Verkoopmedewerker
L I T I E
(fEflTERPOIflï
PZC
52
Bedrijfsleider (m/v)
Inkoper (m/v)
Medewerker Inkoopafdeling (m/v)
Werkvoorbereider (m/v)
Medewerker Kenniscentrum (m/v)
Sagro
Bouwmarkt
maakt
onderdeel
uit
van
de
Sagro-Groep
VLISSIHGEfl
Woz-Taxateur/Medewerker
zaterdag 25 november 2000
Zeeland
De afdeling Forensisch Technische Ondersteuning van de Regionale
Eenheid van politie Zeeland zoekt een:
AUDIO VISUEEL MEDEWERKER (MA/)
voor 36 uur per week
Functie-inhoud
De werkzaamheden zullen primair bestaan uit het vervaardigen van
interne audiovisuele producties. Dit zowel ter ondersteuning van
forensisch technische onderzoeken als voorlichtingsdoeleinden. Ook
de inzet als politiefotograaf maakt deel uit van de functie.
Uw profiel
Voor de functie worden de volgende eisen gesteld:
- technische beroepsopleiding fotografie/video of vergelijkbaar;
- kennis en ervaring op het gebied van camerawerk en videomontage;
- affiniteit met fotografie en het maken van videoproducties.
Arbeidsvoorwaarden
Afhankelijk van opleiding en ervaring vindt inschaling plaats in de
aanloopschaal (schaal 5 Bbp, maximaal f.4.638,- bruto per maand) of
functionele schaal (schaal 6 Bbp, maximaal f.4.831,- bruto per
maand). De plaats van tewerkstelling is Middelburg.
Informatie en sollicitatie
Nadere informatie kan worden ingewonnen bij de heer
M.W. Jeremiasse, teamleider van de afdeling Forensisch Technische
Ondersteuning, telefoonnummer 0900-8844.
Uw sollicitatiebrief met curriculum vitae kunt u, vóór 9 december 2000, v
zenden aan: De chef van de Regionale Eenheid van politie Zeeland,
t.a.v. C.W.M. Imandt, Personeelsfunctionaris, Postbus 5009, 4330 KA g
Middelburg. s
Werving Selectie in Bouwkunde
en Civiele Techniek
Centerpoint is een toonaangevend, landelijk werkend werving selectiebureau gespecialiseerd in de bemidde
ling van functies in het midden en hoger kader en het management in de vakgebieden bouwkunde en civiele
techniek. Centerpoint is actief vanuit zes vestigingen. Deze vestigingen zijn sterk regionaal georiënteerd en
daardoor goed ingevoerd in de regionale arbeidsmarkt voor bouwkundigen en civieltechnici.
Onze opdrachtgever is een toonaangevend in West Nederland opererend groot bouwbedrijf dat haar projecten verricht in zowel de
woning- als utiliteitsbouw. Dit in een verhouding 50/50 en met een omzet van f 200 miljoen gulden. Projecten worden voor een
groot deel verworven door eigen ontwikkeling. De organisatie is gevestigd in een zeer modern kantoor in de regio Rijnmond waar
optimaal aandacht is besteed aan het comfort van de werkplek.
Wegens uitbreiding van haar activiteiten is onze opdrachtgever op zoek naar kandidaten voor de volgende functies.
Als leider van bouwteams realiseert u bouwprojecten in de
woning- en utiliteitsbouw zodanig dat de projecten tijdig en
in de juiste kwaliteit worden opgeleverd. Het door opdracht
gevers gevraagde niveau van kwaliteit is een must. U draagt
daarbij de verantwoordelijkheid voor het financiële resultaat
bij de oplevering van het project. Tevens draagt u zorg voor
de veiligheid. U onderhoudt contacten met opdrachtgevers,
architecten, leveranciers en onderaannemers. U leidt de
leden van het bouwteam op motiverende en stimulerende
wijze en werkt nauw samen met de ondersteunende staf
afdelingen zoals inkoop, calculatie en materieeldienst.
Profiel:
U heeft een afgeronde hts-opleiding, aangevuld met oplei
dingen op management, communicatie en vaktechnisch
gebied. U heeft reeds enige jaren ervaring in een vergelijk
bare functie.
Opererend onder het hoofd inkoop bent u verantwoordelijk
voor het selecteren van onderaannemers en leveranciers, het
aanvragen van offertes, het voeren van onderhandelingen
en het eventueel aanreiken van gelijkwaardige alternatie
ven. Innovaties in de bouwmarkt worden door u nauwlet
tend gevolgd en op haalbaarheid getoetst.
Profiel:
U heeft een opleiding op minimaal hts-niveau, eventueel
aangevuld met de NEVI opleiding. Tevens beschikt u over
enige jaren inkoopervaring in de bouw. U bent klantgericht,
commercieel en pragmatisch ingesteld.
Onder leiding van het hoofd inkoop verricht u alle onder
steunende werkzaamheden, welke op de afdeling voor
komen. De werkzaamheden zijn o.a. het voorbereiden van de
inkopen, het uitwerken en typen van de inkoopcontracten
en alle voorkomende archiveringswerkzaamheden.
Profiel:
U heeft een bouwkundige achtergrond en bezit voldoende
typevaardigheid en kennis van de Nederlandse taal om
opdrachten uit te werken.
De spil in het bouwteam, betrokken bij het gehele traject
van de aanvang tot en met de oplevering van projecten.
Afwisselend worden de werkzaamheden door u op kantoor
en de bouwlocaties verricht en daarmee vormt u de verbin
ding tussen calculatie, inkoop en uitvoering.
U bent verantwoordelijk voor een tijdige voorbereiding,
bewaakt de voortgang en assisteert bij de financiële bewa
king van de projecten.
U signaleert knelpunten en onderzoekt alternatieve werk
methoden.
Profiel:
U heeft een opleiding op hts/mts-niveau en bezit reeds
enige jaren ervaring in een soortgelijke functie. Tevens
heeft u een vakgerichte studie gevolgd, bijvoorbeeld werk-
organisator B&U en/of allround werkorganisatie B&U,
Het kenniscentrum is een in dit jaar opgerichte afdeling, waar
het gebruik en beheer van de in het bedrijf aanwezige kennis
en know-how centraal staan. Onder leiding van het hoofd
kenniscentrum verzamelt en beheert u de opgedane kennis en
ervaring. Deze kennis dient u door middel van circulaires,
E-mail en Intranet beschikbaar te maken voor het personeel
van onze opdrachtgever. Tevens wordt van u kennis verwacht
met betrekking tot bouwtechnieken en uitvoeringsmetho
dieken om werkplanninge'n en bouwplaatskosten te bepalen
in calculatiefasen en als ondersteuning van werkteams.
Profiel:
U heeft een opleiding op MTS of HTS niveau en beschikt over
ervaring als werkvoorbereider, waarbij kennis op gebied van
planning en uitvoering een pré is. Tevens heeft u affiniteit
met automatisering.
Onze opdrachtgever biedt u:
Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met daaraan gekoppeld een motiverende omgeving voor zelf
ontplooiing en verdere scholing en opleiding. Door de nadrukkelijke groeifilosofie ontstaan er telkens weer kansen voor door
groei en promotie.
Indien u geïnteresseerd bent in één van de bovenstaande functies, neemt u dan vrijblijvend contact op met de heer A. Voormolen
van onze vestiging Rotterdam op telefoonnummer 010-4363731. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van
8.30 uur tot 20.00 uur. Of stuur uw curriculum vitae naar: Centerpoint Adviesgroep B.V., Westerkade 22, 3016 CM Rotterdam.
Uw gegevens worden door ons strikt vertrouwelijk behandeld.
De ideale
partner
'S-HEERENHOEK
Wij zijn op korte termijn op zoek naar een:
Uw baan:
U bent mede verantwoordelijk voor de dagelijkse werkzaamheden.
Zoals het bestellen van goederen en het afhandelen van goederenstroom,
het adviseren van klanten en het bewaken van het prijsniveau.
Wij vragen:
een LTS- of MTS-opleiding, richting bouwkunde;
enige jaren ervaring in de doe-het-zelf handel en/of groothandel;
goede contactuele eigenschappen;
een grote mate van zelfstandigheid;
creatief;
een flexibele instelling en het kunnen samenwerken in een klein team;
leeftijd 25-35 jaar.
Ons aanbod:
Wij bieden een afwisselende en uitdagende fulltime functie met een grote mate
van zelfstandigheid in een kleine maar professionele bouwmarkt waar service en aandacht
voor de klant hoog in het vaandel staan. Het salaris is afhankelijk van de kennis en ervaring.
Uw reactie:
Bent u geïnteresseerd richt dan binnen veertien dagen na het verschijnen van deze
advertentie een bondige sollicitatiebrief met curriculum vitae aan Sagro Bouwmarkt,
t.a.v. de heer R. Stokx, Postbus 3, 4453 ZG 's-Heerenhoek
Harde Werk ers IVIet Inzicht
Zeeland,
volop in ontwikkeling.
Prettige mix van stede
lijke centra en landelijk
gebied.
De Zeeuwse kust
Goed om te werken,
wonen en op te
groeien. Nabij de Rand
stad, Brabant, Antwer
pen en Gent.
Scoop, Zeeuws instituut
voor zorg, welzijn en
cultuur.
Jong, vernieuwend en
ambitieus. Het werk
van Scoop groeit snel.
Scoop voert projecten
uit op de terreinen
zorg, welzijn en cultuur,
adviseert en doet on
derzoek. Scoop werkt
nauw samen met de
Provincie Zeeland en de
Zeeuwse gemeenten,
met instellingen, be
drijfsleven en burgers.
De portefeuille breidt
zich uit. Scoop heeft de
volgende vacature
Functienummer Z 101
ADVISEUR ZORG (m/v)
(op basis van 85%)
Het terrein van de zorg wordt gekenmerkt door een grote dynamiek. Sleutel
begrippen zijn vraaggestuurde zorg en de vermaatschappelijking van zorg. Rollen en
posities zijn aan verandering onderhevig.
De rol van Scoop is daarbij initiërend. Door een mix van enerzijds onderzoek en
trendrapportages en anderzijds de ontwikkeling van vernieuwende projecten draagt
Scoop bij aan de kwaliteit van de zorg in Zeeland. Tevens legt zij dwarsverbanden met
beleidsterreinen zoals wonen, welzijn, vervoer, arbeid, cultuur en onderwijs.
De functie
maatschappelijke vraagstukken en trends signaleren, onderzoeken en analyseren en
een koers uitzetten voor de aanpak daarvan
adviezen opstellen voor de beleidsontwikkeling op het terrein van de zorg in
relatie tot aanverwante terreinen
vernieuwende projecten ontwikkelen die bijdragen aan de sociale kwaliteit in
Zeeland
Het profiel
Wij zoeken een enthousiaste en stimulerende kandidaat met een academisch werk
en denkniveau aangevuld met:
kennis en ervaring op het terrein van de zorg
visie op gewenste ontwikkelingen in de zorg in relatie tot andere beleidsterreinen
ervaring met onderzoek, verandermanagement en projectontwikkeling
goede communicatieve vaardigheden
een instelling die wordt gekenmerkt door het nemen van initiatief en een
markt- en resultaatgerichte aanpak
Salaris
Scoop biedt een salaris dat maximaal 6593,- bruto per maand bedraagt (op basis
van een 85% deeltijdfunctie).
Overige arbeidsvoorwaarden
Scoop kent een eigentijds personeelsbeleid en uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals
een 36-urige werkweek, variabele werktijden, de mogelijkheid voor aan- en verkoop
van verlofuren, ruime scholingsfaciliteiten, een verhuiskostenregeling, een spaarloon
regeling, betaald ouderschapsverlof, gesubsidieerde kinderopvang en een pc privé-
regeling.
Inlichtingen
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met dhr. J. Franse, hoofd sector zorg.
Telefoon (01 18) - 682570, tijdens kantooruren of e-mail jfranse@scoopzld.nl
Bij de selectie procedure wordt een vertegenwoordiging van het personeel
betrokken.
U kunt uw sollicitatie vóór 7 december 2000, met vermelding van functie
nummer richten aan Scoop, t.a.v. dhr. D.J. van den Bout, directeur Scoop,
Postbus 407, 4330 AK Middelburg of e-mail dvdbout@scoopzld.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld
Vlissingen is een stad aan
zee, met stranden, een
bruisende branding en met
veel maritieme bedrijvigheid.
Het Is er aantrekkelijk wonen,
met korte woon-werkafstan-
den en alle voorzieningen die
een middelgrote stad biedt.
Een stad met veel ambities,
zoals blijkt uit de ontwik
kelingsvisie Stadskoers
Vlissingen 2010, die in
samenwerking met inwoners,
bedrijven en instellingen tot
stand kwam. De organisatie
verkeert in een ontwikkelings
proces om die ambities met
een eigentijdse rolinvulling
waar te kunnen maken.
Met werkwijzen die zich
laten typeren als vraag
gericht, open, flexibel, snel,
doelmatig en klantvriendelijk!
Voor het bureau Vastgoedinformatie, WOZ en Heffingen worden kandidaten opgeroepen voor de functie
voor 1,0 fulltime equivalent
die zich bezig zal gaan houden met onder andere de volgende werkzaamheden
- het zelfstandig uitvoeren van WOZ-taxaties in het kader van de Permanente Marktanalyse en overige
taxaties met name courante onroerende zaken;
- het verzamelen, controleren en analyseren van gegevens en ontwikkelingen betreffende de markt
van onroerende zaken in de gemeente. Voorts verwerkt de functionaris de gegevens in de WOZ-
administratie;
- u bakent zelfstandig onroerende zaken af in het kader van de wet WOZ,
- u beoordeelt de door het externe taxatiebureau aangeleverde gegevens/taxaties waarbij u zorg draagt
voor de kwaliteitsbewaking van deze gegevens;
- u beoordeelt en behandelt bezwaar- en beroepschriften Wet WOZ in relatie tot de getaxeerde waarde.
- u bent in het bezit van een hbo-diploma, bijvoorbeeld heao-makelaardij, danwel een opleiding tot
makelaar/taxateur aangevuld met een diploma woz-taxateur;
- u heeft kennis van de toepassingsmogelijkheden van GIS vastgoedinformatie-systemen en Kadaster,
- u heeft drie jaar praktijkervaring in een vergelijkbare functie,
- u heeft goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en u heeft coördinerende en
analytische kwaliteiten en een cliëntgerichte instelling.
Functie-informatie:
Nadere informatie wordt desgewenst verstrekt door Jan Janse, tel. (0118) 48 72 50 of door
Mattias van der Straaten, consulent personeelsmanagement, tel. (0118) 48 73 01
De functie moet nog worden gewaardeerd, vooralsnog wordt bij deze functie uitgegaan van schaal 9.
Maximaal bereikbaar salaris f 80.105,-- (functieschaal) op jaarbasis. Tevens heeft deze functie een
.uitloopschaal. Daarnaast biedt de gemeente Vlissingen aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden,
o.a.: verhuiskosten, flexibele arbeidsvoorwaarden e.d.
Aan belangstellenden wordt verzocht hun schriftelijke sollicitatie, binnen 14 dagen na het verschijnen van
deze advertentie, te richten aan het college van burgemeester en wethouders, per adres Postbus 3000,
4380 GV Vlissingen, onder vermelding van vacaturenummer 00-11
Om het aantal vrouwen en vertegenwoordigers van etnische minderheden binnen ons personeels
bestand te verhogen hanteert de gemeente een voorkeursbeleid Vrouwen en zij die tot een etnische
minderheid behoren en die denken aan de functie-eisen te voldoen, worden dan ook nadrukkelijk
uitgenodigd te solliciteren. Bij gebleken geschiktheid wordt aan hen de voorkeur gegeven.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Centerpoint heeft vestigingen in Amsterdam, Arnhem, Breda, 's Hertogenbosch, Rotterdam en Utrecht