Nedalcö Assistant Controller GEVRAAGD Michael Page Tuincentrum Adriaanse Bloembinder m/v Tuincentrummedewerker fat COÖRDINATOR Koninklijke .X» MEDEWERKER FINANCIËLE ADMINISTRATIE met spirit lion Sails Holland Medewerker Belastingen Invordering m/v DE FEÏJTER 50 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 8 JANUARI 2000 ...voor Europees hoofdkantoor van een productiebedrijf... Onze opdrachtgever is onderdeel van een internationaal concern, dat wereldwijd actief is op het gebied van productie, verkoop en marketing van voedingsmiddelen. Het concern beschikt over 55 uiterst moderne productiebednjven en biedt werk aan totaal 16.000 personen. De financiële discipline van het Europese hoofdkantoor, verantwoordelijk voor de verslagleggingen controlling van 5 productielocaties en 12 verkooporganisaties in Europa, is gevestigd in Zuidwest Nederland. Voor de afdeling Reporting Controlling zijn wij op zoek naar een Assistant Controller. De functionaris dient een bijdrage te leveren aan de winstgevendheid van de organisatie middels bednjfseconomische analyses en rapportages en is verantwoordelijk voor (internationale verslaglegging. Hij/zij rapporteert aan de European Controller. Taken en verantwoordelijkheden: coördineren, opstellen en bewaken van productie- en verkoop budgetten en begrotingen penodiek consolideren van Europese organisatie opstellen van financiële- en management rapportages verzorgen van bedrijfseconomische analyses (kostprijs- en profitability calculaties) optimaliseren van de AO/IC onderhouden van (internationale contacten met productieloca ties en het hoofdkantoor optimaliseren management informatiesysteem Profiel van de geschikte kandidaat: bedrijfseconomische opleiding op HBO of universitair niveau leeftijd vanaf 28 jaar enkele jaren relevante werkervaring, bijvoorbeeld opgedaan binnen accountancy en/of internationale productieomgeving goede kennis van automatiseringssystemen sterke communicator passend in een open en no-nonsense cultuur selfstarter met dnve en doorgroeipotentieel sterk analytisch vermogen goede kennis van de Engelse taal e kandidaten kunnen hun cumculum vitae met begeleidend schrijven, onder vermelding van referentienummer LH/63113, sturen naar Michael Page Finance, Heuvel Galerie, Ten Hagestraatö, 5611 EG Eindhoven, t.a.v. UonW.P.A. Huijers. E-mail: lionhuijers@michaelpage.com Voor nadere informatie kunt u met hem contact opnemen, telefoon: 040-2433735. FINANCE www.mpholland.nl Australië «China «Duitsland «Frankrijk ♦Groot-Brittannië «Hong Kong*ltalië «Nederland «Nieuw-Zeeland «Singapore «Spanje «VS vraagt voor spoedige indiensttreding en met opleiding in de groene sector. Schriftelijke sollicitaties met c.v. gaarne richten aan: Tuincentrum Adriaanse Oude Vlissingseweg 68 4336 AE Middelburg. algemene ondernemers vaardigheden (AOV)j 1 32 cursusavonden (maandag) 1 na elke 8 weken een deelexamen 1 het examen wordt afgenomen op het eigen instituut 1 u mag voor elk deelexamen één keer gratis herkansen 1 instroommogelijkheid 31 januari cursusplaats: Middelburg 1 cursusprijs 875,- excl. boeken en examengeld STIC zoekt voor het Centraal Kantoor te Goes een Financiële Administratie m/v voor een fulltime dienstverband (36 uur per week) Wij zijn op zoek naar een medewerker die als coördinator samen met 4 colle ga's uitvoering geeft aan de werkzaamheden op de financiële administratie. De financiële administratie valt samen met het secretariaat en de afdeling per soneelszaken/salarisadministratie onder de eindverantwoordelijkheid van het Hoofd Economische en Administratieve Dienst (HEAD). Inhoud van de functie: In deze uitdagende functie bent u mede verantwoordelijk voor de uitvoering en de coördinatie van de dagelijkse financiële administratie, de inrichting van de administratieve processen, de management-rapportage, het opstellen van de begroting en het financieel jaarverslag. Eisen die worden gesteld om voor de functie in aanmerking te komen zijn: Een op de functie gerichte opleiding op HBO-niveau Relevante meerjarige ervaring in de genoemde werkzaamheden Zowel zelfstandig kunnen werken als in teamverband coachend, motiverend en inspirerend kunnen zijn Affiniteit met/praktijkervaring in automatisering en systeembeheer Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden Wij hanteren de CAO Dagverblijven en Tehuizen voor Gehandicapten. Als u meer wilt weten over deze functie, kunt u contact opnemen met de heer J. Moerdijk, Hoofd Economische en Administratieve Dienst, telefoonnummer 0113-273333. Sluit de functie aan bij uw ambitie, ervaring en mogelijkheden, dan zien wij uw schriftelijke reactie graag uiterlijk 19 januari 2000 tegemoet. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u richten aan Stichting het GORS, t.a.v. de heer J. Moerdijk, Hoofd Economische en Administratieve Dienst (HEAD) Postbus 2160, 4460 MD Goes. Stichting het GORS wil een stimulerende dienstverlener zijn voor mensen met een verstandelijke handicap en gaat daarbij uit van zelfbeschikking en respect. Wij bieden: een hoogwaardige begeleiding en verzorging die is afgestemd op de unieke mogelijkheden en wensen van onze cliënten, een klimaat waann groei en integratie mogelijk is. Het werk van de stichting richt zich op de begeleiding bij wonen - leren - werken - recreëren Wij doen dit op verschillende locaties verspreid over Midden- en Noord-Zeeland. making quality alcohol naturally Koninklijke Nedalco heeft een toppositie in Europa als producent van zuivere, natuurlijke alcohol. Nedalco wil de komende jaren deze positie verder uitbouwen door het ontwikkelen van nieuwe technologieën o.a. op het gebied van bio-ethanol; het verstevigen van het kwaliteitsimago; het uitbouwen van de marktpositie en een efficiënte bedrijfsvoering. Nedalco wil zich ontwikkelen van "speler" tot "spelbepaler" in de Europese alcoholmarkt. Wij zijn op zoek naar een jonge dynamische die zich met ons mee wil ontwikkelen. Nedalco is een joint-venture van Cosun en CSM. opgericht in 1899. Nedalco produceert 130 miljoen liter kwalitatief hoogwaardige alcohol uit natuurzuivere grondstoffen als melasse en granen en is daarmee marktleider in Europa. 70% wordt geëxporteerd naar o.a. Frankrijk, Duitsland, België, UK. Middellandse Zee-gebieden en Oost-Europa. Zij beschikt' over productiebedrijven in Bergen op Zoom, Delfzijl en Italië; verkoopkantoren in België en Italië, agen ten in UK en Spanje. De 96% hoogwaardige alcohol wordt gebruikt bij de pro ductie van: gedistilleerde dranken; geur- en smaakstoffen; cosmetica; farmaceutische producten; chemische/grafische industrie. De functie: In deze functie bent u o.a. verantwoordelijk voor: Inkoopfactuurcontrole van met name: alcohol; denatur- anten; hulpstoffen en emballage; contracten en diensten. Uitvoering stambureau; verificatie en bewaking van stamgegevens van klanten en leveranciers. Ondersteuning hoofd financiële administratie m.b.t. de werkzaamheden: maand-, kwartaal-, en jaarafsluiting; uitvoering van diverse interne controles; diverse ad-hoc werkzaamheden. Interesse? Stuur dan binnen 14 dagen uw sollicitatie aan: Koninklijke Nedalco B.V. t.a.v. de heer Drs. C. D. Beindorff, Manager P&O, Postbus 6, 4600 AA Bergen op Zoom. Email: c.beindorff@nedalco.nl Telefoon 0164-213400. www.nedalco.com Functie-eisen en profiel: Wij verwachten van een goede kandidaat: een opleiding op MBO+/HBO-niveau, economisch ad ministratieve richting enkele jaren ervaring in administratieve sector kennis van Word en Excel affiniteit met informatiesystemen een goede beheersing van de Engelse taal een accurate instelling goede contactuele eigenschappen een collegiale instelling team-player Wat heeft Nedalco te bieden: Nedalco heeft een goed pakket "eigentijdse" arbeidsvoor waarden waaronder een studiekostenregeling. Nedalco biedt ruimte voor ontwikkeling in een dynamische, internationale omgeving op basis van een gericht manage ment development beleid. [BT JACHTZEILMAKER JACHTZEILMAAKSTER met stick-ervaring telefonisch en/of schriftelijk reageren naar onderstaand adres: Lion Sails Holland t.a.v. dhr. LEEUWESTEIN VEERHAVEN 4485 PL KATS TEL: 0113-600291 PRIVÉ: 0113-227028 Waterschap Zeeuwse Eilanden voert haar taken uit in de provincie Zeeland in het gebied boven de Westerschelde. Het hoofdkantoor Is gevestigd in Goes. Waterschap Zeeuwse Eilanden zorgt met ruim 400 medewerkers voor dege lijke waterkeringen, onderhoud en vei ligheid van plattelandswegen, een optimaal peilbeheer, een goede kwali teit van het oppervlaktewater en zui vering van het afvalwater. De ambtelij ke organisatie bestaat uit vier sectoren (Waterkeringen, Waterbeheer, Wegen en Middelen) en een Staf. Aan het hoofd van deze organisatie staat de secretaris. Binnen waterschap Zeeuwse Eilanden wordt een werkom geving nagestreefd waarin voor alle medewerkers sprake is van een duide lijke taak, een eigen verantwoordelijk heid en een differentiatie In de belo ning. Functie-informatie -in beeld brengen van meerjarige finan ciële gevolgen van de belastingop brengsten. kwijtscheldingsregeling e.d. en actueel houden; -verzorgen van periodieke financiële rap portage afgezet tegen de begroting; -aanleveren van financiële gegevens voor de rekening en begroting van het waterschap v.w.b. B&J; -ontwikkelen van kengetallen m.b.t. het proces van heffen en innen; vac. nr. 00/02 Bij de afdeling Belastingen Invordering van de sector Middelen is een vacature voor een medewerker met een financiële achtergrond. De afdeling Belastingen Invordering houdt zich bezig met het opleggen van de belastinaanslagen (heffingen en omslag) aan de inwoners van het beheersgebied en voert vervolgens het invorde ringstraject uit. De bezwaar- en beroepschriften met betrekking tot de belastingaan- slagén worden binnen de afdeling behandeld en de afdeling brengt (beleids)adviezen uit op het taakgebied. Bij de afdeling Belastingen Invordering zijn 23 medewerkers werkzaam onder leiding van een afdelingshoofd. De standplaats is Goes. -het beschrijven van werkprocessen bin nen de afdeling B&J; -het opzetten en uitvoeren van interne controle m.b.t. de werkprocessen; -het aanleveren van gegevens en het opzetten van een afdelingsplan; -deelnemen aan projecten binnen de afdeling; -overige voorkomende werkzaamheden. Functie-eisen -een HBO-opleiding, bijvoorbeeld HEO- MER/BE/CE; -communicatieve en schriftelijke vaardig heden; -ervaring met automatiseringsprogram ma's als word, excel en een plan ningspakket: -affiniteit met heffing van belastingen en de invordering daarvan; -ervaring met soortgelijke werkzaamhe den strekt tot aanbeveling; -zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken; -bereidheid om cursussen te volgen; -woonachtig in het beheersgebied van waterschap Zeeuwse Eilanden. Algemeen Salariëring voor deze functie vindt plaats in aanloopniveau 8 (min. 4008,en max. 5373,bruto per maand) en wordt onder meer bepaald aan de hand van opleiding, leeftijd en ervaring. Het functieniveau is schaal 9 (min. 4409, en max. 6077,bruto per maand). Verder kent het waterschap de overige bij de overheid gebruikelijke rechts positieregelingen, toegespitst op de sec tor waterschappen. Het waterschap Is aangesloten bij de interprovinciale ziektekostenregeling (IZR). Waterschap Zeeuwse Eilanden hanteert een beoordellngs- en beloningsbeleid waarbij de aandacht gericht uitgaat naar het functioneren èn de persoon van de medewerker. Dit beleid draagt ertoe bij dat '"aardering voor I et werk (onder meer) tot uitdrukking komt in het toekennen van periodieke salarisver hogingen. Informatie Informatie over de functie kunt u tijdens kantooruren inwinnen bij de heer mr. M. de Klerk, afdelingshoofd Belastingen Invordering (telefoon 0113-241313). Sollicitaties Uw schriftelijke sollicitatie kunt u, binnen 10 dagen na verschijning van dit blad, richten aan: De secretaris van water schap Zeeuwse Eilanden, t.a.v. afdeling Personeel Organisatie, Postbus 114. 4460 AC Goes, onder vermelding van het vacaturenummer in de linkerboven hoek vein de brief en de enveloppe. Waterschap Zeeuwse Eilanden wil in het kader van de Wet Samen het aandeel allochtonen in zijn personeelsbestand vergroten. Sollicitanten uit deze doel groep, die aan de gestelde eisen vol doen, worden uitdrukkelijk verzocht te reageren. Acquisitie naar aanleiding van deze adverten tie wordt niet op prijs gesteld en zal ook niet worden gehonoreerd. .CONSTRUCTIE B.V. De Feijter Constructie B.V. is een groeiende internationaal georiënteerde onder neming, die gespecialiseerd is in het vervaardigen van palletiseermachines en toebehoren. Ons team zoekt op korte termijn, een actieve en enthousiaste: PLC-PROGRAMMEUR COÖRDINATOR Functie-inhoud: - PLC's programmeren - ontwerpen van schakelkasten - coördineren van de elektrische werkzaamheden Functie-eisen: - MTS-elektrotechniek - kennis van PLC-besturingstechniek - flexibel en zelfstandig kunnen werken - kennis van de Engelse taal is een pre Geïnteresseerden worden verzocht, binnen 2 weken te schrijven naar: DE FEIJTER CONSTRUCTIE B. V. Deltahoek 4, 4511 AB Breskens T.a.v. Dhr. W. Zegers Tel.: 0117-383265 De prestaties en constante groei van onze onderneming berusten voor een groot gedeelte op de consequente ver wezenlijking van een gedecentraliseerde organisatiestructuur met een uitgesproken gedelegeerde verantwoordelijkheid. Daarom zijn selectie en toekomstperspectief van onze leidinggevenden van doorslaggevend belang voor ons succes. Wij zoeken voor ons kantoor in Roosendaal een: aankomend Manager met een voltooide universitaire/HB6 opleiding Door middel van een intensieve training-on-the-job wordt u op uw leidinggevende taken voorbereid. Daarbij leert u niet alleen het "leiding geven aan medewerkers" vanuit het oogpunt van prestatie en kosten, maar ook de gehele opbouw en uitvoering van de organisatie vanuit de sleutelfunctie in de detailhandel. Binnen een jaar wordt u met de zelfstandige leiding van een district belast, inclusief de personele verantwoording over de medewerkers van de filialen. Wij verwachten van u goede communicatieve vaardigheden en het vermogen om onderwerpen die economisch samenhangen te herkennen en te sturen. Noodzakelijk zijn verder een grote persoonlijke betrokkenheid, de vaardigheid om in teamverband te werken, het vermogen met mensen om te kunnen gaan en een representatief optreden. Wij bieden u een aantrekkelijk salaris. Bovendien krijgt u de beschikking over een auto van de zaak, welke ook privé gebruikt kan worden. Geïnteresseerden m/v kunnen hun sollicitatie met CV en diploma's sturen naar: ALDI Roosendaal B.V. T.a.v. de heer M.J.M. Campman Postbus 1850, 4700 BW Roosendaal U kunt telefonisch informatie inwinnen bi] de Directeur, dhr. Campman, tel. (0165) 58 38 12

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2000 | | pagina 50