Teamleider Logistiek neckermann erinis van h PZC Junior assistent-accountants m/v tempo-team BEDRIJFSELEKTRICIEN m/v communicatieadviseur senior Relatiebeheerders m/v Gevorderde assistent accountants m/v zaterdag 9 december 2000 Een bedrijf is zo goed als de mensen die er werken. Dat geldt zeker voor een postorderbedrijf als Neckermann, waar mensen het belangrijkste kapitaal zijn. Neckermann BV is een bloeiende onderneming die deel uitmaakt van het Duitse concern Karstadt- Quelle. Deze organisatie telt ruim 121.000 medewerkers en behoort tot de grootste handelsonder nemingen in Europa. Neckermann biedt via de dikke catalogus en Internet een assortiment aan van zo'n 40.000 artikelen. Dit gaat van kleding en schoenen tot wasmachines en stereo installaties. Voor de activiteiten in Nederland en België heeft Neckermann één organisatie met verschillende vestigingen in beide landen. In totaal werken daar ruim duizend medewerkers. Dagelijks komen bij onze kantoren inTerneuzen en het Belgische Temse duizenden bestellingen binnen. Vanuit onze expeditiecentra in St. Jansteen en Meer (B) worden de bestellingen verzendklaar gemaakt en binnen 24 uur bij de klant afgeleverd. Moderne automatiseringssystemen ondersteunen het logistieke proces. Daarnaast is goede aansturing en begeleiding van onze logistieke medewerkers onmisbaar. De divisie Logistiek zoekt een teamleider voor het Expeditiecentrum in St. Jansteen. Hier zijn diverse "hartwaren" opgeslagen, zoals fietsen, matrassen en elektrische apparatuur. M/V Voor 40 uur per week Je gaat aan de slag met een team van vijftien tot twintig logistieke medewerkers. Door de goede werksfeer en teamgeest die jij creëert, zorg je ervoor dat vastgestelde doelen op het gebied van kwaliteit, kwantiteit, levertijd en kosten worden gehaald. Coaching en goede communicatie staan centraal. Het inwerken van nieuwe collega's, het voeren van werkoverleg, de begeleiding van het ziekteverzuim en het beoordelen van het functioneren van de medewerkers, zijn dan ook belangrijke taken. Wie zoeken we? Je hebt een MBO-opleidingsniveau. Als teamleider ben je bereid om in twee ploegen te werken en heb je aantoonbare ervaring in leidinggeven, het liefst opgedaan binnen een logistieke omgeving. Affiniteit met automatisering is een pré. Herken je jezelf in dit profiel? Dan ben jij wellicht de teamleider die wij zoeken. Naast een passend salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden biedt Neckermann een prettige werkomgeving met enthousiaste collega's. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met de heer A.J. Luteijn, telefoon; 0114 - 318 814. Interesse? Stuur dan een sollicitatiebrief met C.V. binnen twee weken naar Neckermann BV, postbus 342, 4560 AH Hulst, t.a.v. mevrouw W. van Langevelde, Afdeling Personeelszaken. Een psychologische test maakt deel uit van de sollicitatieprocedure. Geslechtendijk 10 4564 BP St. Jansteen De gevorderd assistent-accountant verricht controle- en advieswerkzaamheden, stelt jaar rekeningen samen en verzorgt de rapportering. Je werkt onder supervisie van een accoun tant. Je bent in een vergevorderd stadium van je RA/AA-studie of je hebt een afgeronde SPD-opleiding. Je hebt praktijkervaring. Een cliëntgerichte en flexibele instelling is vereist voor deze functie. Als junior assistent-accountant werk je aan het samenstellen van jaarrekeningen en het geautomatiseerd verwerken van administraties. Wat je dagelijks werk inhoudt, is mede af hankelijk van je ervaring. Een junior assistent-accountant heeft havo of mbo-bedrijfsadmi- nistratie (of vergelijkbaar) afgerond. Je leeftijd ligt tussen 18 en 23 jaar. Voor alle functies is het belangrijk dat je een communicatief sterke teamplayer bent. Voor meer informatie over de functies kun je bellen met de heer Hans Joziasse RA in Middelburg (0118-634000), de heer Frans Jansen RA in Zierikzee (0111-417155) of de heer Frans Overbeeke in Goes (0113-213120). De sollicitatie, met motivatie en CV, richten aan: de heer F. Overbeeke, Postbus 117, 4460 AC Goes. Of solliciteer per e-mail: f.overbeeke@drv.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Stationspark 51 4462 DZ Goes Tel. 0113-213120 Fax 0113-221941 info@drv.nl www.drv.nl Vestigingen in: Goes, Middelburg, Oud-Beijerland, Rotterdam, Sliedrecht en Zierikzee. Het bestuur van de Stichting Samenwerkingsscholen voor speciaal onderwijs en voortgezet speciaal onderwijs in de provincie Zeeland vraagt voor de KORCZAKSCHOOL SOA/SO ZMOK te Middelburg een MAATSCHAPPELIJK WERKENDE (m/v) voor 15 uur per week (wtf 0,39) Datum indiensttreding zo mogelijk per 01-02-2001 Voor deze vacature zoekt het bestuur een gediplomeerd maatschappelijk werkende Taken; de te benoemen functionaris is lid van de aan de school verbonden Commissie van Onderzoek. In het kader van de toelating van leeringen verricht de maat schappelijk werkende de sociale anamnese. Vanuit de begeleidingstaak ondersteunt de maatschappelijk wer kende ouders en leerlingen, onderhoudt contacten met jeugdhulpverleningsinstellingen en biedt hulp aan leer krachten in hun begeleiding van de leerlingen. Kennis van de sociale kaart van Zeeland is een pre. De Korczakschool in Middelburg kent een afdeling S.O. van 24 leerlingen, een afdeling V.S.O. van 60 leerlingen en op de kliniekschool verbonden aan Ithaka te Goes wordt onderwijs geboden aan zo'n 30 leerlingen. Salarisindicatie: 3527,- tot 5.389,- bruto per maand bij volledige weektaak- Inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring. Voor de functie geldt dat de benoeming in principe in eer ste instantie tijdelijk is voor één jaar, indien mogelijk kan daarna een benoeming voor onbepaalde tijd worden aan gegaan. E.e.a. is eveneens afhankelijk van ervaring en opleiding. Belangstellenden kunnen contact opnemen met de direc teur van de school, de heer R. Janse of adjunct-directeur dhr. M Burger. Te bereiken tussen 12.00 en 13.00 uur of na 15.30 uur onder telefoonnummer 0118-633332, na 19.00 uur onder telefoonnummer 0118-461147 resp. 0113-622588. Sollicitatiebrieven dienen uiterlijk 18 december in bezit te zijn van het bestuur. U kunt deze richten aan het bestuur, per adres Korczakstraat 1, 4335 ER Middelburg. Bel 0900 - 20.20.990 voor de beste banen in Zeeland 7 dagen per week tussen 9 en 21 uur OVET B.V. is een stuwadoors/cargadoorsbedrijf met ongeveer 100 werknemers en met over- en opslagterminals in Terneuzen en Vlissingen Voor onze terminal in Vlissingen hebben wij plaats voor een Verantwoordelijkheden: Na een inwerkperiode bent u mede verantwoordelijk voor het beheer en de ontwikkeling van alle elektrotechnische zaken, zowel op de bedrijfslocatie Vlissingen als in Terneuzen; U bent mede verantwoordelijk voor het storingsvrij functioneren door o.m. preventief onderhoud van alle relevante bedrijfsmiddelen waaronder onze vier dieselelektrische grijperkranen, laadschoppen, transportinstallaties etc.; U voert overleg over het uitbesteden van werk aan derden, het begeleiden van elektrotechnische projecten en u adviseert bij de inkoop van technische ver- of gebruiksgoederen. Functie-eisen: voor het kunnen vervullen van deze functie dient u minimaal in het bezit van het MTS-E diploma te zijn of een gelijkwaardig kennisniveau te hebben be reikt; in verband met de noodzakelijke mobiliteit is het bezit van rijbewijs (B/E) vereist; u heeft affiniteit danwel ervaring met elektrotechnische besturingen als on derdeel van onze grote mechanische aandrijfsystemen; U dient uzelf te oriënteren op, danwel dient u kennis op te doen van de laat ste ontwikkelingen op het vlak van frequentiegeregelde al of niet plc/pc ge stuurde aandrijvingen; met het oog op de zelfstandigheid van de functie beschikt u naast de nodige kennis over de volgende eigenschappen; doorzettingsvermogen, creativiteit en goede communicatieve vaardigheden. Plaats in de organisatie: U rapporteert direct aan de chef elektro. Werktijden: 37,5-urige werkweek (5 dagen van 7,5 uur) van 08.00-12.00 uur en 12.30- 16.00 uur; het werk wordt verricht in dagdienst; storingsdienst buiten de normale werktijden is per toerbeurt. Standplaats: de standplaats voor deze functie is Vlissingen; u woont in Vlissingen of omgeving. De mogelijkheid moet open gehouden worden om, indien nodig, naar Terneuzen of omgeving te verhuizen. Beloning: Volgens de bedrijfs-cao, categorie C, afhankelijk van opleiding en ervaring. Geïnteresseerden voor deze functie kunnen hun schriftelijke sollicitatie vóór 1 januari 2001 richten aan OVET B.V., Postbus 1200, 4530 GE TERNEUZEN, afdeling Personeelszaken. (MA/) DE FUNCTIE Als senior communicatieadviseur ontwikkel en formuleer je het communi catiebeleid en zet dit om in concrete plannen. Je adviseert het manage ment en signaleert de behoefte aan in- en externe communicatiemiddelen. Samen met je collega geef je uitvoering aan dit beleid. Tevens treedt je op als voorlichter namens het district en onderhoudt je goede contacten met zowel de regionale als de landelijke pers. Je werkt nauw samen met colle ga's in andere districten en de regionale unit PR en V. Een gedeelte van de tijd wordt dan ook besteedt aan regionale communicatieprojecten. SELECTIEPROCEDURE EN SALARIS Naast een gesprek met de selectiecommissie en een gesprek met je toe komstige collega, kan een assesment deel uitmaken van de procedure. Voor de functie bieden wij je een salaris tot maximaal 7.043,- (schaal 10)' bruto per maand. Daarnaast bieden wij een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden. Bij gelijke geschiktheid genieten vrouwen en allochtone kandidaten de voorkeur. Binnen de regio werkt de Politie Midden en West Brabant met ruim 2.000 medewerkers aan het verbeteren van de veiligheid en leefbaarheid in de samenleving. Voor dagelijkse zaken én in noodsituaties rekenen meer dan een miljoen inwoners op snelle en professionele hulp. Het korps schenkt voortdurend aandacht aan de kwaliteit van haar dienstverlening. Dat gebeurt door de organisatie krachtig te ontwikkelen en de samenwerking met andere maatschappelijke partners te intensiveren. De politie streeft in haar werk naar integriteit, creativiteit en klantgerichte dienstbaarheid. INFORMATIE Voor nadere informatie kun je contact opnemen met Peter van der Graaf, communicatieadviseur, (0164) 22 59 24, SOLLICITATIE Jouw schriftelijke sollicitatie voorzien van een uitgebreid c.v. kun je bin nen 14 dagen sturen naar de Politie Midden en West Brabant, t.a.v. de heer M.C de Regt (Districtschef Bergen op Zoom), Postbus 64, 4600 AB Bergen op Zoom. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Hét dlstrf# Rargen Op 2öorr< h een van de vier districten van de politie- Het district telt 400 medewerkers die ^^^a^^l^p^PPolitiebasisteams of bij de districtsstaf. de in- en externe communicatie is de taak van PR deze goed te kunnen vervullen is het district op zoek naar san FUNCTIE-EISEN Naast een hbo-opieiding communicatie heb je.enkele jaren werkervaring. Je bent communicatief vaardig, initiatiefrijk en hebt gevoel voor proces sen en politieke bestuurlijke verhoudingen. Ervaring in het coachen en begeleiden van medewerkers is een pre, ;t_ f* Wij vinden dat het niet erg is om hard te werken, zolang dat maar gewaardeerd wordt. Daarom bieden we prima arbeidsvoorwaarden en een uitdagende werkomgeving. Je moet je wel thuis voelen bij ons. En je moet je kunnen herkennen in ons motto: kwaliteit, service en professionaliteit staan centraal. Een vertrouwensband creëren met de cliënt is belang rijk. Alleen dan kun je een goed advies geven. Want als je betrokken bent bij een overname of bedrijfsopvolging, hopen we dat jij, net als je cliënt, die gezonde spanning voelt. Ben jij zo'n betrokken, enthousiaste professional? We maken graag kennis. Voor onze kantoren in Goes, Middelburg en Zierikzee hebben we vacatures voor verschil lende functies. Als relatiebeheerder ben je verantwoordelijk voor een aantal cliënten. Je bent hun aan spreekpunt. Samen met je collega's behartig je hun belangen. In deze functie kun je veel afwisseling verwachten, door de verscheidenheid aan cliënten en branches. Van een relatiebeheerder verwachten we een (bijna) afgeronde RA/AA-opleiding en rele vante praktijkervaring. Het is belangrijk dat je een meedenkende houding hebt. Eén van de directieleden zegt het altijd treffend: "Er zijn mensen die achter de kar lopen, die op de kar meerij den én die de kar trekken". De trekkers zijn de mensen die voorop lopen als het gaat om ontwikkeling, vernieu wing, verbetering. Ze zijn leergierig - altijd in voor een bijscholing of een cursus. Ze zijn alert - weten wat er in de markt gebeurt. Ze zijn en thousiast en dat merken hun cliënten. Als ze voelen dat het nodig is, lopen ze een stapje harder. Voor een cliënt of een collega.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2000 | | pagina 30