mm _li[irpcick: INKOOPSERVICES WEA WEA Ruim 160.000 vrouwen zien de noodzaak van onze uitnodiging in. oranten ook? een positieve secretarieel medewerker PRODUCTIETECHNICUS (m/v) Vestigingsmanager 48 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT "4A)Öb1 Uitnodiging voor radiodiagnostisch laboranten om te solliciteren. (afroep medewerkers) Jaarlijks ontvangen duizenden vrouwen in de leeftijd van 50 tot 75 jaar een uitnodiging om deel te nemen aan het Bevolkings onderzoek Borstkanker. Ruim 80% van deze vrouwen doet mee. Het screeningsonderzoek vindt plaats op vaste locaties en in verrijdbare onderzoekscentra, de zgn. mammobiel. Om deze mammografische screening op professionele wijze uit te voeren nodigen wij laboranten, die bereid zijn op basis van afroep te werken, uit te solliciteren. Wij zijn op zoek naar collega's voor de regio Zeeland. U bent in het bezit van een HBO diploma radiodiagnostisch laborant en een geldig bewijs van bevoegdheid. Verder is van belang dat u in teamverband kunt werken en over het rijbewijs B bezit. Kandidaten bieden wij volop de kans om zich d.m.v. een screeningsopleiding (duur 7 weken) deze specialisatie eigen te maken. De opleidingskosten worden door ons betaald. Het salaris bedraagt maximaal 4.864,- bruto per maand volgens FWC 45 van de CAO-Ziekenhuizen. Informatie wordt verstrekt door mevrouw E. ten Wolde, telefoon (06) 290 42 383. Stichting Bevolkingsonderzoek Borstkanker Zuidwest Nederland Postbus 289, 3000 AG Rotterdam Uw schriftelijke reactie voor 29 april 2000 ter attentie van mevrouw drs. J.C.I.Y. Reijerink-Verheij, directeur ZATERDAG 15 APRIL 200( Met zo'n 200 spelers, verdeeld over 7 vestigingen, is Schipper Accountants één van de grotere teams in Zuidwest Nederland. Schipper Accountants biedt haar relaües een breed scala aan mogelijkheden. Logisch dat zij haar eigen spel tot in de puntjes moet beheersen. Anders gezegd, voor het behalen van optimale resultaten voor onze cliënten moet ons team in perfecte condide zijn. Binnen de Schipper-orgunisatie bestaat een intensieve samenwerking tussen accountants, belastingadviseurs, juristen en organisatieadviseurs. Kortom: team-work, resulterend in optimale dienstverlening onder het motto: "Brede deskundigheid onder één dak". Wij hechten grote waarde aan ruime ervaring op dit specifieke terrein. Als staffunctionaris geef je zelfstandig vorm aan de ontwikkeling en implementatie van het personeelsbeleid, passend binnen de strategie van Schipper Accountants. Je werkt voor alle vestigingen, waar aspecten zoals functionering, beloning, loopbaanbegeleiding, individuele personeelszorg en opleiding aan de orde komen. Ook (het coördineren van) werving- en selectieprocedures en het analyseren van personele kengetallen behoren tot de kerntaken. Als "social controller" heb je een signaalfunctie ten aanzien van de juiste uitvoering van het personeelsbeleid. In het geven van vakinhoudelijke aanwijzingen aan directie en medewerkers heb je een grote mate van i zelfstandigheid èn verantwoordelijkheid. Wie ben je? Na je vakgerichte opleiding (bijvoorbeeld HBO-personeelsmanagement) heb je minimaal 3 jaar ervaring opgedaan als personeelsfunctionaris, bij voorkeur in de zakelijke dienstverlening. Daardoor ben je vertrouwd geraakt met de ontwikkeling van het personeelsbeleid en vertaling hiervan naar de praktijk. Je persoonlijkheid laat zich omschrijven als initiatiefrijk, kritisch, pragmatisch, integer, sociaalvaardig en objectief. Daardoor ben je in staat op te treden als adviseur/begeleider en een volwaardige gesprekspartner voor zowel directie als medewerkers. Spreekt deze zelfstandige functie je in grote mate aan, dan is de beste strategie dit aan te geven via een sollicitatiebrief - graag binnen 14 dagen - met uitgebreide CV! Klazien Lanting van OAZ Advies, het organisatie- en adviesteam achter Schipper Accountants, ziet jouw reactie met belangstelling tegemoet. Je kunt haar bellen op 0113-256600 (privé 0113-223762). Het adres van OAZ Advies. Werving Selectie is: Schaepmanstraat 21,4463 SC Goes, fax 0113-256610, e-mail: info@oaz.nl. advies Maatschap Westelijke Accountantskantoren Zeeland GOES MIDDELBURG OOSTBURG RENESSE Accountants en Belastingadviseurs Wij zoeken voor onze vestigingen ener gieke medewerkers (m/v) met visie voor de volgende fulltime (40 uur) functies Cliëntbegeleider (Goes) - Afgeronde MEAO/MBA-opleiding Cliëntbegeleider (Goes en Renesse) - Afgeronde HEAO-BE/AC-opleiding of SPD Aankomend belastingadviseur - Bijna afgestudeerd in (fiscaal) recht, (fiscale) economie - Ervaring is een pre U kunt uw sollicitatie richten aan: WEA ZEELAND Afdeling Werving en selectie Postbus 280 4460 AR Goes of E-mail: wea.zeeland.goes@wxs.nl Telefoon: 0113-232620 Maatschap WEA Zeelandonderdeel van WEA Holding b.v., gevestigd te Goes, Middelburg, Oostburg en Renesse, is een team van accountants, belasting adviseurs, juristen en bedrijfsadviseu rs Wij zijn een full service onderneming met ruim 85 medeiverkers die de kennis van een grote organisatie combineert met de persoonlijke betrokkenheid van een kleinschalig kantoor. Onze ondernemende adviseurs zijn enthou siast, deskundig en cliënt gericht. Het cliëntenbestand is gevarieerd, zozuel qua branche als omvang. Wij werken voor middel grote en kleine bedrijven. Daarnaast kunnen wij ook grote ondernemingen en non-profitorganisaties tot onze cliënienkring rekenen. WEA kent een onge dwongen en prettige werksfeer. Maatschap Westelijke Accountantskantoren Zeeland GOES MIDDELBURG OOSTBURG RENESSE Accountants en Belastingadviseurs Op zaterdag 15 april hebben de Adecco vestigingen Zierikzee, Goes en Middelburg een banenmarkt en extra inschrijfdag. De vestigingen zijn geopend van 10.00 tot 16.00 uur. Niet vergeten voor een inschrijving: je geldig legitimatiebewijs sofinummer bankrekeningnummer Kom langs want er zijn volop nieuwe vacatures! Voor iedereen die zich in laat schrijven is er een leuke attentie! AdeccCT Adecco Zierikzee Nieuwe Haven 53, (0111)41 24 00 Adecco Goes Grote Markt 2, (0113)2511 91 Adecco Middelburg Lange Geere 22, (0118)63 90 52 EURO T^t 2000 voor meer vacatures: www.adecco.nl Toen Carly vier jaar geleden bij Airpack begon als medewerker op de afdeling administratie en verkoop onderdelen, deed ze het werk in haar eentje. Door inzet van Carly, alle andere medewerkers en mij, Piet Warnar, is het bedrijf sterk gegroeid, dus zoekt Carly voor minimaal 37,5 uur per week. Opleiding MEAO, Engels en Word '97 zijn een must. Excel '97 is een pre. Carly is altijd aanwezig om u de nodige informatie over deze betrekking te geven, echter voor u haar belt bezoek eerst onze web page www.airpack.nl. Heeft u interesse voor deze secretariële baan, stuur dan uw sollicitatiebrief met cv naar het volgende adres: Airpack Nederland B.V., Postbus 197, 4300 AD Zierikzee. t.a.v. Carly Romeijn Voor onze dagpassagiersschepen vragen wij: ervaren kapitein m/v in het bezit van groot vaarbewijs Functie-eisen: Dienstverlenende inslag Goede contactuele vaardigheden Uw reacties verwachten wij gaarne op onderstaand adres/telefoonnummer Postbus 2, 4380 AA Vlissingen tel.: 0118-419367 DELTA Nutsbedrijven ncht zich met circa 1.200 medewerkers op de levering van een integraal productenpakket; zij verzorgt voor Zuidwest-Nederland de distributie van elektnciteitgas, water, radio- en televisiesignalen en ielecommunicabe- en milieudiensten. Ook de productie van water en elektriciteit behoort tot haar activiteiten. De organisatie is een zeer actieve speler in de liberaliserende energiemarkt, waarin zij zich heeft ontwikkeld tot een succesvolle en marktgerichte partij. De afdeling Productie Water verzorgt de drink- en industriewatervoorziening vanuit een aantal pompstations in Zeeland en West-Brabant. Binnen de regio Zuid, met als standplaats Philippine (Zeeuws-Vlaanderen), zoeken wij een; De taken en verantwoordelijkheden zijn: bediening, controle en onderhoud van het productieproces; het verrichten van wacht- en storingsdiensten; controle en toezicht op de productie, de waterverdeling en het voorraadbeheer; schakelen laagspanningsinstallaties; uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden. Wat verwachten wij? Om voor deze functie in aanmerking te komen, dien je te beschikken over de diploma's MTS-Elektrotechmek, aangevuld met MWT/Basisopleiding drinkwaterproductie, of de bereidheid deze opleiding te volgen. Daarnaast dien je zelfstandig storingen te kunnen oplossen op het gebied van elektrotechniek, meet- en regeltechniek en de procesbesturing. Wat bieden wij? Een functie waar je nog veel ervaring kunt opdoen en mee kunt bouwen aan de verdere ontwikkeling van DELTA Nutsbedrijven. Het maximumsalaris bedraagt circa 4500,- bruto per maand. Daarnaast wordt een breed pakket arbeidsvoorwaarden geboden volgens de CAO voor Energie- en nutsbedrijven en mogelijkheden voor opleiding en trainingen. Het betreft een fulltime functie. Interesse? Meer informatie over DELTA Nutsbedrijven is te vinden op de web-site vww.delta-zld.nl. Voor informatie over deze functie kun je contact opnemen met de heer F.L.E. van Damme, regiohoofd Zuid, telefoonnummer 0115491351. Sollicitaties binnen twee weken richten aan N.V. DELTA Nutsbedrijven, afdeling Personeel Organisatie, Postbus 5048, 4330 KA Middelburg. N.V. DELTA Nutsbedrijven Postbus 5048 4330 KA Middelburg tel. (0118) 882000 Internet http://www.delta-zld.nl e-mail: info@delta-zld.nl Wegens continue groei en internationalisering van ons bedrijf zoeken we ter versterking van de afdeling Inkoopservices op korte termijn een fulltime De leukste Erotiekkotologus MEDEWERKER Pabo is dé trendsetter in Nederland, Belgié, Frankrijk, Oostenrijk, Engeland en Duitsland op het gebied van erotiek per postorder. Wij zijn een uiterst profes sioneel postorderbedrijf dat een sterke groei doormaakt. We zetten per jaar enkele hoofdkatalogi en nog diverse kleinere mailings uit. Onze filosofie is gebaseerd op vrijheid en respect voor ieders erotische wensen. We bieden daartoe een breed assortiment aan voor hem en haar en hechten daarbij grote waarde aan discretie en maatschappelijke normen. Op ons hoofdkantoor in Walsoorden in Zeeland (op 30 minuten afstand van Antwerpen), werken momenteel ca. 100 enthousiaste mensen. De functie In deze functie is het op peil houden van ons voorraadniveau het primaire doel. Het correct verzorgen van de voorraadadministratie is één van je hoofdtaken. Tevens draag je zorg voor factuurcontrole en communi catie met de leveranciers. Je levert een structurele bijdrage aan een goede samenwerking met de overige afdeling, zowel op het hoofdkantoor als in de buitenlanden. Pabo zoekt i f Gemotiveerde, inititatiefrijke kandidaten die door opleiding en/of ervaring kunnen werken op MBO-niveau, bij voorkeur bedrijfskundig of commercieel. Uiteraard is ook een goede computervaardigheid noodzakelijk, j Bovendien dien je goede kennis te hebben van de Engelse en Duitse taal (zowel schriftelijk als mondeling), j Onze voorkeur gaat uit naar kandidaten woonachtig in de regio. Relevante werkervaring is een pré. Pabo biedt Wij bieden een interessante functie voor een zelfstandige persoonlijkheid in een modern en sterk groeiend rl bedrijf. Deze functie volt onder de directe verantwoording van de manager Inkoopservices. Je werkt samen met een jong team in een sfeer waar samenwerking en collegialiteit belangrijk zijn. JA Uiteraard bieden wij voor deze functie een passend salaris en goede secundaire voorwaarden. Er Kortom: kun je jezelf vinden in het bovenstaande, ben je enthousiast, accuraat, communicatief en flexibel je ingesteld? Stuur dan je sollicitatiebrief vóór 28 april naar PABO B.V./afd. Personeelszaken, t.a.v. Monique Kindt, Postbus 274, 4560 AG te Hulst. ld. Meer gedetailleerde informatie over deze functie kun je verkrijgen bij Wim Zegers, tel. 01 14 - 687 700. :g BLUEKEIUS Autobedrijf Bluekens is Volvo Truck en Personenwagendealer met vestigingen te Breda, Roosendaal, Oosterhout, Goes, Middelharnis en Chaam. Momenteel zijn bij Bluekens 170 mensen werkzaam waarvan 70 in de afdeling Truck en Bus. Zowel Bluekens als het merk Volvo maken de laatste Jaren een sterke ontwikkeling door. Het kwalitatief hoogwaardige productengamma in combinatie met de uitgebreide dienstverlening van onze bedrijven geelt ook de toekomst goede perspectieven. Wij zijn voor onze vestiging te Goes op zoek naar een Als vestigingsmanager heeft u een zeer afwisselende en uitdagende functie in het hart van het Truck en Bus bedrijf te Goes. U werkt met een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid. Om u een idee te geven wat de belang rijkste taken zijn hebben wij deze op een rijtje gezet. Personeel Organisatie Het coachen van het middenkader Zorgen voor een goed verloop van De zorg voor het juist (laten) beoordelen, informeren en motiveren van de medewerkers de processen in de vestiging Het initiëren van verbeteringen Het opstellen van jaarplannen en de controle op de uitvoering ervan Commercie Het bewaken van klantentevreden heid en klachtenbehandeling Relatiebeheer, klantenbinding en de vertegenwoordiging van Bluekens in de regio Het ontwikkelen van acties Bent u de nieuwe vestigingsmanager die wij zoeken? Dan is dienstverlening voor u meer dan een belofte; Heeft u enkele jaren ervaring in een leidinggevende functie, bij voorkeur in een bedrijfswagendealerbedrijf; Minimaal een MBO opleiding; Een doortastende manier van werken; Leeftijd tot 40 jaar; U woont in Zeeland of bent bereid daar te gaan wonen. Wij bieden onze nieuwe vestigingsmanager een goed salaris, een aantrekkelijk pakket van secundaire voorwaarden en een uitdagende en gevarieerde functie binnen een solide, modern en innovatief bedrijf. Voor verdere informatie over deze functie kunt u contact opnemen met de heer J. de Roover. telefoonnummer 076-5422000. Als u interesse heeft in deze functie vragen wij u binnen 14 dagen te reageren. U kunt uw schriftelijke sollicitatie richten aan de directie van: Bluekens Truck en Bus b.v. - Tinstraat 1 - 4823 AA BREDA

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2000 | | pagina 48