LEASE-ADVISEUR BINNENDIENST M/V
LEASE-ADVISEUR BUITEHDIEHST M/V
WAGENPARKBEHEERDER NI/V
lease
PERSONEEL
:I
ZuidWest
SPD-Zeeland
Wij
A
Provincie Zeeland
medewerker
Personeelsinzet (m/v)
GC DE JONG CONSTRUCTION BV
zoeken jongeren
"die al werkend een vak
willen leren....
elf atochem
CONSULENT
LICHAMELIJK GEHANDICAPTEN MA/
48
PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT
ZATERDAG 4 MAART 2000
Werken, wonen en ontspannen gaan in
Zeeland uitstekend samen:
moderne industriegebieden en havens,
kilometers strand, woningkeuze in alle
sectoren, fietspaden volop en geen files.
Het provinciaal bestuur doet zijn best om
dit zo te houden en te verbeteren; daar
toe heeft het ongeveer 1000 werknemers
in dienst.
De Provinciale Stoombootdiensten in
Zeeland (PSD) exploiteren met behulp
van 360 medewerkers en 5 veer
schepen de twee veerdiensten over de
Wester-schelde: Vlissingen-Breskens en
Kruiningen-Perkpolder. De PSD bestaat
uit een Nautische Dienst, een Technische
Dienst en een afdeling Algemene Zaken.
Het hoofdkantoor is gevestigd te Vlissin-
gen. Medio 2003 zal de Westerschelde-
tunnel gerealiseerd zijn en houdt de PSD
op te bestaan.
Verdere informatie wordt verstrekt door
de heer H.E.C.M. Thomaes (directeur)
tel: 0118460900.
Sollicitaties uiterlijk 20 maart 2000 bij
bureau PZ onder nummer 767/2000.
Inlichtingen omtrent deze functie kunnen
gewonnen worden bij
de heer R. Siebering, Inspecteur
Nautische Dienst PSD onder telefoon
nummer 0118460900.
Bij de Provinciale Stoombootdiensten in Zeeland kan wegens interne overplaat
sing van de huidige medewerker worden geplaatst een
voor 24 uur per week
Functionaris moet bereid zijn bij afwezigheid van de seniormedewerker perso
neelsinzet in voltijd (36 uur) te werken.
Functiebestanddelen:
- sorteren van de binnengekomen verlofaanvragen
- het assisteren bij de toetsing, indeling en toekenning van alle soorten verlof
- het verzendklaar maken en inschrijven van afgehandelde verlofaanvragen
- het indelen van reservepersoneel voor de wachtdiensten
- het vervangen van het hoofd personeelsiazet inzake verlofverlening en het
inzetten van reservepersoneel bij ziekte en verfof
- het afhandelen van telefonische verzoeken om «formatie aangaande verlof
mogelijkheden
- het opstellen van lijsten van beschikbaar reservepersoneel ten behoeve van de
portier en weekendcfienstteïder
Functie-eisen:
- opleiding op MBO-niveau
- goede contactuele eigenschappen
- gewend te werken m een drukke werkomgevffig
- enige bekendheid met continudiensten strekt tot de aanbeveling
- computerervaring
- accuratesse
Salariëring:
Bij volledige taakuitoefening is deze functie gewaardeerd op niveau 5.
(maximaal f 3772,- norm 01-04-99.)
Aanstelling geschiedt irt aanloopschaal 4. (mirwnaai f 2669,- maximaal f 3481,-)
Een afvaardiging van het personeel wordt bij de selectie betrokken.
De PSD streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrouwen, gehan
dicapten en leden van etnische minderheden. Daarom worden leden uit deze
prioriteitsgroepen met nadruk verzocht te soiliciteren.
FEDUR' HIGH WEAR-RESISTANT PRODUCTS
GC de Jong Construction. gevestigd te Zierikzee, is wereldwijd actief op het gebied van hoog slijtvaste oplossingen voor met na
me toepassingen in de bagger-, slurry- en betonindustrie Het eigen product FEDUR4 geniet bekendheid binnen zowel de nieuw
bouw van baggerschepen, als ook ter vervanging van bestaande leidingen en constructies tijdens reparaties Gezien de geplande
uitbreiding van de bestaande productiecapaciteit en de daarmee gepaard gaande verkoopactiviteiten is GCC per direct op zoek
naar een jonge enthousiaste verkoopmedewerker(ster) voor de binnendienst
VACATURE: VERKOOPMEDEWERKER MA/ binnendienst
Binnen de afdeling verkoop ondersteunt u de buitendienst. Tot de werkzaamheden behoort de administratieve afhandeling van
offerteaanvraag tot orderbevestiging U werkt hierbij nauw samen met het bedrijfsbureau m.b.t. de calculatie. Enige technische
affiniteit is wenselijk, echter niet noodzakelijk. Daar u binnen het uitoefenen van uw taak veelvuldig contact zult hebben met de
klant, zijn communicatieve en commerciële vaardigheden en enige ervaring hiermee van belang Het kunnen werken onder tijds
druk behoort tot uw eigenschappen Op de arbeidsovereenkomst voor bepaalde en onbepaalde tijd is de CAO voor het kleinbe
drijf in de metaal van toepassing
FUNCTIE-EISEN
Opleiding- MEAO (commerciële economie)
Talen Engels (spraak-schrift), Duits (spraak, evt. schrift)
Software: Word '97, Excel en affiniteit met microsoft applicaties in het algemeen
Ervaring: min. 1-2 jr.
INFORMATIE
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer E. Aggenbach
G C de Jong Construction BV. Deltastraat 23,4301 RC Zierikzee
Tel. 0111-414212 (kantooruren), 06-55371511 ('s avonds), fax. 0111-415876, E-mail info@gcc-fedur.nl
■row*»::!*]
Stichting SAVEPRO staat voor Samenwerkingsverband
voor de Procesindustrie in West-Brabant/Zeeland. Deze
stichting ondersteunt de opleiding namens dit samenwer- j
kingsverband. (www.savepro.nl)
ZSö©
De procesindustrie zoekt jonge mensen
die de opleiding tot operator willen vol
gen. Een aantal bedrijven en het oplei
dingsinstituut Détaché Total Training
Management 8.V. hebben daarom de
handen ineengeslagen. Détaché verzorgt
de theorie van de opleiding. De Beroeps
Praktijk Vorming (stage) gebeurt bij één
van de bedrijven.
Drie van deze samenwerkende bedrijven,
Shell Moerdijk, Nova Chemicals te Breda
(voorheen Bredase Polystyreen Maat
schappij) en Elf Atochem in Vlissingen
zoeken samen met het opleidingsinsti
tuut Détaché in Bergen op Zoom, 20
gemotiveerde jonge mensen.
Deze opleiding tot operator duurt 2 jaar
en geeft uitzicht op een baan met een uit
stekend toekomstperspectief.
Je les- en boekengeld wordt volledig
betaald door de bedrijven waar je de
Beroeps Praktijk Vorming krijgt.
Gedurende de gehele studie ontvang je
een vergoeding van minimaal ƒ500,00
per maand (voor 18 jarigen). De hoogte
van deze vergoeding is afhankelijk van je
leeftijd. Daarnaast ontvang je een reis
kostenvergoeding.
Om deel te kunnen nemen aan de oplei
ding moet je minimaal beschikken over
het MAVO VBO diploma op C niveau
met natuur- en wiskunde of VWO HAVO
vooropleiding. Ook als je geen schoolver
later bent maar staat ingeschreven als
werkzoekende bij het arbeidsbureau zien
we je graag! Je moet dan wel over één
van de gevraagde diploma's of opleidin
gen beschikken.
NOVA Chemicals
Ben je geïnteresseerd? Vul dan onderstaande bon in, stuur hem binnen
3 weken op en je krijgt een uitnodiging voor een voorlichtingsbijeenkomst
Deze bon kan in een gefrankeerde enveloppe verzonden worden naar het opleidingsinstituut:
DÉTACHÉ/^
total training management bv
DÉTACHÉ Total Training Management B.V.
Postbus 228
4600 AE Bergen op Zoom
Telefoon: 0164 - 24 70 60
Naam
m/v
Adres
Postcode
Woonplaats
Telefoon
Geboortedatum
Mijn vooropleiding is:
VBO MAVO C D HAVO VWO
ik sta ingeschreven bij het arbeidsbureau
ZuidWest lease
is een vooruit
strevende en
dynamische
universele lease
maatschappij,
en maakt deel uit
van de Bage groep,
een groep bedrijven
met historie in de
automotive sector.
Wij hechten er grote
waarde aan onze
zakenrelaties
persoonlijk, op maat
te bedienen.
Samen bepalen wij
de koers. Een goed
leasecontract is
maatwerk want
mobiliteit kan
anno 2000 op vele
manieren worden
ingevuld.
Om onze sterke groei in juiste banen te leiden zijn wij op zoek naar een:
Als lease-adviseur binnendienst adviseer en begeleid je bestaande klanten of legt het eerste
contact met potentiële klanten. Je maakt calculaties en verwerkt deze in offertes, en bent
verantwoordelijk voor de follow-up. Je zorgt ervoor dat op een klantvriendelijke wijze de
gemaakte afspraken worden nagekomen en worden vastgelegd in de daarvoor bestemde software.
Daarnaast wordt van jou een belangrijke inbreng verwacht bij het opstellen van account- en
prospectplannen.
Als lease-adviseur buitendienst ben je verantwoordelijk voor de regio Zeeland, je bezoekt
prospects en onderhoudt contacten met bestaande relaties. Hierbij is het kunnen signaleren van de
wensen en behoeften van de klant van essentieel belang. Na analyse van de klantwensen werk je
samen met de binnendienst deze voorstellen uit en presenteer je deze aan klant of prospect.
Als wagenparkbeheerder ben je verantwoordelijk voor het technische beheer van het wagenpark
van ZuidWest Lease. Je verleent toestemming voor reparatie, onderhoud en schadeherstel
werkzaamheden. Na grondige controle verwerk je de facturen in de hiervoor bestemde software.
Tevens ben je verantwoordelijk voor het opstellen van overzichten die voortvloeien uit de eerder
genoemde werkzaamheden.
Profiel
Een klantgerichte instelling is een vereiste. Naast uitstekende contactuele en communicatieve
vaardigheden, ben je ijzersterk in het leggen van contacten. Tevens dien je een onbegrensde
interesse te hebben voor alles wat met auto's te maken heeft. Vanzelfsprekend durf je initiatieven
te nemen. Verantwoordelijkheid en uitdagende doelstellingen ga je niet uit de weg. Je functioneert
op MBO/HBO-niveau, hebt commerciële ervaring en een enthousiaste persoonlijkheid die past
binnen het team.
Daarnaast is voor de nieuwe buitendienstcollega ervaring in de buitendienst een vereiste.
De wagenparkbeheerder dient te beschikken over een autotechnische opleiding op MBO-niveau.
Heb je wel ervaring, maar geen MBO/HBO opleiding? Ook dan zien we uit naar jouw sollicitatie.
Geboden wordt een uitdagende baan bij een dynamisch bedrijf die prestaties weet te waarderen
en oog heeft voor jouw capaciteiten.
Wanneer je enthousiast bent voor een van deze functies, en je hebt nog vragen dan kan je bellen
met Bert Flipse. Jouw schriftelijke reactie, voorzien van pasfoto, kan je richten aan;
ZuidWest lease B.V.
t.a.v. afd. Personeelszaken
Postbus 57, 4460 AB Goes.
Klein Frankrijk 31, 4461 ZN Goes.
Tel.: (0113) 235222 Fax: 237929
http://www.zu id westlease, nl
Terneuzen Is met zo'n 35.000 inwoners de grootste gemeente van
Zeeuwsch-Vlaanderen. Tot de gemeente behoren naast Terneuzen, de
kernen Biervliet, Hoek. Sluiskil. Zaamslag en een gedeelte van Spui.
Terneuzen is een industriële gemeente met veel economische ontwikke
lingen. Bij de gemeente werken ruim 450 mensen.
De gemeentelijke organisatie is opgebouwd uit een viertal sectoren, waaronder
de sector Financiën en Algemene Bestuurszaken. Binnen deze sector is de
sectie Algemene Bestuurszaken ondergebracht. Deze sectie bestaat uit drie
afdelingen: Bestuurs- en Juridische Zaken, Interne Zaken en Communicatie
De afdeling Communicatie adviseert over zaken die rechtstreeks of indirect met
communicatie te maken hebben en wordt door de diverse sectoren regelmatig
ingeschakeld bij de advisering over en uitvoering van tal van projecten.
Daarnaast heeft de afdeling ook een eigen verantwoordelijkheid als het gaat om
meer algemene vormen van gemeentelijke communicatie zoals het onderhouden
van perscontacten, pr en voorlichtingsactiviteiten ten behoeve van de totale
organisatie en de redactie van bijvoorbeeld het eigen magazine "Terneuzen
Informatie', de informatierubriek in het Zeeuwsch-Vlaams Advertentieblad, een
internetsite en het personeelsblad 'Radar' Bij deze afdeling zijn vijf mensen
werkzaam.
Bij de afdeling Communicatie zoeken wij een
MEDEWERKER
COMMUNICATIE M/V
VACATURENUMMER 02/00
Deze vacature omvat een parttime betrekking van 24 uur per week, inclusief ADV
FUNCTIE-INHOUD
De medewerker communicatie ondersteunt de beleidsmedewerkers
communicatie en zorgt voor de uitvoering van een gedeelte van het gemeente
lijke communicatiebeleid. De medewerker is onder meer belast met de productie
van de gemeentelijke informatiepagina Terneuzen Centraal, het personeelsblad
en de gemeentegids. Daarnaast draagt de medewerker zorg voor de organisatie
van (officiële) ontvangsten en recepties en voor de administratieve werkzaam
heden op de afdeling. Een gedeelte van de werkzaamheden wordt uitgevoerd
buiten de reguliere werktijden.
FUNCTIE-EISE NJ
Voor deze functie zoeken wij representatieve kandidaten met een afgeronde
functiegerichte opleiding op mbo-niveau en ervaring met de hierboven beschreven
activiteiten Gezien de aard van de werkzaamheden moet de medewerker goed
met mensen kunnen omgaan en over een dienstverlenende instelling beschikken.
Tevens is een flexibele, oplossingsgerichte houding van groot belang en dient de
medewerker over redactionele kwaliteiten te beschikken.
NADERE INFORMATIE
Nadere informatie over de functie kan worden verkregen bij de coördinator van
de afdeling Communicatie, de heer F.j. Neve op telefoonnummer 0115 - 642 364.
Buiten kantooruren is hij bereikbaar op nummer 06 - 204 24 249.
SALARIS
Het aanvangssalaris is afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring. Het
definitieve functieniveau wordt na ongeveer één jaar vastgesteld aan de hand van
de geldende methode van functiewaardering. Als indicatie geldt de schaal van
gemeenteambtenaar 7. zijnde minimaal f. 3.224,00 en maximaal f. 4 759,00 bruto
per maand.
OVERIGE INFORMATIE
De bij de gemeentelijke overheid gebruikelijke rechtspositieregelingen zi|n
van toepassing.
Uw sollicitaties kunt u, onder vermelding van het
p e U Z p vacaturenummer, vóór 15 maart 2000
O richten aan het College van Burgemeester
„jrf£ëÊ£Sw«fcir"i. en Wethouders van Terneuzen, Postbus
35. 4530 AA Terneuzen.
Acquisitie naar aanleiding van deze
advertentie wordt niet op prijs
gesteld.
Postbus 35, 4530 AA Terneuzen
C
s]
Is
ib
Een instelling voor ambulante dienst- en hulpverlening ten behoeve van
mensen met een handicap vraagt wegens uitbreiding een
voor 28 uur per week
Om te bevorderen, dat ook mensen met een verstandelijke handicap
een beroep kunnen doen op ambulante, categoriale dienstverlening,
zijn van overheidswege financiële middelen beschikbaar gesteld voor
de functie van consulent lichamelijk gehandicapten bij SPD-en. In 1999
gebeurde dit voor de eerste maal. In 2000 is dit beleid voortgezet.
De dienstverlening is gericht op het realiseren van vraag gestuurde
zorg, waarbij de vragen betrekking kunnen hebben op alle aspecten
van het leven van mensen met een functiebeperking.
Functie-informatie:
- Informeren en adviseren van de lichamelijk gehandicapte en -desge
wenst- zijn/haar sociaal netwerk;
- Analyseren van hulpvragen en zo nodig doorverwijzen naar de juiste
instelling;
- Ondersteunen en bemiddelen bij het realiseren van de gewenste
hulp;
- Samenwerken met provinciale/regionale (vrijwilligers) organisaties;
- Regelmatig overleg met gebruikersorganisaties;
- Signaleren van lacunes in de zorg;
- Het werkgebied is Midden- en Noord-Zeeland.
Functie-eisen:
- Affiniteit met de doelgroep;
- Klantgerichte en dienstverlenende attitude;
- Kennis hebben over effecten en gevolgen van een functiebeperking:
- Communicatieve vaardigheden;
- HBO-opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening;
- In het bezit van rijbewijs B en een auto.
Arbeidsvoorwaarden:
- Het salaris bedraagt min. 3.710,- en max. 5.269,- bruto per
maand bij een 36-urige werkweek. De arbeidsvoorwaarden zijn vol
gens de CAO-Welzijnswerk.
- Het betreft een aanstelling van een jaar met daarna uitzicht op een
vast dienstverband. l
Informatie over de functie is te verkrijgen bij mevrouw K. Boonstra,
hoofd dienstverlening. j V(
Zij is hiervoor bereikbaar op maandag-, woensdag- en donderdag- p>
morgen van 8.45 uur - 9.30 uur (tel. 0118-615051).
U kunt ook onze website bezoeken, (www.zeelandnet.nl/stichting/spd-
zeeland).
Uw sollicitatie kunt u binnen 10 dagen na het verschijnen van deze
advertentie, richten aan de directie van SPD-Zeeland, Singelstraat 9,
4331 SR Middelburg.