PERSONEEL
isover
BN DeStem
/■-eyke»hogendoorn groep
grootboekadminïstrateur
NOORDZEE
LOGISTIEK MEDEWERKER
hoofd marketing m/v
iii
's Werelds grootste producent
van isolatiematerialen
heeft een enthousiaste collega nodig voor
haar productielocatie in Etten-Leur
administratief medewerker mtv
Zuidwest-
Nederland bv
GEMEEN
•UbttniiéÜllllfllMI.
MIDDELBURG
senior beleidsadviseur m/v
52
Vacatures ook op Internet: www.pzc.nl
PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT
ZATERDAG 28 OKTOBER 2000
Nr. 1 in isolatie
Isover is de grootste isolatieproducent in de wereld en maakt deel uit van de Franse multinational Saint-Gobain.
Saint-Gobain Isover Benelux B. V. richt zich op de verkoop en productie van glasvlies en minerale wol (glas- en steen wol) voor thermische en akoestische isolatietoepassingen.
Bij Saint-Gobain Isover Benelux B. V. werken 400 medewerkers, verdeeld over de verkoopkantoren in Capelle a/d IJssel en Brussel en de productielocatie in Etten-Leur.
Voor onze productielocatie in Etten-Leur zijn wij op zoek naar
Ervaren analyticus met ambitie
Taken en verantwoordelijkheden:
- controle van geconsolideerde grootboekadministratie ten behoeve van interne en
externe periodieke (management)rapportages;
- coördineren in samenwerking met crediteurenadministratie en afdeling Inkoop van
administratieve afhandeling van lopende bestellingen voor levering van goederen
en/of diensten;
- zelfstandig beheer van inkomende en uitgaande intercompany-betalingen via door
Saint-Gobain ter beschikking gestelde maatwerk-software en beheer van de betref
fende rekening-courant;
- samenstellen van aan Saint-Gobain te presenteren financiële overzichten (maande
lijkse rapportages, budgetten en intercompany-verhoudingen) via bedrijfsspecifieke
rapportage-software;
- vervanging van het Hoofd Financiën bij diens afwezigheid.
Profiel van de geschikte kandidaat:
- hbo werk- en denkniveau (HEAO-BE, SPD);
- minimaal 5 jaar financieel-administratieve werkervaring, waarvan tenminste 2 jaar
als grootboekadministrateur;
- kennis van en ervaring met MS Office (Excel). Kennis van de Franse taal is een pre;
- accurate, initiatiefrijke teamplayer met een sterk analytisch vermogen;
- zelfstandig opererende persoonlijkheid met goede communicatieve- en sociale
vaardigheden.
rftThVi
SAINT-GOBAIN
Geïnteresseerde kandidaten kunnen hun curriculum vitae met begeleidend schrijven
sturen naar Saint-Gobain Isover Benelux b.v., Parallelweg 20, 4902 CN Etten-Leur, t.a.v.
de heer Ed Michels.
Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de heer Leon Voogt, Hoofd
Financiën, telefoon (076) 508 02 72. E-mail: Lvoogt@isover.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
P O Box 57, 4510 AB Breskens (Hld)
Noordzee Breskens bv is een internationaal seorienteerde zeevisgroothandel die sinds 1980
gevestigd is te Breskens. De organisatie bestaat uit 35 medewerkers en richt zich op inkoop,
verpakking, opslag, distnbutie en wereldwijde verkoop van verse vis, schaal- en schelpdieren
Om onze soederenstroom in soede banen te leiden zijn wij op zoek naar
enthousiaste medewerkers die van aanpakken houden om ons expeditie
team te versterken.
In onze geklimatiseerde expeditiehal maakjij samen met je collega's orders
gereed voor verzending, zodat de goederen de volgende dag bij onze
klanten in huis zijn.
Pas jij in ons team?
Je kunt goed zelfstandig werken en samen met je collega's ga je nauwkeurig
en gemotiveerd aan de slag, ben je flexibel en heb je geen '9-5' mentaliteit
en tussen de 17 en 30 jaar, dan pas je misschien wel in ons team!
Heb je interesse in een baan als logistiek medewerker.
Stuur dan je sollicitatiebrief met CV binnen twee weken naar;
Noordzee Breskens bv
Tav: dhr. M. Clarisse
Postbus 57
4510 AB Breskens
De Klerk Accountancy
Accountancy Belastingadviseurs
Badhuisstraat 28
Putbus 5192
4380 KD Vhssingen
Telefoon: 0118-416 961
E-Mail: deklerk.accountant@planer.nl
De Klerk Accountancy is gespecialiseerd in zakelijke dienstverlening en fiscale advisering voor
ondernemers.
Tengevolge van de voortdurende groei van ons cliëntenbestand zijn wij op zoek naar een
20 uur per wee\
De werkzaamheden zullen bestaan uit het coderen van administraties, het verlenen van admini
stratieve bijstand aan en bij cliënten en waar nodig bijspringen op de diverse afdelingen van
onze organisatie.
Opleidingseisen: - PD-boekhouden, MBA, of gelijkwaardig.
- Aantoonbare kennis van computerboekhouden
- Ervaring in een soortgelijke functie strekt tot aanbeveling
Sollicitaties kunt u richten aan ons kantoor t.a.v. De heer J.A. de Klerk A.A.
De stafafdeling Marketing van Uitgeversmaatschappij Zuidwest-Nederland bv stelt zich ten doel de directie en het management van de overige sectoren te
adviseren over ontwikkelingen in de markt, de mogelijkheden van (nieuwe) product/marktcombinaties en een marketingstrategie voor de uitgevers
maatschappij. In totaal zijn binnen de sector Marketing twaalf medewerkers (9,5 fte) werkzaam op de terreinen: marketing services, reclame promotie,
interne communicatie en educatieve dienst.
Wegens het vertrek van het huidige hoofd Marketing zijn wij op korte termijn op zoek naar een fulltime
Het hoofd Marketing is verantwoordelijk voor het ontwikkelen van een succesvol marketing- en promotiebeleid, dat op basis van professionaliteit gedragen
wordt door de sectoren en gericht is op een optimale bediening van de markt. U bent lid van het managementteam van de uitgeversmaatschappij en
rapporteert rechtstreeks aan de algemeen directeur.
Tot het takenpakket behoort o.a.:
Het leiding geven aan de sector Marketing.
Ontwikkelen van marketing- en
communicatieplannen in overleg met de
uitgever en hoofdredactie.
Adviseren en begeleiden van de sectoren bij
het uitvoeren van het productmanagement
binnen de gestelde kaders.
Coördinatie en bewaking van het merk- en
huisstijlbeleid.
Budgettering en opstellen van procedures.
Deelname aan het uitgeversoverleg
BN/DeStem.
Deelname aan een aantal Wegener-brede
overlegorganen.
Wat wordt van de kandidaat verwacht?
Een HBO/academische opleiding met
vakkennis op het gebied van marketing en
communicatie.
Ruime relevante leidinggevende ervaring.
U weet strategisch inzicht en creativiteit te
koppelen aan een pragmatische aanpak.
Beschikkend over uitstekende contactuele
vaardigheden bent u overtuigend als het om
inhoudelijke adviezen gaat, en inspirerend en
taakstellend om de uitvoering van de
marketingactiviteiten te coördineren en
resultaatgericht aan te sturen.
De arbeidsvoorwaarden zijn in overeen
stemming met de zwaarte van de functie.
Uitgeversmaatschappij Zuidwest-Nederland bv
kent een 36-urige werkweek
en prima studiefaciliteiten.
Inlichtingen over deze functie kunt u inwinnen
bij mevrouw H. de Haas-Vis, hoofd Marketing,
te bereiken op telefoonnummer:
076-5 312 427.
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot en met 14
dagen na het verschijnen van deze advertentie
sturen aan Uitgeversmaatschappij Zuidwest-
Nederland bv., t.a.v. de heer D. Verboom (hoofd
P&O), postbus 3229, 4800 MB Breda, of via
e-mail d.verboom@uitg-zwn.nl
Uitgeversmaatschappij Zuidwest-Nederland bv
is de grootste multimedia uitgeverij in het
zuidwesten van Nederland. Onze organisatie
richt zich op de informatiemarkt door middel
van:
BN/DeStem, dagblad voor Zuidwest-Nederland
(heeft een oplage van 165.000 exemplaren).
BN/DeStem Online interactief dagblad
(www.bndestem.nl).
Zuidwest Weekkranten uitgeefster van tien
huis-aan-huisbladen (heeft een gezamenlijke
e van ruim 800.000 stuks per week).
Uitgeversmaatschappij Zuidwest-Nederland bv
maakt deel uit van Wegener nv, de in
Apeldoorn gevestigde beursgenoteerde
onderneming in de informatie-en direct
marketinging industrie.
Uitgeversmaatschappij
Mlllillill
Middelburg,
een ondernemende
stad met hart voor
traditie
De gemeente
Middelburg heeft
verstrekkende toe
komstplannen laten
ontwikkelen door
het stedenbouw
kundig bureau BVR.
Deze zijn verwoord
in de "Kwaliteitsatlas
Middelburg 2030".
De uit die atlas
voortvloeiende
plannen geven een
krachtige impuls
aan de leefbaarheid
van Middelburg!
Door die plannen
groeit Middelburg
uit tot een stad met
nog meer dynamiek
en met veel ruimte
voor vernieuwing.
Een moderne stad,
waar mensen zich
thuis moeten voelen
en waar het uitste
kend werken,
wonen en leven
moet zijn. Bestuur
en medewerkers
werken hard aan de
realisering van de
ambitieuze plan
nen. Er wordt een
beroep gedaan
op de inzet en
creativiteit van de
medewerkers om de
toekomstplannen te
verwezenlijken
De gemeentelijke organisatie bestaat uit de Bestuursdienst en de diensten
Maatschappelijke Zaken, Stadsbeheer en Stadsontwikkeling.
De Bestuursdienst bestaat uit de afdelingen Concernbeleid, Communicatie,
Financiële Zaken, Personeel, Organisatie en Automatisering en Interne Zaken.
Voor de per 1 augustus 2000 gevormde afdeling Concernbeleid zijn wij op zoek
naar een
(BD V-2)
voor 36 uur per week
Functie-informatie:
- u ondersteunt en adviseert het college van B8(W, de gemeentesecretaris en het
managementteam;
- u coördineert projecten. In dit kader bewaakt u de inhoudelijke samenhang
tussen dienstoverstijgende projecten, waaronder de strategische projecten
voortvloeiend uit de "Kwaliteitsatlas", rapporteert hierover zonodig en voert
overleg met projectleiders;
- u signaleert nieuwe ontwikkelingen en zaken die om integrale beleidsontwik
keling en -uitvoering vragen en adviseert hierover gevraagd en ongevraagd
het managementteam. In verband hiermee stelt u kaders op voor beleidsvoor
stellen en toetst u kaders en randvoorwaarden;
- u bent betrokken bij de opstelling van het gemeentelijk beleidsprogramma en
het actualiseren daarvan;
- u adviseert over voorstellen en overeenkomsten met betrekking tot publieke
en private samenwerking;
- u voert overleg en/of onderhandelingen en neemt deel aan werkgroepen, pro
jectgroepen, commissies e.d. binnen en buiten de gemeentelijke organisatie;
- u verricht overige werkzaamheden passend binnen de doelstelling van de
afdeling Concernbeleid en de Bestuursdienst.
Functieprofiel:
Wij vragen een kandidaat met een academische opleiding in de bestuurskundige,
juridische of economische richting, aangevuld met:
- ruime ervaring als beleidsmedewerker in een overheidsorganisatie alsmede
gevoel voor bestuurlijke verhoudingen;
- ervaring met projectmatig werken en vaardigheden om te kunnen werken in regie;
- een generalist met aantoonbare brede belangstelling die met een grote maxe
van creativiteit en inventiviteit, inspirerend en motiverend binnen het bestuur
lijk- ambtelijk spanningsveld kan functioneren;
- zeer goede communicatieve vaardigheden.
Salaris:
- afhankelijk van opleiding en ervaring een aanvangssalaris van minimaal
f 4.516,-- (aanloopschaal 10) en maximaal f 7.937,(functieschaal 11) bruto
per maand;
- doorgroeimogelijkheden, afhankelijk van de personeelsbeoordeling, tot
f 9.045,-- (uitloopschaal 12) bruto per maand.
De salarisverhoging per 1 oktober 2000 van 1,5 is niet in bovenstaande
bedragen verwerkt.
De gemeente kent een systeem van methodische personeelsbeoordeling.
Definitieve waardering van deze functie dient nog plaats te vinden.
Overige arbeidsvoorwaarden:
De gemeente kent een eigentijds personeelsbeleid en uitstekende arbeidsvoor
waarden zoals een 36-urige werkweek, variabele werktijden, de mogelijkheid
voor aan- en verkoop van verlofuren, ruime scholingsfaciliteiten, een verhuiskos
tenregeling, een spaarloonregeling, betaald ouderschapsverlof, gesubsidieerde
kinderopvang, een pc- en fietsregeling en bedrijfsfitness.
Inlichtingen:
Nadere informatie over deze functie kunt u inwinnen bij de heer mr. drs. R.C.
Hessing, directeur Bestuursdienst, telefoon (0118) 675 432 of de heer mr. W.J.
van Kooten, afdelingshoofd Concernbeleid, telefoon (0118) 67 54 84.
Procedure:
- bij de selectieprocedure wordt een vertegenwoordiging van het personeel
betrokken;
- een assessment maakt deel uit van de procedure;
- de gemeente streeft ernaar meer vrouwen, gedeeltelijk arbeidsongeschikten
en personen uit etnische minderheden te benoemen. Zij worden uitdrukkelijk
verzocht te solliciteren;
- u kunt uw sollicitatie voor woensdag 8 november 2000 richten aan het
college van burgemeester en wethouders van Middelburg, t.a.v. mevrouw
M.A.C. Raaijmakers, personeelsconsulent. Postbus 6000, 4330 LA Middelburg
onder vermelding van vacaturenummer 2000/27.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en
ook niet gehonoreerd.
NACHTINPAKKERS
Nachtchauffeur tevens inpakker
VOOR EEN LANGDURIG PROJECT
Het gaat om schoon inpakwerk op een leuke werkplek waar
je in teamverband werkt
De chauffeur haalt de mensen op afgesproken plaatsen op
met een Jobsupportbusje.
De werktijden zijn van 0.D0-7.00 uur, 5 nachten per week.
Op het basis uurloon komt een nachttoeslag van -42
Bij aanmelding voor dit project ontvang je een Free Record
Shop waardecheque!
Er zijn ook mogelijkheden voor ochtend- en middagdienst.
Gravenstraat 1 -4, Middelburg
Tel. 01 18-653133
JOBSUPPORT
is een groeiende en veelzijdige organisatie. Naast staalconstructie-, montage- en reparatiewerk voert het
bedrijf opdrachten uit op het gebied van kunststof pijpleidingsystemen en kunststofverwerking.
Daarnaast verhuurt de -eyke »hogendoorngroep onder andere mobiele kranen, compressoren
en hoogwerkers.
Wij bieden momenteel 2 vacatures:
Amerplastics Europa b.v.b.a.
Wij vragen, voor uitbrèiding van onze vestiging te
Zelzate, een
bediende (m/v)
Gevraagd wordt:
A1-boekhouding: een goede kennis van MS-Office,
alsook een voldoende beheersing van de Franse
en Engelse taal.
Taakomschrijving:
- dagelijkse boekhoudkundige verwerkingen;
- btw-administratie;
- voorbereiding balans;
- algemene projectadministratie.
-eyke»hogendoorn b.v.
Wij vragen, voor onze vestiging in Terneuzen een
administratief medewerker(ster)
Gevraagd wordt:
minimaal MEAO-opleiding, bedrijfsadministratieve
richting en een goede kennis van MS-Office
Taakomschrijving:
- dagelijkse boekhoudkundige verwerkingen;
- btw-administratie;
- voorbereiding balans,
Wij bieden u:
- afwisselend werk;
- goed salaris, afhankelijk van opleiding,
leeftijd en ervaring;
- goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Wij bieden u:
- afwisselend werk;
- goed salaris, afhankelijk van opleiding,
leeftijd en ervaring,
- aanvullende extra-legale voordelen.
Belangstellenden worden gevraagd om vóór 13 november 2000 een handgeschreven
sollicitatiebrief, met curriculum vitae te richten aan dhr. L. de Baan.
Amerplastics BVBA -eyke»hogendoorn bv
Kanaalstraat 17 Postbus 7
9060 ZELZATE 4530 AA TERNEUZEN
Tl. 09/342.30.70 Tel. 0115/644.600