PZC 45 EMEENTE MIDDELBURG «•sliividll 1 database beheerder m/v Uitvoerder woning en utiliteitsbouw m/v lj roe eok u*5- Eerste automonteur Tweede automonteur ERVAREN VAKBEKWAAM HOVENIER M/V Transferverpleegkundige D e sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op donderdag 12 april 2001. ÉtH FILIAALMANAGER Mm 11 'y: 2 verple teamleiders egafdeling il zaterdag 31 maart2001 JobTrack.n Middelburg, een ondernemende stad met hart voor traditie De gemeente Middelburg heeft verstrekkende toe komstplannen. Deze zijn verwoord in de "Kwaliteitsalias Middelburg 2030". De uit die atlas voortvloeiende plannen geven een krachtige impuls aan de leefbaarheid van Middelburg! Door die plannen groeit Middelburg uit tot een stad met nog meer dynamiek en met veel ruimte voor vernieuwing. Een moderne stad, waar mensen zich thuis moeten voelen en waar het uitste kend werken, wonen en leven moet zijn. Bestuur en medewerkers werken hard aan de realisering van de ambitieuze plan nen. Er wordt een beroep gedaan op de inzet en creativiteit van de medewerkers om de toekomstplannen te verwezenlijken. De gemeentelijke organisatie bestaat uit de Bestuursdienst en de diensten Maatschappelijke Zaken, Stadsbeheer en Stadsontwikkeling. De Bestuursdienst bestaat uit de afdelingen Concernbeleid, Communicatie, Financiële Zaken, Personeel, Organisatie en Automatisering, en Interne Zaken. Voor de afdeling Personeel, Organisatie en Automatisering zijn wij op zoek naar een voor 36 uur per week Functie-informatie: - u ontwerpt en realiseert databases; - u beheert de technische applicaties, onderzoekt de informatiebehoefte en stelt vraagpatronen op in overleg met de gebruikers; - u optimaliseert databases; - u beveiligt databases, verzorgt autorisaties en voert overleg met betrekking tot back-up, uitwijk en beveiliging; - u stelt documentatie samen en houdt de benodigde documentatie actueel; - u begeleidt en instrueert applicatiebeheerders, u geeft voorlichting aan mede werkers en u neemt deel aan projecten en overleg in groepen; - u verricht overige werkzaamheden passend binnen de doelstelling van de sectie dan wel afdeling; Functieprofiel: - een afgeronde hbo-opleiding, bijvoorbeeld hbo-informatica, aangevuld met aanvullende kennis en ervaring op het gebied van oracle databases; - u bent bereid om buiten de kantooruren werkzaamheden te verrichten; - inventiviteit, creativiteit en goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheid; - accuratesse. Salaris: - afhankelijk van opleiding en ervaring een aanvangssalaris van minimaal f 3.385,-- 1.536,--) indicatieve aanloopschaal 7 en maximaal f 5.661,- 2.569,--) indica tieve functieschaal 8 bruto per maand; - doorgroeimogelijkheden, afhankelijk van de personeelsbeoordeling, tot f 6.393,- 2.901,--) indicatieve uitloopschaal 9 bruto per maand; - de salarissen zijn gebaseerd op een werkweek van 36 uur; - de gemeente kent een systeem van methodische personeelsbeoordeling; - definitieve waardering van de functie dient nog plaats te vinden. Overige arbeidsvoorwaarden: De gemeente kent een eigentijds personeelsbeleid en uitstekende arbeidsvoor waarden zoals een 36-urige werkweek, variabele werktijden, de mogelijkheid voor aan- en verkoop van verlofuren, ruime scholingsfaciliteiten, een verhuis kostenregeling, een spaarloonregeling, betaald ouderschapsverlof, gesubsidieerde kinderopvang, een pc-/fiets- en kindopvangregeling en bedrijfsfitness. Inlichtingen: Nadere informatie over deze functie kunt u inwinnen bij P. de Visser, coördinator Automatisering tel. (0118) 67 55 07 of bij de heer L. De Jongh, afdelingshoofd POA tel. (0118) 67 54 95. Voor meer inlichtingen kunt u de internetsite van de gemeente raadplegen: www.middelburg.nl Procedure: - bij de selectieprocedure wordt een vertegenwoordiging van het personeel betrokken; - de gemeente streeft ernaar meer vrouwen, gedeeltelijk arbeidsongeschikten en personen uit etnische minderheden te benoemen. Zij worden uitdrukkelijk verzocht te solliciteren; - u kunt uw sollicitatie voor maandag 9 april 2001 richten aan het college van burgemeester en wethouders van Middelburg, t.a.v. de heer L. de Jongh, afdelingshoofd POA, Postbus 6000, 4330 LA Middelburg onder vermelding van vacaturenummer 2001/07; - E-mailen kan ook: petrid@middelburg.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en ook niet gehonoreerd. Centerpoint is een toonaangevend, landelijk werkend werving selectiebureau gespecialiseerd in de bemiddeling van functies in het midden en hoger kader en het management in de vakgebieden bouwkunde en civiele techniek. Centerpoint is actief vanuit zes vestigingen. Deze vestigingen zijn sterk regionaal georiënteerd en daardoor goed ingevoerd in de regionale arbeidsmarkt voor bouwkundigen en civieltechnici. Aannemingsbedrijf gebroeders Van den Nieuwendijk te Stellendam is een moderne en klantgerichte bouwonderneming die zich richt op de realisatie van projecten in de woning- en Gebr. v/d NIEUWENDIJK B.V. utiliteitsbouw. De onderneming heeft regionaal een sterke marktpositie en is met name actief in een straal van 50 kilo meter rond Stellendam. Het constante streven naar optimale kwaliteit is geïntegreerd in de gehele organisatie en komt onder andere tot uitdrukking in de ISO-certificering. Hierdoor heeft de onder neming in de afgelopen jaren een solide relatie met haar opdrachtgevers opgebouwd waarmee de bouwprojecten veelal in een 1 op 1 relatie worden gerealiseerd. In verband met de vervroegde uittreding van een van haar huidige uitvoerders is aannemingsbedrijf gebroeders Van den Nieuwendijk op zoek naar kandidaten voor de volgende functie: Als uitvoerder bij aannemingsbedrijf gebroeders Van den Nieuwendijk bent u reeds vanaf de tech nische werkvoorbereiding verantwoordelijk voor uw bouwprojecten. U controleert het tekenwerk op gehanteerde maatvoering en materiaalgebruik, u vraagt zonodig offertes op, u beoordeelt deze offertes en u verzorgt de bestellingen van het materiaal, het materieel en de onderaannemers. U stelt de overallplanning en detailplanningen op en u werkt deze uit tot terreinplannen, bouw- routings en leveringschema's. Tijdens de uitvoe ring bent u de sturende en coördinerende kracht van het project. U geeft leiding aan de eigen vak lieden en de onderaannemers en u stelt uw eigen weekplanningen samen. U zorgt daarmee voor een efficiënte afroep en inzet van materiaal, mate rieel, onderaannemers en eigen personeel. U con troleert de leveringen en het uitgevoerde op basis van kwaliteit en kwantiteit en u bewaakt de man uren en de inzet van materiaal, materieel en onderaannemers. U bent verantwoordelijk voor de oplevering van het project binnen de daarvoor gestelde tijd en werkbegroting. U signaleert meer- en minderwerk en u verzorgt de correspondentie naar leveranciers en onderaannemers. U woont bouwvergaderingen bij, u zit uw eigen werkbe sprekingen voor en ziet toe op de naleving van de gestelde regels ten aanzien van Arbo en veilig heid. U rapporteert rechtstreeks aan de technisch directeur. Het profiel van de geschikte kandidaat: Om in deze functie de projecten van aannemings bedrijf gebroeders Van den Nieuwendijk op pro fessionele wijze te kunnen managen beschikt u over een afgeronde opleiding op MBO en/of HBO niveau. U heeft enkele jaren werkervaring opge daan bijvoorbeeld als werkvoorbereider of als uit voerder in de woning- en/of utiliteitsbouw en u bent toe aan een vervolgstap in uw carrière. U bent ambitieus, u beschikt over goede communi catieve vaardigheden en bent sterk betrokken bij de projecten die u uitvoert. U wordt gedegen ingewerkt door de huidige uitvoerder. Onze opdrachtgever biedt u: Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoor waarden met daaraan gekoppeld een motiverende omgeving voor zelfontplooiing en verder scholing en opleiding. Indien u geïnteresseerd bent in de bovenstaande functie neemt u dan vrijbljijvend contact op met de heer E.A.A. Schoenmakers van onze vestiging Breda op telefoonnummer 076-5204070. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 8.30 uur tot 20.00 uur. Of stuur uw curriculum vitae naar: Centerpoint Adviesgroep B.V., Mauritsstraat 15, 4811 EN Breda. Of mail naar breda@centerpoint- advies.nl. Uw gegevens worden door ons strikt vertrouwelijk behandeld. WIL JIJ WERKEN AAN ALLE MERKEN? Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een: of een: Jouw profiel: - Klant- en servicegericht - Flexibele instelling - Enige jaren ervaring Wij bieden de juiste kandidaat een prima salaris en een prettige werk sfeer. Vind je het leuk om te sleutelen aan tal van soorten auto's in een jong gemotiveerd team? Bel ons en vraag naar Hans Murre of schrijf naar onderstaand adres. Gerbrandystraat 4 4384 NH Vlissingen tel.: 0118-464644 AUTOBEDRIJF MURRE STERK IN ELK MERK De gemeente Oostburg zoekt een enthousiaste OOSTBURG VOOR GEMIDDELD 36 UUR PER WEEK (VACATURENUMMER 01/08) De afdeling Gemeentewerken voert het beheer en onderhoud van de gemeentelijke voorzieningen. De buitendienst is opgesplitst in een centrale werkplaats en twee districten. De werkzaamheden zullen voornamelijk in het district Breskens worden uitgevoerd. DE FUNCTIE: Aanleg, onderhoud en herstel van bestaande groenvoorzieningen is het hoofdbestand deel van uw functie. Daarnaast kunt u incidenteel worden ingezet bij het beheer en onderhoud van overige gemeentelijke voorzieningen, zoals wegen, rioleringen etc. U werkt onder leiding van een voorman. WIJ VRAGEN: Een vakbekwaam hovenier, die naast zijn vakmanschap beschikt over voldoende communicatieve eigenschappen om klantgericht te kunnen optreden naar onze burgers en gasten. Als recreatiegemeente behoort een groot aantal toeristen met name in het zomerseizoen ook tot uw klanten. ARBEIDSVOORWAARDEN: Afhankelijk van opleiding en ervaring bedraagt het salaris maximaal f 4,1 17,— bruto per maand (schaal 4). De gebruikelijke rechtspositieregelingen van een gemeente zijn van toepassing. INLICHTINGEN EN SOLLICITATIE ADRES: Inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de districtschef van Breskens, de heer H. van Geffen, tel. (01 17) 38 18 22. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie richten aan Burgemeester en wethouders van Oostburg, Postbus 27, 4500 AA Oostburg. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. TRANSMURALE ZORG II 39 Thuiszorg Walcheren •s-tiG Ziekenhuis Walcheren Voor vervanging tijdens ziekte is de divisie Transmurale zorg, een samenwerkingsverband van Ziekenhuis Walcheren en Thuiszorg Walcheren, per direct op zoek naar een gemiddeld 24 uur per week Als transferverpleegkundige bent u een intermediair tussen patiënt, mantelzorg en professionele zorg. U regelt en coördi neert het ontslag van patiënten uit het ziekenhuis. U zorgt voor een optimale afstemming en benutting van de mogelijkheden van de intra- en extramurale zorg, zodat de continuïteit van zorg gewaarborgd blijft. Daarbij bemiddelt u tussen de patiënt, RIO en diverse hulpverleningsinstanties. De werkzaamheden worden verricht vanuit het Ziekenhuis Walcheren. Voor deze functie zoeken wij een verpleegkundige met: een diploma HBO-V of Verpleegkunde-A aangevuld met MGZ goede kennis van de organisatie en producten van intra- en extramurale zorginstellingen werkervaring in de thuiszorg goede contactuele en onderhandelingsvaardigheden Wij bieden een afwisselende functie in een prettige werk omgeving en salariëring volgens de CAO Thuiszorg, salaris schaal 9, maximaal 5937,00 bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Het dienstverband zal tot uiterlijk 3 september 2001 duren. Wilt u meer informatie over deze functie dan kunt u contact opnemen met de heer H.M.M. van Alphen, coördinator transmurale zorg, tel. (0118) 425680. Heeft u belangstelling voor de functie en voldoet u aan bovengenoemde voorwaarden, richt dan uw sollicitatiebrief met cv vóór 7 april 2001 aan de heer L.Q. Phernambucq, voor zitter Raad van Bestuur Thuiszorg Walcheren, Postbus 323, 4330 AH Middelburg. WINKELINRICHTING INTRA is een toonaangevend bedrijf in de regio op het gebied van - winkelinrichting - interieurbouw - etalagematerialen Onze werkzaamheden strekken zich uit over het bedrijfsleven, instellingen, horeca, detailhandel enz. Meteen team gemotiveerde mensen zijn wij actief in een unieke combinatie van adviseren, ontwerpen, uitvoeren en handelen, Kloosterweg 2 4421 PV Kapelle Postbus 69 4420 AC Kapelle Tel, 0113-344151 Wij zoeken voor onze nieuwe vestiging te Roosendaal een m/v Wij vragen: - MBO/MTS-niveau - comm. vaardigheid - aff. met winkelinrichting - technisch inzicht - een sterk verantwoor delijkheidsgevoel - rijbewijs - leeftijd vanaf 25 jaar Reacties richten aan INTRA KAPELLE BV, t.a.v. dhr. C. van Liere. Kapelle - Tel. 0113-344151 Ziekenhuis Walcheren ligt op een steenworp afstand van de Westerschelde. Net als de Schelde biedt ons ziekenhuis ruimte, uitzicht, soms storm en dan weer verstilde momenten. Waar we samen met passie voor mensen zorgen, willen wij elkaar ruimte bieden om de zorg te verbeteren en onszelf te ontwikkelen. De voorgeno men fusie met de Ooster- scheldeziekenhuizen in Goes evenals de gezamenlijke transmurale afdeling met Thuiszorg Walcheren passen hier uitstekend in. Bent u het organisatietalent waar afdeling 4-Noord (Neurologie/Geriatrie) of afdeling 3-Noord (Cardiologie en longziekten) om zit te springen? Dan is deze vacature voor u bestemd!!! Voor zowel de afdeling 4-Noord als de afdeling 3-Noord zijn wij op zoek naar een organisatietalent dat leiding en coaching geeft aan een team van verpleegkundigen en verzorgenden. Als teamleider organiseert en coördi neert u de verpleegkundige patiëntenzorg van de aan het team toevertrouwde patiënten en participeert u zelf ook in deze zorg. Daarnaast bent u verantwoordelijk voor het realiseren van de doelstellingen van de verpleeg- afdeiing binnen de teams en het cluster waartoe u behoort. Wie zoeken we: U bent een ervaren verpleegkundige met de a of hbo-v opleiding en big-geregistreerd. U heeft een middel managementopleiding voor non-profit organisaties voltooid of bent bereid deze te volgen. U dient te beschikken over goede contactuele eigenschappen en een groot probleemoplossend vermogen. Wat we bieden: Het werken als teamleider verpleegafdeling bij Ziekenhuis Walcheren is een uitdagende en verantwoordelijke baan in een professionele omgeving met een prettige werksfeer. U krijgt alle vrijheid en ruimte om deze functie met succes te kunnen vervullen. Het betreft hier een functie van 32 tot 36 uur en het salaris kent een maximum van f 5.056,- bruto per maand. U kunt rekenen op kinderopvang en opleidingsfaciliteiten. De gesprekken voor afdeling 4-Noord vinden plaats op 24 april a.s. Een psychologisch onderzoek maakt deel uit van de selectieprocedure en vindt plaats op 2 mei. De gesprekken voor afdeling 3-Noord vinden op een nader te bepalen datum plaats. Een psychologisch onderzoek kan deel uit maken van de selectieprocedure. Reageren? Interesse in deze baan bij Ziekenhuis Walcheren? Stuur uw sollicitatiebrief voor 11 april naar mevrouw S.J. Geldof, personeelsadviseur Ziekenhuis Walcheren, Postbus 3200, 4380 DD Vlissingen. Meer weten? Bel met mevrouw L. Goense, clusterhoofd van o.a. de afdeling 4-Noord, telefoon (0118) 42 55 00 of met mevrouw A. Goedhart, clusterhoofd van o.a de afdeling 3-Noord, telefoon (0118) 42 55 38. Ziekenhuis Walcheren MOOI WERK IN EEN PRACHTIGE OMGEVING Centerpoint heeft vestigingen in Amsterdam, Arnhem, Breda, 's Hertogenbosch, Rotterdam en Utrecht.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 45