PERSONEEL
•r*
i
PERSONEEL
HEMA
BOEHLÉ REIZEN
PZC
MOENS
SERVICEMONTEUR
ADVISEUR
Taxi-chauffeur
COÖRDINATOR ZORG M/V (vac.nr. 0047)
Gevraagd Chauffeur
SBO De Tweern
te Goes
EERSTE VERKOOPMEDEWERKER M/V
ModuSpeC 1. Financieel medewerk(st)er
2. Medewerk(st)er Personeelszaken
Assistent Bedrijfsleider (m/v)
Verkoopmedewerker
Tuinmeubelen Sfeer m/v
Verkoopmedewerker
Vijverafdeling Gereedschappen m/v
zaterdag 2 december 2000
Verhuur S]
Verkoop
ÏMAAK
Verhuurbedrijf Sjaak Moens is reeds 26 jaar toonaangevend in het verhuren van verplaatsbare tijdelijke
accommodaties, transport en opslag. Wij hebben vestigingen te Sas van Gent (NL) en Stekene (B).
Voor onze vestiging te Sas van Gent zoeken wij met spoed een
Voor het plaatsen en afmonteren van units en diverse werkzaamheden op locatie.
U kunt reageren indien u vakkennis hebt en gemotiveerd bent om aan onze klanten
een zo goed mogelijk product te leveren. Uw opleiding dient minimaal LTS te zijn.
Uw sollicitatiebrief met persoonlijke gegevens kunt u richten aan:
Verhuurbedrijf Sjaak Moens B.V.
T.a.v. Jan Moens
Wervenweg 11
4551 MC Sas van Gent
Tel. 0115-472431
N.V Nederlandse Uitvaartverzekering Maatschappij
NUVEMA
Ook zo moe van die negen tot vijf-sleur?
Dan is dit uw nieuwe baan!
M/V
Uw functie:
Uitbouwen van de relatiekring in uw regio. U bezoekt
hen thuis, meestal 's middags of 's avonds. U deelt zelf
uw agenda in, u heeft dus veel vrijheid, maar dat bete
kent niet dat wij u laten zwemmen. Integendeel! Bij
alles wat u onderneemt staan wij u met raad en daad
terzijde. Een intensief trainingsprogramma maakt deel
uit van de opleiding.
Kandidaten voor deze functie herkennen zich in
het volgende profiel:
Opleiding op LBO/MBO- niveau;
Leeftijd 30- 55 jaar;
In bezit van rijbewijs B;
Goede communicatieve eigenschappen;
Commercieel gevoel en doorzettingsvermogen;
Levenservaring, mensenkennis en overtuigings
kracht
Nuvema biedt u:
Een uitdagende functie (parttime of fulltime) met
vrijheid en volop ruimte voor eigen initiatief;
Een prima basissalaris plus uitstekende provisie
regeling;
Een aantrekkelijke auto- en onkostenvergoeding;
Een premievrij pensioen;
Spaarloonregeling;
Gunstige condities voor hypotheek of financiering
Uw reactie:
Herkent u zich in dit profiel, dan kunt u uw reactie bin
nen 14 dagen sturen naar;
Nuvema NV
t.a.v. dhr R. Ruiter
Postbus 6, 3740 AA Baarn
U kunt ook een informatiepakket aanvragen bij onze
commerciële binnendienst, Tel 035- 5480808
Tot slot:
Mocht u bij ons komen werken als adviseur, dan kun
nen wij u één ding verzekeren: u zult nooit meer met
een verveelde blik op uw horloge kijken om te zien of
het nu nóg geen vijf uur is.
BOEHLÉ REIZEN heeft een toonaangevende naam als
verzorger van personenvervoer in alle variëteiten. Ons
devies is dat goed altijd beter kan en we zijn daar nauw
gezet mee bezig. Dit resulteert in een gezonde groei.
Om hieraan het hoofd te bieden is de volgende vacature
ontstaan:
m/v
Op parttime basis voor plm. 20 uur per week.
Voor de regio West-Zeeuws-Vlaanderen met als stand
plaats OOSTBURG.
Als u geïnteresseerd bent in bovenstaande functie stuur
dan uw SCHRIFTELIJKE sollicitatie t.a.v. D. Dumez of
H. Boehlë aan BOEHLÉ REIZEN, Wilhelminastraat 68,
4564 AG Sint Jansteen.
tot in de
Wilhelminastraat 68 - 4564 AG Sint Jansteen
Telefoon 0114-312941 - Fax 0114 - 310553
Geen kinderarbeid, maar
onderwijs.
Meer informatie
070 3421 777 I^Ol/lb
Stichting Werkt voor Ouderen
De Stichting Werkt voor Ouderen is een moderne instelling voor zorg en dienstverlening aan ou
deren. Zij doet haar werk in vier zorgcentra met in totaal 465 bewonersTer Reede en Scheldehof
in Vlissingen, De Zoute Viever in Oost-Souburg en Sint Willibrord in Middelburg.
Naast het werken in de verzorgingshuizen (intramurale zorg) zet Werkt voor Ouderen zich in voor
zorg en dienstverlening aan zelfstandig wonende ouderen in geclusterde woonvormen (extramu-
rale-transmurale zorg). Dit gebeurt in woonzorgcentrum Theo van Doesburg (48 woningen) en de
naast Ter Reede gelegen 196 aanleunwoningen aan de Vredehoflaan.
Daarnaast stelt Werkt voor Ouderen diensten beschikbaar voor zelfstandig wonende ouderen in
de wijk: tijdelijke opnames, dagverzorging, maaltijdvoorziening en Telehulp (sociale alarmering).
Aan de Boulevard in Vlissingen staat serviceflat Nehalennia waar zorgcoördinatie en een service-
pakket worden aangeboden De komende jaren zullen nog twee woonzorgcentra worden gereali
seerd en een verpleeghuis voor 90 psychogeriatnsche bewoners in een opzet van kleinschalig
wonen
Werkt voor Ouderen heeft 470 enthousiaste en toegewijde medewerkers in dienst. Zij zorgen voor
de gewenste continuïteit van zorg gedurende 24 uur per dag
Met ingang van 1 februari 2001 ontstaat bij de aanleunwoningen van zorgcentrum Ter
Reede een vacature voor de functie van:
voor 36 uur per week
Taken:
verlenen van zorg aan bewoners van de aanleunwoningen
coördineren van de inzet van zorg
stimuleren van het behoud van zelfstandigheid van de bewoners
zorgdragen voor een optimaal woon- en leefklimaat in en rond de
aanleunwoningen
binnen funcionele grenzen begeleiden van bewoners met psycho-sociale
problemen.
Functie-eisen:
beschikken over een relevante verpleegkundige opleiding
beschikken over enige leidinggevende ervaring
beschikken over een grote dosis flexibiliteit en doorzettingsvermogen
zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken
in staat zijn om effectief doelen te stellen en de juiste prioriteiten te bepalen
resultaatgericht zijn
in staat zijn om een netwerk van zakelijke relaties te ontwikkelen en te onder
houden
tactvol omgaan met relaties in het spanningsveld van tegenstrijdige belangen
Belangstellenden kunnen vóór 16 december a.s. hun schriftelijke sollicitatie sturen
naar:
Stichting Werkt voor Ouderen, t.a.v mevr. M, M. van Luijk, Postbus 360, 4380 AJ
Vlissingen, onder vermelding van het vacaturenummer.
Voor inlichtingen over de vacature kunt u contact opnemen met de heer J. de Graaf,
algemeen directeur. Hij is tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op nummer
0118-448 448
Stichting Werkt voor Ouderen - Koudekerkseweg 81 - 4382 EJ Vlissingen
Telefoon 0118-448 448 - Fax 0118 -411 721
wegens uitbreiding werkzaamheden
Nationaal-Intern.
(Benelux-N. Frankrijk)
Intern. Transportbedrijf van de Swaluw bv
te Heinkenszand.
0113-561561
Het bestuur van de Stichting
Samenwerkingsscholen
voor Speciaal Onderwijs en
Voortgezet Speciaal Onder
wijs in de provincie Zeeland
vraagt voor
enkele enthousiaste collega's, die zich in willen
zetten voor de volgende uitdagende werkzaam
heden:
a. groepsleerkracht m/v
In principe wordt gestart in een tijdelijke
aanstelling (reguliere formatie).
Aanstelling per 01-01-2001 of zo spoedig
mogelijk daarna.
Taakomvang: volledig (wtf: 1,0).
b. groepsleerkracht m/v
Taakomvang: 23 uur p.w. (wtf: 0,6240)
Aanstelling per direct, op basis van vervan
ging i.v.m. ziekte.
Opleiding: volledig bevoegd leerkracht bao.
In het bezit van, of bereidheid tot het volgen
van, gerichte vakstudie speciaal onderwijs.
Wij bieden: maximaal salarisschaal 10 (RPBO).
Voor verdere inlichtingen: de directie:
Dhr. Con Beun, tel. 0113-228864.
Dhr. Theo Quaak, tel. 0113-216047.
Sollicitaties richten aan bovengenoemd
bestuur, uiterlijk ma. 11-12-2000,
p/a SBO De Tweern, Postbus 307, 4460 AS
Goes (o.v.v. vacatures).
KATHOLIEKE STICHTING
VOOR OUDERENZORG
IN DE KANAALZONE
De Katholieke Stichting voor Ouderenzorg in de Kanaalzone is
een organisatie die de volgende instellingen omvat: Woonzorgcentrum de Blide te
Terneuzen, Woonzorgcentrum 't Verlaet te Westdorpe, Wooncentrum Elisabethhof
te Sluiskil, Wijksteunpunt Philippine en verschillende serviceflats en aanleunwonin
gen in Terneuzen en Westdorpe.
Binnen de stichting ontstaat een vacature voor de functie van:
Hoofd Economische Administratieve Dienst
(HEAD)
Met een dienstverband van 36 uur per week.
Als lid van het managementteam geeft u vorm aan de financiële-, salaris-, bewo
ners- en personeelsadministratie.
De functie omvat o.a. de volgende taken:
De functie is gericht op beleidsvoorbereiding en algemene coördinatie. Het opstel
len en bewaken van de begroting, alsmede zorgdragen voor het betalingsverkeer.
Het verstrekken van managementinformatie. Leidinggeven aan de afdeling admini
stratie. Bijwonen van bestuursvergadering als ambtelijk secretaris.
Functie-eisen:
Gezien de zwaarte van de functie verwachten wij van kandidaten dat zij beschikken
over:
- een afgeronde opleiding SPD2 of HEAO of gelijkwaardig.
- Relevante werkervaring in de gezondheidszorg is een pre.
- Goede uitdrukkingsvaardigheid.
- Goede sociale vaardigheden.
Arbeidsvoorwaarden:
Een uitdagende functie in een veranderende organisatie. De functie wordt gehono
reerd conform de CAO Verpleeg- Verzorgingshuizen.
In het kader van de invoering van het nieuwe functiewaarderingssysteem wordt de
functie in de loop van 2001 opnieuw bezien en gewaardeerd. De pensioenregeling
van het PGGM is van toepassing.
Inlichtingen:
Inlichtingen omtrent deze functie kunt u verkrijgen bij de heer L. C. M. van Haelst,
directeur Algemene Zaken. Hij is te bereiken onder telefoonnummer 0115-613356.
Sollicitatie:
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot tien dagen na verschijnen richten aan:
Katholieke Stichting voor Ouderenzorg in de Kanaalzone
T.a.v. de heer C. H. M. van Waes, penningmeester bestuur
AlberdingkThijmstraat 1
4532 CZ Terneuzen
Om ons verkoopteam van de HEMA in Middelburg compleet te maken zijn wij
op zoek naar:
Wij hebben een vacature op de afdeling horeca. Het dienstverband is voor
gemiddeld 35 uur per week en kent een goed salaris en uitstekende arbeids
voorwaarden.
Wij zoeken een collega die affiniteit heeft met horeca, ervan houdt om met
mensen om te gaan en zich laat kenmerken door een klantvriendelijke instel
ling. Ervaring in de horeca en leidinggevende functie is een pre.
U kunt uw sollicitatie richten aan:
HEMA Middelburg, t.a.v. dhr. P. Weultjes, Zusterplein 114331 KM Middelburg
Op ons hoofdkantoor in Serooskerke hebben wij per direct twee vacatures voor
40 uur per week:
ModuSpec is een jong en
dynamisch bedrijf. Onze
gespecialiseerde kennis op
het gebied van de laatste
offshore technieken vindt
haar weg naar alle uithoeken
van de wereld.
De hoofdactiviteiten van
ModuSpec bestaan uit het
verrichten van inspecties op
boorplatforms en de
supervisie van innovatieve
nieuwbouw- en
opwaarderings-projecten in
de offshore-industrie.
De projectorganisatie en de
rapportverwerking wordt
gecoördineerd vanuit ons
hoofdkantoor in Serooskerke,
in nauwe samenwerking met
onze regiokantoren in
Schotland, Singapore en
Amerika.
Taakomschrijving:
Het afhandelen van declaraties van onze (buitendienst) medewerkers,
Het opmaken (volgens contract) van de verkoopfacturen,
Debiteurenbeheer,
Verantwoordelijkheid over de lokale boekhouding en
Het (onder begeleiding) opstellen van de maand- en kwartaal-rapportage
Functie eisen:
Een bedrijfseconomische opleiding op MBO/ HBO-niveau,
Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift,
Ervaring met Word'97, Excel en wellicht ook met Multivers,
Nauwkeurige en positieve instelling en
Bij voorkeur enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie
Taakomschrijving:
Beheer van de personeels-database,
Aan- en afmelden van personeel bij de desbetreffende instanties,
Het voeren van de personeelsadministratie en
Ondersteuning van het Hoofd Personeelszaken,
Functie eisen:
Een P&O-opleiding op MBO/ HBO niveau,
Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift,
Ervaring met Word'97 en Excel,
Nauwkeurige en positieve instelling en goede contactuele
eigenschappen
Wellicht ervaring in een soortgelijke functie
Wij bieden een leuke job binnen een enthousiast team in een moderne,
informele werkomgeving. Spreekt dit je aan en wil je meteen meer weten?
Aarzel dan niet om contact op te nemen met mevrouw Nagtegaal op
nummer 0118 - 563050.
Je handgeschreven sollicitatiebrief met CV kun je tot 14 december richten
aan:
ModuSpec Engineering (Int.) B.V.
T.a.v. mevrouw V.L. Nagtegaal, Hoofd Personeelszaken
Gapingseweg 1A
4353 JA Serooskerke (W)
P.S. op ons kantoor wordt niet gerookt en dat willen we graag zo houden!
vwuw.moduspec.com
(ïïaff Tjlar (Rpsfauranf
)BasrLfLjnek en JMtf jRijsfaijksrlje ITuis
Gelegen op Walcheren, Zeeland
Zoekt
Voor deze uitdagende functie zijn wij op zoek naar
een enthousiast en gemotiveerd persoon om lei
ding te geven in ons café (met groot terras) en/of
ons Hollandse restaurant.
De functie vereist gastgerichtheid, flexibiliteit en
een zelfstandige instelling. Wij bieden gevarieerd
werk, een goed salaris en goede carrièrevooruit
zichten voor de ambitieuze kandidaat.
Schrijf of bel naar:
Robert Hamilton
Boschhoek BV
Vroonweg 1
4356 ES Oostkapelle 0118-581749
BILTERIJST VAN ES ADVOCATEN
•JURIDISCHE BEDRIJFSADVISERING
•ARBEIDSZAKEN
FAMILIERECHT
LETSELSCHADE
INCASSO VAN VORDERINGEN
MR. P.M.E. BILTERIJST
MR.H. VAN ESKAND, NOT
VAN HERTUMWEG 21 (NABIJ AGRIMARKT)
4462 EVGOES
POSTBUS 109,4460 AC GOES
TELEFOON 0113-211351
FAX 0113-213918
EuropaTuin Nederland BV
is een succesvolle en snel
groeiende keten van, op dit
moment, 46 tuincentra in
Nederland. EuropaTuin
profileert zich als het ver
nieuwde tuincentrum voor
groen en tuinartikelen.
Het accent ligt daarbij op
kwaliteit, service en vak
manschap.
EuropaTuin Goes is een modern tuincentrum volop in ontwikkeling en is
voor 2001 op zoek naar
•(fulltime)
Je werkt op de binnenafdeling waar je verantwoordelijk bent voor de in- en
verkoop en de presentatie van onze ruime en sfeervolle collectie tuinmeu
belen, kerst- en andere sfeerartikelen. Daarnaast neem je het onderhoud
en de verzorging ervan voor je rekening.
(fulltime)
je werkt op de binnenafdeling waar je verantwoordelijk bent voor de in- en
verkoop van vijverartikelen, gereedschappen en aanverwante producten.
Ook het geven van deskundig advies en de presentatie en verzorging ma
ken deel uit van je taken.
EuropaTuin Goes, Nieuwe Rijksweg 2D,4472AB,'s Heer Hendrikskinderen
Postbus 86 4460 AB Goes tel. 01 13-215395 fax 0113-270071
Onze functie-eisen zijn:
Commerciële of MBO-opleiding of gelijkwaardig aantoonbare verkoop
ervaring in de detailhandel goede kennis van bovenstaande productgroe
pen met name voor de vijverafdeling.
Commercieel inzicht en trendgevoel klantgerichte, flexibele en positieve
instelling zelfstandig en zorgvuldig kunnen werken.
EuropaTuin Goes zorgt voor uitdagend en afwisselend werk, waarbij je sa
menwerkt met enthousiaste collega's.Voor bovenstaande functies bieden
we je een passend salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
conform de CAO voor Tuincentra.
Heb je interesse in een van deze functies, richt dan je schriftelijke sollicita
tie met cv binnen 14 dagen aan: EuropaTuin Goes, ta.v. de heer C.J. Nouse,
Postbus 86,4460 AB, Goes.
Voor meer inlichtingen kun je telefonisch contact opnemen met de be
drijfsleider Rutger Nouse, telefoonnummer 0113 215395 of
06 50678418
EUROPA
GOES, NIEUWE RIJKSWEG 2D, 0113-215395