PERSONEEL
Productmedewerker
Grondwerkers
Straat makers
Vakman
wegenbouwers
VRIEND
Emergis
neckermann
Ze el an dia
Medewerker archivering (m/v)
Medewerker zorgadministratie (m/v)
zaterdag 24 maart 2001
Jaartsveld Holding B.V.
is een moderne, middel
grote onderneming
met een solide historie
vanaf 1848. De goed
opgeleide vakmensen, een
omvangrijk en modern
machinepark, eigen
ontwerpbureau en een
flexibel netwerk van
gekwalificeerde toe
leveranciers zijn, door
ISO- enVCA certificering,
de garantiefactoren voor
efficiënte dienstverlening.
Door nauwe onderlinge
samenwerking tussen
de diverse vestigingen
kunnen kennis, personeel
en materiaal waar nodig
bijeen worden gebracht
voor een collectieve
inspanning.
Als oudste wegenbouw
bedrijf van Nederland
combineert Jaartsveld op
deze manier ervaring,
kennis en kwaliteit met
een voortrekkersrol op
het gebied van Innovatie.
Wegens uitbreiding van de werkzaamheden in
de regio Zeeland zoeken wij voor onze vestiging
in Kapelle ervaren:
Solliciteren kunt u d.m.v. een kort briefje met
vermelding van naam en adres, telefoonnummer,
geboortedatum, opleiding en werkervaring naar:
Jaartsveld Wegenbouw B.V.
t.a.v. Dhr. R. Boogert
Postbus I 10
4420 AD KAPELLE
Voor aanvullende informatie kunt u bellen naar
telefoonnummer (0113) 344 377.
Uw belangstelling
wordt uiteraard met
discretie behandeld.
JIL
CAFE RESTAURANT
In de Vriendschap draait alles om oprecht plezier in
het ontvangen van gasten, oog voor detail in een in
formele omgeving en om kwaliteit van ons product.
Wij zoeken een aantal enthousiaste stress-bestendi
ge medewerkers die hun bijdrage willen leveren aan
de eigenwijze uitstraling, werkwijze en sfeer van de
Vriendschap.
medewerkers bediening M/V
voor 20 of 32 uur in de week
medewerker keuken M/V
voor 20 of 32 uur in de week
afwasser M/V
voor 32 uur in de week
Tevens zoeken wij medewerkers vooor in de
bediening en in de keuken voor het seizoen
en weekeinden:
Alleen schriftelijke sollicitaties binnen 2 weken na ver
schijnen van deze krant aan De Vriendschap t.a.v.
Connie de Lange, Postbus 204, 4330 AE Middelburg.
VRIENDSCHAP CAFE-RESTAURANT MARKT 75
MIDDELBURG
ALLE DAGEN GEOPEND VANAF 10.00 UUR
Centrum voor Geestelijke Gezondheidszorg
Emergis is een professionele organisatie voor geestelijke gezondheidszorg in Zeeland. Het is één van de grotere
werkgevers in Zeeland. Bijna 900 mensen zetten zich dagelijks in voor de circa 6000 mensen die gebruik maken
van de zorg die Emergis biedt. Zij doen dat op meer dan dertig verschillende locaties verspreid over de provincie.
De afdeling zorgadministratie ressorteert onder de Dienst Informatievoorziening en Administratie. De afdeling
controleert en ondersteunt de sectoren in de tijdige, volledige en juiste registratie van de administratieve gegevens
van de cliënten en van de behandeling die zij krijgen. Vanuit deze gegevens wordt de interne en externe informatie
verzorgd. Het applicatiebeheer van het cliënten informatiesysteem en het functionele beheer van de daarin
opgenomen database wordt eveneens binnen de afdeling verzorgd. Daarnaast zijn de uitvoering van wettelijke
regelingen en het beheer van het centrale archief binnen de afdeling ondergebracht.
Alsfaciliterende afdeling voor het management worden hier de cliëntgegevens geregistreerd en verwerkt tot
managementinformatie. De verdere ontwikkeling van de informatievoorziening zal de komende periode een
belangrijke rol spelen.
Op de afdeling ontstaat een vacature voor:
vacaturenummer: 2001.35
voor 36 uur per week voor de periode van één jaar
De functie
Als medewerker archivering op de afdeling zorgadministratie zorgt u voor controle, registratie en
archivering van afgesloten medische dossiers in het Centraal Medisch Archief. Alle voorkomende
archiveringswerkzaamheden komen daarnaast bij u te liggen, zoals het toevoegen van documenten aan
reeds gearchiveerde dossiers en het conform vastgestelde bewaartermijnen vernietigen van dossiers en
documenten.
Het profiel
Wij zoeken een enthousiaste medewerker met teamgeest en doorzettingsvermogen. U kunt op prettige
en doelmatige wijze met mensen omgaan. Uitvoerende werkzaamheden ziet u als een uitdaging en u bent
accuraat en alert. Wij zoeken een collèga meteen opleiding op MBO-niveau. Ervaring in soortgelijk werk
en/of met registratiesystemen is een pre.
Daarnaast ontstaan op de afdeling twee vacatures voor:
vacaturenummer: 2001.36
voor 36 uur per week (fulltime)
De functie
Als medewerker zorgadministratie zorgt u voor periodieke en incidentele informatie op het gebied van
productie en zorg richting het management van de verschillende sectoren binnen Emergis. Naar het
Zorgkantoor wordt door u gerapporteerd over o.a. de wachttijden en wachtlijsten. Daarnaast verleent
u assistentie bij het applicatiebeheer van het registratiepakket.
Het profiel
Wij zoeken en enthousiaste medewerker met teamgeest en doorzettingsvermogen. U kunt op prettige
en doelmatige wijze met mensen omgaan. Zelfstandigheid, flexibiliteit en oplossingsgerichtheid spreken
u aan. Wij zoeken een collega met een relevante beroepsopleiding op MBO-niveau en ervaring of een pas
afgestudeerde H BO'er met een opleiding op het gebied van administratie, informatie en/of automatisering
(bijvoorbeeld l&l). U bent bereidt om bij- en nascholing te volgen op specifieke onderdelen van de functie.
Het aanbod
Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO GGZ horen bij deze functie.
Uw reactie
Wilt u meer informatie over de functies, dan kunt u contact opnemen met de heer R.C. Klap, hoofd
zorgadministratie telefoonnummer 0113 2672 91 of mevrouw I.J. Fienieg, medewerker zorgadministratie,
telefoonnummer 0113 26 7289. E-mailen kan natuurlijk ook: klap@emergis.nl.
Schriftelijke sollicitatie, onder vermelding van vacaturenummer 2001.35 of vacaturenummer 2001.36,
linksboven op de envelop, kunt u vóór 3 april 2001 richten aan Emergis, dienst Personeel en Opleiding,
mevrouw J.J. Haver, personeelsadviseur, Postbus 253, 4460 AR Goes.
Het e-mailadres is: P&0@emergis.nl.
u ook eens op onze website: www.emergis.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Ceestelijke
gezondheidszorg bieden
dichtbij huis, in heel
Zeeland. Samen zoeken
naar het beste antwoord
op ieders persoonlijke
vraag. Mensen
behandelen, begeleiden en
verzorgen. Deskundig en
degelijk Dat is wat
Emergis doet, dagelijks.
Een bedrijf is zo goed als de
mensen die er werken. Dat geldt
zeker voor een postorderbedrijf
als Neckermann, waar mensen
het belangrijkste kapitaal zijn.
Neckermann BV is een bloeiende
onderneming die deel uitmaakt
van het Duitse concern Karstadt-
Quelle. Deze organisatie telt ruim
121.000 medewerkers en behoort
tot de grootste handelsonder
nemingen in Europa. Neckermann
biedt via de dikke catalogus en
Internet een assortiment aan van
zo'n 40.000 artikelen. Dit gaat
van kleding en schoenen tot
wasmachines en stereo
installaties. Voor de activiteiten
in Nederland en België heeft
Neckermann één organisatie met
verschillende vestigingen in beide
landen. In totaal werken daar
ruim duizend medewerkers.
Dagelijks komen bij de kantoren in Temeuzen en het Belgische Temse duizenden
bestellingen binnen. Onze klanten bestellen hun artikelen uit het ruime aanbod in
onze diverse catalogi, mailings of via Internet. De selectie van de artikelen en de
samenstelling van de verschillende assortimenten op "woongebied" zijn in handen van
de divisie Inkoop Wonen in St. Jansteen. Hier is plaats voor een
M/V
voor 40 uur per week
Als productmedewerker heb je een centrale rol bij het plannen, afhandelen en
coördineren van inkooporders. Jouw orderplaatsingen resulteren in een optimale
voorraadpositie en zorgen ervoor dat Neckermann binnen 24 uur kan leveren aan onze
Belgische en Nederlandse klanten. Je voorkomt eventuele leveringsproblemen of vangt
ze tijdig op. Tevens adviseer je over het opnemen van artikelen in mailings, voer je
mailings uit en maak je voorstellen voor verkoopprijzen. Je rapporteert rechtstreeks
aan de Productmanager bedtextiel.
Wie zoeken we?
Je hebt hbo werk- en denkniveau en enige jaren ervaring in een soortgelijke
(inkoop)functie opgedaan. Naast een analytisch en creatief vermogen beschik je over
goede sociale en communicatieve vaardigheden. Je spreekt en schrijft vlot in het
Nederlands en Duits.
Herken je jezelf in dit profiel? Dan ben jij wellicht de productmedewerker die wij
zoeken. Naast een passend salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden biedt
Neckermann een prettige werkomgeving met enthousiaste collega's. Bovendien heeft
Zeeuws-Vlaanderen heel wat te bieden. Wat dacht je van kilometers lange stranden,
filevrije wegen en de Belgische steden Antwerpen, Brugge en Gent om de hoek!
Dat maakt Hulst, de meest Vlaamse stad van Nederland, een prettige regio om in te
wonen en te werken. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen
met Mare Defour, manager Inkoop Wonen, telefoon: 0114 - 318554.
Interesse? Stuur dan een sollicitatiebrief met C.V. binnen twee weken naar
Neckermann BV, postbus 342, 4560 AH Hulst, t.a.v. Sander van Wijngaarden.
Een psychologische test maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
Geslechtendijk 10
4564 BP St. Jansteen
Koninklijke Zeelandia Groep is een
internationaal opererende
onderneming op het gebied van
grondstoffen voor brood en banket
van hoogwaardige kwaliteit.
Het hoofdkantoor is gevestigd in
Zierikzee. De onderneming heeft een
aantal dochterondernemingen in
binnen- en buitenland, waaronder
Zeelandia H.J. Doeleman b.v.
Bij de Koninklijke Zeelandia Groep
werken in totaal 900 medewerkers,
waarvan ongeveer 480 in Nederland.
De marktgerichte productontwik
keling en -innovatie én de steeds
verdergaande internationalisatie
maken Zeelandia tot een sterk
groeiende onderneming.
De medewerkers staan borg voor een
moderne en gedegen dienstverlening
in de vorm van levering van uit
stekende producten en diensten aan
de afnemers.
Zeelandia International verzorgt de export van bakkerijgrondstoffen vanuit Zierikzee
naar meer dan 60 landen ter wereld. De afdeling rapporteert rechtstreeks aan de
directie en is onderverdeeld in een commerciële buitendienst en een
verkoopbinnendienst, die in nauwe samenwerking zorgen voor een vergroting van afzet
in het buitenland. Op de verkoopbinnendienst zijn 9 medewerkers werkzaam.
Voor de verkoopbinnendienst ontstaat een vacature voor:
medewerker export administratie <m/v)
Functie-inhoud:
Uw belangrijkste taken liggen op het gebied van administratieve ondersteuning ten
behoeve van de uitgaande stroom exportgoederen. U verzorgt de facturering en de
douanedocumenten, regelt de afhandeling van z.g. letters of credit, zorgt voor de
vrachtboekingen bij transportbedrijven, controleert facturen, kortom u krijgt een
veelomvattende functie in het gehele traject van orderverwerking. Daarnaast
onderhoudt u in het kader van deze werkzaamheden contacten met klanten en
overheidsinstanties (o.a. Kamer van Koophandel, Inspectie Volksgezondheid en Welzijn,
ambassades en douaneposten). Verder is het de bedoeling dat u deel gaat nemen aan
overige werkzaamheden zodat u binnen de gehele afdeling inzetbaar bent.
Functie-eisen:
Voor deze afwisselende functie is een opleiding op MBO-niveau vereist, bijvoorbeeld
MEAO CE en/of Fenedex of gelijkwaardig. U bent bekend met de gang van zaken opeen
exportbinnendienst en u beheerst minimaal de Franse en Engelse taal. Zelfs in
stressvolle situaties weet u het hoofd koel te houden en blijft u uw klantgerichte
houding op accurate wijze waarmaken. Collega's ervaren u als een prettige
teamgenoot.
Solliciteren:
Wij vragen u uw sollicitatiebrief met c.v. binnen twee weken te richten aan Zeelandia
H.J. Doeleman b.v., t.a.v. mevrouw B. van Wingen, directeur P&O, Postbus 9,
4300 AA Zierikzee.
Voor nadere informatie over de functie-inhoud kunt u contact opnemen met de heer
J.H. Blom, toestel 329.
Zeelandia H.J. Doeleman b.v., bezoekadres Poststraat 11,4301 AA Zierikzee
telefoon: 0111-419000 fax: 0111-416951