PERSONEEL •r* i PERSONEEL HEMA BOEHLÉ REIZEN PZC MOENS SERVICEMONTEUR ADVISEUR Taxi-chauffeur COÖRDINATOR ZORG M/V (vac.nr. 0047) Gevraagd Chauffeur SBO De Tweern te Goes EERSTE VERKOOPMEDEWERKER M/V ModuSpeC 1. Financieel medewerk(st)er 2. Medewerk(st)er Personeelszaken Assistent Bedrijfsleider (m/v) Verkoopmedewerker Tuinmeubelen Sfeer m/v Verkoopmedewerker Vijverafdeling Gereedschappen m/v zaterdag 2 december 2000 Verhuur S] Verkoop ÏMAAK Verhuurbedrijf Sjaak Moens is reeds 26 jaar toonaangevend in het verhuren van verplaatsbare tijdelijke accommodaties, transport en opslag. Wij hebben vestigingen te Sas van Gent (NL) en Stekene (B). Voor onze vestiging te Sas van Gent zoeken wij met spoed een Voor het plaatsen en afmonteren van units en diverse werkzaamheden op locatie. U kunt reageren indien u vakkennis hebt en gemotiveerd bent om aan onze klanten een zo goed mogelijk product te leveren. Uw opleiding dient minimaal LTS te zijn. Uw sollicitatiebrief met persoonlijke gegevens kunt u richten aan: Verhuurbedrijf Sjaak Moens B.V. T.a.v. Jan Moens Wervenweg 11 4551 MC Sas van Gent Tel. 0115-472431 N.V Nederlandse Uitvaartverzekering Maatschappij NUVEMA Ook zo moe van die negen tot vijf-sleur? Dan is dit uw nieuwe baan! M/V Uw functie: Uitbouwen van de relatiekring in uw regio. U bezoekt hen thuis, meestal 's middags of 's avonds. U deelt zelf uw agenda in, u heeft dus veel vrijheid, maar dat bete kent niet dat wij u laten zwemmen. Integendeel! Bij alles wat u onderneemt staan wij u met raad en daad terzijde. Een intensief trainingsprogramma maakt deel uit van de opleiding. Kandidaten voor deze functie herkennen zich in het volgende profiel: Opleiding op LBO/MBO- niveau; Leeftijd 30- 55 jaar; In bezit van rijbewijs B; Goede communicatieve eigenschappen; Commercieel gevoel en doorzettingsvermogen; Levenservaring, mensenkennis en overtuigings kracht Nuvema biedt u: Een uitdagende functie (parttime of fulltime) met vrijheid en volop ruimte voor eigen initiatief; Een prima basissalaris plus uitstekende provisie regeling; Een aantrekkelijke auto- en onkostenvergoeding; Een premievrij pensioen; Spaarloonregeling; Gunstige condities voor hypotheek of financiering Uw reactie: Herkent u zich in dit profiel, dan kunt u uw reactie bin nen 14 dagen sturen naar; Nuvema NV t.a.v. dhr R. Ruiter Postbus 6, 3740 AA Baarn U kunt ook een informatiepakket aanvragen bij onze commerciële binnendienst, Tel 035- 5480808 Tot slot: Mocht u bij ons komen werken als adviseur, dan kun nen wij u één ding verzekeren: u zult nooit meer met een verveelde blik op uw horloge kijken om te zien of het nu nóg geen vijf uur is. BOEHLÉ REIZEN heeft een toonaangevende naam als verzorger van personenvervoer in alle variëteiten. Ons devies is dat goed altijd beter kan en we zijn daar nauw gezet mee bezig. Dit resulteert in een gezonde groei. Om hieraan het hoofd te bieden is de volgende vacature ontstaan: m/v Op parttime basis voor plm. 20 uur per week. Voor de regio West-Zeeuws-Vlaanderen met als stand plaats OOSTBURG. Als u geïnteresseerd bent in bovenstaande functie stuur dan uw SCHRIFTELIJKE sollicitatie t.a.v. D. Dumez of H. Boehlë aan BOEHLÉ REIZEN, Wilhelminastraat 68, 4564 AG Sint Jansteen. tot in de Wilhelminastraat 68 - 4564 AG Sint Jansteen Telefoon 0114-312941 - Fax 0114 - 310553 Geen kinderarbeid, maar onderwijs. Meer informatie 070 3421 777 I^Ol/lb Stichting Werkt voor Ouderen De Stichting Werkt voor Ouderen is een moderne instelling voor zorg en dienstverlening aan ou deren. Zij doet haar werk in vier zorgcentra met in totaal 465 bewonersTer Reede en Scheldehof in Vlissingen, De Zoute Viever in Oost-Souburg en Sint Willibrord in Middelburg. Naast het werken in de verzorgingshuizen (intramurale zorg) zet Werkt voor Ouderen zich in voor zorg en dienstverlening aan zelfstandig wonende ouderen in geclusterde woonvormen (extramu- rale-transmurale zorg). Dit gebeurt in woonzorgcentrum Theo van Doesburg (48 woningen) en de naast Ter Reede gelegen 196 aanleunwoningen aan de Vredehoflaan. Daarnaast stelt Werkt voor Ouderen diensten beschikbaar voor zelfstandig wonende ouderen in de wijk: tijdelijke opnames, dagverzorging, maaltijdvoorziening en Telehulp (sociale alarmering). Aan de Boulevard in Vlissingen staat serviceflat Nehalennia waar zorgcoördinatie en een service- pakket worden aangeboden De komende jaren zullen nog twee woonzorgcentra worden gereali seerd en een verpleeghuis voor 90 psychogeriatnsche bewoners in een opzet van kleinschalig wonen Werkt voor Ouderen heeft 470 enthousiaste en toegewijde medewerkers in dienst. Zij zorgen voor de gewenste continuïteit van zorg gedurende 24 uur per dag Met ingang van 1 februari 2001 ontstaat bij de aanleunwoningen van zorgcentrum Ter Reede een vacature voor de functie van: voor 36 uur per week Taken: verlenen van zorg aan bewoners van de aanleunwoningen coördineren van de inzet van zorg stimuleren van het behoud van zelfstandigheid van de bewoners zorgdragen voor een optimaal woon- en leefklimaat in en rond de aanleunwoningen binnen funcionele grenzen begeleiden van bewoners met psycho-sociale problemen. Functie-eisen: beschikken over een relevante verpleegkundige opleiding beschikken over enige leidinggevende ervaring beschikken over een grote dosis flexibiliteit en doorzettingsvermogen zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken in staat zijn om effectief doelen te stellen en de juiste prioriteiten te bepalen resultaatgericht zijn in staat zijn om een netwerk van zakelijke relaties te ontwikkelen en te onder houden tactvol omgaan met relaties in het spanningsveld van tegenstrijdige belangen Belangstellenden kunnen vóór 16 december a.s. hun schriftelijke sollicitatie sturen naar: Stichting Werkt voor Ouderen, t.a.v mevr. M, M. van Luijk, Postbus 360, 4380 AJ Vlissingen, onder vermelding van het vacaturenummer. Voor inlichtingen over de vacature kunt u contact opnemen met de heer J. de Graaf, algemeen directeur. Hij is tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op nummer 0118-448 448 Stichting Werkt voor Ouderen - Koudekerkseweg 81 - 4382 EJ Vlissingen Telefoon 0118-448 448 - Fax 0118 -411 721 wegens uitbreiding werkzaamheden Nationaal-Intern. (Benelux-N. Frankrijk) Intern. Transportbedrijf van de Swaluw bv te Heinkenszand. 0113-561561 Het bestuur van de Stichting Samenwerkingsscholen voor Speciaal Onderwijs en Voortgezet Speciaal Onder wijs in de provincie Zeeland vraagt voor enkele enthousiaste collega's, die zich in willen zetten voor de volgende uitdagende werkzaam heden: a. groepsleerkracht m/v In principe wordt gestart in een tijdelijke aanstelling (reguliere formatie). Aanstelling per 01-01-2001 of zo spoedig mogelijk daarna. Taakomvang: volledig (wtf: 1,0). b. groepsleerkracht m/v Taakomvang: 23 uur p.w. (wtf: 0,6240) Aanstelling per direct, op basis van vervan ging i.v.m. ziekte. Opleiding: volledig bevoegd leerkracht bao. In het bezit van, of bereidheid tot het volgen van, gerichte vakstudie speciaal onderwijs. Wij bieden: maximaal salarisschaal 10 (RPBO). Voor verdere inlichtingen: de directie: Dhr. Con Beun, tel. 0113-228864. Dhr. Theo Quaak, tel. 0113-216047. Sollicitaties richten aan bovengenoemd bestuur, uiterlijk ma. 11-12-2000, p/a SBO De Tweern, Postbus 307, 4460 AS Goes (o.v.v. vacatures). KATHOLIEKE STICHTING VOOR OUDERENZORG IN DE KANAALZONE De Katholieke Stichting voor Ouderenzorg in de Kanaalzone is een organisatie die de volgende instellingen omvat: Woonzorgcentrum de Blide te Terneuzen, Woonzorgcentrum 't Verlaet te Westdorpe, Wooncentrum Elisabethhof te Sluiskil, Wijksteunpunt Philippine en verschillende serviceflats en aanleunwonin gen in Terneuzen en Westdorpe. Binnen de stichting ontstaat een vacature voor de functie van: Hoofd Economische Administratieve Dienst (HEAD) Met een dienstverband van 36 uur per week. Als lid van het managementteam geeft u vorm aan de financiële-, salaris-, bewo ners- en personeelsadministratie. De functie omvat o.a. de volgende taken: De functie is gericht op beleidsvoorbereiding en algemene coördinatie. Het opstel len en bewaken van de begroting, alsmede zorgdragen voor het betalingsverkeer. Het verstrekken van managementinformatie. Leidinggeven aan de afdeling admini stratie. Bijwonen van bestuursvergadering als ambtelijk secretaris. Functie-eisen: Gezien de zwaarte van de functie verwachten wij van kandidaten dat zij beschikken over: - een afgeronde opleiding SPD2 of HEAO of gelijkwaardig. - Relevante werkervaring in de gezondheidszorg is een pre. - Goede uitdrukkingsvaardigheid. - Goede sociale vaardigheden. Arbeidsvoorwaarden: Een uitdagende functie in een veranderende organisatie. De functie wordt gehono reerd conform de CAO Verpleeg- Verzorgingshuizen. In het kader van de invoering van het nieuwe functiewaarderingssysteem wordt de functie in de loop van 2001 opnieuw bezien en gewaardeerd. De pensioenregeling van het PGGM is van toepassing. Inlichtingen: Inlichtingen omtrent deze functie kunt u verkrijgen bij de heer L. C. M. van Haelst, directeur Algemene Zaken. Hij is te bereiken onder telefoonnummer 0115-613356. Sollicitatie: Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot tien dagen na verschijnen richten aan: Katholieke Stichting voor Ouderenzorg in de Kanaalzone T.a.v. de heer C. H. M. van Waes, penningmeester bestuur AlberdingkThijmstraat 1 4532 CZ Terneuzen Om ons verkoopteam van de HEMA in Middelburg compleet te maken zijn wij op zoek naar: Wij hebben een vacature op de afdeling horeca. Het dienstverband is voor gemiddeld 35 uur per week en kent een goed salaris en uitstekende arbeids voorwaarden. Wij zoeken een collega die affiniteit heeft met horeca, ervan houdt om met mensen om te gaan en zich laat kenmerken door een klantvriendelijke instel ling. Ervaring in de horeca en leidinggevende functie is een pre. U kunt uw sollicitatie richten aan: HEMA Middelburg, t.a.v. dhr. P. Weultjes, Zusterplein 114331 KM Middelburg Op ons hoofdkantoor in Serooskerke hebben wij per direct twee vacatures voor 40 uur per week: ModuSpec is een jong en dynamisch bedrijf. Onze gespecialiseerde kennis op het gebied van de laatste offshore technieken vindt haar weg naar alle uithoeken van de wereld. De hoofdactiviteiten van ModuSpec bestaan uit het verrichten van inspecties op boorplatforms en de supervisie van innovatieve nieuwbouw- en opwaarderings-projecten in de offshore-industrie. De projectorganisatie en de rapportverwerking wordt gecoördineerd vanuit ons hoofdkantoor in Serooskerke, in nauwe samenwerking met onze regiokantoren in Schotland, Singapore en Amerika. Taakomschrijving: Het afhandelen van declaraties van onze (buitendienst) medewerkers, Het opmaken (volgens contract) van de verkoopfacturen, Debiteurenbeheer, Verantwoordelijkheid over de lokale boekhouding en Het (onder begeleiding) opstellen van de maand- en kwartaal-rapportage Functie eisen: Een bedrijfseconomische opleiding op MBO/ HBO-niveau, Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift, Ervaring met Word'97, Excel en wellicht ook met Multivers, Nauwkeurige en positieve instelling en Bij voorkeur enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie Taakomschrijving: Beheer van de personeels-database, Aan- en afmelden van personeel bij de desbetreffende instanties, Het voeren van de personeelsadministratie en Ondersteuning van het Hoofd Personeelszaken, Functie eisen: Een P&O-opleiding op MBO/ HBO niveau, Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift, Ervaring met Word'97 en Excel, Nauwkeurige en positieve instelling en goede contactuele eigenschappen Wellicht ervaring in een soortgelijke functie Wij bieden een leuke job binnen een enthousiast team in een moderne, informele werkomgeving. Spreekt dit je aan en wil je meteen meer weten? Aarzel dan niet om contact op te nemen met mevrouw Nagtegaal op nummer 0118 - 563050. Je handgeschreven sollicitatiebrief met CV kun je tot 14 december richten aan: ModuSpec Engineering (Int.) B.V. T.a.v. mevrouw V.L. Nagtegaal, Hoofd Personeelszaken Gapingseweg 1A 4353 JA Serooskerke (W) P.S. op ons kantoor wordt niet gerookt en dat willen we graag zo houden! vwuw.moduspec.com (ïïaff Tjlar (Rpsfauranf )BasrLfLjnek en JMtf jRijsfaijksrlje ITuis Gelegen op Walcheren, Zeeland Zoekt Voor deze uitdagende functie zijn wij op zoek naar een enthousiast en gemotiveerd persoon om lei ding te geven in ons café (met groot terras) en/of ons Hollandse restaurant. De functie vereist gastgerichtheid, flexibiliteit en een zelfstandige instelling. Wij bieden gevarieerd werk, een goed salaris en goede carrièrevooruit zichten voor de ambitieuze kandidaat. Schrijf of bel naar: Robert Hamilton Boschhoek BV Vroonweg 1 4356 ES Oostkapelle 0118-581749 BILTERIJST VAN ES ADVOCATEN •JURIDISCHE BEDRIJFSADVISERING •ARBEIDSZAKEN FAMILIERECHT LETSELSCHADE INCASSO VAN VORDERINGEN MR. P.M.E. BILTERIJST MR.H. VAN ESKAND, NOT VAN HERTUMWEG 21 (NABIJ AGRIMARKT) 4462 EVGOES POSTBUS 109,4460 AC GOES TELEFOON 0113-211351 FAX 0113-213918 EuropaTuin Nederland BV is een succesvolle en snel groeiende keten van, op dit moment, 46 tuincentra in Nederland. EuropaTuin profileert zich als het ver nieuwde tuincentrum voor groen en tuinartikelen. Het accent ligt daarbij op kwaliteit, service en vak manschap. EuropaTuin Goes is een modern tuincentrum volop in ontwikkeling en is voor 2001 op zoek naar •(fulltime) Je werkt op de binnenafdeling waar je verantwoordelijk bent voor de in- en verkoop en de presentatie van onze ruime en sfeervolle collectie tuinmeu belen, kerst- en andere sfeerartikelen. Daarnaast neem je het onderhoud en de verzorging ervan voor je rekening. (fulltime) je werkt op de binnenafdeling waar je verantwoordelijk bent voor de in- en verkoop van vijverartikelen, gereedschappen en aanverwante producten. Ook het geven van deskundig advies en de presentatie en verzorging ma ken deel uit van je taken. EuropaTuin Goes, Nieuwe Rijksweg 2D,4472AB,'s Heer Hendrikskinderen Postbus 86 4460 AB Goes tel. 01 13-215395 fax 0113-270071 Onze functie-eisen zijn: Commerciële of MBO-opleiding of gelijkwaardig aantoonbare verkoop ervaring in de detailhandel goede kennis van bovenstaande productgroe pen met name voor de vijverafdeling. Commercieel inzicht en trendgevoel klantgerichte, flexibele en positieve instelling zelfstandig en zorgvuldig kunnen werken. EuropaTuin Goes zorgt voor uitdagend en afwisselend werk, waarbij je sa menwerkt met enthousiaste collega's.Voor bovenstaande functies bieden we je een passend salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO voor Tuincentra. Heb je interesse in een van deze functies, richt dan je schriftelijke sollicita tie met cv binnen 14 dagen aan: EuropaTuin Goes, ta.v. de heer C.J. Nouse, Postbus 86,4460 AB, Goes. Voor meer inlichtingen kun je telefonisch contact opnemen met de be drijfsleider Rutger Nouse, telefoonnummer 0113 215395 of 06 50678418 EUROPA GOES, NIEUWE RIJKSWEG 2D, 0113-215395

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2000 | | pagina 52