ICON 1D DYNATHERM b.v.
PERSONEEL
22 miljoen mensen overleden aan aids
cAQUA
'De Schroef b. v.
SwMrH
«CBSPm4
verpakker/machineoperators (m/v)
BERGEN OP ZOOM BREIDT U
PZC
VLISSinGEÜ
EEN VOORZITTER (m/v)
inkoper
technisch medewerker/tekenaar
constructie bankwerkers/pijjpfitters
ALLE
DAMESBADKLEDING
EN
HERENZWEMSLIPS
HALVE I SPECIAALZAAK
PRIJS
ASSISTENT
HAVENMEESTER
Assistenten (m/v)
consultants engineers
v.o.f. van Oeveren
Van der Valk Hotel Goes
STOFFELS
(AMBULANT) OBJECTLEIDER M/V
zaterdag 31 maart 2001
COMMISSIE BEZWAAR- EN BEROEPSCHRIFTEN VLISSINGEN
Het gemeentebestuur van Vlissingen zoekt:
voor de commissie die adviseert over bezwaar- en beroepschriften.
Algemeen
De commissie is belast met het voorbereiden van beslissingen op bezwaren en admi
nistratieve beroepen als bedoeld in de Algemene wet bestuursrecht.
De commissie kent twee aparte kamers, te weten één voor de algemene aangelegen
heden en één voor de sociale aangelegenheden. Zij verricht haar werkzaamheden op
grond van een door de gemeenteraad vastgestelde verordening.
In de kamer voor de algemene aangelegenheden (Kamer I) worden zaken behandeld
die o.m. betrekking hebben op het verlenen van bouw- en sloopvergunningen, subsi
dies, het toepassen van bestuursdwang en uitvoering van de Algemene plaatselijke
verordening (bijv. standplaatsen, kap- en reclamevergunningen). Deze kamer verga
dert iedere derde maandagavond van de maand.
De kamer voor sociale aangelegenheden (Kamer II) heeft tot taak advies uit te bren
gen over de afdoening van bezwaarschriften die worden ingediend tegen besluiten op
grond van bijv. de Algemene bijstandswet en Vangnetregeling Huursubsidie. Deze ka
mer vergadert iedere derde donderdagmiddag van de maand.
Beide kamers bestaan uit drie personen, te weten een voorzitter en twee leden. De
voorzitter fungeert als zodanig voor beide kamers.
Benoeming zal plaatsvinden voor een termijn van vier jaren (gelijk aan de zittingsperio
de van de gemeenteraad). De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secreta-
Vereisten
- een opleiding op WO-niveau, bijvoorbeeld Nederlands Recht of Bestuurskunde;
- aantoonbare deskundigheid en ervaring op het werkgebied van de commissie;
- een brede belangstelling voor mens en maatschappij.
De commissie is een onafhankelijk adviesorgaan. Om die reden mogen de voorzitter
en de (plv.) leden geen deel uit maken van of werkzaam zijn onder verantwoordelijk
heid van het gemeentebestuur van Vlissingen.
Vergoeding
Voor het bijwonen van de vergaderingen wordt een vergoeding uitgekeerd. Eventuele
reiskosten worden vergoed.
Nadere informatie
Deze kan worden verkregen bij de secretaris van de commissie, de heer F.H. Kuijper,
tel. 0118-487438. Uw sollicitatie, vergezeld van uw curriculum vitae, dient u binnen 10
dagen na het verschijnen van deze advertentie toe te zenden aan het college van bur
gemeester en wethouders van Vlissingen, t.a.v. de heer F.H. Kuijper, stafbureau Be
stuur, Postbus 3000 4380 GV Vlissingen.
SCHEEPSWERF - SHIPYARD
Wij zijn een modern uitgeruste scheepswerf gelegen aan het kanaal van Gent
naar Terneuzen. Wij houden ons, naast reparatie van schepen in binnen- en
zeevaart, bezig met nieuwbouw in Oost-Europa, alsmede met technisch ma
nagement voor diverse zeevaartrederijen.
Binnen ons bedrijf kunnen wij met spoed plaatsen:
die de inkoop van materialen, machines en onderdelen verzorgt die nodig zijn
op onze werf of bij onze rederij. Hij of zij zal verantwoordelijk zijn voor de admi
nistratieve afhandeling vanaf offerte tot ontvangst.
Van een kandidaat verwachten wij:
ervaring in een soortgelijke functie
technische achtergrond
het kunnen werken met MS Word en MS Excel
kennis van de Engelse taal
met een afgeronde opleiding werktuigbouw en ervaring met Autocad release 14
bereidheid om zich verder te bekwamen, eventueel ook door het verlenen van
assistentie bij de uitvoering van reparatie werkzaamheden.
voorts hebben wij voortdurend de mogelijkheid tot
plaatsing van:
voor alle voorkomende constructiewerkzaamheden en de aanleg en reparatie
van leidingwerk aan boord van de op onze werf te repareren schepen.
Voor alle functies geldt dat salaris en overige arbeidsvoorwaarden worden
overeengekomen in overeenstemming met ervaring, opleiding en leeftijd.
Indien u een afwisselende baan zoekt dan vragen wij u uw schriftelijke
sollicitatie binnen 14 dagen te richten aan de directie van ons bedrijf,
Wervenweg 1, 4551 MC Sas van Gent.
KLOKSTRAAT 21
GOES
Staalkonstrukties
Betonkonstrukties
Houtkonstrukties
Funderingen
Vraagt ter versterking van het team
- CAD TEKENAAR m/v
- opleiding MTS/HTS
(bouwkunde/civiel)
Sollicitaties met c.v. richten aan de directie.
Bkonstruktieburo faktor bv
Goudend 14 4337 NA Middelburg Tel 0118-614722
Postbus 7149 4330 GC Middelburg Telefax 0118-638081
En dat aantal stijgt nog steeds. Steun daarom Stop Aids Now! Een initiatief van: Aids Fonds, Hivos, ICC0,
Memisa en Novib. Meer weten? Kijk op www.StopAidsNow.nl of bel 020-5287828. Giro 60.30.90. NOW!
J. Barbé bv is een internationaal opererende onderneming in de
voedingsmiddelenindustrie. Zij richt zich op het verpakken en vermarkten van verse
Zeeuwse mosselen in het binnen- en buitenland. J. Barbe BV is marktleider in het
supermarktsegment. Door groei van dit segment zijn we op zoek naar:
De functie:
De nieuwe medewerkers zullen met name ingezet worden in het bedienen van
vacuüm seal-machines. Na verloop van tijd zal men ook ingewerkt worden op de andere
verpakkingsmachines. Overige werkzaamheden zijn onder andere het afvullen van jute zakken
en reiniging. Van de medewerker wordt verwacht dat hij/zij in staat is kleine technische
storingen zelfstandig te verhelpen. Men opereert in teamverband.
Functie-eisen:
MBO werk- en denkniveau in de richting voedingsmiddelenindustrie, agrarisch of aanverwant;
Kennis van en ervaring met verpakkingsmachines;
Flexibele en teamgerichte instelling;
Bereidheid om bij de start van het seizoen in ploegendienst te werken,
alsmede op zaterdag of zondag;
Bekend met kwaliteitssystemen zoals HACCP;
Verantwoordelijkheidsgevoel en stressbestendigheid.
Geboden wordt:
Een interessante en afwisselende functie binnen een recent gebouwde fabriek;
Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
Goede doorgroeimogelijkheden.
Sollicitatie en informatie:
Bent u geïnteresseerd in bovenstaande functie, dan nodigen we u van harte uit om binnen
■14 dagen uw sollicitatie te sturen naar J. Barbé BV, Korringaweg 51-55,4401 NV Yerseke of naar
sales@aquamossei.nl. Voor informatie kunt u contact opnemen met
dhr. A. Romme, productiemanager, op telefoonnummer 0113-577579.
Internet: www.barbe.nl en www.aquamossel.nl.
MOSSEL
Watersport Vereniging
Den Osse
Havenkantoor: Jachthaven Den Osse 1
4318 NA Brouwershaven
Tel. (0111) 691457 Fax (0111) 692362
E-mail: wsvdenosse@zeelandnet.nl
Watersportvereniging Den Osse is met 475 ligplaatsen
voor zeiljachten, motorjachten en open boten een
middelgrote haven aan de Grevelingen.
De haven is modern van opzet en goed geoutilleerd.
Voor de periode half juni tot en met eind augustus zoe
ken wij ter assistentie van ons team een tijdelijke
gemiddeld 20 uur per week
Taken Baliediensten, contacten met leden en
passanten;
Schoonmaakwerk;
Controle en toezicht op de haven en de
aanwezige schepen.
Eisen Computervaardigheid;
Goede mondelinge beheersing van de
Duitse taal;
Affiniteit met de watersport;
Zelfstandig;
Sociaal vaardig;
Betrouwbaar.
Wij bieden een plezierige werkkring en een goede belo
ning. Voor informatie kunt u contact opnemen met de
havenmeester van WSV Den Osse, Mw. M. Meems tel.
0111-691457.
Schriftelijke sollicitaties welke voor 17 april binnen moeten
zijn, verzenden aan: Watersportvereniging Den Osse,
Jachthaven Den Osse 1, 4318 NA Brouwershaven.
Administratie
kantoor
Zwemer Co
zoekt wegerns een vacature en uitbreiding van de
werkzaamheden op korte termijn:
Werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- voorbewerken en/of samenstellen van
jaarrekeningen
- voorbereiden en eventueel zelf ter hand nemen van
fiscale en economische advisering van cliënten
- samenstellen van aangiften inkomstenbelasting
Onze gedachten gaan uit naar iemand:
- met een afgeronde administratieve opleiding op
MBO/HBO niveau of vergelijkbaar
- die in slaat is zelfstandig te werken
- met een redelijke vaardigheid in het werken met
standaard computersoftware
- met goede contactuele eigenschappen
Het salaris dat wij zullen bieden is afhankelijk van er
varing en opleiding. Ons administratiekantoor is zo
wel werkzaam in het midden en kleinbedrijf als in de
non-profit - en particuliere sector. Op dit moment
werken wij met twaalf mensen in een vrij nieuw kan
toorpand.
Voor informatie kunt u contact
opnemen met de heer J. Minder-
houd, tijdens kantooruren bereik
baar op telefoonnr. 0118-581993
of 06-20440773. Uw sollicitatie
verwachten wij binnen 10 dagen op ons postadres:
Postbus 50, 4357 ZH Domburg.
Voor onze afdeling utiliteitsprojecten zijn wij op
zoek naar:
Uticon Dynatherm is een internationaal opererend
onafhankelijk advies- en ingenieursbureau voor industriële
en utiliteitsprojecten. Landelijke bekendheid kregen wij door
projecten waarin wij een belangrijke inbreng hadden, zoals IJ# '..«l.ll.j'
voor de discipline Installatietechniek; Architectuur Instituut gtOIGGllGlUGf Wml3Sl3lI3TI6S
Rotterdam, Pathé Mega bioscoop te Eindhoven en
Rotterdam, Multimedia gebouw Eindhoven etc. Ons a y heeft een HBO opleiding bij voorkeur aangevuld met
bureau wordt meestal betrokken bij omvangrijke
projecten, maar ook de kleinere opdrachten zijn door ^gerichte vervolgopleidingen en/of cursussen. U bent
onze platte organisatie, bij ons in goede handen. verantwoordelijk voor de kwaliteit van de ontwerpen, de
Gebruik maken van de faciliteiten van een omvangrijk aanbesteding, de planning, de begroting, de contracten, de
bureau en de gedetailleerde aandacht van de begeleiding van de uitvoering en de oplevering. Daarnaast
individuele adviseur staat model voor onze bedrijfs- heeft u ruime ervaring als projectleider van utiliteitsprojecten
lUj!dluJ!,dJard0Cr PaSSend -°°r V"'Wel leder& zowelophet9ebied vanontwerpalsu'tvoer'n9*
Uticon Dynatherm maakt deel uit van de B.M.A. Mmm/
groep; Heeft een omzet van ca. f 18.000.000,- 1003310118 W~l3St3ll3tS6S
perjaaren heeft 160 gemotiveerde deskundige
medewerkers in dienst (MBO - HBO - Universi- U heeft een HBO werk- en denkniveau en bij voorkeur een
teil). Hiërarchische structuren zijn bij Uticon vakgerichte opleiding genoten. Daarnaast heeft u enige jaren
ervaring als technicus in de installatiebranche. Ervaring met de in deze
om e te ontplooien groot. Zo geeft Uticon a
Dynatherm de mogelijkheid tot het volgen branche gangbare reken- en besteksoftware achten wij als vanzelf
van vakgerichte studies. Daarnaast zorgt de sprekend.
grote verscheidenheid aan interessante
opdrachten vooreen brede vakoriëntatie. yl/minO TO BjSfIPC
U heeft een MBO opleiding bij voorkeur aangevuld met een vakgerichte
vervolgopleiding. Daarnaast heeft u enige jaren ervaring als tekenaar in de
installatiebranche. Ervaring met AutoCAD en StabiCAD is noodzakelijk.
Uiteraard gapt u bij een nieuwe baan niet over een nacht ijs. Dat doen wij ook
niet- Een nadere introductie van ons bureau kunt u vinden op onze website
www.uticon.nl Bel ons daarna eens, om te bezien of uw en onze ambities met
elkaar stroken. Als het klikt, nodigen we u graag uit voor een gesprek bij ons op
kantoor. Vanzelfsprekend kunt u ook direct een sollicitatiebrief met c.v. sturen, per
post of via e-mail, j.marijs@uticon.nl
Alle vacatures hebben betrekking op een vast dienstverband. Kandidaten met een
voorkeur voor een flexibele verbintenis kunnen evenwel ook solliciteren.
U kunt contact opnemen met de heer A. Ritsman of de heer ing. J.C Marijs, Uticon
Dynatherm B.V., telefoon (0164) 21 77 00, Peter Vineloolaan 46e, 4611 AN Bergen op
Zoom, postbus 29,4600 AA Bergen op Zoom.
EINDHOVEN - BERGEN OP ZOOM - OSS
SITTARD
grondverzetbedrijf te Yerseke
is op zoek naar:
ervaren tractorchauffeur
ervaren machinist voor
hydraulische graafmachine in het grondverzet.
monteurvoor het onderhoud v/d machines.
Sollicitaties richten aan: WC. van Oeveren Zweedijkseweg 47
4401 NH Yerseke 0113-571606
een hoofd huishouding (m/v)
fulltime voor ons restaurant
en de zalenafdeling
voor deze leidinggevende functie is ervaring vereist
medewerker huishouding (m/v)
uren in oyerleg
een medewerker bediening (m/v)
parttime voor de avonduren
Gaarne schriftelijke reactie naar
Hotel Goes,
t.a.v. Mevr. Van Vliet
A Fokkerstraat 100, 4462 ET GOES
CLEANING
Stoffels Cleaning is onderdeel van Vebego International BV, een onderneming actief in dienstverlening met bedrijven in 9 Euro
pese landen. Schoonmaak is haar kernactiviteit. Stoffels Cleaning is een professioneel schoonmaakbedrijf met een omzet van ca.
f 30 miljoen. Ons werkgebied is Zuidwest-Nederland, opgesplitst in 4 districten.
Voor het district Midden Zeeland zijn wij op zoek naar een
(30 uur per week)
Ben jij een sterk gemotiveerd iemand die graag zelfstandig
werkt en houdt van ondernemen
Wellicht denk je dat werken voor een schoonmaakbedrijf niets
voor je is omdat velen denken dat schoonmaken geen heuse be
drijfstak is. Hei tegendeel is echter waar! Object leider is een
veeleisende functie, waaralleen de beste, meest doortastende en
creatieve manager succesvol zal zijn, omdat onze klanten een
perfecte service vragen.
Bij schoonmaken draait alles om communicatie en perceptie.
Stoffels Cleaning gebruikt zeilen als metafoor voor het imago,
daar deze metafoor het beste aangeeft wat onze filosofie en mis
sie is. Teamwork is allesbepalend. Stoffels Cleaning stelt huur
mensen centraal. Onze mensen zijn ons geheim, ons
Unique Selling Point. Wij investeren dan ook veel in
opleidingen en training. Wij willen dat mensen in staal zijn om
hun werk goed te kunnen doen.
De baan
Als objectleider bij Stoffels Cleaning ben je primair verant
woordelijk voorde dagelijkse uitvoering van de schoonmaak-
werkzaamheden van jouw objecten. Je geeft direct leiding aan
de voorlieden en aan de overwegend parttime werkende schoon-
makers/sters. Je werk is veelzijdig en boeiend.
Je onderhoudt intensieve contacten met opdrachtgevers en be
waakt het hoge kwaliteitsniveau van onze diensten. Je draagt
zorg voorde continuïteit van de schoonmaakcontracten.
Je verwerkt gegevens en houdt ook de financiële resultaten in
de gaten,
Het aanbod
Een boeiende en zelfstandige baan in een collegiale en vriende
lijke werkomgeving. Een goed salaris met bijbehorende secun
daire arbeidsvoorwaarden en auto van het bedrijf.
De eisen, die we stellen aan de objectleider
Je hebt al eerder met succes een organisatorische functie ver
vuld en je kunt goed leidinggeven. Je hebt een leeftijd van mini
maal 25 jaar. Bij voorkeur enige jaren werkervaring in de
schoonmaakbranche. Je beschikt over communicatieve vaardig
heden. vindt het leuk om met mensen om te gaan en je hebt
kennis van schoonmaakmethoden en - technieken Je bent zelf
standig, initiatiefrijk, flexibel en creatief. Je bent in hel bezit
van een rijbewijs BE.
Alhoewel je onderdeel bent van een sterk gemotiveerd team
werkje zelfstandig. Eersteklas organisatie- en planningtalent is
een vereiste, alsmede vlot en duidelijk kunnen communiceren
op verschillende r
Stoffels Cleaning wordt erkend als een kwaliteitsbedrijf. In een
verdringingsmarkt is kwaliteit en nakomen van afspraken het
verschil. Dit is waar Stoffels Cleaning ten tonele komt.
Durf jij de uitdaging aan om met Stoffels Cleaning de juiste
koers in schoonmaken uit te zetten?
Wij ragen veel, dat beseffen we. Maar wij bieden een pri
ma salaris, goede secundaire arbeidsvoorwaarden en een
auto van de zaak. Ook doorbreken wij de traditie van hoge
werkdruk in de schoonmaak. Enthousiasme, resultaat, ont
wikkeling en samenwerking zijn onze kernwoorden.
Ervaring in de zakelijke dienstverlening is een pre, maar
persoonlijkheid, doorzettingsvermogen en klantgerichtheid
zijn belangrijker. Je wordt onderdeel van een succesvol
team. De komende jaren zuilen worden gekenmerkt door
sterke groei en mogelijkheden. Stap aan boord en help ons
in het navigeren van de juiste koers in schoonmaken.
Ben je geïnteresseerd in deze functie, stuur dan uw CV met sollicitatiebrief binnen 14 dagen naar:
Stoffels Cleaning
t.a.v. mevrouw C M. C. Borremans
Postbus 250
4330 AG Middelburg
Voor meer informatie www.stoffels.nl