£%pirtek
IJMVEöt"
TECHNICUS
Timmerman tfs
llimU.lilLl yw»
PZC
Assurantie-adviseur buitendienst (m/w
Bijstandsconsulenten (m/v)
WVG-Consulenten (m/v)
tempo-team
tempo-team
Software Engineers
Secretaresse P&O (rrt/v)
zaterdag 11 november 2000
bij O.B.M. Univé Zeeuws Vlaanderen
De Onderlinge Brandwaarborg Maatschappij Univé Zeeuws
Vlaanderen, gevestigd te Groede, is op zoek naar een
ervaren Buitendienst-adviseur, die tevens de functie van
Kantoorbeheerder zou kunnen uitoefenen.
Werkomgeving
O.B.M. Univé Zeeuws Vlaanderen werkt, samen met de Univé-organisatie, aan
de verdere uitbreiding van haar dienstverlening. Bij ons is plaats voor een
buitendienstmedewerker die het relatiebeheer voor zijn/haar rekening neemt.
Afhankelijk van de interne ontwikkelingen en bij gebleken geschiktheid, is het
mogelijk dat de functie wordt uitgebreid met de taken van Kantoorbeheerder.
Functie
Als Buitendienstadviseur bij O.B.M. Univé Zeeuws Vlaanderen bent u
verantwoordelijk voor het beheren en het uitbreiden van ons relatiebestand.
U adviseert (potentiële) verzekerden over ons totaalpakket aan brand-, schade-
en levensverzekeringen. U wordt hierin bijgestaan door de binnendienst,
welke uw agenda beheert en uw afspraken voorbereidt en afhandelt.
Profiel
Wij zoeken een enthousiaste en ondernemende persoonlijkheid met ruime
ervaring in de verzekeringswereld, waaronder enkele jaren in de buitendienst.
Uw heeft een opleiding op HBO-niveau. Assurantiekennis blijkt uit minimaal
het assurantie B- en bij voorkeur ook het A-diploma (of hiervoor studerend).
U heeft een klantgerichte instelling en beschikt over uitstekende contactuele
eigenschappen. Uw sociale vaardigheden zijn goed ontwikkeld. U kunt
zelfstandig werken en bent bereid om zich in het werkgebied te gaan vestigen.
Aanbod
Wij bieden een leuke en uitdagende functie, met de mogelijkheid om door te
groeien naar de gecombineerde functie van Kantoorbeheerder/Buitendienst
medewerker. Daarnaast bieden wij een prima vast salaris en uitstekende
secundaire arbeidsvoorwaarden, waarondereen 13e maand, een premievrij
pensioen en opleidingsfaciliteiten.
Geïnteresseerd?
Vindt u dat uw capaciteiten overeenstemmen met wat wij zoeken, stuur dan
binnen 14 dagen uw sollicitatiebrief met curriculum vitae naar O.B.M.
Univé Zeeuws Vlaanderen, t.a.v. het bestuur. Voorstraat 16,4503 BJ Groede.
o.v.v. 'sollicitatie'.
Voor meer informatie kunt u zich wenden tot de heer P. Risseeuw,
voorzitter, telefoonnummer (0117) 40 12 85.
De Onderlinge Brandwaarborg Maat
schappij Univé Zeeuws Vlaanderen
van 1818 W.A. is een actieve,
zelfstandige Onderlinge Verzekerings
maatschappij.
Onder de naam O.B.M. Univé Zeeuws
Vlaanderen biedt zij naast brand- en
aanverwante verzekeringen een totaal
pakket aan zorg-, schade- en levens
verzekeringen, alsmede hypotheken en
financiële dienstverlening, voor zowel
de particuliere als de zakeljike markt
De O.B.M. Univé Zeeuws Vlaanderen
is aangesloten bij Univé Verzekerin
gen, een landelijke verzekeringsmaat
schappij met zo 'n 2300 medewerkers
die samen de belangen behartigen van
bijna anderhalf miljoen verzekerden.
Zowel de O.B.M. Univé Zeeuws
Vlaanderen als Univé Verzekeringen
worden gekenmerkt door de hoge
graad van dienstverlening aan de
verzekerden.
VERZEKERINGEN JL—4 V/ J
Daar plukt de vruchten van!
-^^creanetbv
Recreanet B.V. is een snelgroeiende consultancyonderneming die zich
voornamelijk richt op de recreatiesector. Wegens uitbreiding van onze activi
teiten zijn wij
met spoed op zoek naar een parttime
ADMINISTRATIEF MEDEWERKER m/v
Het betreft een functie voor 16-20 uur per week, verdeeld over 3 dagen,
waarbij de vrijdag een vaste werkdag is. De werkzaamheden bestaan uit
administratieve taken zoals ontvangsten boeken, debiteurenbeheer en de
volledige verzorging van post, van gegevensverzameling tot verzending.
Beschikt u over een MBO werk- en denkniveau en bent u per december a.s
beschikbaar, richt dan uw sollicitatiebrief met CV aan Recreanet B.V.,
t.a.v. mw. N. IJsebaert, Postbus 1214330 AC Middelburg.
Telefoon: 0118-671010 www.recreanet.nlinfo@recreanet.nl
Tempo-Team Projecten, een iabet van Tempo-Team, richt zich op het
ter beschikking stellen van gespecialiseerd personeel ten behoeve van
uitvoeringsorganisaties in de sociale zekerheid. Het betreft functies in
de volle breedte van het werkveld, zoals bijstandsconsulenten, juridisch
medewerkers, budgetconsulenten, WVG-consulenten etc.
Voor diverse Diensten Sociale Zaken in de regio
Zuid-West Nederland zijn wij Op zoek naar:
Je behandelt aanvragen in het kader tot bovenstaande wetten. Waar nodig
van de ABW, IOAW en tOAZ je verwijs je door naar andere instanties,
verstrekt informatie en geeft voor- Tevens voer je hercontroles uit op
lichting aan burgers met betrekking rechtmatigheid en doelmatigheid.
tevens over goede communicatieve
en redactionele vaardigheden, Ook
voor deze functie ben je flexibel en
klantgericht ingesteld. Je hebt ervaring
opgedaan in het betreffende
vakgebied en je beschikt tevens over
goede communicatieve en
redactionele vaardigheden. Ook voor
deze functie ben je flexibel en
klantgericht ingesteld.
Stuur dan je sollicitatiebrief en CV.
binnen 14 dagen naar:
Tempo-Team Projecten
T.a.v.Anja Hendriks
Nieuwe Ginnekenstraat 38
4811 NS Breda
Voor meer informatie kun je ook
bellen (076) 533 06 40
www.tempo-team.nl
voor uitkeringen m het kader van de
WVG Tevens behoren het verrichten
adviseren en het afleggen van
huisbezoeken tot het takenpakket, je
hebt ervaring opgedaan in het
betreffende vakgebied en je beschikt
Wij rijn op zoek naar kandidaten die
beschikken over ruime ervaring in
het betreffende vakgebied
Je beschikt over goede mondelinge
en schriftelijke uitdrukkings
vaardigheid, je kunt zelfstandig
werken en je hebt kennis van de
sociale kaalt
Vanzelfsprekend heb je een flexibele
Heb je interesse in één van deze
functies?
PROJECTEN
voor mobiele verkoop. Reparatie en onderhoud van hydrau
lische slangen binnen eigen rayon.
Ambitieuze mensen met LTS/MTS of gelijkwaardig die willen
slagen in de verkoop.
Werkgebied: West-Brabant - Zeeland.
Wij bieden:
- verkoop en product-training
- goed basissalaris met uitstekende bonusregeling
- een nieuwe carrière bij een groeiend internationaal bedrijf
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u sturen t.a.v. Nick Otten,
Slingerweg 5c, 4814 AZ Breda. Tel. 076-5308888.
slangen en appendages
Bei 0900 - 20.20.990
voor de beste banen in Zeeland
7 dagen per week tussen 9 en 21 uur
Timmerman Timmerman is een zelfstandige verze
keringstussenpersoon, behorende tot de middelgrote
kantoren in de regio. Wij bemiddelen in verzekerin
gen, pensioenen, hypotheken en geven spaaradvies.
Vanuit ons ultramoderne kantoor te Goes bedienen
wij onze relaties in Zeeland en West-Brabant.
Wij komen graag op korte termijn in contact met een:
verzekeringsadviseur (m/v)
ter completering van onze buitendienst.
Ben jij: commercieel, representatief, ambitieus, tus
sen de 25 en 35 jaar oud en in het bezit van
rijbewijs B
Wil jij: zelfstandig werken in een jong en dynamisch
team tegen een prima salaris en provisiere
geling met een auto van de zaak, een pen
sioenregeling en een spaarloonregeling
Interesse?
Stuur uw sollicitatiebrief, pasfoto en c.v. binnen 10
dagen aan Timmerman Timmerman BV t.a.v. J
Timmerman, 's Gravenpolderseweg 2, 4462 CG
Goes, 0113-233320
P.S. Ben jij momenteel werkzaam in een soortge
lijke functie bel ons dan direkt voor het maken
van een afspraak voor een oriënterend gesprek.
Ons telefoonnummer is 0113-229330
.SÉÉÉpF
Hl'
i» av
Philips Digital Video Systems Camera's Breda is op zoek naar:
Functie
Je werkt in een multidisciplinair team, volgens een gedefinieerde aanpak, aan de
realisering van embedded software voor cameraproducten. En vindt het een uitdaging
om via evolutionaire stappen over te schakelen van het huidige Camera Control
System naar een nieuw, op ethernet gebaseerd, systeem. Daarnaast vind je het
natuurlijk een uitdaging om bedachte concepten om te zetten in concrete software-
specificatie en -design, waarbij de implementatie, test en release tot jouw
verantwoordelijkheden behoren.
Functie-eisen
Informatica/Elektrotechniek op HBO- of TU-niveau. Je beschikt over kennis en
ervaring met realtime systems, object oriented-design en C of je hebt door
middel van een afstudeeropdracht deze ervaring opgedaan. Je bent creatief,
doelgericht en beschikt over een uitstekend analytisch vermogen. Uiteraard spreekt
het werken in teamverband je aan.
Interesse?
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Wim van
Diepen, groepsleider software, telefoon (076) 572 15 05, of via
Wim.vanDiepen@philips.com. Kijk voor een uitgebreide functiebeschrijving op
http:/www.broadcast.philips.com (ldik careers').
Reacties
Philips Digital Video Systems Camera's B.V., afdeling Personeelszaken, t.a.v.
Hanneke de Bruijn, Kapittelweg 10, 4827 HG Breda, telefoon (076) 572 14 00
of Hanneke.deBruijn@philips.com
Philips Digital Video Systems Camera's Breda levert in een sterk
competitieve markt de allermodernste camera's voor de professionele broadcast-
markt. In meer dan 120 landen werken omroepbedrijven, zoals het NOB en de
BBC, met onze digitale videosystemen. In Breda zijn wij verantwoordelijk voor
de hele businessketen: van aansturing van de verkooporganisaties in het
buitenland tot en met de ontwikkeling,, de productie en de service van de
camerasystemen. De afdeling Product Creation Process bestaat uit ongeveer
70 medewerkers, voornamelijk academici en HBO'ers, en ontwikkelt
geavanceerde software, elektronica en mechanica voor de nieuwste camera's.
Werken bij een van
s werelds grootste elektro
nicaconcerns doe je niet
alleen voor jezelf. Je levert
ccn bijdrage aan de kwaliteit
van het leven van mensen.
Wereldwijd. Met innovatieve
technologieën en nieuwe
producten. Want Philips staat
voor customer satisfaction.
En jij?
Emergis is een professionele organisatie voor geestelijke gezondheidszorg in Zeeland. Het is één van de grotere
werkgevers in Zeeland. Bijna 900 mensen zetten zich dagelijks in voorde circa 6000 mensen die gebruik ma/cens\J
van de zorg die Emergis biedt. Zij doen dat op meer dan dertig verschillende locaties verspreid over de provincie.
Binnen het secretariaat van de dienst Personeel en Opleiding komt, in verband met een functiewijziging van één^
van de collega's, de functie vacant van
voor 26 uur per week.
De functie
Het secretariaat van de dienst P&O bestaat uit vijf secretaresses die elk hun eigen aandachtsgebied hebben
en daarnaast in nauw teamverband met elkaar samenwerken.
Het takenpakket bestaat voor een belangrijk deel uit de secretariële ondersteuning van de afdeling
opleidingen. Werkzaamheden zijn het notuleren van vergaderingen, voortgangsbewaking, het zelfstandig
verzorgen van correspondentie en archivering.
Daarnaast bestaat het takenpakket uit specifieke P&O-taken, zoals het regelen van werving- en
selectieprocedures, het opstellen van contracten en het administratief verwerken van gegevens met behulp
van het personeelsinformatiesysteem Beaufort.
Het is een functie met veel persoonlijke en telefonische contacten, zowel intern als extern.
Het profiel
Wij zoeken een enthousiaste collega met een vooropleiding op Havo-niveau, aangevuld met een afgeronde
secretaresseopleiding. Meerdere jaren werkervaring als secretaresse en kennis van het vakgebied P&O zijn
nodig voor deze verantwoordelijke functie.
Kennis van de gezondheidszorg is een pré.
Onze nieuwe collega is goed bekend met Office'97 (Word, Excel, PowerPoint e.d.) en heeft ervaring met een
personeelsinformatiesysteem als Beaufort.
U bent een teamspeler die zeer zelfstandig kan werken. U bent nauwkeurig, representatief en gericht op
dienstverlening aan de klanten van de afdeling.
Het aanbod
Wij bieden een uitdagende functie en een prettige werksfeer. Goede primaire en secundaire
arbeidsvoorwaarden conform de CAO GGZ horen bij deze functie.
In het kader van FWG 3.0 wordt de functie momenteel opnieuw gewaardeerd.
Uw reactie
Wilt u meer informatie over de functie, dan kunt u contact opnemen met de heer F. Willemen, waarnemend
hoofd/personeelsadviseur, Het telefoonnummer is 0113 26 7214.
Schriftelijke sollicitatie, onder vermelding van vacaturenummer 2000.88 linksboven op de envelop, kunt u
vóór 21 november 2000 richten aan Emergis, dienst Personeel en Opleiding, t.a.v. de heer A.C. van Meel,
hoofd dienst Personeel en Opleiding, Postbus 253,4460 AR Goes. Het e-mailadres is: p&o@emergis.nl.
Kijkt u ook eens op onze website: www.emergis.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op pnjs gesteld.
Geestelijke
gezondheidszorg bieden
dichtbij huis, in heel
Zeeland. Samen zoeken
naar het beste antwoord
op ieders persoonlijke
vraag. Mensen
behandelen, begeleiden en
verzorgen. Deskundig en
degelijk. Dat is wat
Emergis doet, dagelijks.