it a O RO A. Rayonconsulent personeel en organisatie B. Medewerker personeelsadministratie C. Telefonist/receptionist D. 2 Planningsfunctionarissen II Arbeidsongeschikt? Chronisch ziek? Gehandicapt? Scheldebouw b.v. Productiecoördinator (stevig!) DE CQQGP i-q w w C/3 w PLh Provincie Zeeland 4 adviseurs cultuur (v/m) VACATURES MANAGEMENT ASSISTENT (M/V) OFFICE MANAGER (M/V) Bert^ Bimmel Qj] indicatiestellers (m/v) -Telefoniste/receptioniste - Secretarieel medewerkster - Verkoper (recreatief) onroerend goed - Medewerker financiële dienstverlening 40 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 18 SEPTEMBER 13 Thuiszorg Walcheren in beweging Bij Thuiszorg Walcheren werken ruim 1000 medewerkers en wordt voor nog eens 600 alpha-hulpen werk bemiddeld. Gedurende het afgelopen jaar werd aan ongeveer 5400 cliënten hulp verleend. De afdeling personeel organisatie vraagt in verband met vervanging wegens zwangerschapsverlof: (voor gemiddeld 20 uren per week met ingang van oktober voor circa 6 maanden) U maakt deel uit van een team van vier consulenten p&o en draagt samen met de collega's de verantwoordelijkheid voor het uitvoeren van het personeelsbeleid. Uw werkzaamheden als rayonconsulent p&o betreffen onder meer: ondersteuning van het lijnmanagement bij de werving en selectie, het geven van informatie en advies over arbeids voorwaarden en u levert een ondersteunende bijdrage om het functioneren van de medewerkers te optimaliseren. Daarnaast wordt van u een bijdrage verwacht in de ontwikkeling van het personeelsbeleid. U bent een rayonconsulent met minimaal de MBO-AP/PB opleiding of een daarmee vergelijkbare opleiding en werk ervaring. Belangrijke persoonskenmerken zijn: een prag matische, kritische instelling, flexibiliteit en slagvaardigheid. (voor gemiddeld 20 uren per week per direct tot begin 2000) De medewerker personeelsadministratie maakt deel uit van een team van zes medewerksters. Uw werkzaamheden als medewerker personeelsadministratie betreffen onder meer de administratieve ondersteuning van het hoofd p&o en de rayonconsulenten bij hun dagelijkse werkzaamheden betreffende de uitvoering van het personeelsbeleid, de werving en selectie van medewerkers, bijhouden van personeelsdossiers en de uitvoering van de arbeidsvoorwaarden. Wi verwachten van u minimaal MBO werk- en denkniveau, een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid, ruime ervaring met Word/Excel, zelfstandigheid, stress bestendigheid, flexibiliteit en creativiteit. \oor het rayonkantoor Middelburg, in de Stadhuïsstraat, zijn wij op zoek naar: (voor gemiddeld 36 uur per week zo spoedig mogelijk) U bedient de telefooncentrale, ontvangt bezoekers en verricht administratieve en secretariële werkzaamheden en legt hierover verantwoording af aan de rayonmanager. U maakt deel uit van een team van 4 medewerkers. Ook bij deze functie verwachten wij van u minimaal MBO werk- en denkniveau, een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid, ruime ervaring met Word/Excel, zelfstandigheid, stressbestendigheid, flexibiliteit en creativiteit. (ieder voor gemiddeld 20 uur per week) Eén vacature wordt zo spoedig mogelijk ingevuld, de tweede vacature zal met ingang van januari 2000 ingevuld worden. De functies zijn in eerste instantie tijdelijk voor de duur van het project planningsondersteuning. Dit project loopt tot 31 december 2000. Het betekent dat deze functie nieuw en nog in ontwikkeling is. In deze functie draagt u zorg voor de personeelsinzet inzake de uitvoering van de zorgverlening binnen verschillende organisatorische eenheden met behulp van een geauto matiseerd planningssysteem. Knelpunten in de planning meldt u bij de teamleider. Daarnaast verricht u administratieve werkzaamheden t.a.v. cliëntdossiers. U draagt zorg voor de postverwerking naar medewerkers en cliënten. Wj verwachten van u minimaal een HAVO-diploma, aangevuld met een administratieve opleiding. Daarnaast heeft u kennis, ervaring en affiniteit met de computer en de programma's Word en Excel. Belangrijke persoonskenmerken zijn: plannen en organiseren, klantgerichtheid, slagvaardigheid, nauwkeurigheid, flexibiliteit en creativiteit. Informatie over alle functies: De arbeidsvoorwaarden zijn volgens de CAO Thuiszorg. Salarisindicatie voor de functie genoemd onder A: minimaal 20,80 en maximaal 29,26 bruto per uur, voor functie B en C: minimaal 16,82 en maximaal 22,74 bruto per uur en voor de functie genoemd onder D: minimaal 18,38 tot maximaal 25,30 bruto per uur. Informatie voor functies A en B is te verkrijgen bij Ineke Muizelaar of Corine Boeije, rayonconsulenten personeel organisatie (0118-684000) en voor de functies C en D bij de heer J. Arts, rayonmanager (0118-655600). Uw schriftelijke sollicitatie kunt u vóór 29 september a.s. richten aan de heer L.Q. Phernambucq, voorzitter Raad van Bestuur. De sollicitatiegesprekken voor de functies C en D zijn gepland in de week van 4 oktober. De vacatures worden tegelijkertijd in- en extern verspreid. Bij gelijke geschiktheid genieten interne kandidaten de voorkeur. Thuiszorg Walcheren staat voor een klantgerichte organisatie met tal van thuiszorgdiensten en produkten van hoge kwaliteit. Deze diensten zijn: Alphahulpverlening Huishoudelijke Zorg Verpleging Verzorging Gespecialiseerde Verzorging Ouder- en Kindzorg Voedings- en dïeetvoorlichting Cursussen Thuiszorg Aanvullende Service Uitleen, verhuur en verkoop van verpleegartikelen door het Thuiszorgcentrum Algemeen Maatschappelijk Werk Bureau Sociaal Raadslieden. Thuiszorg Walcheren heeft ruim 21.000 TAS-leden. Thuiszorg Walcheren Breestraat 15 postbus 323 4330 AH Middelburg telefoon (0118) 684000 De almaar ingewikkelder wet- en regelgeving kunt u het beste SAMEN aanpakken. Bel of schrijf ANGO. Bij ANGO tel je voor drie! Postbus 850. 3800 AW Amersfoort. Telefoon (033) 465 43 43 Venice. Rome (I) - London (UK) - Middelburg (NL) - Brussels (B) - Luxemburg - Paris (F) Budapest (Hun) - Rijeka <HR) - Lugano (CH) - Enfield (CT. USA) -Bangkok (Thailand}* Shanghai. Guangzhou (PRC). Hong Kong Kaohsiung (Taiwan) Berlin (D) - Barcelona (E) - ^Bangalore .Mumbai,Madras (India) Wi Kuala Lumpur (Malaysia) - is het hoofdkantoor van de internationale Permasteelisa Group voor Noordwest-Europa en ge vestigd in Middelburg. Onze groep opereert in meer dan 20 landen in de top van de wereldmarkt van producten voor hoogstaande gevelarchitectuur met een voortrekkersrol in nieuwe energiebesparende gevel technologieën. Wij ontwerpen, produceren en monteren onze gevelconstructies in samenwerking met archi tecten en aannemers van grote internationale faam. Gevelbouw vergt een projectmatige aanpak met het project als een 'onderneming binnen de onderneming'. Op dit moment optimaliseren wij de afdeling productie naar een model dat hier het beste bij past. Hieruit voort komt de behoefte aan een Bij deze functie ligt het accent op de organisatie en het coördineren van taakgroepen in de werkplaats. Tot de verdere taken in deze afwisselende functie behoren: Overleg en coördinatie met de planning en onze 8 voorlieden. Optimaliseren informatie tussen productievoorbereiding en de werkplaats. Een goed praktisch werk- en denkniveau en een leidinggevende achtergrond is een vereiste. Voor eventuele verdere inlichtingen kunt u contact opnemen met de heer J. C. F. Meijboom. Adres: Hercuiesweg 17, postbus 8042, 4330 EA te Middelburg. ■:4 Postbus 19,453trAA Terneuzen Duitslandweg 2, 4538 BK Terneuzen tel (0115)680911 De Hoop Terneuzen bv is toeleverancier van bouwmaterialen in de ruimste zin des woords en producent van betonwaren en betonmortel. De producten vinden hun toe passing in alle sectoren van de bouwwereld, weg- en waterbouw, woning- en utiliteits bouw. De afnemers bevinden zich zowel op de professionele als de particuliere markt. Bij de werkmaatschappij De Hoop Handel bv, bestaande uit de afdelingen Zand en Grind, Cement en Weg- en Waterbouw, zijn we op zoek naar kandidaten voor de functie van COMMERCIEEL MEDEWERKER m/» De werkzaamheden bestaan o.a. uit - het verrichten van telefonische verkoop - het regelen van logistieke activiteiten - het verzorgen van de administratieve verwerking Wat verwachten wij van u - een opleiding op MBO evt. HBO-niveau b.v.k. met enige jaren ervaring - moet zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken - goede communicatieve vaardigheden; - commerciële en klantvriendelijke instelling - voldoende stressbestendig. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Indien u belangstelling heeft voor bovengenoemde functie, dan nodigen wij u uit om uw schriftelijke sollicitatie binnen twee weken te sturen aan De Hoop Terneuzen bv, t.a.v. dhr. H.P.F. Suy, hoofd Personeelszaken, Postbus 19, 4530 AA Terneuzen. Stichting Groede tracht met haar project "Het Vlaemsche Erfgoed" cultuur, kunst en historie te koppelen door in een nostalgisch straatje nier winkeltjes, werkplaatsjes en een herberg, te laten zien hoe onze over-jgrootouders leefden en werkten. De hedendaagse, met name regionale kunst en cultuur komt aan bod in kleine ateliers en exposities. De organisatie, opgebouwd door vrijwilligers en ondersteund door een klein uitvoerend apparaat, groeit zodanig dat coördinatie een fulltime-job geworden is. Het bestuur is dan ook op korte termijn op zoek naar een COÖRDINATOR (M/V) Die: - de dagelijkse gang van zaken coördineert - in samenspraak met bestuur activiteiten verder ontwikkelt en zorgt voor de uit voering - plannen ontwikkelt en uitvoert om de bezoekersaantallen verder te vergroten - (vrijwillige) medewerkers kan werven en begeleiden - sponsor- en subsidieplannen kan opzetten en uitvoeren - contacten onderhoudt met de regionale ondernemers in de toeristische sector, overheden en andere instanties. Kortom: een duizendpoot, die - net zo gemakkelijk delegeert, inspireert als het zelf doel - makkelijk contacten legt en goed kan communiceren - ondernemend is en een voortrekker wil zijn - een warme belangstelling heeft voor kunst en cultuur - met weinig veel kan doen - een mbo/hbo werk- en denkniveau heeft Salariëring volgens CAO Welzijn. Sollicitaties en inlichtingen via de secretaris van de Stichting: Dhr. F. C. Hamelink, p/a Cadzandseweg 4, 4504 AN Nieuwvliet (tel. 0117-371962). De Raad voor de Cultuur Zeeland brengt gevraagd of ongevraagd advies uit aan de Provincie Zeeland over de kwaliteit van het cultuurbeleid. Ook het adviseren over subsidieverzoeken behoort tot de taak van de Raad. De Raad is sinds december 1998 actief. Uw gemotiveerde, schriftelijke reactie met curriculum vitae kunt u vóór 4 okto ber 1999 opsturen naar: Gedeputeerde Staten Provincie Zeeland, Postbus 153, 4330 AD, Middelburg met in de linkerbo venhoek de vermelding "Raad voor de Cultuur Zeeland". De selectiecommissie zal aan de hand van de ingekomen brieven aan het col lege van Gedeputeerde Staten een voor dracht doen. Het college van Gedeputeerde Staten benoemt de nieuwe leden van de Raad voor de Cultuur Zeeland. De Provincie Zeeland zoekt voor de Raad voor de Cultuur Zeeland De Raad heeft op de volgende aandachtsgebieden extra deskundigheid nodig: amateurkunst met name amateurmuziek (één adviseur) podiumkunsten inclusief dans en film (één adviseur) beeldende kunst, audiovisuele kunst, vormgeving, ënlarchitectuur (twee advi seurs) Wij zoeken kandidaten.die: specifieke deskundigheid van en aantoonbare affini teit met één van de bovengenoemde aandachtsgebieden hebben, maar die ook geïnteresseerd zijn in het bredere culturele belang voor Zeeland. Bij voorkeur is de kandidaat niet betrokken bij culturele instellingen of initiatieven met een subsidierelatie tot.de Provincie Zeeland. De provincie acht het belangrijk dat de:samenstelling van de Raad een afspiegeling vormt van de Zeeuwse sa menleving naar geslacht, leeftijd en woonplaats. Kandidaten van buiten Walcheren worden nadrukkelijk gevraagd te reageren. Uw taak is het deskundig en onafhankelijk adviseren van de Gedeputeerde Staten op het gebied van de kunst en cultuur. De Raad voor de Cultuur Zeeland belegt maximaal zes plenaire vergaderingen per jaar. Daarnaast neemt u deel aan de vergaderingen van de subcommissie op uw aandachtsgebied. Wij bieden vacatiegeld voor de plenaire vergaderingen en een reis- en verblijfs kostenvergoeding voor alle vergaderingen conform de provinciale regeling. Informatie Telefonische inlichtingen kunt u inwinnen bij de heer drs. J.A.JA van Aspert tel. 0118-6314 38. Wij zijn op zoek naar versterking van ons team. Ons team bestaat uit een groep jonge enthousiastelingen die met hart voor de zaak werken aan een toenemend marktaandeel. Op korte termijn zoeken wij voor de binnendienst op basis van fulltime een: Kernwoorden: MBO-niveau Veelzijdig Commercieel denken Teamplayer Vaardig met computer Tactisch in de omgang Prettige collega Je taak bestaat uit klantenbenadering, tekstverwerking en alle voorkomende, ondersteunende werkzaamheden. Kernwoorden: HBO-niveau Doorzetter In voor een uitdaging Creatief Ondernemersgeest Vertrouwd met moderne kantooromgeving Stressbestendig Goed analyserend vermogen Je regelt de documentenstroom, de voorraad, de afspra ken, kortom het hele reilen en zeilen op kantoor. Voor beide vacatures geldt, dat er een gevarieerde baan wordt geboden in een dynamische werksfeer, waarin je uitgedaagd wordt om je talenten te tonen. Meer weten? Voor informatie kun je contact opnemen met Bert Bimmel, tel.nr.: 0118-414014 Sollicitaties binnen één week te richten aan Bert Bimmel ERA'-' makelaardij o.g., Postbus 51814380 KD Vlissingen. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de procedure. ERA o s t erscfielderegio Regionaal Indicatie Orgaan Walcheren Koudekerkseweg 143 Postbus 100, 4330 AC Middelburg Telefoon: 0118-670800 Het RIO Walcheren stelt de indicaties voor thuiszorg, opname verpleging/verzorging en voorzieningen in het kader van de Wet Voorzieningen Gehandicapten. Wij vragen i.v.m. tijdelijke personeelsuitbreiding per direct: 36 uur per week Functie-eisen: - HBO-V, HBO-MW, Verpleegkunde A met MGZ, HBO-fysiotherapie, HBO-ergotherapie; - Ervaring in uitvoerend werk in de zorgsector; - Goede communicatieve vaardigheden; - Ervaring met computers; - In bezit van auto. De CAO-ziekenhuiswezen is van toepassing. inlichtingen: dhr. J. A. Kollaart, directeur. Sollicitatiebrieven binnen 7 dagen te richten aan de directeur RIO Walcheren, Postbus 100, 4330 AC Middelburg. Orisant Makelaardij B.V. - Middelburg is dé specialist in (recreatief) onroerend goed. Mede door onze snelle groei hebb wij per direct de volgende fulltime functies beschikbaar: Functie-eisen: commerciële, klantgerichte instelling representatieve uitstraling verantwoordelijkheidsgevoel en eigen initiatief stressbestendigheid en flexibiliteit goed kunnen functioneren in teamverband goede beheersing Nederlands en Duits kennis van en ervaring met o.a. Word, Excel, Access, Internet leeftijd tussen 20 en 30 jaar o in bezit van eigen vervoer Interesse in één van deze functies? Stuur uw sollicitatiebrief met CV en pasfoto vóór 24 september a.s. naar: Orisant Makelaardij T.a.v. Dhr. P.A. Verburg Postbus 48 4330 AA Middelburg Bel voor informatie: 01 18-64150C (mevr. A. Pluijlaar) Markt 65A, 4331 LK Midi

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1999 | | pagina 40