PERSONEEL Manager m/v DIT IS NIET ZOMAAR EEN BAAN! PZC Servicemonteurs (m/v) Elektromonteurs (m/v) Installatie Bedrijf Goes bv Voor de afdeling Notabehandeling Zorgverleners zijn wij op zoek naar een ondernemende collega voor de functie van ADMINISTRATIEF MEDEWERKER "Jij bepaalt je grenzen... en dan merk je dat je dat doet voor heel Nederland." r zaterdag 25 november 2000 IBG is als allround installateur voornamelijk werkzaam in de zorg, industrie en onderhoud aan een groot aantal woningen. Wegens recente ontwikkelingen en een goed gevulde orderportefeuille hebben wij per direct plaats voor enkele enthousiaste medewerkers die ons team komen versterken. (afdeling werktuigbouw) Functie-informatie: Tot de dagelijkse werkzaamheden behoren o.a. het plegen van onderhoud, verhelpen van storingen aan uiteenlopende installaties (cv-, koel-, airco- en sanitaire installa ties). U krijgt bij het uitoefenen van de functie de beschikking over een bedrijfsauto. Wij zijn op zoek naar vakmensen die: een opleiding MIT -W E of gelijkwaardig hebben afgerond en bereid zijn tot ver dere studie of een vergelijkbaar ervaringsniveau hebben; ervaring hebben in de installatietechniek; een flexibele instelling hebben, over goede contactuele eigenschappen beschik ken en breed inzetbaar zijn; goed in teamverband kunnen werken en bereid zijn storingsdienst te draaien; een WA-1 certificaat of gelijkwaardig hebben behaald of bereid zijn dit te beha len; in het bezit zijn van een rijbewijs-B. Een afgeronde opleiding CFK-monteur (STEK erkend) is een pre. (afdeling elektra) Functie-informatie: Tot de dagelijkse werkzaamheden behoren het uitvoeren van voorkomend installatie- werk etc. aan uiteenlopende installaties. U krijgt bij het uitoefenen van de functie de beschikking over een bedrijfsauto. Wij zijn op zoek naar vakmensen die: een opleiding MIT -W E of gelijkwaardig hebben afgerond en bereid zijn tot ver dere studie of een vergelijkbaar ervaringsniveau hebben; ervaring hebben in de besturingstechniek; een flexibele instelling hebben, over goede contactuele eigenschappen beschik ken en breed inzetbaar zijn; goed in teamverband kunnen werken een WA-1 certificaat of gelijkwaardig hebben behaald of bereid zijn dit te beha len; in het bezit zijn van een rijbewijs-B. Algemeen >- Voor alle functies geldt een fulltime dienstverband. Op bovengenoemde functies is de CAO voor de Metaal en Techniek van toepas sing. »- Wij bieden een goed salaris gebaseerd op de CAO en afhankelijk van opleiding en ervaring. Goede compensatieregeling voor de storingsdienst. Deelname aan een spaarloonregeling behoort tot de mogelijkheden. Goede studiemogelijkheden. Afwisselend werk binnen een organisatie met een prettige werksfeer. Bent u toe aan een (nieuwe) uitdaging en spreekt één van bovengenoemde functies u aan? Schrijf dan een sollicitatiebrief, e-mailen of bellen kan ook, wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Postbus 19, 4460 AA Goes tel.: 0113-231630, fax 0113-232468, e-mail: iba-bv@Dlanet.nl Uw schriftelijke sollicitatie inclusief curriculum vitae gericht aan de directie zien wij graag binnen twee weken na advertentiedatum tegemoet. De Schuilplaats Het Evangelisch Begeleidings Centrum 'de Schuilplaats' in 't Harde is een intentionele gemeenschap die al 27 jaar vanuit een christelijke levensvisie begeleiding wil bieden. Ze doet dit in nauwe samenwerking met behandelaars binnen en buiten het EBC. Een unieke kans om mensen perspectief in het leven te geven. We zijn op zoek naar een: Kok (m/v) Hierbij gaat het in de eerste plaats om de bereiding van ongeveer 45 maaltijden per dag. Deze functie biedt ook de mogelijkheid om bewoners bij de werkzaamheden te betrekken zodat (arbeids)therapeutische aspecten een rol kunnen spelen. Begeleidster (m/v) Je begeleidt bewoners individueel en in groepsverband. Je werkt mee aan een optimaal begeleidingskllmaat. We verwachten dat je op een HBO-niveau kunt functioneren. Gezien de gehanteerde methodiek en de samenstelling van de teams gaat onze voorkeur uit naar een vrouw. Teamcoördinator (m/v) Je geeft leiding aan het team van één van de centra en vervult de rol van coördinator en stimulator. Je bewaakt het beleid op het gebied van de bewonerszorg, de werkprojecten en de accommodatie. Je geeft uitvoering aan de personele zorg. Een functioneren op HBO-niveau en aantoonbare leidinggevende kwaliteiten en ervaring zijn daarvoor nodig. We zien het werk van het EBC als een diaconale opdracht en deze vorm van hulpverlening als een bijzondere manier van leven. Het EBC verwacht van medewerkers dat ze het werk doen vanuit een persoonlijk geloof in Jezus Christus en bereid zijn op diaconale basis te werken. Dat betekent tegen kost en inwoning en een ziektekostenverzekenng. Voor het overige ben je aangewezen op een vriendenkring en/of een gemeente of kerk. Als je belangstelling hebt kun je contact opnemen met Piet de Jong of Joop Rikkers (0525-6618 33). Schriftelijke sollicitaties naar het bestuur van het EBC, postbus 3, 8084 ZG 't Harde (met vermelding: sollicitatie). Email: schuilplaatsebc@bit.nl. Eeterij Itcdett Wijngaard Wij zijn een restaurant in het centrum van Yerseke, dat een jaar geleden is gestart met haar activitei ten. Op korte termijn zijn wij op zoek naar een Zelfstandig werkend kok (m/v) Voor deze functie vragen wij: - ervaring - een enthousiaste, creatieve instelling - voorkeur SVH-diploma Wij bieden een meer dan prima salaris, alsmede prima toekomstmogelijkheden. Geïnteresseerd, bel of schrijf naar: Nellie Steketee Eeterij In den Wijngaard Wijngaardstraat 16, 4401 CS Yerseke, tel. 0113-576222. Met meer dan 1,8 miljoen verzekerden, ruim 1800 medewerkers, een jaaromzet van ruim 6,5 miljard gulden en veel ambities is CZ op de markt van zorg en verzekeringen een belangrijke landelijke en re gionale spelbepaler. CZ werkt aan de omslag van een traditionele zorgverzekeraar naar een leveran ciervan allerlei diensten in en rond de gezondheids zorg. Een boeiende en ingewikkelde klus, die alleen vruchten afwerpt als de primaire administratieve processen, zoals het inschrijven van verzekerden en de afwerking van nota's en declaraties, tot in de puntjes verzorgd zijn. Daarom zijn we op zoek naar talenten die samen met ons de schouders zetten onder deze primaire processen. De afdeling Notabehandeling Zorgverleners stelt zich onder andere ten doel om op vlotte en juiste wijze de door zorgverleners ingediende declaraties te verwerken. De declaraties worden zo mogelijk electronisch aangeleverd. Dit is ook tegelijk één van de doelstellingen van de afdeling: het in overleg met zorgverleners komen tot electronisch aanleveren in plaats van op papier. Onder de activiteiten van de afdeling vallen naast het verwerken van declaraties van zorgverleners ook het relatiebeheer van de zorgverleners en het verwerken van machtigingsaanvragen van verzekerden. Wat verwachten wij van u? U geeft direct leiding aan drie teamleiders en indirect aan een afdeling van circa 70 medewerkers. Daarnaast ligt in deze functie een grote nadruk op externe contacten met zorgverleners; U bent verantwoordelijk voor een zo optimaal mogelijke procesgang en dienstverle ning en u draagt actief bij aan een goed werkklimaat; U draagt zorg voor een kader waarbinnen ambitieuze doelen kunnen worden behaald; U oriënteert zich pro-actief op administratieve ontwikkelingen in de markt en zoekt doorlopend naar nieuwe mogelijkheden; U participeert actief in beleidsvoorbereiding en in diverse projecten; U heeft een voortrekkersrol bij het stimuleren van projectmatige samenwerking. Wie zoeken wij? U bent een contactvaardige, enthousiaste persoonlijkheid met een afgeronde HBO-opleiding, aangevuld met relevante managementervaring; U heeft het vermogen strategisch beleid te vertalen naar tactisch en operationeel niveau; U heeft ervaring met het leiden en faciliteren van processen van beleids ontwikkeling en u anticipeert op tussentijdse veranderingen; U bent initiatiefrijk, ondernemend en u durft verantwoordelijkheid te nemen-, U realiseert zich dat uw medewerkers de cruciale schakel zijn in de contacten met onze klanten. Vanuit dit besef worden zij door u gestimuleerd in hun persoonlijke ontwikkeling en weet u hen tot goede prestaties te brengen. Wat mag u van CZ verwachten? Een zelfstandige en uitdagende functie binnen een professioneleflexibele en open organisatie met gemotiveerde en deskundige collega's. Onze toppositie in de markt willen we behouden. Onze mensen krijgen alle gelegenheid zich bij CZ te ont plooien. De filosofie van CZ hierbij is dat eigen inbreng en verantwoordelijkheid voor uw individuele ontwikkeling onontbeerlijk is. Daarom bieden wij een prima arbeidsvoorwaardenpakket, aangevuld met trainings- en opleidingsfaciliteiten voor uw persoonlijke ontwikkeling. Is uw interesse gewekt? Als ook u graag onderdeel uitmaakt van CZ, de functie spreekt u aan en u voldoet aan het gestelde profiel, nodigen wij u uit om te reflecteren. Uw schriftelijke reactie kunt u binnen 10 dagen sturen naar CZ, t.a.v. mevrouw A.M.W. Kempees (personeelsadviseur),afdeling HRM, Postbus 4400,4460 CZ GOES (telefoonnummer 0113-27 46 03). E-mail kan ook Marielle.kempees@cz.nl (CZ gebruikt MS Word '97 als tekstverwerker). Wilt u meer weten over de functie, dan kunt u zich wenden tot de heer H. de Potter, directie assistent, telefoonnummer (01x3) 27 46 35. Een psychologisch onderzoek zal tijdens de afrondende.fase deel uitmaken van de selectieprocedure. Meer informatie over C www.cz.nl Onderzoek naar oorzaak en omvang van schaden is het terrein van Hettema Disselkoen B.V., een landelijk opererend, onafhankelijk expertisebureau. Zo'n 200 schade-experts en ondersteunende specialisten werken vanuit vestigingen in Amsterdam, Rotterdam, Apeldoorn, Drachten, Hengelo, Eindhoven, Maastricht en Bergen op Zoom. De holding telt vijf zelfstandig opererende werkmaatschappijen Hettema Disselkoen B.V., HeDex B.V., McLarens Toplis (Nederland) B.V., Toplis Harding Special Services B.V., Onze binnendienst in Bergen op Zoom zoekt een nieuwe collega Ter ondersteuning van de schade-experts hebben wij een binnendienst met drie medewerkers; zij zorgen o.a. voor het aan nemen van de opdrachten en indelen van de agenda voor de expert. Hiervoor onder houd je telefonisch contact met opdracht gevers, verzekerden en tussenpersonen. Daarnaast worden de dossiers aangelegd, rapportages uitgewerkt en is er de contro le op een correcte dossierbehandeling. Overige taken zijn het verzorgen van correspondentie, archiefbeheer en post- behandeling en natuurlijk overige algemene administratieve handelingen. Het betreft hier een fulltime functie. schrift. Onze nieuwe collega is accuraat, initiatiefrijk, stressbestendig en heeft een dienstverlenende instelling. Als medewerker van onze binnendienst zit je op de centrale plek in het schadeproces. Wij bieden je de gelegenheid om daarvoor verdere gerichte opleiding(en) te volgen. Hettema Disselkoen biedt je verder een aantrekkelijk salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Wij zoeken iemand met een oplei ding op MBO-niveau. Daarnaast heb je erva ring met Word for Windows en beheers je de Nederlandse taal goed, zowel in woord als ge- Voor informatie over deze functie kun je contact opnemen met de heer H.C.A.M. Fransen, Vestigingsmanager, telefoon 0164-265165. Uw schrifte lijke sollicitatie met c.v., gericht aan de afdeling Personeelszaken, t.a.v. mevrouw T. Augustinus, kunt u binnen 14 dagen na Hettema Disselkoen verschijnen van dit blad stu- Experts en Taxateurs ren naar onderstaand adres. Hettema Disselkoen B.V., Postbus 9121,1006 AC Amsterdam Rijkswaterstaat speelt al twee eeuwen lang een cruciale rol in de aanleg, het beheer en het onder houd van de Nederlandse infrastructuur. In de loop der tijd is deze rol echter sterk veranderd: stond vroeger slechts het technische aspect centraal, inmiddels is daar de maatschappelijke dimensie bijgekomen. Dat is niet verwonderlijk, gezien de kerntaken van Rijkswaterstaat: de bescherming tegen overstromingen, de zorg voor rijkswegen, rijkswateren en duurzame en bruik bare watersystemen, en het bevorderen van de verkeersveiligheid. In totaal werken er bij Rijkswaterstaat momen teel zo'n 10.000 mensen, verdeeld over zeventien directies. Hoewel hun achtergronden zeer divers zijn, kenmerken onze medewerkers zich door gedegen kennis, een groot verantwoordelijkheids gevoel en respect voor de mening van anderen. Andere aspecten zijn een concurrerend salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden. Dit combineren we met een open werksfeer en doorgroeimogelijkheden. Verder hebben we een uitstekende studiekostenregeling. Kinderopvang, deeltijdwerk en flexibele werktijden vinden we bovendien vanzelfsprekend. Kortom, we bieden u arbeidsvoorwaarden op maat. Voor overige vacatures kunt u kijken op onze internetsite: www.rijkswaterstaat.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Projectleiders v/m MBO'ers (Geo-informatie) Hoofdafdeling Topografische Geo-informatie, 's Heer Arendskerke (Zeeland) Het betreft veelzijdige functies bij de Meet kundige Dienst. Deze is gespecialiseerd in geo-informatie, informatie- en communicatie technologie, en levert daartoe een uitgebreid assortiment producten en diensten. Binnen de dienst wordt productgericht gewerkt en begrip pen als kostenbewustzijn, klantgerichtheid en zakelijkheid staan hoog in 't vaandel. U gaat werken bij de hoofdafdeling Topografische Geo- informatie (TG), verantwoordelijk voor de vervaardiging van producten op het gebied van geo-informatie. Hierbij worden onder andere technieken zoals GPS/INS en remote sensing gebruikt. Bij de vervaardiging wordt vaak gebruik gemaakt van uitbesteding, waarbij de eigen rol een regisserende is. Binnen TG wordt onderscheid gemaakt tussen de afdelingen Basis Geo-informatie en Maatwerk Geo-Informatie. De afdeling Basis Geo-Informatie zoekt twee projectleiders. Wat u gaat doen: Als projectleider geeft u leiding aan inkoop en productie van Geo-informatie. U schakelt als opdrachtgever de particuliere markt in en u hebt visie over hoe dit het beste kan gebeuren. U bent u ervan bewust dat u de Meetkundige Dienst vertegenwoordigt binnen en buiten Rijkswaterstaat. De dynamische Rijkswaterstaat-omgeving biedt u aantrekkelijke kansen om door te stromen. Wat u hebt gedaan: Voor de functie van project leider hebt u een aantoonbaar MBO-werk- en -denkniveau (Geo-informatie). U bent samen- werkingsgericht en een echte netwerker. Salaris: Uw salaris bedraagt maximaal f 5.531,- 2.509) bruto per maand, exclusief 8% vakan tiegeld. Informatie: Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de heer H. Weezepoel, afdeling Basis Geo-Informatie, telefoon (0113) 56 50 00. Sollicitatie: U kunt bij ons op twee manieren solliciteren. Een schriftelijke sollicitatie, voorzien van curriculum vitae, kunt u binnen veertien dagen richten aan RWS-helpdesk, postbus 593, 1200 AN Hilversum, graag onder vermelding van vacaturenummer 201030/PZC op brief en enve lop. Solliciteren per e-mail is ook mogelijk. Stuur een bestand met daarin uw brief en c.v. aan: rwshelpdesk@tmpw.nl Ministerie van Verkeer en Waterstaat Directoraat-Generaal Rijkswaterstaat Aan Molenwater en Zuidsingel in Middelburg is inmiddels begonnen met de oplevering van wooncomplex "Résidence Molenwater". In dit complex zullen zes appartementen worden gehuurd door mensen met een somatische verpleeghuisindicatie. Zij kunnen er gaan wonen met of zonder partner. De zorg die zij nodig hebben valt onder de verantwoording van het nabijgelegen Gasthuis. Er zal 24 uur per etmaal zorg moeten kunnen worden geleverd. Voor de SVRZ als geheel en voor Verpleeghuis 't Gasthuis in het bijzonder gaat het hier om een speciaal project: er is sprake van een volledige scheiding van wonen en zorg. Om het team compleet te maken, zoeken wij een: ►- GEDIPLOMEERDE ZIEKENVERZORGENDE VIG NIVEAU 3 - VOOR 16 UUR PER WEEK -► Er zal worden gewerkt in diensten van 8 en 4 uur. Wat verwachten we van je? Je beschik! over een grote mate van zelfreflectie: kritisch naar jezelf toe. Je weet dat je feedback nodig hebt voor een goed functioneren. Je beseft terdege dat je bij mensen thuis je werk uitoefent en dit komt in je attitude tot uiting. Je zorgt als zelfstandig werkend lid van een team voor continuïteit in het werk Je vindt goede communicatie belangrijk en bovendien ben je ook nog flexibel in |e opstelling t.o.v. werktijden. Kortom: er wordt nogal wat van je gevraagd. Wat bieden wij je? Om te beginnen een unieke werkplek! Bovendien een werk omgeving waarin je bijzonder veel ruimte krijgt om je talenten te ontplooien. Ruimte die wordt begrensd door de bewoners Ruimte waarin je je eigen werkomstandig heden, eigen roostering bijvoorbeeld, zelf vorm kunt geven. Alle ruimte voor een zelfsturend team. Indien nodig wordt scholing aangeboden. Het salaris is ingedeeld in FWG 35, maximaal 4.116,- bruto per maand. Is je interesse gewekt? Schrijf dan een brief met daarin een duidelijke motivatie waarom je graag in deze omgeving zou willen werken Als je nog meer informatie wilt: neem dan contact op met Johan Geerse, manager zorg, 't Gasthuis, tel. 01 18-630630. Je schriftelijke sollicitatie met CV dien je vóór 9 december a.s. te richten aan Lia den Hartog, afdeling P&O van Verpleeghuis 't Gasthuis, Noordpoortplein 2, 4331 RN Middelburg of via e-mail: gasthuis@svrz.nl.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2000 | | pagina 30