PZC
45
EMEENTE MIDDELBURG
«•sliividll
1
database beheerder m/v
Uitvoerder woning
en utiliteitsbouw m/v
lj roe eok u*5-
Eerste automonteur
Tweede automonteur
ERVAREN
VAKBEKWAAM HOVENIER M/V
Transferverpleegkundige
D e sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op donderdag
12 april 2001.
ÉtH
FILIAALMANAGER
Mm
11 'y:
2
verple
teamleiders
egafdeling
il
zaterdag 31 maart2001
JobTrack.n
Middelburg,
een ondernemende
stad met hart voor
traditie
De gemeente
Middelburg heeft
verstrekkende toe
komstplannen.
Deze zijn verwoord
in de "Kwaliteitsalias
Middelburg 2030".
De uit die atlas
voortvloeiende
plannen geven een
krachtige impuls
aan de leefbaarheid
van Middelburg!
Door die plannen
groeit Middelburg
uit tot een stad met
nog meer dynamiek
en met veel ruimte
voor vernieuwing.
Een moderne stad,
waar mensen zich
thuis moeten voelen
en waar het uitste
kend werken,
wonen en leven
moet zijn. Bestuur
en medewerkers
werken hard aan de
realisering van de
ambitieuze plan
nen. Er wordt een
beroep gedaan
op de inzet en
creativiteit van de
medewerkers om de
toekomstplannen te
verwezenlijken.
De gemeentelijke organisatie bestaat uit de Bestuursdienst en de diensten
Maatschappelijke Zaken, Stadsbeheer en Stadsontwikkeling.
De Bestuursdienst bestaat uit de afdelingen Concernbeleid, Communicatie,
Financiële Zaken, Personeel, Organisatie en Automatisering, en Interne Zaken.
Voor de afdeling Personeel, Organisatie en Automatisering zijn wij op zoek naar een
voor 36 uur per week
Functie-informatie:
- u ontwerpt en realiseert databases;
- u beheert de technische applicaties, onderzoekt de informatiebehoefte en stelt
vraagpatronen op in overleg met de gebruikers;
- u optimaliseert databases;
- u beveiligt databases, verzorgt autorisaties en voert overleg met betrekking
tot back-up, uitwijk en beveiliging;
- u stelt documentatie samen en houdt de benodigde documentatie actueel;
- u begeleidt en instrueert applicatiebeheerders, u geeft voorlichting aan mede
werkers en u neemt deel aan projecten en overleg in groepen;
- u verricht overige werkzaamheden passend binnen de doelstelling van de sectie
dan wel afdeling;
Functieprofiel:
- een afgeronde hbo-opleiding, bijvoorbeeld hbo-informatica, aangevuld met
aanvullende kennis en ervaring op het gebied van oracle databases;
- u bent bereid om buiten de kantooruren werkzaamheden te verrichten;
- inventiviteit, creativiteit en goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheid;
- accuratesse.
Salaris:
- afhankelijk van opleiding en ervaring een aanvangssalaris van minimaal f 3.385,--
1.536,--) indicatieve aanloopschaal 7 en maximaal f 5.661,- 2.569,--) indica
tieve functieschaal 8 bruto per maand;
- doorgroeimogelijkheden, afhankelijk van de personeelsbeoordeling, tot f 6.393,-
2.901,--) indicatieve uitloopschaal 9 bruto per maand;
- de salarissen zijn gebaseerd op een werkweek van 36 uur;
- de gemeente kent een systeem van methodische personeelsbeoordeling;
- definitieve waardering van de functie dient nog plaats te vinden.
Overige arbeidsvoorwaarden:
De gemeente kent een eigentijds personeelsbeleid en uitstekende arbeidsvoor
waarden zoals een 36-urige werkweek, variabele werktijden, de mogelijkheid
voor aan- en verkoop van verlofuren, ruime scholingsfaciliteiten, een verhuis
kostenregeling, een spaarloonregeling, betaald ouderschapsverlof, gesubsidieerde
kinderopvang, een pc-/fiets- en kindopvangregeling en bedrijfsfitness.
Inlichtingen:
Nadere informatie over deze functie kunt u inwinnen bij P. de Visser, coördinator
Automatisering tel. (0118) 67 55 07 of bij de heer L. De Jongh, afdelingshoofd
POA tel. (0118) 67 54 95.
Voor meer inlichtingen kunt u de internetsite van de gemeente raadplegen:
www.middelburg.nl
Procedure:
- bij de selectieprocedure wordt een vertegenwoordiging van het personeel
betrokken;
- de gemeente streeft ernaar meer vrouwen, gedeeltelijk arbeidsongeschikten
en personen uit etnische minderheden te benoemen. Zij worden uitdrukkelijk
verzocht te solliciteren;
- u kunt uw sollicitatie voor maandag 9 april 2001 richten aan het college van
burgemeester en wethouders van Middelburg, t.a.v. de heer L. de Jongh,
afdelingshoofd POA, Postbus 6000, 4330 LA Middelburg onder vermelding van
vacaturenummer 2001/07;
- E-mailen kan ook: petrid@middelburg.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en
ook niet gehonoreerd.
Centerpoint is een toonaangevend, landelijk werkend werving selectiebureau
gespecialiseerd in de bemiddeling van functies in het midden en hoger kader en
het management in de vakgebieden bouwkunde en civiele techniek. Centerpoint is
actief vanuit zes vestigingen. Deze vestigingen zijn sterk regionaal georiënteerd
en daardoor goed ingevoerd in de regionale arbeidsmarkt voor bouwkundigen en
civieltechnici.
Aannemingsbedrijf gebroeders Van den Nieuwendijk te
Stellendam is een moderne en klantgerichte bouwonderneming
die zich richt op de realisatie van projecten in de woning- en
Gebr. v/d NIEUWENDIJK B.V. utiliteitsbouw. De onderneming heeft regionaal een sterke
marktpositie en is met name actief in een straal van 50 kilo
meter rond Stellendam. Het constante streven naar optimale kwaliteit is geïntegreerd in de gehele
organisatie en komt onder andere tot uitdrukking in de ISO-certificering. Hierdoor heeft de onder
neming in de afgelopen jaren een solide relatie met haar opdrachtgevers opgebouwd waarmee de
bouwprojecten veelal in een 1 op 1 relatie worden gerealiseerd.
In verband met de vervroegde uittreding van een van haar huidige uitvoerders is aannemingsbedrijf
gebroeders Van den Nieuwendijk op zoek naar kandidaten voor de volgende functie:
Als uitvoerder bij aannemingsbedrijf gebroeders
Van den Nieuwendijk bent u reeds vanaf de tech
nische werkvoorbereiding verantwoordelijk voor
uw bouwprojecten. U controleert het tekenwerk
op gehanteerde maatvoering en materiaalgebruik,
u vraagt zonodig offertes op, u beoordeelt deze
offertes en u verzorgt de bestellingen van het
materiaal, het materieel en de onderaannemers. U
stelt de overallplanning en detailplanningen op
en u werkt deze uit tot terreinplannen, bouw-
routings en leveringschema's. Tijdens de uitvoe
ring bent u de sturende en coördinerende kracht
van het project. U geeft leiding aan de eigen vak
lieden en de onderaannemers en u stelt uw eigen
weekplanningen samen. U zorgt daarmee voor een
efficiënte afroep en inzet van materiaal, mate
rieel, onderaannemers en eigen personeel. U con
troleert de leveringen en het uitgevoerde op basis
van kwaliteit en kwantiteit en u bewaakt de man
uren en de inzet van materiaal, materieel en
onderaannemers. U bent verantwoordelijk voor de
oplevering van het project binnen de daarvoor
gestelde tijd en werkbegroting. U signaleert meer-
en minderwerk en u verzorgt de correspondentie
naar leveranciers en onderaannemers. U woont
bouwvergaderingen bij, u zit uw eigen werkbe
sprekingen voor en ziet toe op de naleving van de
gestelde regels ten aanzien van Arbo en veilig
heid. U rapporteert rechtstreeks aan de technisch
directeur.
Het profiel van de geschikte kandidaat:
Om in deze functie de projecten van aannemings
bedrijf gebroeders Van den Nieuwendijk op pro
fessionele wijze te kunnen managen beschikt u
over een afgeronde opleiding op MBO en/of HBO
niveau. U heeft enkele jaren werkervaring opge
daan bijvoorbeeld als werkvoorbereider of als uit
voerder in de woning- en/of utiliteitsbouw en
u bent toe aan een vervolgstap in uw carrière. U
bent ambitieus, u beschikt over goede communi
catieve vaardigheden en bent sterk betrokken bij
de projecten die u uitvoert. U wordt gedegen
ingewerkt door de huidige uitvoerder.
Onze opdrachtgever biedt u:
Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoor
waarden met daaraan gekoppeld een motiverende
omgeving voor zelfontplooiing en verder scholing
en opleiding.
Indien u geïnteresseerd bent in de bovenstaande functie neemt u dan vrijbljijvend contact op met de
heer E.A.A. Schoenmakers van onze vestiging Breda op telefoonnummer 076-5204070. Wij zijn op
werkdagen telefonisch bereikbaar van 8.30 uur tot 20.00 uur. Of stuur uw curriculum vitae naar:
Centerpoint Adviesgroep B.V., Mauritsstraat 15, 4811 EN Breda. Of mail naar breda@centerpoint-
advies.nl. Uw gegevens worden door ons strikt vertrouwelijk behandeld.
WIL JIJ WERKEN AAN ALLE MERKEN?
Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een:
of een:
Jouw profiel:
- Klant- en servicegericht
- Flexibele instelling
- Enige jaren ervaring
Wij bieden de juiste kandidaat een prima salaris en een prettige werk
sfeer.
Vind je het leuk om te sleutelen aan tal van soorten auto's in een jong
gemotiveerd team?
Bel ons en vraag naar Hans Murre of schrijf naar onderstaand adres.
Gerbrandystraat 4 4384 NH Vlissingen tel.: 0118-464644
AUTOBEDRIJF MURRE STERK IN ELK MERK
De gemeente Oostburg zoekt
een enthousiaste OOSTBURG
VOOR GEMIDDELD 36 UUR PER WEEK
(VACATURENUMMER 01/08)
De afdeling Gemeentewerken voert het beheer en onderhoud van de gemeentelijke
voorzieningen. De buitendienst is opgesplitst in een centrale werkplaats en twee
districten.
De werkzaamheden zullen voornamelijk in het district Breskens worden uitgevoerd.
DE FUNCTIE:
Aanleg, onderhoud en herstel van bestaande groenvoorzieningen is het hoofdbestand
deel van uw functie. Daarnaast kunt u incidenteel worden ingezet bij het beheer en
onderhoud van overige gemeentelijke voorzieningen, zoals wegen, rioleringen etc.
U werkt onder leiding van een voorman.
WIJ VRAGEN:
Een vakbekwaam hovenier, die naast zijn vakmanschap beschikt over voldoende
communicatieve eigenschappen om klantgericht te kunnen optreden naar onze
burgers en gasten. Als recreatiegemeente behoort een groot aantal toeristen met
name in het zomerseizoen ook tot uw klanten.
ARBEIDSVOORWAARDEN:
Afhankelijk van opleiding en ervaring bedraagt het salaris maximaal f 4,1 17,— bruto
per maand (schaal 4). De gebruikelijke rechtspositieregelingen van een gemeente
zijn van toepassing.
INLICHTINGEN EN SOLLICITATIE ADRES:
Inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de districtschef van Breskens, de heer
H. van Geffen, tel. (01 17) 38 18 22.
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen 10 dagen na het verschijnen van deze
advertentie richten aan Burgemeester en wethouders van Oostburg, Postbus 27,
4500 AA Oostburg.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
TRANSMURALE ZORG
II
39 Thuiszorg Walcheren
•s-tiG Ziekenhuis Walcheren
Voor vervanging tijdens ziekte is de divisie Transmurale zorg,
een samenwerkingsverband van Ziekenhuis Walcheren en
Thuiszorg Walcheren, per direct op zoek naar een
gemiddeld 24 uur per week
Als transferverpleegkundige bent u een intermediair tussen
patiënt, mantelzorg en professionele zorg. U regelt en coördi
neert het ontslag van patiënten uit het ziekenhuis.
U zorgt voor een optimale afstemming en benutting van de
mogelijkheden van de intra- en extramurale zorg, zodat de
continuïteit van zorg gewaarborgd blijft. Daarbij bemiddelt u
tussen de patiënt, RIO en diverse hulpverleningsinstanties.
De werkzaamheden worden verricht vanuit het Ziekenhuis
Walcheren.
Voor deze functie zoeken wij een verpleegkundige met:
een diploma HBO-V of Verpleegkunde-A aangevuld met MGZ
goede kennis van de organisatie en producten van intra- en
extramurale zorginstellingen
werkervaring in de thuiszorg
goede contactuele en onderhandelingsvaardigheden
Wij bieden een afwisselende functie in een prettige werk
omgeving en salariëring volgens de CAO Thuiszorg, salaris
schaal 9, maximaal 5937,00 bruto per maand bij een fulltime
dienstverband. Het dienstverband zal tot uiterlijk 3 september
2001 duren.
Wilt u meer informatie over deze functie dan kunt u contact
opnemen met de heer H.M.M. van Alphen, coördinator
transmurale zorg, tel. (0118) 425680.
Heeft u belangstelling voor de functie en voldoet u aan
bovengenoemde voorwaarden, richt dan uw sollicitatiebrief
met cv vóór 7 april 2001 aan de heer L.Q. Phernambucq, voor
zitter Raad van Bestuur Thuiszorg Walcheren, Postbus 323,
4330 AH Middelburg.
WINKELINRICHTING
INTRA is een
toonaangevend bedrijf
in de regio op het
gebied van
- winkelinrichting
- interieurbouw
- etalagematerialen
Onze werkzaamheden
strekken zich uit over het
bedrijfsleven, instellingen,
horeca, detailhandel enz.
Meteen team
gemotiveerde mensen
zijn wij actief in een
unieke combinatie van
adviseren, ontwerpen,
uitvoeren en handelen,
Kloosterweg 2
4421 PV Kapelle
Postbus 69
4420 AC Kapelle
Tel, 0113-344151
Wij zoeken voor onze nieuwe
vestiging te Roosendaal een
m/v
Wij vragen: - MBO/MTS-niveau
- comm. vaardigheid
- aff. met winkelinrichting
- technisch inzicht
- een sterk verantwoor
delijkheidsgevoel
- rijbewijs
- leeftijd vanaf 25 jaar
Reacties richten aan INTRA KAPELLE BV,
t.a.v. dhr. C. van Liere.
Kapelle - Tel. 0113-344151
Ziekenhuis Walcheren ligt op
een steenworp afstand van
de Westerschelde. Net als de
Schelde biedt ons ziekenhuis
ruimte, uitzicht, soms storm
en dan weer verstilde
momenten. Waar we samen
met passie voor mensen
zorgen, willen wij elkaar
ruimte bieden om de zorg
te verbeteren en onszelf te
ontwikkelen. De voorgeno
men fusie met de Ooster-
scheldeziekenhuizen in Goes
evenals de gezamenlijke
transmurale afdeling met
Thuiszorg Walcheren passen
hier uitstekend in.
Bent u het organisatietalent waar afdeling 4-Noord (Neurologie/Geriatrie) of afdeling 3-Noord
(Cardiologie en longziekten) om zit te springen?
Dan is deze vacature voor u bestemd!!!
Voor zowel de afdeling 4-Noord als de afdeling 3-Noord zijn wij op zoek naar een organisatietalent dat leiding
en coaching geeft aan een team van verpleegkundigen en verzorgenden. Als teamleider organiseert en coördi
neert u de verpleegkundige patiëntenzorg van de aan het team toevertrouwde patiënten en participeert u zelf
ook in deze zorg. Daarnaast bent u verantwoordelijk voor het realiseren van de doelstellingen van de verpleeg-
afdeiing binnen de teams en het cluster waartoe u behoort.
Wie zoeken we:
U bent een ervaren verpleegkundige met de a of hbo-v opleiding en big-geregistreerd. U heeft een middel
managementopleiding voor non-profit organisaties voltooid of bent bereid deze te volgen. U dient te beschikken
over goede contactuele eigenschappen en een groot probleemoplossend vermogen.
Wat we bieden:
Het werken als teamleider verpleegafdeling bij Ziekenhuis Walcheren is een uitdagende en verantwoordelijke
baan in een professionele omgeving met een prettige werksfeer. U krijgt alle vrijheid en ruimte om deze functie
met succes te kunnen vervullen. Het betreft hier een functie van 32 tot 36 uur en het salaris kent een maximum
van f 5.056,- bruto per maand. U kunt rekenen op kinderopvang en opleidingsfaciliteiten.
De gesprekken voor afdeling 4-Noord vinden plaats op 24 april a.s. Een psychologisch onderzoek maakt deel
uit van de selectieprocedure en vindt plaats op 2 mei.
De gesprekken voor afdeling 3-Noord vinden op een nader te bepalen datum plaats. Een psychologisch onderzoek
kan deel uit maken van de selectieprocedure.
Reageren?
Interesse in deze baan bij Ziekenhuis
Walcheren? Stuur uw sollicitatiebrief voor 11 april
naar mevrouw S.J. Geldof, personeelsadviseur
Ziekenhuis Walcheren, Postbus 3200, 4380 DD
Vlissingen.
Meer weten? Bel met mevrouw L. Goense,
clusterhoofd van o.a. de afdeling 4-Noord,
telefoon (0118) 42 55 00 of met mevrouw
A. Goedhart, clusterhoofd van o.a de afdeling
3-Noord, telefoon (0118) 42 55 38.
Ziekenhuis Walcheren
MOOI WERK IN EEN PRACHTIGE OMGEVING
Centerpoint heeft vestigingen in Amsterdam, Arnhem, Breda, 's Hertogenbosch, Rotterdam en Utrecht.