mm
_li[irpcick:
INKOOPSERVICES
WEA
WEA
Ruim 160.000 vrouwen zien de
noodzaak van onze uitnodiging in.
oranten ook?
een positieve secretarieel
medewerker
PRODUCTIETECHNICUS
(m/v)
Vestigingsmanager
48
PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT
"4A)Öb1
Uitnodiging voor radiodiagnostisch laboranten om te solliciteren.
(afroep medewerkers)
Jaarlijks ontvangen duizenden vrouwen in de leeftijd van 50 tot 75 jaar een uitnodiging om deel te nemen aan het Bevolkings
onderzoek Borstkanker. Ruim 80% van deze vrouwen doet mee. Het screeningsonderzoek vindt plaats op vaste locaties en in
verrijdbare onderzoekscentra, de zgn. mammobiel. Om deze mammografische screening op professionele wijze uit te voeren
nodigen wij laboranten, die bereid zijn op basis van afroep te werken, uit te solliciteren.
Wij zijn op zoek naar collega's voor de regio Zeeland.
U bent in het bezit van een HBO diploma radiodiagnostisch laborant en een geldig bewijs van bevoegdheid. Verder is van belang
dat u in teamverband kunt werken en over het rijbewijs B bezit. Kandidaten bieden wij volop de kans om zich d.m.v. een
screeningsopleiding (duur 7 weken) deze specialisatie eigen te maken. De opleidingskosten worden door ons betaald.
Het salaris bedraagt maximaal 4.864,- bruto per maand volgens FWC 45 van de
CAO-Ziekenhuizen. Informatie wordt verstrekt door mevrouw E. ten Wolde, telefoon (06) 290 42 383.
Stichting Bevolkingsonderzoek Borstkanker
Zuidwest Nederland
Postbus 289, 3000 AG Rotterdam
Uw schriftelijke reactie
voor 29 april 2000 ter attentie van
mevrouw drs. J.C.I.Y. Reijerink-Verheij, directeur
ZATERDAG 15 APRIL 200(
Met zo'n 200 spelers,
verdeeld over 7 vestigingen,
is Schipper Accountants
één van de grotere teams
in Zuidwest Nederland. Schipper Accountants biedt haar relaües een breed scala aan
mogelijkheden. Logisch dat zij haar eigen spel tot in de puntjes moet beheersen.
Anders gezegd, voor het behalen van optimale resultaten voor onze cliënten moet ons
team in perfecte condide zijn.
Binnen de Schipper-orgunisatie bestaat een intensieve samenwerking tussen accountants,
belastingadviseurs, juristen en organisatieadviseurs. Kortom: team-work, resulterend in optimale
dienstverlening onder het motto:
"Brede deskundigheid onder één dak".
Wij hechten grote waarde aan ruime ervaring op dit specifieke terrein. Als staffunctionaris geef je
zelfstandig vorm aan de ontwikkeling en implementatie van het personeelsbeleid, passend binnen de strategie
van Schipper Accountants. Je werkt voor alle vestigingen, waar aspecten zoals functionering, beloning,
loopbaanbegeleiding, individuele personeelszorg en opleiding aan de orde komen. Ook (het coördineren van)
werving- en selectieprocedures en het analyseren van personele kengetallen behoren tot de kerntaken.
Als "social controller" heb je een signaalfunctie ten aanzien van de juiste uitvoering van het personeelsbeleid.
In het geven van vakinhoudelijke aanwijzingen aan directie en medewerkers heb je een grote mate van
i zelfstandigheid èn verantwoordelijkheid.
Wie ben je?
Na je vakgerichte opleiding (bijvoorbeeld HBO-personeelsmanagement) heb je minimaal 3 jaar ervaring opgedaan
als personeelsfunctionaris, bij voorkeur in de zakelijke dienstverlening. Daardoor ben je vertrouwd geraakt met de
ontwikkeling van het personeelsbeleid en vertaling hiervan naar de praktijk. Je persoonlijkheid laat zich omschrijven
als initiatiefrijk, kritisch, pragmatisch, integer, sociaalvaardig en objectief. Daardoor ben je in staat op te treden als
adviseur/begeleider en een volwaardige gesprekspartner voor zowel directie als medewerkers.
Spreekt deze zelfstandige functie je in grote mate aan, dan is de beste strategie dit aan te geven via een sollicitatiebrief
- graag binnen 14 dagen - met uitgebreide CV! Klazien Lanting van OAZ Advies, het organisatie- en adviesteam
achter Schipper Accountants, ziet jouw reactie met belangstelling tegemoet. Je kunt haar bellen op 0113-256600
(privé 0113-223762). Het adres van OAZ Advies. Werving Selectie is:
Schaepmanstraat 21,4463 SC Goes,
fax 0113-256610, e-mail: info@oaz.nl. advies
Maatschap Westelijke Accountantskantoren Zeeland
GOES MIDDELBURG OOSTBURG RENESSE
Accountants en Belastingadviseurs
Wij zoeken voor onze vestigingen ener
gieke medewerkers (m/v) met visie voor
de volgende fulltime (40 uur) functies
Cliëntbegeleider (Goes)
- Afgeronde MEAO/MBA-opleiding
Cliëntbegeleider (Goes en Renesse)
- Afgeronde HEAO-BE/AC-opleiding
of SPD
Aankomend belastingadviseur
- Bijna afgestudeerd in (fiscaal) recht,
(fiscale) economie
- Ervaring is een pre
U kunt uw sollicitatie richten aan:
WEA ZEELAND
Afdeling Werving en selectie
Postbus 280
4460 AR Goes
of E-mail: wea.zeeland.goes@wxs.nl
Telefoon: 0113-232620
Maatschap WEA
Zeelandonderdeel van
WEA Holding b.v.,
gevestigd te Goes,
Middelburg, Oostburg en
Renesse, is een team van
accountants, belasting
adviseurs, juristen en
bedrijfsadviseu rs
Wij zijn een full service
onderneming met ruim
85 medeiverkers die de
kennis van een grote
organisatie combineert
met de persoonlijke
betrokkenheid van een
kleinschalig kantoor.
Onze ondernemende
adviseurs zijn enthou
siast, deskundig en cliënt
gericht.
Het cliëntenbestand is
gevarieerd, zozuel qua
branche als omvang.
Wij werken voor middel
grote en kleine bedrijven.
Daarnaast kunnen wij
ook grote ondernemingen
en non-profitorganisaties
tot onze cliënienkring
rekenen.
WEA kent een onge
dwongen en prettige
werksfeer.
Maatschap Westelijke Accountantskantoren Zeeland
GOES MIDDELBURG OOSTBURG RENESSE
Accountants en Belastingadviseurs
Op zaterdag 15 april hebben de Adecco vestigingen Zierikzee, Goes en
Middelburg een banenmarkt en extra inschrijfdag.
De vestigingen zijn geopend van 10.00 tot 16.00 uur.
Niet vergeten voor een inschrijving:
je geldig legitimatiebewijs
sofinummer
bankrekeningnummer
Kom langs want er zijn volop nieuwe vacatures!
Voor iedereen die zich in laat schrijven is er een leuke attentie!
AdeccCT
Adecco Zierikzee
Nieuwe Haven 53,
(0111)41 24 00
Adecco Goes
Grote Markt 2,
(0113)2511 91
Adecco Middelburg
Lange Geere 22,
(0118)63 90 52
EURO T^t
2000
voor meer vacatures: www.adecco.nl
Toen Carly vier jaar geleden bij Airpack begon als medewerker
op de afdeling administratie en verkoop onderdelen, deed ze
het werk in haar eentje.
Door inzet van Carly, alle andere medewerkers en mij, Piet
Warnar, is het bedrijf sterk gegroeid, dus zoekt Carly
voor minimaal 37,5 uur per week.
Opleiding MEAO, Engels en Word '97 zijn een must. Excel '97
is een pre.
Carly is altijd aanwezig om u de nodige informatie over deze
betrekking te geven, echter voor u haar belt bezoek eerst onze
web page www.airpack.nl.
Heeft u interesse voor deze secretariële baan, stuur dan uw
sollicitatiebrief met cv naar het volgende adres:
Airpack Nederland B.V., Postbus 197, 4300 AD Zierikzee.
t.a.v. Carly Romeijn
Voor onze dagpassagiersschepen
vragen wij:
ervaren kapitein m/v
in het bezit van groot vaarbewijs
Functie-eisen:
Dienstverlenende inslag
Goede contactuele vaardigheden
Uw reacties verwachten wij gaarne
op onderstaand adres/telefoonnummer
Postbus 2, 4380 AA Vlissingen
tel.: 0118-419367
DELTA Nutsbedrijven ncht zich met circa 1.200 medewerkers op de levering van een integraal
productenpakket; zij verzorgt voor Zuidwest-Nederland de distributie van elektnciteitgas,
water, radio- en televisiesignalen en ielecommunicabe- en milieudiensten. Ook de productie
van water en elektriciteit behoort tot haar activiteiten. De organisatie is een zeer actieve
speler in de liberaliserende energiemarkt, waarin zij zich heeft ontwikkeld tot een succesvolle
en marktgerichte partij.
De afdeling Productie Water verzorgt de drink- en industriewatervoorziening vanuit een aantal
pompstations in Zeeland en West-Brabant.
Binnen de regio Zuid, met als standplaats Philippine (Zeeuws-Vlaanderen), zoeken wij een;
De taken en verantwoordelijkheden zijn:
bediening, controle en onderhoud van het productieproces;
het verrichten van wacht- en storingsdiensten;
controle en toezicht op de productie, de waterverdeling en het voorraadbeheer;
schakelen laagspanningsinstallaties;
uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden.
Wat verwachten wij?
Om voor deze functie in aanmerking te komen, dien je te beschikken over de diploma's MTS-Elektrotechmek,
aangevuld met MWT/Basisopleiding drinkwaterproductie, of de bereidheid deze opleiding te volgen.
Daarnaast dien je zelfstandig storingen te kunnen oplossen op het gebied van elektrotechniek, meet- en
regeltechniek en de procesbesturing.
Wat bieden wij?
Een functie waar je nog veel ervaring kunt opdoen en mee kunt bouwen aan de verdere ontwikkeling van
DELTA Nutsbedrijven. Het maximumsalaris bedraagt circa 4500,- bruto per maand. Daarnaast wordt een
breed pakket arbeidsvoorwaarden geboden volgens de CAO voor Energie- en nutsbedrijven en mogelijkheden
voor opleiding en trainingen. Het betreft een fulltime functie.
Interesse?
Meer informatie over DELTA Nutsbedrijven is te vinden op de web-site vww.delta-zld.nl. Voor informatie over deze
functie kun je contact opnemen met de heer F.L.E. van Damme, regiohoofd Zuid, telefoonnummer 0115491351.
Sollicitaties binnen twee weken richten aan N.V. DELTA Nutsbedrijven, afdeling Personeel Organisatie, Postbus 5048,
4330 KA Middelburg.
N.V. DELTA Nutsbedrijven
Postbus 5048 4330 KA Middelburg tel. (0118) 882000 Internet http://www.delta-zld.nl e-mail: info@delta-zld.nl
Wegens continue groei en internationalisering van ons bedrijf zoeken we
ter versterking van de afdeling Inkoopservices op korte termijn een fulltime
De leukste Erotiekkotologus MEDEWERKER
Pabo is dé trendsetter in
Nederland, Belgié, Frankrijk,
Oostenrijk, Engeland en
Duitsland op het gebied van
erotiek per postorder.
Wij zijn een uiterst profes
sioneel postorderbedrijf dat
een sterke groei doormaakt.
We zetten per jaar enkele
hoofdkatalogi en nog diverse
kleinere mailings uit.
Onze filosofie is gebaseerd
op vrijheid en respect voor
ieders erotische wensen. We
bieden daartoe een breed
assortiment aan voor hem en
haar en hechten daarbij
grote waarde aan discretie
en maatschappelijke normen.
Op ons hoofdkantoor in
Walsoorden in Zeeland
(op 30 minuten afstand van
Antwerpen), werken
momenteel ca. 100
enthousiaste mensen.
De functie
In deze functie is het op peil houden van ons voorraadniveau het primaire doel. Het correct verzorgen van
de voorraadadministratie is één van je hoofdtaken. Tevens draag je zorg voor factuurcontrole en communi
catie met de leveranciers. Je levert een structurele bijdrage aan een goede samenwerking met de overige
afdeling, zowel op het hoofdkantoor als in de buitenlanden.
Pabo zoekt i f
Gemotiveerde, inititatiefrijke kandidaten die door opleiding en/of ervaring kunnen werken op MBO-niveau,
bij voorkeur bedrijfskundig of commercieel. Uiteraard is ook een goede computervaardigheid noodzakelijk, j
Bovendien dien je goede kennis te hebben van de Engelse en Duitse taal (zowel schriftelijk als mondeling), j
Onze voorkeur gaat uit naar kandidaten woonachtig in de regio. Relevante werkervaring is een pré.
Pabo biedt
Wij bieden een interessante functie voor een zelfstandige persoonlijkheid in een modern en sterk groeiend rl
bedrijf. Deze functie volt onder de directe verantwoording van de manager Inkoopservices. Je werkt samen
met een jong team in een sfeer waar samenwerking en collegialiteit belangrijk zijn. JA
Uiteraard bieden wij voor deze functie een passend salaris en goede secundaire voorwaarden. Er
Kortom: kun je jezelf vinden in het bovenstaande, ben je enthousiast, accuraat, communicatief en flexibel je
ingesteld? Stuur dan je sollicitatiebrief vóór 28 april naar PABO B.V./afd. Personeelszaken, t.a.v. Monique
Kindt, Postbus 274, 4560 AG te Hulst.
ld.
Meer gedetailleerde informatie over deze functie kun je verkrijgen bij Wim Zegers, tel. 01 14 - 687 700.
:g
BLUEKEIUS
Autobedrijf Bluekens is Volvo Truck en Personenwagendealer met vestigingen te Breda, Roosendaal,
Oosterhout, Goes, Middelharnis en Chaam. Momenteel zijn bij Bluekens 170 mensen werkzaam
waarvan 70 in de afdeling Truck en Bus. Zowel Bluekens als het merk Volvo maken de laatste Jaren
een sterke ontwikkeling door. Het kwalitatief hoogwaardige productengamma in combinatie met de
uitgebreide dienstverlening van onze bedrijven geelt ook de toekomst goede perspectieven.
Wij zijn voor onze vestiging te Goes op zoek naar een
Als vestigingsmanager heeft u een zeer afwisselende en uitdagende functie in het hart van het Truck en Bus bedrijf te
Goes. U werkt met een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid. Om u een idee te geven wat de belang
rijkste taken zijn hebben wij deze op een rijtje gezet.
Personeel Organisatie
Het coachen van het middenkader Zorgen voor een goed verloop van
De zorg voor het juist (laten)
beoordelen, informeren en
motiveren van de medewerkers
de processen in de vestiging
Het initiëren van verbeteringen
Het opstellen van jaarplannen en
de controle op de uitvoering ervan
Commercie
Het bewaken van klantentevreden
heid en klachtenbehandeling
Relatiebeheer, klantenbinding en
de vertegenwoordiging van
Bluekens in de regio
Het ontwikkelen van acties
Bent u de nieuwe vestigingsmanager die wij zoeken?
Dan is dienstverlening voor u meer dan een belofte;
Heeft u enkele jaren ervaring in een leidinggevende functie, bij voorkeur in een bedrijfswagendealerbedrijf;
Minimaal een MBO opleiding;
Een doortastende manier van werken;
Leeftijd tot 40 jaar;
U woont in Zeeland of bent bereid daar te gaan wonen.
Wij bieden onze nieuwe vestigingsmanager een goed salaris, een aantrekkelijk pakket van secundaire voorwaarden en
een uitdagende en gevarieerde functie binnen een solide, modern en innovatief bedrijf. Voor verdere informatie over deze
functie kunt u contact opnemen met de heer J. de Roover. telefoonnummer 076-5422000.
Als u interesse heeft in deze functie vragen wij u binnen 14 dagen te reageren.
U kunt uw schriftelijke sollicitatie richten aan de directie van:
Bluekens Truck en Bus b.v. - Tinstraat 1 - 4823 AA BREDA