Verkoopmedewerker L I T I E (fEflTERPOIflï PZC 52 Bedrijfsleider (m/v) Inkoper (m/v) Medewerker Inkoopafdeling (m/v) Werkvoorbereider (m/v) Medewerker Kenniscentrum (m/v) Sagro Bouwmarkt maakt onderdeel uit van de Sagro-Groep VLISSIHGEfl Woz-Taxateur/Medewerker zaterdag 25 november 2000 Zeeland De afdeling Forensisch Technische Ondersteuning van de Regionale Eenheid van politie Zeeland zoekt een: AUDIO VISUEEL MEDEWERKER (MA/) voor 36 uur per week Functie-inhoud De werkzaamheden zullen primair bestaan uit het vervaardigen van interne audiovisuele producties. Dit zowel ter ondersteuning van forensisch technische onderzoeken als voorlichtingsdoeleinden. Ook de inzet als politiefotograaf maakt deel uit van de functie. Uw profiel Voor de functie worden de volgende eisen gesteld: - technische beroepsopleiding fotografie/video of vergelijkbaar; - kennis en ervaring op het gebied van camerawerk en videomontage; - affiniteit met fotografie en het maken van videoproducties. Arbeidsvoorwaarden Afhankelijk van opleiding en ervaring vindt inschaling plaats in de aanloopschaal (schaal 5 Bbp, maximaal f.4.638,- bruto per maand) of functionele schaal (schaal 6 Bbp, maximaal f.4.831,- bruto per maand). De plaats van tewerkstelling is Middelburg. Informatie en sollicitatie Nadere informatie kan worden ingewonnen bij de heer M.W. Jeremiasse, teamleider van de afdeling Forensisch Technische Ondersteuning, telefoonnummer 0900-8844. Uw sollicitatiebrief met curriculum vitae kunt u, vóór 9 december 2000, v zenden aan: De chef van de Regionale Eenheid van politie Zeeland, t.a.v. C.W.M. Imandt, Personeelsfunctionaris, Postbus 5009, 4330 KA g Middelburg. s Werving Selectie in Bouwkunde en Civiele Techniek Centerpoint is een toonaangevend, landelijk werkend werving selectiebureau gespecialiseerd in de bemidde ling van functies in het midden en hoger kader en het management in de vakgebieden bouwkunde en civiele techniek. Centerpoint is actief vanuit zes vestigingen. Deze vestigingen zijn sterk regionaal georiënteerd en daardoor goed ingevoerd in de regionale arbeidsmarkt voor bouwkundigen en civieltechnici. Onze opdrachtgever is een toonaangevend in West Nederland opererend groot bouwbedrijf dat haar projecten verricht in zowel de woning- als utiliteitsbouw. Dit in een verhouding 50/50 en met een omzet van f 200 miljoen gulden. Projecten worden voor een groot deel verworven door eigen ontwikkeling. De organisatie is gevestigd in een zeer modern kantoor in de regio Rijnmond waar optimaal aandacht is besteed aan het comfort van de werkplek. Wegens uitbreiding van haar activiteiten is onze opdrachtgever op zoek naar kandidaten voor de volgende functies. Als leider van bouwteams realiseert u bouwprojecten in de woning- en utiliteitsbouw zodanig dat de projecten tijdig en in de juiste kwaliteit worden opgeleverd. Het door opdracht gevers gevraagde niveau van kwaliteit is een must. U draagt daarbij de verantwoordelijkheid voor het financiële resultaat bij de oplevering van het project. Tevens draagt u zorg voor de veiligheid. U onderhoudt contacten met opdrachtgevers, architecten, leveranciers en onderaannemers. U leidt de leden van het bouwteam op motiverende en stimulerende wijze en werkt nauw samen met de ondersteunende staf afdelingen zoals inkoop, calculatie en materieeldienst. Profiel: U heeft een afgeronde hts-opleiding, aangevuld met oplei dingen op management, communicatie en vaktechnisch gebied. U heeft reeds enige jaren ervaring in een vergelijk bare functie. Opererend onder het hoofd inkoop bent u verantwoordelijk voor het selecteren van onderaannemers en leveranciers, het aanvragen van offertes, het voeren van onderhandelingen en het eventueel aanreiken van gelijkwaardige alternatie ven. Innovaties in de bouwmarkt worden door u nauwlet tend gevolgd en op haalbaarheid getoetst. Profiel: U heeft een opleiding op minimaal hts-niveau, eventueel aangevuld met de NEVI opleiding. Tevens beschikt u over enige jaren inkoopervaring in de bouw. U bent klantgericht, commercieel en pragmatisch ingesteld. Onder leiding van het hoofd inkoop verricht u alle onder steunende werkzaamheden, welke op de afdeling voor komen. De werkzaamheden zijn o.a. het voorbereiden van de inkopen, het uitwerken en typen van de inkoopcontracten en alle voorkomende archiveringswerkzaamheden. Profiel: U heeft een bouwkundige achtergrond en bezit voldoende typevaardigheid en kennis van de Nederlandse taal om opdrachten uit te werken. De spil in het bouwteam, betrokken bij het gehele traject van de aanvang tot en met de oplevering van projecten. Afwisselend worden de werkzaamheden door u op kantoor en de bouwlocaties verricht en daarmee vormt u de verbin ding tussen calculatie, inkoop en uitvoering. U bent verantwoordelijk voor een tijdige voorbereiding, bewaakt de voortgang en assisteert bij de financiële bewa king van de projecten. U signaleert knelpunten en onderzoekt alternatieve werk methoden. Profiel: U heeft een opleiding op hts/mts-niveau en bezit reeds enige jaren ervaring in een soortgelijke functie. Tevens heeft u een vakgerichte studie gevolgd, bijvoorbeeld werk- organisator B&U en/of allround werkorganisatie B&U, Het kenniscentrum is een in dit jaar opgerichte afdeling, waar het gebruik en beheer van de in het bedrijf aanwezige kennis en know-how centraal staan. Onder leiding van het hoofd kenniscentrum verzamelt en beheert u de opgedane kennis en ervaring. Deze kennis dient u door middel van circulaires, E-mail en Intranet beschikbaar te maken voor het personeel van onze opdrachtgever. Tevens wordt van u kennis verwacht met betrekking tot bouwtechnieken en uitvoeringsmetho dieken om werkplanninge'n en bouwplaatskosten te bepalen in calculatiefasen en als ondersteuning van werkteams. Profiel: U heeft een opleiding op MTS of HTS niveau en beschikt over ervaring als werkvoorbereider, waarbij kennis op gebied van planning en uitvoering een pré is. Tevens heeft u affiniteit met automatisering. Onze opdrachtgever biedt u: Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met daaraan gekoppeld een motiverende omgeving voor zelf ontplooiing en verdere scholing en opleiding. Door de nadrukkelijke groeifilosofie ontstaan er telkens weer kansen voor door groei en promotie. Indien u geïnteresseerd bent in één van de bovenstaande functies, neemt u dan vrijblijvend contact op met de heer A. Voormolen van onze vestiging Rotterdam op telefoonnummer 010-4363731. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 20.00 uur. Of stuur uw curriculum vitae naar: Centerpoint Adviesgroep B.V., Westerkade 22, 3016 CM Rotterdam. Uw gegevens worden door ons strikt vertrouwelijk behandeld. De ideale partner 'S-HEERENHOEK Wij zijn op korte termijn op zoek naar een: Uw baan: U bent mede verantwoordelijk voor de dagelijkse werkzaamheden. Zoals het bestellen van goederen en het afhandelen van goederenstroom, het adviseren van klanten en het bewaken van het prijsniveau. Wij vragen: een LTS- of MTS-opleiding, richting bouwkunde; enige jaren ervaring in de doe-het-zelf handel en/of groothandel; goede contactuele eigenschappen; een grote mate van zelfstandigheid; creatief; een flexibele instelling en het kunnen samenwerken in een klein team; leeftijd 25-35 jaar. Ons aanbod: Wij bieden een afwisselende en uitdagende fulltime functie met een grote mate van zelfstandigheid in een kleine maar professionele bouwmarkt waar service en aandacht voor de klant hoog in het vaandel staan. Het salaris is afhankelijk van de kennis en ervaring. Uw reactie: Bent u geïnteresseerd richt dan binnen veertien dagen na het verschijnen van deze advertentie een bondige sollicitatiebrief met curriculum vitae aan Sagro Bouwmarkt, t.a.v. de heer R. Stokx, Postbus 3, 4453 ZG 's-Heerenhoek Harde Werk ers IVIet Inzicht Zeeland, volop in ontwikkeling. Prettige mix van stede lijke centra en landelijk gebied. De Zeeuwse kust Goed om te werken, wonen en op te groeien. Nabij de Rand stad, Brabant, Antwer pen en Gent. Scoop, Zeeuws instituut voor zorg, welzijn en cultuur. Jong, vernieuwend en ambitieus. Het werk van Scoop groeit snel. Scoop voert projecten uit op de terreinen zorg, welzijn en cultuur, adviseert en doet on derzoek. Scoop werkt nauw samen met de Provincie Zeeland en de Zeeuwse gemeenten, met instellingen, be drijfsleven en burgers. De portefeuille breidt zich uit. Scoop heeft de volgende vacature Functienummer Z 101 ADVISEUR ZORG (m/v) (op basis van 85%) Het terrein van de zorg wordt gekenmerkt door een grote dynamiek. Sleutel begrippen zijn vraaggestuurde zorg en de vermaatschappelijking van zorg. Rollen en posities zijn aan verandering onderhevig. De rol van Scoop is daarbij initiërend. Door een mix van enerzijds onderzoek en trendrapportages en anderzijds de ontwikkeling van vernieuwende projecten draagt Scoop bij aan de kwaliteit van de zorg in Zeeland. Tevens legt zij dwarsverbanden met beleidsterreinen zoals wonen, welzijn, vervoer, arbeid, cultuur en onderwijs. De functie maatschappelijke vraagstukken en trends signaleren, onderzoeken en analyseren en een koers uitzetten voor de aanpak daarvan adviezen opstellen voor de beleidsontwikkeling op het terrein van de zorg in relatie tot aanverwante terreinen vernieuwende projecten ontwikkelen die bijdragen aan de sociale kwaliteit in Zeeland Het profiel Wij zoeken een enthousiaste en stimulerende kandidaat met een academisch werk en denkniveau aangevuld met: kennis en ervaring op het terrein van de zorg visie op gewenste ontwikkelingen in de zorg in relatie tot andere beleidsterreinen ervaring met onderzoek, verandermanagement en projectontwikkeling goede communicatieve vaardigheden een instelling die wordt gekenmerkt door het nemen van initiatief en een markt- en resultaatgerichte aanpak Salaris Scoop biedt een salaris dat maximaal 6593,- bruto per maand bedraagt (op basis van een 85% deeltijdfunctie). Overige arbeidsvoorwaarden Scoop kent een eigentijds personeelsbeleid en uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals een 36-urige werkweek, variabele werktijden, de mogelijkheid voor aan- en verkoop van verlofuren, ruime scholingsfaciliteiten, een verhuiskostenregeling, een spaarloon regeling, betaald ouderschapsverlof, gesubsidieerde kinderopvang en een pc privé- regeling. Inlichtingen Voor meer informatie kunt u contact opnemen met dhr. J. Franse, hoofd sector zorg. Telefoon (01 18) - 682570, tijdens kantooruren of e-mail jfranse@scoopzld.nl Bij de selectie procedure wordt een vertegenwoordiging van het personeel betrokken. U kunt uw sollicitatie vóór 7 december 2000, met vermelding van functie nummer richten aan Scoop, t.a.v. dhr. D.J. van den Bout, directeur Scoop, Postbus 407, 4330 AK Middelburg of e-mail dvdbout@scoopzld.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld Vlissingen is een stad aan zee, met stranden, een bruisende branding en met veel maritieme bedrijvigheid. Het Is er aantrekkelijk wonen, met korte woon-werkafstan- den en alle voorzieningen die een middelgrote stad biedt. Een stad met veel ambities, zoals blijkt uit de ontwik kelingsvisie Stadskoers Vlissingen 2010, die in samenwerking met inwoners, bedrijven en instellingen tot stand kwam. De organisatie verkeert in een ontwikkelings proces om die ambities met een eigentijdse rolinvulling waar te kunnen maken. Met werkwijzen die zich laten typeren als vraag gericht, open, flexibel, snel, doelmatig en klantvriendelijk! Voor het bureau Vastgoedinformatie, WOZ en Heffingen worden kandidaten opgeroepen voor de functie voor 1,0 fulltime equivalent die zich bezig zal gaan houden met onder andere de volgende werkzaamheden - het zelfstandig uitvoeren van WOZ-taxaties in het kader van de Permanente Marktanalyse en overige taxaties met name courante onroerende zaken; - het verzamelen, controleren en analyseren van gegevens en ontwikkelingen betreffende de markt van onroerende zaken in de gemeente. Voorts verwerkt de functionaris de gegevens in de WOZ- administratie; - u bakent zelfstandig onroerende zaken af in het kader van de wet WOZ, - u beoordeelt de door het externe taxatiebureau aangeleverde gegevens/taxaties waarbij u zorg draagt voor de kwaliteitsbewaking van deze gegevens; - u beoordeelt en behandelt bezwaar- en beroepschriften Wet WOZ in relatie tot de getaxeerde waarde. - u bent in het bezit van een hbo-diploma, bijvoorbeeld heao-makelaardij, danwel een opleiding tot makelaar/taxateur aangevuld met een diploma woz-taxateur; - u heeft kennis van de toepassingsmogelijkheden van GIS vastgoedinformatie-systemen en Kadaster, - u heeft drie jaar praktijkervaring in een vergelijkbare functie, - u heeft goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en u heeft coördinerende en analytische kwaliteiten en een cliëntgerichte instelling. Functie-informatie: Nadere informatie wordt desgewenst verstrekt door Jan Janse, tel. (0118) 48 72 50 of door Mattias van der Straaten, consulent personeelsmanagement, tel. (0118) 48 73 01 De functie moet nog worden gewaardeerd, vooralsnog wordt bij deze functie uitgegaan van schaal 9. Maximaal bereikbaar salaris f 80.105,-- (functieschaal) op jaarbasis. Tevens heeft deze functie een .uitloopschaal. Daarnaast biedt de gemeente Vlissingen aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, o.a.: verhuiskosten, flexibele arbeidsvoorwaarden e.d. Aan belangstellenden wordt verzocht hun schriftelijke sollicitatie, binnen 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie, te richten aan het college van burgemeester en wethouders, per adres Postbus 3000, 4380 GV Vlissingen, onder vermelding van vacaturenummer 00-11 Om het aantal vrouwen en vertegenwoordigers van etnische minderheden binnen ons personeels bestand te verhogen hanteert de gemeente een voorkeursbeleid Vrouwen en zij die tot een etnische minderheid behoren en die denken aan de functie-eisen te voldoen, worden dan ook nadrukkelijk uitgenodigd te solliciteren. Bij gebleken geschiktheid wordt aan hen de voorkeur gegeven. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Centerpoint heeft vestigingen in Amsterdam, Arnhem, Breda, 's Hertogenbosch, Rotterdam en Utrecht

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2000 | | pagina 52