LEASE-ADVISEUR BINNENDIENST M/V LEASE-ADVISEUR BUITEHDIEHST M/V WAGENPARKBEHEERDER NI/V lease PERSONEEL :I ZuidWest SPD-Zeeland Wij A Provincie Zeeland medewerker Personeelsinzet (m/v) GC DE JONG CONSTRUCTION BV zoeken jongeren "die al werkend een vak willen leren.... elf atochem CONSULENT LICHAMELIJK GEHANDICAPTEN MA/ 48 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 4 MAART 2000 Werken, wonen en ontspannen gaan in Zeeland uitstekend samen: moderne industriegebieden en havens, kilometers strand, woningkeuze in alle sectoren, fietspaden volop en geen files. Het provinciaal bestuur doet zijn best om dit zo te houden en te verbeteren; daar toe heeft het ongeveer 1000 werknemers in dienst. De Provinciale Stoombootdiensten in Zeeland (PSD) exploiteren met behulp van 360 medewerkers en 5 veer schepen de twee veerdiensten over de Wester-schelde: Vlissingen-Breskens en Kruiningen-Perkpolder. De PSD bestaat uit een Nautische Dienst, een Technische Dienst en een afdeling Algemene Zaken. Het hoofdkantoor is gevestigd te Vlissin- gen. Medio 2003 zal de Westerschelde- tunnel gerealiseerd zijn en houdt de PSD op te bestaan. Verdere informatie wordt verstrekt door de heer H.E.C.M. Thomaes (directeur) tel: 0118460900. Sollicitaties uiterlijk 20 maart 2000 bij bureau PZ onder nummer 767/2000. Inlichtingen omtrent deze functie kunnen gewonnen worden bij de heer R. Siebering, Inspecteur Nautische Dienst PSD onder telefoon nummer 0118460900. Bij de Provinciale Stoombootdiensten in Zeeland kan wegens interne overplaat sing van de huidige medewerker worden geplaatst een voor 24 uur per week Functionaris moet bereid zijn bij afwezigheid van de seniormedewerker perso neelsinzet in voltijd (36 uur) te werken. Functiebestanddelen: - sorteren van de binnengekomen verlofaanvragen - het assisteren bij de toetsing, indeling en toekenning van alle soorten verlof - het verzendklaar maken en inschrijven van afgehandelde verlofaanvragen - het indelen van reservepersoneel voor de wachtdiensten - het vervangen van het hoofd personeelsiazet inzake verlofverlening en het inzetten van reservepersoneel bij ziekte en verfof - het afhandelen van telefonische verzoeken om «formatie aangaande verlof mogelijkheden - het opstellen van lijsten van beschikbaar reservepersoneel ten behoeve van de portier en weekendcfienstteïder Functie-eisen: - opleiding op MBO-niveau - goede contactuele eigenschappen - gewend te werken m een drukke werkomgevffig - enige bekendheid met continudiensten strekt tot de aanbeveling - computerervaring - accuratesse Salariëring: Bij volledige taakuitoefening is deze functie gewaardeerd op niveau 5. (maximaal f 3772,- norm 01-04-99.) Aanstelling geschiedt irt aanloopschaal 4. (mirwnaai f 2669,- maximaal f 3481,-) Een afvaardiging van het personeel wordt bij de selectie betrokken. De PSD streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrouwen, gehan dicapten en leden van etnische minderheden. Daarom worden leden uit deze prioriteitsgroepen met nadruk verzocht te soiliciteren. FEDUR' HIGH WEAR-RESISTANT PRODUCTS GC de Jong Construction. gevestigd te Zierikzee, is wereldwijd actief op het gebied van hoog slijtvaste oplossingen voor met na me toepassingen in de bagger-, slurry- en betonindustrie Het eigen product FEDUR4 geniet bekendheid binnen zowel de nieuw bouw van baggerschepen, als ook ter vervanging van bestaande leidingen en constructies tijdens reparaties Gezien de geplande uitbreiding van de bestaande productiecapaciteit en de daarmee gepaard gaande verkoopactiviteiten is GCC per direct op zoek naar een jonge enthousiaste verkoopmedewerker(ster) voor de binnendienst VACATURE: VERKOOPMEDEWERKER MA/ binnendienst Binnen de afdeling verkoop ondersteunt u de buitendienst. Tot de werkzaamheden behoort de administratieve afhandeling van offerteaanvraag tot orderbevestiging U werkt hierbij nauw samen met het bedrijfsbureau m.b.t. de calculatie. Enige technische affiniteit is wenselijk, echter niet noodzakelijk. Daar u binnen het uitoefenen van uw taak veelvuldig contact zult hebben met de klant, zijn communicatieve en commerciële vaardigheden en enige ervaring hiermee van belang Het kunnen werken onder tijds druk behoort tot uw eigenschappen Op de arbeidsovereenkomst voor bepaalde en onbepaalde tijd is de CAO voor het kleinbe drijf in de metaal van toepassing FUNCTIE-EISEN Opleiding- MEAO (commerciële economie) Talen Engels (spraak-schrift), Duits (spraak, evt. schrift) Software: Word '97, Excel en affiniteit met microsoft applicaties in het algemeen Ervaring: min. 1-2 jr. INFORMATIE Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer E. Aggenbach G C de Jong Construction BV. Deltastraat 23,4301 RC Zierikzee Tel. 0111-414212 (kantooruren), 06-55371511 ('s avonds), fax. 0111-415876, E-mail info@gcc-fedur.nl ■row*»::!*] Stichting SAVEPRO staat voor Samenwerkingsverband voor de Procesindustrie in West-Brabant/Zeeland. Deze stichting ondersteunt de opleiding namens dit samenwer- j kingsverband. (www.savepro.nl) ZSö© De procesindustrie zoekt jonge mensen die de opleiding tot operator willen vol gen. Een aantal bedrijven en het oplei dingsinstituut Détaché Total Training Management 8.V. hebben daarom de handen ineengeslagen. Détaché verzorgt de theorie van de opleiding. De Beroeps Praktijk Vorming (stage) gebeurt bij één van de bedrijven. Drie van deze samenwerkende bedrijven, Shell Moerdijk, Nova Chemicals te Breda (voorheen Bredase Polystyreen Maat schappij) en Elf Atochem in Vlissingen zoeken samen met het opleidingsinsti tuut Détaché in Bergen op Zoom, 20 gemotiveerde jonge mensen. Deze opleiding tot operator duurt 2 jaar en geeft uitzicht op een baan met een uit stekend toekomstperspectief. Je les- en boekengeld wordt volledig betaald door de bedrijven waar je de Beroeps Praktijk Vorming krijgt. Gedurende de gehele studie ontvang je een vergoeding van minimaal ƒ500,00 per maand (voor 18 jarigen). De hoogte van deze vergoeding is afhankelijk van je leeftijd. Daarnaast ontvang je een reis kostenvergoeding. Om deel te kunnen nemen aan de oplei ding moet je minimaal beschikken over het MAVO VBO diploma op C niveau met natuur- en wiskunde of VWO HAVO vooropleiding. Ook als je geen schoolver later bent maar staat ingeschreven als werkzoekende bij het arbeidsbureau zien we je graag! Je moet dan wel over één van de gevraagde diploma's of opleidin gen beschikken. NOVA Chemicals Ben je geïnteresseerd? Vul dan onderstaande bon in, stuur hem binnen 3 weken op en je krijgt een uitnodiging voor een voorlichtingsbijeenkomst Deze bon kan in een gefrankeerde enveloppe verzonden worden naar het opleidingsinstituut: DÉTACHÉ/^ total training management bv DÉTACHÉ Total Training Management B.V. Postbus 228 4600 AE Bergen op Zoom Telefoon: 0164 - 24 70 60 Naam m/v Adres Postcode Woonplaats Telefoon Geboortedatum Mijn vooropleiding is: VBO MAVO C D HAVO VWO ik sta ingeschreven bij het arbeidsbureau ZuidWest lease is een vooruit strevende en dynamische universele lease maatschappij, en maakt deel uit van de Bage groep, een groep bedrijven met historie in de automotive sector. Wij hechten er grote waarde aan onze zakenrelaties persoonlijk, op maat te bedienen. Samen bepalen wij de koers. Een goed leasecontract is maatwerk want mobiliteit kan anno 2000 op vele manieren worden ingevuld. Om onze sterke groei in juiste banen te leiden zijn wij op zoek naar een: Als lease-adviseur binnendienst adviseer en begeleid je bestaande klanten of legt het eerste contact met potentiële klanten. Je maakt calculaties en verwerkt deze in offertes, en bent verantwoordelijk voor de follow-up. Je zorgt ervoor dat op een klantvriendelijke wijze de gemaakte afspraken worden nagekomen en worden vastgelegd in de daarvoor bestemde software. Daarnaast wordt van jou een belangrijke inbreng verwacht bij het opstellen van account- en prospectplannen. Als lease-adviseur buitendienst ben je verantwoordelijk voor de regio Zeeland, je bezoekt prospects en onderhoudt contacten met bestaande relaties. Hierbij is het kunnen signaleren van de wensen en behoeften van de klant van essentieel belang. Na analyse van de klantwensen werk je samen met de binnendienst deze voorstellen uit en presenteer je deze aan klant of prospect. Als wagenparkbeheerder ben je verantwoordelijk voor het technische beheer van het wagenpark van ZuidWest Lease. Je verleent toestemming voor reparatie, onderhoud en schadeherstel werkzaamheden. Na grondige controle verwerk je de facturen in de hiervoor bestemde software. Tevens ben je verantwoordelijk voor het opstellen van overzichten die voortvloeien uit de eerder genoemde werkzaamheden. Profiel Een klantgerichte instelling is een vereiste. Naast uitstekende contactuele en communicatieve vaardigheden, ben je ijzersterk in het leggen van contacten. Tevens dien je een onbegrensde interesse te hebben voor alles wat met auto's te maken heeft. Vanzelfsprekend durf je initiatieven te nemen. Verantwoordelijkheid en uitdagende doelstellingen ga je niet uit de weg. Je functioneert op MBO/HBO-niveau, hebt commerciële ervaring en een enthousiaste persoonlijkheid die past binnen het team. Daarnaast is voor de nieuwe buitendienstcollega ervaring in de buitendienst een vereiste. De wagenparkbeheerder dient te beschikken over een autotechnische opleiding op MBO-niveau. Heb je wel ervaring, maar geen MBO/HBO opleiding? Ook dan zien we uit naar jouw sollicitatie. Geboden wordt een uitdagende baan bij een dynamisch bedrijf die prestaties weet te waarderen en oog heeft voor jouw capaciteiten. Wanneer je enthousiast bent voor een van deze functies, en je hebt nog vragen dan kan je bellen met Bert Flipse. Jouw schriftelijke reactie, voorzien van pasfoto, kan je richten aan; ZuidWest lease B.V. t.a.v. afd. Personeelszaken Postbus 57, 4460 AB Goes. Klein Frankrijk 31, 4461 ZN Goes. Tel.: (0113) 235222 Fax: 237929 http://www.zu id westlease, nl Terneuzen Is met zo'n 35.000 inwoners de grootste gemeente van Zeeuwsch-Vlaanderen. Tot de gemeente behoren naast Terneuzen, de kernen Biervliet, Hoek. Sluiskil. Zaamslag en een gedeelte van Spui. Terneuzen is een industriële gemeente met veel economische ontwikke lingen. Bij de gemeente werken ruim 450 mensen. De gemeentelijke organisatie is opgebouwd uit een viertal sectoren, waaronder de sector Financiën en Algemene Bestuurszaken. Binnen deze sector is de sectie Algemene Bestuurszaken ondergebracht. Deze sectie bestaat uit drie afdelingen: Bestuurs- en Juridische Zaken, Interne Zaken en Communicatie De afdeling Communicatie adviseert over zaken die rechtstreeks of indirect met communicatie te maken hebben en wordt door de diverse sectoren regelmatig ingeschakeld bij de advisering over en uitvoering van tal van projecten. Daarnaast heeft de afdeling ook een eigen verantwoordelijkheid als het gaat om meer algemene vormen van gemeentelijke communicatie zoals het onderhouden van perscontacten, pr en voorlichtingsactiviteiten ten behoeve van de totale organisatie en de redactie van bijvoorbeeld het eigen magazine "Terneuzen Informatie', de informatierubriek in het Zeeuwsch-Vlaams Advertentieblad, een internetsite en het personeelsblad 'Radar' Bij deze afdeling zijn vijf mensen werkzaam. Bij de afdeling Communicatie zoeken wij een MEDEWERKER COMMUNICATIE M/V VACATURENUMMER 02/00 Deze vacature omvat een parttime betrekking van 24 uur per week, inclusief ADV FUNCTIE-INHOUD De medewerker communicatie ondersteunt de beleidsmedewerkers communicatie en zorgt voor de uitvoering van een gedeelte van het gemeente lijke communicatiebeleid. De medewerker is onder meer belast met de productie van de gemeentelijke informatiepagina Terneuzen Centraal, het personeelsblad en de gemeentegids. Daarnaast draagt de medewerker zorg voor de organisatie van (officiële) ontvangsten en recepties en voor de administratieve werkzaam heden op de afdeling. Een gedeelte van de werkzaamheden wordt uitgevoerd buiten de reguliere werktijden. FUNCTIE-EISE NJ Voor deze functie zoeken wij representatieve kandidaten met een afgeronde functiegerichte opleiding op mbo-niveau en ervaring met de hierboven beschreven activiteiten Gezien de aard van de werkzaamheden moet de medewerker goed met mensen kunnen omgaan en over een dienstverlenende instelling beschikken. Tevens is een flexibele, oplossingsgerichte houding van groot belang en dient de medewerker over redactionele kwaliteiten te beschikken. NADERE INFORMATIE Nadere informatie over de functie kan worden verkregen bij de coördinator van de afdeling Communicatie, de heer F.j. Neve op telefoonnummer 0115 - 642 364. Buiten kantooruren is hij bereikbaar op nummer 06 - 204 24 249. SALARIS Het aanvangssalaris is afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring. Het definitieve functieniveau wordt na ongeveer één jaar vastgesteld aan de hand van de geldende methode van functiewaardering. Als indicatie geldt de schaal van gemeenteambtenaar 7. zijnde minimaal f. 3.224,00 en maximaal f. 4 759,00 bruto per maand. OVERIGE INFORMATIE De bij de gemeentelijke overheid gebruikelijke rechtspositieregelingen zi|n van toepassing. Uw sollicitaties kunt u, onder vermelding van het p e U Z p vacaturenummer, vóór 15 maart 2000 O richten aan het College van Burgemeester „jrf£ëÊ£Sw«fcir"i. en Wethouders van Terneuzen, Postbus 35. 4530 AA Terneuzen. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Postbus 35, 4530 AA Terneuzen C s] Is ib Een instelling voor ambulante dienst- en hulpverlening ten behoeve van mensen met een handicap vraagt wegens uitbreiding een voor 28 uur per week Om te bevorderen, dat ook mensen met een verstandelijke handicap een beroep kunnen doen op ambulante, categoriale dienstverlening, zijn van overheidswege financiële middelen beschikbaar gesteld voor de functie van consulent lichamelijk gehandicapten bij SPD-en. In 1999 gebeurde dit voor de eerste maal. In 2000 is dit beleid voortgezet. De dienstverlening is gericht op het realiseren van vraag gestuurde zorg, waarbij de vragen betrekking kunnen hebben op alle aspecten van het leven van mensen met een functiebeperking. Functie-informatie: - Informeren en adviseren van de lichamelijk gehandicapte en -desge wenst- zijn/haar sociaal netwerk; - Analyseren van hulpvragen en zo nodig doorverwijzen naar de juiste instelling; - Ondersteunen en bemiddelen bij het realiseren van de gewenste hulp; - Samenwerken met provinciale/regionale (vrijwilligers) organisaties; - Regelmatig overleg met gebruikersorganisaties; - Signaleren van lacunes in de zorg; - Het werkgebied is Midden- en Noord-Zeeland. Functie-eisen: - Affiniteit met de doelgroep; - Klantgerichte en dienstverlenende attitude; - Kennis hebben over effecten en gevolgen van een functiebeperking: - Communicatieve vaardigheden; - HBO-opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening; - In het bezit van rijbewijs B en een auto. Arbeidsvoorwaarden: - Het salaris bedraagt min. 3.710,- en max. 5.269,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek. De arbeidsvoorwaarden zijn vol gens de CAO-Welzijnswerk. - Het betreft een aanstelling van een jaar met daarna uitzicht op een vast dienstverband. l Informatie over de functie is te verkrijgen bij mevrouw K. Boonstra, hoofd dienstverlening. j V( Zij is hiervoor bereikbaar op maandag-, woensdag- en donderdag- p> morgen van 8.45 uur - 9.30 uur (tel. 0118-615051). U kunt ook onze website bezoeken, (www.zeelandnet.nl/stichting/spd- zeeland). Uw sollicitatie kunt u binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie, richten aan de directie van SPD-Zeeland, Singelstraat 9, 4331 SR Middelburg.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2000 | | pagina 48