RGZ LNP KmM dotfi AaMPMfflJcmg WP> gemeente^ OOSTBURG Schouwenaar Opel ^OAJCJv^L 4VMOJL. Medewerker Inkoop m/v HAPRO PROCESS OPERATORS ELEKTROMONTEUR (M/V) WERKPLAATSTECHNICUS M/V ONDERHOUDSMONTEUR mw HANDIGE CORVEEËR PORT ZE LAN DE 1E Medewerker Horeca m/v Shiftleaoü Horeca m/v Magazijn Coördinator m/v Medewerker Salarisadministratie m/v JlTD dry 24 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 27 NOVEMBER 1999 stichting revalidatiegeneeskunde zeeland De Stichting Revalidatiegeneeskunde Zeeland (RGZ) streeft ernaar het bestaande netwerk van revalidatiegeneeskundige activiteiten in de provincie Zeeland te optimaliseren en uit te bouwen. Het netwerk bestaat op dit moment uit: - de unit 'Lindenhof' (poliklinische volwasse- nenrevalidatie) te Goes; - de unit 'De Wielingen' (poliklinische kinder en volwassenenrevalidatie) te Terneuzen; - de unit 'Reigerbos' (poliklinische kinderrevali- datie) te Goes; - revalidatiegeneeskundige consultatie en me debehandeling door revalidatieartsen in de Zeeuwse ziekenhuizen en verpleeghuizen. In het voorjaar van 2000 zal de functie klini sche revalidatie te Goes worden gerealiseerd. Bij de Stichting RGZ worden kandidaten ge zocht voor de volgende vacature waarbij de formele aanstellingsdatum per 1 maart 2000, of zoveel eerder als mogelijk, is voorzien. In verband met vertrek van de huidige functionaris zijn wij op zoek naar een Hoofd economische en ondersteunende dienst m/v De taken zijn: Is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het strategische financiële en economische beleid en adviseert daaromtrent directie en management. Is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de managementinformatie. Ziet toe op de ontwikkeling, verbetering en instandhouding van de kwaliteit van de administratieve organisatie en controlling van de organisatie voor wat betreft het financieel beheer en interne budgettering. Geeft leiding aan de Economische en ondersteunende dienst (bestaande uit de eenheden telefoon/receptie, automatisering en informatisering, adaptatie, huismeesters, planning, financiële en salarisadministratie e.d.) Is verantwoordelijk voor een adequate uitvoering,-coördinatie, en afstemming van de facilitaire en voorwaardenscheppende dienstverlening aan de organisatie Is verantwoordelijk voor verzekeringbeheer en contractactiviteiten (zoals uitbestedingen diensten, gebouwenbeheer, meerjarenonderhoud etc.). Wij verwachten van kandidaten dat zij: - In het bezit zijn van een diploma SPD of HEAO. - Relevante werkervaring dan wel kennis van financiële en administratieve processen in de gezondheidszorgsector en facilitaire dienstverlening hebben. - Ervaring in een vergelijkbare relevante leidinggevende functie hebben. - Aantoonbare kwaliteiten als goede sociale vaardigheden in woord en geschrift, analytisch en accuraat en stressbestendig zijn. - Een open en proactieve klantgerichte houding. Nadere informatie over deze vacature kunt u verkrijgen bij de algemeen directeur, de heer P. P. J. den Boer, telefoon 0113-236236. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO-ziekenhuiswezen. De functie wordt ge waardeerd conform het functieniveau FWG 65. Inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring. Een assessment-onderzoek maakt deel uit van de aanstellingsprocedure. Uw schriftelijke sollicitatie naar de genoemde vacature kunt u richten aan mevrouw J. D. G. Langendijk, personeelsfunctionaris, 's-Gravenpolderseweg 114a, 4462 RA te Goes. Wij zien uw reactie graag uiterlijk 9 december 1999 tegemoet. De selectie- gesprekken zijn voorzien op 20 en 21 december 1999 (n.m.). HAPRO Hapro International is één van de toonaangevende producenten op het gebied van zonnebanken en outodakkoffers. Deze producten worden m eigen beheer ontwikkeld, geproduceerd en wereldwijd afgezet. In de productie ligt de nadruk op assemblage en kunststof vocuümvormtechnieken. De organisatie is sterk logistiek georienteerd Bij Hopro werken ruim 100 personen. Hapro International maakt deel uit von de succesvolle VDL Groep Deze bestaat uit 50 onafhanke lijke werkmaatschappijen met ruim 4000 werknemers De VDL Groep heeft een vlakke organisatie met korte beleidslij nen. Hoewel de groep een forse omvang heeft biedt zij met haar vele vestigingen de voordelen von een klein en flexibel bedrijf. In verband met de sterke groei zoeken wij op korte termijn een: De functie U bent verantwoordelijk voor het controleren en verwerken van besteladvieslijsten t.b.v. een constante productievoortgang. Aan de hand van deze gegevens zorgt u ervoor dat de juiste materialen op tijd en in de juiste hoeveelheden geleverd worden. U zorgt voor een goede en directe communicatie met de leveranciers. Daarnaast communiceert u met de afdelingen werkvoorbereiding en bedrijfsbureau betreffende planningen en prognoses. U maakt deel uit van een team van 3 mensen. Uw kwaiiteiten: U beschikt over goede communicatieve eigenschappen en goede beheersing van de Engelse en Duitse taal. Uw opleiding is op MBO niveau en mogelijk heeft u al een NEVI I diploma op zak. U beschikt over een gezonde dosis initiatief en u heeft flexibiliteit hoog in het vaandel staan. Bovendien bent u stressbestendig en hanteert u een hoge mate van orde en netheid in uw werk. Uw leeftijd is 25-35 jaar. Wij bieden: Een functie binnen een dynamische werkomgeving, waarin snel reageren een belangrijke rol speelt. De werksfeer is informeel, open en direct. Doorgroeien op onze inkoopafdeling behoort zeker tot demogelijkheden. Heeft u interesse? Schrijf een brief met CV naar: HAPRO International B.V., Postbus 7>3, 4420 AC Kapelle. Voor informatie kunt u bellen met de heer J. Schut, tel nr. 0113-362 362. e-mail: info@hapro.nl Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. ENGINEERING PLASTICS LNP ENGINEERING PLASTICS EUROPE B.V., te Paamsdonks- veer, onderdeel van Kawasaki Steel Corporation, is een van de belangrijkste leveranciers van hoogwaardige, veredelde kunststof fen. LNP heeft productievestigingen in Nederland, Engeland en Frankrijk. Wij zijn een GROEIENDE onderneming met ca. 250 per soneelsleden. Snel en flexibel inspelen op de ontwikkelingen in de markt is voor LNP van essentieel belang. Vanzelfsprekend staan kwaliteit en milieu bij LNP hoog in het vaandel. Er wordt dan ook gewerkt volgens de hoogste internationale kwaliteits- en milieustandaarden ISO 9001 en ISO 14001. Voor onze productie-organisatie in Raamsdonksveer, waar in 3 ploegendienst wordt gewerkt, zijn wij op zoek naar Als process operator ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor een continue en veilige voortgang van het productieproces. Je bedient zelfstandig een extrusielijn, verpakt de eindproducten en draagt zorg voor de schoonmaak van de machines. Daarnaast bewaak je continu de kwaliteit van het eindproduct. Functie-eisen: - LTS-opleiding bij voorkeur aangevuld met een vakopleiding, bijvoorbeeld VAPRO-A. - Bereidheid tot het volgen van cursussen. - Zelfstandig kunnen werken. - Een veilige en milieubewuste instelling- Tevens zoeken wij kandidaten voor de functie van Na een gedegen inwerkperiode los je als elektromonteur zelfstandig storingen op en werk je actief mee aan de verbetering van het uitgebreide machinepark op het gebied van vei ligheid, bediening en goede werking. Je verricht de werkzaamheden in drieploegendienst. Functie-eisen: - Opleiding MTS energietechniek, elektrotechniek of gelijkwaardig. - Kennis en ervaring met PLC-systemen (Siemens). - Kennis van industriële automatisering is een pre. - Kennis van Duitse en Engelse taal. - Positieve instelling, zelfstandig en in teamverband kunnen werken. - Een veiligheidsbewuste instelling. Wij bieden voor beide functies: - Een gezonde en dynamische organisatie. - Uitstekende salariëring en aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket. Je schriftelijke sollicitatie voor beide functies kun je richten aan: LNP ENGINEERING PLASTICS EUROPE B.V. t.a.v. Liesbeth Hoen, Afdeling Human Resources Postbus 13, 4940 AA RAAMSDONKSVEER (Of bel met Afdeling Human Resources 0162-587710 en vraag een sollicitatieformulier aan). Telefonische inlichtingen omtrent de functie van process operator kun je inwinnen bij Martin Verduin. Thermocomp Supervisor. Informatie over de functie van elektromonteur kun je inwinnen bij Peter Hoogendijk, chef Technische Dienst Electro (telefoon 0162-587600). De gemeente Oostburg (ca. 18.000 inwoners) is gelegen in West Zeeuwsch-Vlaanderen. Er zijn vele recreatieve mogelijkhe den, een gezond leefklimaat en een aantrekkelijk achterland (Bel gië en op circa 90 km Frankrijk). De gemeentelijke organisatie (ca. 170 medewerkers) vraagt van de medewerkers een klantgericht optreden, creativiteit, een flexibele instelling en een bedrijfsmatige benadering van het werk. Het bestuur van de gemeente Oostburg zoekt een TECHNISCH ONDERSTEUNEND BELEIDSMEDEWERKER MILIEU M/V (VACATURENUMMER 99/05) VOOR DE SECTIE VOLKSHUISVESTING MILIEU De sectie Volkshuisvesting Milieu is onderdeel van de afdeling Volkshuisves ting, Ruimtelijke Ordening en Milieu. Binnen deze sectie worden zowel het milieubeleid opgesteld als de controle daarvan in het veld uitgevoerd. UW TAKEN: - ondersteuning bij de beleidsvoorbereiding op het terrein van het milieu; - opsporing, handhaving en toezicht o.g.v. een aantal milieu- en andere wetten en -verordeningen; - opstellen van rapportages over geconstateerde overtredingen etc.; - advisering van particulieren bij probleemsituaties op milieugebied; - onderhouden van contacten met particulieren, andere overheden en instellin gen; - coördinatie van het GIM en het GEA. WIJ STELLEN DE VOLGENDE EISEN AAN DEZE NIEUWE FUNCTIONARIS: - hbo, bijv. milieukunde, heao-mer; - ervaring met beleidsvoorbereidende en technisch-uitvoerende werkzaamhe den op het milieuterrein; - goede communicatieve vaardigheden; - doortastend, maar tactvol optreden vanuit een klantgerichte werkhouding; - zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken. ARBEIDSVOORWAARDEN: Afhankelijk van opleiding en ervaring bedraagt het bruto maandsalaris bij gemiddeld 36 uur per week maximaal f 6.090,(gem. schaal 9). INLICHTINGEN EN SOLLICITATIEADRES: Inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de chef van de sectie Volkshuisves ting Milieu, de heer A. de Vos, tel. (01 17) 45 73 71. Sollicitaties kunnen binnen 10 dagen na verschijning van deze vacaturemelding, onder vermelding van het vacaturenummer, worden gezonden aan burgemeester en wethouders van Oostburg, Postbus 27, 4500 AA Oostburg. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. schoonmaakbedrijven b.v. Makzo is, voor één van onze opdrachtgevers te Middel burg, op zoek naar GEMOTIVEERDE SCHOONMAAK(ST)ERS Werktijden: maandag t/m vrijdag 05.30-07.30 u en/of 17.30 u. -19.30 u. Salaris: volgens CAO Interesse? Bel of schrijf naar Makzo Schoonmaakbedrijven BV "Boston House" Motorenweg 5-P 2623 CR Delft telefoon 015-2627944 telefax 015-2628180 Opel is al ruim 31 jaar marktleider in Nederland. Zo'n positie bereik je niet alleen door goede auto's te maken, maar perfecte service is net zo belangrijk. Daarvoor kan je op Walcheren terecht bij Schouwenaar Opel. Ons bedrijf telt 27 medewerkers en ter ■versterking van ons team zijn wij op zoek naar: Iemand die onze opvattingen omtrent service en betrouwbaarheid in de praktijk weet te vertalen. Opleiding: LTS autotechniek of soortgelijke opleiding met bekendheid met de moderne auto-elektronica. Iemand die met veel enthousiasme deel wil nemen in onze onderhoudsafdeling. Opleiding: LTS autotechniek of soortgelijke opleiding- Wij bieden; goed salaris, uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden en een prettige werksfeer, interne opleidingsmogelijkheid bij Opel Nederland, Tevens zoeken wij een Iemand die het onderhoud van het pand op zich neemt, het brengen en halen van klanten en auto's behoort o.a. tot de werkzaamheden. Deeltijd is mogelijk. Kortom, wij zoeken 3 actieve mensen die hun carrières een plezierig vervolg wil len geven in een gezond bedrijf. Geïnteresseerd? Richt dan uw schriftelijke sollicitatie binnen 14 dagen aan Schouwenaar Opel, t.a.v. Mevr. A Schouwenaar, Bedrijfsweg 2, 4387 PD Vlissingen. Alle reacties zullen vertrouwelijk behandeld worden. Met 40 resorts in Nederland, Duitsland en België is de Gran Dorado Group de grootste aanbiedervan bungalowvakanties in Nederland. De resorts variëren van zeer luxueus (met subtropisch waterparadijs, restaurants enz.) tot comfortabel eenvoudig. Dynamiek, mensgerichtheid en betrouwbaarheid, zowel voor haar gasten als voor haar interne organisatie, karakteriseren Gran Dorado. CRAN DORADO CROUPj Gran Dorado Port Zélande is op zoek naar kandidaten voor onderstaande vacatures: U geeft direct leiding aan twee horeca-afdelingen waar circa 30 medewerkers werkzaam zijn. U bent o.a. verantwoordelijk voor kostenbewaking en omzetverhoging, de controle op naleving van de HACCP-procedures, de werkplanning en inroostering van de medewerkers, het voeren van sollicitatie- en evaluatiegesprekken en het houden van werkbesprekingen. Het spreekt voor zich dat u werkervaring heeft in de horeca en bij voorkeur leidinggevende ervaring, óf u heeft onlangs een opleiding aan de AAHS afgerond. U rapporteert rechtstreeks aan de assistent F&B Manager. In deze functie neemt u deel aan een uitgebreid intern trainingsprogramma. U geeft in deze functie sturing aan de dagelijkse gang van zaken binnen één van onze horeca-afdelingen. U stuurt tijdens de shift 5 tot 10 medeyyqrkers aan, daarnaast bent u het le aanspreekpunt bij eventuele klachten van gasten in uw afdeling en maakt u roostervoorstellen. Verder begeleidt u nieuwe medewerkers, draagt u zorg voor omzetverhoging tijdens de shift en vervult u een voorbeeldfunctie voor de-medewerkers. Ruime werkervaring in de horeca is een vereiste. U rapporteert rechtstreeks aan een le medewerker. In deze functie neemt u deel aan een Uitgebreid intern trainingsprogramma. In deze functie bent u verantwoordelijk voor de dagelijkse coördinatie van de goederenstroom; van centrale ontvangst tot de distributie naar de interne afnemers. Voorkomende taken zijn het uitvoeren van standaard controles op de geleverde goederen, het opslaan van goederen volgens het FIFO-systeem, het gereed maken en afleveren van interne bestellingen, het verwerken van magazijnmutaties en het verzenden van externe orders. Ervaring als magazijnmedewerker en kennis van de HACCP-regelgeving zijn noodzakelijk. U rapporteert in deze functie aan de le medewerker magazijn. Tevens hebben wij vacatures voor de functies Medewerker Bedie ning en Weekendmedewerker voor de shops. Uw reactie: Bent u geïnteresseerd in een van deze functies, stuur dan een brief met c.v. binnen 2 weken naar: Gran Dorado Port Zélande T.a.v. mw. M. ten Haaf, manager Personeelszaken Port Zélande 2,3253 MG Ouddorp Bel voor eventuele nadere toelichting tijdens werkdagen: 0111-674871 www.grandorado.com Wegens sterke groei van Roompot Zeeland Vakanties zijn wij voor het hoofdkantoor te Kamperland per direct op zoek naar een (fulltime) Voor deze uitdagende functie, in een sterk groeiende onderneming, zijn wij op zoek naar een enthousiaste medewerker, die zorgdraagt voor o.a.: De salarisadministratie Het administratieve traject bij in- en uitdiensttreding De controle op ontvangen mutaties van interne afdelingen De archivering van bijvoorbeeld concern contracten en belangrijke correspondentie Wij vragen Een afgeronde MBO-opleiding Enige ervaring met salarisadministratie Kennis van Word en Excel Accuratesse Eigen vervoer Interesse Stuur dan uw sollicitatiebrief mer CV binnen 14 dagen aan: Roompot Zeeland Vakanties, t.a.v. R. Musters Postbus 12, 4493 ZG Kamperlanc of stuur een e-mail naar: finance@roompot.nl Info: 0113-374119 Bij de Konmar schenken we veel aandacht aan opleidingen. Want hoe goed je producten ook mogen zijn; alles staat en valt bij deskundig en vriendelijk personeel. Daarom leiden we bijna al ons kader op vla ons eigen opleidingssysteem: het trainee schap. En we hebben gemerkt dat het z'n vruchten afwerpt; iedereen die uit het juiste hout is gesneden kan bij de Konmar heel snel doorgroeien. Wij zoeken voor onze winkel in Middelburg; Trainees (m/v) Heb je je middelbare schooldiploma HAVO of MMO gehaald? En zou je nu het liefst meteen aan de slag willen, maar wil je daarnaast ook hogerop komen? Dan kun je bij de Konmar trainee worden. Een trainee wordt in 2,5 jaar opgeleid tot ver koopchef. Een uitdagende functie, waarin je leiding geeft aan 10 tot 40 medewerkers en waarin je eindverantwoordelijk bent voor je eigen afdeling. Als trainee werk je elk halfjaar op een andere afdelingen krijg je twee keer per jaar een voortgangsge sprek. Daarnaast volg je zowel intern als extern allerlei opleidingen. Allemaal betaald door de Konmar. Verloopt alles volgens wens, dan ben je na 2,5 jaar chef van je eigen afdeling. Bovendien heb je als trainee een goede salariëring en uitstekende arbeidsvoorwaarden. Pluk nu de vruchten Ben je geïnteresseerd in deze functie en ben je tussen de 18 en 22 jaar? Schrijf dar Afdeling P&O, De Werf 13, 2544 EH Den Haag. Vermeld links op de envelop train De Konmar is een snel groeiende supermarktketen met maar liefst 30 filialen verspreid over Nederland. Met ruim 5.500 medewerkers die hun vak verstaan. En 500.000 trouwe klanten die elke dag kunnen genieten van ruim 22.000 artikelen. Brood, banket, groente en fruit, vlees, vis, verse kant en klaar maaltijden- alles wordt in de winkel op ambachtelijke wijze bereid of 's ochtends op de veiling gekocht. Aangevuld met een zeer ruim assortiment kruidenierswaren, een snoepwinkel, een volledige drogisterij, ecologische producten... niet voor niets zijn onze winkels zes keer zo groot als de gemiddelde supermarkt. En we blijven groeien. Elke dag weer. n sollicitatiebrief aan de heer C. v.d. Sluis,

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1999 | | pagina 24