PZC
Commercieel
Administratief Medewerker m/v
BOUWKUNDIG TEKENAARS MA/
Serveersters/ Kelners
Koks
Keukenhulp
ADMINISTRATOR DISTRIRUTION
Administrateur/Controller m/v
advies
Administratief Medewerker m™
zaterdag 27 januari 2001
Advies
OAZ Advies heeft aan de basis
gestaan van de invulling van een
groot aantal personeelsvacatures
in Zuidwest Nederland. Een sterk
groeiend aantal opdrachtgevers
waardeert onze professionele en
praktische aanpak op het gebied
van personeelsbeoordeling en
werving selectie.
Tevens ondersteunen wij onze
klantenkring met diverse
vraagstukken op het gebied van
personeel organisatie.
Eén van onze opdrachtgevers is een toonaangevend kwaliteitsbedrijf in de foodsector en
maakt een duidelijke groei door. Om deze ontwikkelingen bij te kunnen houden en het
goede serviceniveau te handhaven zijn zij voor de vestiging te Middelburg op zoek naar een
De functie:
In deze zelfstandige en uitdagende functie ben je een spin in het web binnen de organisatie.
Het betreft hier een echte regelfunctie waarin je contacten onderhoudt met klanten,
leveranciers en medewerkers. Je levert een actieve bijdrage aan zowel financiële- als de
commerciële verkoopadministratie; het invoeren van verkooporders in het systeem,
facturatie, debiteuren- en crediteurenadministratie, meewerken aan het opstellen van
managementinformatie, inkoop van grond- en hulpstoffen, etc..
Daarnaast verricht je in overleg met de directie tal van verschillende werkzaamheden.
Gevraagd wordt:
een MBO werk- en denkniveau, bijvoorbeeld MEAO-BA, -CE, MBA-opleiding of
gelijkwaardig;
bij voorkeur een aantal jaren werkervaring;
goede communicatieve vaardigheden, zelfstandigheid, initiatief en stressbestendig;
uitstekend passen in een cultuur waarin kwaliteit en vooral ook service
vanzelfsprekend zijn;
kennis van gangbare automatiseringssystemen;
woonachtig in de omgeving van Middelburg;
flexibel in werktijden en te verrichten werkzaamheden.
Geboden wordt:
een uitdagende en zelfstandige functie in een jong team met een open en informele sfeer;
ruimte voor eigen inbreng en initiatief;
mogelijkheden tot doorgroei en een goed pakket arbeidsvoorwaarden.
Informatie en sollicitatie:
Bent u toe aan deze uitdagende functie, stuur dan uw brief en cv binnen 10 dagen aan
OAZ Advies, t.a.v. Edgar Zwanink of Astrid Rutlen, Schaepmanstraat 214463 SC
Goes. U kunt hen bereiken op telefoonnummer 0113 -256600 voor meer informatie.
Fax: 0113-256610. E-mail: info@oaz.nl.
ARBEiDSBEMIDDElINGSVERGUNNING A 910016 c
rchitec te nalliant.
Architecten Alliantie de Putter van Bebber Minnen b.v.
vraagt voor de vestigingen Vlissingen/Terneuzen/Goes
opleiding HTS/MTS en met enkele jaren
orvaring iri CAD tekenen.
Gaarne uw sollicitatiebrief met c.v. binnen 14 dagen richten aan:
Architecten Alliantie de Putter van Bebber Minnen b.v.
Stationspark 32
4462 DZ Goes
t.a.v. de heer ir. L.M. de Putter
Voor vragen telefoon: 0113-229356
Café bar Midgetgolf
Boschhoek
Pannekoek, Steakhuis
het Rijswijksche huis
beide gevestigd te Oostkapelle
zoeken
voor vaste werkcontracten, 's avonds, weekenden
of vakantietijden
Voor deze functies zijn wij op zoek naar enthousiaste
personen. Wij bieden een goed salaris en goede werk
omstandigheden met diverse werkcontracten.
Reacties graag naar
Robert Hamilton
Boschhoek, Vroonweg 1, 4356 ES Oostkapelle
tel. 0118-581749 (0651082219)
Lamb Weslon/Meijer V.O.F. is een in
1994 ontstane joint-venture die de krach
ten van de Amerikaanse aardappel
verwerker Lamb Weston Inc. en de Ne
derlandse aardappelspecialist Meijer
bundelt Lamb Weston bestaat inmiddels
51 jaar en is met een omzet van on
geveer USD 1.5 miljard, meer dan 6000
employees en 17 productie locaties,
mondiaal de nummer één op hel gebied
van aardappelverwerking Meijer startte
in 1984 met de oardappelverwerking en
is daarnaast sinds 1920 een succesvol
aardappelhuis met o.a. zelf ontwikkelde
rassen. Met zijn 1000 medewerkers is
Lamb Weston/Meijer een dynamisch en
snelgroeiend bedrijf met vestigingen in
Kruiningen, Oosterbierum, Bergen op
Zoom en Tilburg. Na recente uitbreidin
gen staat in Kruiningen nu een van de
grootste en modernste, volledig geauto
matiseerde aardappelverwerkingsunit
van Europo. Door haar innovatieve
producten, sterke marketing onder
steuning, zelfontwikkelde technologieën,
constante service en kwaliteit, mag Lamb
Weston/Meijer grote internationale
fastfood-, restaurant- en catering be
drijven tot haar klantenkring rekenen.
Ter versterking van de afdeling Logistiek Distributie te Kruiningen, zijn wij op zoek naar een:
(M/V)
Als Administrator Distribution ben je mede verantwoordelijk dat gemaakte leverafspraken kwalitatief
en kwantitatief worden nagekomen. Je verzorgt de dokumenten voor de transporten, je controleert de
vervoersfacturen en je zorgt voor de administratieve verwerking van de voorraadmutaties. Je bewaakt
de input voor de voorraadadministratie en je controleert de opslagfacturen. Daarnaast stem je de
voorraden af in de externe magazijnen.
Onze gedachte gaat uit naar een kandidaat met een opleiding op MBO niveau. Je hebt bij voorkeur
in een functie gewerkt waarin je te maken had met de distributie van diepgevroren voedselproducten.
Zodoende heb je ervaring in de afhandeling van verladingen overzee, verschepingsdokumenten en
akkreditieven. Met de computerprogramma's Word en Excel kun je uitstekend omgaan en kennis van
het AS400 systeem is een pre. Je beheerst de Engelse taal in woord en geschrift en je hebt bij voor
keur kennis van de Franse en Duitse taal. Naast het accuraat en zelfstandig kunnen werken, verwach
ten wij een enthousiaste en flexibele werkhouding
www.lambweslon.com
Wij "vragen" veel, maar we hebben dan ook veel te "bieden". Een verantwoordelijke en uitdagende
baan, bij een snel groeiend bedrijf met goede toekomst vooruitzichten. Uiteraard hebben we een pri
ma pakket arbeidsvoorwaarden. Als je geïnteresseerd bent in deze vacature verwachten we je sollici
tatiebrief binnen 10 dagen. Te richten aan: Lamb Weston/Meijer V.O.F., afdeling Personeel en
Organisatie, Postbus 17, 4416 ZG Kruiningen
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
AANNEMINGS- LOON-
EN GRONDVERZETBEDRIJF
NIEUWETONGE (0167)651600
D. RAS bv is een aannemings-,
loon- en grondverzetbedrijf te
Nieuwe Tonge (Goeree-Overflakkee),
waar thans zo'n 30 medewerkers
dagelijks werken aan het uitvoeren
van GWW-werken, zoals cultuur
techniek, groenvoorziening,
sloopwerk, riolering, straatwerk,
wegaanleg en klein baggerwerk.
Tevens draagt de organisatie zorg
voor het uitvoeren van loonwerken
en machineverhuur.
Om cijfermatig de vinger aan de pols te houden is D. RAS bv op zoek naar een fulltime
De functie:
In deze uitdagende spilfunctie dient u een echte alleskunner te zijn. U bent verantwoorde
lijk voor het tot stand komen van betrouwbare financiële informatie, draagt zorg voor
het opstellen van maand-, kwartaal- en jaarrapportages, levert een actieve bijdrage aan
het opstellen en bewaken van begrotingen, berekent kostprijzen en maakt financiële
analyses ten behoeve van investeringsbeslissingen en mogelijke besparingen. Tevens bent
u verantwoordelijk voor de inrichting van de administratieve organisatie- en processen en
voor een verdere optimalisatie van de kantoorautomatisering. Binnen uw afdeling draagt
u zorg voor de optimale inzet, coaching en ondersteuning van circa 5 medewerkers.
D. RAS bv vraagt:
minimaal een afgeronde MBO-opleiding of gelijkwaardig, bijvoorbeeld MEAO-BA,
MBA, SPD I en II of gelijkwaardig;
een aantal jaren relevante werkervaring, leidinggevende ervaring is een pré;
kennis van gangbare automatiseringssystemen;
analytisch denkvermogen en een uitstekend cijfermatig inzicht;
flexibele instelling ten aanzien van werktijden en te verrichten werkzaamheden;
zelfstandigheid, stressbestendig en een stevige persoonlijkheid;
affiniteit met de Zeeuwse cultuur en in staat om met de verhoudingen binnen een
familiebedrijf om te gaan.
D. RAS bv biedt:
een uitdagende en verantwoordelijke functie binnen een dynamische organisatie met
veel ruimte voor eigen inbreng en initiatief;
een goed pakket arbeidsvoorwaarden.
Informatie en sollicitatie:
Bent u toe aan deze uitdagende functie, stuur dan uw brief en cv binnen 10 dagen aan
OAZ Advies, t.a.v. Edgar Zwanink, Schaepmanstraat 214463 SC Goes. U kunt hem
bereiken op telefoonnr. 0113-256600 voor meer informatie. Fax: 0113-256610.
E-mail: info@oaz.nl.
ASBEIDSSEMIDDELIN GS VERGUNNING A 9100'
<1
schoonmaakbedrijven B.V.
MAKZO is, voor één van onze opdrachtgevers te Middelburg, op
zoek naar
GEMOTIVEERDE SCHOONMA(A)K(ST)ERS
Werktijden:
maandag t/m vrijdag
05.30 u. - 07.30 u.
17.00 u. - 19.00 u.
Salaris: volgens CAO
Interesse? Bel naar mw. Van Laarhoven
Telefoon: 0118-637436
MAKZO Schoonmaakbedrijven BV
Motorenweg 5-F
2623 CR Delft
Telefoon: 015-2627944
Telefax: 015-2628180
AUBERGE MARITIME is een middelgroot
restaurant aan de haven van Zierikzee.
Vis, schelp- en schaaldieren zijn een belangrijk
onderdeel van de menukaart.
De cateringafdeling heeft de leidende rol op
Schouwen-Duiveland.
Wij zoeken op korte termijn:
een sous-chef voor onze keuken die over vol
doende ervaring en opleiding beschikt om deze
functie waar te maken.
Leeftijdsindicatie: 24 - 30 jaar.
een chef de partie
ook deze medewerker/ster dient over de beno
digde ervaring en opleiding te beschikken.
Leeftijdsindicatie: 19 - 25 jaar.
(aankomend) gastvrouw/gastheer voor ons res
taurant. Deze veelzijdige functie vraagt een
flexibele en servicegerichte medewerker/ster.
Leeftijdsindicatie: 18 - 25 jaar.
Telefonische inlichtingen: 0111- 412156 en vra
gen naar Stefan Kalwij of Johan Brongers. Schrif
telijke sollicitaties kunt u richten aan:
AUBERGE MARITIME
Nieuwe Haven 21, 4301 DJ Zierikzee.
RESTMIRAKr S CAFÉ
CATERING
Onze opdrachtgever is een
groeiend, regionaal schildersbedrijf
dat voornamelijk in Zeeland,
maar ook ver daarbuiten actief is
op het gebied van onderhouds- en
nieuwbouwprojecten, glaswerk
en pleisterwerk, wandafwerking
en betonrenovatie. Het bedrijf
onderscheidt zich door
vakmanschap, kwaliteit en een
uitstekende serviceverlening
aan de klanten.
Om de dienstverlening aan de klanten nog verder te optimaliseren is onze opdrachtgever
op zoek naar een parttime (20-28 uur)
De nadruk binnen deze zeer afwisselende functie zal met name liggen op de
financiële administratie.
Tot het takenpakket behoren onder andere:
opzetten en inrichten van een nieuwe administratie, gebaseerd op jarenlange
administratieve ervaring elders;
nauwkeurig bijhouden van de crediteuren en debiteurenadministratie en hierop actie
ondernemen;
ontwikkelen van de maandrapportage;
verzorgen van de urenregistratie van medewerkers;
administratieve ondersteuning voor de hele afdeling, zoals telefoonbeantwoording,
algemene correspondentie voeren, het versturen van mailings etc.
Wij zoeken iemand die:
een bovengemiddeld MBO werk- en denkniveau heeft op financieel-administratief gebied;
zeer ruime kennis en ervaring heeft met een financiële administratie;
goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden heeft;
kennis heeft van computerprogramma's zoals Word en Excel;
kritisch is ten aanzien van het eigen werk maar ook anderen durft aan te spreken op
hun werk;
accuratesse hoog in zijn/haar vaandel heeft staan;
eerlijk en zelfverzekerd is;
het leuk vindt om in een klein team zelfstandig te werken;
"hart voor de zaak" hebben belangrijk vindt;
goede contactuele vaardigheden heeft;
stressbestendig is en aan een half woord genoeg heeft;
graag op zoek is naar oplossingen en initiatieven durft te nemen.
Wat bieden we?
een zelfstandige functie met veel ruimte voor eigen initiatief;
een open en informele werkomgeving waar ruimte is om jezelf verder te ontwikkelen;
goede arbeidsvoorwaarden volgens de CAO bouw schildersbedrijf.
Wil je solliciteren en/of meer weten?
Neem-dan contact op met Astrid Rutten-Steijns personeelsadviseur van OAZ Advies.
OAZ Advies, Schaepmanstraat 21, 4463 SC Goes. Telefoon 0113-256600.
Naar dit adres kun je ook een schriftelijke sollicitatiebrief en CV sturen. z
Fax. 0113-256610. E-mail: info@oaz.nl.
ARBEIDSBEMIDDEIINGSVERGUNNING A 910016