ICON 1D DYNATHERM b.v. PERSONEEL 22 miljoen mensen overleden aan aids cAQUA 'De Schroef b. v. SwMrH «CBSPm4 verpakker/machineoperators (m/v) BERGEN OP ZOOM BREIDT U PZC VLISSinGEÜ EEN VOORZITTER (m/v) inkoper technisch medewerker/tekenaar constructie bankwerkers/pijjpfitters ALLE DAMESBADKLEDING EN HERENZWEMSLIPS HALVE I SPECIAALZAAK PRIJS ASSISTENT HAVENMEESTER Assistenten (m/v) consultants engineers v.o.f. van Oeveren Van der Valk Hotel Goes STOFFELS (AMBULANT) OBJECTLEIDER M/V zaterdag 31 maart 2001 COMMISSIE BEZWAAR- EN BEROEPSCHRIFTEN VLISSINGEN Het gemeentebestuur van Vlissingen zoekt: voor de commissie die adviseert over bezwaar- en beroepschriften. Algemeen De commissie is belast met het voorbereiden van beslissingen op bezwaren en admi nistratieve beroepen als bedoeld in de Algemene wet bestuursrecht. De commissie kent twee aparte kamers, te weten één voor de algemene aangelegen heden en één voor de sociale aangelegenheden. Zij verricht haar werkzaamheden op grond van een door de gemeenteraad vastgestelde verordening. In de kamer voor de algemene aangelegenheden (Kamer I) worden zaken behandeld die o.m. betrekking hebben op het verlenen van bouw- en sloopvergunningen, subsi dies, het toepassen van bestuursdwang en uitvoering van de Algemene plaatselijke verordening (bijv. standplaatsen, kap- en reclamevergunningen). Deze kamer verga dert iedere derde maandagavond van de maand. De kamer voor sociale aangelegenheden (Kamer II) heeft tot taak advies uit te bren gen over de afdoening van bezwaarschriften die worden ingediend tegen besluiten op grond van bijv. de Algemene bijstandswet en Vangnetregeling Huursubsidie. Deze ka mer vergadert iedere derde donderdagmiddag van de maand. Beide kamers bestaan uit drie personen, te weten een voorzitter en twee leden. De voorzitter fungeert als zodanig voor beide kamers. Benoeming zal plaatsvinden voor een termijn van vier jaren (gelijk aan de zittingsperio de van de gemeenteraad). De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secreta- Vereisten - een opleiding op WO-niveau, bijvoorbeeld Nederlands Recht of Bestuurskunde; - aantoonbare deskundigheid en ervaring op het werkgebied van de commissie; - een brede belangstelling voor mens en maatschappij. De commissie is een onafhankelijk adviesorgaan. Om die reden mogen de voorzitter en de (plv.) leden geen deel uit maken van of werkzaam zijn onder verantwoordelijk heid van het gemeentebestuur van Vlissingen. Vergoeding Voor het bijwonen van de vergaderingen wordt een vergoeding uitgekeerd. Eventuele reiskosten worden vergoed. Nadere informatie Deze kan worden verkregen bij de secretaris van de commissie, de heer F.H. Kuijper, tel. 0118-487438. Uw sollicitatie, vergezeld van uw curriculum vitae, dient u binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie toe te zenden aan het college van bur gemeester en wethouders van Vlissingen, t.a.v. de heer F.H. Kuijper, stafbureau Be stuur, Postbus 3000 4380 GV Vlissingen. SCHEEPSWERF - SHIPYARD Wij zijn een modern uitgeruste scheepswerf gelegen aan het kanaal van Gent naar Terneuzen. Wij houden ons, naast reparatie van schepen in binnen- en zeevaart, bezig met nieuwbouw in Oost-Europa, alsmede met technisch ma nagement voor diverse zeevaartrederijen. Binnen ons bedrijf kunnen wij met spoed plaatsen: die de inkoop van materialen, machines en onderdelen verzorgt die nodig zijn op onze werf of bij onze rederij. Hij of zij zal verantwoordelijk zijn voor de admi nistratieve afhandeling vanaf offerte tot ontvangst. Van een kandidaat verwachten wij: ervaring in een soortgelijke functie technische achtergrond het kunnen werken met MS Word en MS Excel kennis van de Engelse taal met een afgeronde opleiding werktuigbouw en ervaring met Autocad release 14 bereidheid om zich verder te bekwamen, eventueel ook door het verlenen van assistentie bij de uitvoering van reparatie werkzaamheden. voorts hebben wij voortdurend de mogelijkheid tot plaatsing van: voor alle voorkomende constructiewerkzaamheden en de aanleg en reparatie van leidingwerk aan boord van de op onze werf te repareren schepen. Voor alle functies geldt dat salaris en overige arbeidsvoorwaarden worden overeengekomen in overeenstemming met ervaring, opleiding en leeftijd. Indien u een afwisselende baan zoekt dan vragen wij u uw schriftelijke sollicitatie binnen 14 dagen te richten aan de directie van ons bedrijf, Wervenweg 1, 4551 MC Sas van Gent. KLOKSTRAAT 21 GOES Staalkonstrukties Betonkonstrukties Houtkonstrukties Funderingen Vraagt ter versterking van het team - CAD TEKENAAR m/v - opleiding MTS/HTS (bouwkunde/civiel) Sollicitaties met c.v. richten aan de directie. Bkonstruktieburo faktor bv Goudend 14 4337 NA Middelburg Tel 0118-614722 Postbus 7149 4330 GC Middelburg Telefax 0118-638081 En dat aantal stijgt nog steeds. Steun daarom Stop Aids Now! Een initiatief van: Aids Fonds, Hivos, ICC0, Memisa en Novib. Meer weten? Kijk op www.StopAidsNow.nl of bel 020-5287828. Giro 60.30.90. NOW! J. Barbé bv is een internationaal opererende onderneming in de voedingsmiddelenindustrie. Zij richt zich op het verpakken en vermarkten van verse Zeeuwse mosselen in het binnen- en buitenland. J. Barbe BV is marktleider in het supermarktsegment. Door groei van dit segment zijn we op zoek naar: De functie: De nieuwe medewerkers zullen met name ingezet worden in het bedienen van vacuüm seal-machines. Na verloop van tijd zal men ook ingewerkt worden op de andere verpakkingsmachines. Overige werkzaamheden zijn onder andere het afvullen van jute zakken en reiniging. Van de medewerker wordt verwacht dat hij/zij in staat is kleine technische storingen zelfstandig te verhelpen. Men opereert in teamverband. Functie-eisen: MBO werk- en denkniveau in de richting voedingsmiddelenindustrie, agrarisch of aanverwant; Kennis van en ervaring met verpakkingsmachines; Flexibele en teamgerichte instelling; Bereidheid om bij de start van het seizoen in ploegendienst te werken, alsmede op zaterdag of zondag; Bekend met kwaliteitssystemen zoals HACCP; Verantwoordelijkheidsgevoel en stressbestendigheid. Geboden wordt: Een interessante en afwisselende functie binnen een recent gebouwde fabriek; Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden; Goede doorgroeimogelijkheden. Sollicitatie en informatie: Bent u geïnteresseerd in bovenstaande functie, dan nodigen we u van harte uit om binnen ■14 dagen uw sollicitatie te sturen naar J. Barbé BV, Korringaweg 51-55,4401 NV Yerseke of naar sales@aquamossei.nl. Voor informatie kunt u contact opnemen met dhr. A. Romme, productiemanager, op telefoonnummer 0113-577579. Internet: www.barbe.nl en www.aquamossel.nl. MOSSEL Watersport Vereniging Den Osse Havenkantoor: Jachthaven Den Osse 1 4318 NA Brouwershaven Tel. (0111) 691457 Fax (0111) 692362 E-mail: wsvdenosse@zeelandnet.nl Watersportvereniging Den Osse is met 475 ligplaatsen voor zeiljachten, motorjachten en open boten een middelgrote haven aan de Grevelingen. De haven is modern van opzet en goed geoutilleerd. Voor de periode half juni tot en met eind augustus zoe ken wij ter assistentie van ons team een tijdelijke gemiddeld 20 uur per week Taken Baliediensten, contacten met leden en passanten; Schoonmaakwerk; Controle en toezicht op de haven en de aanwezige schepen. Eisen Computervaardigheid; Goede mondelinge beheersing van de Duitse taal; Affiniteit met de watersport; Zelfstandig; Sociaal vaardig; Betrouwbaar. Wij bieden een plezierige werkkring en een goede belo ning. Voor informatie kunt u contact opnemen met de havenmeester van WSV Den Osse, Mw. M. Meems tel. 0111-691457. Schriftelijke sollicitaties welke voor 17 april binnen moeten zijn, verzenden aan: Watersportvereniging Den Osse, Jachthaven Den Osse 1, 4318 NA Brouwershaven. Administratie kantoor Zwemer Co zoekt wegerns een vacature en uitbreiding van de werkzaamheden op korte termijn: Werkzaamheden bestaan o.a. uit: - voorbewerken en/of samenstellen van jaarrekeningen - voorbereiden en eventueel zelf ter hand nemen van fiscale en economische advisering van cliënten - samenstellen van aangiften inkomstenbelasting Onze gedachten gaan uit naar iemand: - met een afgeronde administratieve opleiding op MBO/HBO niveau of vergelijkbaar - die in slaat is zelfstandig te werken - met een redelijke vaardigheid in het werken met standaard computersoftware - met goede contactuele eigenschappen Het salaris dat wij zullen bieden is afhankelijk van er varing en opleiding. Ons administratiekantoor is zo wel werkzaam in het midden en kleinbedrijf als in de non-profit - en particuliere sector. Op dit moment werken wij met twaalf mensen in een vrij nieuw kan toorpand. Voor informatie kunt u contact opnemen met de heer J. Minder- houd, tijdens kantooruren bereik baar op telefoonnr. 0118-581993 of 06-20440773. Uw sollicitatie verwachten wij binnen 10 dagen op ons postadres: Postbus 50, 4357 ZH Domburg. Voor onze afdeling utiliteitsprojecten zijn wij op zoek naar: Uticon Dynatherm is een internationaal opererend onafhankelijk advies- en ingenieursbureau voor industriële en utiliteitsprojecten. Landelijke bekendheid kregen wij door projecten waarin wij een belangrijke inbreng hadden, zoals IJ# '..«l.ll.j' voor de discipline Installatietechniek; Architectuur Instituut gtOIGGllGlUGf Wml3Sl3lI3TI6S Rotterdam, Pathé Mega bioscoop te Eindhoven en Rotterdam, Multimedia gebouw Eindhoven etc. Ons a y heeft een HBO opleiding bij voorkeur aangevuld met bureau wordt meestal betrokken bij omvangrijke projecten, maar ook de kleinere opdrachten zijn door ^gerichte vervolgopleidingen en/of cursussen. U bent onze platte organisatie, bij ons in goede handen. verantwoordelijk voor de kwaliteit van de ontwerpen, de Gebruik maken van de faciliteiten van een omvangrijk aanbesteding, de planning, de begroting, de contracten, de bureau en de gedetailleerde aandacht van de begeleiding van de uitvoering en de oplevering. Daarnaast individuele adviseur staat model voor onze bedrijfs- heeft u ruime ervaring als projectleider van utiliteitsprojecten lUj!dluJ!,dJard0Cr PaSSend -°°r V"'Wel leder& zowelophet9ebied vanontwerpalsu'tvoer'n9* Uticon Dynatherm maakt deel uit van de B.M.A. Mmm/ groep; Heeft een omzet van ca. f 18.000.000,- 1003310118 W~l3St3ll3tS6S perjaaren heeft 160 gemotiveerde deskundige medewerkers in dienst (MBO - HBO - Universi- U heeft een HBO werk- en denkniveau en bij voorkeur een teil). Hiërarchische structuren zijn bij Uticon vakgerichte opleiding genoten. Daarnaast heeft u enige jaren ervaring als technicus in de installatiebranche. Ervaring met de in deze om e te ontplooien groot. Zo geeft Uticon a Dynatherm de mogelijkheid tot het volgen branche gangbare reken- en besteksoftware achten wij als vanzelf van vakgerichte studies. Daarnaast zorgt de sprekend. grote verscheidenheid aan interessante opdrachten vooreen brede vakoriëntatie. yl/minO TO BjSfIPC U heeft een MBO opleiding bij voorkeur aangevuld met een vakgerichte vervolgopleiding. Daarnaast heeft u enige jaren ervaring als tekenaar in de installatiebranche. Ervaring met AutoCAD en StabiCAD is noodzakelijk. Uiteraard gapt u bij een nieuwe baan niet over een nacht ijs. Dat doen wij ook niet- Een nadere introductie van ons bureau kunt u vinden op onze website www.uticon.nl Bel ons daarna eens, om te bezien of uw en onze ambities met elkaar stroken. Als het klikt, nodigen we u graag uit voor een gesprek bij ons op kantoor. Vanzelfsprekend kunt u ook direct een sollicitatiebrief met c.v. sturen, per post of via e-mail, j.marijs@uticon.nl Alle vacatures hebben betrekking op een vast dienstverband. Kandidaten met een voorkeur voor een flexibele verbintenis kunnen evenwel ook solliciteren. U kunt contact opnemen met de heer A. Ritsman of de heer ing. J.C Marijs, Uticon Dynatherm B.V., telefoon (0164) 21 77 00, Peter Vineloolaan 46e, 4611 AN Bergen op Zoom, postbus 29,4600 AA Bergen op Zoom. EINDHOVEN - BERGEN OP ZOOM - OSS SITTARD grondverzetbedrijf te Yerseke is op zoek naar: ervaren tractorchauffeur ervaren machinist voor hydraulische graafmachine in het grondverzet. monteurvoor het onderhoud v/d machines. Sollicitaties richten aan: WC. van Oeveren Zweedijkseweg 47 4401 NH Yerseke 0113-571606 een hoofd huishouding (m/v) fulltime voor ons restaurant en de zalenafdeling voor deze leidinggevende functie is ervaring vereist medewerker huishouding (m/v) uren in oyerleg een medewerker bediening (m/v) parttime voor de avonduren Gaarne schriftelijke reactie naar Hotel Goes, t.a.v. Mevr. Van Vliet A Fokkerstraat 100, 4462 ET GOES CLEANING Stoffels Cleaning is onderdeel van Vebego International BV, een onderneming actief in dienstverlening met bedrijven in 9 Euro pese landen. Schoonmaak is haar kernactiviteit. Stoffels Cleaning is een professioneel schoonmaakbedrijf met een omzet van ca. f 30 miljoen. Ons werkgebied is Zuidwest-Nederland, opgesplitst in 4 districten. Voor het district Midden Zeeland zijn wij op zoek naar een (30 uur per week) Ben jij een sterk gemotiveerd iemand die graag zelfstandig werkt en houdt van ondernemen Wellicht denk je dat werken voor een schoonmaakbedrijf niets voor je is omdat velen denken dat schoonmaken geen heuse be drijfstak is. Hei tegendeel is echter waar! Object leider is een veeleisende functie, waaralleen de beste, meest doortastende en creatieve manager succesvol zal zijn, omdat onze klanten een perfecte service vragen. Bij schoonmaken draait alles om communicatie en perceptie. Stoffels Cleaning gebruikt zeilen als metafoor voor het imago, daar deze metafoor het beste aangeeft wat onze filosofie en mis sie is. Teamwork is allesbepalend. Stoffels Cleaning stelt huur mensen centraal. Onze mensen zijn ons geheim, ons Unique Selling Point. Wij investeren dan ook veel in opleidingen en training. Wij willen dat mensen in staal zijn om hun werk goed te kunnen doen. De baan Als objectleider bij Stoffels Cleaning ben je primair verant woordelijk voorde dagelijkse uitvoering van de schoonmaak- werkzaamheden van jouw objecten. Je geeft direct leiding aan de voorlieden en aan de overwegend parttime werkende schoon- makers/sters. Je werk is veelzijdig en boeiend. Je onderhoudt intensieve contacten met opdrachtgevers en be waakt het hoge kwaliteitsniveau van onze diensten. Je draagt zorg voorde continuïteit van de schoonmaakcontracten. Je verwerkt gegevens en houdt ook de financiële resultaten in de gaten, Het aanbod Een boeiende en zelfstandige baan in een collegiale en vriende lijke werkomgeving. Een goed salaris met bijbehorende secun daire arbeidsvoorwaarden en auto van het bedrijf. De eisen, die we stellen aan de objectleider Je hebt al eerder met succes een organisatorische functie ver vuld en je kunt goed leidinggeven. Je hebt een leeftijd van mini maal 25 jaar. Bij voorkeur enige jaren werkervaring in de schoonmaakbranche. Je beschikt over communicatieve vaardig heden. vindt het leuk om met mensen om te gaan en je hebt kennis van schoonmaakmethoden en - technieken Je bent zelf standig, initiatiefrijk, flexibel en creatief. Je bent in hel bezit van een rijbewijs BE. Alhoewel je onderdeel bent van een sterk gemotiveerd team werkje zelfstandig. Eersteklas organisatie- en planningtalent is een vereiste, alsmede vlot en duidelijk kunnen communiceren op verschillende r Stoffels Cleaning wordt erkend als een kwaliteitsbedrijf. In een verdringingsmarkt is kwaliteit en nakomen van afspraken het verschil. Dit is waar Stoffels Cleaning ten tonele komt. Durf jij de uitdaging aan om met Stoffels Cleaning de juiste koers in schoonmaken uit te zetten? Wij ragen veel, dat beseffen we. Maar wij bieden een pri ma salaris, goede secundaire arbeidsvoorwaarden en een auto van de zaak. Ook doorbreken wij de traditie van hoge werkdruk in de schoonmaak. Enthousiasme, resultaat, ont wikkeling en samenwerking zijn onze kernwoorden. Ervaring in de zakelijke dienstverlening is een pre, maar persoonlijkheid, doorzettingsvermogen en klantgerichtheid zijn belangrijker. Je wordt onderdeel van een succesvol team. De komende jaren zuilen worden gekenmerkt door sterke groei en mogelijkheden. Stap aan boord en help ons in het navigeren van de juiste koers in schoonmaken. Ben je geïnteresseerd in deze functie, stuur dan uw CV met sollicitatiebrief binnen 14 dagen naar: Stoffels Cleaning t.a.v. mevrouw C M. C. Borremans Postbus 250 4330 AG Middelburg Voor meer informatie www.stoffels.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 14