PZC Commercieel Administratief Medewerker m/v BOUWKUNDIG TEKENAARS MA/ Serveersters/ Kelners Koks Keukenhulp ADMINISTRATOR DISTRIRUTION Administrateur/Controller m/v advies Administratief Medewerker m™ zaterdag 27 januari 2001 Advies OAZ Advies heeft aan de basis gestaan van de invulling van een groot aantal personeelsvacatures in Zuidwest Nederland. Een sterk groeiend aantal opdrachtgevers waardeert onze professionele en praktische aanpak op het gebied van personeelsbeoordeling en werving selectie. Tevens ondersteunen wij onze klantenkring met diverse vraagstukken op het gebied van personeel organisatie. Eén van onze opdrachtgevers is een toonaangevend kwaliteitsbedrijf in de foodsector en maakt een duidelijke groei door. Om deze ontwikkelingen bij te kunnen houden en het goede serviceniveau te handhaven zijn zij voor de vestiging te Middelburg op zoek naar een De functie: In deze zelfstandige en uitdagende functie ben je een spin in het web binnen de organisatie. Het betreft hier een echte regelfunctie waarin je contacten onderhoudt met klanten, leveranciers en medewerkers. Je levert een actieve bijdrage aan zowel financiële- als de commerciële verkoopadministratie; het invoeren van verkooporders in het systeem, facturatie, debiteuren- en crediteurenadministratie, meewerken aan het opstellen van managementinformatie, inkoop van grond- en hulpstoffen, etc.. Daarnaast verricht je in overleg met de directie tal van verschillende werkzaamheden. Gevraagd wordt: een MBO werk- en denkniveau, bijvoorbeeld MEAO-BA, -CE, MBA-opleiding of gelijkwaardig; bij voorkeur een aantal jaren werkervaring; goede communicatieve vaardigheden, zelfstandigheid, initiatief en stressbestendig; uitstekend passen in een cultuur waarin kwaliteit en vooral ook service vanzelfsprekend zijn; kennis van gangbare automatiseringssystemen; woonachtig in de omgeving van Middelburg; flexibel in werktijden en te verrichten werkzaamheden. Geboden wordt: een uitdagende en zelfstandige functie in een jong team met een open en informele sfeer; ruimte voor eigen inbreng en initiatief; mogelijkheden tot doorgroei en een goed pakket arbeidsvoorwaarden. Informatie en sollicitatie: Bent u toe aan deze uitdagende functie, stuur dan uw brief en cv binnen 10 dagen aan OAZ Advies, t.a.v. Edgar Zwanink of Astrid Rutlen, Schaepmanstraat 214463 SC Goes. U kunt hen bereiken op telefoonnummer 0113 -256600 voor meer informatie. Fax: 0113-256610. E-mail: info@oaz.nl. ARBEiDSBEMIDDElINGSVERGUNNING A 910016 c rchitec te nalliant. Architecten Alliantie de Putter van Bebber Minnen b.v. vraagt voor de vestigingen Vlissingen/Terneuzen/Goes opleiding HTS/MTS en met enkele jaren orvaring iri CAD tekenen. Gaarne uw sollicitatiebrief met c.v. binnen 14 dagen richten aan: Architecten Alliantie de Putter van Bebber Minnen b.v. Stationspark 32 4462 DZ Goes t.a.v. de heer ir. L.M. de Putter Voor vragen telefoon: 0113-229356 Café bar Midgetgolf Boschhoek Pannekoek, Steakhuis het Rijswijksche huis beide gevestigd te Oostkapelle zoeken voor vaste werkcontracten, 's avonds, weekenden of vakantietijden Voor deze functies zijn wij op zoek naar enthousiaste personen. Wij bieden een goed salaris en goede werk omstandigheden met diverse werkcontracten. Reacties graag naar Robert Hamilton Boschhoek, Vroonweg 1, 4356 ES Oostkapelle tel. 0118-581749 (0651082219) Lamb Weslon/Meijer V.O.F. is een in 1994 ontstane joint-venture die de krach ten van de Amerikaanse aardappel verwerker Lamb Weston Inc. en de Ne derlandse aardappelspecialist Meijer bundelt Lamb Weston bestaat inmiddels 51 jaar en is met een omzet van on geveer USD 1.5 miljard, meer dan 6000 employees en 17 productie locaties, mondiaal de nummer één op hel gebied van aardappelverwerking Meijer startte in 1984 met de oardappelverwerking en is daarnaast sinds 1920 een succesvol aardappelhuis met o.a. zelf ontwikkelde rassen. Met zijn 1000 medewerkers is Lamb Weston/Meijer een dynamisch en snelgroeiend bedrijf met vestigingen in Kruiningen, Oosterbierum, Bergen op Zoom en Tilburg. Na recente uitbreidin gen staat in Kruiningen nu een van de grootste en modernste, volledig geauto matiseerde aardappelverwerkingsunit van Europo. Door haar innovatieve producten, sterke marketing onder steuning, zelfontwikkelde technologieën, constante service en kwaliteit, mag Lamb Weston/Meijer grote internationale fastfood-, restaurant- en catering be drijven tot haar klantenkring rekenen. Ter versterking van de afdeling Logistiek Distributie te Kruiningen, zijn wij op zoek naar een: (M/V) Als Administrator Distribution ben je mede verantwoordelijk dat gemaakte leverafspraken kwalitatief en kwantitatief worden nagekomen. Je verzorgt de dokumenten voor de transporten, je controleert de vervoersfacturen en je zorgt voor de administratieve verwerking van de voorraadmutaties. Je bewaakt de input voor de voorraadadministratie en je controleert de opslagfacturen. Daarnaast stem je de voorraden af in de externe magazijnen. Onze gedachte gaat uit naar een kandidaat met een opleiding op MBO niveau. Je hebt bij voorkeur in een functie gewerkt waarin je te maken had met de distributie van diepgevroren voedselproducten. Zodoende heb je ervaring in de afhandeling van verladingen overzee, verschepingsdokumenten en akkreditieven. Met de computerprogramma's Word en Excel kun je uitstekend omgaan en kennis van het AS400 systeem is een pre. Je beheerst de Engelse taal in woord en geschrift en je hebt bij voor keur kennis van de Franse en Duitse taal. Naast het accuraat en zelfstandig kunnen werken, verwach ten wij een enthousiaste en flexibele werkhouding www.lambweslon.com Wij "vragen" veel, maar we hebben dan ook veel te "bieden". Een verantwoordelijke en uitdagende baan, bij een snel groeiend bedrijf met goede toekomst vooruitzichten. Uiteraard hebben we een pri ma pakket arbeidsvoorwaarden. Als je geïnteresseerd bent in deze vacature verwachten we je sollici tatiebrief binnen 10 dagen. Te richten aan: Lamb Weston/Meijer V.O.F., afdeling Personeel en Organisatie, Postbus 17, 4416 ZG Kruiningen Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. AANNEMINGS- LOON- EN GRONDVERZETBEDRIJF NIEUWETONGE (0167)651600 D. RAS bv is een aannemings-, loon- en grondverzetbedrijf te Nieuwe Tonge (Goeree-Overflakkee), waar thans zo'n 30 medewerkers dagelijks werken aan het uitvoeren van GWW-werken, zoals cultuur techniek, groenvoorziening, sloopwerk, riolering, straatwerk, wegaanleg en klein baggerwerk. Tevens draagt de organisatie zorg voor het uitvoeren van loonwerken en machineverhuur. Om cijfermatig de vinger aan de pols te houden is D. RAS bv op zoek naar een fulltime De functie: In deze uitdagende spilfunctie dient u een echte alleskunner te zijn. U bent verantwoorde lijk voor het tot stand komen van betrouwbare financiële informatie, draagt zorg voor het opstellen van maand-, kwartaal- en jaarrapportages, levert een actieve bijdrage aan het opstellen en bewaken van begrotingen, berekent kostprijzen en maakt financiële analyses ten behoeve van investeringsbeslissingen en mogelijke besparingen. Tevens bent u verantwoordelijk voor de inrichting van de administratieve organisatie- en processen en voor een verdere optimalisatie van de kantoorautomatisering. Binnen uw afdeling draagt u zorg voor de optimale inzet, coaching en ondersteuning van circa 5 medewerkers. D. RAS bv vraagt: minimaal een afgeronde MBO-opleiding of gelijkwaardig, bijvoorbeeld MEAO-BA, MBA, SPD I en II of gelijkwaardig; een aantal jaren relevante werkervaring, leidinggevende ervaring is een pré; kennis van gangbare automatiseringssystemen; analytisch denkvermogen en een uitstekend cijfermatig inzicht; flexibele instelling ten aanzien van werktijden en te verrichten werkzaamheden; zelfstandigheid, stressbestendig en een stevige persoonlijkheid; affiniteit met de Zeeuwse cultuur en in staat om met de verhoudingen binnen een familiebedrijf om te gaan. D. RAS bv biedt: een uitdagende en verantwoordelijke functie binnen een dynamische organisatie met veel ruimte voor eigen inbreng en initiatief; een goed pakket arbeidsvoorwaarden. Informatie en sollicitatie: Bent u toe aan deze uitdagende functie, stuur dan uw brief en cv binnen 10 dagen aan OAZ Advies, t.a.v. Edgar Zwanink, Schaepmanstraat 214463 SC Goes. U kunt hem bereiken op telefoonnr. 0113-256600 voor meer informatie. Fax: 0113-256610. E-mail: info@oaz.nl. ASBEIDSSEMIDDELIN GS VERGUNNING A 9100' <1 schoonmaakbedrijven B.V. MAKZO is, voor één van onze opdrachtgevers te Middelburg, op zoek naar GEMOTIVEERDE SCHOONMA(A)K(ST)ERS Werktijden: maandag t/m vrijdag 05.30 u. - 07.30 u. 17.00 u. - 19.00 u. Salaris: volgens CAO Interesse? Bel naar mw. Van Laarhoven Telefoon: 0118-637436 MAKZO Schoonmaakbedrijven BV Motorenweg 5-F 2623 CR Delft Telefoon: 015-2627944 Telefax: 015-2628180 AUBERGE MARITIME is een middelgroot restaurant aan de haven van Zierikzee. Vis, schelp- en schaaldieren zijn een belangrijk onderdeel van de menukaart. De cateringafdeling heeft de leidende rol op Schouwen-Duiveland. Wij zoeken op korte termijn: een sous-chef voor onze keuken die over vol doende ervaring en opleiding beschikt om deze functie waar te maken. Leeftijdsindicatie: 24 - 30 jaar. een chef de partie ook deze medewerker/ster dient over de beno digde ervaring en opleiding te beschikken. Leeftijdsindicatie: 19 - 25 jaar. (aankomend) gastvrouw/gastheer voor ons res taurant. Deze veelzijdige functie vraagt een flexibele en servicegerichte medewerker/ster. Leeftijdsindicatie: 18 - 25 jaar. Telefonische inlichtingen: 0111- 412156 en vra gen naar Stefan Kalwij of Johan Brongers. Schrif telijke sollicitaties kunt u richten aan: AUBERGE MARITIME Nieuwe Haven 21, 4301 DJ Zierikzee. RESTMIRAKr S CAFÉ CATERING Onze opdrachtgever is een groeiend, regionaal schildersbedrijf dat voornamelijk in Zeeland, maar ook ver daarbuiten actief is op het gebied van onderhouds- en nieuwbouwprojecten, glaswerk en pleisterwerk, wandafwerking en betonrenovatie. Het bedrijf onderscheidt zich door vakmanschap, kwaliteit en een uitstekende serviceverlening aan de klanten. Om de dienstverlening aan de klanten nog verder te optimaliseren is onze opdrachtgever op zoek naar een parttime (20-28 uur) De nadruk binnen deze zeer afwisselende functie zal met name liggen op de financiële administratie. Tot het takenpakket behoren onder andere: opzetten en inrichten van een nieuwe administratie, gebaseerd op jarenlange administratieve ervaring elders; nauwkeurig bijhouden van de crediteuren en debiteurenadministratie en hierop actie ondernemen; ontwikkelen van de maandrapportage; verzorgen van de urenregistratie van medewerkers; administratieve ondersteuning voor de hele afdeling, zoals telefoonbeantwoording, algemene correspondentie voeren, het versturen van mailings etc. Wij zoeken iemand die: een bovengemiddeld MBO werk- en denkniveau heeft op financieel-administratief gebied; zeer ruime kennis en ervaring heeft met een financiële administratie; goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden heeft; kennis heeft van computerprogramma's zoals Word en Excel; kritisch is ten aanzien van het eigen werk maar ook anderen durft aan te spreken op hun werk; accuratesse hoog in zijn/haar vaandel heeft staan; eerlijk en zelfverzekerd is; het leuk vindt om in een klein team zelfstandig te werken; "hart voor de zaak" hebben belangrijk vindt; goede contactuele vaardigheden heeft; stressbestendig is en aan een half woord genoeg heeft; graag op zoek is naar oplossingen en initiatieven durft te nemen. Wat bieden we? een zelfstandige functie met veel ruimte voor eigen initiatief; een open en informele werkomgeving waar ruimte is om jezelf verder te ontwikkelen; goede arbeidsvoorwaarden volgens de CAO bouw schildersbedrijf. Wil je solliciteren en/of meer weten? Neem-dan contact op met Astrid Rutten-Steijns personeelsadviseur van OAZ Advies. OAZ Advies, Schaepmanstraat 21, 4463 SC Goes. Telefoon 0113-256600. Naar dit adres kun je ook een schriftelijke sollicitatiebrief en CV sturen. z Fax. 0113-256610. E-mail: info@oaz.nl. ARBEIDSBEMIDDEIINGSVERGUNNING A 910016

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 38