PERSONEEL Productmedewerker Grondwerkers Straat makers Vakman wegenbouwers VRIEND Emergis neckermann Ze el an dia Medewerker archivering (m/v) Medewerker zorgadministratie (m/v) zaterdag 24 maart 2001 Jaartsveld Holding B.V. is een moderne, middel grote onderneming met een solide historie vanaf 1848. De goed opgeleide vakmensen, een omvangrijk en modern machinepark, eigen ontwerpbureau en een flexibel netwerk van gekwalificeerde toe leveranciers zijn, door ISO- enVCA certificering, de garantiefactoren voor efficiënte dienstverlening. Door nauwe onderlinge samenwerking tussen de diverse vestigingen kunnen kennis, personeel en materiaal waar nodig bijeen worden gebracht voor een collectieve inspanning. Als oudste wegenbouw bedrijf van Nederland combineert Jaartsveld op deze manier ervaring, kennis en kwaliteit met een voortrekkersrol op het gebied van Innovatie. Wegens uitbreiding van de werkzaamheden in de regio Zeeland zoeken wij voor onze vestiging in Kapelle ervaren: Solliciteren kunt u d.m.v. een kort briefje met vermelding van naam en adres, telefoonnummer, geboortedatum, opleiding en werkervaring naar: Jaartsveld Wegenbouw B.V. t.a.v. Dhr. R. Boogert Postbus I 10 4420 AD KAPELLE Voor aanvullende informatie kunt u bellen naar telefoonnummer (0113) 344 377. Uw belangstelling wordt uiteraard met discretie behandeld. JIL CAFE RESTAURANT In de Vriendschap draait alles om oprecht plezier in het ontvangen van gasten, oog voor detail in een in formele omgeving en om kwaliteit van ons product. Wij zoeken een aantal enthousiaste stress-bestendi ge medewerkers die hun bijdrage willen leveren aan de eigenwijze uitstraling, werkwijze en sfeer van de Vriendschap. medewerkers bediening M/V voor 20 of 32 uur in de week medewerker keuken M/V voor 20 of 32 uur in de week afwasser M/V voor 32 uur in de week Tevens zoeken wij medewerkers vooor in de bediening en in de keuken voor het seizoen en weekeinden: Alleen schriftelijke sollicitaties binnen 2 weken na ver schijnen van deze krant aan De Vriendschap t.a.v. Connie de Lange, Postbus 204, 4330 AE Middelburg. VRIENDSCHAP CAFE-RESTAURANT MARKT 75 MIDDELBURG ALLE DAGEN GEOPEND VANAF 10.00 UUR Centrum voor Geestelijke Gezondheidszorg Emergis is een professionele organisatie voor geestelijke gezondheidszorg in Zeeland. Het is één van de grotere werkgevers in Zeeland. Bijna 900 mensen zetten zich dagelijks in voor de circa 6000 mensen die gebruik maken van de zorg die Emergis biedt. Zij doen dat op meer dan dertig verschillende locaties verspreid over de provincie. De afdeling zorgadministratie ressorteert onder de Dienst Informatievoorziening en Administratie. De afdeling controleert en ondersteunt de sectoren in de tijdige, volledige en juiste registratie van de administratieve gegevens van de cliënten en van de behandeling die zij krijgen. Vanuit deze gegevens wordt de interne en externe informatie verzorgd. Het applicatiebeheer van het cliënten informatiesysteem en het functionele beheer van de daarin opgenomen database wordt eveneens binnen de afdeling verzorgd. Daarnaast zijn de uitvoering van wettelijke regelingen en het beheer van het centrale archief binnen de afdeling ondergebracht. Alsfaciliterende afdeling voor het management worden hier de cliëntgegevens geregistreerd en verwerkt tot managementinformatie. De verdere ontwikkeling van de informatievoorziening zal de komende periode een belangrijke rol spelen. Op de afdeling ontstaat een vacature voor: vacaturenummer: 2001.35 voor 36 uur per week voor de periode van één jaar De functie Als medewerker archivering op de afdeling zorgadministratie zorgt u voor controle, registratie en archivering van afgesloten medische dossiers in het Centraal Medisch Archief. Alle voorkomende archiveringswerkzaamheden komen daarnaast bij u te liggen, zoals het toevoegen van documenten aan reeds gearchiveerde dossiers en het conform vastgestelde bewaartermijnen vernietigen van dossiers en documenten. Het profiel Wij zoeken een enthousiaste medewerker met teamgeest en doorzettingsvermogen. U kunt op prettige en doelmatige wijze met mensen omgaan. Uitvoerende werkzaamheden ziet u als een uitdaging en u bent accuraat en alert. Wij zoeken een collèga meteen opleiding op MBO-niveau. Ervaring in soortgelijk werk en/of met registratiesystemen is een pre. Daarnaast ontstaan op de afdeling twee vacatures voor: vacaturenummer: 2001.36 voor 36 uur per week (fulltime) De functie Als medewerker zorgadministratie zorgt u voor periodieke en incidentele informatie op het gebied van productie en zorg richting het management van de verschillende sectoren binnen Emergis. Naar het Zorgkantoor wordt door u gerapporteerd over o.a. de wachttijden en wachtlijsten. Daarnaast verleent u assistentie bij het applicatiebeheer van het registratiepakket. Het profiel Wij zoeken en enthousiaste medewerker met teamgeest en doorzettingsvermogen. U kunt op prettige en doelmatige wijze met mensen omgaan. Zelfstandigheid, flexibiliteit en oplossingsgerichtheid spreken u aan. Wij zoeken een collega met een relevante beroepsopleiding op MBO-niveau en ervaring of een pas afgestudeerde H BO'er met een opleiding op het gebied van administratie, informatie en/of automatisering (bijvoorbeeld l&l). U bent bereidt om bij- en nascholing te volgen op specifieke onderdelen van de functie. Het aanbod Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO GGZ horen bij deze functie. Uw reactie Wilt u meer informatie over de functies, dan kunt u contact opnemen met de heer R.C. Klap, hoofd zorgadministratie telefoonnummer 0113 2672 91 of mevrouw I.J. Fienieg, medewerker zorgadministratie, telefoonnummer 0113 26 7289. E-mailen kan natuurlijk ook: klap@emergis.nl. Schriftelijke sollicitatie, onder vermelding van vacaturenummer 2001.35 of vacaturenummer 2001.36, linksboven op de envelop, kunt u vóór 3 april 2001 richten aan Emergis, dienst Personeel en Opleiding, mevrouw J.J. Haver, personeelsadviseur, Postbus 253, 4460 AR Goes. Het e-mailadres is: P&0@emergis.nl. u ook eens op onze website: www.emergis.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Ceestelijke gezondheidszorg bieden dichtbij huis, in heel Zeeland. Samen zoeken naar het beste antwoord op ieders persoonlijke vraag. Mensen behandelen, begeleiden en verzorgen. Deskundig en degelijk Dat is wat Emergis doet, dagelijks. Een bedrijf is zo goed als de mensen die er werken. Dat geldt zeker voor een postorderbedrijf als Neckermann, waar mensen het belangrijkste kapitaal zijn. Neckermann BV is een bloeiende onderneming die deel uitmaakt van het Duitse concern Karstadt- Quelle. Deze organisatie telt ruim 121.000 medewerkers en behoort tot de grootste handelsonder nemingen in Europa. Neckermann biedt via de dikke catalogus en Internet een assortiment aan van zo'n 40.000 artikelen. Dit gaat van kleding en schoenen tot wasmachines en stereo installaties. Voor de activiteiten in Nederland en België heeft Neckermann één organisatie met verschillende vestigingen in beide landen. In totaal werken daar ruim duizend medewerkers. Dagelijks komen bij de kantoren in Temeuzen en het Belgische Temse duizenden bestellingen binnen. Onze klanten bestellen hun artikelen uit het ruime aanbod in onze diverse catalogi, mailings of via Internet. De selectie van de artikelen en de samenstelling van de verschillende assortimenten op "woongebied" zijn in handen van de divisie Inkoop Wonen in St. Jansteen. Hier is plaats voor een M/V voor 40 uur per week Als productmedewerker heb je een centrale rol bij het plannen, afhandelen en coördineren van inkooporders. Jouw orderplaatsingen resulteren in een optimale voorraadpositie en zorgen ervoor dat Neckermann binnen 24 uur kan leveren aan onze Belgische en Nederlandse klanten. Je voorkomt eventuele leveringsproblemen of vangt ze tijdig op. Tevens adviseer je over het opnemen van artikelen in mailings, voer je mailings uit en maak je voorstellen voor verkoopprijzen. Je rapporteert rechtstreeks aan de Productmanager bedtextiel. Wie zoeken we? Je hebt hbo werk- en denkniveau en enige jaren ervaring in een soortgelijke (inkoop)functie opgedaan. Naast een analytisch en creatief vermogen beschik je over goede sociale en communicatieve vaardigheden. Je spreekt en schrijft vlot in het Nederlands en Duits. Herken je jezelf in dit profiel? Dan ben jij wellicht de productmedewerker die wij zoeken. Naast een passend salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden biedt Neckermann een prettige werkomgeving met enthousiaste collega's. Bovendien heeft Zeeuws-Vlaanderen heel wat te bieden. Wat dacht je van kilometers lange stranden, filevrije wegen en de Belgische steden Antwerpen, Brugge en Gent om de hoek! Dat maakt Hulst, de meest Vlaamse stad van Nederland, een prettige regio om in te wonen en te werken. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Mare Defour, manager Inkoop Wonen, telefoon: 0114 - 318554. Interesse? Stuur dan een sollicitatiebrief met C.V. binnen twee weken naar Neckermann BV, postbus 342, 4560 AH Hulst, t.a.v. Sander van Wijngaarden. Een psychologische test maakt deel uit van de sollicitatieprocedure. Geslechtendijk 10 4564 BP St. Jansteen Koninklijke Zeelandia Groep is een internationaal opererende onderneming op het gebied van grondstoffen voor brood en banket van hoogwaardige kwaliteit. Het hoofdkantoor is gevestigd in Zierikzee. De onderneming heeft een aantal dochterondernemingen in binnen- en buitenland, waaronder Zeelandia H.J. Doeleman b.v. Bij de Koninklijke Zeelandia Groep werken in totaal 900 medewerkers, waarvan ongeveer 480 in Nederland. De marktgerichte productontwik keling en -innovatie én de steeds verdergaande internationalisatie maken Zeelandia tot een sterk groeiende onderneming. De medewerkers staan borg voor een moderne en gedegen dienstverlening in de vorm van levering van uit stekende producten en diensten aan de afnemers. Zeelandia International verzorgt de export van bakkerijgrondstoffen vanuit Zierikzee naar meer dan 60 landen ter wereld. De afdeling rapporteert rechtstreeks aan de directie en is onderverdeeld in een commerciële buitendienst en een verkoopbinnendienst, die in nauwe samenwerking zorgen voor een vergroting van afzet in het buitenland. Op de verkoopbinnendienst zijn 9 medewerkers werkzaam. Voor de verkoopbinnendienst ontstaat een vacature voor: medewerker export administratie <m/v) Functie-inhoud: Uw belangrijkste taken liggen op het gebied van administratieve ondersteuning ten behoeve van de uitgaande stroom exportgoederen. U verzorgt de facturering en de douanedocumenten, regelt de afhandeling van z.g. letters of credit, zorgt voor de vrachtboekingen bij transportbedrijven, controleert facturen, kortom u krijgt een veelomvattende functie in het gehele traject van orderverwerking. Daarnaast onderhoudt u in het kader van deze werkzaamheden contacten met klanten en overheidsinstanties (o.a. Kamer van Koophandel, Inspectie Volksgezondheid en Welzijn, ambassades en douaneposten). Verder is het de bedoeling dat u deel gaat nemen aan overige werkzaamheden zodat u binnen de gehele afdeling inzetbaar bent. Functie-eisen: Voor deze afwisselende functie is een opleiding op MBO-niveau vereist, bijvoorbeeld MEAO CE en/of Fenedex of gelijkwaardig. U bent bekend met de gang van zaken opeen exportbinnendienst en u beheerst minimaal de Franse en Engelse taal. Zelfs in stressvolle situaties weet u het hoofd koel te houden en blijft u uw klantgerichte houding op accurate wijze waarmaken. Collega's ervaren u als een prettige teamgenoot. Solliciteren: Wij vragen u uw sollicitatiebrief met c.v. binnen twee weken te richten aan Zeelandia H.J. Doeleman b.v., t.a.v. mevrouw B. van Wingen, directeur P&O, Postbus 9, 4300 AA Zierikzee. Voor nadere informatie over de functie-inhoud kunt u contact opnemen met de heer J.H. Blom, toestel 329. Zeelandia H.J. Doeleman b.v., bezoekadres Poststraat 11,4301 AA Zierikzee telefoon: 0111-419000 fax: 0111-416951

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 28