I w w 0 w 1 't Badhuys Qiloah C/2 Oh JOOSSE Kapelle Junior Financieel Planner m/v /X Schipper Accountants A Inpakkenuitpakken aanpakken pakt deze zin je? MAGAZIJNMAN Financieel-Administratieve medewerker m/v AANKOMEND CLIËNTEN BEGELEIDER Meewerkend coördinator administratie m/v Medewerker Budgetten Costcontrolling (M/V) 40 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 26 FEBRUARI 200Q OP ONZE LOCATIE IN GOES WILLEN WE OOK ONS (FITNESS)TEAM VERSTERKEN. DAAROM ZOEKEN WE EEN Met zo'n 200 spelers, verdeeld over 7 vestigingen, heeft Schipper Accountants Belastingadviseurs haar cliënten een breed scala van mogelijkheden te bieden. Vbor het behalen van optimale resultaten voor onze cliënten moet ons team in per fecte balans zijn. Onze financiële planners adviseren onze relaties over hun huidige en toekomstige inkomens- en vermogenspositie. U kunt daarin een belangrijke rol spelen. Wat wij bieden: Een interessante baan, met prima doorgroeimogelijkheden en medesporters, in een leuke werkomgeving. Naast zo'n baan willen we het ook leuk houden. Onze sportteams (o.a squash, tennis, fitness, bowlen) zijn daar een prima voorbeeld van. Fitness je nu niet, maar wil je wel het spel van financieel planner gaan beheersen, dan kun je natuurlijk gewoon solliciteren. Jij ondersteunt de financieel planner bij: het samenstellen van rapportages voor een financieel plan; het opstellen van rekenmodellen in Excel; het schrijven van adviezen en het voeren van correspondentie. Gevraagd wordt: een kei in rekenen en het opstellen van cijfermodellen; handig met de PC en met name Excel. enige ervaring m de financiële dienstverlening. een opleiding op het gebied vun financiële planning of je bent bereid deze te gaan volgen. Begrijp je het spel en spreekt het jou aan te spelen in een professioneel georganiseerd team' Informeer eens voor een (fitness)plaats. Sander van Wijngaarden van OAZ Advies, hét organisatie- en adviesteam achter Schipper Accountants ziet jouw reacue met plezier tegemoet je kunt hem nü bellen op 0113-256600 ol binnen twee weken na het verschijnen van deze advertentie een brief sturen. Ons adres: OAZ Advies,Werving Selectie. Schaepmanstruat 214463 SC Goes. E-mail: inhxüoaz nl belastingadv Schermerhomstraat 2. Postbus 8,4460 AA Goes Tel. 0113-239400, fax 0113-230930, E-mail: info@schipperacc.nl, http.V/www.schipperacc.nl Dan ben Jij onze nieuwe (ca. 18 - 25 jaar) Ben je een doorzetter die precies kan werken met een flexibele instelling, solliciteer dan nu voor een interessante baan. De baan: het verwerken van in- en uitgaande goederen Onze wensen: - minimaal LBO-niveau - magazijnervaring - geen 9 tot 5 mentaliteit Je profiel: - collegiale instelling, teamworker - een stressbestendige en stabiele persoonlijkheid Wij bieden: een leuke baan binnen een gezond bedrijf met prima ^arbeidsvoorwaarden. Mensen met ambitie groeien mee met PWG. |e sollicitatiebrief voorzien van CV en recente pasfoto stuur je binnen 14 dagen aan onderstaand adres: PWG Bedrijfsveilige Kleding B.V. t.a.v. afdeling personeelszaken Postbus 103 4460 AC Goes PWG Bedrijfsveilige Kleding B.V. Voor het Hoofdkantoor te Goes is Siloah op zoek naar In een fulltime dienstverband (36 per week) Wij denken aan een medewerker die samen met collega's uitvoering geeft aan de werkzaamheden op financieel-administratief gebied. Inhoud van de functie: In deze uitdagende baan bent u medeverantwoordelijk voor de uitvoering van de da gelijkse financiële administratie, het opstellen van managementrapportage, de begro ting en het financieel jaarverslag en de voor de zorgsector specifieke verslaggeving. Eisen die worden gesteld: Een functiegerichte opleiding bij voorkeur op HBO-niveau. Relevante ervaring in de genoemde werkzaamheden strekt tot aanbeveling. Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken. Kennis van en ervaring met de softwarepakketten van MS-Office en geautomati seerde verwerking van boekhoudingen. Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden. Reformatorische levensovertuiging. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Dagverblijven en Tehuizen voor Ge handicapten. Als u meer wilt weten over deze functie, dan kunt u contact opnemen met de heer J Moerdijk, Hoofd Economische en Administratieve Dienst, telefoonnummer 0113- 275454. Sluit de functie aan bij uw ambitie, ervaring en mogelijkheden, dan zien wij uw schrif telijke reactie graag binnen 14 dagen tegemoet. U kunt uw sollicitatie richten aan Si loah, ca.v. de heer J. Hoekman, directeur. Postbus 179.4460 AD Goes. g ezoch t Toe aan een nieuwe uildaging in een jong en flexibel team met goede doorgroeimogelijkheden Wij zoeken op korte termijn: Commercieel Monteur/ Medewerker Tegelzetter Een ervaren kracht voor Als nieuwe collega heeft u ondersteuning van de verkoop ervaring in gelijksoortig werk in de showroom. en twee rechter handen. iraPoffimuit mei de samlairhrimclie en enwing is voor beide functies een i>re. Bij 't Badhuys vindt u prima arbeidsvoorwaarden en een uitstekende werksfeer. Heeft u interesse in één van bovenstaande functies stuur dan een brief met C.V Wij nodigen u dan mogelijk graag uit voor een kennismakingsgesprek. cUai ant&pamüiiq L& atize uv&paamnq Kloosterweg 4 - 4421 PV Industrieterrein "de Smokkelhoek" E-mail: info@badhuis.nl Tel. 0113-340440 - Fax 0113-340310 ACCOUNTANTS BELASTINGADVISEURS Joosse Accountants en Belastingadviseurs te Middelburg is een modern kantoor met een gevarieerde cliëntenkring in de regio Zeeland en Noord-Brabant. Onze activiteiten bestaan uit dienstverlening en advisering op het gebied van accountancy, belastingzaken en management binnen het midden- en kleinbedrijf, vrije beroepen, non-profit organisaties en particulieren. Door toename van het aantal cliënten en verbreding van de dienstverlening zijn wij op zoek naar een De belangrijkste taken zullen zijn: het samenstellen en controleren van jaarrekeningen; het verzorgen van de financiële administraties; het informeren en adviseren van cliënten; het onderhouden van contacten met diverse instanties. Wij zoeken iemand: met een (gevorderde) HEAO-BE opleiding, SPD of gelijkwaardig; die in staat is zowel zelfstandig als in teamverband te werken; die accuraat is en flexibel kan functioneren. Wij bieden: een boeiende en veelzijdige functie; een beloning die hiermee in overeenstemming is; goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Voor nadere informatie over de functie kan contact worden opgenomen met de heer P. Joosse RA. Uw sollicitatie zien wij graag binnen 10 dagen tegemoet op onderstaand adres: JOOSSE ACCOUNTANTS EN BELASTINGADVISEURS Seissingel 10-12, Postbus 95, 4330 AB Middelburg Telefoon 0118-612774, telefax 0118-639774 Reeds 107 jaar is Arkon Focus Veilig B. V. de toonaan gevende Neder landse producent van persoonlijke beschermingsmid delen (PBM's). Sinds 1997 maakt Focus deel uit van de wereldwijd opererende Arkon Safety Group uit Canada. Onze marketing en distributie is ge richt op het via de handelskanalen vermarkten van PBM's die het hoofd in de meest ruime zin van het woord bescher men, aangevuld met een complete lijn valbeveiliging is wegens forse expansie op zoek naar: 2 commercieel/administratief medewerkers binnendienst m/v fulltime functie-inhoud: De hoofdtaak van deze functie bestaat uit het onderhouden van de contacten met de binnenlandse en buitenlandse afnemers, de orderverwerking en het ondersteunen van de (buitendienst) collega's, functie-eisen: Een relevante opleiding op MBO/HBO-niveau. Een positieve, klantgerichte instelling. Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en een goede kennis van de Duitse en Engelse taal. Ervaring in de PBM-branche en goede kennis van de Franse taal is een pre. Gezien de samenstelling van het team gaat onze voorkeur uit naar collega's in de leeftijd tot ca. 35 jaar. overige informatie: Mede vanwege ons internationale karakter is dit een leuke baan met toekomstper spectieven binnen een sterk groeiende organisatie. Meer informatie over deze functie word je graag verstrekt door Frances Oreel, afde ling personeelszaken, tel. 0118-656400. Spreekt deze uitdaging je aan? Schrijf dan snel een brief met uitgebreide c.v., uiterlijk voor 7 maart naar: Arkon Focus Veilig B.V., Postbus 5016, 4330 KA MIDDELBURG. Arb Unie ZEELAND Arbo Unie is een hechte organisatie van zelfstandige arbodiensten met ruim 100 vestigingen overal in het land. De organisatie is actief in vrij wel alle markten. Er werken 2500 mensen. Met elkaar leveren zij een afgewogen pakket van diensten aan 55.000 grote en kleine klanten met in totaal zo'n twee miljoen mede werkers. Daarnaast weel meer dan eenderde van de beroepsbevolking zich verzekerd van de betrokken heid van de grootste en meest ervaren arbodienst. Arbo Unie is onafhankelijk en professioneel. De organisatie loopt voorop met innovatieve, op resul taat gerichte diensten. Mensen beter laten werken, in betere omgevingen, waarbij gezondheid en plezier in het werk voorop staan, met alle rendement voor de klanten van dien. daar zetten wij ons voor in. Ervaring werkt. Herhaalde oproep Arbo Unie Zeeland zoekt op korte termijn voor haar vestiging in Terneuzen een De functie Van de coördinator administratie wordt verwacht dat deze zelfstandig en in goed overleg met de vestigingsmanager alle werkzaamheden op administratief (medisch) gebied in de vestiging coördineert en waar nodig zelf bijspringt. U draagt zorg voor de voortgang en correcte uitvoering van de gehele medisch-administratieve organisatie. Daarnaast geeft u leiding aan de doktersassistentes, admini stratief medewerksters en interieurverzorgsters. U bent verantwoordelijk voor de informatie-uitwisseling met de diverse (kern)deskundigen op administratief gebied. Indien nodig bezoekt u bedrijven voor het bevorderen van duidelijkheid in de werkwijze van Arbo Unie Zeeland. Hel betreft een fulltime functie. Uw profiel MBO+/HBO werk- en denkniveau leidinggevende capaciteiten klantgerichte instelling, zowel naar de bij onze dienst aangesloten bedrijven als naar collega's stressbestendig affiniteit met geautomatiseerde gegevensverwerking goede organisatorische en sociale vaardigheden affiniteit met arbozaken in het bezit van rijbewijs B en auto Ons aanbod De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO voor arbo- en bedrijfsgezondheidsdiensten van Arbo Unie Nederland. Salarisgroep 10 (maximaal 5.300.-). De pensioenvoorzieningen zijn ondergebracht bij PGGM. Uw sollicitatie Belangstellenden worden uitgenodigd binnen tien dagen na het verschijnen van deze advertentie hun schriftelijke sollicita tie te richten aan Arbo Unie Zeeland, t.a.v. de heer J.A. van der Maden, hoofd Personeelszaken, Postbus 7128, 4330 GC Middelburg. Een psychologisch onderzoek zal deel uilmaken van de sollicitatieprocedure. Uiteraard zal uw sollicitatie vertrouwelijk worden behandeld. WALSOORDEN Bleijko Beton is in Europa één van de belangrijkste producenten en leveranciers van een uiterst compleet assortiment betonproducten voor bestratings-, rioleringswerken en waterbouw. Bleijko Beton, met hoofdzetel te Walsoorden behoort tot een internationale groep en omvat productie- en handelsvestigingen in Nederland, België en Frankrijk. Bleijko Beton geniet, dankzij de 150 gemotiveerde én competente medewerkers een uitstekende reputatie op het vlak van kwaliteit en service. Bleijko Beton groeit en investeert in nieuwe producten en markten, maar vooral in de mensen die de voorziene expansie zullen waarmaken. Voor onze vestiging te Walsoorden kijken wij uit naar een: De functie Als medewerker Budgetten Costcontrolling bent u verantwoordelijk voor de coördinatie van de opmaak van deelbudgetten en het samenvoegen ervan tot een globaal budget. Tevens draagt u zorg voor de opmaak van een aantal van deze deelbudgetten. U volgt de budgetten op de voet en verzorgt de nodige analyses en rapporteringen hieromtrent. U wordt nauw betrokken bij het opstellen van de kostenverdeelstaat en de berekening van tarieven in de functie van kostprijsberekeningen. U bereidt beleidsmatige projecten voor. Tevens werkt u aan adhocprojecten. U rapporteert aan de Finance Administration manager. Uw profiel U beschikt over een HBO-diploma (b.v. HEAO- BE/SPD) en kan terugkijken op een eerste werk ervaring in een gelijksoortige functie. U heeft ervaring in het werken met de courante sotfwaretoepassingen (windows en excel). Verdergaande interesse in informatica is een pre. U toont zin voor verandering en initiatief en draagt op die manier bij tot verdere professio nalisering van de afdeling F&A. U kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken, bent nauwgezet en contactvaardig en beschikt over een goed probleemoplossend vermogen. Ons aanbod Bij Bleijko Beton vindt U de stimulerende bedrijfscultuur en de ruimte voor autonomie en verantwoordelijkheid eigen aan een groeibedrijf. Bovendien werkt U in een professioneel team bij één van de marktleiders en voorziet de firma in een competitief salarispakket met diverse extra voordelen. Interesse? Stuur dan zo spoedig mogelijk uw c.v. naar Meeremans Bloemen, t.a.v. de heer Verbeke, Kennedylaan 7, 8500 Kortrijk, België. Tel.: 0032-56-258100 Fax: 0032-56-257244 E-mail: hrs.kor@evc.be Voor inhoudelijke informatie met betrekking tot de functie kunt u contact opnemen met mevrouw W. van den Broek. Het telefoonnummer is: 0114-684272. Dit wervingstraject verloopt in samenwerking met: ÊlMeeremans Bloemen E&Y HUMAN RESOURCES SERVICES MEMBER OF E*Y CONSULTING INTERNATIONAL

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2000 | | pagina 40