rus
1 UJ&JLa w
Maaskant Shipyards
metaalbewerker/
montage bankwerker
ervaren krachten
Preva Stichting
Provincie Zeeland
Beleidsmedewerker Infrastructuur m/v
3 Medewerkers wegenbouwprojecten m/v
Medewerker Beheer Infrastructuur m/v
I5/1I7F T MZTYf^W
OPROEPKRACHT
ACTIVITEITENBEGELEIDING m/v
Westerweel Intermediair
ZATERDAG 27 MEI 2000
PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT
Vacatures ook op internet: www.pzc.nl powered by JobTrack.nl
53
Het protestants-christelijk
Verpleeghuis Preva in Den Haag
Is een somatisch verpleeghuis
gericht op reactivering en
revalidatie t.b.v. 193 cliënten.
In de Preva vinden wij het
belangrijk dat onze cliënten hun
vertrouwde leefwijze zo goed
mogelijk kunnen voortzetten.
De Preva 6taat voor
professionaliteit en kwaliteit.
Om dit te bereiken is de inzet
van elke medewerker essentieel.
Onlangs werd een
samenwerkingsovereenkomst
getekend met een
psychogeriatrisch verpleeghuis
en drie verzorgingshuizen
om op termijn een zorgketen
te ontwikkelen.
'Preva' Stichting
Mgr. Nolenslaan 20
2555 XZ Den Haag
Telefoon 070-3669290
MBO-opleidingen niveau 2, 3
en 4-Werken en Leren
Op dit moment zijn wij op zoek naar:
Studenten voor de opleidingen:
a: MBO-Helpende
b. MBO-Verzorgende I.G.
c. MBO-Verpleegkundige
die in augustus 2000 starten.
De vooropleidingseisen zijn:
A. MBO-Helpende: je dient tien jaren dag
onderwijs te hebben gevolgd.
B. MBO-Verzorgende: je dient minimaal het diploma
VBO met twee vakken op C-niveau, waaronder
Nederlands en drie vakken op B-niveau te hebben
behaald.
C. MBO-Verpleegkundige: je dient minimaal een
Mavo-D of een MBO-opleiding te hebben afgerond.
Ziekenverzorgenden of MDGO-VZ gediplomeerden
kunnen de opleiding verkort doen.
Je kunt, als je dat wilt, bij ons komen voorwerken als
aspirant-student.
Ook is huisvesting aanwezig.
Je sollicitatie!
Voor informatie over de functies kun je contact opnemen
met een van onze praktijkopleidsters. Vanzelfsprekend
kun je ook een brief schrijven naar de Preva Stichting,
t.a.v. het hoofd van de afdeling Opleiding.
REGIONALE
WONINGBOUWVERENIGING
SAMENWERKING
De Regionale Woningbouwvereniging Samenwerking is eigenaar van ongeveer 5.850 woningen in de gemeenten
Goes, Kapelle en Noord-Beveland.
Bij het beheer daarvan en in haar dienstverlening wordt voordurend getracht in te spelen op maatschappelijke ontwik
kelingen en op veranderende woonwensen.
Typering organisatie/functie
In de organisatie zijn drie hoofdafdelingen te onderscheiden, te weten: financieel-economische zaken, verhuur-bewo-
nerszaken en technische zaken waar circa 60 medewerkers werkzaam zijn.
Een van de hoofdactiviteiten is het technisch beheer van de woningen, waarbij naast het mutatie- en preventief onder
houd, het dagelijks onderhoud een belangrijke plaats inneemt.
In verband met de toename van werkzaamheden op het Bedrijfsbureau zoeken wij voor het in ontvangst nemen en
verwerken van telefonische reparatieverzoekèn een
Administratief medewerker Bedrijfsbureau (M/V)
Voor 21 tot 25 uur per week (maandag-, donderdag-, en vrijdagmorgen; woensdagmiddag en dinsdag de gehele dag).
De aanstelling geschiedt vooralsnog voor de duur van één jaar.
Functie-informatie:
De medewerk(st)er is o.a. belast met:
De registratie van de binnenkomende telefonische en schriftelijke reparatieverzoeken (soms in Engels of Duits);
Het aanmaken van eventuele nadere inspectiebonnen en van werkopdrachten voor de technische uitvoering;
De informatieverstrekking aan huurders met betrekking tot de uitvoeringsprocedure;
Het administreren en archiveren van de betreffende gegevens;
Het verrichten van algemene lichte administratieve werkzaamheden.
Functie-eisen:
Kennis op MAVO/LBO-niveau;
Enige kennis op administratief gebied;
Enige affiniteit met bouw- en installatietechnische zaken en begrippen;
Ervaring in data-productie door middel van een Personal Computer;
Representatief optreden door middel van een goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheid.
Werktijden:
Het betreft hier een zogenaamde tandembaan waarvan de werktijden dusdanig aansluitend op elkaar ingepland moeten
kunnen worden dat een met een fulltime functie vergelijkbare situatie ontstaat (zie voor roosterindicatie hierboven).
Belangstellenden kunnen hun sollicitatie schriftelijk richten vóór 10 juni 2000 aan de directie van de Regionale Woning
bouwvereniging Samenwerking, Stationspark 30, 4462 DZ GOES.
Nadere inlichtingen kunnen ingewonnen worden bij het Hoofd Bedrijfsbureau de heer Dick Moelker, telefoon: 0113-231674.
Werken, wonen en ontspannen gaan in
Zeeland uitstekend samen:
moderne industriegebieden en havens,
kilometers strand, woningkeuze in alle
sectoren, fietspaden volop en geen files.
Het provinciaal bestuur doet zijn best om
dit zo te houden en te verbeteren; daar
toe heeft het ongeveer 1000 werkne
mers in dienst.
De directie Infrastructuur en Vervoer
zorgt voor het ontwikkelen en uitvoeren
van beleid op het gebied van verkeer en
vervoer, alsmede het ontwerpen en
beheren van wegen en vaarwegen. De
directie bestaat uit vier afdelingen
waaronder de afdelingen Beheer en
Bouw Renovatie.
Duurzame verbetering van de verkeersveiligheid is een hoofddoelstelling van het verkeers- en vervoersbeleid van de Provincie Zeeland. Daarom heeft het provinciebestuur de investe
ringsruimte voor de aanpassing en verbetering van de infrastructuur in Zeeland aanmerkelijk vergroot. De komende jaren neemt de Provincie Zeeland dus veel nieuwe wegenprojec
ten in voorbereiding en uitvoering. Met name de projectvoorbereiding is een ingewikkeld en tijdrovend proces. Naast steeds meer regels die hun invloed doen gelden, zijn afstem
ming met andere beleidsvelden en aandacht voor wensen vanuit de samenleving belangrijke aspecten die een goede, eigentijdse planontwikkeling kenmerken. Bij zo'n planvoorberei-
ding hoort natuurlijk een dito uitvoering. Bovendien moet ook het toekomstig beheer en onderhoud van gemaakte werken tijdig worden geregeld. Om dit allemaal goed te kunnen
doen is de directie Infrastructuur en Vervoer van de Provincie Zeeland op zoek naar nieuwe enthousiaste collega's voor de volgende functies:
voor de afdeling Bouw Renovatie (vacaturenummer 20005)
Functie-inhoud
Als beleidsmedewerker infrastructuur krijgt u in hoofdzaak te maken met de volgende taken:
het adviseren over uitvoeringsstandaards vormgeving, veiligheid en milieu
de technisch-administratieve coördinatie van projecten
het ondersteunen van projecten: het opstellen van projectopdrachten, het verzorgen van de in en externe communicatie, financiën en planning
het voorbereiden van de werkbegroting en de daarbij behorende management-rapportages.
Functie-eisen
Voor deze functie zoeken wij iemand met:
een civieltechnische opleiding op HBO-niveau
ervaring op het gebied van bedrijfsvoering
ervaring met infrastructuurprojecten
goede contactuele en redactionele vaardigheden
het vermogen om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
Salaris
Het jaarsalaris dat wij bieden bedraagt bij voltijd vervulling van de functie maximaal ruim f 92.800,= bruto (schaal 11, inclusief vakantietoelage en eindejaarsuitkering).
Het bruto maandsalaris bedraagt maximaal maximaal f 7050,=. De genoemde bedragen gelden per 1 januari 2000.
Informatie
Voor aanvullende informatie over deze functie kunt u contact opnemen met:
de heer ir. J.A. in 't Veld, hoofd van de afdeling Bouw Renovatie, bereikbaar op telefoonnummer 0118-631564 of met
de heer ir. R.J. ten Broeke, wnd. hoofd van de afdeling Bouw Renovatie, bereikbaar op telefoonnummer 0118-631584.
De afdeling Bouw Renovatie is belast
met de voorbereiding en uitvoering van
civieltechnische werkzaamheden aan de
provinciale infrastructuur. De afdeling
kent vier taakvelden: nieuwbouw wegen,
renovatie wegen, kunstwerken en instal
laties, landmeten en cartografie.
voor de afdeling Bouw Renovatie (vacaturenummer 20007)
Functie-inhoud
Als medewerker wegenbouwprojecten krijgt u in hoofdzaak te maken met de volgende taken:
het maken van ontwerpen voor tracés voor nieuwe wegen en de verbetering van bestaande vekeerssituaties met behulp van geautomatiseerde systemen
het documenteren van de desbetreffende projecten
het voeren van overleg met belanghebbenden zoals bewoners, andere wegbeheerders, nutsbedrijven e.d.
het voorbereiden van bestekken.
Functie-eisen
Voor deze functie zoeken wij iemand met:
een civiel-technische opleiding op HBO-niveau
kennis van verkeerstechniek en wegenbouw
ervaring met geautomatiseerde ontwerpsystemen
goede contactuele en redactionele vaardigheden
het vermogen om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
Salaris
Het jaarsalaris dat wij bieden bedraagt bij voltijd vervulling van de functie maximaal ruim f 79.600,=
maandsalaris bedraagt maximaal f 6051,=. De genoemde bedragen gelden per 1 januari 2000.
bruto (schaal 9, inclusief vakantietoelage en eindejaarsuitkering). Het bruto
Informatie
Voor aanvullende informatie over deze functie kunt u contact opnemen met:
de heer ir. J.A. in 't Veld, hoofd van de afdeling Bouw Renovatie, bereikbaar op telefoonnummer 0118-631564 of met
de heer ir. R.J. ten Broeke, wnd. hoofd van de afdeling Bouw Renovatie, bereikbaar op telefoonnummer 0118-631584.
De afdeling Beheer is verantwoordelijk
voor het beleid en de uitvoering van
beheer en onderhoud van de provinciale
infrastructuur, het eigendommenbeheer,
de juridische ondersteuning binnen de
directie en de bediening van sluizen en
bruggen.
Indien u belangstelling heeft voor één
van deze of voor meerdere vacatures
dient u vóór 10 juni a.s. uw sollici
tatiebrief met curriculum vitae te sturen
naar de Provincie Zeeland, Directie
Infrastructuur en Vervoer, t.a.v. de heer
L.J.C. Breure, senior medewerker P&0,
Postbus 524, 4330 AM MIDDELBURG,
onder vermelding van het (de) genoemde
vacaturenummer(s).
Een psychologisch onderzoek kan deel
uitmaken van de selectieprocedure.
voor de afdeling Beheer (vacaturenummer 20008)
Functie-inhoud
Als medewerker beheer infrastructuur krijgt u in hoofdzaak te maken met de volgende taken:
het uitvoeren van procedures tot overdracht en/of overname van wegen
het uitwerken van en adviseren over beheersgrenzen voor nieuwe en gereconstrueerde wegen en kruispunten
het voorbereiden van besluiten aangaande de openbaarheid van wegen
het adviseren over de toepassing van de wegenverordening
het behandelen van verzoeken, klachten, suggesties e.d. betrekking hebbend op provinciale wegen
het adviseren over bezwaar- en beroepsschriften
het participeren in de ontwikkeling en/of actualisering van beheer- en onderhoudsplannen voor wegen, verkeersvoorzieningen e.d.
het analyseren van en adviseren over onderhoudskosten van wegen.
Functie-eisen
Voor deze functie zoeken wij iemand met:
een afgeronde hbo-opleiding: bij voorkeur civiele techniek met belangstelling voor en affiniteit met administratief juridische aspecten van het wegbeheer of de administratief
juridische richting (bv. HEO-MER) met belangstelling voor en affiniteit met de technische aspecten van het wegbeheer
meerjarige ervaring op het gebied van wegbeheer en kennis van relevante wetgeving
affiniteit met automatisering
goede contactuele en redactionele vaardigheden
het vermogen om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
Salaris
Het jaarsalaris dat wij bieden bedraagt bij voltijd vervulling van de functie maximaal ruim f 87.300,= bruto (schaal 10, inclusief vakantietoelage en eindejaarsuitkering). Het bruto
maandsalaris bedraagt maximaal f 6635,=. De genoemde bedragen gelden per 1 januari 2000.
Informatie
Voor aanvullende informatie over deze functie kunt u contact opnemen met:
de heer ir. C. Visser, hoofd van de afdeling Beheer, bereikbaar op telefoonnummer 0118-631546 of met
de heer ing. F.C. Mol, wnd. hoofd van de afdeling Beheer, bereikbaar op telefoonnummer 0118-631554.
Overige arbeidsvoorwaarden
De Provincie Zeeland heeft goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals o.a. het pensioenpakket van het ABP, het ziektekostenverzekeringspakket van de Interprovinciale
Ziektekostenregeling (IZR), gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof, een kinderopvangregeling, flexibele werktijden en een structurele eindejaarsuitkering (in 2000 1,75% en vanaf
2001 2,75% van het jaarsalaris).
Doelgroepenbeleid
De Provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrouwen alsmede indiensttreding van gehandicapten en allochtonen. Daarom worden geïnteresseerden uit
deze prioriteitsgroepen die voldoen aan de functie-eisen, uitdrukkelijk verzocht te solliciteren.
Deeltijd
Het betreft voor alle functies een volledig dienstverband maar de functies zijn in beginsel ook in deeltijd in te vullen.
ZORGCENTRUM VOOR DE REGIO
Algemene Informatie
De Stichting beheert het verzorgingshuis Poelwijck te 's-Heer Arendskerke,
gemeente Goes. De Stichting Poelwijck heeft een protestants-christelijke
grondslag. Het verzorgingshuis biedt plaats aan 104 bewoners, waarvan 20
plaatsen binnen een verpleegunit. In de aanleunwoningen wordt thuiszorg ge
boden aan verzorgingshuisgeïndiceerden. Daarnaast vindt zorg- en dienstver
lening plaats aan ouderen in het totale verzorgingsgebied van de Stichting. Als
zorgcentrum is de Stichting verantwoordelijk voor de coördinatie van de zorg
en het beheer van de gemeenschappelijke voorzieningen van het woonzorg
centrum Vorsvliet te 's-Gravenpolder en het woonzorgcentrum Meuleweie te
Wolphaartsdijk. Bij het verzorgingshuis staan 41 aanleunwoningen. Tevens be
heert de Stichting binnen de gemeente Borsele, in vijf woonkernen, 107 be
jaardenwoningen met centrale voorzieningen en alarmering.
Binnen het verzorgingshuis ontstaat de vacature van:
Functie-inhoud:
- het assisteren bij organisatie en coördinatie van eenmalige èn perio
dieke activiteiten en evenementen voor groepen en individuen;
- het uitvoeren van activiteitenprogramma's. Het observeren, begeleiden
en stimuleren van de deelname en sociale activiteit van ouderen;
- het ondersteunen en assisteren van ouderen bij eten en drinken e.d.;
- het verzorgen van interne publiciteit over activiteiten, zoals; het opstel
len van artikelen voor de huiskrant, affiches e.d.;
- het onderling uitwisselen van informatie over ouderen voor de werkaf-
stemming met collega's. Het signaleren van bijzonderheden aan de lei
dinggevende. Het opstellen van rapportages over activiteiten van oude
ren.
Functie-eisen:
- diploma MBO-activiteitenbegeleiding of vergelijkbaar;
- uitdrukkingsvaardigheid voor het opstellen van rapportages;
- sociale vaardigheid voor het beïnvloeden van de groepssfeer en zelf
werkzaamheid van deelnemers;
- bij voorkeur enige jaren ervaring.
Arbeidsvoorwaarden:
- salariëring en overige arbeidsvoorwaarden
conform de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen.
Informatie en sollicitatie:
Wilt u nadere informatie over bovenstaande functie, dan kunt u contact opne
men met mevrouw M. J. Hoogesteger-Geijs, coördinator activiteitenbegelei
ding. Op werkdagen te bereiken tussen 09.00 en 15.00 uur. Tel. 0113-561820.
Belangstellenden worden uitgenodigd hun schriftelijke sollicitatie vóór 10 juni
a.s. te richten aan de afdeling Personeelszaken van da Stichting Poelwijck,
Slotstraat 15, 4458 BK te 's-Heer Arendskerke.
^^jÜj^gsterweel
inter O: ediair
is een in Amersfoort gevestigd medisch adviesbureau ten behoeve
van juridische belangenbehartigers van letselschade slachtoffers uit
het hele land. Sinds kort is in Goes een tweede kantoor geopend,
waarvoor ter uitbreiding van het team vacatures bestaan voor een
medisch adviseur
die minimaal 4 jaar curatieve ervaring heeft, zich tot de verzeker-
ingsgeneeskunde aangetrokken voelt en over uitstekende schriftelijke
vaardigheden beschikt, en een
secretaresse
met een vooropleiding op HAVO niveau en voltooide secretariële
opleiding.
De arbeidsvoorwaarden en omvang van de werkzaamheden kunnen
in onderling overleg overeengekomen worden.
Uw schriftelijke reactie met c.v. kunt u richten aan:
Westerweel Intermediair, Westsingel 90 C, 4461 DN Goes
t.a.v. drs. R. Westerweel, medisch adviseur.
Voor inlichtingen: 01 13-21 1230
Stellendam - Brulnlsse
scheepswerven - machinefabrieken - dokken - reparatie - lierenboüw
MAASKANT SHIPYARDS is een gerenommeerd bedrijf dat zich toelegt op
de bouw en reparatie van voornamelijk visserijschepen en machinebouw.
In onze vestigingen te Stellendam en Bruinisse is plaats voor enkele
schoolverlaters die opgeleid willen worden als:
Mogelijkheid tot verder studeren is aanwezig.
Heeft u belangstelling, kunt u contact opnemen met de afdeling Personeels
zaken.
Tevens is er plaats voor enkele:
zowel voor de nieuwbouw als voor de reparatieafdeling.
Salariëring afhankelijk van opleiding en ervaring.
Uw schriftelijke reactie met curriculum vitae zien wij graag tegemoet. Voor
telefonische informatie kunt u vragen naar de afdeling Personeelszaken,
de heer P. J. Troost of Z. Koene
Maaskant Shipyards, Postbus 12, 3250 AA Stellendam,
afd. personeelszaken.