E wat anders! Heb je een goede baan? maar je wilt eens AUTOMONTEUR M lè li Locatieleider m/v FRANKEN BV TECHNISCH PROJECTLEIDER (m/v) - internationaal - (Parttime) ONDERSTEUNSTER(ER) BINNENDIENST (m/v) U bent met de vut, pensioen of gedeeltelijk AOW'er maar kriebelt het nog steeds PARTTIME COMMERCIEEL MEDEWERKER Autobedrijf Jan Hop Goes B.V. JAN HOP Provincie Zeeland Beleidsmedewerker Zorg (m/v) OS WOOP AUTOCAD TEKENAAR constructie bankwerkers machine bankwerkers lassers Archipel GEGEVENSBEHEERDER™ (TERDAG 25 SEPTEMBER 1999 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT 47 Specialists In handling products of nature like seed, grain and shellfish Franken B.V., actief als ingenieursbureau en machinefabrikant voor de voedselverwer- kende industrie sinds 1892, heeft zich toegelegd op de volgende markten: Schaal- en schelpdierverwerking. Als marktleider op de wereldmarkt voor de ver werking van twee-kleppige schelpdieren (zoals mosselen) ontwikkelt Franken continu nieuwe technologieën. Dit resulteert in leveringen van losse machines, verwerkingslij- nen en complete turn-key projecten. Graan- en zaadverwerking. Franken's agro divisie legt zich vooral toe op de ontwik keling van technologieën voor zaadbewerking, waarbij scheidingstechniek een grote rol speelt. Internationaal is Franken vooral succesvol met complete lijnen voor suiker- bietenzaadbewerking en pillering. Productie en plaatwerkerij. Met moderne productiemiddelen worden over het alge meen roestvaststalen machines geproduceerd voor voormelde markten. Tevens legt Franken zich toe op toelevering van op maat gemaakte RVS onderdelen en oppervlak tebehandeling voor de regionale industrie. Een team van dertig enthousiaste mensen, actief in een "platte" organisatie, is vooral probleemoplossend voor haar klantenkring bezig. Om de groeiende stroom projecten goed te kunnen begeleiden, heeft het team behoefte aan een: die in staat is samen met directie en collega's projecten te ontwikkelen en daadwerkelijk te realiseren. Projecten bij Franken variëren van de levering van een eenvoudige verwerkingslijn tot complete turn-key fabrieken voor de verwerking van schaal- en schelpdieren, vis of za den. Van een projectleider wordt verwacht dat hij/zij zelfstandig de levering kan coördi neren, de installatie kan leiden en uiteindelijk de acceptatie door de cliënt bewerkstelligt. Gedacht wordt aan een enthousiaste techneut op HBO-niveau met voldoende gevoel voor procestechnologie, groot improvisatie- en aanpassingsvermogen, meer dan flexi bele werkinstelling, uitstekende communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht. Tevens dient hij/zij bereid te zijn (internationaal) te reizen. Vanzelfsprekend hoort een goede spreek- en schrijfvaardigheid in de moderne talen bij die functie. Kandidaten die menen over bovenstaande eigenschappen te beschikken en dit ook aantoonbaar kunnen maken middels arbeidsverleden, worden uitgenodigd te sollicite ren. Indien de sollicitatieprocedure, waarin ook een psychologische test is opgenomen, leidt tot overeenstemming, bieden wij u een functie die uitdagend en afwisselend is, met Lvolop doorgroeimogelijkheden. Een uitstekende beloning en secundaire arbeidsvoor waarden, passend bij het belang van de functie, worden i.o.m. u bepaald. Na de beoogde contractperiode van een jaar, waarbij u "on the job" getraind zult wor den, bieden we u een vaste baan voor onbepaalde tijd. Tevens hebben we dringend behoefte aan een goede basisondersteuning. Het Franken team is op zoek naar een enthousiaste We hebben nodig, een actieve, representatieve ondersteunster(er) van de verkoop (bin nendienst). waarbij de werkzaamheden vooral bestaan uit de verzorging van alle uit gaande correspondentie (brief, fax, E-mail) en inkomend telefoonverkeer. We verwachten dat u: een goede typevaardigheid bezit en kan omgaan met het tekstverwerkingsprogramma Word (ervaring met het gehele Microsoft Office pakket is een pre); de moderne talen in woord en geschrift beheerst; alert en stressbestendig bent; ervaring heeft in een soortgelijke functie; een klantvriendelijke instelling heeft. Mocht het u aanspreken, het Franken team te komen versterken, aarzel niet en stuur binnen 14 dagen uw sollicitatiebrief naar onderstaand adres: Franken B.V, t.a.v. de heer C. Koole, Algemeen directeur, postbus 9, 4460 AA Goes. JAN HOP NISSAN GOES JAN HOP CHRYSLER/JEEP GOES Jan Hop Autobedrijven B.V. Chrysler/Jeep- en Dodgedealer voor geheel Zeeland. Tevens Nissandealer voor Noord- en Zuid-Beveland. Jan Hop Goes bv, biedt je een verfrissende uitdaging als: Gevorderde leeftijd is geen bezwaar voor het met plezier functioneren in onze enthousiaste groep. Jan Hop Goes bv, biedt u een verfrissende uitdaging aan als Uw sollicitatie kunt u binnen 10 dagen richten aan: t.a.v. Dhr. P. v. d. Genugten Postbus 18 4460 AA Goes BOVU GOES NISSAN DEALER AZNLEASE CHRYSLER/JEEPDEALER NISSAN finance Vraag bij de Nissan dealer naar de unieke betalingsmogelijkheden Via de on-line verbinding j EMM] log DIRK DRONKERSWEG 18, GOES POEL III (0113) 250858 Betrouwbaar autorijden Jan Hop mei Nissan Finance maakt hij een olferte op maal. Werken, wonen en ontspannen gaan in Zeeland uitstekend samen: moderne industriegebieden en havens, kilometers strand, woningkeuze in alle sectoren, fietspaden volop en geen files. Het provinciaal bestuur doet zijn best om dit zo te houden en te verbeteren; daar toe heeft het ongeveer 1000 werknemers in dienst. Directie Welzijn, Economie en Bestuur zorgt voor de ontwikkeling en uitvoering van het provinciaal beleid op de terreinen welzijn, economie en bestuur. De directie is onderverdeeld in drie beleidsafdelingen op voornoemde terreinen en een afdeling bedrijfsvoering. De afdeling welzijn houdt zich bezig met de voorbereiding en uitvoering van het provinciaal beleid op het gebied van zorg, welzijn, jeugdhulpverlening en cultuur. Er werken thans 20 personen. Hebt u belangstelling ypor deze uitda gende functie en meent u aan de ge stelde eisen te voldoen dan ontvangen wij graag uw sollicitatiebrief. U kunt deze, onder vermelding van vacaturenummer 99/03, richten aan de directeur directie WEB, de heer dr. S. Knigge, Postbus 153, 4330 AD Middelburg. Wij verzoeken u in uw brief te vermelden of u opteert voor voltijds dan wel 50%- deeltijd vervulling van de functie. Uw brief dient uiterlijk op 11 oktober 1999 in ons bezit te zijn. Het provinciaal bestuur hecht grote waarde aan goede en toegankelijke zorg voorzieningen voor de inwoners van Zeeland. De provincie bepaalt haar zorgbe leid in samenspraak met andere betrokken partijen, te weten zorgverzekeraars, zorgaanbieders, zorgvragers en gemeenten. Een belangrijk instrument hiertoe is de "regiovisie zorg". In de regiovisie staat de (zorg)vraag centraal, waarbij een integrale benadering wordt nagestreefd. Asoecten van wonen, werken en welzijn worden bij het op stellen van de regiovisies betrokken. De provincie heeft een coördinerende rol bij de ontwikkeling en uitvoering van regiovisies zorg. Om de totstandkoming van regiovisies te intensiveren is bij de afdeling Welzijn een vacature ontstaan voor één full-time dan wel twee 50%-deeltijd Uw taak; Het ontwikkelen van voorstellen op het beleidsterrein zorg, waarbij de nadruk ligt op het ontwikkelen van regiovisies voor deelsectoren, primair ten behoeve van li chamelijk gehandicapten en verstandelijk gehandicapten, Hiertoe behoort onder meer; het opstellen van plannen van aanpak voor de opstelling van regiovisies, dis cussienotities, en het voeren van het beleidssecretariaat van het overleg met betrokken partijen, alsmede het formuleren van voorstellen die het proces kun nen ondersteunen zoals rondetafelgesprekken; het opbouwen en onderhouden van een relevant contactnetwerk; het adviseren over subsidie-aanvragen en het initiëren en begeleiden van pro jecten op het gebied van zorg. Wij zoeken een kandidaat die; beschikt over een academisch werk- en denkniveau op basis van een afge ronde universitaire opleiding met relevante ervaring met interactief beleids werk, bij voorkeur op het gebied van lichamelijk en verstandelijk gehandicap tenzorg; een enthousiaste en initiatiefrijke opstelling heeft en die zowel zelfstandig als in een team kan functioneren; wil werken in een dynamische omgeving en goed kan omgaan met hoge werk druk; gevoel heeft voor politiek bestuurlijke processen en beschikt over heldere mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden; bereid is naar Zeeland te verhuizen en in het bezit is van een geldig rijbewijs. Wij bieden: een salaris dat afhankelijk is van capaciteiten en ervaring en maximaal 7.531,- bruto per maand bedraagt (op basis van voltijd werkweek) en goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals het pensioenpakket van het ABP, het ziektekostenver zekeringspakket van de Interprovinciale Ziektekostenregeling (IZR) en een kinder opvangregeling. Doelgroepenbeleid: De provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrou wen alsmede indiensttreding; van gehandicapten en allochtonen. Daarom worden geïnteresseerden uit deze prioriteitsgroepen uitdrukkelijk uitgenodigd te sollicite ren. Informatie: Voor deze wervings- en selectieprocedure hebben wij een informatiepakket sa mengesteld. Dit pakket kunt u aanvragen de heer P.J.Uitterhoeve, telefoon 0118-631388. Over de functie-inhoud kunt u telefonisch aanvullende informatie inwinnen bij het hoofd van de afdeling Welzijn, de heer drs. J.B.Hooijer, telefoon 0118-631442, of zijn plaatsvervanger de heer drs. J.G.J.Bosch, telefoon 0118-631446. Co Hoop Te Postbus 19, 4530 AA Terneuzen Duitslandweg 2, 4538 BK Terneuzen tel (0115) 68091T De Hoop Terneuzen bv is leverancier van bouwmaterialen in de ruimste zin van het woord en producent van betonwaren en betonmortel De producten vinden hun toe passing in alle sectoren van de bouwwereld: weg- en waterbouw, woning- en utiliteits bouw. De afnemers bevinden zich zowel op de professionele als de particuliere markt. Bij De Hoop Betonwaren bv hebben wij op korte termijn een vacature op het constructiebureau voor De afdeling constructie houdt zich o.a. bezig met: - Technische calculatie van constructieve betonwaren. - Beoordeling van tekeningen op aan te bieden producten. -- Verzorgen van reken- en tekenwerk voor projecten. Taken zijn o.a.: - Teken- en rekenwerk voor betonnen systeemvloeren. - Verzorgen van de technische calculaties. Functie-eisen: - Opleiding MTS Bouwkunde/Weg-en Waterbouw. - Een goed bouwkundig inzicht. - Leeftijdsindicatie 25-30 jr. Indien u interesse hebt in bovenvermelde vacature dan kunt u uw schrifte lijke sollicitatie richten aan De Hoop Terneuzen bv, Postbus 19, 4530AA Terneuzen, t.a.v. Mevr. M. van Broeck, personeelsfunctionaris. Tel. nr. (0115) 680220 Fax. (0115) 617277. Vermeer Eemhaven B.V. is een gespecialiseerd bedrijf in het vervaardigen en repareren van warmte wisselaars (Shell Tube-type), airfincoolers, condensors enz. In vier modern ingerichte bedrijfshal len, voorzien van de nieuwste (computer-gestuurde) apparatuur, werkt een gemotiveerde groep van vakkundige medewerkers. Onder de opdrachtgevers van Vermeer Eemhaven treft u alle bekende namen in de chemie en petro-chemie aan. Door een constante groei van de activiteiten en de toena me van het aantal nieuwbouw projecten, zoeken wij: bij voorkeur met CNC-ervaring of met carousseldraaiwerk-ervaririg bij voorkeur met electroden en Mig/Mag-ervaring Je bent de juiste kandidaat, wanneer je: een LTS bemetel MTS opleiding hebt tekening kunt lezen zelfstandig kunt werken vanaf tekening bekend bent met werken in de apparatenbouw bekend bent met pijpfitters werkzaamheden bereid bent tot het werken in flexibele werktijden beschikt over een relevante werk ervaring in het bezit bent van eigen vervoer. Wij bieden: optimale mogelijkheden voor opleidingen goede werksfeer goede secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO-Metaalnijverheid) uitstekende salarisvoorwaarden. Reageer binnen twee weken per brief met c.v. of telefonisch naar: Vermeer Eemhaven B.V. t.a.v. de heer RM. Blonk Bunschotenweg 110 3089 KC ROTTERDAM Telefoon 010 - 42 99 666. www.vermeereemhaven.nl Alle scholen voor Openbaar Primair Onderwijs Walcheren zijn verenigd in de Archipelscholen. Elke vestiging heeft zijn eigen karakter behouden. Samen staan ze voor onderwijs dat gedragen wordt door gemeenschappelijke solidariteit en individuele ontplooiing. Het bestuur van de Archipel-scholen zoekt een Het openbaar basisonderwijs op Walcheren Op Walcheren zijn 17 Archipel-scholen voor openbaar basisonderwijs verdeeld over 24 locaties. Twee bovenschoolse managers vormen samen het Centraal Management. De locatieleiders van de scholen vormen met hef Centraal Management het zgn. Archipel-overleg waarin schooloverstijgende zaken aan de orde komen. De school De locatie Klarenbeek van de o.b.s. De Uilenburch te Middelburg is gevestigd in het gebouw aan de Gen. H. Smithlaan. Het is een reguliere basisschool met ongeveer 150 leerlingen, verdeeld over 5 groepen. Het team bestaat uit 10 leerkrachten (inclusief parttimers). Functie-informatie Het zwaartepunt van de functie ligt in het vormgeven van het onderwijskundig beleid. Hij/zij bewaakt de kwaliteit van het onderwijs en ontwikkelt samen met het intern managementteam het beleid binnen de locatie. De locatieleider neemt deel aan overlegstructuren binnen de regio. Profiel De locatieleider is een inspirerende en open persoonlijkheid, die door een directe en duidelijke benadering de locatie verder kan uitbouwen tot een plaats waarin leren, creativiteit en veiligheid hoog in het vaandel staan, zodat de leerlingen zich optimaal kunnen ontplooien. Functie-eisen Van de aan te stellen locatieleider wordt verwacht dat deze volledig bevoegd is voor het basisonderwijs; bereid is tot het deelnamen aan passende management-scholing; voorstander is van openbaar onderwijs; sturing geeft aan schoolontwikkeling en teamvorming; de belangen van de diverse geledingen binnen de locatie goed weet af te wegen; beschikt over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden. Ervaring als leidinggevende heeft de voorkeur. Arbeidsvoorwaarden: De nieuwe locatieleider (functie leraar met bijzondere faken conform hoofdstuk l-R RpbO) wordt aangesteld in een fulltime betrekking met een salaris van maximaal schaal 10. Procedure Inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de heer C. Corstanje, lid van het Centraal Management van de Archipel-scholen, telefoon 0118 - 487264. Op aanvraag wordt een profielschefs verstrekt. Schriftelijke sollicitaties dienen voor 6 oktober 1999 gestuurd fe worden aan het bestuur van de Archipelscholen, t.a.v. de heer C. Corstanje, Postbus 3000, 4380 GV Vlissingen. De sollicitatiegesprekken zijn gepland op 10 november 1999. Een delegatie van ouders en personeel neemt deel aan de sollicitatiegesprekken. Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouwelijke kandidaat. Openbaar Basisonderwijs Walcheren Postbus 3000, 4380 GV Vlissingen tel. 0118-487224, fax 0118-410218 Scholen Gemeenschappelijke solidariteit, individuele ontplooiing De "ganze"stad Goes (35.600 inwoners) ligt in het centrum van Zeeland, aan de Oosterschelde. De stad vormt samen met zeven omliggende dorpen de gemeente Goes. Goes vervult de centrumfunctie oor de regio, die ruim 100.000 inwoners telt en biedt een breed scala aan voorzieningen op gebieden ais onderwijs, huisvesting, detailhandel, de gezondheidszorg, (water)sport, cultuur en recreatie. De gemeente Goes gebruikt voor het uitvoeren 'van haar financiële taken omvangrijke gegevensbestanden. Meer en meer worden deze bestanden gekoppeld met interne en externe gegevensverzamelingen. Het accent komt daarbij steeds meer te liggen op het effectief en efficiënt inzetten van informatie voor de uitvoering van bedrijfsprocessen. Om deze ontwikkelingen op de afdeling financiën en met name het bureau belastingen mee te imple menteren, zijn wij op zoek naar een voor 36 uur per week. Het gaat om een nieuwe functie, waarbij de werkzaamheden eerst en vooral zullen liggen op het gebied van de gemeentelijke belastingen. Mogelijk kunnen daaraan in een later stadium ook werkzaamheden worden toegevoegd op andere gebieden van de gemeentelijke financiën. - het vertalen van de informatiebehoefte het vormgeven en beheren van de gegevensverzamelingen (bewaken, voorlichten, ondersteunen en toezicht houden op het gebruik) het verrichten van ondersteunende en uitvoerende werkzaamheden (rapporteren en deelnemen aan intern en extern overleg, bijvoorbeeld met software-leveranciers) het zorgdragen voor kwaliteitsverbetering het beheren van de relevante softwarepakketten (geen systeembeheer) het opstellen en actualiseren van gebruikershandboeken het uitvoeren van querys en het analyseren van verschillen het verrichten van overige ondersteunende werkzaamheden een relevante opleiding op Hbo-niveau, waarin het accent ligt op informatica (bijvoorbeeld HEAO-BI kennis van en ervaring met het vertalen van informatiebehoeften en het beheren van gegevensbestanden en software-applicaties kennis van de gemeentelijke belastingen of de bereidheid hiervoor aanvullende cursussen te volgen affiniteit met taken op het terrein van financieel beheer analytisch denkvermogen goede contactuele vaardigheden en in teamverband kunnen werken een flexibele en klantgerichte instelling Beloning. Afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring: gemeenteambtenaar 8 3.666,00 -ƒ 5.339,00 bruto per maand (aanloopschaal) gemeenteambtenaar 9 4.078,00 -ƒ 6.029,00 bruto per maand (funaieschaal) De functie dient nog definitief te worden beschreven en gewaardeerd. Rechtspositie. De gemeente Goes kent onder meer een goede studiefaciliteitenregeling, een flexibele orbeidstijdenregeling, de mogelijkheid tot kinderopvang en betaald ouderschapsverlof en een voordelige hypotheekregeling. Voorkeursbeleid. Het streven van het gemeentebestuur is gericht op een ambtelijk apparaat dat een afspiegeling vormt van de samenleving. Gehandicapten in de zin van de Wet arbeid gehandicapte werk nemers. vrouwen en leden van etnische minderheidsgroepen wordt daarom nadrukkelijk verzocht te solliciteren als zij menen aan de functie-eisen te voldoen. Psychologisch onderzoek. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Informatie. Voor algemene informatie over de gemeente kqnt u terecht op onze website: www.goes.nl. Informatie over de functie kunt u verkrijgen bij de heer B. Burger, chef van de afdeling financiën, of de heer J. van der Steen, chef van het bureau belastingen (telefoon 0113-2496141249625, e-mail: stadskantoor@goes.nl). Sollicitatie. Uw brief kunt u binnen 10 dagen na verschijnen van dit blad richten aan burgemeester en wethouders van Goes, Postbus 2118,4460 MC Goes, onder vermelding van vacaturenummer 2112.03. Acquisitie naarctanleiding vc te advertentie stellen wij niet op prijs.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1999 | | pagina 47