i SHIFT MANAGER GEVA PZC Projectcoördinator "Stilstaan bij bewegen' u beschikt over een relevante HBO-diploma, bv. fysiotherapie, ergotherapie of verpleegkunde. U heeft ervaring in het project matig werken en affiniteit met arbeidsomstandigheden. Beleidsmatig en analytisch denkvermogen zijn onmisbaar. Bovendien heeft u goede communicatieve vaardigheden, bent u resultaatgericht en initiatiefrijk. Directeur <m/V) Gevraagd: twee financiële talenten met gevoel voor cijfers, mensen en computers! KUNSTSTOFBEWERKER MEDEWERKERS HELPDESK zaterdag 31 maart 2001 wegmartering geleiderailwerken verkeersvoorzieningen wegonderhoud/reinigi ngswerk groenvoorzieningen/cultuurtechniek Geva B.V. is een landelijk opererend, ISO 9002 en VCA** secertificeerd aanneminssbedrijf. Het takenpakket bestaat uit wesmarkerinsen, seleiderailwerken, verkeersmaatreselen, groen voorzieningen, wegenonderhoud en reinigingswerk. Onze vestiging is centraal gelegen in Beesd. In verband met toename van de werkzaamheden in de regio's West-Brabant en Zee land zijn wij op zoek naar: f Medewerkers wegenonderhoud en j l Medewerkers groenvoorziening J Wii vragen van diploma LBO rijbewijs B (E is een pré) bij voorkeur in het bezit van het opleidingscertificaat "Verkeersmaatregelen" woonachtig in de regio West-Brabant/Zeeland een flexibele werkinstelling bereidheid tot het volgen van diverse cursussen Wii bieden u: - een afwisselende baan in een dynamische organisatie - goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden Indien u geïnteresseerd bent in de bovenstaande functie, dan kunt u binnen twee weken na verschijning van deze advertentie schriftelijk of telefonisch reageren aan Geva B.V., t.a.v. me vrouw E.A. Zuurmond, Postbus 91, 4153 ZH BEESD, telefoon 0345 - 68 45 90. Voor verdere informatie over de functie kunt u tevens contact met haar opnemen. Verstand van bukken en tillen? In het Convenant Arbeidsomstandigheden Thuiszorg zijn over vermindering van fysieke belasting van medewerkers afspraken gemaakt en zogenaamde groene praktijkregels opgesteld. In projectvorm zal Thuiszorg Walcheren aan de invoering van deze groene praktijkregels verdere invulling geven. Voor het vormgeven van het project, de coördinatie en uitvoering zoeken wij een gemiddeld 20 uur per week Als projectcoördinator stelt u een beleids- en implementatie plan op voor de invoering van de groene praktijkregels. U coördineert, begeleidt de implementatie en verricht ook zelf uitvoerende taken. Daarbij werkt u nauw samen met diverse werkgroepen en zit u deze werkgroepen voor. Tevens doet u aanbevelingen aan het management voor de integratie van de praktijkregels fysieke belasting binnen het totale organisatie beleid. D e aanstelling is in eerste instantie voor één jaar en kan verlengd worden voor de duur van het project. Het project loopt tot en met het jaar 2004. De arbeidsvoorwaarden zijn op basis van de CAO Thuiszorg, inschaling in salarisschaal 9 (maximaal 5937,00 per maand bij een fulltime dienstverband). Wilt u meer informatie over de functie, neemt u dan contact op met de heer P.E.L. Peters, hoofd P&O, tel. 0118-684000. Heeft u belangstelling voor de functie en voldoet u aan bovengenoemde voorwaarden, richt dan uw sollicitatiebrief met cv vóór 11 april 2001 aan de heer L.Q. Phernambucq, voorzitter Raad van Bestuur. Thuiszorg Walcheren staat voor een klantgerichte organisatie met tal van thuiszorgdiensten en produkten van hoge kwaliteit. Deze diensten zijn: Alphahulpverlening Huishoudelijke Zorg Verpleging Verzorging Gespecialiseerde Verzorging Ouder- en Kindzorg Voedings- en dieetvoorlichting Cursussen Thuiszorg Aanvullende Service Uitleen, verhuur en verkoop van verpleegartikelen door het Thuiszorgcentrum Algemeen Maatschappelijk Werk Bureau Sociaal Raadslieden 11 Schuldhulpverlening.; i Thuiszorg Walcheren heeft bijna 18.000 TAS-leden. Thuiszorg Walcheren Breestraat 15 postbus 323 4330 AH Middelburg telefoon (0118) 684000 www.thuiszorgwalcheren.nl i Gemeente Noord-Beveland De openbare basisschool "De Vliete" in Wissenkerke is met ingang van het schooljaar 2001-2002 op zoek naar een De school De Vliete is een gezellige school met ongeveer 114 leerlingen verdeeld over 5 (combinatie-)groepen. Het team bestaat uit 7 medewerkers (totaal 6,25 fte). Het werk Naast het geven van leiding aan de school heeft de directeur tevens lesgevende taken. De directeur maakt deel uit van het managementteam openbaar basis onderwijs Noord-Beveland, bestaande uit de directeuren van de vier openbare basisscholen. Het openbaar basisonderwijs in de gemeente Noord-Beveland is een bestuurlijke samenwerking aangegaan met het openbaar basisonderwijs Goes. De directeur is een aanspreekpunt voor ouders, teamleden en de mede zeggenschapsraad. De directeur Wij verwachten van de directeur dat hij/zij; kennis heeft van de ontwikkelingen in het primair onderwijs en het vermogen heeft dit te vertalen naar de praktijk van alledag ervaring heeft in het werken met computers een flexibele en open instelling heeft een duidelijke visie heeft op leidinggeven een schoolleidersopleiding heeft gevolgd, dan wel de bereidheid heeft tot het volgen ervan beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Aanbod Wij bieden: een gemotiveerd team dat in staat is om goed onderwijs te bieden en daarbij rekening houdt met de ontwikkeling van elk kind een werksfeer met goede onderlinge verhoudingen een positieve betrokkenheid van ouders bij de school een salaris volgens schaal DA (voorheen schaal 10). Informatie Als u interesse hebt voor de functie kunt u nadere informatie vragen bij de heer M. M. Gude (teamlid) tel. 0113-371463 of bij de heer A. Verhulst (directeur o.b.s. Het Stelleplankier en lid managementteam) tel. 0113-695423. Sollicitatie Sollicitanten worden verzocht hun schriftelijke sollicitatie binnen 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie te richten aan het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Noord-Beveland, Postbus 3, 4490 AA Wissenkerke. Voor deze vacature geldt dat bij gelijke geschiktheid van kandidaten aan vrou wen, minder-arbeidsgeschikten en leden van etnische minderheden de voorkeur wordt gegeven. Zorgstroom Walcheren is een jonge organisatie voor zorg- en dienstverlening op Walcheren, gevormd door Zorgcentrum Rus tenburg, Zorgstichting Rogge veen, Woonstichting Roggeveen, Thuiszorg Walcheren en Thuis zorgcentrum Zeeland. Ruim 2100 medewerkers en vrijwilligers werken in een gezonde werk sfeer met volop groeimogelijk heden aan een klantvriendelijk en compleet zorg- en diensten pakket. Bij Zorgstroom Walche ren draait alles om de zorg voor de Walcherse bevolking. Twee medewerkers van de afdeling administratie en automatisering starten een eigen bedrijf. Wij feliciteren hen met deze stap. Er ontstaan daardoor op zeer korte termijn twee vacatures binnen de organisatie. Wij vragen sterke, pro-actieve en resultaatgerichte belangstellenden te solliciteren op een van de volgende functies: Hoofd administratie en automatisering (36 uur) Het hoofd administratie en automatisering werkt direct onder de Raad van Bestuur van Zorgstroom Walcheren en heeft de volgende taken en verantwoordelijkheden: leidinggeven aan de nieuw te integreren afdeling administratie en au tomatisering; ontwikkelen en uitvoeren van het informatiebeleid; begrotingen, jaarrekeningen en deelbudgetten; periodieke financiële management rapportages; adviseren inzake subsidiesystemen en bewaken van de subsidiestro men; verder ontwikkelen van de interne controle; bevorderen van een adequate automatisering en informatisering. Kandidaten voor de functie hoofd administratie en automatisering heb ben een stevige en prettige persoonlijkheid, met een bedrijfseconomische achtergrond op academisch werk- en denkniveau. Daarnaast hebben zij bij voorkeur ervaring in een vergelijkbare functie. Stafmedewerker administratie en automatisering (36 uur) De stafmedewerker administratie en automatisering werkt direct onder het hoofd administratie en automatisering van Zorgstroom Walcheren. De functie richt zich vooral op: opstellen en analyseren van bewakingscijfers; voorbereiden van productieafspraken met het Zorgkantoor en overige subsidiënten; voorbereidende werkzaamheden voor de begrotingen en jaarrekenin gen met toelichting en analyse; vormgeven en vertalen van de financiële informatiebehoefte; opstellen van procedures om decentraal met deelbudgetten te gaan werken; kunnen werken met verschillende databases. Kandidaten voor de functie stafmedewerker administratie en automatise ring hebben bij voorkeur minimaal een HBO achtergrond, bijvoorbeeld HEAO. Verder hebben zij zeer goede kennis van Excel en Access. De functie van hoofd administratie en automatisering is gewaardeerd in schaal 13 en die van stafmedewerker administratie en automatisering in schaal 9, beide overeenkomstig de CAO Thuiszorg. Ook voor de overige ar beidsvoorwaarden is de genoemde CAO van kracht. Wij bieden een nieuwe organisatie die niet alleen staat voor de zorg van vandaag, maar ook voor die van de toekomst. De cultuur is erop gericht ie dere medewerker op het eigen niveau verantwoordelijkheden waar te la ten maken. De mens staat centraal, zowel onze cliënten als onze mede werkers. De organisatie staat er financieel-economisch gezien gezond voor. Er is binnen de organisatie alle mogelijkheid voor verdere persoonlijke ontwikkeling, waarbij het fusiejaar 2001/2002 best de nodige uitdaging en werkdruk met zich mee zal brengen. Heeft u interesse? Stuur dan binnen 10 dagen uw sollicitatiebrief met CV aan Thuiszorg Walcheren, t.a.v. de voorzitter van de Raad van Bestuur, dhr L.Q. Phernambucq, postbus 323, 4330 AH Middelburg. Voor meer informa tie kunt u contact opnemen met dhr L.Q. Phernambucq, of het hoofd van de afdeling P&O, dhr P.E.L. Peters, beiden bereikbaar via telefoonnummer (0118) 684000 Is een zelfstandige dynamische onderneming welke is gespeciali seerd in het bouwen en leveren van vrachtwagencarrosserieën in diverse uitvoeringen, wisselsystemen, laad- en lossystemen, autoiaadkranen, opleggers en aanhangwagens. Wij zoeken op korte termijn voor de afdeling carrosseriebouw: - LEERLING CARROSSERIEBOUWERS - ERVAREN CARROSSERIEBOUWERS voor de afdeling constructie: - LEERLING CONSTRUCTIEBANKWERKERS - ALLROUND CONSTRUCTIEBANKWERKERS voor de afdeling spuiterij: - ALLROUND VOORBEWERKERS - LEERLING AUTOSPUITERS Voor bovenstaande vacatures bieden wij u een afwisselende baan in een moderne werkomgeving, goede salariëring en uiteraard de moge lijkheid om functiegerichte opleidingen te volgen. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u richten aan: Hertoghs Carrosserieën BV Gewenten 49 4704 RE Roosendaal telefoon 0165 - 551440 telefax 0165 - 554487 internetsite www.hertoahs.nl In ons bedrijf hebben wij op korte termijn plaats voor een: (/eer/W) HYDRAULIEKMONTEUR Wij zijn een jong middelgroot bedrijf, dat gespedaliseerd is in de complete fabricage van markt- en verkoop wagens. Deze wagens zijn bestemd voor de verkoop van vis, vlees, groenten, kleding enz. De wagens worden op maat voor de klant gebouwd en variëren in lengte van ±5 tot 18 mtr. De functie: het aanleggen en ontwerpen van hydraulische installaties in de verkoopwagens. Dit houdt in: het ontwerpen van het hydraulisch systeem, specifiek toegespitst op de te bouwen verkoopwagen; het samenstellen van de componenten; het aanleggen van de leidingen en monteren van de componenten; het aanleggen van de elektrische besturing van het systeem; het aanleggen van het onderdeel van de verkoopwagen waar het hydraulisch systeem betrekking op heeft; het verhelpen van storingen aan bestaande installaties. Wie zoeken wij? je hebt een opleiding op LTS-niveau of hoger en bent geïnteresseerd in hydrauliek (je wordt zowel intern als extern opgeleid); je hebt ervaring met Mig/Mag-lassen; je bent in het bezit van rijbewijs B; je kunt zelfstandig werken en hebt een flexibele instelling. Tevens zijn wij op zoek naar een: De functie: assisteren bij het vervaardigen van carrosserie- en interieurpanelen voor verkoopwagens; het uitvoeren van timmerwerk. Wie zoeken wij? je bent een gemotiveerde medewerker die intern opgeleid wil worden tot kunststofbewerker/timmerman; je bent verantwoordelijk en precies. Je kunt schriftelijk of telefonisch reageren naar: op kvditelP mort JANUS VAN WAARDE VERKOOPWAGENS JANUS VAN WAARDE VERKOOPWACENS T.a.v. dhr. J. van Waarde Volkerstraat 4 - 4462 GH Goes Tel. 0113-250914 Fax 0113-250285 E-mail: vwaarde@wxs.nl y O F T W A R E Voor onze afdeling Support (vestiging Zierikzee) zijn wij op zoek naar: Syntess Software BV is een toonaangevend producent van administratieve en logistieke software met vestigingen te Zierikzee en Gorinchem. Ons softwareproduct is speciaal ontwikkeld voor de automatisering van installatiebedrijven. Door deze specialisatie sluit ons product uiterst nauw aan bij de wensen van onze gebruikers. 'acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. De helpdesk van de afdeling Support te Zierikzee verleent telefonische ondersteuning aan de gebruikers van ons soft- ware-pakket. De ondersteuning aan de gebruikers bestaat uit het creatief oplossen en beantwoorden van vragen over de software én bedrijfsadministratieve zaken. Wij z> e k e w nieuwe collega's die met enthousiasme en geduld samen met de klant deze vragen en problemen willen oplossen. Wij v r m Bj e m boekhoudkundige kennis én ervaring (MEAO/ PDB); ervaring met telefonische ondersteuning van klanten; kennis van MS-DOS, MS-Windows versies 95, 98, ME; enthousiasme, klantgerichtheid en een professionele houding; affiniteit met de installatiebranche is een pré. Synteff Software PV bi'eolt ruimte voor initiatieven in een stimulerende werk omgeving met enthousiaste vakbekwame collega's; een boeiende baan met goede perspectieven in een sterk bedrijf; uitstekende arbeidsvoorwaarden. C/W JoUlCltAtlC Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met dhr. N.A. Hesp (0111-418040) of onze homepage bezoeken (www.syntess.nl). Stuur uw sollicitatie met c.v. (binnen 14 dagen) naar SYNTESS Software BV, t.a.v. Dhr. N.A. Hesp, Postbus 127, 4300 AC Zierikzee of naar vacature@syntess.nl W ATOFBNA ATOFINA Vlissingen B.V. maakt deel uit van het Franse concern TOTALFINAELF. Momenteel zijn er ca. 200 mensen werkzaam. De productie wordt uitge voerd in volcontinudienst met 5 ploegen. De locatie Vlissingen, die uit vier gespecialiseerde productiebe drijven bestaat, maakt o.a. producten voor glas- coating, stabilisatoren en katalysatoren voor kunst stoffen, productie voor elektronica-industrie, gewas beschermingsmiddelen voor landbouw, aangroeiwe rende verf voor schepen, verbeteraars voor kunststof fen en producten voor metaal- en vliegtuigindustrie. Voor onze afdeling Productie zoeken wij een Als Shift Manager in 5-ploegendienst bent u verantwoordelijk voor het realiseren van de gebudgetteerde productiesnelheid van drie fabrieken binnen de gestelde kwaliteitsei sen. Daarnaast draagt u bij aan het verbeteren van de efficiency. U behartigt de personele aangelegenheden van uw ploeg. De totale bezetting in volcon tinudienst bedraagt ca. 15 medewerkers. U rapporteert aan de Production Manager. Wat verwachten wij van u? U heeft een afgeronde opleiding op HBO-ni- veau richting Chemische Technologie, Pro cestechnologie of de Hogere Zeevaart school aangevuld met de opleiding tot Kan didaat Technisch Chemicus (of geiijkwaar- dig). U heeft 5 jaar ervaring in de procesindu strie. U beschikt over minimaal 3 jaar leidingge vende ervaring. Wilt u vooraf informatie over deze functie dan kunt u contact opnemen met de heer ir. L. Marijs, Production Manager, tel. 0113-617291. Wat bieden wij u? o Een uitdagende functie in een open en dynamische organisatie met korte communicatielijnen, o Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, o Kostenvergoeding in verband met mogelijke verhuizing naar de regio. U kunt uw sollicitatiebrief binnen 10 dagen na verschijningsdatum van deze advertentie richten aan: ATOFINA Vlissingen B.V., Postbus 70, 4380 AB Vlissingen, t.a.v. de heer drs. L. Rienstra, afdeling Human Resources. E-mail: lieuwe.rienstra@atofina.com

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 53