A Makelaar/taxateur o.g. Ben jij elektrn minded r meet- en regelinnnteijr R ISTIMEWA GEMEENTE SLUIS-AAROENBURG OOSÏj^l GEMEENTE MIDDELBURG lii straatmaker m/v (sb iv-7) Smolders e Kind CARAVANTECHNICUS £P>! GORTER ALGEMEEN/VERKOOP LBOVflG VAN DER SANDE adviseur Personeel Organisatie m/« Ziekenhuis Lievensberq INTERN ACCOUNT MANAGER (M/V) zaterdag 9 december 2000 Dan pas je perfect in ons team! Een enthousiast team dat de hooggespannen verwachtingen van onze klanten waarmaakt. Waarin je ruimte krijgt voor eigen verantwoordelijkheid en waarin er vaak een beroep wordt gedaan op jouw flexibiliteit. Heb jij genoeg energie voor deze functie? Informatie: De functie is gericht op onderhouds- en reparatiewerkzaamheden aan meet- en regeltechnische installaties. De werkzaamheden worden uitgevoerd in de chemische en petrochemische industrie. Een hoge mate van inzet en zelfstandigheid is vereist. De functie kan deel uitmaken van een storingswachtdienst. Functie-eisen: LBO/MBO-Elektrotechniek, aangevuld met cursussen Meet-en Regeltechniek. Aantoonbare ervaring in meet- en regeltechnische installaties in de industrie. Bekendheid met PLC-systemen en procestechniek is een pre. Creatieve en flexibele instelling met voldoende ervaring in onderhoudswerkzaamheden. De kandidaat dient in het bezit te zijn van het certificaat VVA-1 Istimewa Elektro is een in Vlissingen- Oost gevestigd elektrotechnisch installatiebedrijf met circa 100 vaste medewerkers. Istimewa is vooral actief in het installeren en onderhouden van elektrotechnische en meet- regel technische installaties voor met name de industrie en de overheid. ELEKTRO Sluis-Aardenburg is een aantrekkelijke woon- en werkgemeente met ruim 6.500 inwo ners. Recreatie, (koop)toerisme en de landbouw zijn de voornaamste bestaansbronnen. De gemeentelijke organisatie is opgebouwd uit 3 sectoren: Grondgebied, Middelen en Burgerzaken. Wie het een uitdaging vindt om in een dynamische gemeente met een verscheidenheid aan taken te werken, wordt uitgenodigd te solliciteren naar de volgende vacante functie: Medewerker ruimtelijke ordening op de afdeling VROM van de sector Grondgebied. Functie-informatie: De weektaak is 36 uur en de functie omvat onder andere de navolgende taken: - het voorbereiden en opstellen en wijzigen van bestemmingsplannen - het houden van inspraak- en voorlichtingspresentaties - Toetsing van ruimtelijke plannen van andere overheden in relatie tot het gemeentelijk planologisch beleid - opstellen beleidsnotities op het gebied van Ruimtelijke Ordening en Woningwet - verzorgen van administratiefrechtelijke procedures inclusief termijnbewaking - het behandelen van bezwaar- en beroepschriften. Functie-eisen: - een relevante opleiding op hbo-nïveau, bijvoorbeeld HBDO specialisatie VROM of een gelijkwaardige opleiding (ook onlangs afgestudeerde juristen kunnen sollicite ren); - zo mogelijk ervaring met genoemde werkzaamheden; - gevoel voor, en bereid tot, samenwerking in teamverband; - goede contactuele en redactionele vaardigheden; - kennis van administratieve procedures en affiniteit met geautomatiseerde gegevens verwerking. Salaris: Afhankelijk van opleiding en ervaring bedraagt het salaris maximaal 5555,00 bruto per maand Nadere informatie en sollicitatie: Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met mevrouw mr. E. Versprille-Ver- couteren, waarnemend hoofd van de sector Grondgebied, telefoon 0! 17-475500. Belangstellenden dienen binnen 14 dagen na het verschijnen van dit blad een sollicita tiebrief te zenden aan het College van burgemeester en wethouders van de Gemeente Sluis-Aardenburg, postbus 15, 4527 ZG Aardenburg. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. De gemeente Oostflakkee is een gemeente van 10.000 inwoners en omvat de woonkernen Oude-Tonge, Ooltgensplaat, Den Bommel en Achthuizen. Er bestaan goede wegverbindingen (ook met openbaar vervoer) met de Randstad, Zeeland en West-Brabant. Op het gebied van recreatie zijn er ruimschoots voorzieningen aanwezig met name op het gebied van watersport. De 'Ollie B. Bommel' in Den Bommel is één van de drie openbare basisscholen en heeft ongeveer 81 leerlingen. Deze school is op zoek naar een enthousiaste meester of juffrouw in de onderbouw (groep 1 2) het betreft een tijdelijke vacature voor 2 dagen per week De bij de functie behorende salarissen zijn overeenkomstig het RPBO. Inlichtingen en sollicitaties Als u vooraf meer informatie wijt heb ben over de functie en de school, dan kunt u hiervoor contact opnemen fnet de directeur van de openbare schoojjjpllie B. Bommel, de heer B a zen, telefoon (0187) 612007. ,rv,,I Stuür vóór 16 december uw sollicitatie brief aan het coliege.van burgemeester iders van OosmifêÉ|||^a.v. \.A. Stouten, telefoon (0187) .00, postbus 75, 3255 ZH Oude- ige. Middelburg, een ondernemende stad met hart voor traditie De gemeente Middelburg heeft verstrekkende toe komstplannen laten ontwikkelen door het stedenbouw kundig bureau BVR. Deze zijn verwoord in de "Kwaliteitsatlas Middelburg 2030". De uil die atlas voortvloeiende plannen geven een krachtige impuls aan de leefbaarheid van Middelburg! Door die plannen groeit Middelburg uit tot een stad met nog meer dynamiek en met veel ruimte voor vernieuwing. Een moderne stad, waar mensen zich thuis moeten voelen en waar het uitste kend werken, wonen en leven moet zijn. Bestuur en medewerkers werken hard aan de realisering van de ambitieuze plan nen. Er wordt een beroep gedaan op de inzet en creativiteit van de medewerkers om de toekomstplannen te verwezenlijken. De gemeentelijke organisatie bestaat uit de Bestuursdienst en de diensten Maat schappelijke Zaken, Stadsbeheer en Stadsontwikkeling. De dienst Stadsbeheer bestaat uit de afdelingen Accommodaties, Eigendomsbeheer, Stadsreiniging, Groenbeheer en Ondersteuning. Voor de afdeling Eigendomsbeheer zijn wij op zoek naar een voor 36 uur per week Functie-informatie: - u voert alle voorkomende straatmakerswerkzaamheden uit aan straten, pleinen en trottoirs inclusief uitzetten, meten en waterpassen; - u onderhoudt het gereedschap; - u herstelt huis- en kolkaansluitingen; - u verricht indien nodig werkzaamheden ten behoeve van de gladheidsbestrijding; - u verricht overige voorkomende werkzaamheden. Functieprofiel: - een afgeronde vbo opleiding, bijv. lts, of gelijkwaardig aangevuld met de opleiding allround straatmaker; - zelfstandigheid; - goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheid. Salaris: - afhankelijk van opleiding en ervaring een aanvangssalaris van minimaal f 2.642,- (aanloopschaal 4) en maximaal f 4.194,- (functieschaal 5) bruto per maand; - doorgroeimogelijkheden, afhankelijk van de personeelsbeoordeling, tot f 4.409,- (uitloopschaal 6) bruto per maand. De salarissen zijn gebaseerd op het niveau van 1 augustus 2000. De gemeente kent een systeem van methodische personeelsbeoordeling. Overige arbeidsvoorwaarden: De gemeente kent een eigentijds personeelsbeleid en uitstekende arbeidsvoor waarden zoals een 36-urige werkweek, variabele werktijden, de mogelijkheid voor aan- verkoop van verlofuren, ruime scholingsfaciliteiten, een verhuiskosten regeling, een spaarloonregeling, betaald ouderschapsverlof, gesubsidieerde kinderopvang, een pc- en fietsregeling en bedrijfsfitness. Inlichtingen: Nadere informatie over deze functie kunt u inwinnen bij de heer C.A. van Elsacker, opzichter Civiele Techniek, telefoon (0118) 67 53 32. Procedure: - Bij de sele'ctieprocedure wordt een vertegenwoordiging van het personeel betrokken; - De gemeente streeft ernaar meer vrouwen, gedeeltelijk arbeidsongeschikten en personen uit etnische minderheden te benoemen. Zij worden uitdrukkelijk verzocht te solliciteren. U kunt uw sollicitatie voor donderdag 21 december 2000 richten aan het college van burgemeester en wethouders van Middelburg, t.a.v. de heer L. de Klerk, personeelsconsulent, Postbus 6000, 4330 LA Middelburg onder vermelding van vacaturenummer 2000/31. NVM woningtaxateurs bedrijfsmakelaardij Wij zijn een groeiend kantoor met een enthousiast team en WIJ ZOEKEN EEN NIEUWE COLLEGA! Ben jij een enthousiaste makelaar met een servicegerichte instelling, in het bezit van het SVM-diploma, met minimaal 2 jaar werkervaring als makelaar en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Richt dan je schriftelijke sollicitatie, voorzien van C.V. en pasfoto aan Smolders De Kind, t.a.v. Dhr. J. L. G. Smolders, Axelsestraat 32, 4537 AK Terneuzen Voor de werkplaats zoeken wij een Of die hiervoor opgeleid wil worden. In onze modern uitgeruste werkplaats werk je samen in een team van 4 caravanspecialisten aan het onderhoud alsmede reparatie van Caravans en Aanhangwagens. De caravantechnicus is een allround vakman. Hij werkt graag met houtverbindingen, metaal en kunststof. Ook het werken met 12v en 230v elektrische installaties boeit hem. Verder vormen het onderstel, watersystemen en de gas-geregelde apparaten een belangrijk aandachtspunt. De juiste persoon wordt eventueel een opleiding geboden bij het INNOVAM, het opleidingsinstituut voor de mobiliteitsbranche. Functie-eisen voor deze zelfstandige baan: Een voltooide opleiding LTS-C MTS of ervaring op gelijkwaardig niveau, Representatief voorkomen. Schoon en netjes kunnen werken. Uitstekend gevoel voor serviceverlening. Bestand zijn tegen werkdruk. Woonachtig zijn in de directe omgeving (straal van 15km). Willen werken in een klein team. caravancentrum Caravancentrum Gorter Is een snelgroeiend Caravan- en Aanhangwagenbedrijf (dealer van de merken ADRIA, KIR LMC en ELDDIS), De doelstel ling van ons bedrijf is onze klanten te bedienen met kwaliteit en persoonlijke aandacht. Om onze servicegraad verder uit te bouwen zijn wij op zoek naar 2 enthousiaste medewerkers. Voor de showroom zoeken wij een MEDEWERKER M/V, voor 3 dagen per week je taak bestaat vooral uit verkoopwerkzaamheden. De klanten helpen een goede keuze te maken uit onze zeer ruime sortering caravanmodellen is een belangrijke taak. Tevens-ben je aanspreekpunt voor vragen op het gebied van de accessoires en onderdelen die in onze ruim gesorteerde shop te vinden zijn Aan de balie vindt informatie-uitwisseling plaats op het gebied van caravan- en aanhangwagenverhuur; ook hier- voor ben je een aanspreekpunt. In ons bedrijf is het gewoon dat alle medewerkers elkaar assisteren bij voorkomende werkzaamheden. Funktie eisen voor deze leuke baan: Opleiding op Middelbaar of Hoger niveau. Representatief voorkomen. Groot "inlevings" vermogen. Breed geïnteresseerd. Ervaring op verkoop gebied. Kampeerervaring hebben is een pre. De werktijden zijn in ieder geval op vrijdag en zaterdag (buiten het seizoen zijn andere dagen bespreekbaar) plus een derde dag naar vrije keuze. In overleg is het mogelijk om in het seizoen 4 dagen te werken en daarbuiten 2. Wij bieden de juiste kandidaten een zeer zelfstandige baan. In een leuke werkkring, met een goede beloning. Tevens zijn er goede secundaire voorzieningen zoals een spaarloonregeling en natuurlijk een flexibele pen sioenregeling zoals opgenomen in de CAO. Heb je belangstelling voor één van deze banen, maar wil je eerst meer weten of eens een kijkje nemen bij ons bedrijf neem dan contact op met Siewert Gorter. Stuur je solicrtatiebrief met CV naar Caravancentrum GORTER T.a.v. Siewert Gorter Danielsweg 2,4451 HP Heinkenszand tel 0113-563085 voiA Mit^rrvut! Gerenommeerd, groeiend makelaarskantoor zoekt Voor een zelfstandig op te zetten makelaarskantoor Voor deze 3e vestiging in West-Brabant hebben wij een monumentaal pand in het hart van Bergen op Zoom gevonden. Vanuit deze lokarie gaan wij ons op een zelfde manier profileren als onze vestigingen in Breda en Ettem-Leur. Uw profiel: opleiding op HBO-niveau (bv. HEAO-MER) of vergelijkbaar niveau via ervaring aangevuld met makelaarsdiploma, beëdigd makelaar/taxateur relevante ervaring in de makerlaarsbranchc; vaktechnische expertise, zelfstandigheid, initiatiefrijk, teamgeest, inzicht in de (plaatselijke) markt, onderhandelingsvaardigheden, pragmatisch, gedreven, to-the-poinc. Wij bieden: jonge dynamische organisatie professionele uitstraling participatiemogelijkheden goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Gaarne brief met C.V. en pasfoto sturen naar: Van der Sande Makelaardij BV, t.a.v. mevr. M.B. Maas, Wilhelminastraat 9, 4818 SB BREDA Reacties zullen vertrouwelijk worden behandeld. Makelaardij B.V. Wilhelminastraat 9, 4818 SB Breda Tel. (076) 514 74 54 De dienst Personeel en Organisatie levert een vakmatige bijdrage aan de ontwikkeling, implementatie en uitvoering van het sociale beleid van het ziekenhuis. Binnenkort ontstaat een vacature voor de functie van een (19 uur per week, werktijden maandag t/m vrijdagochtend) Functie-informatie Binnen de dienst Personeel en Organisatie zijn drie adviseurs (waarvan één parttime) werkzaam. Iedere adviseur is verantwoordelijk voor zowel operationele als beleidsmatige zaken binnen de aangewezen sector(en). Vanuit uw functie adviseert en ondersteunt u het management van de Facilitaire diénst en de dienst Financiën en Informatievoorziening bij personele en organisatorische vraagstukken. Daarnaast levert u een bijdrage aan de ontwikkeling van het sociaal beleid, passend bij het strategisch beleidsplan van het ziekenhuis. Functie-eisen U beschikt over relevante kennis op HBO-niveau (bijvoorbeeld HBO-Personeel en Arbeid) alsmede over ruime ervaring, bij voorkeur opgedaan binnen de gezond heidszorg. Uiteraard hebt u goede communicatieve en sociale vaardigheden. Uw werkstijl laat zich omschrijven als: pragmatisch, overtuigend, doelgericht, dienstverlenend, innemend en enthousiast. U vindt het een uitdaging om met een grote mate van zelfstandigheid te werken binnen een dynamische en professionele organisatie. Arbeidsvoorwaarden De arbeidsvoorwaarden zijn overeenkomstig de CAO- Ziekenhuizen, Salaris is afhankelijk van ervaring en geschiedt op basis van indeling in FWG functiegroep 55 (minimaal 3.986,- en maximaal 6.327,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling). informatie en sollicitatie Voor nadere informatie en/ of voor het opvragen van een taak-/functiebeschrijving kunt u contact opnemen met de heer A. van den Brink, hoofd Personeel en Organisatie (0164-278876), aan wie ook tot uiterlijk 23 december a.s de schriftelijke sollicitatie kan worden gezonden. 4 Lievensberg is een algemeen ziekenhuis voor West-Brabant, Tholen en St. Philips- land, met circa 60 medisch specialisten en ruim 1.000 mede werkers. Per jaar bezoeken ca. 150.000 mensen de polikliniek en worden in de kliniek ruim 10.000 patiën- ten opgenomen. Lievensberg heeft j 367 bedden. Het ziekenhuis beschikt over enige specialistische functies, onder andere een PAAZ en een afdeling revalidatie. Standard Glas is een dynamische, internationaal ope rerende handelsonderneming in vlakglasproducten. Onze voornaamste afzetgebieden bevinden zich in Azië, Europa en Noord- en Zuid Amerika. In verband met toename van de werkzaamheden zijn wij op dit moment op zoek naar een: Functie-inhoud: - Het in teamverband organiseren, begeleiden en administreren van verkoop transacties - Dagelijks contacten onderhouden met leveranciers, afnemers en transpor teurs. Wat zoeken wij: - HBO werk- en denkniveau door opleiding en/of ervaring (HEAO CE/EL - Enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie strekt tot aanbeveling - Beheersing van de Engelse en Duitse taal in woord en geschrift is een vereiste, beheersing van de Franse en Spaanse taal is een pre - Ervaring in het werken met Windows en Office97 applicaties - Flexibiliteit en accuratesse. Wat bieden wij: - Een afwisselende en uitdagende functie in een jong en enthousiast team - Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Uw sollicitatie kunt u, binnen 14 dagen na verschijning van deze advertentie richten aan: Standard Glas B.V., Postbus 12, 4484 ZG KORTGENE of E-mail adres: public@standardglas.com

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2000 | | pagina 44