medewerker Customer Service m/v ombudsman (m/v) STOFFELS PZC Assistent Projectmanager Hoogcalorisch Gas (m/v) STICHTING DE ZEEUWSE OMBUDSMAN PROJECTMANAGER RECREATIEPARK m/v ARËËlDsKff Bureau geestelijk verzorger zaterdag 2 december 2000 N.V. DELTA Nutsbedrijven richt zich met circa 1.200 medewerkers op de levering van een integraal productenpakket; zij verzorgt voor Zuidwest- Nederland de distributie van elektriciteit, gas, water, radio- en televisiesig nalen en telecommunicatie- en milieudiensten. Ook de productie van water DELTM en elektriciteit behoort tot haar activiteiten. De organisatie is een zeer fill actieve speler in de liberaliserende energiemarkt, waarin zij zich heeft 'ontwikkeld tot een succesvolle en marktgerichte partij. Binnen dit team zijn we op zoek naar een enthousiaste en gedreven, Een van de sterke pijlers van N.V. DELTA Nutsbedrijven (DELTA) is de handel in en levering van Hoogcalorisch Aardgas. Binnen DELTA is een team van medewerkers ver antwoordelijk voor het verder ontwikkelen en beheren van deze business. Primair zal het takenpakket gericht zijn op de uitbreiding, het beheer en onderhoud van het 80 bar hoog calorische aardgasnet van DELTA. Je zult daarbij nauw samen werken in een klein projectteam, bestaande uit een projectmanager en opzichters. De standplaats is Middelburg. Kerntaken: het betrokken zijn bij grote leidingprojecten, zoals het verlengen van de ZEBRA-leiding; het bedenken, voorstellen, voorbereiden en begeleiden van projecten; het coördineren van de materiaal bestellingen en de aanbestedingen; het opstellen van projectrapportages, haalbaarheids studies en netberekeningen; assistentie en plaatsvervanging van de Projectmanager Hoogcalorisch Gas; het optreden als contactpersoon naar de klanten. Profiel: HTS-Werktuigbouwkunde of Civiele techniek en HGT/MGT; kennis van hogedruk gassystemen; ervaring in projectmatig werken, bij voorkeur in leidingwerk; persoonlijke eigenschappen: zelfstandigheid, initiatief rijk, creativiteit, doorzettingsvermogen, flexibiliteit en goed ontwikkelde communicatieve en organisato rische vaardigheden. Wat bieden wij? Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is. Wij stellen daar tegenover: een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden dat gebaseerd is op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven; een participatieregeling en bedrijfsspaarregelingen; mogelijkheden voor verdere ontwikkeling, waaronder opleiding en trainingen; volop ruimte voor eigen inbreng en initiatief in een informele organisatie met korte lijnen. Interesse? Wil je meer informatie over deze interessante functie dan kun je contact opnemen met de heer R. Harinck, telefoonnummer: (0118) 88 21 27. Sollicitaties, voorzien van een CV, kunnen binnen twee weken gericht worden aan onderstaand (e-mail)adres, ter attentie van het Secretariaat van de afdeling Personeel Organisatie. 1 j edrijven Postbus 5048 4330 KA Middelburg tel. (0118) 882000 Internet: http://www.delta-zld.nl e-mail: vacatures@delta-zld.nl Varian is wereldwijd marktleider op het gebied van ehromatografisehe instrumenten, supplies, accessoires en services. In 1998 werd de samenwerking tussen het beursgenoteerde Varian Ine. (USA) en Chrompaek International B.V. een feit. Vanuit Middelburg wordt de fabricage van een omvangrijk productassortiment, de verkoop en de sendees gecoördineerd voor Europa en het Midden-Oosten. De continue stroom van technologische ontwikkelingen, introducties van hoogwaardige nieuwe producten en het ontginnen van nieuwe marktsegmenten vraagt om nieuwe staf- en kaderleden die de uitdaging van een betrekking met internationale allure aankunnen. Voor onze afdeling Orderproccessing zijn wij op zoek naar een Standplaats: ons Sales- en Sendee kantoor in Bergen op Zoom Punctie-eisen: Voltooide opleiding MEAO Goede kennis in woord en geschrift van de Engelse taal Zelfstandig Accuraat Ervaring met SAP en/of logistieke en'aring is een pré evenals kennis van de Franse taal Functie-inhoud: Orderproccessing van complexe instrumenten orders Administratieve werkzaamheden Nauwe samenwerking met de afdelingen Verkoop, Accounting en Service 1 Contacten met agenten i.v.m. inklaringen 1 Verantwoordelijk voor het complete traject van de ontvangst van de klantenorder tot aan levering bij de klant Wij vragen: En'aring met fijnmechanische werkzaamheden Zelfstandig kunnen werken Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal Teamspeler met flexibele instelling Wij bieden: Een zelfstandige baan in een klein team, met aantrekkelijke Arbeidsvoorwaarden Geïnteresseerden nodigen wij graag uit, binnen twee weken na ver schijning van deze advertentie, een sollicitatiebrief te sturen aan de afdeling Personeelszaken: Varian B.V., Postbus 8033, 4330 EA Middelburg. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Gerda van de Beek Tel.: 0118671215, e-mail: gerda.van.de.beek@varianinc.coin www.varianinc.com VARIAN De Zeeuwse gemeenten hebben besloten ten behoeve van de externe klachtenbehandeling een eigen voorziening in het leven te roepen. Daartoe heeft de Vereniging van Zeeuwse Gemeenten de stichting de Zeeuwse Ombudsman opgericht die voorziet in de instandhouding van de organisatie die zorgdraagt voor een onafhankelijk onderzoek naar de gedragingen van bestuursorganen van gemeenten en gemeenschappelijke regelingen en daarover een oordeel geeft. De organisatie richt zich primair op de behandeling van klachten over bestuursorganen van gemeenten en gemeenschappelijke regelingen. In dit kader is het bestuur van de stichting op zoek naar een: De ombudsman is belast met de behandeling en beoordeling van klachten op basis van het door het bestuur ter zake vastgestelde reglement en wordt daarvoor ondersteund door een secretaris c.q. het bureau voor de Zeeuwse Ombudsman. De kandidaat moet: vertrouwd zijn met de manier waarop (bestuurlijk en ambtelijk) het openbaar bestuur, met name op lokaal niveau, functioneert in Zeeland; naast het hebben van een algemeen bestuurlijk inzicht op academisch niveau kunnen functioneren en in staat zijn om zich een algemeen oordeel te kunnen vormen over de juridische aspecten die bij klachtenbehandeling aan de orde kunnen komen; een grote mate van affiniteit hebben met de specifieke aard van het ombudswerk, waarbij te denken valt aan aspecten als: 1inlevingsvermogen in de belevingswereld van de klagende burger; 2. gevoel voor "laag-drempelig" functioneren van de ombudsman; 3goede contactuele eigenschappen; 4. objectief-kritische oordeelsvorming, ook tegenover het lokale bestuursapparaat; 5. het functioneren in situaties met belangentegenstellingen; 6. met het op een goede manier vinden van de weg in een politiek geleide organisatie; problemen helder kunnen analyseren en inzichtelijk en leesbaar presenteren; tactvol weten om te gaan met vertrouwelijke informatie en voor mensen uit alle lagen van de samenleving toegankelijk zijn; van onbesproken gedrag zijn. Gelet op de gewenste bovenstaande kwaliteiten wordt ook een zekere (gerijpte) levenservaring verondersteld. De ombudsman heeft een onafhankelijke positie. Om die reden mag hij/zij geen deel uitmaken van of werk zaam zijn onder verantwoordelijkheid van een Zeeuwse gemeente of een publiekrechtelijk of privaatrechtelijk samenwerkingsverband waaraan Zeeuwse gemeenten deelnemen. Voor de werkzaamheden wordt een passende vergoeding uitgekeerd op basis van een doorjiet bestuur vastgestelde regeling. Er zal geen sprake zijn van dienstverband, de werkzaamheden worden verricht op contractbasis. Nadere informatie kan worden verkregen bij de voorzitter van de stichting, mevrouw A. van Dok-van Weele (tel. 0118-487310) of de adjunct-secretaris van de Vereniging van Zeeuwse Gemeenten de heer L.M. Klaasse (tel. 0118-487271/314). Op verzoek wordt een informatiepakket toegezonden. Indien U belangstelling heeft voor deze functie wordt U uitgenodigd binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie schriftelijk te reageren bij het bestuur van de Stichting de Zeeuwse Ombudsman, p/a Postbus 3000, 4380 GV Vlissingen. •jüiaoqqo jü ^t;?TOlT^ree<fTl?!*, CLEANING Stoffels Cleaning is onderdeel van Vebego International BV, een onderneming actiefin dienstverlening met bedrijven in 9 Europese landen. Schoonmaak is haar kernactiviteit. Stoffels Cleaning is een professioneel schoonmaakbedrijf met een omzet van ca. f 30 miljoen. Ons werkgebied is Zuidwest Nederland, opgesplitst in 4 districten. Voor een groot recreatiepark op Schouwen en Duiveland zijn wij op zoek naar een (Part- time/Full-time) Ben jij een sterk gemotiveerd iemand die graag zelfstandig werkt en houdt van ondernemen? Wellicht denk je dat werken voor een schoonmaakbedrijf niets voor je is omdat velen denken dat schoonmaken geen heuse bedrijfstak is. Het tegendeel is echter waar! Projectmanager is een veeleisende functie, waar alleen de beste, meest doortastende en creatieve manager succesvol zal zijn, omdat onze klanten een perfecte service vragen. Ook het betreffende recreatiepark. Bij schoonmaken draait alles om communicatie en perceptie. Stoffels Cleaning gebruikt zeilen als metafoor voor het imago, daar deze metafoor het beste aangeeft wat onze filosofie en missie is. Teamwork is allesbepalend. Stoffels Cleaning stelt haar mensen centraal. Onze mensen zijn ons geheim, ons Unique Selling Point. Wij investeren dan ook veel in opleidingen en training. Het recreatiepark is gelegen op het Zeeuwse eiland Schouwen en Duiveland. Als projectmanager recreatiepark werk je in zeer nauwe samenwerking met de hoofd huishouding van het park zelf en zorg je voor het correct uitvoeren van de schoonmaakwerkzaamheden van de vakantiebungalows. De wisseldagen zijn op maandag en vrijdag. De overige dagen ben je druk bezig met het treffen van alle voorbereidingen. De samenwerking met het park zal op een niet traditionele wijze vorm krijgen d.w.z. een daadwerkelijk geïntegreerde samenwerking. Jij zult een belangrijke sleutel zijn tot het welslagen van de samenwerking. De projectmanager en hoofd huishoudelijke dienst moeten twee handen op één buik zijn. Als projectmanager ligt je verantwoordelijkheid primair bij een goed reilen en zeilen van de dagelijkse gang van zaken. Je onderhoudt intensief contact met de leiding van het recreatiepark, speelt in op wijzigende behoeften en bewaakt het hoge kwaliteitsnivo. Je bent budget verantwoordelijk voor alle objecten en dient rekening te houden met alle (wettelijke) voorschriften en procedures die binnen het bedrijf gelden. Stoffels Cleaning is gecertificeerd volgens ISO 9002/OSB+ en is tevens in het bezit van het veiligheidscertificaat VCA*. Alhoewel je onderdeel bent van een sterk gemotiveerd team werk je zelfstandig. Eersteklas organisatie en planning talent is een vereiste, alsmede vlot en duidelijk kunnen communiceren op verschillende niveaus, schriftelijk en mondeling. Je opleiding is MBO/HBO-niveau, Hotelschool, THW of HEAO Leeftijd vanaf 25 jaar en in bezit van een rijbewijs. Stoffels Cleaning wordt erkend als een kwaliteits bedrijf. In een verdringingsmarkt is kwaliteit en nakomen van afspraken het verschil. Dit is waar Stoffels Cleaning ten tonele komt. Durf jij de uitdaging aan om met Stoffels Cleaning de juiste koers in schoonmaken uit te zetten? Wij vragen veel, dat beseffen we. Maar wij bieden ook meer dan gemiddeld zoals: prima salaris, goede secundaire arbeidsvoorwaarden en flexibel pensioen. Ervaring in de zakelijke dienstverlening is een pré, maar persoonlijkheid, doorzettingsvermogen en klantgerichtheid zijn belangrijker. Je wordt onderdeel van een succesvol team. De komende jaren zullen worden gekenmerkt door sterke groei en mogelijkheden. Stap aan boord en help ons in het navigeren van de juiste koers in schoonmaken. Ben je geïnteresseerd in deze functie, stuur dah uw C.V. met sollicitatiebrief binnen 14 dagen naar: Stoffels Cleaning t.a.v. de heer E.W. Butz, Directeur, Postbus 1414530 AC Terneuzen. Voor meer informatie www.stoffels.nl Transportbedrijf Fa. A. Kop Zn. Tussenriemer 3 - 4704 RT Roosendaal zoekt op korte termijn: CHAUFFEUR INTERNATIONAAL tevens CHAUFFEUR BINNENLAND ibv rijbewijs BC (E) voor distributiewerk Eventueel standplaats Tholen Tel. afspraak 0165 522 060 Deze week bij het Arbeidsbureau MEDEWERKER BEDIENING Voor een Italiaans/Egyptisch restaurant in Axel zoeken wij een medewerker voor de bediening. Naast diverse werkzaamheden in het restaurant zoals serveren, behoort ook het thuisbezorgen van maaltijden tot de werkzaamheden. De werkgever biedt een contract voor 20 uur per week, voornamelijk tijdens avonduren en in de weekends. Meer informatie bij Ingrid Heiszier of Peter Verploeg, Arbeidsbureau Terneuzen, tel. 0115-679679. Vacaturenummer 41418-00 KALKZANDSTEENLIJMER Voor een werkgever zoeken wij enkele gemotiveerde medewerkers voor het verlijmen van kalkzandsteen blokken en het bedienen van een lijmkraan. De werkzaamheden vinden plaats in Rotterdam en omstreken. Het vervoer is geregeld. Voor deze functie zijn relevante werkervaring en zelfstandig heid vereist. Een bouwopleiding en het bezit van een rijbewijs zijn een pre. Het betreft een vast fulltime contract waarbij de CAO voor stukadoors van toepassing is. Meer informatie bij Joke Bijl, Arbeidsbureau Zierikzee, tel. 0111-412953. Vacaturenummer 42540-00. NACHTPORTIER Voor een hotel-restaurant zijn wij op zoek naar een nachtportier die ook bereid is tot het verrichten van lichte schoonmaakwerkzaamheden en het opdekken van het ontbijt. U hebt een opleiding op leao-niveau en talenkennis. Het betreft een vast fulltime contract. De werktijden zijn van 23.00 tot 07.00 uur en er wordt gewerkt volgens een rooster. Meer informatie bij Joke Bijl, Arbeidsbureau Zierikzee, tel. 0111-412953. Vacaturenummer 42507-00, HERENKAPPER Voor een gerenommeerde herensalon zoeken wij een vakbekwaam herenkapper. U bent gemotiveerd, enthousiast, klantvriendelijk en bereid tot verder leren. Het betreft een vast contract voor 20-24 uur per week, bij voorkeur op dinsdag, woensdag en vrijdag of zaterdag. Meer informatie bij Anouk Verschuur, Arbeidsbureau Zierikzee, tel. 0111-412953. Vacaturenummer 42434-00. Voor alle vacatures geldt: m/v A Het Arbeidsbureau staat Kojo Engineering b.v. ADVISEREND INGENIEURSBUREAU Vlissingen •ELEKTROTECHNIEK •INSTRUMENTATIE «INDUSTRIËLE AUTOMATISERING f Piping tekenaar nieuwe uitdaging? •WERKTUIGBOUW «PIPING «BOUWKUNDE «CIVIELE TECHNIEK Kijk op www.kojo.nl RECTIFICATIE w Zorgcentrum Randhof maakt deel uit van de Protestants Christelijke Stichting Randhof en biedt kwaliteitsgerichte zorg aan 102 ouderen, waarbij de cliënt centraal staat aanvullende verpleeghuiszorg tijdelijke opname nachtopvang seniorenrestaurant tafeltje-dek-je maaltijden service plus abonnementen voor ouderen thuis uitgebreid servicepakket aan onze servicewoningen in de Nassauhof en Wolfshoek In ons zorgcentrum werken 100 medewerkers. Randhof neemt deel aan het samenwerkingsverband Zorgsaam. Zorgcentrum Randhof te Goes vraagt (Zo mogelijk) per 1 januari 2001 een voor 12 uur per week De functie Van deze staffunctionaris verwachten wij het volgende: Het bevorderen van een open sfeer, waarin ruimte is voor het beleven en delen van het christen zijn. De organisatie en verantwoordelijkheid voor de liturgische vormgeving en gezamenlijke geloofsbeleving. Het voorgaan in kerkdiensten en leiden van gespreksgroepen. De geestelijke ondersteuning van bewoners bij zingevings- en levensvragen. Open staan voor levensvragen van onze medewerkers, het leiden van thema-besprekin gen en beschikbaar zijn als vertrouwenspersoon. Het adviseren aan management over ethische vraagstukken en levensbeschouwelijke vraagstukken. Het onderhouden van goede contacten met de kerken. Randhof zoekt Een open en stimulerende persoonlijkheid die op hedendaagse wijze kan omgaan met be woners, medewerkers en vrijwilligers. Een bij de functie passende theologische opleiding is vereist. U moet bereid zijn te functioneren volgens de vastgestelde beleids- en zorgvisie. Goede contactuele eigenschappen vinden wij belangrijk. Randhof biedt Wij bieden een interessante functie met veel ruimte voor initiatieven in een moderne werkor ganisatie. Arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen. Kortom Meer informatie is verkrijgbaar bij de huidige geestelijk verzorger, mevrouw ds. G. Lankhuij- zen, bereikbaar op maandag van 09.30-16.00 uur of bij de heer J. Jenik, directeur. Deze zijn bereikbaar via de receptie op telefoonnummer 0113-223530. Uw schriftelijke sollicitatie met CV verwachten wij vóór 14 december a.s. Zorgcentrum Randhof, afdeling PZ, 's-Heer Elsdorpweg 18, 4461 WL GOES, of per E-mail: Randhof zonnet, nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2000 | | pagina 6