£%pirtek IJMVEöt" TECHNICUS Timmerman tfs llimU.lilLl yw» PZC Assurantie-adviseur buitendienst (m/w Bijstandsconsulenten (m/v) WVG-Consulenten (m/v) tempo-team tempo-team Software Engineers Secretaresse P&O (rrt/v) zaterdag 11 november 2000 bij O.B.M. Univé Zeeuws Vlaanderen De Onderlinge Brandwaarborg Maatschappij Univé Zeeuws Vlaanderen, gevestigd te Groede, is op zoek naar een ervaren Buitendienst-adviseur, die tevens de functie van Kantoorbeheerder zou kunnen uitoefenen. Werkomgeving O.B.M. Univé Zeeuws Vlaanderen werkt, samen met de Univé-organisatie, aan de verdere uitbreiding van haar dienstverlening. Bij ons is plaats voor een buitendienstmedewerker die het relatiebeheer voor zijn/haar rekening neemt. Afhankelijk van de interne ontwikkelingen en bij gebleken geschiktheid, is het mogelijk dat de functie wordt uitgebreid met de taken van Kantoorbeheerder. Functie Als Buitendienstadviseur bij O.B.M. Univé Zeeuws Vlaanderen bent u verantwoordelijk voor het beheren en het uitbreiden van ons relatiebestand. U adviseert (potentiële) verzekerden over ons totaalpakket aan brand-, schade- en levensverzekeringen. U wordt hierin bijgestaan door de binnendienst, welke uw agenda beheert en uw afspraken voorbereidt en afhandelt. Profiel Wij zoeken een enthousiaste en ondernemende persoonlijkheid met ruime ervaring in de verzekeringswereld, waaronder enkele jaren in de buitendienst. Uw heeft een opleiding op HBO-niveau. Assurantiekennis blijkt uit minimaal het assurantie B- en bij voorkeur ook het A-diploma (of hiervoor studerend). U heeft een klantgerichte instelling en beschikt over uitstekende contactuele eigenschappen. Uw sociale vaardigheden zijn goed ontwikkeld. U kunt zelfstandig werken en bent bereid om zich in het werkgebied te gaan vestigen. Aanbod Wij bieden een leuke en uitdagende functie, met de mogelijkheid om door te groeien naar de gecombineerde functie van Kantoorbeheerder/Buitendienst medewerker. Daarnaast bieden wij een prima vast salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waarondereen 13e maand, een premievrij pensioen en opleidingsfaciliteiten. Geïnteresseerd? Vindt u dat uw capaciteiten overeenstemmen met wat wij zoeken, stuur dan binnen 14 dagen uw sollicitatiebrief met curriculum vitae naar O.B.M. Univé Zeeuws Vlaanderen, t.a.v. het bestuur. Voorstraat 16,4503 BJ Groede. o.v.v. 'sollicitatie'. Voor meer informatie kunt u zich wenden tot de heer P. Risseeuw, voorzitter, telefoonnummer (0117) 40 12 85. De Onderlinge Brandwaarborg Maat schappij Univé Zeeuws Vlaanderen van 1818 W.A. is een actieve, zelfstandige Onderlinge Verzekerings maatschappij. Onder de naam O.B.M. Univé Zeeuws Vlaanderen biedt zij naast brand- en aanverwante verzekeringen een totaal pakket aan zorg-, schade- en levens verzekeringen, alsmede hypotheken en financiële dienstverlening, voor zowel de particuliere als de zakeljike markt De O.B.M. Univé Zeeuws Vlaanderen is aangesloten bij Univé Verzekerin gen, een landelijke verzekeringsmaat schappij met zo 'n 2300 medewerkers die samen de belangen behartigen van bijna anderhalf miljoen verzekerden. Zowel de O.B.M. Univé Zeeuws Vlaanderen als Univé Verzekeringen worden gekenmerkt door de hoge graad van dienstverlening aan de verzekerden. VERZEKERINGEN JL—4 V/ J Daar plukt de vruchten van! -^^creanetbv Recreanet B.V. is een snelgroeiende consultancyonderneming die zich voornamelijk richt op de recreatiesector. Wegens uitbreiding van onze activi teiten zijn wij met spoed op zoek naar een parttime ADMINISTRATIEF MEDEWERKER m/v Het betreft een functie voor 16-20 uur per week, verdeeld over 3 dagen, waarbij de vrijdag een vaste werkdag is. De werkzaamheden bestaan uit administratieve taken zoals ontvangsten boeken, debiteurenbeheer en de volledige verzorging van post, van gegevensverzameling tot verzending. Beschikt u over een MBO werk- en denkniveau en bent u per december a.s beschikbaar, richt dan uw sollicitatiebrief met CV aan Recreanet B.V., t.a.v. mw. N. IJsebaert, Postbus 1214330 AC Middelburg. Telefoon: 0118-671010 www.recreanet.nlinfo@recreanet.nl Tempo-Team Projecten, een iabet van Tempo-Team, richt zich op het ter beschikking stellen van gespecialiseerd personeel ten behoeve van uitvoeringsorganisaties in de sociale zekerheid. Het betreft functies in de volle breedte van het werkveld, zoals bijstandsconsulenten, juridisch medewerkers, budgetconsulenten, WVG-consulenten etc. Voor diverse Diensten Sociale Zaken in de regio Zuid-West Nederland zijn wij Op zoek naar: Je behandelt aanvragen in het kader tot bovenstaande wetten. Waar nodig van de ABW, IOAW en tOAZ je verwijs je door naar andere instanties, verstrekt informatie en geeft voor- Tevens voer je hercontroles uit op lichting aan burgers met betrekking rechtmatigheid en doelmatigheid. tevens over goede communicatieve en redactionele vaardigheden, Ook voor deze functie ben je flexibel en klantgericht ingesteld. Je hebt ervaring opgedaan in het betreffende vakgebied en je beschikt tevens over goede communicatieve en redactionele vaardigheden. Ook voor deze functie ben je flexibel en klantgericht ingesteld. Stuur dan je sollicitatiebrief en CV. binnen 14 dagen naar: Tempo-Team Projecten T.a.v.Anja Hendriks Nieuwe Ginnekenstraat 38 4811 NS Breda Voor meer informatie kun je ook bellen (076) 533 06 40 www.tempo-team.nl voor uitkeringen m het kader van de WVG Tevens behoren het verrichten adviseren en het afleggen van huisbezoeken tot het takenpakket, je hebt ervaring opgedaan in het betreffende vakgebied en je beschikt Wij rijn op zoek naar kandidaten die beschikken over ruime ervaring in het betreffende vakgebied Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkings vaardigheid, je kunt zelfstandig werken en je hebt kennis van de sociale kaalt Vanzelfsprekend heb je een flexibele Heb je interesse in één van deze functies? PROJECTEN voor mobiele verkoop. Reparatie en onderhoud van hydrau lische slangen binnen eigen rayon. Ambitieuze mensen met LTS/MTS of gelijkwaardig die willen slagen in de verkoop. Werkgebied: West-Brabant - Zeeland. Wij bieden: - verkoop en product-training - goed basissalaris met uitstekende bonusregeling - een nieuwe carrière bij een groeiend internationaal bedrijf Uw schriftelijke sollicitatie kunt u sturen t.a.v. Nick Otten, Slingerweg 5c, 4814 AZ Breda. Tel. 076-5308888. slangen en appendages Bei 0900 - 20.20.990 voor de beste banen in Zeeland 7 dagen per week tussen 9 en 21 uur Timmerman Timmerman is een zelfstandige verze keringstussenpersoon, behorende tot de middelgrote kantoren in de regio. Wij bemiddelen in verzekerin gen, pensioenen, hypotheken en geven spaaradvies. Vanuit ons ultramoderne kantoor te Goes bedienen wij onze relaties in Zeeland en West-Brabant. Wij komen graag op korte termijn in contact met een: verzekeringsadviseur (m/v) ter completering van onze buitendienst. Ben jij: commercieel, representatief, ambitieus, tus sen de 25 en 35 jaar oud en in het bezit van rijbewijs B Wil jij: zelfstandig werken in een jong en dynamisch team tegen een prima salaris en provisiere geling met een auto van de zaak, een pen sioenregeling en een spaarloonregeling Interesse? Stuur uw sollicitatiebrief, pasfoto en c.v. binnen 10 dagen aan Timmerman Timmerman BV t.a.v. J Timmerman, 's Gravenpolderseweg 2, 4462 CG Goes, 0113-233320 P.S. Ben jij momenteel werkzaam in een soortge lijke functie bel ons dan direkt voor het maken van een afspraak voor een oriënterend gesprek. Ons telefoonnummer is 0113-229330 .SÉÉÉpF Hl' i» av Philips Digital Video Systems Camera's Breda is op zoek naar: Functie Je werkt in een multidisciplinair team, volgens een gedefinieerde aanpak, aan de realisering van embedded software voor cameraproducten. En vindt het een uitdaging om via evolutionaire stappen over te schakelen van het huidige Camera Control System naar een nieuw, op ethernet gebaseerd, systeem. Daarnaast vind je het natuurlijk een uitdaging om bedachte concepten om te zetten in concrete software- specificatie en -design, waarbij de implementatie, test en release tot jouw verantwoordelijkheden behoren. Functie-eisen Informatica/Elektrotechniek op HBO- of TU-niveau. Je beschikt over kennis en ervaring met realtime systems, object oriented-design en C of je hebt door middel van een afstudeeropdracht deze ervaring opgedaan. Je bent creatief, doelgericht en beschikt over een uitstekend analytisch vermogen. Uiteraard spreekt het werken in teamverband je aan. Interesse? Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Wim van Diepen, groepsleider software, telefoon (076) 572 15 05, of via Wim.vanDiepen@philips.com. Kijk voor een uitgebreide functiebeschrijving op http:/www.broadcast.philips.com (ldik careers'). Reacties Philips Digital Video Systems Camera's B.V., afdeling Personeelszaken, t.a.v. Hanneke de Bruijn, Kapittelweg 10, 4827 HG Breda, telefoon (076) 572 14 00 of Hanneke.deBruijn@philips.com Philips Digital Video Systems Camera's Breda levert in een sterk competitieve markt de allermodernste camera's voor de professionele broadcast- markt. In meer dan 120 landen werken omroepbedrijven, zoals het NOB en de BBC, met onze digitale videosystemen. In Breda zijn wij verantwoordelijk voor de hele businessketen: van aansturing van de verkooporganisaties in het buitenland tot en met de ontwikkeling,, de productie en de service van de camerasystemen. De afdeling Product Creation Process bestaat uit ongeveer 70 medewerkers, voornamelijk academici en HBO'ers, en ontwikkelt geavanceerde software, elektronica en mechanica voor de nieuwste camera's. Werken bij een van s werelds grootste elektro nicaconcerns doe je niet alleen voor jezelf. Je levert ccn bijdrage aan de kwaliteit van het leven van mensen. Wereldwijd. Met innovatieve technologieën en nieuwe producten. Want Philips staat voor customer satisfaction. En jij? Emergis is een professionele organisatie voor geestelijke gezondheidszorg in Zeeland. Het is één van de grotere werkgevers in Zeeland. Bijna 900 mensen zetten zich dagelijks in voorde circa 6000 mensen die gebruik ma/cens\J van de zorg die Emergis biedt. Zij doen dat op meer dan dertig verschillende locaties verspreid over de provincie. Binnen het secretariaat van de dienst Personeel en Opleiding komt, in verband met een functiewijziging van één^ van de collega's, de functie vacant van voor 26 uur per week. De functie Het secretariaat van de dienst P&O bestaat uit vijf secretaresses die elk hun eigen aandachtsgebied hebben en daarnaast in nauw teamverband met elkaar samenwerken. Het takenpakket bestaat voor een belangrijk deel uit de secretariële ondersteuning van de afdeling opleidingen. Werkzaamheden zijn het notuleren van vergaderingen, voortgangsbewaking, het zelfstandig verzorgen van correspondentie en archivering. Daarnaast bestaat het takenpakket uit specifieke P&O-taken, zoals het regelen van werving- en selectieprocedures, het opstellen van contracten en het administratief verwerken van gegevens met behulp van het personeelsinformatiesysteem Beaufort. Het is een functie met veel persoonlijke en telefonische contacten, zowel intern als extern. Het profiel Wij zoeken een enthousiaste collega met een vooropleiding op Havo-niveau, aangevuld met een afgeronde secretaresseopleiding. Meerdere jaren werkervaring als secretaresse en kennis van het vakgebied P&O zijn nodig voor deze verantwoordelijke functie. Kennis van de gezondheidszorg is een pré. Onze nieuwe collega is goed bekend met Office'97 (Word, Excel, PowerPoint e.d.) en heeft ervaring met een personeelsinformatiesysteem als Beaufort. U bent een teamspeler die zeer zelfstandig kan werken. U bent nauwkeurig, representatief en gericht op dienstverlening aan de klanten van de afdeling. Het aanbod Wij bieden een uitdagende functie en een prettige werksfeer. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO GGZ horen bij deze functie. In het kader van FWG 3.0 wordt de functie momenteel opnieuw gewaardeerd. Uw reactie Wilt u meer informatie over de functie, dan kunt u contact opnemen met de heer F. Willemen, waarnemend hoofd/personeelsadviseur, Het telefoonnummer is 0113 26 7214. Schriftelijke sollicitatie, onder vermelding van vacaturenummer 2000.88 linksboven op de envelop, kunt u vóór 21 november 2000 richten aan Emergis, dienst Personeel en Opleiding, t.a.v. de heer A.C. van Meel, hoofd dienst Personeel en Opleiding, Postbus 253,4460 AR Goes. Het e-mailadres is: p&o@emergis.nl. Kijkt u ook eens op onze website: www.emergis.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op pnjs gesteld. Geestelijke gezondheidszorg bieden dichtbij huis, in heel Zeeland. Samen zoeken naar het beste antwoord op ieders persoonlijke vraag. Mensen behandelen, begeleiden en verzorgen. Deskundig en degelijk. Dat is wat Emergis doet, dagelijks.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2000 | | pagina 52