Een roffel die niet stilvalt
Scram C.
Theater krijgt kans op Lowlands
Baby intiem en ruig tegelijk
Quazar in Rotterdam
ALBUM TOP 10
25 t/m 31 augustus
Holbeintrio
Het Holbeintrio geeft een concert.
Het trio bestaat uitEugénie van der Grinten
(fluit), Maarten Veeze (viool en altviool) en Tilly
Keessen (piano). Zij spelen werken van Bach
(1685-1750), Kummer (1795-1870), Sul (1874-
1935), Périlhou (1845-1935) en Gaubert (1879-
1941).
wo. Hervormde Kerk, Oostkapelle, 20.00 uur
Jean-Pierre Maudet
0e Fransman Jean-Pierre Maudet geeft een or
gelconcert.
Hij speelt muziek van Franse en Duitse compo
nisten uit de periode van de barok, zoals het
achtdelige Livre d'Orgue van Pierre du Mage,
werken van Samuel Scheidt, Johann Pachel-
bel, Buxtehude en Bach.
wo. Grote Kerk, Brouwershaven, 20.00 uur
Zo m ira w© mi dl c ra m ra© rt
Het laatste Zomeravondconcert aan
Zee komt voor rekening van Harrie
Starreveld (fluit) en Erika Waarden
burg (harp).
Zij vormen al twintig jaar een duo.
wo. Hervormde Kerk, Groede, 20.00 uur
Oostkerk
In de Oostkerk wordt gedurende de zomer elke
donderdag een middagpauzeconcert gege
ven.
Het laatste concert van een half uur komt voor
rekening van Bram Beekman uit Middelburg,
do. Oostkerk, Middelburg, 12.30 uur
Mini-concert
In het kader van het jaarlijkse Lange Jan-pro-
|ect wordt gedurende de zomermaanden we
kelijks een mini-concert gegeven.
HetVocaaf Kwartet Multiple Voice is een half
uur te beluisteren,
do. Koorkerk, Middelburg, 15.00 uur
CaröDRom)
Kees van Eersel bespeelt gedurende een uur
het carillon in de toren van het stadhuis.
Van Eersel is stadsbeiaardier van Veere en Zie-
rikzee.
do. Stadhuis Veere, 15.00 uur
Jan Wisse
Jan Wisse verzorgt het zevende en laatste or
gelconcert in de Zomerserie in de Nieuwe
Kerk.
De organist uit Aagtekerke speeltwerken van
Bach, Kor Kee, Brahms en Franck.
do. Nieuwe Kerk, Zierikzee, 15.00 uur
Catharinakerk
In de reeks Zomeravondconcerten in de Catha
rinakerk is het de beurt aan Rien Balkenende
(piano) en Marijke Poppe (saxofoon).
Op het programma staan werken van César
Franck, Robert Schumann en E. Schulhof,
do. Catharinakerk, Zoutelande, 20.30 uur
Middlagpauisee
Het laatste middagpauzeconcert van deze zo
mer komt voor rekening van organist Bram de
Wolf.
Hij speelt werken van Cam. Saint-Saëns, Guil-
laume Lasceux, Piet Post, Flor Peeters en N. J.
Lemmens. De Wolf is organist van de Hofplein-
kerk in Middelburg,
vr. St. Jacobskerk, Vlissingen, 12.00 uur
Hot Hot Summer '99
Onder de noemer Hot Hot Summer '99 heeft
discotheek The Nighttrain een r&b party op het
programma staan.
Medewerking verleent de band Extince die be
kendheid geniet van de hits Samen sterk, Kaal
of kammen, Spraakwater, Viervoeters en Zoete
Inval.
vr. The Nighttrain, Middelburg, 23.00 uur
Fapy Lafertün
Gitarist Fapy Lafertin speelt Hot Club de Fran-
ce-muziek.
De Zeeuws-Vlaming treedt daarmee in de voet
sporen van Djanco Reinhardt. Hij wordt muzi
kaal ondersteund door de Zeeuwse musici Ron
Groen (contrabas) en Pierre de Nijs (ritme-gi
taar).
za. De Drvkkery, Middelburg, 14.30 uur
Bernard Krebs
Bernard Krebs bespeelt gedurende een uur het
orgel.
Krebs komt uit Wolphaartsdijk.
za. Grote Kerk, Brouwershaven, 14.30 uur
Taptoe
Kloosterzande beleeft zaterdag een drum
band- en majorettentaptoe.
Verantwoordelijk hiervoor is de plaatselijke
sliowband Kloortje, die daarbij terzijde wordt
gestaan door de showbands Sas van Gent, Juli
ana en Jong Juliuana uit Middelburg, De Zwa
luw uit Sluiskil, Jeugdbelang uit IJzendijke en
Jong Axel.
•za. Marijkeplein, Kloosterzande, 19.00 uur
Ramsey Singers
Het koor The Ramsey Singers doet op zijn jaar
lijkse concertreis ook Vlissingen aan.
Het Engelse koor telt twintig zangers en brengt
een programma met werk van componisten uït
de oude muziek, zoals Hans.Leo Hassler, Wi
llam Byrd, Orlando Gibbons en Henry Pureed.
Voorts wordt werk uitgevoerd van componis
ten van deze eeuw: Pierre Villette, William Har
ds en Herbert Howells. Het koor staat onder lei
ding van dr Mark Fenton en wordt begeleid
door organist Miles Quick.
•za. St. Jacobskerk, Vlissingen, 20.00 uur
Reicha Quintet
Het Reicha Quintet geeft een kamerconcert.
Het blaasquintet, aangevuld met piano, speelt
werk van Ferenc Farkas, Franz Danzi, Jacques
Ibert, Leos Janaceken Ludwig van Beethoven.
Het kwintet bestaat uit Esther de Graaf (fluit),
IJanJimkes (hobo), Willem van de Laar (klarinet
Jaap van der Vliet (hoorn) en Jan Berend Kan
(fagot), Peter Besseling (piano).
•za. Hervormde Kerk, Noordgouwe, 20.00 uur
Praetorians
Het Leidse blokfluitensemble Praetorius
brengt de jubileumproduktie Vier Elementen.
Dit uitzes composities bestaande concert heeft
de elementen lucht, water, vuur en aarde als
uitgangspunt, zoals Water Music en Music for
the Royal Fireworks van Handel. De andere vier
composities zijn speciaal voor het ensemble
geschreven door Paul Leenhoutsen Matthias
Maute. De muziek wordt aangevuld met decla
matie, beeldende kunst, dans en theatrale be
lichtingseffecten.
•za. Grote Kerk, Brouwershaven, 20.00 uur
Manhuistuin
De serie Manhuistuinconcerten wordt voort
gezet met een optreden van de muziekvereni
ging Con Affezione uit Kwadendamme.
Het concert duurt een uur. Bij slecht weer wordt
[Uitgeweken naar de rk Maria Magdalenakerk.
•zo. Manhuistuin, Goes, 12.00 uur
UmpBoaggedl
De vierde editie van de Zeeuwse unplugged
competitie is toe aan de volgende ronde.
De optredende groepen zijn No Shamé (Neder-
pop-blues), Firma Hopeloos (pretpunk/ska/reg-
gea), Mamilla Paradise (roek) en Prëscilla Col
lins (travestie-act).
•zo. Panta Rhei, Vlissingen, 17.00 uur
René Firrager
Zanger René Froger geeft een gala-benefiet
concert.
Medewerking aan het concert verlenen het or
kest Lou Roman, Blues Brothers Dedication Re
vue, The Frogettes en Hanny. De opbrengst
gaat naar de actie Zeeland Helpt Cambodja.
IZie ook voorkant dit katern.)
•zo. Grote Markt, Goes, 19.00 uur
Van Eersel
Het laatste concertinde zomer van 1999 op het
Proper-orgel komt op naam van Kees van Eer
sel uit Goes.
Het programma vermeldt werken van J. G.
Walther, A. G, Ritter, E. F, Richter en M, Reger.
j Het concert wordt besloten met een improvisa
tie,
ma, Geref. Kerk, Vrouwenpolder, 20.00 uur
2 5 t/m 31 augustus
Staatscircus
Het Staatscircus van Moskou verblijft een aan
tal dagen op Schouwen-Duiveland.
;0p het nieuwe programma staan dolgekke
Ichimpansees, Siberische tijgers, geleerde hon-
hen, gedresseerde huiskatten, acrobaten, hoe-
'a-hoep-meisjes, een sterke man> clowns enzo
voort.
•Ho. en vr. Laan van Saint Hilaire, Zierikzee,
16-30 en 20,00 uur
'2a. en zo. Brouwersdam.Scharendijke, 16.30
sn 20.00 uur
Voorstelling 'Tapdogs':
Amsterdam, Koninklijk
Theater Carré/vanaf van
daag, woensdag, t/m 5
september (niet op zo 29
en ma 30 aug Den Haag,
Lucent Danstheater, 7 t/m
11 september; Rotterdam,
Luxor theater, 14 t/m 18
september; Breda, Chassé
Theater, 20 t/m 25 septem
ber.
Het is eeh wonderlijk verhaal, dat van Dein Perry. En
toch... in de Australische industriestad New Castle schiep
hij een regelrechte danssensatie: 'Tap Dogs'. Zes mannen
daveren een uur en een kwartier onafgebroken over het to
neel, één grote roffel met hun van metalen plaatjes voor
ziene werkschoenen, een roffel die nauwelijks stilvalt.
Een uitdagende show met een glimlach die bewijst dat
tapdance een springlevende, actuele dansvorm is. De
show staat de komende weken in Amsterdam, Den Haag
en Rotterdam.
sfltoxoir Claims Wösser
De voorstelling 'Tap Dogs'
toont zes dansers in de metalen
entourage van een staalfa
briek. Zes gespierde lijven al
lengs, zwaarder zwetend in op
den duur doorweekte hemden
en shirts. En als die nattigheid
al niet het gevolg is van de in
spanningen, dan komt het van
een heus waterballet. Zes
mannen met hun mannenlol,
ijzeren solidariteit en dito dis
cipline, die het metaal van hun
schoenen behoorlijk te keer la
ten gaan op alles wat maar ge
luid maakt. En in een stalen
décor is dat nog al wat. Muzi
kale ondersteuning is dan ook
nauwelijks nodig. Een show
die soms letterlijk vuurwerk
laat zien. Hét is een show die
de lof zingt van de arbeiders
klasse, ontwikkeld door Dein
Perry, zelf een arbeiderskind
en gediplomeerd staalarbei-
der Hij was vier jaar toen zijn
moeder besloot hem te leren
tapdansen. En zo jong als hij
was: in de garage, achter het
huis van zijn leraar bleek hij
daar nog aanleg voor te heb
ben ook.
Hollywood
Hij ging naar Sydney, danste
in allerlei shows en toen daar
de Amerikaanse tapmusical
oude stijl '42nd Street' in pro
ductie werd genomen, deed
Dein auditie. Hij werd aange
nomen, kreeg een rol en leerde
inzien dat tapdance meer mo
gelijkheden heeft dan hij hier
op basis van de oude Holly
wood,films van Fred Astaire en
de zijnen mocht laten zien.
Tapdance kan actueel clans-
spektakel zijn en ook nog iets
vertellen.
Met zijn vrienden van weleer,
zijn 'tap dogs', ontwikkelde hij
een show waarmee hij vier j aar
geleden op een internationaal
festival in Sydney opzien
baarde. De Australische over
heid herkende daarin een ei
gen originele kunstvorm en
zorgde ervoor dat hij de show
ook in het buitenland op festi
vals kon brengen. Hij verover
de Broadway en de Londense
theaterwijk West End, waar de
show in 1995 werd bekroond
met een Olivier Award. Het
werd de basis voor een onder
neming die nu met drie 'Tap
Dogs' producties door de we
reld reist.
'Tap Dogs' bewijst dat tap
dance meer kan zijn dan on
derdeel van een show. Met
tapdance valt iets te vertellen.
Savion Glover liet dat in 1995
al zien op Broadway met
'Bring in 'da noise, bring in 'da
funk'. Maar waar hij met zijn
dansers vorig jaar nog in Carré
met zijn in de zwarte Ameri
kaanse geschiedenis en jazz
wortelende 'roots' een soort
'kamermuziek' liet horen,
daar geven Dein Perry en zijn
metaalarbeiders nu een stevig
nummertjehardrockten beste.
'Tap Dogs' is een hoogst bles-
suregevoelige show. Er kan
veel mis gaan en er gaat ook
veel mis, zonder dat het pu
bliek dat meteen merkt. Niet
voor niets staan er altijd drie
dansers klaar om tijdens de
voorstelling in te vallen en
worden de tournees begeleid
door een masseur. Bovendien
heeft de organisatie een lijstje
achter de hand met dansers die
in geval van nood oproepbaar
zijn, Waar ook ter wereld.
Uitdaging
Makkelijk is dat niet, vertelt
Martyn Herbert, die zelf uit
Engeland komt. Voor hem is
'Tap Dogs' een uitdaging. ,,Het
is lichamelijk zwaar werk. En
dan dansen we ook nog op van
die echte zware werkschoenen
waarmee je niet zo makkelijk
beweegt. Het is dan ook echt
opvallend hoe belangrijk dan
de reacties van het publiek
zijn. Die trekken je door de
show heen."
,,Je kimt natuurlijk ook in een
gewone voorstelling een rol in
het ensemble gaan spelen.
Hier sta je bijna de hele voor
stelling samen op het toneel,
we hebben enorm veel lol en je
mag ook nog eens een karakter
laten zien." Inderdaad, maar
meer dan een karakter is het
niet. De show vertelt geen echt
verhaal, maar toont een sfeer.
Een sfeer van jongens onder
elkaar met mannengrappen en
solidariteit. Een sfeer waarop
ze duidelijk ook trots zijn.
Martyn hoeft weinig moeite
die op te pakken. „Zelf kom ik
ook niet uit de upperclass."
Meer moeite kostte het hem om
de stijl van de dansen voor 100
procent onder knie te krijgen.
„Dat kostte me twee maan
den. Maar nu hij alweer een
tijdje meedraait, kan hij in alle
oprechtheid zeggen dat hij van
de show geniet. „Het verveelt
me nog geen moment. En bo
vendien: het is toch eigenlijk
uniek dat deze voorstelling he
lemaal voortkomt uit de arbei
derswereld."
Tap Dogs, één grote dansroffel van vijf kwartier.
foto Back Row Productions
woensdag 25 augustus 1999
Quazar heeft een nieuw al
bum uit. De cd 21 hours be
gint met het nummer 'Welco
me to Amsterdam'. Van Veen:
„Quazar is een van de verte
genwoordigers van de Am
sterdamse house-scene. 'Wel
come to Amsterdam' is een
introductie van een album
dat voor ons verklankt wat
een Amsterdamse clubnacht
voor ons is. De sfeer van zo'n
nacht verandert voortdurend.
De nieuwe Quazar-plaat is
een poging om dat gevoel in
muziek te verklanken, die
wisselingen van schaduw en
licht. Het fluctueert van heel
diepe sferen naar juist heel
uitbundig."
Het nieuwe album 21 hours
gaat terug naar de house. Van
Veen: „De belangrijkste reden
daarvan is dat de mensen
waarmee ik nu werk al sinds
het begin van de jaren negen
tig in de pure Chicago-house
zijn. De eerste party's die we
met Club Risk deden, lieten
hun sporen na in mijn eigen
muziek. Het was voor mij een
stap verdei' maar anderzijds
ook een bekend gevoel. De
warmte die die muziek heeft.
Ik hou ook van techno, maar
die is abstracter en wordt
door sommige mensen als kil
ler ervaren." GPD
Quazar treedt zaterdag 28
augustus op in Massive^
Rotterdam en is vrijdag 17
september te horen in
Nightto wn, ook Rotter
dam.
ken als het Rotterdamse pop
podium Nighttown gestaan.
We willen graag minder in het
theater en meer op openbare
locaties spelen. Daar sluit
Lowlands prima bij aan."
Bij Hollandia, dat altijd al
graag buiten het schouwburg
circuit speelt, heerst dezelfde
gedachte. De Zaandamse
groep staat met Ongebluste
kalk in de theatertent. „Jkzag
in het programma dat wij op
hetzelfde moment als Super
grass staan geprogram
meerd", zegt woordvoerder
Arjen Barèl. „Ik neem aan dat
die ver genoeg bij ons verwij
derd spelen. Trouwens, in onze
voorstelling zit ook behoorlijk
wat muziek. Ik zeg niet dat wij
er Supergrass mee kunnen
overstemmen, maar we kun
nen er wel aardig de strijd mee
aan. In de schouwburgen
dreunde Ongebluste kalk al
tijd al behoorlijk door."
Popfestival Lowlands, van
vrijdag 27 augustus tot en
met zondag 29 augustus in
Dronten.
dooc Gert flfieajjeB"
Scram C. Baby
Scram C. Baby is misschien wel de
meest onderschatte band uit de Excel-
si'ÖP$Ènilie. in ieder geval is het derde
album The Happy Maker (Excelsi-
or/V2) al het derde bewijs dat de band
binnen de vaderlandse gitaarrock een
volwaardige plaats inneemt. En meer
clan dat. 'Opener The Company' is een
geweldig gitaarnummer en verderop
werpt SCB zich Onbewust op als een
soort Nederlandse dEUS: het éne mo
ment intiem en introvert,het volgende
moment ruw en ruig. En soms van alles,
wat, zoals in het hartverscheurende
'Bank'. Maar misschien wordt de gelij
kenis ook wel in de hand gewerkt door
de - overigens geweldige - stem van
John Cees Smit. Maakt niet uit, als SCB
er maar groter van Wordt.
StarreweBd
De serie zomeravondconcerten
1999 in dorpskerkjes in West-
Zeeuws-Vlaanderen krijgt van
avond - woensdag - haar finale
in Groede. Daartreedteen gere
nommeerd duo op: de harpiste
Erika en de fluitist Harrie Stare-
veld. Beiden zijn docent aan het
Sweelinck conservatorium in
Amsterdam en spelen inmiddels
twee decennia als duo. De car
rière van harpiste Erika Waar
denburg brak door nadat zij de
Prix d' Excellence haalde en in
1977 prijswinnares was gewor
den van het internationale Gau-
deamus concours. Zij maakte
verschillende cd-opnamen. Ook
voorhetkomende seizoen staan
opnamen op het programma,
evenals optredens metverschil-
lende Nederlandse orkesten.
Harrie Starreveld was even
eens prijswinnaar van het Gau-
deamus concours (1987). Hij is
lid van verschillende kamermu-
ziekensembles en bespeelt alle
fluiten,van de piccolo tot de
contrabasfluit.
Het concert in Groede (Neder
landse hervormde kerk) bevat
negen werkjes. Het heeft een
Frans accent, onder meer door
de programmering van Syrinkx
voor fluitsolo van Debussy, de
Pavane voor altfluit en harp van
Ravel en de fantasie voorfluiten
harp van Gabriël Fauré. Voorts
klinken sonates en dansen en
fantasieën van De Boisvallée,
Bruynel, Von Gluck, Grand Jany
en Jongen.
BëizÖe]|érè van een theatervoorstelling op het popfestival
Lowlands van 27 tot en met 29 augustus in de Flevopolder
bij iDrönten wacht een aangename verrassing. Met het
polsbandje dat ze in de theatertent krijgen uitgereikt,
kunnen ze in de maanden september en oktober gratis
naar het theater. Volgens woordvoerder Thomas Smit van
de Vereniging van Schouwburg- en Concertgebouwdirec
ties (VSCD) werken 55 van de 125 bij de VSCD aangeslo
ten theaters aan de actie mee.
dloor SVlartagt! Hessdriksma
In elk van die 55 theaters kun
nen de Lowlands-gangers een
i'oyale keuze maken uit caba
ret, theater, dans en klassieke
muziek. Het precieze aanbod
verschilt per theater. De VSCD
hoopt de popliefhebbers na
het opwarmertje op Lowlands
zo definitief voor het theater te
kunnen winnen.
Het centrale idee achter Low
lands, dat van 27 tot en met 29
augustus op een groot terrein
in de Flevopolder een dwars
doorsnede presenteert van de
eigentijdse popmuziek, is vol
gens directeur Michiel Kleiss
'drie dagen feest'. Na het drie-
enzeventigste popbandje in
drie dagen te hebben gezien,
zou er bij de bezoekers echter
wel eens verveling kunnen
ontstaan. Vandaar dat al enke
le jaren op kleine schaal ook
andere kunstdisciplines op het
festival vertegenwoordigd
zijn, zoals het carabet-duo
Lebbis en Jansen en de stand-
up comedians van de Comedy
Train. Maar 'serieus' theater,
dat was er nog nooit.
Kleiss merkte dat er in de thea
terwereld nogal ambivalent op
de uitnodigingen voor Low
lands werd gereageerd. „Er
was duidelijk sprake van twee
tegengestelde krachten. Aan
de ene kant vonden veel thea
tergroepen het erg interessant
om nieuw publiek te bereiken.
Aan de andere kant missen ze
hier natuurlijk de voorzienin
gen die een schouwburg wel
biedt. Voorlicht engeluid kun
nen we zorgen, maar veel meer
dan een uur opbouwtijd zit er
niet inOok zullen de theater
groepen rekening moeten hou
den met geluidsoverlast van
naburige poptenten. „We kun
nen de tent redelijk goed isole
ren', zegt een pr-medewerker
van het festival. „Maar hele
maal stil wordt het natuurlijk
nooit."
Openbaar
Kater van het RO-theater is
een van de voorstellingen die
op Lowlands staat gepro
grammeerd. „De voorstelling
is gemaakt door studenten aan
de Toneelschool Amsterdam",
zegt woordvoerder Jan Coer-
winkel. „Zij vonden het wel
cool om op een popfestival te
spelen. Bovendien heeft Kater
al eerder op ongewone plek-
Bezoeker op Lowlands tijdens een van de vorige edities van het
driedaagse popfestival. foto Marc van der Kort
Tricky
Tricky is zonder twi jfel de meest expe
rimentele vertegenwoordiger van de
Bristolse triphopsound. Om die réden
heeft hij vooral op de laatste albums,
een deel van dé fans van zich ver
vreemd, maar met Juxtapose (Island-
/Universal) doet hij een redelijk ge
slaagde poging om het vertrouwen te
rug te winnen, Hij verkent hier laag
voor laag de neo-hiphop, waarbij de
inbreng van de producers DJ Muggs
(Cypress Hill) en Dame Grease hier van
doorslaggevend belang is. Het resul
taat is een tamelijk open album, waar
bij Tricky het betere fluisteirwerk doét
en het echte rappen overlaat aan Lon
don Posse's Mad Dog. Vooral 'BomBom
Diggy', met z'n getemperde baslijn en
even heftige als korte gitaarsolo, is
mooi. Verderop is hij wél wat gejaagder
('She Said') of laat hij de techno via een
achterdeurtje binnen ('Hot Like A Sau
na') maar het blij ft all emaal heel over
zichtelijk.
Prince
De niéu wste van Prince, heet het in de
spotjes. Daar zal The Artist Formerly
Known As Prince blij mee wezen. The-
Vault... Old Friends 4 Sale (Warner
Bros.): is natuurlijk niet echt zijn
nieuwste release, maar een album vol
restmateriaal van de platenmaat
schappij, waar hij een paar jaar gele
den met ruzie vertrokken is. Dat rest
materiaal mag je gerust letterlijk ne
men: op een enkel nummer na ('There Is
Lonely' - met de toetsen geleend van
Manfred Mann's Earth Band - en het op
'Me And Mrs. Jones' gelijkende 'Extra
ordinary') bevat dit album Weinig bij
zonders. De tracks, opgenomen tussen
1985 en 1994, zijn vaak stérk jazzy ge
tint en voegen weinig' of niets toe aan
het vele materiaal dat Prince, onder
welke naam dan ook, al heeft achterge
laten.
1Motring Hill: Original soundtrack (4)
2. Abba: 25 jaar na Waterloo (2)
3. Whitney Houston:
My love is your love (1)
4. Shania Twain: Come on over (3)
5. Andrea Bocelli: Sogno (7)
6. Destiny's Child: Writing is
on the wall (5)
7. Red Hot Chili Peppers:
Californication (6)
8. Boyzone: By request (best of) (8)
9. Toy-Box: Fantastic (9)
Britney Spears:
Baby one more time (11)
tussen haakjes de notering van vorige week
Top 100
Destiny's Child
Wegens té zoetsappig en té glad heb ik r
&b meestal afgeschreven, maar sinds
de laatste van TLC heb ik die mening
toch een beetje moeten nuanceren. En
met het verschijnen van de tweede cd
van het jeugdige Destiny's Child, The
Writing's On The Wall (Columbia/Sony
Music) blijkt opnieuw dat de heden
daagse r&b nog best spannend kan
zijn. De basis wordt gevormd door lek
ker soepele beats en hoekige ritmes.
Met een soms minimale instrumentatie
(de huidige hit 'Bills Bills Bills') komt
de nadruk sterk op de zang te liggen en
omdat deze vier bakvisjes uit Houston
echt kunnen zingen (let ook óp dé spe
ciale versie van 'Amazing Grace') le
vert: dat alleen maar een geweldig re
sultaat op.