<3 Werk/ Tènce <f® NORTH neckermann ERVAREN CONSTRUCTIEBANKWERKERS LEERLING CONSTRUCTIEBANKWERKERS (minimaal opleiding VB O-metaal) LASSERS/BRANDERS t.b.v. Caissonreparatie ERVAREN FREZERS/KOTTERAARS ERVAREN DRAAIERS ADMINISTRATIEF MEDEWERKSTER (voor ca. 4 halve dagen per week) Assistent Controller (m/v) uitzendbureau Schipper Accountants Systeembeheerder M/V 50 Jj Vacatures ook op Internet: www.pic.nl PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 28 OKTOBER 2000 NOTARISKANTOOR VERHAEGEN VERHAEGEN Handboogstraat 4 - Postbus 20 - 45 15 ZG IJzendijke Tel. 01 17-301558 - Fax 01 17-301859 Vanwege toenemende werkzaamheden, sterke groei en verdere uitbouw van ons kantoor zoeken wij een: (AANKOMEND) NOTARISKLERK (M/V) met (bijna) voltooide opleiding tot notarisklerk en een: ADMINISTRATIEF MEDEWERKER (M/V) met bij voorkeur een afgeronde MEAO-opleiding Wij zijn: een kantoor met 10 enthousiaste medewerkers, waaronder 5 juristen en I no tarisklerk, met veel aandacht voor goede communicatie met cliënten en mede werkers en een prettige en collegiale werksfeer; een kantoor dat laagdrempelig is en wij zijn werkzaam op de diverse rechtsge bieden, zoals ondernemings-, familie- en onroerend-zakenrecht en estate-plan ning; aangesloten bij de Stichting Zeeuws-Vlaams Notariaat, die ongeveer 6x per jaar cursussen organiseert o.l.v.-diverse professoren en docenten over uiteen lopende onderwerpen. Wij bieden: ruime gelegenheid tot (bij)scholing en het volgen van cursussen; een omgevfng waarin zelfstandig kan worden gewerkt met een goede honore ring; parttime is bespreekbaar. Voor nadere inlichtingen kunt u contact opnemen met Mr Eric Verhaegen: tel. 01 17-301558 (kantoor) of 01 17-389421 (privé). Uw geschreven solliciatie met c.v. kunt u binnen 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie zenden aan boven genoemd adres. Labrtijère Staalbouw Ampèreweg 4 4338 PT Middelburg Tel. 0118-623651 Een reeds meer dan 50 jaar bestaand bedrijf, gespecialiseerd in het leveren, vervaardigen en monteren van constructies uitgevoerd in staal, RVS of alu minium en werktuigbouwkundig onderhoud. Wegens uitbreiding van de activiteiten zijn wij op zoek naar En i.v.m. de overname van MSM, welke per 1 jan. 2001 naar onze nieuwe bedrijfshal verhuist, zijn wij op zoek naar: Tevens zoeken wij: Wij bieden een aantrekkelijke en uitdagende baan binnen een onder nemend en dynamisch bedrijf, dat inzet en prestatie weet te waarde ren, middels een goede salariëring en secundaire arbeidsvoorwaar den. Uw schriftelijke sollicitatie binnen 7 dagen aan bovenstaand adres, t.a.v. de directie. North Safety Products Europe B.V. is het Europese distributiecentrum van North Safety Products USA. De Middelburgse vestiging heeft ongeveer 100 personeelsleden en een omzet van ca 60 miljoen gulden. NSP Europe houdt zich bezig met het ontwikkelen, produceren en vermarkten van persoonlijke beschermingsmiddelen. In verband met uitbreiding van de activiteiten binnen de financiële en IT groep willen wij ons team graag uitbreiden met een: Hij/zij zal rechtstreeks rapporteren aan de Controller. Functie-omschrijving: - Het maandelijks verzorgen van financiële en managementrapporten. - Assisteren bij de maand- en jaarafsluitingen. - Voorbereiden en opzetten van maand- en jaarbudgetten. - Opstellen van actuele cijfers versus budget en corrigerende maatregelen voorstellen. - Assisteren bij alle voorkomende financiële en fiscale onderwerpen. - Optimaliseren van de administratieve organisatie en het aanscherpen van de interne controlemaatregelen. - Projecten waaronder kostenoptimalisaties. - Diverse ad-hoc analyses en activiteiten. Functie-eisen: - Bedrijfseconomische opleiding op minimaal HEAO-niveau. - Minimaal twee jaar ervaring in een industriële omgeving. - Sterke affiniteit met ERP-pakketten. - Excellente communicatieve vaardigheden, met name ook in de Engelse taal. - Teamplayer met een pro-actieve attitude. - Het zich thuisvoelen in een dynamische omgeving - Gewend te werken met spreadsheets en databases. Voor aanvullende informatie kunt u telefonisch contact opnemen met J. W. Rouwendal, telefoon 0118-656439. Mocht je interesse hebben in deze functie, dan kun je (vóór 1 november) schrijven naar: North Safety Products Europe B.V. t.a.v. dhr. J.W. Rouwendal Postbus 5016 4330 KA Middelburg e-mail: jwr@northsafety.nl Meer dan 100.000 cliënten wachten op uw komst voor informatie over de fiscale wijzigingen in 2001. Hiervoor en voor uitbreiding van onze portefeuille, vragen wij met spoed: Financieel Adviseurs m/v die na een interne opleiding, welke in samenwerking met gerenommeerde banken en verzekeraars wordt gegeven, financiële analyses gaan maken met als doel de verkoop van onze producten. Tevens zijn wij in het bezit van een unieke database. Deze functie is zowel fulltime, halftime als parttime in te vullen. Bij een fulltime functie behoort een inkomen van f 70.000,- tot f 150.000,- of méér tot de mogelijkheden. Bent u die representatieve adviseur, ouder dan 23 jaar met een flinke dosis doorzettingsvermogen die zelfstandig kan werken en vindt u het daarnaast prettig om een baan te hebben waarin u uw eigen tijd kunt indelen, dan nodigen wij u uit om direct te reageren. U kunt uw sollicitatie met c.v sturen of E-mailen naar onderstaand adres. Voor meer informatie kunt u ons bellen op 030 657 24 44 of onze website bezoeken. Happy Service Financieel Advies T.a.v. De Directie Postbus 187, 3980 CD Bunnik http:/www.happy service.nl E-mail: info@happyservice.nl Happy Service Happy Service Verzekeringen NV: f I II I I I 1 1 A I V I t 1 Pensioenen, Hypotheken, Financieringen. (Studie) Verzekeringen en overige financiële dienstverlening De Stichting Ouderenzorg Kapelle heeft in exploitatie zorgcentrum "Cederhof", alsmede een groot aantal seniorenwoningen in de gemeente Ka pelle. Voor het nieuw te openen Woonzorgcomplex "de We- mel" te Wemeldinge zoeken wij contact met sollicitanten voor de functie van Zorgcoördinator m/v voor 20 uur per week. Als zorgcoordinator bent u belast met de coördinatie van de zorg- en dienstverlening en verantwoordelijk voor een efficiënte en actieve uitvoering hiervan. U doet verslag en legt verantwoording af aan de zorgmanager van zorgcentrum "Cederhof". In uw functie als zorg coördinator fungeert u als aanspreekpunt voor het woonzorgcomplex en zijn bewoners, waarbij u in samen werking met de in "de Wemel" participerende zorgverle ningsinstellingen zorgdraagt voor een efficiënte uitvoe ring van de afgesproken zorgplannen. Indien u beschikt over een afgeronde A-.A.B.- of HBO-V opleiding, en beschikt over aantoonbare ervaring, het liefst in een soortgelijke functie, bent u mogelijk voor "de Wemel" de geschiktste kandidaat. De aan de functie gerelateerde arbeidsvoorwaarden zijn geregeld in de CAO voor verpleeg- en verzorginghuizen. Een taak- en functiebeschrijving wordt u op verzoek toe gezonden. Voor aanvullende informatie kunt u zich wenden tot dhr. E. de Jong, directeur van de Stichting Ouderenzorg Ka pelle, cel. nr. 01 13 342710. Schriftelijke sollicitaties, voorzien van CV, kunt u binnen 14 dagen zenden aan: Stichting Ouderenzorg Kapelle Dhr. E. de Jong Cederlaan 9 4421 BZ Kapelle. mm Veiligheidscertificaat ■■I Wist u dat het tegenwoordig op de techni sche bedrijven verplichte veiligheidcertificaat; het VVA/VCA-certificaat snel viaTènce! te behalen is. Werk jij of zoek je werk in de techniek en je hebt dit diploma nog niet. kom dan voor vrijblij vende informatie langs op onze vestiging te Mid delburg of bel 0118-629658. Productiemedewerkers m/v ^■i Voor verschillende relaties in Vlissingen- Oost zijn wij, continu op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde productiemedewerkers in het bezit van hel veiligheidsdiploma. Het instandhouden van het productieproces in ploegenverband zal in hoofdzaak jouw verantwoordelijkheid zijn. Dit voor zowel korte als voor langere tijd. Neem voor meer informatie contact op met de vestiging Mid delbug tel. 0118-629658. Horecamedewerkers m/v ■■1 Voor een relatie in Domburg zijn wij op zoek naar een medewerker in de bediening en een medewerker in de keuken. Het betreft werk voor een langere periode. Werktijden zijn in overleg. Voor meer informatie kunt u terecht bij Marjan Eist tel. 0118-629658. Loketmedewerker m/v Voor een relatie in Vlissingen zijn wij op zoek naar een loketmedewerker, het betreft werk voor 40 upw. De werkzaamheden bestaan o.a. uit het verzorgen van formulieren-handelingen aan het loket, de telefoon beantwoorden en archiveren. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de vestiging Vlissingen tel. 0118-415059. mm www.tence.nl Lange Geere 12, 4331 LX Middelburg Telefoon 0118-629658 VI issin een@ tence. nl Sint Jacobspassage 2, 4381 EL Vlissingen Telefoon 0118-415059 AdvieS OAZ Advies is een middelgroot adviesbureau met een sterke positie in Zuidwest-Nederland. Het pakket van diensten van OAZ is breed: Bedrijfsadvisering, Personeelsmanagement, Opleiding Training en Subsidie-advies. Door de nauwe samenwerking met Schipper Accountants strekt die deskundigheid zich uit over de gehele bedrijfsvoering. De zeer brede dienstverlening volgens de formule van deskundigheid, ervaring en klantgerichtheid zorgt voor een groeiend relatiebestand. Steeds meer ondernemers weten OAZ Advies te vinden en te waarderen. AÏBEIOSBEMIDDEUNOSrèteüNNtNG A 91CG16 Voor onze eigen organisatie zoeken wij een allround: ADMINISTRATEUR (M/V) FULLTIME De functie: In deze brede functie levert u een belangrijke bijdrage aan een goede interne administratieve organisatie. U maakt begrotingen en jaarrekeningen en u zorgt voor goede managementinformatie.Tevens verzorgt u de gehele administratie (in KING) en bent u verantwoordelijk voor de facturatie. Het invoeren van deze gegevens behoort ook tot uw taken. Op het gebied van de interne organisatie, zoals huisvesting, automatisering en kantoorbenodigdheden, neemt u een aantal taken over van de directie. Voor zover mogelijk bent u de afdeling Bedrijfsadvies behulpzaam bij berekeningen en eventuele rapportages. Naast uw aanwezigheid bij het coördinatorenoverleg geeft u leiding aan een tweetal secretaresses. Gevraagd wordt: minimaal MBO/HBO niveau; ervaring in een vergelijkbare, zelfstandige functie; uitstekend cijfermatig inzicht en analytisch vermogen; initiatiefrijk en organisatorisch vermogen; pragmatische en flexibele instelling; goede communicatieve en leidinggevende vaardigheden. OAZ biedt haar medewerkers: dynamische en zelfstandige functies; goede pnmaire en secundaire arbeidsvoorwaarden; een informele en prettige werkomgeving, waarin adviseurs vanuit verschillende disciplines met elkaar samenwerken. Informatie en sollicitatie: Voor meer informatie over deze verantwoordelijke functie kunt u contact opnemen met de heer J.J. Koeman, telef oon: 0113-256600. Uw sollicita tiebrief plus CV kunt u sturen naar: OAZ Advies, ter a ttentie van S. van W ijngaarden, Schaepmanstraat 214463 SC GoesE-mailen kan ook: svwijng aarden@oaz.nl. ACCOUNTANTS EN Een bedrijf is 20 goed als de mensen die er werken. Dat geldt zeker voor een postorderbedrijf als Neckermann, waar de mensen het belangrijkste kapitaal zijn. Neckermann BV is een bloeiende onderneming die deel uitmaakt van het Duitse concern Karstadt-Quelle. Deze organisatie telt ruim 121.000 werknemers en behoort tot de grootste handelsondernemingen in Europa. Neckermann biedt via de dikke catalogus en Internet een assortiment aan van zo'n 40.000 artikelen. Dit gaat van kleding en schoenen tot wasmachines en stereo installaties. Voor de activiteiten in Nederland en België heeft Neckermann één organisatie met verschillende vestigingen in beide landen. In totaal werken daar ruim duizend medewerkers. Dagelijks komen bij de "verkoopkantoren" in Terneuzen en het Belgische Temse duizenden bestellingen binnen. Vanuit onze expeditiecentra in St. Jansteen, Vogelwaarde en Meer (B) worden de bestellingen verzendklaar gemaakt en binnen 24 uur bij de klant afgeleverd. Dit logistieke proces van inslag, opslag, orderpicking en verzending wordt door automatisering ondersteund. Binnen de afdeling Logistiek is door uitbreiding ruimte voor een Voor 40 uur per week Logistiek medewerkers en leidinggevenden gebruiken diverse computersystemen voor het beheren van de voorraad. Deze geven precies aan waar een product zich bevindt, bijvoorbeeld dat het artikel binnenkomt, in opslag is of wordt verzonden. Maar dit werkt alleen als de medewerkers de juiste gegevens invullen. Jij leidt de gebruikers van Helas op om met het specifieke programma om te gaan. Daarnaast zie je als helpdesk het oplossen van soft- en hardware problemen als een uitdaging. Je onderhoudt contacten met softwareleveranciers en de divisie Informatie en Communicatie Technologie om het systeem continu te controleren en te verbeteren. Wie zoeken we? Je hebt een MBO-opleiding, richting informatica afgerond en kent het Microsoft Office 97 pakket op je duimpje. Ervaring met (Warehouse) Management Systemen en beheersing van de Duitse taal zijn pluspunten. Je bent flexibel ingesteld en met jouw communicatieve vaardigheden is het makkelijk om vragen over computers en randapparatuur te beantwoorden. Jij helpt iedereen vriendelijk en eenvoudig op weg! Herken je jezelf in dit profiel? Dan ben jij de systeembeheerder die wij zoeken. Naast een passend salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden biedt Neckermann een prettige werkomgeving met gelijkgestemde collega's, Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met de heer T. Bracke, telefoon: 0114-318813 Heb je interesse? Stuur dan je sollicitatiebrief met C.V. binnen twee weken naar Neckermann BV, postbus 342, 4560 AH Hulst, t.a.v. mevrouw W. van Langevelde. Een psychologische test maakt deel uit van de sollicitatieprocedure. Geslechtendijk 10 4564 BP St. Jansteen

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2000 | | pagina 50