rus 1 UJ&JLa w Maaskant Shipyards metaalbewerker/ montage bankwerker ervaren krachten Preva Stichting Provincie Zeeland Beleidsmedewerker Infrastructuur m/v 3 Medewerkers wegenbouwprojecten m/v Medewerker Beheer Infrastructuur m/v I5/1I7F T MZTYf^W OPROEPKRACHT ACTIVITEITENBEGELEIDING m/v Westerweel Intermediair ZATERDAG 27 MEI 2000 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT Vacatures ook op internet: www.pzc.nl powered by JobTrack.nl 53 Het protestants-christelijk Verpleeghuis Preva in Den Haag Is een somatisch verpleeghuis gericht op reactivering en revalidatie t.b.v. 193 cliënten. In de Preva vinden wij het belangrijk dat onze cliënten hun vertrouwde leefwijze zo goed mogelijk kunnen voortzetten. De Preva 6taat voor professionaliteit en kwaliteit. Om dit te bereiken is de inzet van elke medewerker essentieel. Onlangs werd een samenwerkingsovereenkomst getekend met een psychogeriatrisch verpleeghuis en drie verzorgingshuizen om op termijn een zorgketen te ontwikkelen. 'Preva' Stichting Mgr. Nolenslaan 20 2555 XZ Den Haag Telefoon 070-3669290 MBO-opleidingen niveau 2, 3 en 4-Werken en Leren Op dit moment zijn wij op zoek naar: Studenten voor de opleidingen: a: MBO-Helpende b. MBO-Verzorgende I.G. c. MBO-Verpleegkundige die in augustus 2000 starten. De vooropleidingseisen zijn: A. MBO-Helpende: je dient tien jaren dag onderwijs te hebben gevolgd. B. MBO-Verzorgende: je dient minimaal het diploma VBO met twee vakken op C-niveau, waaronder Nederlands en drie vakken op B-niveau te hebben behaald. C. MBO-Verpleegkundige: je dient minimaal een Mavo-D of een MBO-opleiding te hebben afgerond. Ziekenverzorgenden of MDGO-VZ gediplomeerden kunnen de opleiding verkort doen. Je kunt, als je dat wilt, bij ons komen voorwerken als aspirant-student. Ook is huisvesting aanwezig. Je sollicitatie! Voor informatie over de functies kun je contact opnemen met een van onze praktijkopleidsters. Vanzelfsprekend kun je ook een brief schrijven naar de Preva Stichting, t.a.v. het hoofd van de afdeling Opleiding. REGIONALE WONINGBOUWVERENIGING SAMENWERKING De Regionale Woningbouwvereniging Samenwerking is eigenaar van ongeveer 5.850 woningen in de gemeenten Goes, Kapelle en Noord-Beveland. Bij het beheer daarvan en in haar dienstverlening wordt voordurend getracht in te spelen op maatschappelijke ontwik kelingen en op veranderende woonwensen. Typering organisatie/functie In de organisatie zijn drie hoofdafdelingen te onderscheiden, te weten: financieel-economische zaken, verhuur-bewo- nerszaken en technische zaken waar circa 60 medewerkers werkzaam zijn. Een van de hoofdactiviteiten is het technisch beheer van de woningen, waarbij naast het mutatie- en preventief onder houd, het dagelijks onderhoud een belangrijke plaats inneemt. In verband met de toename van werkzaamheden op het Bedrijfsbureau zoeken wij voor het in ontvangst nemen en verwerken van telefonische reparatieverzoekèn een Administratief medewerker Bedrijfsbureau (M/V) Voor 21 tot 25 uur per week (maandag-, donderdag-, en vrijdagmorgen; woensdagmiddag en dinsdag de gehele dag). De aanstelling geschiedt vooralsnog voor de duur van één jaar. Functie-informatie: De medewerk(st)er is o.a. belast met: De registratie van de binnenkomende telefonische en schriftelijke reparatieverzoeken (soms in Engels of Duits); Het aanmaken van eventuele nadere inspectiebonnen en van werkopdrachten voor de technische uitvoering; De informatieverstrekking aan huurders met betrekking tot de uitvoeringsprocedure; Het administreren en archiveren van de betreffende gegevens; Het verrichten van algemene lichte administratieve werkzaamheden. Functie-eisen: Kennis op MAVO/LBO-niveau; Enige kennis op administratief gebied; Enige affiniteit met bouw- en installatietechnische zaken en begrippen; Ervaring in data-productie door middel van een Personal Computer; Representatief optreden door middel van een goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheid. Werktijden: Het betreft hier een zogenaamde tandembaan waarvan de werktijden dusdanig aansluitend op elkaar ingepland moeten kunnen worden dat een met een fulltime functie vergelijkbare situatie ontstaat (zie voor roosterindicatie hierboven). Belangstellenden kunnen hun sollicitatie schriftelijk richten vóór 10 juni 2000 aan de directie van de Regionale Woning bouwvereniging Samenwerking, Stationspark 30, 4462 DZ GOES. Nadere inlichtingen kunnen ingewonnen worden bij het Hoofd Bedrijfsbureau de heer Dick Moelker, telefoon: 0113-231674. Werken, wonen en ontspannen gaan in Zeeland uitstekend samen: moderne industriegebieden en havens, kilometers strand, woningkeuze in alle sectoren, fietspaden volop en geen files. Het provinciaal bestuur doet zijn best om dit zo te houden en te verbeteren; daar toe heeft het ongeveer 1000 werkne mers in dienst. De directie Infrastructuur en Vervoer zorgt voor het ontwikkelen en uitvoeren van beleid op het gebied van verkeer en vervoer, alsmede het ontwerpen en beheren van wegen en vaarwegen. De directie bestaat uit vier afdelingen waaronder de afdelingen Beheer en Bouw Renovatie. Duurzame verbetering van de verkeersveiligheid is een hoofddoelstelling van het verkeers- en vervoersbeleid van de Provincie Zeeland. Daarom heeft het provinciebestuur de investe ringsruimte voor de aanpassing en verbetering van de infrastructuur in Zeeland aanmerkelijk vergroot. De komende jaren neemt de Provincie Zeeland dus veel nieuwe wegenprojec ten in voorbereiding en uitvoering. Met name de projectvoorbereiding is een ingewikkeld en tijdrovend proces. Naast steeds meer regels die hun invloed doen gelden, zijn afstem ming met andere beleidsvelden en aandacht voor wensen vanuit de samenleving belangrijke aspecten die een goede, eigentijdse planontwikkeling kenmerken. Bij zo'n planvoorberei- ding hoort natuurlijk een dito uitvoering. Bovendien moet ook het toekomstig beheer en onderhoud van gemaakte werken tijdig worden geregeld. Om dit allemaal goed te kunnen doen is de directie Infrastructuur en Vervoer van de Provincie Zeeland op zoek naar nieuwe enthousiaste collega's voor de volgende functies: voor de afdeling Bouw Renovatie (vacaturenummer 20005) Functie-inhoud Als beleidsmedewerker infrastructuur krijgt u in hoofdzaak te maken met de volgende taken: het adviseren over uitvoeringsstandaards vormgeving, veiligheid en milieu de technisch-administratieve coördinatie van projecten het ondersteunen van projecten: het opstellen van projectopdrachten, het verzorgen van de in en externe communicatie, financiën en planning het voorbereiden van de werkbegroting en de daarbij behorende management-rapportages. Functie-eisen Voor deze functie zoeken wij iemand met: een civieltechnische opleiding op HBO-niveau ervaring op het gebied van bedrijfsvoering ervaring met infrastructuurprojecten goede contactuele en redactionele vaardigheden het vermogen om zowel zelfstandig als in teamverband te werken. Salaris Het jaarsalaris dat wij bieden bedraagt bij voltijd vervulling van de functie maximaal ruim f 92.800,= bruto (schaal 11, inclusief vakantietoelage en eindejaarsuitkering). Het bruto maandsalaris bedraagt maximaal maximaal f 7050,=. De genoemde bedragen gelden per 1 januari 2000. Informatie Voor aanvullende informatie over deze functie kunt u contact opnemen met: de heer ir. J.A. in 't Veld, hoofd van de afdeling Bouw Renovatie, bereikbaar op telefoonnummer 0118-631564 of met de heer ir. R.J. ten Broeke, wnd. hoofd van de afdeling Bouw Renovatie, bereikbaar op telefoonnummer 0118-631584. De afdeling Bouw Renovatie is belast met de voorbereiding en uitvoering van civieltechnische werkzaamheden aan de provinciale infrastructuur. De afdeling kent vier taakvelden: nieuwbouw wegen, renovatie wegen, kunstwerken en instal laties, landmeten en cartografie. voor de afdeling Bouw Renovatie (vacaturenummer 20007) Functie-inhoud Als medewerker wegenbouwprojecten krijgt u in hoofdzaak te maken met de volgende taken: het maken van ontwerpen voor tracés voor nieuwe wegen en de verbetering van bestaande vekeerssituaties met behulp van geautomatiseerde systemen het documenteren van de desbetreffende projecten het voeren van overleg met belanghebbenden zoals bewoners, andere wegbeheerders, nutsbedrijven e.d. het voorbereiden van bestekken. Functie-eisen Voor deze functie zoeken wij iemand met: een civiel-technische opleiding op HBO-niveau kennis van verkeerstechniek en wegenbouw ervaring met geautomatiseerde ontwerpsystemen goede contactuele en redactionele vaardigheden het vermogen om zowel zelfstandig als in teamverband te werken. Salaris Het jaarsalaris dat wij bieden bedraagt bij voltijd vervulling van de functie maximaal ruim f 79.600,= maandsalaris bedraagt maximaal f 6051,=. De genoemde bedragen gelden per 1 januari 2000. bruto (schaal 9, inclusief vakantietoelage en eindejaarsuitkering). Het bruto Informatie Voor aanvullende informatie over deze functie kunt u contact opnemen met: de heer ir. J.A. in 't Veld, hoofd van de afdeling Bouw Renovatie, bereikbaar op telefoonnummer 0118-631564 of met de heer ir. R.J. ten Broeke, wnd. hoofd van de afdeling Bouw Renovatie, bereikbaar op telefoonnummer 0118-631584. De afdeling Beheer is verantwoordelijk voor het beleid en de uitvoering van beheer en onderhoud van de provinciale infrastructuur, het eigendommenbeheer, de juridische ondersteuning binnen de directie en de bediening van sluizen en bruggen. Indien u belangstelling heeft voor één van deze of voor meerdere vacatures dient u vóór 10 juni a.s. uw sollici tatiebrief met curriculum vitae te sturen naar de Provincie Zeeland, Directie Infrastructuur en Vervoer, t.a.v. de heer L.J.C. Breure, senior medewerker P&0, Postbus 524, 4330 AM MIDDELBURG, onder vermelding van het (de) genoemde vacaturenummer(s). Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. voor de afdeling Beheer (vacaturenummer 20008) Functie-inhoud Als medewerker beheer infrastructuur krijgt u in hoofdzaak te maken met de volgende taken: het uitvoeren van procedures tot overdracht en/of overname van wegen het uitwerken van en adviseren over beheersgrenzen voor nieuwe en gereconstrueerde wegen en kruispunten het voorbereiden van besluiten aangaande de openbaarheid van wegen het adviseren over de toepassing van de wegenverordening het behandelen van verzoeken, klachten, suggesties e.d. betrekking hebbend op provinciale wegen het adviseren over bezwaar- en beroepsschriften het participeren in de ontwikkeling en/of actualisering van beheer- en onderhoudsplannen voor wegen, verkeersvoorzieningen e.d. het analyseren van en adviseren over onderhoudskosten van wegen. Functie-eisen Voor deze functie zoeken wij iemand met: een afgeronde hbo-opleiding: bij voorkeur civiele techniek met belangstelling voor en affiniteit met administratief juridische aspecten van het wegbeheer of de administratief juridische richting (bv. HEO-MER) met belangstelling voor en affiniteit met de technische aspecten van het wegbeheer meerjarige ervaring op het gebied van wegbeheer en kennis van relevante wetgeving affiniteit met automatisering goede contactuele en redactionele vaardigheden het vermogen om zowel zelfstandig als in teamverband te werken. Salaris Het jaarsalaris dat wij bieden bedraagt bij voltijd vervulling van de functie maximaal ruim f 87.300,= bruto (schaal 10, inclusief vakantietoelage en eindejaarsuitkering). Het bruto maandsalaris bedraagt maximaal f 6635,=. De genoemde bedragen gelden per 1 januari 2000. Informatie Voor aanvullende informatie over deze functie kunt u contact opnemen met: de heer ir. C. Visser, hoofd van de afdeling Beheer, bereikbaar op telefoonnummer 0118-631546 of met de heer ing. F.C. Mol, wnd. hoofd van de afdeling Beheer, bereikbaar op telefoonnummer 0118-631554. Overige arbeidsvoorwaarden De Provincie Zeeland heeft goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals o.a. het pensioenpakket van het ABP, het ziektekostenverzekeringspakket van de Interprovinciale Ziektekostenregeling (IZR), gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof, een kinderopvangregeling, flexibele werktijden en een structurele eindejaarsuitkering (in 2000 1,75% en vanaf 2001 2,75% van het jaarsalaris). Doelgroepenbeleid De Provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrouwen alsmede indiensttreding van gehandicapten en allochtonen. Daarom worden geïnteresseerden uit deze prioriteitsgroepen die voldoen aan de functie-eisen, uitdrukkelijk verzocht te solliciteren. Deeltijd Het betreft voor alle functies een volledig dienstverband maar de functies zijn in beginsel ook in deeltijd in te vullen. ZORGCENTRUM VOOR DE REGIO Algemene Informatie De Stichting beheert het verzorgingshuis Poelwijck te 's-Heer Arendskerke, gemeente Goes. De Stichting Poelwijck heeft een protestants-christelijke grondslag. Het verzorgingshuis biedt plaats aan 104 bewoners, waarvan 20 plaatsen binnen een verpleegunit. In de aanleunwoningen wordt thuiszorg ge boden aan verzorgingshuisgeïndiceerden. Daarnaast vindt zorg- en dienstver lening plaats aan ouderen in het totale verzorgingsgebied van de Stichting. Als zorgcentrum is de Stichting verantwoordelijk voor de coördinatie van de zorg en het beheer van de gemeenschappelijke voorzieningen van het woonzorg centrum Vorsvliet te 's-Gravenpolder en het woonzorgcentrum Meuleweie te Wolphaartsdijk. Bij het verzorgingshuis staan 41 aanleunwoningen. Tevens be heert de Stichting binnen de gemeente Borsele, in vijf woonkernen, 107 be jaardenwoningen met centrale voorzieningen en alarmering. Binnen het verzorgingshuis ontstaat de vacature van: Functie-inhoud: - het assisteren bij organisatie en coördinatie van eenmalige èn perio dieke activiteiten en evenementen voor groepen en individuen; - het uitvoeren van activiteitenprogramma's. Het observeren, begeleiden en stimuleren van de deelname en sociale activiteit van ouderen; - het ondersteunen en assisteren van ouderen bij eten en drinken e.d.; - het verzorgen van interne publiciteit over activiteiten, zoals; het opstel len van artikelen voor de huiskrant, affiches e.d.; - het onderling uitwisselen van informatie over ouderen voor de werkaf- stemming met collega's. Het signaleren van bijzonderheden aan de lei dinggevende. Het opstellen van rapportages over activiteiten van oude ren. Functie-eisen: - diploma MBO-activiteitenbegeleiding of vergelijkbaar; - uitdrukkingsvaardigheid voor het opstellen van rapportages; - sociale vaardigheid voor het beïnvloeden van de groepssfeer en zelf werkzaamheid van deelnemers; - bij voorkeur enige jaren ervaring. Arbeidsvoorwaarden: - salariëring en overige arbeidsvoorwaarden conform de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen. Informatie en sollicitatie: Wilt u nadere informatie over bovenstaande functie, dan kunt u contact opne men met mevrouw M. J. Hoogesteger-Geijs, coördinator activiteitenbegelei ding. Op werkdagen te bereiken tussen 09.00 en 15.00 uur. Tel. 0113-561820. Belangstellenden worden uitgenodigd hun schriftelijke sollicitatie vóór 10 juni a.s. te richten aan de afdeling Personeelszaken van da Stichting Poelwijck, Slotstraat 15, 4458 BK te 's-Heer Arendskerke. ^^jÜj^gsterweel inter O: ediair is een in Amersfoort gevestigd medisch adviesbureau ten behoeve van juridische belangenbehartigers van letselschade slachtoffers uit het hele land. Sinds kort is in Goes een tweede kantoor geopend, waarvoor ter uitbreiding van het team vacatures bestaan voor een medisch adviseur die minimaal 4 jaar curatieve ervaring heeft, zich tot de verzeker- ingsgeneeskunde aangetrokken voelt en over uitstekende schriftelijke vaardigheden beschikt, en een secretaresse met een vooropleiding op HAVO niveau en voltooide secretariële opleiding. De arbeidsvoorwaarden en omvang van de werkzaamheden kunnen in onderling overleg overeengekomen worden. Uw schriftelijke reactie met c.v. kunt u richten aan: Westerweel Intermediair, Westsingel 90 C, 4461 DN Goes t.a.v. drs. R. Westerweel, medisch adviseur. Voor inlichtingen: 01 13-21 1230 Stellendam - Brulnlsse scheepswerven - machinefabrieken - dokken - reparatie - lierenboüw MAASKANT SHIPYARDS is een gerenommeerd bedrijf dat zich toelegt op de bouw en reparatie van voornamelijk visserijschepen en machinebouw. In onze vestigingen te Stellendam en Bruinisse is plaats voor enkele schoolverlaters die opgeleid willen worden als: Mogelijkheid tot verder studeren is aanwezig. Heeft u belangstelling, kunt u contact opnemen met de afdeling Personeels zaken. Tevens is er plaats voor enkele: zowel voor de nieuwbouw als voor de reparatieafdeling. Salariëring afhankelijk van opleiding en ervaring. Uw schriftelijke reactie met curriculum vitae zien wij graag tegemoet. Voor telefonische informatie kunt u vragen naar de afdeling Personeelszaken, de heer P. J. Troost of Z. Koene Maaskant Shipyards, Postbus 12, 3250 AA Stellendam, afd. personeelszaken.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2000 | | pagina 53