medewerker PZC STOFFELS PROJECTMANAGER RECREATIEPARK M/V b P O salarisadministratie m/v voor 36 uur per week =4 de Winterschilder SPUITWERK BEHANGWERK SCHILDERWERK PASSENIER woonbegeleider m/v veÜÜF SIHAK Verkoop lyfoENS CHAUFFEUR zaterdag 25 november 2000 Roompot Zeeland Vakanties is de grootste verhuurorganisatie van Zeeland en bemiddelt o.a. voor bnngalow-lvakantieparken en campings. Dagelijks komen op de boekingscentrale telefonisch heel wat reserveringen en vragen binnen. Een enthousiast team beantwoordt, informeert, adviseert, verhuurt, boekt en zet de gegevens in ons computersysteem. Ook de per fax, brief of e-mail binnengekomen reserveringen worden door hen verwerkt. De boekingscentrale breidt uit. Daarom willen we graag reacties ontvangen van personen die in aanmerking willen komen voor de functie van Supervisor m/v die graag werken in een prettige omgeving, binnen een leuk team, een •actieve werksfeer ambiëren boven een saaie en zich wekelijks gedurende 38 uur optimaal en flexibel willen inzetten. De boekingscentrale is 7 dagen per week van 08.00 uur tot 21.00 uur geopend. De salariëring is goed. Wat zijn je taken leiding geven aan de medewerkers van de boekingscentrale verantwoordelijkheid nemen voor het serviceniveau, de kwaliteit van de telefoontjes, kortom voor alle mogelijke telefoonverkeer en de structurering hiervan verantwoordelijkheid nemen voor de Iomzet en voor het behalen van de prognose van de telefoontjes het maken van personeelsroosters en het bijhouden van de uren registratie bij drukte 'meeboeken' Waar moetje over beschikken flexibiliteit goede communicatieve vaardigheden affiniteit met toerisme leidinggevende capaciteiten bij voorkeur enige jaren ervaring in een leidinggevende functie MBO-/HBO-niveau enthousiasme, inlevingsvermogen en een goede motivatie efficiënt en effectief kunnen werken verantwoordelijkheidsgevoel goede kennis van de Duitse taal Interesse in deze functie Stuur dan je schriftelijke reactie naar: Roompot Zeeland Vakanties, t.a.v. Anita Maas, Postbus 12, 4493 ZG Kamperland. Voor meer informatie kunt u bellen naar het secretariaat, telefoonnummer 0113-374110. E-mail: maas.a@roompot.nl CLEANING Stoffels Cleaning is onderdeel van'Vebego International BV, een onderneming actief in dienstverlening met bedrijven in 9 Eu ropese landen. Schoonmaak is liaar kernactiviteit. Stoffels Cleaning is een professioneel schoonmaakbedrijf met een omzet van ca. f 30,- miljoen. Ons werkgebied is Zuidwest-Nederlandopgesplitst in 4 districten. Vooreen grooi recreatiepark op Sehouwen-Duiveland zijn wij op zoek naar een (Parttime /Fulltime) Ben jij een sterk gemotiveerd iemand die graag zelfstandig werkt en houdt van ondernemen? Wellicht denk je dat werken vooreen schoonmaakbedrijf niets voor je is omdat velen denken dat schoonmaken geen heuse bedrijfstak is. Het tegendeel is echter waar' Projectmanager is een veeleisende functie, waar alleen de beste, meest doortas tende en creatieve manager succesvol zal zijn, omdat onze klanten een perfecte service vragen. Ook het betreffende recreatiepark. Bij schoonmaken draait alles om communicatie en perceptie. Stoffels Cleaning gebruikt zeilen als metafoor voor het imago, daar deze metafoor het beste aangeeft wal onze filosofie en missie is Teamwork is allesbepalend. Stoffels Cleaning stelt haar mensen centraal. Onze mensen zijn ons geheim, ons Unique Selling Point. Wij investeren dan ook veel in opleidingen en training. Het recreatiepark is gelegen op het Zeeuwse eiland Sehouwen- Duiveland. Als projectmanager recreatiepark werk je in zeer nauwe samenwerking met het hoofd huishouding van het park zelf en zorg je voor het correct uitvoeren van de schoonmaak- werkzaamheden van de vakantiebungalows De wisseldagen zijn op maandag en vrijdag. De overige dagen ben je druk be zig met het treffen van alle voorbereidingen. De samenwerking met het park zal op een niel-traditionele wijze vorm krijgen d.w.z. een daadwerkelijk geïntegreerde sa menwerking. Jij zult een belangrijke sleutel zijn tot het welsla gen van de samenwerking. De projectmanager en hoofd huis houdelijke dienst moeten twee handen op één buik zijn. Als projectmanager ligt je verantwoordelijkheid primair bij een goed reilen en zeilen van de dagelijkse gang van zaken. Je onderhoudt intensief contact met de leiding van het recreatie park, speelt in op wijzigende behoeften en bewaakt het hoge kwaliteitsniveau. Je bent budgetverantwoordclijk voor alle ob jecten en dient rekening te houden met alle (wettelijke) voor schriften en procedures die binnen het bedrijf gelden. Stoffels Cleaning is gecertificeerd volgens ISO 9002/OSB+ en is tevens in bezit van het veiligheidscertificaat VCA* Alhoewel je onderdeel bent van een sterk gemotiveerd team werkje zelfstandig. Eersteklas organisatie- en planningtalent is een vereiste, alsmede vlot en duidelijk kunnen communice ren op verschillende niveaus, schriftelijk en mondeling Je op leiding is MBO/HBO-niveau. Leeftijd vanaf 25 jaar en in bezit van een rijbewijs Stoffels Cleaning wordt erkend als een kwaliteitsbedrijf. In een verdnngingsmarkt is kwaliteit en nakomen van afspraken het verschil. Dit is waar Stoffels Cleaning ten tonele komt. Durf jij de uitdaging aan om met Stoffels Cleaning de juiste koers in schoonmaken uit te zetten Wij vragen veel, dat beseffen we. Maar wij bieden ook meer dan gemiddeld, zoals: prima salaris, goede secundaire arbeidsvoorwaarden en flexibel pensioen. Ervaring in de zakelijke dienstverlening is een pre, maar persoonlijkheid, doorzettingsvermogen en klantgerichtheid zijn belangrijker. Je wordt onderdeel van een succesvol team. De komende jaren zullen worden ge kenmerkt door sterke groei en mogelijkheden. Stap aan boord en help ons in het navigeren van de juiste koers in schoonmaken. Ben je geïnteresseerd in deze functie, stuur dan u Stoffels Cleaning t.a.v. de heer E. W. Butz Directeur Postbus 141 4530 AC Temeuzen Voor meer informatie www.stotfeIs.nl CV met sollicitatiebrief binnen 14 dagen naar. 0 O t* 0 IA fe 0 Siloah, voor mensen met een handicap Siloah stichting gehandicaptenzorg Gereformeerde Gemeenten is een zorgaanbieder voor mensen met een handicap binnen de Gereformeerde Gemeenten en de Christelij ke Gereformeerde Kerken. De organisatie heeft een tiental voorzieningen die verspreid in het land zijn gelegen. Aan ongeveer 300 cliënten wordt zorg verleend en 260 mede werkers zijn in dienst van Siloah. De kerntaken van de voorzieningen verschillen onder ling. Zo zijn er een aantal gezinsvervangende tehuizen, centra voor dagactiviteiten, een logeerhuis en een wooncentrum. Tevens wordt thuiszorg en ambulante hulpverlening in de vorm van praktisch pedagogische gezinsbegeleiding (PPG) geboden. Voor de afdeling P&O/salarisadministratie op het hoofdkantoor in Goes zijn wij op zoek naar een De functie De afdeling P&O/salarisadministratie is verantwoordelijk voor de uitvoering van het per soneelswerk en het beheer van de personeelsadministratie Als medewerker P&O/sala- risadministratie verzorgt u de salarisadministratie en registreert u het ziekteverzuim, U voert CAO- en bedrijfsregelingen uit en biedt ondersteuning bij de uitvoering van het personeelsbeleid Functie-eisen U bent in het bezit van een relevant diploma op MBO-niveau en heeft bij voorkeur erva ring met personeelsinformatiesystemen Verder heeft u gevoel voor cijfers en beschikt u over goede communicatieve vaardigheden. U toont initiatief, maar kunt ook goed in teamverband werken. Tenslotte bent u bij voorkeur lid van de Gereformeerde Gemeen ten of een van de andere reformatorische kerken Arbeidsvoorwaarden De arbeidsvoorwaarden voor deze functie zijn conform de CAO Gehandicaptenzorg. Het salarisniveau is afhankelijk van opleiding en ervaring. Meer informatie Voor meer informatie kunt u contact opnemen met mevrouw J S. de Koeyer, coördina tor P&O/salarisadministatie. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen acht dagen na het verschijnen van deze advertentie richten aan de heer J Hoekman, directeur van Siloah stichting gehandicaptenzorg Gereformeerde Gemeenten, Postbus 179, 4460 AD Goes Bezoekadres: Laagewei 3, Goes. Tel. (0113) 27 54 54, fax (0113) 27 54 50. e-mail: .nl gTJTi jpAAMZORG^y ENTADMINISTRATIE De Stichting Provinciale Kraamzorg Entadministratie Zeeland ver leent kraamzorg en draagt zorg voor de uitvoering van het rijkovaccina- tieprogramma van 0-14-jarigen in geheel Zeeland. Onze organisatie is ISO 9002 en HKZ gecertificeerd. De Stichting Provinciale Kraamzorg Entadministratie Zeeland gaan samen met de Verloskundigen Maatschap Goes het Geboortecentrum Zeeland vormen. Februari 2001 zullen wij onze nieuwe huisvesting be trekken aan de Naereboutstraat te Goes. Voor het schoonhouden van dit nieuwe pand zoeken wij huishoudelijk medewerkers (m/v) Gedurende de avonduren - tussen 16.00-20.00 uur - zullen zij huis houdelijke werkzaamheden verrichten in kantoorruimten, toiletten etc. Wij bieden u: Salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO Thuiszorg. Zelfstandig werken. Deelneming aan spaarloon- en premiespaarregeling. Wij vragen personen die: in een team kunnen werken. kennis hebben van en kunnen omgaan met huishoudelijke materialen. handig, netjes, precies en snel kunnen werken, ervaring hebben in het schoonhouden van kantoorruimten. Inlichtingen en sollicitaties: Nadere inlichtingen worden verstrekt door de heer C. H. Priem, hoofd beheer, tel. 0115-249263. Voor een sollicitatieformulier kunt u de afdeling personeelszaken, me vrouw M. L. Dekker-Walrave bellen, tel. 0113-249245 of schrijf een brief. Reacties binnen 14 dagen na plaatsing richten aan de Stichting Provin ciale Kraamzorg Entadministratie Zeeland, Postbus 53, 4460 A3 Goes, onder vermelding van 'sollicitatie' in de linkerbovenhoek van de enveloppe. S M Z - I T wd adres voor IT dienstverlening Trainingen Bedrijfstrainingen Systeembeheer Advisering Detachering Europees Computer rijbewijs SMZ-IT Loskade 15a 4331 HV Middelburg tel; 0118 650365 email: smz-it@smz-it.com PC-Cursussen Onze PC cursussen zijn weer gestart. U kunt weer inschrijven voor onze begeleide zelfstudie cursussen. Onder begeleiding van een vakkundig docent gaat u direct aan de slag. Start doorlopend. Windows 95, 98, NT Word basis vervolg Excel basis vervolg, Access basis vervolg Powerpoint, MS Publisher Frontpage, Outlook MS Internet Explorer MS Project, Corel WordPerfect Corel Quattro Pro PC-Opleidingen Voor systeembeheer bieden wij de volgende opleidingen. A-plus 30 november Windows NT Server (3 dagen) 9 januari 2001 Novell 1 Netware (3 dagen) 20 februari De langere opleidingen worden soms afgesloten met een stage. Bel nu 0118 650365 voor vriibliivende informatie 1 A.C. MOSSELMAN B.V. KRUININGEN Wij zijn een teelt-, opslag- en import exportbedrijf in PLANTUITJES. Wij zoeken ter aanvulling van ons perso neelsbestand een ALLROUND MEDEWERKER zijn taken zullen o.a. bestaan uit: In het oogstseizoen Assistentie op alle fronten (oogsten, inbreng, opslag, etc.) In het afleveringsseizoen Kleinverpakking (met computergestuurde verpakkingsautomaat) Heftruckwerkzaamheden Sorteerwerkzaamheden Buiten het seizoen Ombouwen en repareren materialen en machines en alle verder voorkomende werkzaamheden. Kortom, een veelzijdige functie met zowel samen- als zelfstandig werk, waarbij een flexibele instelling een eerste vereiste is. Schriftelijke sollicitaties te zenden aan: A.C. MOSSELMAN B.V. STATIONSWEG 12 4416 PJ KRUININGEN Stichting Samenwerkingsscholen voor kinderen met leer- en opvoedingsmoei lijkheden in de provincie Zeeland Het bestuur van de Stichting Samenwerkingsscholen voor speciaal onderwijs en voortgezet speciaal onderwijs in Zeeland vraagt met ingang van 1 januari 2001 voor de Toorenvliedtschool (svo-lom) een ADMINISTRATIEF/ HUISHOUDELIJK MEDEWERKER (MA/) voor minimaal 8 uur per week De functie houdt in; Het verrichten van administratieve taken Het verzorgen van de kantine t.b.v. leerlingen en personeel en daarbij behorend voorraadbeheer. De werktijden zijn op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 12.00-14 00 uur. Het gaat om een benoeming van in ieder geval een jaar. Voor meer informatie over de functie kunt u terecht bi] mevr. M de Bruijne, tel. school (0118-613107) of privé (0118-626364). U kunt uw sollicitatiebrief voor 9 december 2000 sturen naar: Bestuur Stichting Samenwerkingsscholen voor speciaal en voortgezet speciaal onderwijs Zeeland p/a Toorenvliedtschool Postbus 439 4330 AK Middelburg 50.00 PER MAN PER DAG 50.00 PER MAN PER DAG 50.00 PER MAN PER DAG DEUREN-RADIATOREN-MEUBILAIR ALLE WANDAFWERKINGEN MUREN-PLAFONDS-RAMEN-KOZIJNEN 0118-59 2717 50.00 PER MAN PER DAG 50,00 PER MAN PER DAG 50,00 PER MAN PER DAG Scheepswerf Van OsYerseke B.V. Ter uitbreiding van ons team zoeken wij: bankwerker inbouwer De bankwerker inbouwmonteur moet een be langrijke schakel worden in het servicepakket van de werf. Wij zoeken hiervoor een duizendpoot die naast de bankwerkerij en inbouwwerkzaamheden bekend is op het terrein van hydrauliek, pneumatiek en klein draaiwerk. Wij bieden een goed salaris en afwisselend werk. Indien u meent over voldoende kennis en inzet te beschikken kunt u vrijblijvend telefonisch of schrif telijk contact opnemen met: Scheepswerf Van OsYerseke B.V. T.a.v. dhr.J. Stuij Dregweg 6 4401 LD Yerseke Telefoon: 01 13-571447 Telefax 01 13-57443 I Installatiebedrijf Gebr. de Hond B.V. 's-Heerenhoek Gebr. de Hond B. V. is een installatiebedrijf dat werkzaamheden verricht op het gebied van c.v.-, loodgieters- en dakbedekkings werkzaamheden. Ter versterking van ons huidige team, zijn wij op korte termijn op zoek naar een, eventueel aanko mend a) ALLROUND C.V. MONTEUR/LOODGIETER b) CV ONDERHOUDSMONTEUR c) CV LOODGIETER HULPMONTEUR Wij bieden U een goed salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden in een enthousiast team. Belangstellenden worden verzocht hun sollicitatie te richten aan: Gebr. de Hond B.V. Heerenstraat 27 4453 AA 's-Heerenhoek. Voor meer informatie over de bovenvermelde functie kunt U contact opnemen met dhr. de Hond, tel.nr.: 0113-351400. De Stichting Sociale Voorzieningen Gehandicapten in West-Zeeuwsch-Viaanderen vraagt op korte termijn voor woonvoorziening "de Okker noot" een: voor 24 uur per week met uitzicht op een vaste aanstel ling na één jaar. In de Okkernoot worden 40 mensen met een verstande lijke handicap ondersteund bij het wonen. Functie-inhoud: 3 Het begeleiden van volwassen mensen met een ver standelijke handicap. Daarnaast organiseert en ver richt u huishoudelijke en/of recreatieve activiteiten op basis van vraaggestuurde zorg Functie-eisen: ~i Een afgeronde MBO-opleiding in de agogische rich ting; 1 Betrokkenheid tot en ervaring met de doelgroep van uit de visie van het ondersteuningsmodel: Bereidheid tot het werken op onregelmatige tijden (bijv. avonden, weekenden en slaapdiensten); In hét bezit zijn van een geldig BE rijbewijs. Arbeidsvoorwaarden conform de CAO Gehandicapten zorg. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ans van Rooijen, directeur, of Tonny Schoone, coördinator van de woonvoorziening, telefoonnummer 0117-401567. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u vóór 5 december 2000 richten aan: Woonvoorziening de Okkernoot, t.a.v. Ans van Rooijen, Prins Bernhardstraat 2, 4507 BE SCHOONDIJKE Verhuurbedrijf Sjaak Moens is reeds 26 jaar toonaangevend in het verhuren van verplaatsbare tijdelijke accommodaties, transport en opslag. Wij hebben vestigingen te Sas van Gent (NL) en Stekene (B). Voor onze vestiging te Sas van Gent zoeken wij met spoed een U dient in het bezit te zijn van een chauffeursdiploma. Ervaring met autolaadkraan is een pre, doch niet vereist (interne opleiding). U kunt reageren indien u vakkennis hebt en gemotiveerd bent om aan onze klanten een zo goed mogelijk product te leveren. Uw sollicitatiebrief met persoonlijke gegevens kunt u richten aan:: Verhuurbedrijf Sjaak Moens B.V. T.a.v. Jan Moens Wervenweg 11 4551 MC Sas van Gent Tel. 0115-472431

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2000 | | pagina 41