0. Zeelandia Administratief medewerker jfcJe«/9iter Tediubdiy Sy/i/ky 'jk-ün* d^Teperhoxyrvv zelfstandig werkend kok REACHTRUCK CHAUFFEUR SINKE SS K0MEJAN J. C. DEKKER B.V ervaren grondwerker ervaren kraanmachinist 41 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 4 MAAR I 2000 Zeelandia is een internationaal opererende onderneming op het gebied van grondstoffen voor brood en banket van hoogwaardige kwaliteit. Het hoofdkantoor is gevestigd in Zienkzee. De onderneming heeft daarnaast een aantal dochterondernemingen in binnen- en buitenland. Bij Zeelandia werken in totaal 860 medewerkers, waarvan ongeveer 450 in Nederland. De marktgerichte productontwikkeling en -innovatie én de steeds verdergaande internationalisatie maken Zeelandia tot een sterk groeiende onderneming. De medewerkers staan samen borg voor een moderne en gedegen dienstverlening in de vorm van levering van uitstekende producten en diensten aan de afnemers. m/v De afdeling: De administratief medewerker ressorteert rechtstreeks onder het hoofd distributiecentrum. Als medewerker levert u een bijdrage aan diverse administratieve werkzaamheden verband houdende met het werk in het distributiecentrum. Functie-inhoud: U verricht in overleg met het hoofd distributiecentrum diverse administratieve werkzaamheden o.a. het bijhouden van het kasboek, bijhouden administratieve mutaties van de regiokantoren, bijhouden registratie van diverse logistieke gegevens. Daarnaast verricht u ondersteunende werkzaamheden met betrekking tot verbeteringsprocessen op het gebied van de integrale fysieke goederenstromen, zoals bijvoorbeeld levertijd, leverbetrouwbaarheid, kwaliteitscontrole, voorraadverschillen etc. U zorgt mede voor de beschikbaarheid van prestatie-indicatoren, ken- en stuurgetallen en signaleert en adviseert hierover aan het hoofd distributiecentrum. Functie-eisen: U heeft minimaal een afgeronde opleiding op MBO niveau. U bent accuraat, praktisch en flexibel ingesteld. U heeft affiniteit met automatisering (Word, Excel en AS-400) en kennis van administratieve processen. Van de nieuwe medewerker wordt een pro actieve houding verwacht o.a. met betrekking tot het registreren en analyseren van gegevens. Het vermogen hebben om op basis van deze analyse tot concrete verbetervoorstellen te komen. Daarnaast beschikt u over goede contactuele en sociale vaardigheden. Solliciteren: Wij vragen u uw sollicitatiebrief met c.v. binnen twee weken te richten aan Zeelandia HJ. Doeleman B.V., t.a.v. de heer S.C. Eysbach, P&O functionaris, Postbus 9, 4300 AA Zierikzee. Voor nadere informatie over de functie-inhoud kunt u contact opnemen met de heer A. Aarnoutse, hoofd distributiecentrum, telefoonnummer 0111-419297- Zeelandia HJ. Doeleman b.v., bezoekadres Poststraat 11,4301 AA Zierikzee telefoon: 0111-419000 fax: 0111-416951 PHARMAvof Groothandel en retail-organisatie voor Drogist en Apotheek UNIPHARMA VOP is in Nederland één van de toonaangevende volgesorteerde groothandels in drogisterij-artikelen. Met een assortiment van ruim 15.000 artikelen en een klantenbestand van 700 drogisterijen, apotheken en parfumeriespeciaalzaken werkt Unipharma aan een verdere uitbouw van haar klantenbestand en aan de versterking van de marktpositie van haar afnemers. In verband met het succes van onze nieuwe winkelformule, Zorg Zeker, voor de Apotheek en de opstart van enkele nieuwe activiteiten zoekt Unipharma invulling voor de volgende vacatures. Account Manager m/v Taken: begeleiding van en bezoek aan Apotheken en Parfumerie-speciaalzaken; acquisitie binnen het bestaande en potentiële klantenbestand voor Zorg Zeker, assistentie bij winkelinrichtingen en begeleiding van de ombouw naar Zorg Zeker. De kandidaat waar onze voorkeur naar uitgaat, beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Verder heb je een slagvaardig karakter en een doortastende persoonlijkheid, je bent accuraat van nature. Je hebt een opleiding op minimaal MEAO-CE niveau genoten en bent bekend met formule-management. Tevens heb je affiniteit met drogisterij-artikelen. Medewerker Afdeling Verkoop Binnendienst m/v Taken: verwerking en afhandeling van de binnenkomende bestellingen telefonisch contact met bestaande klanten ondersteuning van de buitendienst Je hebt je opleiding op MBO-niveau genoten en weet om te gaan met de computer. Tevens heb je enige affiniteit met drogisterij-artikelen. Ervaring in een soortgelijke functie is een pré, maar inzet en de wil om te leren is belangrijker. Leeftijd tussen de 19-25 jaar. Junior Assortimentsmanager m/v Taken: selectie van artikelen voor schappenplannen o.b.v. vastgestelde criteria; onderhoud van bestaande schappenplannen; selectie en vaststelling van verkoopprijzen van artikelen voor reclame-acties Je opleiding ligt op MBO-niveau, waarbij het bezit van het diploma (Assistent) Drogist een vereiste is. Verder ben je ambitieus, heb je een redelijke kennis van de Engelse taal en een goede kennis van Office 2000 en Internet-toepassingen. Een 8-5 mentaliteit is je vreemd. Wij bieden jullie een aantrekkelijke werk-omgeving met enthousiaste collega's, die zich volledig inzetten voor de opbouw van het bedrijf. De primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn uiteraard in overeenstemming met de functie-eisen. Voor de functie van Account Manager wordt o.a. een auto van de zaak ter beschikking gesteld. Schriftelijke reacties kun je richten aan: UNIPHARMA VOF T.a.v. Afdeling Personeelszaken Postbus 57, 4330 AB MIDDELBURG Voor meer informatie kun je contact opnemen met de heer drs. J.A. van Liere, tel. 0118-611756. Reacties ontvangen voor 25 maart 2000 lopen mee in de sollicitatieprocedure. Uw advertentie in de krant7 Bel op werkdagen tussen 08.00 uur en 17.00 uur 0118-484321 of fax 0118-470100. Een bedrijf is 20 goed als de mensen die er werken. Dat geldt zeker voor een postorder bedrijf als Neckermann, waar de mensen het belangrijkste kapitaal zijn. Neckermann BV is een bloeiende onderneming die deel uitmaakt van het Duitse postorderconcern Karstadt-Quelle. Deze organisatie telt ruim 121.000 werknemers en behoort tot de grootste handelsondernemingen in Europa. Neckermann biedt via de dikke catalogus en Internet een assortiment aan van duizenden artikelen. Dit gaat van kleding en schoenen tot wasmachines, personal computers en stereo installaties. De medewerkers van Neckermann in Terneuzen ondersteunen de verkoop activiteiten in Nederland. Hier bevindt zich de afdeling Technische Service Logistiek, die onderdeel is van de divisie Fullfilment. Deze divisie onderhoudt contacten met de klant, verkoopt producten, biedt service bij storingen en geeft antwoord op de meest uiteenlopende vragen. De afdeling Technische Service Logistiek is wegens interne promotie op zoek naar een enthousiaste m/v Voor 40 uur per week Met jouw technische kennis help je klanten via de telefoon eenvoudig op weg bij onder andere het gebruiken of repareren van apparatuur. Ook geef je uitgebreide productinformatie vooraf. Je voelt precies aan wanneer het gaat om service of techniek. De vragen beantwoord je zelfstandig waarbij alles draait om kwaliteit. Nadat klanten jou hebben gebeld, leggen ze de hoorn tevreden neer. Wie zoeken we? Je bent in het bezit van een MTS/MTO-diploma, richting elektrotechniek of vergelijkbare opleiding. Je kunt omgaan met de computer en de programma's Word en Excel. Ervaring in een technische of verkoopfunctie is een pré. Met jouw commerciële en communicatieve vaardigheden en praktijkgerichte instelling lukt het je om iedere klant te woord te staan en te helpen. Herken je jezelf in dit profiel? Dan ben jij wellicht de Servicemedewerker die wij zoeken. Naast een passend salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden biedt Neckermann een prettige werkomgeving met gelijkgestemde collega's. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met de heer R. Mariens, telefoon: 0115 - 640686. Heb je interesse? Stuur dan je sollicitatiebrief met C.V. binnen twee weken naar Neckermann Nederland BV, Handelspoort 1, 4538 BN Terneuzen, t.a.v. mevrouw J.A.A. Wevers, personeelsfunctionaris. Een psychologische test maakt deel uit van de sollicitatieprocedure. neckermann nederland b.v. Handelspoort 1 4538 BN Terneuzen J<euken van Zon en Zee Kapellestraat 11Veere, Telefoon 0118-501307/501836. Wij zijn op zoek naar een In het seizoen zijn er veel toeristen maar ook hebben we veel vaste gasten die onze chef kok Corjan graag persoonlijk benadert om zo leuke gerechten te verkopen. Daar is afge lopen jaar niet veel van gekomen omdat de drukte boven verwachting was. Zo is er ruimte voor een extra kok die samen met Corjan de keuken runt, zowel de koude als de warme kant. Ook in de bediening is een vacature ont staan omdat een van onze vaste medewer kers voor zichzelf gaat beginnen. We zoeken een jong, flexibel iemand die zelf standig kan werken en geen problemen heeft met latere avonduren. We werken met een jong team in een leuke werksfeer. Bel gewoon voor een afspraak! Marion Huybrecht Koel- en Vriesopslag Snoep B.V. Westelijke Kanaalweg 4 4417 BX Hansweert is op zoek naar een: De werkzaamheden: - verwerken van in- en uitgaande goederen - indelen van de beschikbare ruimte - onderhoud van de cellen - onderhoud materiaal Wij verwachten: - ruime ervaring met stellingrijden - bereidheid tot werken volgens kwaliteitsproce dures - inzicht in logistiek - een teamspeler - geen 8 tot 5 mentaliteit - flexibele persoonlijkheid - woonachtig in de regio Wij bieden: - een afwisselende baan. binnen een hecht team - salariëring in overeenstemming met functie, leeftijd en ervaring Schriftelijke sollicitaties binnen één week naar bovenstaand adres. Eventueel telefonisch overleg bij vragen: (0113) 38 19 00. MAKELAARDIJ IN ONROEREND GOED, HYPOTHEKEN EN VERZEKERINGEN Sinke Komejan is een toonaangevend makelaarskantoor in Zeeland, en verricht diensten op het gebied van makelaardij o.g., bedrijfshuisvesting, vastgoedmanagement, administratie Vereniging van Eigenaars, verzekeringen/financieel advies en hypotheken. Doordat de activiteiten verdeeld zijn over 4 vestigingen: Goes, Middelburg, Vlissingen en en Zierikzee, is er sprake van kleinschaligheid en persoonlijke benadering van cliënten op locatie. In het gehele bedrijf zijn zo'n 40 mensen werkzaam. Voor onze vestiging Middelburg zijn wij op zoek naar een: COMMERCIEEL/ADMINISTRATIEF MEDEWERKER (M/V) voor de afdeling technisch onderhoud De afdeling vastgoedmanagement bestaat uit een viertal subafdelingen: commercieel, technisch, adminis tratief beheer en administrateur van verenigingen van eigenaars Functie U maakt deel uit van de gespecialiseerde medewerkers van de afdeling technisch beheer van Sinke Komejan vestiging Middelburg. Uw functie bestaat uit een gecombineerde binnen- en buitendienstfunctie U bent de schakel tussen huurder, aannemer en eigenaar. U ontvangt de stonngen van huurders en zorgt voor een correcte afhandeling hiervan. In de buitendienst behoren de voor- en eindopnames tot uw werkzaam heden Na een proefperiode en een contract van een jaar biedt Sinke Komejan u een leuke en afwisselende fulltime baan. Profiel - goede contactuele eigenschappen: - enthousiast en klantvriendelijk. - zelfstandig: - flexibel: - stressbestendig; - werkervaring: - opleiding op MBO-niveau; - bouwkundige kennis; -ervaring met Word/Excell; - in het bezit van een auto: - leeftijd tussen 25 en 35 jaar Siaa TELEFONISTE/ADMINISTRATIEF MEDEWERKER (M/V) ter versterking van de afdeling verkoop Functie U bent het eerste aanspreekpunt van onze vestiging Middelburg. U maakt tevens deel uit van het verkoop team. U verzorgt te samen met collega's de corre spondentie/administratie van de verkoop afdeling, zoals het uitwerken van taxaties, verzenden van koop aktes en koop-/aannemingsovereenkomsten, diverse correspondentie en archiefwerkzaamheden. Na een proefperiode en een contract van een jaar biedl Sinke Komejan u een leuke en afwisselende baan Profiel - goede contactuele eigenschappen: - prettige telefoonstem: - flexibel; - gemotiveerd en klantgericht; - werkervaring: - leeftijd tussen 20 en 30 jaar. Wilt u ons groeiende, jonge team versterken, zich voor meer dan I007r inzetten en past u binnen het profiel? Overtuig ons dan snel! Uw sollicitatie met cv zien wij graag binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie tegemoet. U kunt deze richten aan: Sinke Komejan Makelaardij b.v, t.a.v. mevrouw I. Sinke. Postbus 82, 4330 AB Middelburg. Aannemings- en Verhuurbedrijf 's-Gravenpolderseweg 57Goes Vraagt op korte termijn een en een voor een mobiele hydraulische graafmachine. Sollicitaties te richten aan J. C. Dekker Tel. 0113-227869 06-51386153 Afdeling De Bevelanden Onze afdeling zoekt met spoed een fysiotherapeut(e) Wij organiseren aangepaste sportbeoefening en zwemmen voor Carapatiënten. Wegens vertrek van de huidige functionaris zijn wij op zoek naar een vervanger. Voor meer informatie kunt u bellen met mevr. De Kiewit 0113-343296 (ma-vr).

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2000 | | pagina 42