INSPECTEUR
h vind je in de modebranche.
KtfEN
cis
1
Productie Manager
FIUAALMANAGER (V/M)
GEMEENTE MIDDELBURG
administratief-juridisch
beleidsmedewerker m/v
INTERIEURVERZORGSTER
Provincie Zeeland
Senior documentaire
informatieverzorger m/v
SGS Depauw Stokoe n.v.
tatM c^aqua
Boekhoudkundig medewerk(st)er
BARBE b.v.
ZATERDAG 8 JANUARI 2000
PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT
Waarom steeds meer mensen kiezen voor Kien?
Omdat Kien gewoon perfecte kleding heeft voor dames, heren en kinderen.
Omdat Kien uitmunt in veelzijdigheid en toch verbazend voordelig is.
Omdat Kien prettige, actieve medewerkers heeft.
Omdat je Kien steeds vaker tegenkomt: er zijn nu al meer dan 100 Kien modewinkels overal in het land.
Momenteel zoekt Kien voor haar modewinkel in Sluis een enthousiaste
Iemand die bereid is er helemaal tegenaan te gaan
als 't gaat om de uitstraling van de winkels en de resultaten.
Eigenlijk ben je een kleine zelfstandige binnen een grote organisatie en geef je
als zodanig leiding aan een klein, flexibel in te zetten team.
We denken aan een jonge vrouw of man tussen de 23 en 30 jaar,
bij voorkeur met MOS of MDGO-MK. Daarnaast zijn verkoopervaring, gevoel voor mode
en mensenkennis meer dan welkom.
De arbeidsvoorwaarden zijn trouwens prima.
Iets voor jou zo'n job? Schrijf dan naar Kien Mode, t.a.v. Anita Deurloo,
afdeling Personeel en Organisatie, Postbus 40254, 3504 AB Utrecht.
Het Werkvoorzieningsschap West Noord-
Brabant (WVS) geeft namens gemeentes
in deze regio uitvoering aan o.a. de
nieuwe Wet Sociale Werkvoorziening
(nWSW) en de Wet Inschakeling Werk
zoekenden (WIW). Deze wetgeving is
gericht op reïntegratie van personen die
doof omstandigheden een afstand hebben
tot de arbeidsmarkt.
Met in totaal 2.600 full-time equivalents
is het WVS de grootste werkgever van
West-Brabant. Genoemd aantal fte's is
verdeeld over 3 industriële bedrijven, 1
groenbedrijf, 1 bedrijf dlenstvetiening, 1
bouwbedrijf en een hoofdkantoor.
WVS Industrie Bergen op Zoom is één van
de 3 industriële bedrijven en omvat in
totaal ongeveer 240 fulltime equivalents.
De voornaamste diensteveriening is ver
deeld over een tweetal activiteiten:
metaalverwerking en assemblage.
Adviesgroep MAX-Advice werft en selec
teert midden- en hogerkaderpersoneel in
zowel profit- als nohprofitsector.
Daarnaast levert Adviesgroep MAX-Advice
diensten op het gebied van:
- personeelsmanagement
- arbeids- organisatiekunde
- outplacement loopbaanbegeleiding
- psychologisch onderzoek 5 assessment
Voor WVS Industrie Bergen op Zoom zijn we voor aanstelling op korte termijn op zoek naar een
ondernemende en slagvaardige
BEDRIJFSLEIDER INDUSTRIE m/v
die eindverantwoordelijk is voor de realisatie van bedrijfseconomische en sociale doelstellingen
en participeert in het managementoverleg van de (industriële) bedrijven.
Bent u de man of vrouw die:
aantoonbare industriële ervaring heeft in een soortgelijke, eindverantwoordelijke functie?
bedrijfskundig en/of technisch (HBO) is opgeleid?
daarnaast ook commercieel vaardig is (pré)?
op een coachende wijze mens en organisatie weet te ontwikkelen?
in staat is bedrijfseconomische en sociale doelstellingen gecombineerd te realiseren?
open, daadkrachtig en energiek handelt en communiceert?
kennis, ervaring en een eigen visie toevoegt aan het managementoverleg?
Dan bent u wellicht de man of vrouw waarnaar we op zoek zijn! De arbeidsvoorwaarden:
bruto-jaarsalaris maximaal f 115.000,- inclusief vakantietoeslag
/ZA-Ziektekostenverzekering ABP-Pensioenvoorziening
uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
Uw schriftelijke reactie inclusief een actueel curriculum vitae kunt u binnen 10 werkdagen na het
verschijnen van deze advertentie sturen naar: Adviesgroep MAX-Advice, t.a.v. de heer Ton Jaspers,
Bisschopsmolenstraat 98,4876 AP te Etten-Leur. Emailen kan ook: ws@maxadvice.nl. Voor nadere
informatie: 076-5030389. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure.
De 'first impression1 interviews vinden plaats in week 3, waarna in week 4 selectie-interviews op locatie
plaats zullen vinden.
\X-Advice
Bisschopsmolenstraat 98,4876 AP ETTEN-LEUR
T: 076-5030389 F: 076-5030391 E: max@maxadvice.nl
Middelburg 2030
een ondernemende
stad met hart voor
traditie.
In 1998 zijn voor
de gemeente
Middelburg plannen
ontwikkeld door
stedenbouwkundige
Professor Riek
Bakker. Middelburg
is trots op deze
plannen. Er is
een groot aantal
ambitieuze projec
ten gestart. Deze
projecten geven een
krachtige impuls
aan de leefbaarheid
van Middelburg.
Er groeit een
dynamische stad
met veel ruimte
voor vernieuwing.
Een moderne stad,
waar mensen zich
welkom voelen en
waar het uitstekend
werken, wonen en
leven is.
Middelburg is
onstuitbaar op weg
naar de volgende
eeuw. Bestuur en
medewerkers wer
ken hard aan de
realisering van deze
projecten. Er wordt
een beroep gedaan
op de inzet en
creativiteit van de
ambtenaren.
De gemeentelijke organisatie bestaat uit de diensten Middelen, Maatschappelijke
Zaken, Stadsbeheer en Stadsontwikkeling.
De afdeling Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening van de dienst
Stadsontwikkeling bestaat uit de sectie Ruimtelijke Ordening en de sectie
Bouwen en Wonen.
In het kader van de uitvoering van de structuurschets "Kwaliteitsatlas
Middelburg 2030" wordt de sectie Ruimtelijke Ordening bij een groot aantal
strategische projecten betrokken. De gemeente werkt bij de realisering samen
met vooraanstaande stedenbouwkundigen en architecten als Riek Bakker,
Herman Hertzberger en Ralph Erskine.
Ter versterking van de sectie Ruimtelijke Ordening zijn wij op zoek naar iemand
voor de functie van
voor 36 uur per week
Uw functie:
- u verzorgt juridisch administratieve werkzaamheden t.b.v. het opstellen van
ontwikkelings- en vernieuwingsplannen zoals het opstellen van inhoudelijke
bijdragen, het organiseren van voorlichting en inspraak, het begeleiden en
coördineren van procedures, het secretariaat van werkgroepen en het opstellen
van overeenkomsten;
- u adviseert m.b.t. de gemeentelijke standpuntbepaling t.a.v. bezwaren en/of
beroepschriften en verdedigt het gemeentelijke standpunt bij de diverse
beroepsinstanties;
- u verzorgt de juridische beleidsadvisering m.b.t. in voorbereiding zijnde
bestemmingsplannen e.d. en n.a.v. concrete vragen van bestuurders en andere
belanghebbenden;
- u verzorgt de behandeling van planschade ex. artikel 49 wet RO;
- u verricht overige werkzaamheden passend binnen de doelstelling van de sectie
dan wel afdeling.
Wij vragen:
- een gerichte (juridische) opleiding op hbo-niveau, bijvoorbeeld hba, aangevuld
met ruime vaktechnische ervaring op het gebied van RO, danwel u bent pas
afgestudeerd jurist;
- een goede beheersing van discussie- en gesprekstechnieken;
- beschikking over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardig
heid.
Wij bieden:
- afhankelijk van opleiding en ervaring een aanvangssalaris van minimaal
f 3.703,-- (aanloopschaal VIII) en maximaal f 6.090,-- (functieschaal IX) bruto
per maand;
- doorgroeimogelijkheden, afhankelijk van de personeelsbeoordeling, tot
f 6.770,-- (uitloopschaal X) bruto per maand.
De gemeente kent een systeem van methodische personeelsbeoordeling.
Inlichtingen:
Voor meer informatie kunt u terecht bij het sectiehoofd Ruimtelijke Ordening, de
heer ir. A.J.F. Suylen, tel. (0118) 67 52 31 of bij het afdelingshoofd Volkshuisvesting
en Ruimtelijke Ordening, de heer K. van Poppel, tel. (0118) 67 52 30.
Procedure:
- een vertegenwoordiging van het personeel wordt betrokken bij de selectie
procedure;
- een psychologische test kan deel uitmaken van de selectieprocedure.
Uw sollicitatie dient u voor woensdag 19 januari 2000 te zenden aan het college
van burgemeester en wethouders van Middelburg, t.a.v. de personeelsconsulent,
de heer L. de Klerk, Postbus 6000, 4330 LA Middelburg, onder vermelding van
vacaturenummer 99/47.
Zeeuwse Muziekschool
De Zeeuwse Muziekschool, een streekmuziekschool van
16 Zeeuwse gemeenten met 5000 leerlingen en 100
medewerkers, vraagt per 1 april 2000 (voor een aanstelling
van vooralsnog 18 uur per week) een
administratief medewerker (m/v)
voor secretariaats- en administratieve taken
De werkzaamheden vinden voornamelijk in de hoofdvesti
ging te Middelburg plaats en omvatten onder meer de vol
gende taken:
secretariaats- en administratieve werkzaamheden,
waaronder verslaglegging van vergaderingen en bespre
kingen;
verzorgen van correspondentie en vergaderstukken;
bijhouden van het archief;
actualiseren van de presentatie van de Zeeuwse
Muziekschool op het Internet;
verzorgen van jaarverslagen, folders etc.
Wij verwachten van de medewerker een opleiding op
MBO-niveau (bijv. Havo opleiding directiesecretaresse,
dan wel MEAO-secretariêle richting) en het vermogen om
zelfstandig te werken en prioriteiten te stellen. Flexibiliteit,
administratieve accuratesse en goede sociale en commu
nicatieve vaardigheden zijn vereist.
De Arbeidsvoorwaarden van de gemeente Middelburg zijn
van toepassing. De salarisgrenzen (schaal 6) liggen bij
een werkweek van 36 uur tussen 2864,- en 4343,- per
maand.
Sollicitaties binnen 14 dagen te richten aan:
Zeeuwse Muziekschool
Kuiperpoort 21
4331 GS Middelburg
Voor meer informatie over de functie kunt u contact opne
men met Mathieu Meijs (algemeen directeur), tel. (0118)
63 30 95.
ZEEUWSE VLEESHANDEL
It*» r*
De Zeeuwse Vleeshandel B.V. is een
groothandel in vlees en vleesproducten,
gevestigd in Middelburg.
Op korte termijn hebben wij plaats voor een
COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF
MEDEWERKER M/V
voor 36 uur per week
Zijn of haar taken zullen o.a. bestaan uit:
ondersteuning financiële administratie
urenregistratie
inkoopadministratie
ondersteuning verkoopactiviteiten
orderopname
Wij zoeken:
een enthousiaste en
zelfstandige kandidaat
leeftijd tot 25 jaar
afgeronde MBO-opleiding of
vergelijkbaar werk- en denkniveau
Wij bieden:
afwisselende functie binnen een klein
teamverband
honorering volgens CAO
vleesgroothandel
goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Schriftelijke sollicitaties, binnen 1 week na
het verschijnen van deze advertentie,
richten aan de directie van:
Zeeuwse Vleeshandel B.V.
Elektraweg 15, 4338 PK Middelburg.
Tel. (0118)- 63 73 36
GEVRAAGD
Voor kantoor in Kloetinge. U komt voor 4 uur per
week op de loonlijst.
Werktijden 15.45 - 17.45 (2 dagen).
U kunt tijdens kantooruren op onze vacature
reageren op telefoonnummer 0113-215665.
Werken, wonen en ontspannen gaan ïn
Zeeland uitstekend samen:
moderne industriegebieden en havens,
kilometers strand, woningkeuze in alle
sectoren, fietspaden volop en geen files.
Het provinciaal bestuur doet zijn best om
dit zo te houden en te verbeteren; daar
toe heeft het ongeveer 1000 werknemers
in dienst.
De stafafdeling i&D is belast met: Docu
mentaire Informatievoorziening (DIV), post
en archiefzaken, bibliotheek, grafische
dienstverlening, agenda's van vergaderin
gen provinciale staten en gedeputeerde
staten.
Schriftelijke sollicitaties kunnen, met ver
melding van het functienummer 530011
in de linkerbovenhoek van de brief, tot
19 januari 2000 worden ingediend bij de
personeelsfunctionaris van de stafafdelin
gen, mevrouw A.C.M. Jansen. Postbus
6001, 4330 LA Middelburg.
Aquisitie naar aanleiding van deze adver
tentie wordt niet op prijs gesteld.
Bij de stafafdeling Informatievoorziening en Documentatie (l&D) van de stafeen
heden griffier is de volgende vacature ontstaan:
De functionaris is o.a. belast met:
de zorg voor de vakinhoudelijke coördinatie van de eenheid DIV,
de dossiervorming en -ordening en het verstrekken van informatie,
het leveren van een bijdrage aan de beleidsvoorbereiding op het gebied van
DIV in het bijzonder digitaal gegevensbeheer,
het applicatiebeheer voor de stafafdelingen,
selectie en vernietiging,
overige werkzaamheden om de voortgang van de taken van de afdeling te
waarborgen.
De gedachten gaan uit naar een kandidaat, die:
in het bezit is van het diploma BA/BOL, SOD I. SOD II, WA aangevuld met cur
sussen op het gebied van geautomatiseerde informatiesystemen,
stressbestendig is en over improvisatietalent beschikt,
Kennis en inzicht heeft in het functioneren van de overheid m relatie tot de do
cumentaire informatieverzorging.
een flexibele en zelfstandige werkhouding heeft.
ruime relevante werkervaring heeft opgedaan.
Salaris:
Afhankelijk van opleiding, capaciteiten en ervaring wordt bij een voüedige werk
week een maximum sagaris geboden van 5.875,00 bruto per maand (salaris
schaal 9; salarisnorm 01.04.1999}
Inlichtingen over deze functie kunnen worden ingewonnen bij de heer j. van
Fenenna3m, hoofd van de stafafdeling Informatievoorziening en Documentatie,,
telefonisch bereikbaar onder (0118) 631323.
De provincie streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vi
alsmede indiensttreding van gehandicapten:en leden.van etnische n
vrouwen,
minderheden.
Daarom worden gegadigden uit deze pnoriteitsgroepen met nadruk uitgenodigd
te solliciteren.
SGS Depauw
Stokoe N.V.
is gespecialiseerd in
de kwantitatieve en
kwalitatieve controle
van petroleum,
petrochemische
producten en vloeibare
gassen.
SGS Depauw
Stokoe N. V. behoort
tot de internationale
groep SGS, Société
Générale de Surveil
lance (Genève),
(http://www.sgsgrdup.com)
aanwezig in meer dan
140 landen en met
meer dan 39.000
medewerkers.
Wij zoeken voor onze
vestiging te Nieuwdorp
voor onmiddellijke in
diensttreding een (m/v):
Functie: O uitvoeren van kwalitatieve en kwantitatieve controles in de
scheepvaartsector; O bereid te presteren in een onregelmatig uurrooster;
O mogelijk krijgt u later opdrachten in het buitenland.
Profiel: O u heeft kennis van scheikunde op middelbaar schoolniveau;
O goede kennis van het Engels en noties van Frans en Duits; woon
achtig in de regio; beschikken over een eigen wagen; O leeftijd tot
30 jaar.
Interesse? Stuur dan uw sollicitatiebrief, uitgebreid c.v. en recente pasfoto
vóór 4 februari 2000 naar onderstaand adres, t.a.v. de Heer Rinus
Platschorre:
SGS Depauw Stokoe N. V., Frankrijkweg 2B,
4455 TR Nieuwdorp - Vlissingen.
www.sgs.be
MAR1DEL
iVf O S S E L.
J. Barbé b.v. gevestigd in Yerseke verwerkt en verpakt verse mosselen
voor de groothandel en supermarkten. Binnen het segment van de supermarkten
vertegenwoordigt J. Barbé b.v. een marktleiderspositie. Er wordt geleverd onder
de eigen merknamen als Barbé, Aquamossel en Maridel en div. private labels.
Barbé is een seizoengebonden bedrijf met een personeelsbestand oplopend
tot 60 medewerkers. Voorgenomen bouwplannen en een nieuwe opzet van de
organisatie zullen een substantiële groei tot gevolg hebben.
Om deze groei te kunnen realiseren zoeken wij een
De functie
In deze nieuwe functie bent u verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken binnen
de onderneming op het gebied van productie, inkoop materialen en technische zaken.
U doet voorstellen met betrekking tot beleid, de begroting en de investeringsplannen van de
productie organisatie en u draagt na vaststelling zorg voor uitvoer. Hierbij heeft u tevens de
personele verantwoordelijkheid over de afdelingen. Daarnaast gaat u een positie bekleden als
aanspreekpunt en troubleshooter voor alle algemene zaken die buiten de directe
verantwoordelijkheid vallen van de binnendienst en de afdeling commercie en bevordert u
een gestroomlijnde, efficiënte en effectieve procesgang. Deelname aan het managementteam
en rechtstreekse rapportage aan de directie spreken voor zich.
Uw profiel
Onze gedachten gaan uit naar een kandidaat op tenminste hbo-niveau met een technische,
bedrijfskundige en of agrarische opleiding en affiniteit met productie en techniek.
Om op succesvolle wijze invulling te kunnen geven zijn daadkracht en besluitvaardigheid
belangrijke kwaliteiten. Daarnaast zijn goede communicatieve vaardigheden, een flexibele
opstelling onrqisbaar.
Tevens zijn wij op zoek naar een parttime (±20 uur per week)
voor de gehele financiële administratie
vereiste: ruime werkervaring in het zelfstandig verwerken van de diverse dagboeken,
btw aangifte, coderingen en de controle van de diverse grootboekrekeningen.
opleiding: minimaal Praktijkdiploma boekhouden.
Belangstelling?
U kunt uw schriftelijke reactie voor 18 januari a.s. sturen naar:
Barbé b.v., t.a.v. Dhr. E. Barbé, Postbus 61, 4400 AB Yerseke.
Korringaweg 53 4401 NV Yerseke