INSPECTEUR h vind je in de modebranche. KtfEN cis 1 Productie Manager FIUAALMANAGER (V/M) GEMEENTE MIDDELBURG administratief-juridisch beleidsmedewerker m/v INTERIEURVERZORGSTER Provincie Zeeland Senior documentaire informatieverzorger m/v SGS Depauw Stokoe n.v. tatM c^aqua Boekhoudkundig medewerk(st)er BARBE b.v. ZATERDAG 8 JANUARI 2000 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT Waarom steeds meer mensen kiezen voor Kien? Omdat Kien gewoon perfecte kleding heeft voor dames, heren en kinderen. Omdat Kien uitmunt in veelzijdigheid en toch verbazend voordelig is. Omdat Kien prettige, actieve medewerkers heeft. Omdat je Kien steeds vaker tegenkomt: er zijn nu al meer dan 100 Kien modewinkels overal in het land. Momenteel zoekt Kien voor haar modewinkel in Sluis een enthousiaste Iemand die bereid is er helemaal tegenaan te gaan als 't gaat om de uitstraling van de winkels en de resultaten. Eigenlijk ben je een kleine zelfstandige binnen een grote organisatie en geef je als zodanig leiding aan een klein, flexibel in te zetten team. We denken aan een jonge vrouw of man tussen de 23 en 30 jaar, bij voorkeur met MOS of MDGO-MK. Daarnaast zijn verkoopervaring, gevoel voor mode en mensenkennis meer dan welkom. De arbeidsvoorwaarden zijn trouwens prima. Iets voor jou zo'n job? Schrijf dan naar Kien Mode, t.a.v. Anita Deurloo, afdeling Personeel en Organisatie, Postbus 40254, 3504 AB Utrecht. Het Werkvoorzieningsschap West Noord- Brabant (WVS) geeft namens gemeentes in deze regio uitvoering aan o.a. de nieuwe Wet Sociale Werkvoorziening (nWSW) en de Wet Inschakeling Werk zoekenden (WIW). Deze wetgeving is gericht op reïntegratie van personen die doof omstandigheden een afstand hebben tot de arbeidsmarkt. Met in totaal 2.600 full-time equivalents is het WVS de grootste werkgever van West-Brabant. Genoemd aantal fte's is verdeeld over 3 industriële bedrijven, 1 groenbedrijf, 1 bedrijf dlenstvetiening, 1 bouwbedrijf en een hoofdkantoor. WVS Industrie Bergen op Zoom is één van de 3 industriële bedrijven en omvat in totaal ongeveer 240 fulltime equivalents. De voornaamste diensteveriening is ver deeld over een tweetal activiteiten: metaalverwerking en assemblage. Adviesgroep MAX-Advice werft en selec teert midden- en hogerkaderpersoneel in zowel profit- als nohprofitsector. Daarnaast levert Adviesgroep MAX-Advice diensten op het gebied van: - personeelsmanagement - arbeids- organisatiekunde - outplacement loopbaanbegeleiding - psychologisch onderzoek 5 assessment Voor WVS Industrie Bergen op Zoom zijn we voor aanstelling op korte termijn op zoek naar een ondernemende en slagvaardige BEDRIJFSLEIDER INDUSTRIE m/v die eindverantwoordelijk is voor de realisatie van bedrijfseconomische en sociale doelstellingen en participeert in het managementoverleg van de (industriële) bedrijven. Bent u de man of vrouw die: aantoonbare industriële ervaring heeft in een soortgelijke, eindverantwoordelijke functie? bedrijfskundig en/of technisch (HBO) is opgeleid? daarnaast ook commercieel vaardig is (pré)? op een coachende wijze mens en organisatie weet te ontwikkelen? in staat is bedrijfseconomische en sociale doelstellingen gecombineerd te realiseren? open, daadkrachtig en energiek handelt en communiceert? kennis, ervaring en een eigen visie toevoegt aan het managementoverleg? Dan bent u wellicht de man of vrouw waarnaar we op zoek zijn! De arbeidsvoorwaarden: bruto-jaarsalaris maximaal f 115.000,- inclusief vakantietoeslag /ZA-Ziektekostenverzekering ABP-Pensioenvoorziening uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden Uw schriftelijke reactie inclusief een actueel curriculum vitae kunt u binnen 10 werkdagen na het verschijnen van deze advertentie sturen naar: Adviesgroep MAX-Advice, t.a.v. de heer Ton Jaspers, Bisschopsmolenstraat 98,4876 AP te Etten-Leur. Emailen kan ook: ws@maxadvice.nl. Voor nadere informatie: 076-5030389. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. De 'first impression1 interviews vinden plaats in week 3, waarna in week 4 selectie-interviews op locatie plaats zullen vinden. \X-Advice Bisschopsmolenstraat 98,4876 AP ETTEN-LEUR T: 076-5030389 F: 076-5030391 E: max@maxadvice.nl Middelburg 2030 een ondernemende stad met hart voor traditie. In 1998 zijn voor de gemeente Middelburg plannen ontwikkeld door stedenbouwkundige Professor Riek Bakker. Middelburg is trots op deze plannen. Er is een groot aantal ambitieuze projec ten gestart. Deze projecten geven een krachtige impuls aan de leefbaarheid van Middelburg. Er groeit een dynamische stad met veel ruimte voor vernieuwing. Een moderne stad, waar mensen zich welkom voelen en waar het uitstekend werken, wonen en leven is. Middelburg is onstuitbaar op weg naar de volgende eeuw. Bestuur en medewerkers wer ken hard aan de realisering van deze projecten. Er wordt een beroep gedaan op de inzet en creativiteit van de ambtenaren. De gemeentelijke organisatie bestaat uit de diensten Middelen, Maatschappelijke Zaken, Stadsbeheer en Stadsontwikkeling. De afdeling Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening van de dienst Stadsontwikkeling bestaat uit de sectie Ruimtelijke Ordening en de sectie Bouwen en Wonen. In het kader van de uitvoering van de structuurschets "Kwaliteitsatlas Middelburg 2030" wordt de sectie Ruimtelijke Ordening bij een groot aantal strategische projecten betrokken. De gemeente werkt bij de realisering samen met vooraanstaande stedenbouwkundigen en architecten als Riek Bakker, Herman Hertzberger en Ralph Erskine. Ter versterking van de sectie Ruimtelijke Ordening zijn wij op zoek naar iemand voor de functie van voor 36 uur per week Uw functie: - u verzorgt juridisch administratieve werkzaamheden t.b.v. het opstellen van ontwikkelings- en vernieuwingsplannen zoals het opstellen van inhoudelijke bijdragen, het organiseren van voorlichting en inspraak, het begeleiden en coördineren van procedures, het secretariaat van werkgroepen en het opstellen van overeenkomsten; - u adviseert m.b.t. de gemeentelijke standpuntbepaling t.a.v. bezwaren en/of beroepschriften en verdedigt het gemeentelijke standpunt bij de diverse beroepsinstanties; - u verzorgt de juridische beleidsadvisering m.b.t. in voorbereiding zijnde bestemmingsplannen e.d. en n.a.v. concrete vragen van bestuurders en andere belanghebbenden; - u verzorgt de behandeling van planschade ex. artikel 49 wet RO; - u verricht overige werkzaamheden passend binnen de doelstelling van de sectie dan wel afdeling. Wij vragen: - een gerichte (juridische) opleiding op hbo-niveau, bijvoorbeeld hba, aangevuld met ruime vaktechnische ervaring op het gebied van RO, danwel u bent pas afgestudeerd jurist; - een goede beheersing van discussie- en gesprekstechnieken; - beschikking over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardig heid. Wij bieden: - afhankelijk van opleiding en ervaring een aanvangssalaris van minimaal f 3.703,-- (aanloopschaal VIII) en maximaal f 6.090,-- (functieschaal IX) bruto per maand; - doorgroeimogelijkheden, afhankelijk van de personeelsbeoordeling, tot f 6.770,-- (uitloopschaal X) bruto per maand. De gemeente kent een systeem van methodische personeelsbeoordeling. Inlichtingen: Voor meer informatie kunt u terecht bij het sectiehoofd Ruimtelijke Ordening, de heer ir. A.J.F. Suylen, tel. (0118) 67 52 31 of bij het afdelingshoofd Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening, de heer K. van Poppel, tel. (0118) 67 52 30. Procedure: - een vertegenwoordiging van het personeel wordt betrokken bij de selectie procedure; - een psychologische test kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Uw sollicitatie dient u voor woensdag 19 januari 2000 te zenden aan het college van burgemeester en wethouders van Middelburg, t.a.v. de personeelsconsulent, de heer L. de Klerk, Postbus 6000, 4330 LA Middelburg, onder vermelding van vacaturenummer 99/47. Zeeuwse Muziekschool De Zeeuwse Muziekschool, een streekmuziekschool van 16 Zeeuwse gemeenten met 5000 leerlingen en 100 medewerkers, vraagt per 1 april 2000 (voor een aanstelling van vooralsnog 18 uur per week) een administratief medewerker (m/v) voor secretariaats- en administratieve taken De werkzaamheden vinden voornamelijk in de hoofdvesti ging te Middelburg plaats en omvatten onder meer de vol gende taken: secretariaats- en administratieve werkzaamheden, waaronder verslaglegging van vergaderingen en bespre kingen; verzorgen van correspondentie en vergaderstukken; bijhouden van het archief; actualiseren van de presentatie van de Zeeuwse Muziekschool op het Internet; verzorgen van jaarverslagen, folders etc. Wij verwachten van de medewerker een opleiding op MBO-niveau (bijv. Havo opleiding directiesecretaresse, dan wel MEAO-secretariêle richting) en het vermogen om zelfstandig te werken en prioriteiten te stellen. Flexibiliteit, administratieve accuratesse en goede sociale en commu nicatieve vaardigheden zijn vereist. De Arbeidsvoorwaarden van de gemeente Middelburg zijn van toepassing. De salarisgrenzen (schaal 6) liggen bij een werkweek van 36 uur tussen 2864,- en 4343,- per maand. Sollicitaties binnen 14 dagen te richten aan: Zeeuwse Muziekschool Kuiperpoort 21 4331 GS Middelburg Voor meer informatie over de functie kunt u contact opne men met Mathieu Meijs (algemeen directeur), tel. (0118) 63 30 95. ZEEUWSE VLEESHANDEL It*» r* De Zeeuwse Vleeshandel B.V. is een groothandel in vlees en vleesproducten, gevestigd in Middelburg. Op korte termijn hebben wij plaats voor een COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF MEDEWERKER M/V voor 36 uur per week Zijn of haar taken zullen o.a. bestaan uit: ondersteuning financiële administratie urenregistratie inkoopadministratie ondersteuning verkoopactiviteiten orderopname Wij zoeken: een enthousiaste en zelfstandige kandidaat leeftijd tot 25 jaar afgeronde MBO-opleiding of vergelijkbaar werk- en denkniveau Wij bieden: afwisselende functie binnen een klein teamverband honorering volgens CAO vleesgroothandel goede secundaire arbeidsvoorwaarden Schriftelijke sollicitaties, binnen 1 week na het verschijnen van deze advertentie, richten aan de directie van: Zeeuwse Vleeshandel B.V. Elektraweg 15, 4338 PK Middelburg. Tel. (0118)- 63 73 36 GEVRAAGD Voor kantoor in Kloetinge. U komt voor 4 uur per week op de loonlijst. Werktijden 15.45 - 17.45 (2 dagen). U kunt tijdens kantooruren op onze vacature reageren op telefoonnummer 0113-215665. Werken, wonen en ontspannen gaan ïn Zeeland uitstekend samen: moderne industriegebieden en havens, kilometers strand, woningkeuze in alle sectoren, fietspaden volop en geen files. Het provinciaal bestuur doet zijn best om dit zo te houden en te verbeteren; daar toe heeft het ongeveer 1000 werknemers in dienst. De stafafdeling i&D is belast met: Docu mentaire Informatievoorziening (DIV), post en archiefzaken, bibliotheek, grafische dienstverlening, agenda's van vergaderin gen provinciale staten en gedeputeerde staten. Schriftelijke sollicitaties kunnen, met ver melding van het functienummer 530011 in de linkerbovenhoek van de brief, tot 19 januari 2000 worden ingediend bij de personeelsfunctionaris van de stafafdelin gen, mevrouw A.C.M. Jansen. Postbus 6001, 4330 LA Middelburg. Aquisitie naar aanleiding van deze adver tentie wordt niet op prijs gesteld. Bij de stafafdeling Informatievoorziening en Documentatie (l&D) van de stafeen heden griffier is de volgende vacature ontstaan: De functionaris is o.a. belast met: de zorg voor de vakinhoudelijke coördinatie van de eenheid DIV, de dossiervorming en -ordening en het verstrekken van informatie, het leveren van een bijdrage aan de beleidsvoorbereiding op het gebied van DIV in het bijzonder digitaal gegevensbeheer, het applicatiebeheer voor de stafafdelingen, selectie en vernietiging, overige werkzaamheden om de voortgang van de taken van de afdeling te waarborgen. De gedachten gaan uit naar een kandidaat, die: in het bezit is van het diploma BA/BOL, SOD I. SOD II, WA aangevuld met cur sussen op het gebied van geautomatiseerde informatiesystemen, stressbestendig is en over improvisatietalent beschikt, Kennis en inzicht heeft in het functioneren van de overheid m relatie tot de do cumentaire informatieverzorging. een flexibele en zelfstandige werkhouding heeft. ruime relevante werkervaring heeft opgedaan. Salaris: Afhankelijk van opleiding, capaciteiten en ervaring wordt bij een voüedige werk week een maximum sagaris geboden van 5.875,00 bruto per maand (salaris schaal 9; salarisnorm 01.04.1999} Inlichtingen over deze functie kunnen worden ingewonnen bij de heer j. van Fenenna3m, hoofd van de stafafdeling Informatievoorziening en Documentatie,, telefonisch bereikbaar onder (0118) 631323. De provincie streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vi alsmede indiensttreding van gehandicapten:en leden.van etnische n vrouwen, minderheden. Daarom worden gegadigden uit deze pnoriteitsgroepen met nadruk uitgenodigd te solliciteren. SGS Depauw Stokoe N.V. is gespecialiseerd in de kwantitatieve en kwalitatieve controle van petroleum, petrochemische producten en vloeibare gassen. SGS Depauw Stokoe N. V. behoort tot de internationale groep SGS, Société Générale de Surveil lance (Genève), (http://www.sgsgrdup.com) aanwezig in meer dan 140 landen en met meer dan 39.000 medewerkers. Wij zoeken voor onze vestiging te Nieuwdorp voor onmiddellijke in diensttreding een (m/v): Functie: O uitvoeren van kwalitatieve en kwantitatieve controles in de scheepvaartsector; O bereid te presteren in een onregelmatig uurrooster; O mogelijk krijgt u later opdrachten in het buitenland. Profiel: O u heeft kennis van scheikunde op middelbaar schoolniveau; O goede kennis van het Engels en noties van Frans en Duits; woon achtig in de regio; beschikken over een eigen wagen; O leeftijd tot 30 jaar. Interesse? Stuur dan uw sollicitatiebrief, uitgebreid c.v. en recente pasfoto vóór 4 februari 2000 naar onderstaand adres, t.a.v. de Heer Rinus Platschorre: SGS Depauw Stokoe N. V., Frankrijkweg 2B, 4455 TR Nieuwdorp - Vlissingen. www.sgs.be MAR1DEL iVf O S S E L. J. Barbé b.v. gevestigd in Yerseke verwerkt en verpakt verse mosselen voor de groothandel en supermarkten. Binnen het segment van de supermarkten vertegenwoordigt J. Barbé b.v. een marktleiderspositie. Er wordt geleverd onder de eigen merknamen als Barbé, Aquamossel en Maridel en div. private labels. Barbé is een seizoengebonden bedrijf met een personeelsbestand oplopend tot 60 medewerkers. Voorgenomen bouwplannen en een nieuwe opzet van de organisatie zullen een substantiële groei tot gevolg hebben. Om deze groei te kunnen realiseren zoeken wij een De functie In deze nieuwe functie bent u verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken binnen de onderneming op het gebied van productie, inkoop materialen en technische zaken. U doet voorstellen met betrekking tot beleid, de begroting en de investeringsplannen van de productie organisatie en u draagt na vaststelling zorg voor uitvoer. Hierbij heeft u tevens de personele verantwoordelijkheid over de afdelingen. Daarnaast gaat u een positie bekleden als aanspreekpunt en troubleshooter voor alle algemene zaken die buiten de directe verantwoordelijkheid vallen van de binnendienst en de afdeling commercie en bevordert u een gestroomlijnde, efficiënte en effectieve procesgang. Deelname aan het managementteam en rechtstreekse rapportage aan de directie spreken voor zich. Uw profiel Onze gedachten gaan uit naar een kandidaat op tenminste hbo-niveau met een technische, bedrijfskundige en of agrarische opleiding en affiniteit met productie en techniek. Om op succesvolle wijze invulling te kunnen geven zijn daadkracht en besluitvaardigheid belangrijke kwaliteiten. Daarnaast zijn goede communicatieve vaardigheden, een flexibele opstelling onrqisbaar. Tevens zijn wij op zoek naar een parttime (±20 uur per week) voor de gehele financiële administratie vereiste: ruime werkervaring in het zelfstandig verwerken van de diverse dagboeken, btw aangifte, coderingen en de controle van de diverse grootboekrekeningen. opleiding: minimaal Praktijkdiploma boekhouden. Belangstelling? U kunt uw schriftelijke reactie voor 18 januari a.s. sturen naar: Barbé b.v., t.a.v. Dhr. E. Barbé, Postbus 61, 4400 AB Yerseke. Korringaweg 53 4401 NV Yerseke

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2000 | | pagina 51