Jfc- PERSONEEL S.T.T. bv Technisch commerciëel Hoor jij tot het uitstervende ras der ZWEMONDERWIJZERS?!?! (Aankomend) medewerkers burgerzaken (m/v) tempo-team PROJECTEN U bent niet voor één gat te vangen Lijndienst-Expeditie Medewerkster RENAULT AUTOMOBIELBEDRIJF CENTRUM GOES B.V. zaterdag 24 februari 2001 N.V, DELTA Nutsbedrijven richt zich met circa 1.200 medewerkers op de levering van een integraal productenpakket; zij verzorgt voor Zuidwest-Nederland de distributie van elektriciteit, gas, water, radio- en televisiesignalen en telecommunicatie- en milieudiensten. Ook de productie van water en elektriciteit behoort tot haar activiteiten. De organisatie is een zeer actieve speler in de liberaliserende energiemarkt, waarin zij zich heeft ontwikkeld tot een succesvolle en marktgerichte partij. DELTA\ UIL Binnen dit team zijn we op zoek naar een enthousiaste en gedreven: Projectingenieur Openbare Verlichting Voor een dochteronderneming van DELTA met als standplaats Breda zijn wij op zoek naar een Technisch adviseur (m/v) Eén van de activiteiten is het beheer en onderhoud van Openbare Verlichting. Binnen DELTA is het Bedrijfsbureau E verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen en beheren van deze business. Primair zal het takenpakket gericht zijn op uitbreiding, beheer en onderhoud van het geliberaliseerde productenpakket Openbare Verlichting van DELTA. Onderhouden van klantenrelaties vormt een belangrijke taak binnen deze technisch-commerciële functie. De standplaats is GOES. Kerntaken: kader ontwikkelen voor beleids- en beheerplannen voor klanten; uitvoeren van marktanalyses, productontwikkeling en prijsstelling voor de uitbouw van activiteiten; bijdragen aan acquisitie bij bestaande en nieuwe klanten; onderzoek naar verdere efficiëntie in de techniek; zorgdragen voor maatwerk in de onderhoudscontracten van klanten; ontwikkeling van productinformatie, PR-media en data-verkeer voor klanten (internet). Profiel: Van de kandidaten verwachten wij bij voorkeur de volgende opleidingen en capaciteiten: HBO werk- en denkniveau (HTS-E); ervaring met informatietechnologie projectmatig werken; enkele jaren ervaring in een technisch- commerciële functie; de eigenschappen: zelfstandigheid, initiatiefrijk, creativiteit, doorzettingsvermogen, flexibiliteit en goed ontwikkelde communicatieve en organisatorische vaardigheden. Wat bieden wij? Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een onder nemend en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is. Wij stellen daar tegenover: een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden dat gebaseerd is op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven; een participatieregeling en bedrijfsspaarregelingen; een pensioen- en ziektekostenregeling; mogelijkheden voor verdere ontwikkeling, waaronder opleiding en trainingen; volop ruimte voor eigen inbreng en initiatief in een informele organisatie met korte lijnen. Informatie: Wil je meer informatie over deze interessante functie dan kun je contact opnemen met Sjaak van de Vrie, Chef Bedrijfsbureau E, tel.:0118-88 40 30. Interesse? Sollicitaties kunnen gericht worden aan het hiernaast vermelde (e-mail) adres, ter attentie van het secretariaat van de afdeling Personeel Organisatie. Kerntaken: Je bent verantwoordelijk voor de energiekostenbewaking van je cliënten. Ondersteund door administratief medewerkers draag je zorg voor de optimalisering van zowel de kosten als energie contracten. Je informeert de klanten over alle mogelijke zaken met betrekking tot techniek, contractuele en administratieve situaties en de (komende) liberalisering van de energiemarkt. Regelmatig, bezoek je de klanten teneinde technische controles uit te voeren. Profiel: Je hebt een HBO-opleidmg, bij voorkeur HTS, met succes afgerond. Hierbij is de afstudeerrichting energietechniek een pre. Verder beschik je bij voorkeur over ervaring in de zakelijke dienstverlening. Naast goede contactuele vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk) kun je mensen overtuigen. Informatie: Wil je meer weten over deze functie, dan kun je contact opnemen met Lemé Kanters, bedrijfsleider, tel.: 076 - 5719711, of met Ronald Beilo, afdeling P&O DELTA, tel.: 0118 - 882297. iedrijven Postbus 5048 4330 KA Middelburg tel. (0118) 882000 Internet: http://www.delta-zld.nl e-mail: vacatures@delta-zld.nl HZsafetyB. V. Postbus 36 4380 AA Vlissingen HZsafety is gespecialiseerd m het verzorgen van (maritieme) vetligheidstrainingen. Kwaliteit voor zowel uitvoer als nazorg van onze cursussen is ons kenmerk De trainingen vinden plaats op het trainingscentrum van de Stadsgewesteliike Brandweer en HZsafety aan de buitenhaven. Gevraagd: Administratief medewerker m/v (8 uur per week, met mogelijke uitbreiding naar de toekomst) Taakomschrijving. Salaris en werktijden: Sollicitatie: Voeren van debiteuren- en crediteu renadministratie, facturering en pro jectadministratie en voorkomende administratieve werkzaamheden. Accuraat kunnen werken. Kunnen werken met geautomatiseerde systemen. Afhankelijk van leeftijd en ervaring. Werktijden in overleg. Voor aanvullende informatie kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met de directie, te bereiken onder telefoonnummer 0118-463382. Uw. sollicitatie kunt u voor 9 maart pet brief richten aan de directie. Misschien is deze advertentie dan iets voor jou! Wat zoeken wij? Een gediplomeerd zwemonderwijzer voor minimaal 10 uur per week in bezit van geldig EHBO-diploma en bekend met het Zwem-ABC. Wat vragen wij van jou? Een flexibele opstelling. Inzetbaar tussen 07.00 en 09.00 uur en tussen 16.00 en 19.00 uur. Bezit jij niet al deze kwaliteiten, maar ben je wel geïnteresseerd in een baan in het zwembad? Wij zoeken ook een toezichthouder voor in de weekenden. Je moet hiervoor in bezit zijn van een geldig EHBO-diploma (incl. reanimatie) of bereid zijn hiervoor te worden opgeleid en tevens een geoefend zwemmer zijn. Wat hebben wij te bieden? Een contract tot 1 september 2001met mogelijk heid tot verlenging. Een gezellig, hardwerkend team in een dynamisch bedrijf. Belangstelling? Reageer dan door vóór 1 maart te schrijven naar: [2^3 n.v. Sportfondsenbad Vlissingen I t.a.v. mevr. L. Pleijte-van Welsum r: Postbus 110 4380 AC Vlissingen Wij zijn benieuwd naar jouw reactie! Tempo-Team Projecten is een label van Tempo-Team dat zich richt op het detacheren van gespecialiseerd personeel ten behoeve van uitvoeringsorganisaties in de sociale zekerheid en gemeenten. A4et name gemeentelijke sociale diensten en afdelingen Burgerzaken vormen de doelgroep. Voor diverse afdelingen Burgerzaken in Zeeland, West-Brabant en Zuid-Holland zoeken wij: Functie U bent het aanspreekpunt aan de balie.:U verzorgt de informatie voorziening en handelt vragen af met betrekking tot bevolkingszaken zoals adreswijzigingen, rijbewijzen, reisdocumenten, uittreksels en bijvoorbeeld de 65+ pas. Aanbod U start begin april 2001 met een praktijkgerichte cursus bestaande uit twaalf dagdelen, verspreid over twee weken. De cursus bestaat uit zes dagen theorie en vierdagen stage. Na deze praktijkgerichte opleiding bent u direct inzetbaar bij de afdeling j Burgerzaken ert wordt y gedetacheerd in een gemeente m uw regio: Naast een detacheringscontract bieden wij u een salaris dat passend ts voor de functie. Verder bieden wij goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals pensioenopbouw, spaarloon en volledige réiskostenvergoeding. Tempo-Team Projecten hecht waarde aan de ontplooiingskansen voor haar medewerkers en biedt de gelegenheid tot loopbaanontwikkeling. Profiel Voor deze functie hebt u minimaal een mbo-opleiding. Daarnaast beschikt u over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden Bovendien bent u accuraat, representatief, flexibel en dienstver lenend. Computerkennis is een must. U bent tijdens de opleiding fulltime en tijdens de arbeidsovereenkomst minimaal 24 uur per week beschikbaar Informatie en sollicitatie Geïnteresseerden kunnen hun schriftelijke sollicitatie met motivatie en CV binnen 10 dagen richten aan: Tempo-Team Projecten T.a.v.Yvonne Nuijs Nieuwe Ginnekenstraat 38 4811 NS Breda Telefoon: (076) 533 06 40 Tempo-Team Projecten T.a.v. Esther Verstraaten Marten Aleesweg I 09 3068 AV Rotterdam Telefoon: (010) 289 72 15 www.tempo-team.nl Doelstelling ^Sticbting_ - OosterscheéÉjWtekenbwzen is een dynamische örganrêlhte die er. naar streeft om voortdurend de kwaliteit van de zorgj/ggr haar, patiënten op het hobgs: »Si»TO»®gelijke niveau te brengen en te houden. - Structuur De Stichting Oo$terscheideziekenhuizen met 1200 medewerkers eri een capaci- tejLyan 364 bedelen vereeeld over deiocaties Goes eri Zierikzèe*bië8t vrijwel all* medische specialismen. Goede werkplek Om gezamelijtc het gestelde doel s^étóTtèreiken schept de S'ichting Oosterscheldeziekenhuzen voorwaarden waardoor de medewerkers met plezier kqnnen werken en gogdejnogelijkheden krijgen zich te ontplooien voor de Stichting OosterscheldeZiekenhuizen zoeken wij zo spoedig mogelijk een lid voor de Raad van Toezicht De SOZ functioneert op twee lokaties te Goes en te Zlerikzee. Met-het Zlëkenhuis Walcheren worden besprekingen gevoerd om tot een fusie te komen. De SOZ kent de volgende bestuursorganen: Raad van Bestuur RvB Raad van Toezicht RvT Raad voor Maatschappelijke Rekening en Verantwoording RMRV De Raad van Toezicht bestaat statu tair uit zeven personen. Deze worden benoemd door de RMRV. In de Raad van Toezicht is een vacature ontstaan. De RMRV roept sollicitanten op om op korte termijn te voorzien in deze vacature. Gezocht wordt naar een ervaren bestuurder M/V. affiniteit met de gezondheidszorg is gewenst; bij voorkeur woonachtig in de gezondheidsregio Zeeland; bereid zijn kennis en tijd beschikbaar te stellen; bereid zijn toe te treden tot de in de toekomst gefuseerde instelling; een veelzijdig relatiepatroon op provinciaal en landelijk niveau strekt tot aanbeveling. Procedure sollicitaties worden beoordeeld door een selectiecommisie; deze bestaat uit vertegen woordigers van de diverse gremia in de SOZ; een gesprek met de selectiecom missie behoort tot de procedure; sollicitaties binnen 10 dagen schriftelijk te richten aan de Stichting Oosterschelde Ziekenhuizen, t.a.v. de voorzitter van de selectiecommissie RMRV, bestemmingsnummer 59, Postbus 106, 4460 BB Goes. Op de enveloppe vermelden: Vacature Raad van Toezicht; op verzoek wordt relevante informatie toegestuurd. Desgewenst kunt u nadere inlichtingen inwinnen bij: Voorzitter RvT Ir. P.J. Gruijters, 0113 - 23 13 53 Voorzitter RvB Drs. J.C. Broertjes, 0113 - 23 45 60 OOSTERSCHELDEZIEKENHUIZEN mensen aan het werk voor mensen Voor uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een enthousiaste en accurate vervoersplanner administratief medewerkster voor onze lijndienst. Functieomschrijving Het plannen van inkomende, uitgaande scheeps- en wegtransport ladingen alsmede het verwerken van de financiële administratie ten behoeve van onze lijndienst. Het onderhouden van contacten en serviceverlening aan onze internationale klanten. De werkzaamheden worden in teamverband uitgevoerd. Na een interne opleiding moet u in staat zijn zelfstandig te kunnen werken en beslissingen te nemen. Functie-eisen Havo MBO-niveau. Leeftijd tussen de 18 en 25 jaar. Kennis van Engels in woord en geschrift, kennis van Frans en Spaans strekt tot aanbeveling. Goede contactuele eigenschappen, affiniteit met de scheepvaart, representatief, zelfstandige en flexibele werkhouding. In bezit van rijbewijs B. Group of companies Shipping, Trading Transport BV S.T.T. bv is een scheepvaartagent in de monding van de Westerschelde. Ons team staat klaar om schepen en ladingen voor al onze internationale klanten op deskundige wijze te behandelen. Heeft u interesse en denkt u aan de profielschets te voldoen, stuur dan uw sollicitatie en curriculum Ons kantoor vindt u aan de vitae binnen 10 dagen aan: S.T.T. bv, Postbus 1057,4388 ZH Oost-Souburg. Engelandweg 37 Voor meer informatie kunt u contact opnemen met W. Willemse, tel. 0118-467778. Vlissingen-Oost Aannemersbedrijf Kikkert-Steketee V.O.F. Heeft binnen het bedrijf plaats voor: Allround timmerlieden/metselaars m/v Wil je werken bij een groeiend bedrijf dat volop toekomstper spectief biedt; neem dan eens contact met ons op! Want wij vormen een leuk team met voldoende afwisselende werkzaamheden. Interesse? Stuur je sollicitatiebrief met c.v. naar: Aannemersbedrijf Kikkert-Steketee V.O.F. Spaarnestraat 38 - 4388 TK Oost-Souburg. Of bel voor informatie naar 06-55757979 en/of 06-27091659. Nieuwbouw Verbouw Onderhoud Samen met Renault hebben wij de laatste jaren hard aan de weg getim merd. Ook voor de toekomst hebben wij ambitieuze plannen. Om al deze plannen uit te voeren komen wij handen tekort, daarom zoeken wij op korte termijn 3 nieuwe medewerkers: EEN ALLROUND AUTOMONTEUR Gevraagd wordt: diploma Autotechnicus of Eerste Autotechnicus enkele jaren ervaring als monteur een enthousiaste en gemotiveerde instelling de 'drive' om kwaliteits- en klantgericht te handelen Geboden wordt: een boeiende job binnen een dynamisch bedrijf een goede toekomst goede salariëring en dito secundaire voorwaarden een prettige werksfeer EEN LEERLING-AUTOMONTEUR Gevraagd wordt: een enthousiaste jongeman of -vrouw die bezig is met de studie Autotechnicus Geboden wordt: een uitstekende start in de autobranche met ruime doorgroei- en opleidingsmogelijkheden EEN MEDEWERKER RECEPTIE/WERKPLAATS/MAGAZIJN Gevraagd wordt: diploma MAVO/HAVO/MBO of gelijkwaardig enkele jaren ervaring met magazijnbeheer en/of werkplaatsreceptie en facturatie wordt op prijs gesteld leeftijdsindicatie: vanaf 20 jaar goed administratief inzicht vaardigheid met de p.c. goede communicatieve eigenschappen in woord en geschrift enige kennis van autotechniek is noodzakelijk nette persoonlijkheid Geboden wordt: een uitdagende baan met veel toekomstperspectief goede salariëring en dito secundaire voorwaarden prettige werksfeer interne opleiding Sollicitaties: schriftelijk t.a.v. Rien de Dreu telefonisch: 0113-247901 maandag t/m vrijdag tussen 9.00 u. en 17.00 u. vragen naar Sjef Uitterhoeve 0113-247908 dinsdag t/m vrijdag tussen 17.00 u. en 18.30 u. zaterdag tussen 10.00 u. en 1700 u. vragen naar Rien de Dreu Marconistraat 3, 4461 HH Goes Postbus 185, 4460 AD Goes

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 24