RGZ
LNP
KmM dotfi AaMPMfflJcmg
WP>
gemeente^
OOSTBURG
Schouwenaar Opel
^OAJCJv^L
4VMOJL.
Medewerker Inkoop m/v HAPRO
PROCESS OPERATORS
ELEKTROMONTEUR (M/V)
WERKPLAATSTECHNICUS M/V
ONDERHOUDSMONTEUR mw
HANDIGE CORVEEËR
PORT ZE LAN DE
1E Medewerker Horeca m/v
Shiftleaoü Horeca m/v
Magazijn Coördinator m/v
Medewerker
Salarisadministratie m/v
JlTD dry
24
PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT
ZATERDAG 27 NOVEMBER 1999
stichting revalidatiegeneeskunde zeeland
De Stichting Revalidatiegeneeskunde Zeeland
(RGZ) streeft ernaar het bestaande netwerk
van revalidatiegeneeskundige activiteiten in
de provincie Zeeland te optimaliseren en uit te
bouwen. Het netwerk bestaat op dit moment
uit:
- de unit 'Lindenhof' (poliklinische volwasse-
nenrevalidatie) te Goes;
- de unit 'De Wielingen' (poliklinische kinder
en volwassenenrevalidatie) te Terneuzen;
- de unit 'Reigerbos' (poliklinische kinderrevali-
datie) te Goes;
- revalidatiegeneeskundige consultatie en me
debehandeling door revalidatieartsen in de
Zeeuwse ziekenhuizen en verpleeghuizen.
In het voorjaar van 2000 zal de functie klini
sche revalidatie te Goes worden gerealiseerd.
Bij de Stichting RGZ worden kandidaten ge
zocht voor de volgende vacature waarbij de
formele aanstellingsdatum per 1 maart 2000,
of zoveel eerder als mogelijk, is voorzien.
In verband met vertrek van de huidige functionaris zijn wij op zoek naar een
Hoofd economische en ondersteunende dienst m/v
De taken zijn:
Is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het strategische financiële en economische
beleid en adviseert daaromtrent directie en management.
Is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de managementinformatie.
Ziet toe op de ontwikkeling, verbetering en instandhouding van de kwaliteit van de
administratieve organisatie en controlling van de organisatie voor wat betreft het
financieel beheer en interne budgettering.
Geeft leiding aan de Economische en ondersteunende dienst (bestaande uit de
eenheden telefoon/receptie, automatisering en informatisering, adaptatie, huismeesters,
planning, financiële en salarisadministratie e.d.) Is verantwoordelijk voor een adequate
uitvoering,-coördinatie, en afstemming van de facilitaire en voorwaardenscheppende
dienstverlening aan de organisatie
Is verantwoordelijk voor verzekeringbeheer en contractactiviteiten (zoals uitbestedingen
diensten, gebouwenbeheer, meerjarenonderhoud etc.).
Wij verwachten van kandidaten dat zij:
- In het bezit zijn van een diploma SPD of HEAO.
- Relevante werkervaring dan wel kennis van financiële en administratieve processen in
de gezondheidszorgsector en facilitaire dienstverlening hebben.
- Ervaring in een vergelijkbare relevante leidinggevende functie hebben.
- Aantoonbare kwaliteiten als goede sociale vaardigheden in woord en geschrift,
analytisch en accuraat en stressbestendig zijn.
- Een open en proactieve klantgerichte houding.
Nadere informatie over deze vacature kunt u verkrijgen bij de algemeen directeur, de
heer P. P. J. den Boer, telefoon 0113-236236.
De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO-ziekenhuiswezen. De functie wordt ge
waardeerd conform het functieniveau FWG 65. Inschaling is afhankelijk van opleiding en
ervaring. Een assessment-onderzoek maakt deel uit van de aanstellingsprocedure.
Uw schriftelijke sollicitatie naar de genoemde vacature kunt u richten aan mevrouw
J. D. G. Langendijk, personeelsfunctionaris, 's-Gravenpolderseweg 114a, 4462 RA te
Goes. Wij zien uw reactie graag uiterlijk 9 december 1999 tegemoet. De selectie-
gesprekken zijn voorzien op 20 en 21 december 1999 (n.m.).
HAPRO
Hapro International is één van
de toonaangevende producenten
op het gebied van zonnebanken
en outodakkoffers.
Deze producten worden m eigen
beheer ontwikkeld, geproduceerd
en wereldwijd afgezet.
In de productie ligt de nadruk op
assemblage en kunststof
vocuümvormtechnieken.
De organisatie is sterk logistiek
georienteerd Bij Hopro werken
ruim 100 personen.
Hapro International maakt deel
uit von de succesvolle VDL Groep
Deze bestaat uit 50 onafhanke
lijke werkmaatschappijen met
ruim 4000 werknemers
De VDL Groep heeft een vlakke
organisatie met korte beleidslij
nen. Hoewel de groep een forse
omvang heeft biedt zij met haar
vele vestigingen de voordelen von
een klein en flexibel bedrijf.
In verband met de sterke groei zoeken wij op korte termijn een:
De functie
U bent verantwoordelijk voor het controleren en verwerken van besteladvieslijsten t.b.v. een constante
productievoortgang. Aan de hand van deze gegevens zorgt u ervoor dat de juiste materialen op tijd en
in de juiste hoeveelheden geleverd worden. U zorgt voor een goede en directe communicatie met de
leveranciers. Daarnaast communiceert u met de afdelingen werkvoorbereiding en bedrijfsbureau
betreffende planningen en prognoses. U maakt deel uit van een team van 3 mensen.
Uw kwaiiteiten:
U beschikt over goede communicatieve eigenschappen en goede beheersing van de Engelse en Duitse
taal. Uw opleiding is op MBO niveau en mogelijk heeft u al een NEVI I diploma op zak. U beschikt over
een gezonde dosis initiatief en u heeft flexibiliteit hoog in het vaandel staan. Bovendien bent u
stressbestendig en hanteert u een hoge mate van orde en netheid in uw werk. Uw leeftijd is 25-35 jaar.
Wij bieden:
Een functie binnen een dynamische werkomgeving, waarin snel reageren een belangrijke rol speelt.
De werksfeer is informeel, open en direct. Doorgroeien op onze inkoopafdeling behoort zeker tot
demogelijkheden.
Heeft u interesse? Schrijf een brief met CV naar: HAPRO International B.V.,
Postbus 7>3, 4420 AC Kapelle. Voor informatie kunt u bellen met de heer J. Schut,
tel nr. 0113-362 362. e-mail: info@hapro.nl
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
ENGINEERING PLASTICS
LNP ENGINEERING PLASTICS EUROPE B.V., te Paamsdonks-
veer, onderdeel van Kawasaki Steel Corporation, is een van de
belangrijkste leveranciers van hoogwaardige, veredelde kunststof
fen. LNP heeft productievestigingen in Nederland, Engeland en
Frankrijk. Wij zijn een GROEIENDE onderneming met ca. 250 per
soneelsleden. Snel en flexibel inspelen op de ontwikkelingen in de
markt is voor LNP van essentieel belang. Vanzelfsprekend staan
kwaliteit en milieu bij LNP hoog in het vaandel. Er wordt dan ook gewerkt volgens de hoogste
internationale kwaliteits- en milieustandaarden ISO 9001 en ISO 14001.
Voor onze productie-organisatie in Raamsdonksveer, waar in 3 ploegendienst wordt
gewerkt, zijn wij op zoek naar
Als process operator ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor een continue en
veilige voortgang van het productieproces. Je bedient zelfstandig een extrusielijn, verpakt
de eindproducten en draagt zorg voor de schoonmaak van de machines. Daarnaast
bewaak je continu de kwaliteit van het eindproduct.
Functie-eisen:
- LTS-opleiding bij voorkeur aangevuld met een vakopleiding, bijvoorbeeld VAPRO-A.
- Bereidheid tot het volgen van cursussen.
- Zelfstandig kunnen werken.
- Een veilige en milieubewuste instelling-
Tevens zoeken wij kandidaten voor de functie van
Na een gedegen inwerkperiode los je als elektromonteur zelfstandig storingen op en werk
je actief mee aan de verbetering van het uitgebreide machinepark op het gebied van vei
ligheid, bediening en goede werking. Je verricht de werkzaamheden in drieploegendienst.
Functie-eisen:
- Opleiding MTS energietechniek, elektrotechniek of gelijkwaardig.
- Kennis en ervaring met PLC-systemen (Siemens).
- Kennis van industriële automatisering is een pre.
- Kennis van Duitse en Engelse taal.
- Positieve instelling, zelfstandig en in teamverband kunnen werken.
- Een veiligheidsbewuste instelling.
Wij bieden voor beide functies:
- Een gezonde en dynamische organisatie.
- Uitstekende salariëring en aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket.
Je schriftelijke sollicitatie voor beide functies kun je richten aan:
LNP ENGINEERING PLASTICS EUROPE B.V.
t.a.v. Liesbeth Hoen, Afdeling Human Resources
Postbus 13, 4940 AA RAAMSDONKSVEER
(Of bel met Afdeling Human Resources 0162-587710 en vraag een
sollicitatieformulier aan).
Telefonische inlichtingen omtrent de functie van process operator kun je inwinnen bij Martin
Verduin. Thermocomp Supervisor. Informatie over de functie van elektromonteur kun je
inwinnen bij Peter Hoogendijk, chef Technische Dienst Electro (telefoon 0162-587600).
De gemeente Oostburg (ca.
18.000 inwoners) is gelegen in
West Zeeuwsch-Vlaanderen. Er
zijn vele recreatieve mogelijkhe
den, een gezond leefklimaat en
een aantrekkelijk achterland (Bel
gië en op circa 90 km Frankrijk). De gemeentelijke organisatie (ca. 170 medewerkers)
vraagt van de medewerkers een klantgericht optreden, creativiteit, een flexibele instelling
en een bedrijfsmatige benadering van het werk.
Het bestuur van de gemeente Oostburg zoekt een
TECHNISCH ONDERSTEUNEND
BELEIDSMEDEWERKER MILIEU M/V
(VACATURENUMMER 99/05)
VOOR DE SECTIE VOLKSHUISVESTING MILIEU
De sectie Volkshuisvesting Milieu is onderdeel van de afdeling Volkshuisves
ting, Ruimtelijke Ordening en Milieu. Binnen deze sectie worden zowel het
milieubeleid opgesteld als de controle daarvan in het veld uitgevoerd.
UW TAKEN:
- ondersteuning bij de beleidsvoorbereiding op het terrein van het milieu;
- opsporing, handhaving en toezicht o.g.v. een aantal milieu- en andere wetten
en -verordeningen;
- opstellen van rapportages over geconstateerde overtredingen etc.;
- advisering van particulieren bij probleemsituaties op milieugebied;
- onderhouden van contacten met particulieren, andere overheden en instellin
gen;
- coördinatie van het GIM en het GEA.
WIJ STELLEN DE VOLGENDE EISEN AAN DEZE NIEUWE
FUNCTIONARIS:
- hbo, bijv. milieukunde, heao-mer;
- ervaring met beleidsvoorbereidende en technisch-uitvoerende werkzaamhe
den op het milieuterrein;
- goede communicatieve vaardigheden;
- doortastend, maar tactvol optreden vanuit een klantgerichte werkhouding;
- zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken.
ARBEIDSVOORWAARDEN:
Afhankelijk van opleiding en ervaring bedraagt het bruto maandsalaris bij
gemiddeld 36 uur per week maximaal f 6.090,(gem. schaal 9).
INLICHTINGEN EN SOLLICITATIEADRES:
Inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de chef van de sectie Volkshuisves
ting Milieu, de heer A. de Vos, tel. (01 17) 45 73 71. Sollicitaties kunnen
binnen 10 dagen na verschijning van deze vacaturemelding, onder vermelding
van het vacaturenummer, worden gezonden aan burgemeester en wethouders
van Oostburg, Postbus 27, 4500 AA Oostburg.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
schoonmaakbedrijven b.v.
Makzo is, voor één van onze opdrachtgevers te Middel
burg, op zoek naar
GEMOTIVEERDE SCHOONMAAK(ST)ERS
Werktijden: maandag t/m vrijdag
05.30-07.30 u en/of
17.30 u. -19.30 u.
Salaris: volgens CAO
Interesse? Bel of schrijf naar
Makzo Schoonmaakbedrijven BV
"Boston House"
Motorenweg 5-P
2623 CR Delft
telefoon 015-2627944
telefax 015-2628180
Opel is al ruim 31 jaar marktleider in Nederland. Zo'n positie bereik je niet alleen
door goede auto's te maken, maar perfecte service is net zo belangrijk. Daarvoor kan
je op Walcheren terecht bij Schouwenaar Opel. Ons bedrijf telt 27 medewerkers en ter
■versterking van ons team zijn wij op zoek naar:
Iemand die onze opvattingen omtrent service en betrouwbaarheid in de praktijk
weet te vertalen.
Opleiding: LTS autotechniek of soortgelijke opleiding met bekendheid met de
moderne auto-elektronica.
Iemand die met veel enthousiasme deel wil nemen in onze onderhoudsafdeling.
Opleiding: LTS autotechniek of soortgelijke opleiding-
Wij bieden; goed salaris, uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden en een
prettige werksfeer, interne opleidingsmogelijkheid bij Opel Nederland,
Tevens zoeken wij een
Iemand die het onderhoud van het pand op zich neemt, het brengen en halen
van klanten en auto's behoort o.a. tot de werkzaamheden. Deeltijd is mogelijk.
Kortom, wij zoeken 3 actieve mensen die hun carrières een plezierig vervolg wil
len geven in een gezond bedrijf.
Geïnteresseerd? Richt dan uw schriftelijke sollicitatie binnen 14 dagen aan
Schouwenaar Opel, t.a.v. Mevr. A Schouwenaar, Bedrijfsweg 2, 4387 PD
Vlissingen.
Alle reacties zullen vertrouwelijk behandeld worden.
Met 40 resorts
in Nederland,
Duitsland en
België is de
Gran Dorado
Group de grootste
aanbiedervan
bungalowvakanties
in Nederland.
De resorts
variëren van
zeer luxueus
(met subtropisch
waterparadijs,
restaurants enz.)
tot comfortabel
eenvoudig.
Dynamiek,
mensgerichtheid en
betrouwbaarheid,
zowel voor haar
gasten als voor
haar interne
organisatie,
karakteriseren
Gran Dorado.
CRAN DORADO CROUPj
Gran Dorado Port Zélande is op zoek naar kandidaten voor onderstaande vacatures:
U geeft direct leiding aan twee horeca-afdelingen waar circa 30 medewerkers
werkzaam zijn. U bent o.a. verantwoordelijk voor kostenbewaking en omzetverhoging,
de controle op naleving van de HACCP-procedures, de werkplanning en inroostering
van de medewerkers, het voeren van sollicitatie- en evaluatiegesprekken en het houden
van werkbesprekingen. Het spreekt voor zich dat u werkervaring heeft in de horeca en
bij voorkeur leidinggevende ervaring, óf u heeft onlangs een opleiding aan de AAHS
afgerond. U rapporteert rechtstreeks aan de assistent F&B Manager. In deze functie
neemt u deel aan een uitgebreid intern trainingsprogramma.
U geeft in deze functie sturing aan de dagelijkse gang van zaken binnen één van onze
horeca-afdelingen. U stuurt tijdens de shift 5 tot 10 medeyyqrkers aan, daarnaast bent
u het le aanspreekpunt bij eventuele klachten van gasten in uw afdeling en maakt u
roostervoorstellen. Verder begeleidt u nieuwe medewerkers, draagt u zorg voor
omzetverhoging tijdens de shift en vervult u een voorbeeldfunctie voor de-medewerkers.
Ruime werkervaring in de horeca is een vereiste. U rapporteert rechtstreeks aan een
le medewerker. In deze functie neemt u deel aan een Uitgebreid intern trainingsprogramma.
In deze functie bent u verantwoordelijk voor de dagelijkse coördinatie van de
goederenstroom; van centrale ontvangst tot de distributie naar de interne afnemers.
Voorkomende taken zijn het uitvoeren van standaard controles op de geleverde
goederen, het opslaan van goederen volgens het FIFO-systeem, het gereed maken en
afleveren van interne bestellingen, het verwerken van magazijnmutaties en het
verzenden van externe orders. Ervaring als magazijnmedewerker en kennis van de
HACCP-regelgeving zijn noodzakelijk. U rapporteert in deze functie aan de
le medewerker magazijn.
Tevens hebben wij vacatures voor de functies Medewerker Bedie
ning en Weekendmedewerker voor de shops.
Uw reactie:
Bent u geïnteresseerd in een van deze functies,
stuur dan een brief met c.v. binnen 2 weken naar:
Gran Dorado Port Zélande
T.a.v. mw. M. ten Haaf, manager Personeelszaken
Port Zélande 2,3253 MG Ouddorp
Bel voor eventuele nadere toelichting tijdens werkdagen: 0111-674871
www.grandorado.com
Wegens sterke groei van Roompot Zeeland
Vakanties zijn wij voor het hoofdkantoor
te Kamperland per direct op zoek naar een
(fulltime)
Voor deze uitdagende functie, in een sterk
groeiende onderneming, zijn wij op zoek
naar een enthousiaste medewerker, die
zorgdraagt voor o.a.:
De salarisadministratie
Het administratieve traject bij in-
en uitdiensttreding
De controle op ontvangen mutaties van
interne afdelingen
De archivering van bijvoorbeeld concern
contracten en belangrijke correspondentie
Wij vragen
Een afgeronde MBO-opleiding
Enige ervaring met salarisadministratie
Kennis van Word en Excel
Accuratesse
Eigen vervoer
Interesse
Stuur dan uw sollicitatiebrief mer CV
binnen 14 dagen aan: Roompot Zeeland Vakanties,
t.a.v. R. Musters Postbus 12, 4493 ZG Kamperlanc
of stuur een e-mail naar: finance@roompot.nl
Info: 0113-374119
Bij de Konmar schenken we veel aandacht aan opleidingen. Want hoe goed je producten ook mogen zijn; alles staat en valt
bij deskundig en vriendelijk personeel. Daarom leiden we bijna al ons kader op vla ons eigen opleidingssysteem: het trainee
schap. En we hebben gemerkt dat het z'n vruchten afwerpt; iedereen die uit het juiste hout is gesneden kan bij de Konmar
heel snel doorgroeien. Wij zoeken voor onze winkel in Middelburg;
Trainees (m/v)
Heb je je middelbare schooldiploma HAVO of MMO gehaald? En zou je nu het liefst meteen aan de slag willen, maar wil je
daarnaast ook hogerop komen? Dan kun je bij de Konmar trainee worden. Een trainee wordt in 2,5 jaar opgeleid tot ver
koopchef. Een uitdagende functie, waarin je leiding geeft aan 10 tot 40 medewerkers en waarin je eindverantwoordelijk bent
voor je eigen afdeling. Als trainee werk je elk halfjaar op een andere afdelingen krijg je twee keer per jaar een voortgangsge
sprek. Daarnaast volg je zowel intern als extern allerlei opleidingen. Allemaal betaald door de Konmar. Verloopt alles volgens
wens, dan ben je na 2,5 jaar chef van je eigen afdeling. Bovendien heb je als trainee een goede salariëring en uitstekende
arbeidsvoorwaarden.
Pluk nu de vruchten
Ben je geïnteresseerd in deze functie en ben je tussen de 18 en 22 jaar? Schrijf dar
Afdeling P&O, De Werf 13, 2544 EH Den Haag. Vermeld links op de envelop train
De Konmar is een snel
groeiende supermarktketen
met maar liefst 30 filialen
verspreid over Nederland.
Met ruim 5.500 medewerkers
die hun vak verstaan.
En 500.000 trouwe klanten
die elke dag kunnen genieten
van ruim 22.000 artikelen.
Brood, banket, groente en
fruit, vlees, vis, verse kant
en klaar maaltijden-
alles wordt in de winkel op
ambachtelijke wijze bereid
of 's ochtends op de veiling
gekocht. Aangevuld met
een zeer ruim assortiment
kruidenierswaren, een
snoepwinkel, een volledige
drogisterij, ecologische
producten... niet voor niets
zijn onze winkels zes keer
zo groot als de gemiddelde
supermarkt. En we blijven
groeien. Elke dag weer.
n sollicitatiebrief aan de heer C. v.d. Sluis,