hoezo? M PERSONEEL SPD-Zeeland een nieuwe uitdaging Administratief medewerker V/M hoezo? U neemt uw werk zeer serieus Uitzendbureau CHEF INTERNE ZAKENVIM Maatschappelijk werker m/v 48 Vacatures ook op internet: www.pzc.nl powered by JobTrack.nl I PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 26 AUGUSTUS 20QQ De "ganze"stad Goes (35.600 inwoners) ligt in het centrum van Zeeland, aan de Oosterschelde De stad vormt samen met zeven omliggende i H dorpen de gemeente Goes. Goes vervult de 1 H centrumfunctie voor de regio, die ruim 100.000 I inwoners telt en biedt een breed scala aan voor- I zieningen op gebieden als onderwijs, huisvesting, I detailhandel, de gezondheidszorg, (water)sport, S I cultuur en recreatie. Voor verdere informatie over f de gemeente, zie onze internetsite www.goes.nl. M Voor ons kantoor in Middelburg zoeken wij een (voor 20 uur per week) Ben jij die enthousiaste en flexibele persoonlijkheid met gevoel voor mode en computerkennis? Wil jij meegroeien met een dynamisch en toekomstgericht bedrijf? Stuur dan, zo spoedig mogelijk, je reactie met pasfoto naar: T.a.v. Mw. C. Kooij Markt 53-B 4331 LK Middelburg of naar: info@hoezo.nl ZEEUWSE VOLKSUNIVERSITEIT De nieuwe programmagids is uit! Seizoen 2000-2001 CURSUSSEN OVER VELE ONDERWERPEN IN HEEL ZEELAND ZVU-leden krijgen de programmagids, direct bij het verschijnen, toegezonden. U kunt de programmagids gratis ophalen of aanvragen bij het ZVU-bureau, Spanjaardstraat 514331 EP Middelburg, tel. 0118-634800 of fax 0118-626789. e-mailadres: vu-zeel1 @csnet.nl www.volksuniversiteit.nl Doelstelling "De Stichting OosterscheWertekenhuizen is een dynamische organisatie die er naar streeft om voortdurend de kwaliteit van de zorg^qgr ha^r p^Jiénten op het hoogst «-mogelijke niveau te brengen en te houden. Structuur De Stichting Oosterscheldeziekenhuizen met 1200 medewerkers en een capaci- tejtj/an 364 bedden verdeeld over de locaties Goes en Zierikzee biéöt vrijwel alle medische specialismen. Een fusie met Ziekenhuis Walcheren wordt voorbereid. Goede werkplek Om gezamelijk het gestelde doel te bereiken schept de Stichting Oosterscheldeziekenhuizen voorwaarden waardoor de medewerkers met plezier kutmen werkea«n goede mogelijkh&en krijgenq-ich te ontplooien De werkplek beeldvormende technieken maakt deel uit van het Medisch Facilitair Cluster. De werkplek bestaat uit 50 medewerkers in diverse discipli nes waaronder radiodiagnostiek laboranten, administratief mede werkers en archiefmedewerkers. Voor de Werkplek Beeldvormende Technieken zoeken wij een administratief medewerker Het betreft een dienstverband voor 32 uur per week, voor minimaal een half jaar, ter vervanging tijdens zwangerschapsverlof. Vacaturenummer 728. Functie-informatie De administratief medewerker is samen met zijn/haar collega's verantwoordelijk voor het registreren en het maken van afspraken voor röntgenonderzoeken. Dit gebeurt in het automatiseringsprogramma. Tevens ontvangt de medewerker de patiënten, geeft informatie over een onderzoek en verzorgt de voorko mende administratie. Ook is de medewerker verantwoordelijk voor het ordenen van de fotomappen en het bezorgen hiervan op de betreffende werkplek. Wij zoeken een kandidaat die: beschikt over een afgeronde opleiding op havo-niveau; bekend is met geautomatiseerde gegevensverwerking, bij voorkeur met DIV-programmatuur; in het bezit is van het diploma medische terminologie; in staat is zich te verplaatsen in de patiënt en de aanvrager, over goede contactuele eigenschappen beschikt en zowel in teamverband als zelfstandig kan werken, accuraat en ordelijk kan werken. ook onder hoge tijdsdruk; op correcte wijze kan omgaan met vertrouwelijke gegevens van mede werkers en patiënten. Wij bieden Een aanstelling onder voorwaarden van de CAO Ziekenhuizen. Salariëring volgens FWG schaal 30 (minimaal 2750,- en maximaal 4093,-). Definitieve indeling op basis van FWG 3.0 volgt. Interesse? Informatie is te verkrijgen bij de heer W.J. Lubbers, werkplekmanager, telefoonnummer: 0113 - 234 367 Alleen als aan alle eisen wordt vol daan, kunnen sollicitaties gericht worden aan de Stichting Oosterscheldeziekenhuizen, t.a.v. de werkplek Personeel, bestemmingsnummer 94, Postbus 106, 4460 BB Goes onder vermelding van het vacaturenummer. Sluitingsdatum: 4 september 2000 OOSTERSCHELDEZIEKENHUIZEN mensen aan het werk voor mensen Een bedrijf is zo goed als de mensen die er werken. Dat geldt zeker voor een postorder bedrijf als Neckermann, waar de mensen het belangrijkste kapitaal zijn. Neckermann BV is een bloeiende onderneming die deel uitmaakt van het Duitse postorderconcern Karstadt-Quelle. Deze organisatie telt ruim 121.000 werknemers en behoort tot de grootste handelsondernemingen in Europa. Neckermann biedt via de dikke catalogus en Internet een assortiment aan van duizenden artikelen. Dit gaat van kleding en schoenen tot wasmachines, personal computers en stereo installaties. De medewerkers van Neckermann in Terneuzen ondersteunen de verkoop activiteiten in Nederland. Hier bevindt zich de afdeling Technische Service Logistiek, die onderdeel is van de divisie Fullfilment. Deze divisie onderhoudt contacten met de klant, verkoopt producten, biedt service bij storingen en geeft antwoord op de meest uiteenlopende vragen. De afdeling Technische Service Logistiek is wegens interne promotie op zoek naar een enthousiaste m/v Voor 40 uur per week Met jouw technische kennis help je klanten via de telefoon eenvoudig op weg bij onder andere het gebruiken of repareren van apparatuur. Ook geef je uitgebreide productinformatie vooraf. Je voelt precies aan wanneer het gaat om service of techniek. De vragen beantwoord je zelfstandig waarbij alles draait om kwaliteit. Nadat klanten jou hebben gebeld, leggen ze de hoorn tevreden neer. Wie zoeken we? Je bent in het bezit van een HAVO/MBO-diploma en je hebt technische en/of verkoopervaring, bij voorkeur op het gebied van elektrische huishoudelijke artikelen en amusements elektronica, zoals k.t.v., audio, personal computers e.d.. Je kunt omgaan met de computer en de programma's Word en Excel Met jouw commerciële en communicatieve vaardigheden en praktijkgerichte instelling lukt het je om iedere klant te woord te staan en te helpen. Herken je jezelf in dit profiel? Dan ben jij wellicht de Servicemedewerker die wij zoeken. Naast een passend salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden biedt Neckermann een prettige werkomgeving met gelijkgestemde collega's. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met de heer R. Martens, telefoon: 0115 - 640686 Heb je interesse? Stuur dan je sollicitatiebrief met C.V. binnen twee weken naar Neckermann Nederland BV, Handelspoort 1, 4538 BN Terneuzen, t.a.v. mevrouw J.A.A. Wevers, Hoofd Personeelszaken. Een psychologische test maakt deel uit van de sollicitatieprocedure. neckermann nederland b.v. Handelspoort 1 4538 BN Terneuzen Y E S m YERSEKE ENGINE SERVICES BV Wegens uitbreiding van onze werkzaamheden in ons bedrijf zijn wij op zoek naar enthousiaste monteurs Hulpmonteur Leerling/aankomend dieselmonteur Ervaren dieselmonteur Ons bedrijf is gespecialiseerd in onderhoud, reparatie en revisie van Caterpillar dieselmotoren Indien U belangstelling hebt voor deze functies kunt U schriftelijk of telefonisch solliciteren. Bellen 's avonds na 20.00 uur Yerseke Engine Services b.v. Breeweg 23 4401 BN YERSEKE Tel. 0113-576100 fax 0113-576101 E-mail: yersekeenginezeelandnet.nl Service and Trading Caterpillar engines and generators sets zoekt voor verschillende relaties in heel Zeeland Productiemedewerkers m/v vanaf 16 jaar (hoge verdiensten mogelijk) Heftruckchauffeurs met certificaat Vrachtwagenchauffeurs met CCVB Beplatingsmedewerkers Administratief medewerksters (met Intercedente achtergrond) Voor informatie kunt u bellen met de volgende telefoonnummers: Kantoor 0118-628325, Ingrid Wanders 06-24604423 of John van Breugelen 06-25028991 of u kunt zich tijdens kantooruren laten inschrijven op de Vlasmarkt 34 te Midddelburg. 4 CO Wij zijn op zoek naar een voor 36 uur per week. DE AFDELING De afdeling interne zaken levert een breed pakket facilitaire diensten en streeft er naar, inspelend op relevante ontwikkelingen, dit pakket voortdurend te verbeteren. De afdeling valt, als stafafdeling, rechtstreeks onder de gemeentesecretaris. Momenteel heeft de afde ling 17,4 formatieplaatsen en zijn er 34 medewerk(st)ers werkzaam. De afdeling bestaat uit de bureaus post- en archiefzaken, huishoudelijke dienst en tekstservice. Als afdelingschef geeft u leiding aan een enthousiast team, dat in goede samenwerking de taken wil vervullen. U neemt het voortouw bij de ontwikkeling van beleid op terreinen als huisvesting, telecommunicatie, inkoop, (digitale) informatievoorziening en archiefbeheer. U treedt op als hoofd bedrijfshulpverlening.Tevens bent u verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering en het financieel management WIE ZOEKEN WIJ U bent een enthousiaste en inspirerende persoon die beschikt over een HBO werk- en denkniveau. Wij denken aan een opleiding in de richting van facilitair managemenlTevens heeft u ervaring of affiniteit met genoemde werkzaamheden. U bent een sterke, even wichtige en open persoonlijkheid en u beschikt over aantoonbare leidinggevende kwalitei ten. U kunt zich zowel schriftelijk als mondeling helder uitdrukken. ONS AANBOD Het salaris bedraagt maximaal 7.937,00 bruto per maand. Daarnaast kunt u gebruik maken van onze studiefaciliteitenregeling, het pc-privé project, de flexibele arbeidstijden regeling en een gunstige hypotheekregeling.Verder bieden wij u de mogelijkheid tot kinder opvang en betaald ouderschapsverlof. De functie wordt nog definitief beschreven en gewaardeerd. DE PROCEDURE Informatie. Informatie over de functie kunt u verkrijgen bij mevfOuwT.P. Jopse-de Jonge, waarnemend chef van de afdeling interne zaken, telefoon 0113-249619 of bij de heer C.G.M. Maas, gemeentesecretaris, telefoon 0113-249602. Sollicitatie. Uw brief dient u voor woensdag 6 september 2000 te richten aan burge meester en wethouders van Goes, Postbus 2118,4460 MC GOES, onder vermelding van vacaturenummer 2260.01 De sollicitatiegesprekken vinden plaats op maandag 18 september 2000; wij verzoeken u hiermee rekening te houden. Bij de selectieprocedure zijn twee commissies betrokken. Een psychologisch onderzoek kan deel uit maken van de selectieprocedure. Voorkeursbeleid. Wij streven naar een organisatie die een afspiegeling vormt van de samenleving. Arbeidsgehandicapten, vrouwen en leden van etnische minderheidsgroepen die voldoen aan de functie-eisen verzoeken wij daarom nadrukkelijk te solliciteren. Ill Acquistie naar aanleiding von deze advertentie stellen wij met op prijs vw Een instelling voor ambulante dienst- en hulpverlening voor mensen met een handicap vraagt voor de afdeling Hulpverlening wegens uitbreiding werkpakket een voor 32 uur per week in de functie van zorgconsulent/projectmedewerker voor mensen met een verstandelijke handicap Functie-informatie: Er wordt gewerkt vanuit de wensen en mogelijkheden van de cliënten en hun omgeving, waarbij versterking van hun positie voorop staat. De func tie bestaat uit 2 hoofdbestanddelen, namelijk zorgconsulent en project medewerker. Als zorgconsulent bent u ondermeer verantwoordelijk voor: informatie en advies; in kaart brengen van de hulpvraag; ondersteunen en begeleiden bij het samenstellen van het gewenste zorgarrangement en bemiddelen bij het realiseren daarvan; onderhandelen bij de "zorginkoop" via het persoonsgebonden budget (PGB). Als projectmedewerker richt uw aandacht zich bovendien op het onder steunen van projecten, zoals het terugdringen van de wachtlijst, het re aliseren van individuele woonwensen, maar ook van groepsinitiatieven. Belangrijke punten zijn hierbij: Het matchen van ouders en kinderen, om tot een hechte initiatief groep te komen; Het ondersteunen bij het realiseren van de woning en eventuele aan passingen; Het ondersteunen bij het realiseren van de zorgverlening; Deskundige ondersteuning bieden met betrekking tot huurcontracten, huursubsidie verbouwings- en inrichtingssubsidie etc. Het betreft een vacature voor de provincie Zeeland. Vacaturenummer DV/012. Functie-eisen: een relevante HBO-opleiding een klantgerichte en dienstverlenende attitude; vaardigheid in het onderhandelen en bij voorkeur ervaring in het sa menstellen van zorgarrangementen; kennis op het gebied van huursubsidies, verbouwings- en inrich tingssubsidies, deskundigheid op het gebied van coördineren, initiëren van activitei ten en het stimuleren van mensen en groepen; in het bezit van een auto en rijbewijs B. Arbeidsvoorwaarden: Het salaris bedraagt min. 3821,- en max. 5427,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek. De arbeidsvoorwaarden zijn con form de CAO-welzijnswerk; Het betreft een aanstelling van een jaar met daarna uitzicht op een vast dienstverband. Informatie over de functie is te verkrijgen bij mevrouw K. Boonstra, hoofd dienstverlening. Zij is hiervoor bereikbaar op woensdag van 13.00 uur - 17.00 uur (0118-615051). U kunt ook onze website bezoe ken (www.SDd-zeeland.nh. Uw sollicitatie dient binnen 10 dagen na het verschijnen van deze ad vertentie in ons bezit te zijn. U kunt uw sollicitatie richten aan SPD-Zeeland, t.a.v. mevrouw C. A. J- Moison (hoofd Personeelszaken), Postbus 174, 4330 AD Middelburg. Gelieve het vacaturenummer in uw sollicitatie te vermelden. Gelieve geen acquisitie te plegen naar aanleiding van deze advertentie.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2000 | | pagina 48