MONTEUR \f WW PERSONEEL STEGINK B.V. iJ POLDERDIJK FACILITY PERSONEEL PERSONEEL antra PZC intfifl GEDREVEN SALESMANAGER Wie durft? Interesse Als ik me ergens thuisvoel is het wel hier. Je hoort er namelijk bij. 45 dow INTERIEURBOUWER AANNEMINGSBEDRIJF VLISSINGEN Uitvoerder utiliteitsbouw SPD-Zeeland MANAGEMENTASSISTENT leerkracht basisonderwijs m/v 2 UNITHOOFDEN M/V zaterdag 2 december 2000 U GEVELVERFRAAliNG m hèt kunststofkozijn ALUMINIUM EN KUNSTSTOF KOZIJNEN, ZONWERINGEN, ROLLUIKEN, CRAWFORD GARAGEDEUREN Gevraagd per direct: Voor montage zonwering, rolluiken en aluminium/kunststof kozijnen Bij voorkeur enige ervaring en minimaal een L.T.S.-opleiding. Schriftelijke sollicitaties aan onderstaand adres. Showroom: Vlissingsestraat 1 4371 RA Koudekerke Telefoon 0118-552010 Telefax 0118-552071 Postadres: Postbus 36, 4370 AA Koudekerke Openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 08.00 - 17.30 uur Zaterdagmorgen van 08.00 - 12.00 uur WINKELINRICHTING INTRA is een toonaangevend bedrijf in de regio op het gebied van - winkelinrichting - interieurbouw - etalagematerialen Onze werkzaamheden strekken zich uit over het bedrijfsleven, instellingen, horeca, detailhandel enz. Met een team gemotiveerde mensen zijn wij actief in een unieke combinatie van adviseren, ontwerpen, uitvoeren en handelen, Kloosterweg 2 4421 PV Kapelle Postbus 69 4420 AC Kapelle Tel. 0113-344151 Wij zoeken ter versterking van ons team in de werkplaats een: Wij vragen: - LTS/MTS-niveau - goede motivatie - technisch inzicht - ervaring met machines is een pre Reacties richten aan INTRA KAPELLE BV t.a.v. dhr. C.van Liere. Kapelle - Tel. 0113-344151 Onze opdrachtgever is één van de grootste ondemetningen op het gebied van facilitaire dienstverlening in Nederland. Metzo'n 15.000 medewerkers realiseert de organisatie op jaarbasis een omzet van ruim 800 miljoen. Naast activiteiten als schoonhouden, beveiliging, catering en uitzenden, biedt het concern ook totaaloplossingen aan opdrachtgevers die de facilitaire dienst integraal willen uitbesteden. Voor het gebied West-Brabant/Zeeland hebben wij mogelijkheden voor een com mercieel talent met een heldere kijk op schoonmaak, die de verkoopactiviteiten met succes gaat uitvoeren. De functie In de/.e functie bent u verantwoordelijk voor het vormgeven en uitbouwen van de verkoopactiviteiten voor het gebied West-Brabant/Zeeland. U brengt offertes uit bij potentiële opdrachtgevers en bent betrokken bij het opstellen van verkoop- en relatieplannen. Daarnaast levert u een positieve bijdrage aan de presentatie van de organisatie naar buiten toe en draagt u zorg voor optimale marketing binnen het concern. Er is sprake van nauwe samenwerking met de rayonmanagers, welke operationeel verantwoordelijk zijn voor het uitvoeren van de activiteiten bij relaties. U rapporteert rechtstreeks aan de regiodirecteur. Het profiel U beschikt over een HBO werk- en denkniveau. Daarnaast heeft u een aantal jaren ervaring in de commerciële dienstverlening en bij voorkeur affiniteit met de schoonmaakbranche. U signaleert kansen in de markt en bent voor uw klanten een deskundige en prettige gesprekspartner. De voorkeur gaat uit naar een kandidaat woonachtig in de regio. Het aanbod Onze opdrachtgever biedt een uitdagende functie! Hierbij hoort een goed arbeids voorwaardenpakket, waaronder een auto van de zaak en een onkostenvergoeding. Een deel van het salaris is prestatie-afhankelijk. Binnen dit groeiende concern wordt veel aandacht besteed aan de individuele ontwikkeling en het creëren van doorgroeimogelijkheden. Wij bieden u de mogelijkheid deze functie parttime te vervullen. Spreekt de bovenstaande inhoud u aan en bent u enthousiast geworden? Stuur dan uw sollicitatiebrief en C.V. naar: Facility P&O Services, Werving en Selectie, ter attentie van mevrouw M.L. (Len) Nolles, Postbus 205, 3100 AE Schiedam of per e-mail: facility@w-s.nl, onder vermelding van referentienummer GSH/RZ/SM001 Voor meer informatie met betrekking tot de functie-inhoud kunt u telefonisch contact opnemen met mevrouw M.C.M. (Rian) de Jong, tel. 040-266 33 26. Facility: dé specialist in facilitaire dienstverlening: Vervulling van vaste en interimvacatures op kaderniveau Branchespecifiek assessment P&O SERVICES, WERVING EN SELECTIE Stichting Beschermings ^B^Bewind Ra wm9 De Stichting Beschermings Bewind (SBB) treedt op als bewindvoerder voor mensen die niet langer in staat zijn zelfstandig hun geld en/of goederen te beheren. Daar kun nen verschillende redenen voor zijn zoals ziekte, ouder dom of persoonlijke omstandigheden. Bewindvoerders worden benoemd en gecontroleerd door de kantonrechter. In verband met vertrek van een van haar medewerkers zoekt de Stichting Beschermings Bewind, voor haar cliën ten in de regio Zeeuws Vlaanderen een CONSULENT (M/V) voor gemiddeld 16 uur per week Werkzaamheden De werkzaamheden omvatten administratieve taken op het kantoor te Vlissingen op het gebied van het beheer van financiën van cliënten. Bijvoorbeeld het verzorgen van huursubsidies, kwijtscheldingen en inkomensonderzoe- ken, aangifte van belastingen, huuropzegging en verkoop woningen. Daarnaast onderhoudt de consulent contacten met betreffende cliënten en gerechtelijke instanties. Voornamelijk in de regio Zeeuws Vlaanderen. Wij verwachten dat de kandidaten voor de consulentfunc tie beschikken over: - een relevante opleiding op HBO niveau b.v. MW&D - goede communicatieve eigenschappen - eigen auto en rijbewijs B Het salaris is gebaseerd op functiegroep 40 van de CAO Gehandicaptenzorg. Daarnaast wordt een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden aangeboden. Nadere informatie wordt u graag verstrekt door dhr. E. Koop mans, coördinator, telefoon: 0118-656967 Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen 14 dagen richten aan het bestuur SBB. Postbus 177, 4330 AD Middelburg ASB GREENWORLD B.V. onderdeel van een vooraanstaande potgrond- en meststoffenfabrikant met wereldwijd 16 productie- en 17 verkoopvestigingen zoekt voor spoedige indiensttreding een ADMINISTRATIEVE MEDEWERKER(STER) met BOEKHOUDKUNDIGE ACHTERGROND De dagelijkse werkzaamheden concentreren zich op: Inboeken rekeningen Klaarmaken betalingsopdrachten BTW aangifte Loonopgaven Verzorgen maandelijkse inkomsten rapportage Plus ondersteuning boekhouding Belgische vestiging Wij zoeken een flexibele persoon die in een klein team kan en wil werken in een collegiale sfeer. Schriftelijke reacties aan: ASB Greenworld B.V. Estlandweg 10 4455 SV Nieuwdorp t.a.v. dhr. J.L.M. Osterholt Aannemingsbedrijf Stegink b.v. is een sterk groeiende onderneming die bouwwerken uitvoert op het gebied van utiliteitsbouw, woningbouw, betonbouw, renovatie en restauratie. Tevens beschikken wij over een aparte afdeling service en onderhoud. Het werkgebied bestaat uit de gehele provincie Zeeland, Goeree-Oveiflakkee en een gedeelte van West-Brabant. Wegens toename van de werkzaamheden zoeken wij een: Functie-eisen: - MTS of HTS Bouwkunde met praktische ervaring op het gebied van utiliteitsbouw. - Leeftijd tussen 25 en 50 jaar. - In staat zelfstandig complete utiliteitsbouwprojecten uit te voeren. - Bereidheid tot verder studeren. - In het bezit van rijbewijs B-E. - Affiniteit met de aannemerij. Wij bieden u gevarieerd werk in een ambitieus aannemingsbedrijf waarin alle mogelijkheid tot zelfontplooiing wordt geboden. Voor nadere informatie kunt u, tijdens kantooruren, contact opnemen met de heer W. Hengst. Indien u geïnteresseerd bent verzoeken wij u uw schriftelijke sollicitatie aangevuld met een Curriculum Vitae, binnen 14 dagen na verschijning van deze advertentie te sturen aan de directie van: Aannemingsbedrijf Stegink b.v. Postbus 190 4380 AD Vlissingen Tel.: 0118-415080 Een instelling voor ambulante dienst- en hulpverlening aan mensen met een handicap vraagt voor ondersteuning van het managementteam een VOOR 32 UUR PER WEEK Functie-informatie: SPD-Zeeland maakt de laatste jaren een sterke groei door. Er zijn op dit mo ment 65 medewerkers in dienst. De instelling kent een platte organisatie en is gestructureerd in een drietal afdelingen. Het managementteam wordt ge vormd door de directeur en drie afdelingshoofden. De werkzaamheden van de managementassistent zullen bestaan uit het ondersteunen van de directeur en de afdelingshoofden, dat wil zeggen het uitvoeren van secretari aatswerkzaamheden in de meest ruime zin en van zeer uiteenlopende aard. Het betreft één vacature voor het bureau Middelburg: vacaturenummer PAB/0112 Functie-eisen: HBO werk- en denkniveau hetgeen blijkt uit een afgeronde relevante oplei ding Vergelijkbare ervaring in het ondersteunen van een managementteam in een sterk veranderende omgeving Uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden Initiatiefrijk en enthousiasmerend naar anderen Goede redactionele vaardigheden Flexibele en diplomatieke persoonlijkheid Arbeidsvoorwaarden: Het salaris bedraagt minimaal 4.441,- en maximaal 5.427,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek. De CAO-Welzijn (Sociaal Pedagogische Dienstverlening) is van toepassing. In eerste instantie betreft het een aanstelling voor bepaalde tijd voor de duur van een jaar. Bij gebleken geschiktheid wordt de functie omgezet in een functie voor onbepaalde tijd. Informatie over de functie is te verkrijgen bij mevrouw C.A.J. Moison, hoofd personeelszaken, administratie en beheer. Zij is hiervoor bereikbaar op dinsdag, woensdag en donderdag van 9.00-10.30 uur, telefoonnummer (0118)-615 051. U kunt ook onze website bezoeken (www.spd-zeeland.nl). Uw sollicitatie dient binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie in ons bezit te zijn. U kunt uw sollicitatie richten aan SPD-Zeeland, t.a.v. me vrouw C.A.J. Moison, Postbus 174, 4330 AD Middelburg. Gelieve het vacatu renummer in uw sollicitatie te vermelden. De vacature wordt gelijktijdig in- en extern opengesteld. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Te huur: nieuw te openen, volledig ingerichte bewe- gings/afslank/zonnestudio te Oost- Souburg (oplei ding behoort tot de mogelijkheden). Tel: 06- 54 276 968, fax: 0182- 640 970 Het bestuur van de Vereniging voor Christelijk basisonderwijs in de gemeente Terneuzen vraagt voor de Oranje Nassau-school te Sluiskil een Het betreft een volledige betrekking, deeltijd is ook mogelijk, met werkzaamheden in de midden- en bovenbouw. Dit met ingang van 1 januari 2001of zo spoedig mogelijk daarna. Functie-eisen: Van de kandidaten wordt verwacht dat hij/zij: - identiteit van de school onderschrijft - breed en flexibel inzetbaar is - eigen initiatief toont - zich in wil zetten voor het onderwijs zoals dat aan onze school gegeven wordt Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met: Piet Vercouteren (dir.), tel.: 0115-477074 of 0117-454158 (pr.). Schriftelijke sollicitaties kunt u tot 13 december 2000 richten aan de secretaris van de Schoolver eniging mevr. J. M. Breukelman-Schilt, Maassingel 6, 4535 HD Terneuzen. Namens de cliënten die voor hun zorg- en ondersteuningsvragen hebben gekozen voor psychogeriatrisch Verpleeghuis De Poort in Koudekerke, zijn we op zoek naar voor 32 uur per week Uw taken U organiseert de unit zodanig dat (individuele) zorgdossiers en zorgbeleid op systematische en multidisciplinaire wijze tot stand komen. U bent het aanspreekpunt voor bewoners, familie, vrijwilligers en leden van het multidisciplinaire team, 'U participeert in de bewonerszorg en verricht verpleegkundige en verzorgende werkzaamheden. U geeft leiding aan en' motiveert de medewerkers van de unit en de zorgproces-ondersteunende medewerkers. Daarnaast doet u voorstellen voor de begroting en bewaakt u mede het budget. U ontvangt leiding van de teamleider zorg. Uw inbreng U heeft een visie op zorg die u graag uitwerkt in de ouderenzorg. Wij verwachten dat u ervaring heeft in de ouderenzorg en dat u zelfstandig kunt werken, motiveren en begeleiden. Ook het over bruggen van tegengestelde belangen is een uitdaging voor u. Verder bent u bestand tegen fysieke en psy chische belasting. Wij zoeken, met andere woorden, een enthousiaste collega met managementcapaciteiten. Voor deze leidinggevende functies is een opleiding tot verpleegkundige een pré. Als minimumeis stellen wij de opleiding tot ziekenverzorgende, Wij bieden u De functie wordt gehonoreerd conform FWG 45 (maximaal 4.481,-). Het gaat om een dienstverband van 32 uur per week voor onbepaalde tijd. Bij aanstelling zal er sprake zijn van een functioneel proefjaar, waarin vier evaluerende gesprekken zullen plaatsvinden. Inlichtingen Voor meer informatie over deze functie kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met teamleider zorg, de heer PR. Boei je of personeelsconsulent de heer H de Koning. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer 0118 - 554222. Meer informatie over SVRZ vindt u op onze website: www.svrz.nl. Solliciteren Spreekt de functie u aan? Stuur dan binnen zeven dagen na het verschijnen van deze advertentie uw schriftelijke sollicitatie met CV naar: Verpleeghuis De Poort, afdeling P&O, Ter Poorteweg 15, 4371 RM Koudekerke. Een psychologisch onder zoek kan deel uitmaken van de procedure. Verpleeghuis De Poort in Koudekerke biedt woongelegenheid aap 165 voor namelijk oudere, psychogeriatrische bewoners. Ook hebben we een afdeling voor mensen met het Syndroom van Korsakov. Door psychogeriatrische problemen hebben de bewoners behoefte g en ondersteuning. De Poort is een moderne, zorgvertenende organisatie met een uitgebreid diensten pakket, gericht op de ouderwordende mens. Binnen onze organisatie werken circa 280 mensen, die samen de spil vormen van een optimale dienstverlening Onze organisatie hecht daarom grote waarde aan een goed werkklimaat. Dit uit zich onder meer in de ruime aandacht voor de ontwikkelingsmogelijkheden van onze medewerkers, door opleidingsmo gelijkheden en doorstroomprogramma's. De Poort in Koudekerke maakt samen met zeven andere zorginstellingen in Zeeland deel uit van de Stichting voor Regionale Zorgverlening (SVRZ). Deze stichting is een efficiënte en innovatieve organisatie, Kerntaak is het verlenen van 24-uurs zorg die beantwoordt aan de behoeften van onze cliënten. SVRZ ziet het als haar ver antwoordelijkheid daar waar mogelijk aan te sluiten op de (wijzigende) behoeften en wensen van de ouder wordende mens. de poort WAAR DE MENS IEMAND IS

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2000 | | pagina 45