, telefoon 0345 - 68 45 90. Voor verdere
informatie over de functie kunt u tevens contact met haar opnemen.
Verstand van bukken en tillen?
In het Convenant Arbeidsomstandigheden Thuiszorg zijn over
vermindering van fysieke belasting van medewerkers afspraken
gemaakt en zogenaamde groene praktijkregels opgesteld.
In projectvorm zal Thuiszorg Walcheren aan de invoering van
deze groene praktijkregels verdere invulling geven. Voor het
vormgeven van het project, de coördinatie en uitvoering zoeken
wij een
gemiddeld 20 uur per week
Als projectcoördinator stelt u een beleids- en implementatie
plan op voor de invoering van de groene praktijkregels.
U coördineert, begeleidt de implementatie en verricht ook zelf
uitvoerende taken. Daarbij werkt u nauw samen met diverse
werkgroepen en zit u deze werkgroepen voor. Tevens doet u
aanbevelingen aan het management voor de integratie van de
praktijkregels fysieke belasting binnen het totale organisatie
beleid.
D e aanstelling is in eerste instantie voor één jaar en kan
verlengd worden voor de duur van het project. Het project
loopt tot en met het jaar 2004. De arbeidsvoorwaarden zijn op
basis van de CAO Thuiszorg, inschaling in salarisschaal 9
(maximaal 5937,00 per maand bij een fulltime dienstverband).
Wilt u meer informatie over de functie, neemt u dan contact
op met de heer P.E.L. Peters, hoofd P&O, tel. 0118-684000.
Heeft u belangstelling voor de functie en voldoet u aan
bovengenoemde voorwaarden, richt dan uw sollicitatiebrief
met cv vóór 11 april 2001 aan de heer L.Q. Phernambucq,
voorzitter Raad van Bestuur.
Thuiszorg Walcheren staat voor een klantgerichte organisatie met tal van thuiszorgdiensten en produkten
van hoge kwaliteit. Deze diensten zijn: Alphahulpverlening Huishoudelijke Zorg Verpleging
Verzorging Gespecialiseerde Verzorging Ouder- en Kindzorg Voedings- en dieetvoorlichting
Cursussen Thuiszorg Aanvullende Service Uitleen, verhuur en verkoop van verpleegartikelen door
het Thuiszorgcentrum Algemeen Maatschappelijk Werk Bureau Sociaal Raadslieden 11 Schuldhulpverlening.;
i Thuiszorg Walcheren heeft bijna 18.000 TAS-leden.
Thuiszorg
Walcheren
Breestraat 15 postbus 323 4330 AH Middelburg telefoon (0118) 684000 www.thuiszorgwalcheren.nl i
Gemeente Noord-Beveland
De openbare basisschool "De Vliete" in Wissenkerke
is met ingang van het schooljaar 2001-2002 op zoek naar een
De school
De Vliete is een gezellige school met ongeveer 114 leerlingen verdeeld over 5
(combinatie-)groepen. Het team bestaat uit 7 medewerkers (totaal 6,25 fte).
Het werk
Naast het geven van leiding aan de school heeft de directeur tevens lesgevende
taken. De directeur maakt deel uit van het managementteam openbaar basis
onderwijs Noord-Beveland, bestaande uit de directeuren van de vier openbare
basisscholen. Het openbaar basisonderwijs in de gemeente Noord-Beveland is
een bestuurlijke samenwerking aangegaan met het openbaar basisonderwijs
Goes. De directeur is een aanspreekpunt voor ouders, teamleden en de mede
zeggenschapsraad.
De directeur
Wij verwachten van de directeur dat hij/zij;
kennis heeft van de ontwikkelingen in het primair
onderwijs en het vermogen heeft dit te vertalen naar de praktijk van alledag
ervaring heeft in het werken met computers
een flexibele en open instelling heeft
een duidelijke visie heeft op leidinggeven
een schoolleidersopleiding heeft gevolgd, dan wel de bereidheid heeft tot het
volgen ervan
beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
Aanbod
Wij bieden:
een gemotiveerd team dat in staat is om goed onderwijs te bieden en daarbij
rekening houdt met de ontwikkeling van elk kind
een werksfeer met goede onderlinge verhoudingen
een positieve betrokkenheid van ouders bij de school
een salaris volgens schaal DA (voorheen schaal 10).
Informatie
Als u interesse hebt voor de functie kunt u nadere informatie vragen bij de heer
M. M. Gude (teamlid) tel. 0113-371463 of bij de heer A. Verhulst (directeur o.b.s.
Het Stelleplankier en lid managementteam) tel. 0113-695423.
Sollicitatie
Sollicitanten worden verzocht hun schriftelijke sollicitatie binnen 14 dagen na het
verschijnen van deze advertentie te richten aan het college van burgemeester en
wethouders van de gemeente Noord-Beveland, Postbus 3, 4490 AA
Wissenkerke.
Voor deze vacature geldt dat bij gelijke geschiktheid van kandidaten aan vrou
wen, minder-arbeidsgeschikten en leden van etnische minderheden de voorkeur
wordt gegeven.
Zorgstroom Walcheren is een
jonge organisatie voor zorg- en
dienstverlening op Walcheren,
gevormd door Zorgcentrum Rus
tenburg, Zorgstichting Rogge
veen, Woonstichting Roggeveen,
Thuiszorg Walcheren en Thuis
zorgcentrum Zeeland. Ruim 2100
medewerkers en vrijwilligers
werken in een gezonde werk
sfeer met volop groeimogelijk
heden aan een klantvriendelijk
en compleet zorg- en diensten
pakket. Bij Zorgstroom Walche
ren draait alles om de zorg voor
de Walcherse bevolking.
Twee medewerkers van de afdeling administratie en automatisering starten een eigen bedrijf. Wij feliciteren hen met deze stap. Er ontstaan daardoor
op zeer korte termijn twee vacatures binnen de organisatie. Wij vragen sterke, pro-actieve en resultaatgerichte belangstellenden te solliciteren op een
van de volgende functies:
Hoofd administratie en automatisering (36 uur)
Het hoofd administratie en automatisering werkt direct onder de Raad
van Bestuur van Zorgstroom Walcheren en heeft de volgende taken en
verantwoordelijkheden:
leidinggeven aan de nieuw te integreren afdeling administratie en au
tomatisering;
ontwikkelen en uitvoeren van het informatiebeleid;
begrotingen, jaarrekeningen en deelbudgetten;
periodieke financiële management rapportages;
adviseren inzake subsidiesystemen en bewaken van de subsidiestro
men;
verder ontwikkelen van de interne controle;
bevorderen van een adequate automatisering en informatisering.
Kandidaten voor de functie hoofd administratie en automatisering heb
ben een stevige en prettige persoonlijkheid, met een bedrijfseconomische
achtergrond op academisch werk- en denkniveau. Daarnaast hebben zij bij
voorkeur ervaring in een vergelijkbare functie.
Stafmedewerker administratie en
automatisering (36 uur)
De stafmedewerker administratie en automatisering werkt direct onder
het hoofd administratie en automatisering van Zorgstroom Walcheren. De
functie richt zich vooral op:
opstellen en analyseren van bewakingscijfers;
voorbereiden van productieafspraken met het Zorgkantoor en overige
subsidiënten;
voorbereidende werkzaamheden voor de begrotingen en jaarrekenin
gen met toelichting en analyse;
vormgeven en vertalen van de financiële informatiebehoefte;
opstellen van procedures om decentraal met deelbudgetten te gaan
werken;
kunnen werken met verschillende databases.
Kandidaten voor de functie stafmedewerker administratie en automatise
ring hebben bij voorkeur minimaal een HBO achtergrond, bijvoorbeeld
HEAO. Verder hebben zij zeer goede kennis van Excel en Access.
De functie van hoofd administratie en automatisering is gewaardeerd in
schaal 13 en die van stafmedewerker administratie en automatisering in
schaal 9, beide overeenkomstig de CAO Thuiszorg. Ook voor de overige ar
beidsvoorwaarden is de genoemde CAO van kracht.
Wij bieden een nieuwe organisatie die niet alleen staat voor de zorg van
vandaag, maar ook voor die van de toekomst. De cultuur is erop gericht ie
dere medewerker op het eigen niveau verantwoordelijkheden waar te la
ten maken. De mens staat centraal, zowel onze cliënten als onze mede
werkers. De organisatie staat er financieel-economisch gezien gezond
voor.
Er is binnen de organisatie alle mogelijkheid voor verdere persoonlijke
ontwikkeling, waarbij het fusiejaar 2001/2002 best de nodige uitdaging en
werkdruk met zich mee zal brengen.
Heeft u interesse? Stuur dan binnen 10 dagen uw sollicitatiebrief met CV
aan Thuiszorg Walcheren, t.a.v. de voorzitter van de Raad van Bestuur, dhr
L.Q. Phernambucq, postbus 323, 4330 AH Middelburg. Voor meer informa
tie kunt u contact opnemen met dhr L.Q. Phernambucq, of het hoofd van
de afdeling P&O, dhr P.E.L. Peters, beiden bereikbaar via telefoonnummer
(0118) 684000
Is een zelfstandige dynamische onderneming welke is gespeciali
seerd in het bouwen en leveren van vrachtwagencarrosserieën in
diverse uitvoeringen, wisselsystemen, laad- en lossystemen,
autoiaadkranen, opleggers en aanhangwagens.
Wij zoeken op korte termijn
voor de afdeling carrosseriebouw:
- LEERLING CARROSSERIEBOUWERS
- ERVAREN CARROSSERIEBOUWERS
voor de afdeling constructie:
- LEERLING CONSTRUCTIEBANKWERKERS
- ALLROUND CONSTRUCTIEBANKWERKERS
voor de afdeling spuiterij:
- ALLROUND VOORBEWERKERS
- LEERLING AUTOSPUITERS
Voor bovenstaande vacatures bieden wij u een afwisselende baan in
een moderne werkomgeving, goede salariëring en uiteraard de moge
lijkheid om functiegerichte opleidingen te volgen.
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u richten aan:
Hertoghs Carrosserieën BV
Gewenten 49
4704 RE Roosendaal
telefoon 0165 - 551440
telefax 0165 - 554487
internetsite www.hertoahs.nl
In ons bedrijf hebben wij op korte termijn plaats voor een:
(/eer/W) HYDRAULIEKMONTEUR
Wij zijn een jong
middelgroot bedrijf,
dat gespedaliseerd
is in de complete
fabricage van
markt- en verkoop
wagens. Deze
wagens zijn
bestemd voor de
verkoop van vis,
vlees, groenten,
kleding enz.
De wagens worden
op maat voor de
klant gebouwd en
variëren in lengte
van ±5 tot 18 mtr.
De functie:
het aanleggen en ontwerpen van hydraulische installaties in de
verkoopwagens. Dit houdt in:
het ontwerpen van het hydraulisch systeem, specifiek toegespitst
op de te bouwen verkoopwagen;
het samenstellen van de componenten;
het aanleggen van de leidingen en monteren van de componenten;
het aanleggen van de elektrische besturing van het systeem;
het aanleggen van het onderdeel van de verkoopwagen waar het
hydraulisch systeem betrekking op heeft;
het verhelpen van storingen aan bestaande installaties.
Wie zoeken wij?
je hebt een opleiding op LTS-niveau of hoger en bent geïnteresseerd
in hydrauliek (je wordt zowel intern als extern opgeleid);
je hebt ervaring met Mig/Mag-lassen;
je bent in het bezit van rijbewijs B;
je kunt zelfstandig werken en hebt een flexibele instelling.
Tevens zijn wij op zoek naar een:
De functie:
assisteren bij het vervaardigen van carrosserie- en interieurpanelen
voor verkoopwagens;
het uitvoeren van timmerwerk.
Wie zoeken wij?
je bent een gemotiveerde medewerker die intern opgeleid wil
worden tot kunststofbewerker/timmerman;
je bent verantwoordelijk en precies.
Je kunt schriftelijk of telefonisch reageren naar:
op
kvditelP
mort
JANUS VAN WAARDE
VERKOOPWAGENS
JANUS VAN WAARDE
VERKOOPWACENS
T.a.v. dhr. J. van Waarde
Volkerstraat 4 - 4462 GH Goes
Tel. 0113-250914
Fax 0113-250285
E-mail: vwaarde@wxs.nl
y
O F T W A R E
Voor onze afdeling Support (vestiging Zierikzee)
zijn wij op zoek naar:
Syntess Software BV is een
toonaangevend producent van
administratieve en logistieke software
met vestigingen te Zierikzee
en Gorinchem.
Ons softwareproduct is speciaal
ontwikkeld voor de automatisering
van installatiebedrijven. Door deze
specialisatie sluit ons product
uiterst nauw aan bij de wensen van
onze gebruikers.
'acquisitie naar aanleiding van deze
advertentie wordt niet op prijs gesteld.
De helpdesk van de afdeling Support te Zierikzee verleent
telefonische ondersteuning aan de gebruikers van ons soft-
ware-pakket. De ondersteuning aan de gebruikers bestaat
uit het creatief oplossen en beantwoorden van vragen over
de software én bedrijfsadministratieve zaken.
Wij z> e k e w
nieuwe collega's die met enthousiasme en geduld samen
met de klant deze vragen en problemen willen oplossen.
Wij v r m Bj e m
boekhoudkundige kennis én ervaring (MEAO/ PDB);
ervaring met telefonische ondersteuning van klanten;
kennis van MS-DOS, MS-Windows versies 95, 98, ME;
enthousiasme, klantgerichtheid en een professionele
houding;
affiniteit met de installatiebranche is een pré.
Synteff Software PV bi'eolt
ruimte voor initiatieven in een stimulerende werk
omgeving met enthousiaste vakbekwame collega's;
een boeiende baan met goede perspectieven in een
sterk bedrijf;
uitstekende arbeidsvoorwaarden.
C/W JoUlCltAtlC
Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met
dhr. N.A. Hesp (0111-418040) of onze homepage
bezoeken (www.syntess.nl). Stuur uw sollicitatie met c.v.
(binnen 14 dagen) naar SYNTESS Software BV,
t.a.v. Dhr. N.A. Hesp, Postbus 127, 4300 AC Zierikzee
of naar vacature@syntess.nl
W ATOFBNA
ATOFINA Vlissingen B.V. maakt deel uit van het
Franse concern TOTALFINAELF. Momenteel zijn er
ca. 200 mensen werkzaam. De productie wordt uitge
voerd in volcontinudienst met 5 ploegen. De locatie
Vlissingen, die uit vier gespecialiseerde productiebe
drijven bestaat, maakt o.a. producten voor glas-
coating, stabilisatoren en katalysatoren voor kunst
stoffen, productie voor elektronica-industrie, gewas
beschermingsmiddelen voor landbouw, aangroeiwe
rende verf voor schepen, verbeteraars voor kunststof
fen en producten voor metaal- en vliegtuigindustrie.
Voor onze afdeling Productie zoeken wij een
Als Shift Manager in 5-ploegendienst bent u
verantwoordelijk voor het realiseren van de
gebudgetteerde productiesnelheid van drie
fabrieken binnen de gestelde kwaliteitsei
sen.
Daarnaast draagt u bij aan het verbeteren
van de efficiency.
U behartigt de personele aangelegenheden
van uw ploeg. De totale bezetting in volcon
tinudienst bedraagt ca. 15 medewerkers.
U rapporteert aan de Production Manager.
Wat verwachten wij van u?
U heeft een afgeronde opleiding op HBO-ni-
veau richting Chemische Technologie, Pro
cestechnologie of de Hogere Zeevaart
school aangevuld met de opleiding tot Kan
didaat Technisch Chemicus (of geiijkwaar-
dig).
U heeft 5 jaar ervaring in de procesindu
strie.
U beschikt over minimaal 3 jaar leidingge
vende ervaring.
Wilt u vooraf informatie over deze functie dan kunt u contact opnemen met de heer ir. L. Marijs,
Production Manager, tel. 0113-617291.
Wat bieden wij u?
o Een uitdagende functie in een open en dynamische organisatie met korte communicatielijnen,
o Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden,
o Kostenvergoeding in verband met mogelijke verhuizing naar de regio.
U kunt uw sollicitatiebrief binnen 10 dagen na verschijningsdatum van deze advertentie richten
aan:
ATOFINA Vlissingen B.V., Postbus 70, 4380 AB Vlissingen, t.a.v. de heer drs. L. Rienstra,
afdeling Human Resources.
E-mail: lieuwe.rienstra@atofina.com