PERSONEEL isover BN DeStem /■-eyke»hogendoorn groep grootboekadminïstrateur NOORDZEE LOGISTIEK MEDEWERKER hoofd marketing m/v iii 's Werelds grootste producent van isolatiematerialen heeft een enthousiaste collega nodig voor haar productielocatie in Etten-Leur administratief medewerker mtv Zuidwest- Nederland bv GEMEEN •UbttniiéÜllllfllMI. MIDDELBURG senior beleidsadviseur m/v 52 Vacatures ook op Internet: www.pzc.nl PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 28 OKTOBER 2000 Nr. 1 in isolatie Isover is de grootste isolatieproducent in de wereld en maakt deel uit van de Franse multinational Saint-Gobain. Saint-Gobain Isover Benelux B. V. richt zich op de verkoop en productie van glasvlies en minerale wol (glas- en steen wol) voor thermische en akoestische isolatietoepassingen. Bij Saint-Gobain Isover Benelux B. V. werken 400 medewerkers, verdeeld over de verkoopkantoren in Capelle a/d IJssel en Brussel en de productielocatie in Etten-Leur. Voor onze productielocatie in Etten-Leur zijn wij op zoek naar Ervaren analyticus met ambitie Taken en verantwoordelijkheden: - controle van geconsolideerde grootboekadministratie ten behoeve van interne en externe periodieke (management)rapportages; - coördineren in samenwerking met crediteurenadministratie en afdeling Inkoop van administratieve afhandeling van lopende bestellingen voor levering van goederen en/of diensten; - zelfstandig beheer van inkomende en uitgaande intercompany-betalingen via door Saint-Gobain ter beschikking gestelde maatwerk-software en beheer van de betref fende rekening-courant; - samenstellen van aan Saint-Gobain te presenteren financiële overzichten (maande lijkse rapportages, budgetten en intercompany-verhoudingen) via bedrijfsspecifieke rapportage-software; - vervanging van het Hoofd Financiën bij diens afwezigheid. Profiel van de geschikte kandidaat: - hbo werk- en denkniveau (HEAO-BE, SPD); - minimaal 5 jaar financieel-administratieve werkervaring, waarvan tenminste 2 jaar als grootboekadministrateur; - kennis van en ervaring met MS Office (Excel). Kennis van de Franse taal is een pre; - accurate, initiatiefrijke teamplayer met een sterk analytisch vermogen; - zelfstandig opererende persoonlijkheid met goede communicatieve- en sociale vaardigheden. rftThVi SAINT-GOBAIN Geïnteresseerde kandidaten kunnen hun curriculum vitae met begeleidend schrijven sturen naar Saint-Gobain Isover Benelux b.v., Parallelweg 20, 4902 CN Etten-Leur, t.a.v. de heer Ed Michels. Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de heer Leon Voogt, Hoofd Financiën, telefoon (076) 508 02 72. E-mail: Lvoogt@isover.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. P O Box 57, 4510 AB Breskens (Hld) Noordzee Breskens bv is een internationaal seorienteerde zeevisgroothandel die sinds 1980 gevestigd is te Breskens. De organisatie bestaat uit 35 medewerkers en richt zich op inkoop, verpakking, opslag, distnbutie en wereldwijde verkoop van verse vis, schaal- en schelpdieren Om onze soederenstroom in soede banen te leiden zijn wij op zoek naar enthousiaste medewerkers die van aanpakken houden om ons expeditie team te versterken. In onze geklimatiseerde expeditiehal maakjij samen met je collega's orders gereed voor verzending, zodat de goederen de volgende dag bij onze klanten in huis zijn. Pas jij in ons team? Je kunt goed zelfstandig werken en samen met je collega's ga je nauwkeurig en gemotiveerd aan de slag, ben je flexibel en heb je geen '9-5' mentaliteit en tussen de 17 en 30 jaar, dan pas je misschien wel in ons team! Heb je interesse in een baan als logistiek medewerker. Stuur dan je sollicitatiebrief met CV binnen twee weken naar; Noordzee Breskens bv Tav: dhr. M. Clarisse Postbus 57 4510 AB Breskens De Klerk Accountancy Accountancy Belastingadviseurs Badhuisstraat 28 Putbus 5192 4380 KD Vhssingen Telefoon: 0118-416 961 E-Mail: deklerk.accountant@planer.nl De Klerk Accountancy is gespecialiseerd in zakelijke dienstverlening en fiscale advisering voor ondernemers. Tengevolge van de voortdurende groei van ons cliëntenbestand zijn wij op zoek naar een 20 uur per wee\ De werkzaamheden zullen bestaan uit het coderen van administraties, het verlenen van admini stratieve bijstand aan en bij cliënten en waar nodig bijspringen op de diverse afdelingen van onze organisatie. Opleidingseisen: - PD-boekhouden, MBA, of gelijkwaardig. - Aantoonbare kennis van computerboekhouden - Ervaring in een soortgelijke functie strekt tot aanbeveling Sollicitaties kunt u richten aan ons kantoor t.a.v. De heer J.A. de Klerk A.A. De stafafdeling Marketing van Uitgeversmaatschappij Zuidwest-Nederland bv stelt zich ten doel de directie en het management van de overige sectoren te adviseren over ontwikkelingen in de markt, de mogelijkheden van (nieuwe) product/marktcombinaties en een marketingstrategie voor de uitgevers maatschappij. In totaal zijn binnen de sector Marketing twaalf medewerkers (9,5 fte) werkzaam op de terreinen: marketing services, reclame promotie, interne communicatie en educatieve dienst. Wegens het vertrek van het huidige hoofd Marketing zijn wij op korte termijn op zoek naar een fulltime Het hoofd Marketing is verantwoordelijk voor het ontwikkelen van een succesvol marketing- en promotiebeleid, dat op basis van professionaliteit gedragen wordt door de sectoren en gericht is op een optimale bediening van de markt. U bent lid van het managementteam van de uitgeversmaatschappij en rapporteert rechtstreeks aan de algemeen directeur. Tot het takenpakket behoort o.a.: Het leiding geven aan de sector Marketing. Ontwikkelen van marketing- en communicatieplannen in overleg met de uitgever en hoofdredactie. Adviseren en begeleiden van de sectoren bij het uitvoeren van het productmanagement binnen de gestelde kaders. Coördinatie en bewaking van het merk- en huisstijlbeleid. Budgettering en opstellen van procedures. Deelname aan het uitgeversoverleg BN/DeStem. Deelname aan een aantal Wegener-brede overlegorganen. Wat wordt van de kandidaat verwacht? Een HBO/academische opleiding met vakkennis op het gebied van marketing en communicatie. Ruime relevante leidinggevende ervaring. U weet strategisch inzicht en creativiteit te koppelen aan een pragmatische aanpak. Beschikkend over uitstekende contactuele vaardigheden bent u overtuigend als het om inhoudelijke adviezen gaat, en inspirerend en taakstellend om de uitvoering van de marketingactiviteiten te coördineren en resultaatgericht aan te sturen. De arbeidsvoorwaarden zijn in overeen stemming met de zwaarte van de functie. Uitgeversmaatschappij Zuidwest-Nederland bv kent een 36-urige werkweek en prima studiefaciliteiten. Inlichtingen over deze functie kunt u inwinnen bij mevrouw H. de Haas-Vis, hoofd Marketing, te bereiken op telefoonnummer: 076-5 312 427. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot en met 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie sturen aan Uitgeversmaatschappij Zuidwest- Nederland bv., t.a.v. de heer D. Verboom (hoofd P&O), postbus 3229, 4800 MB Breda, of via e-mail d.verboom@uitg-zwn.nl Uitgeversmaatschappij Zuidwest-Nederland bv is de grootste multimedia uitgeverij in het zuidwesten van Nederland. Onze organisatie richt zich op de informatiemarkt door middel van: BN/DeStem, dagblad voor Zuidwest-Nederland (heeft een oplage van 165.000 exemplaren). BN/DeStem Online interactief dagblad (www.bndestem.nl). Zuidwest Weekkranten uitgeefster van tien huis-aan-huisbladen (heeft een gezamenlijke e van ruim 800.000 stuks per week). Uitgeversmaatschappij Zuidwest-Nederland bv maakt deel uit van Wegener nv, de in Apeldoorn gevestigde beursgenoteerde onderneming in de informatie-en direct marketinging industrie. Uitgeversmaatschappij Mlllillill Middelburg, een ondernemende stad met hart voor traditie De gemeente Middelburg heeft verstrekkende toe komstplannen laten ontwikkelen door het stedenbouw kundig bureau BVR. Deze zijn verwoord in de "Kwaliteitsatlas Middelburg 2030". De uit die atlas voortvloeiende plannen geven een krachtige impuls aan de leefbaarheid van Middelburg! Door die plannen groeit Middelburg uit tot een stad met nog meer dynamiek en met veel ruimte voor vernieuwing. Een moderne stad, waar mensen zich thuis moeten voelen en waar het uitste kend werken, wonen en leven moet zijn. Bestuur en medewerkers werken hard aan de realisering van de ambitieuze plan nen. Er wordt een beroep gedaan op de inzet en creativiteit van de medewerkers om de toekomstplannen te verwezenlijken De gemeentelijke organisatie bestaat uit de Bestuursdienst en de diensten Maatschappelijke Zaken, Stadsbeheer en Stadsontwikkeling. De Bestuursdienst bestaat uit de afdelingen Concernbeleid, Communicatie, Financiële Zaken, Personeel, Organisatie en Automatisering en Interne Zaken. Voor de per 1 augustus 2000 gevormde afdeling Concernbeleid zijn wij op zoek naar een (BD V-2) voor 36 uur per week Functie-informatie: - u ondersteunt en adviseert het college van B8(W, de gemeentesecretaris en het managementteam; - u coördineert projecten. In dit kader bewaakt u de inhoudelijke samenhang tussen dienstoverstijgende projecten, waaronder de strategische projecten voortvloeiend uit de "Kwaliteitsatlas", rapporteert hierover zonodig en voert overleg met projectleiders; - u signaleert nieuwe ontwikkelingen en zaken die om integrale beleidsontwik keling en -uitvoering vragen en adviseert hierover gevraagd en ongevraagd het managementteam. In verband hiermee stelt u kaders op voor beleidsvoor stellen en toetst u kaders en randvoorwaarden; - u bent betrokken bij de opstelling van het gemeentelijk beleidsprogramma en het actualiseren daarvan; - u adviseert over voorstellen en overeenkomsten met betrekking tot publieke en private samenwerking; - u voert overleg en/of onderhandelingen en neemt deel aan werkgroepen, pro jectgroepen, commissies e.d. binnen en buiten de gemeentelijke organisatie; - u verricht overige werkzaamheden passend binnen de doelstelling van de afdeling Concernbeleid en de Bestuursdienst. Functieprofiel: Wij vragen een kandidaat met een academische opleiding in de bestuurskundige, juridische of economische richting, aangevuld met: - ruime ervaring als beleidsmedewerker in een overheidsorganisatie alsmede gevoel voor bestuurlijke verhoudingen; - ervaring met projectmatig werken en vaardigheden om te kunnen werken in regie; - een generalist met aantoonbare brede belangstelling die met een grote maxe van creativiteit en inventiviteit, inspirerend en motiverend binnen het bestuur lijk- ambtelijk spanningsveld kan functioneren; - zeer goede communicatieve vaardigheden. Salaris: - afhankelijk van opleiding en ervaring een aanvangssalaris van minimaal f 4.516,-- (aanloopschaal 10) en maximaal f 7.937,(functieschaal 11) bruto per maand; - doorgroeimogelijkheden, afhankelijk van de personeelsbeoordeling, tot f 9.045,-- (uitloopschaal 12) bruto per maand. De salarisverhoging per 1 oktober 2000 van 1,5 is niet in bovenstaande bedragen verwerkt. De gemeente kent een systeem van methodische personeelsbeoordeling. Definitieve waardering van deze functie dient nog plaats te vinden. Overige arbeidsvoorwaarden: De gemeente kent een eigentijds personeelsbeleid en uitstekende arbeidsvoor waarden zoals een 36-urige werkweek, variabele werktijden, de mogelijkheid voor aan- en verkoop van verlofuren, ruime scholingsfaciliteiten, een verhuiskos tenregeling, een spaarloonregeling, betaald ouderschapsverlof, gesubsidieerde kinderopvang, een pc- en fietsregeling en bedrijfsfitness. Inlichtingen: Nadere informatie over deze functie kunt u inwinnen bij de heer mr. drs. R.C. Hessing, directeur Bestuursdienst, telefoon (0118) 675 432 of de heer mr. W.J. van Kooten, afdelingshoofd Concernbeleid, telefoon (0118) 67 54 84. Procedure: - bij de selectieprocedure wordt een vertegenwoordiging van het personeel betrokken; - een assessment maakt deel uit van de procedure; - de gemeente streeft ernaar meer vrouwen, gedeeltelijk arbeidsongeschikten en personen uit etnische minderheden te benoemen. Zij worden uitdrukkelijk verzocht te solliciteren; - u kunt uw sollicitatie voor woensdag 8 november 2000 richten aan het college van burgemeester en wethouders van Middelburg, t.a.v. mevrouw M.A.C. Raaijmakers, personeelsconsulent. Postbus 6000, 4330 LA Middelburg onder vermelding van vacaturenummer 2000/27. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en ook niet gehonoreerd. NACHTINPAKKERS Nachtchauffeur tevens inpakker VOOR EEN LANGDURIG PROJECT Het gaat om schoon inpakwerk op een leuke werkplek waar je in teamverband werkt De chauffeur haalt de mensen op afgesproken plaatsen op met een Jobsupportbusje. De werktijden zijn van 0.D0-7.00 uur, 5 nachten per week. Op het basis uurloon komt een nachttoeslag van -42 Bij aanmelding voor dit project ontvang je een Free Record Shop waardecheque! Er zijn ook mogelijkheden voor ochtend- en middagdienst. Gravenstraat 1 -4, Middelburg Tel. 01 18-653133 JOBSUPPORT is een groeiende en veelzijdige organisatie. Naast staalconstructie-, montage- en reparatiewerk voert het bedrijf opdrachten uit op het gebied van kunststof pijpleidingsystemen en kunststofverwerking. Daarnaast verhuurt de -eyke »hogendoorngroep onder andere mobiele kranen, compressoren en hoogwerkers. Wij bieden momenteel 2 vacatures: Amerplastics Europa b.v.b.a. Wij vragen, voor uitbrèiding van onze vestiging te Zelzate, een bediende (m/v) Gevraagd wordt: A1-boekhouding: een goede kennis van MS-Office, alsook een voldoende beheersing van de Franse en Engelse taal. Taakomschrijving: - dagelijkse boekhoudkundige verwerkingen; - btw-administratie; - voorbereiding balans; - algemene projectadministratie. -eyke»hogendoorn b.v. Wij vragen, voor onze vestiging in Terneuzen een administratief medewerker(ster) Gevraagd wordt: minimaal MEAO-opleiding, bedrijfsadministratieve richting en een goede kennis van MS-Office Taakomschrijving: - dagelijkse boekhoudkundige verwerkingen; - btw-administratie; - voorbereiding balans, Wij bieden u: - afwisselend werk; - goed salaris, afhankelijk van opleiding, leeftijd en ervaring; - goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Wij bieden u: - afwisselend werk; - goed salaris, afhankelijk van opleiding, leeftijd en ervaring, - aanvullende extra-legale voordelen. Belangstellenden worden gevraagd om vóór 13 november 2000 een handgeschreven sollicitatiebrief, met curriculum vitae te richten aan dhr. L. de Baan. Amerplastics BVBA -eyke»hogendoorn bv Kanaalstraat 17 Postbus 7 9060 ZELZATE 4530 AA TERNEUZEN Tl. 09/342.30.70 Tel. 0115/644.600

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2000 | | pagina 52