hoezo?
M
PERSONEEL
SPD-Zeeland
een nieuwe uitdaging
Administratief medewerker
V/M
hoezo?
U neemt uw werk zeer
serieus
Uitzendbureau
CHEF INTERNE ZAKENVIM
Maatschappelijk werker m/v
48 Vacatures ook op internet: www.pzc.nl powered by JobTrack.nl I
PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT
ZATERDAG 26 AUGUSTUS 20QQ
De "ganze"stad Goes (35.600 inwoners) ligt in
het centrum van Zeeland, aan de Oosterschelde
De stad vormt samen met zeven omliggende i
H dorpen de gemeente Goes. Goes vervult de 1
H centrumfunctie voor de regio, die ruim 100.000 I
inwoners telt en biedt een breed scala aan voor- I
zieningen op gebieden als onderwijs, huisvesting, I
detailhandel, de gezondheidszorg, (water)sport, S
I cultuur en recreatie. Voor verdere informatie over
f de gemeente, zie onze internetsite www.goes.nl. M
Voor ons kantoor in Middelburg zoeken wij een
(voor 20 uur per week)
Ben jij die enthousiaste en flexibele persoonlijkheid
met gevoel voor mode en computerkennis?
Wil jij meegroeien met een dynamisch en
toekomstgericht bedrijf? Stuur dan, zo spoedig
mogelijk, je reactie met pasfoto naar:
T.a.v. Mw. C. Kooij
Markt 53-B
4331 LK Middelburg
of naar: info@hoezo.nl
ZEEUWSE VOLKSUNIVERSITEIT
De nieuwe programmagids is uit!
Seizoen 2000-2001
CURSUSSEN OVER VELE
ONDERWERPEN IN HEEL ZEELAND
ZVU-leden krijgen de programmagids,
direct bij het verschijnen, toegezonden.
U kunt de programmagids gratis ophalen of
aanvragen bij het ZVU-bureau,
Spanjaardstraat 514331 EP Middelburg,
tel. 0118-634800 of fax 0118-626789.
e-mailadres: vu-zeel1 @csnet.nl
www.volksuniversiteit.nl
Doelstelling
"De Stichting
OosterscheWertekenhuizen is een
dynamische organisatie die
er naar streeft om voortdurend
de kwaliteit van de zorg^qgr
ha^r p^Jiénten op het hoogst
«-mogelijke niveau te brengen en
te houden.
Structuur
De Stichting
Oosterscheldeziekenhuizen met
1200 medewerkers en een capaci-
tejtj/an 364 bedden verdeeld
over de locaties Goes en
Zierikzee biéöt vrijwel alle
medische specialismen.
Een fusie met Ziekenhuis
Walcheren wordt voorbereid.
Goede werkplek
Om gezamelijk het gestelde doel
te bereiken schept de Stichting
Oosterscheldeziekenhuizen
voorwaarden waardoor de
medewerkers met plezier kutmen
werkea«n goede mogelijkh&en
krijgenq-ich te ontplooien
De werkplek beeldvormende
technieken maakt deel uit van
het Medisch Facilitair Cluster.
De werkplek bestaat uit 50
medewerkers in diverse discipli
nes waaronder radiodiagnostiek
laboranten, administratief mede
werkers en archiefmedewerkers.
Voor de Werkplek Beeldvormende Technieken zoeken wij een
administratief medewerker
Het betreft een dienstverband voor 32 uur per week, voor minimaal
een half jaar, ter vervanging tijdens zwangerschapsverlof.
Vacaturenummer 728.
Functie-informatie
De administratief medewerker is
samen met zijn/haar collega's
verantwoordelijk voor het registreren
en het maken van afspraken voor
röntgenonderzoeken. Dit gebeurt in
het automatiseringsprogramma.
Tevens ontvangt de medewerker de
patiënten, geeft informatie over een
onderzoek en verzorgt de voorko
mende
administratie. Ook is de medewerker
verantwoordelijk voor het ordenen
van de fotomappen en het bezorgen
hiervan op de betreffende werkplek.
Wij zoeken een kandidaat die:
beschikt over een afgeronde
opleiding op havo-niveau;
bekend is met geautomatiseerde
gegevensverwerking, bij voorkeur
met DIV-programmatuur;
in het bezit is van het diploma
medische terminologie;
in staat is zich te verplaatsen in de
patiënt en de aanvrager,
over goede contactuele
eigenschappen beschikt en zowel
in teamverband als zelfstandig
kan werken,
accuraat en ordelijk kan werken.
ook onder hoge tijdsdruk;
op correcte wijze kan omgaan met
vertrouwelijke gegevens van mede
werkers en patiënten.
Wij bieden
Een aanstelling onder voorwaarden
van de CAO Ziekenhuizen.
Salariëring volgens FWG schaal 30
(minimaal 2750,- en
maximaal 4093,-). Definitieve
indeling op basis van FWG 3.0 volgt.
Interesse?
Informatie is te verkrijgen bij
de heer W.J. Lubbers,
werkplekmanager, telefoonnummer:
0113 - 234 367
Alleen als aan alle eisen wordt vol
daan, kunnen sollicitaties gericht
worden aan de Stichting
Oosterscheldeziekenhuizen,
t.a.v. de werkplek Personeel,
bestemmingsnummer 94,
Postbus 106, 4460 BB Goes onder
vermelding van het vacaturenummer.
Sluitingsdatum: 4 september 2000
OOSTERSCHELDEZIEKENHUIZEN
mensen aan het werk voor mensen
Een bedrijf is zo goed als de
mensen die er werken. Dat
geldt zeker voor een postorder
bedrijf als Neckermann, waar
de mensen het belangrijkste
kapitaal zijn. Neckermann BV
is een bloeiende onderneming
die deel uitmaakt van het
Duitse postorderconcern
Karstadt-Quelle.
Deze organisatie telt
ruim 121.000 werknemers
en behoort tot de grootste
handelsondernemingen in
Europa. Neckermann biedt
via de dikke catalogus en
Internet een assortiment aan
van duizenden artikelen. Dit
gaat van kleding en schoenen
tot wasmachines, personal
computers en stereo
installaties.
De medewerkers van Neckermann in Terneuzen ondersteunen de verkoop
activiteiten in Nederland. Hier bevindt zich de afdeling Technische Service
Logistiek, die onderdeel is van de divisie Fullfilment. Deze divisie onderhoudt
contacten met de klant, verkoopt producten, biedt service bij storingen en
geeft antwoord op de meest uiteenlopende vragen.
De afdeling Technische Service Logistiek is wegens interne promotie op zoek
naar een enthousiaste
m/v
Voor 40 uur per week
Met jouw technische kennis help je klanten via de telefoon eenvoudig op
weg bij onder andere het gebruiken of repareren van apparatuur. Ook geef
je uitgebreide productinformatie vooraf. Je voelt precies aan wanneer het
gaat om service of techniek. De vragen beantwoord je zelfstandig waarbij
alles draait om kwaliteit. Nadat klanten jou hebben gebeld, leggen ze de
hoorn tevreden neer.
Wie zoeken we?
Je bent in het bezit van een HAVO/MBO-diploma en je hebt technische en/of
verkoopervaring, bij voorkeur op het gebied van elektrische huishoudelijke
artikelen en amusements elektronica, zoals k.t.v., audio, personal computers
e.d.. Je kunt omgaan met de computer en de programma's Word en Excel
Met jouw commerciële en communicatieve vaardigheden en praktijkgerichte
instelling lukt het je om iedere klant te woord te staan en te helpen.
Herken je jezelf in dit profiel? Dan ben jij wellicht de Servicemedewerker die
wij zoeken. Naast een passend salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
biedt Neckermann een prettige werkomgeving met gelijkgestemde collega's.
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met de heer
R. Martens, telefoon: 0115 - 640686
Heb je interesse? Stuur dan je sollicitatiebrief met C.V. binnen twee weken
naar Neckermann Nederland BV, Handelspoort 1, 4538 BN Terneuzen, t.a.v.
mevrouw J.A.A. Wevers, Hoofd Personeelszaken.
Een psychologische test maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
neckermann nederland b.v.
Handelspoort 1
4538 BN Terneuzen
Y E S m YERSEKE ENGINE SERVICES BV
Wegens uitbreiding van onze werkzaamheden
in ons bedrijf zijn wij op zoek naar
enthousiaste monteurs
Hulpmonteur
Leerling/aankomend dieselmonteur
Ervaren dieselmonteur
Ons bedrijf is gespecialiseerd in
onderhoud, reparatie en revisie van
Caterpillar dieselmotoren
Indien U belangstelling hebt voor deze functies
kunt U schriftelijk of telefonisch solliciteren.
Bellen 's avonds na 20.00 uur
Yerseke Engine Services b.v.
Breeweg 23 4401 BN YERSEKE
Tel. 0113-576100 fax 0113-576101
E-mail: yersekeenginezeelandnet.nl
Service and Trading Caterpillar engines and generators sets
zoekt voor verschillende relaties in
heel Zeeland
Productiemedewerkers m/v
vanaf 16 jaar
(hoge verdiensten mogelijk)
Heftruckchauffeurs
met certificaat
Vrachtwagenchauffeurs
met CCVB
Beplatingsmedewerkers
Administratief medewerksters
(met Intercedente achtergrond)
Voor informatie kunt u bellen met de volgende
telefoonnummers: Kantoor 0118-628325,
Ingrid Wanders 06-24604423 of John van
Breugelen 06-25028991 of u kunt zich tijdens
kantooruren laten inschrijven op de Vlasmarkt
34 te Midddelburg.
4
CO
Wij zijn op zoek naar een
voor 36 uur per week.
DE AFDELING
De afdeling interne zaken levert een breed pakket facilitaire diensten en streeft er naar,
inspelend op relevante ontwikkelingen, dit pakket voortdurend te verbeteren. De afdeling
valt, als stafafdeling, rechtstreeks onder de gemeentesecretaris. Momenteel heeft de afde
ling 17,4 formatieplaatsen en zijn er 34 medewerk(st)ers werkzaam. De afdeling bestaat
uit de bureaus post- en archiefzaken, huishoudelijke dienst en tekstservice.
Als afdelingschef geeft u leiding aan een enthousiast team, dat in goede samenwerking de
taken wil vervullen. U neemt het voortouw bij de ontwikkeling van beleid op terreinen als
huisvesting, telecommunicatie, inkoop, (digitale) informatievoorziening en archiefbeheer.
U treedt op als hoofd bedrijfshulpverlening.Tevens bent u verantwoordelijk voor de
bedrijfsvoering en het financieel management
WIE ZOEKEN WIJ
U bent een enthousiaste en inspirerende persoon die beschikt over een HBO werk- en
denkniveau. Wij denken aan een opleiding in de richting van facilitair managemenlTevens
heeft u ervaring of affiniteit met genoemde werkzaamheden. U bent een sterke, even
wichtige en open persoonlijkheid en u beschikt over aantoonbare leidinggevende kwalitei
ten. U kunt zich zowel schriftelijk als mondeling helder uitdrukken.
ONS AANBOD
Het salaris bedraagt maximaal 7.937,00 bruto per maand. Daarnaast kunt u gebruik
maken van onze studiefaciliteitenregeling, het pc-privé project, de flexibele arbeidstijden
regeling en een gunstige hypotheekregeling.Verder bieden wij u de mogelijkheid tot kinder
opvang en betaald ouderschapsverlof.
De functie wordt nog definitief beschreven en gewaardeerd.
DE PROCEDURE
Informatie. Informatie over de functie kunt u verkrijgen bij mevfOuwT.P. Jopse-de Jonge,
waarnemend chef van de afdeling interne zaken, telefoon 0113-249619 of bij de heer
C.G.M. Maas, gemeentesecretaris, telefoon 0113-249602.
Sollicitatie. Uw brief dient u voor woensdag 6 september 2000 te richten aan burge
meester en wethouders van Goes, Postbus 2118,4460 MC GOES, onder vermelding van
vacaturenummer 2260.01
De sollicitatiegesprekken vinden plaats op maandag 18 september 2000; wij verzoeken
u hiermee rekening te houden. Bij de selectieprocedure zijn twee commissies betrokken.
Een psychologisch onderzoek kan deel uit maken van de selectieprocedure.
Voorkeursbeleid. Wij streven naar een organisatie die een afspiegeling vormt van de
samenleving. Arbeidsgehandicapten, vrouwen en leden van etnische minderheidsgroepen
die voldoen aan de functie-eisen verzoeken wij daarom nadrukkelijk te solliciteren.
Ill Acquistie naar aanleiding von deze advertentie stellen wij met op prijs
vw
Een instelling voor ambulante dienst- en hulpverlening voor mensen
met een handicap vraagt voor de afdeling Hulpverlening
wegens uitbreiding werkpakket een
voor 32 uur per week
in de functie van zorgconsulent/projectmedewerker
voor mensen met een verstandelijke handicap
Functie-informatie:
Er wordt gewerkt vanuit de wensen en mogelijkheden van de cliënten en
hun omgeving, waarbij versterking van hun positie voorop staat. De func
tie bestaat uit 2 hoofdbestanddelen, namelijk zorgconsulent en project
medewerker.
Als zorgconsulent bent u ondermeer verantwoordelijk voor:
informatie en advies;
in kaart brengen van de hulpvraag;
ondersteunen en begeleiden bij het samenstellen van het gewenste
zorgarrangement en bemiddelen bij het realiseren daarvan;
onderhandelen bij de "zorginkoop" via het persoonsgebonden budget
(PGB).
Als projectmedewerker richt uw aandacht zich bovendien op het onder
steunen van projecten, zoals het terugdringen van de wachtlijst, het re
aliseren van individuele woonwensen, maar ook van groepsinitiatieven.
Belangrijke punten zijn hierbij:
Het matchen van ouders en kinderen, om tot een hechte initiatief
groep te komen;
Het ondersteunen bij het realiseren van de woning en eventuele aan
passingen;
Het ondersteunen bij het realiseren van de zorgverlening;
Deskundige ondersteuning bieden met betrekking tot huurcontracten,
huursubsidie verbouwings- en inrichtingssubsidie etc.
Het betreft een vacature voor de provincie Zeeland.
Vacaturenummer DV/012.
Functie-eisen:
een relevante HBO-opleiding
een klantgerichte en dienstverlenende attitude;
vaardigheid in het onderhandelen en bij voorkeur ervaring in het sa
menstellen van zorgarrangementen;
kennis op het gebied van huursubsidies, verbouwings- en inrich
tingssubsidies,
deskundigheid op het gebied van coördineren, initiëren van activitei
ten en het stimuleren van mensen en groepen;
in het bezit van een auto en rijbewijs B.
Arbeidsvoorwaarden:
Het salaris bedraagt min. 3821,- en max. 5427,- bruto per
maand bij een 36-urige werkweek. De arbeidsvoorwaarden zijn con
form de CAO-welzijnswerk;
Het betreft een aanstelling van een jaar met daarna uitzicht op een
vast dienstverband.
Informatie over de functie is te verkrijgen bij mevrouw K. Boonstra,
hoofd dienstverlening. Zij is hiervoor bereikbaar op woensdag van
13.00 uur - 17.00 uur (0118-615051). U kunt ook onze website bezoe
ken (www.SDd-zeeland.nh.
Uw sollicitatie dient binnen 10 dagen na het verschijnen van deze ad
vertentie in ons bezit te zijn.
U kunt uw sollicitatie richten aan SPD-Zeeland, t.a.v. mevrouw C. A. J-
Moison (hoofd Personeelszaken), Postbus 174, 4330 AD Middelburg.
Gelieve het vacaturenummer in uw sollicitatie te vermelden.
Gelieve geen acquisitie te plegen naar aanleiding van deze advertentie.