PERSONEEL PERSONEEL JUNGHEINRICH n vind je in de modebranche. 3nn Office Manager m/v SINKE SB KOMEJAN VRIEND KIEN KOMT NAAR TERNEUZEN! PART-TIME VERKOPERS(WM) HULPKRACHTEN (V/M) BUITENDIENST-TECHNICI JUNGHEINRICH NEDERLAND BV Provincie Zeeland Advocaat (v/m) INFORMATRICE m/v 38 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 7 AUGUSTUS 1999 Medio oktober gaat de splinternieuwe Kien modewinkel in Terneuzen open. Een grote modewinkel, ook voor jou. Met actuele mode die bij deze tijd past en natuurlijk ook bij jou. Kien heeft al meer dan 100 modewinkels door heel Nederland. Kien is op je lijf geschreven. De winkel wordt zó mooi, dat je je ogen uit zult kijken. Want Kien is 600 m2 vlotte, actuele en verbazend laag geprijsde mode voor dames, heren en kinderen. Maar zonder jou kunnen we onze nieuwe winkel niet openen, daarom zoekt Kien enthousiaste lange vrouwen of mannen tussen de 18 en 35 iaat (Havo-niveau), die aan hun gevoel voor mode vorm willen geven In een gezellige, actieve en klantvriendelijke sleer. Bij voorkeur heb je al enige verkoopervaring, maar het belangrijkste is gewoon dat Ie net 'dat' hebt wat klanten op hun gemak stelt. De werktijden ziin in óverleg - met een gemiddelde van 20 uur per week- en belangrijk is dat je hierin flexibel bent. Jonge mensen tussen de 16 en 35 jaar, die willen werken in een modische, gezellige, actieve en klantvriendelijke sfeer. De werktijden zijn in overleg, maar je zult in ieder geval op oproepbasis beschikbaar zijn (maximaal 12 uur per week). De arbeidsvoorwaarden voor beide functies zijn trouwens prima. Iets voor jou zo n job! Schrijf dan naar Kien Mode, t.a.v. Marianne ven Belleghem, Stationsplein 22i, 4561 GC Hulst. STICHTING HUISVESTING EN VERZORGING VOOR OUDEREN VlISSINGEN/HVOV Postbus 360,4380 AJ Vlissingen Koudskerkseweg 814382 EJ Vlissingen telefoon 0118 - 448 448 fax 0118-411 721 De Stichting Huisvesting en Verzorging voor Ouderen Vlissingen (HVOV) beheert drie zorgcentra op algemene grondslag: Ter Reede en Scheldehof in Vlissingen en De Zoute Viever in Oost-Souburg. Daarnaast organiseert en coördineert de HVOV de zorg voor bewoners van het woonzorgcentrum Theo van Doesburg te Vlissingen. De HVOV beheert tevens 196 aanleunwoningen. De Stichting HVOV streeft ernaar het zelfstandig functioneren van de bewoners zoveel mo gelijk te bevorderen door zorg op maat te verlenen. Het scheppen van een prettig woonkli maat. afgestemd op de wensen van de oudere mens, krijgt alle aandacht. Voor zelfstandig wonende ouderen zijn de volgende diensten beschikbaar: tijdelijke opnames, dagverzor ging, maaltijdvoorziening en Telehulp. De Stichting HVOV heeft 360 medewerkers in dienst. Met ingang van 1 september 1999 is er een plaatsingsmogelijkheid voor een: TECHNISCH MEDEWERKER (M/V) Het betreft vooralsnog een tijdelijke functie voor 36 uur per week tot 1 sep tember 2001 de taken: controleren, bedienen, onderhouden en repareren van installaties e.d.; verrichten van onderhoudswerkzaamheden aan gebouwen: reinigen, onderhouden en behandelen van gereedschap; bijhouden van logboeken en onderhoudsschema's; volgens rooster verrichten van storingsdienst. de functie-eisen: in het bezit van een diploma elektrotechniek op MBO-niveau en getuig schriften van relevante vaktechnische bijscholingen, bijvoorbeeld voor NEN 3140; kennis hebben van en kunnen werken met geautomatiseerde systemen, bijvoorbeeld een computergestuurd Gebouwen Beheers Systeem (GBS); beschikken over een grote dosis flexibiliteit en doorzettingsvermogen; in staat zijn om op plezierige en correcte wijze contact te maken en te on derhouden met ouderen en collega's. Belangstellenden kunnen voor 21 augustus a.s. hun schriftelijke sollicitatie sturen naar: Stichting HVOV, t.a.v. mevrouw M. M. van Luijk, personeelszaken, Postbus 360, 4380 AJ Vlissingen, onder vermelding van vacaturenummer 99/25. Voor inlichtingen over deze vacature kunt u contact opnemen met de heer P. Sinke, manager faciliteiten. Hij is tijdens kantooruren telefonisch bereik baar op 0118-448448. OOSTERSCHELDE THUISZORG Oosterschelde Thuiszorg is actief op Noord- Zuid-Beyeland, Schouwen-Duiveland, Tholen en Sint Philipsland. Zij biedt een breed pakket diensten op het gebied van de thuiszorg' - verpleging - verzorging - huishoudelijke verzorging - voorlichting - dieetadvisering - ouder- en kindzorg - uitleen verpleegartikelen HOOFDVESTIGING Hollandiaplein l.Goes telefoon (0113) 249200 De Cliëntenraad van Oosterschelde Thuiszorg is ingesteld om uitvoering te geven aan de Wet Medezeggenschap Cliënten Zorginstellingen. In het kader van deze ivet wordt ieder die in aanmerking komt om zorg van Oosterschelde Thuiszorg te ontvangen, als cliënt van Oosterschelde Thuiszorg beschouwd. Dat zijn dus alle inwoners van de Bevelanden, Schouwen- Duiveland, Sint Philipsland en Tholen. De leden van de Cliëntenraad vertegenwoordigen de cliënten. De raad behartigt belangen van cliënten en is gesprekspartner van de Raad van Toezicht van Oosterschelde Thuiszorg. De raad richt zich met name op de uitvoering van de zorg en kan daarover gevraagd of ongevraagd zijn mening kenbaar maken en advies geven. De Cliëntenraad bestaat uit negen personen en vergadert ongeveer zes keer per jaar. De vergaderplaats is doorgaans het hoofdkantoor van Oosterschelde Thuiszorg in Goes. Om een vacature te vervullen roepen we sollicitanten op die belangstelling hebben voor de functie van lid van de Cliëntenraad m/v Gezien de huidige samenstelling willen we de open plaats laten bezetten door iemand die woont in de regio Noord- of Zuid-Beveland. Kandidaten die kennis hebben van en/of ervaring hebben met thuiszorg genieten de voorkeur. Het lidmaatschap is op persoonlijke titel. Medewerkers van Oosterschelde Thuiszorg kunnen geen lid zijn van de Cliëntenraad. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer F. Vader, lid van de Cliëntenraad, telefoonnummer (0113) 228834. Uw schriftelijke reactie kunt u binnen drie weken richten aan: Cliëntenraad Oosterschelde Thuiszorg, p/aj D.van Mellestraat 106,4461 VW GOES OOSTERSCHELDE THUISZORG thuis in kruiswerk en gezinsverzorging LO ONTJENS AUTO M AT E IN LOONTJENS Automaten B.V. en LOONTJENS Biljarts B.V. te Middelburg, toonaangevende bedrijven in de recreatieve sector, brengen o.a. kwaliteitsmerken speelautomaten, voetbalspelen, audioapparatuur en biljarts op de markt. Wij vragen zo spoedig mogelijk in fulltime dienstverband een: Functieprofiel De office manager is verantwoordelijk voor de coördinatie en organisatie van de receptie en de secretariële onder steuning binnen de kantoorvoorziening en draagt zorg voor de voortgang van 'de administratieve en ondersteunende werkzaamheden. Functie-eisen Voor deze zelfstandige leidinggevende fulltime functie zoeken wij een analyticus met een bedrijfsjuridische opleiding op minimaal HBO-niveau, aangevuld met een managementopleiding. Relevante ervaring op een bedrijfsjuridische afde ling is een pré. Kandidaten dienen te beschikken over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden en in staat te zijn brieven en beleidsnotities te concipiëren, ook in de moderne talen. Een groot organisa tievermogen, commerciële instelling en resultaatgerichtheid is een vereiste. De office manager is een natuurlijk leider die niet bang is initiatieven te nemen. Daarnaast is kennis van computer programma's Word en Excel vanzelf sprekend executief aanwezig. De office manager is de rechterhand van de directie en functioneert voor hen als juridisch adviseur. Als zodanig beoor deelt hij of zij de zakelijke contracten voor koop, pacht en huur die het bedrijf met zijn partners sluit. Hij of zij adviseert over overeenkomsten die een bijzonder karakter dragen en stelt deze op. De office manager concipieert brieven in moderne talen en bereidt beleidsnotities voor. Arbeidsvoorwaarden Voor een goede, enthousiaste, zelfstandige, flexibele, resultaatgerichte medewerker, met organisatietalent en goede leidinggevende vaardigheden, kennen wij uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaar-den en ruime vooruitzichten. Rast deze functie bij uw werkervaring en voldoet u aan de functie-eisen, stuur dan - binnen 10 dagen uw sollicitatiebrief met CV naar Loontjens Automaten B.V., Postbus 456, 4330 AL Middelburg. U kunt voor informatie over deze functies contact opnemen met de PersoneelsAdvies- Dienst, de heer P.J.H. den Hartog, tel.nr. 0113-271270, door wie wij ons in deze proce dure laten adviseren. Met het hoofdkantoor in Hamburg en fabrieken in Duitsland, Frankrijk en Engeland behoort Jungheinrich tot 's werelds meest vooraanstaan de leveranciers van magazijntrucks en vorkhef trucks, stellingen en complete magazijnsystemen. De vraag naar Jungheinrich vorkheftrucks wordt steeds groter. Een slagvaardige serviceverlening aan onze klanten door geheel Nederland staat hoog in het vaandel bij ons bedrijf. Voor adequate opvang van de groei is onze service-organisatie aan uitbreiding toe. Deze organisatie bestaat momenteel uit 18 servicetechnici in de werkplaats en 75 landelijk actieve servicetechnici. Ter versterking van ons team zien we dan ook met spoed uit naar Energieke MTS-ers van 21-35 jaar voor een baan vol vaart en variatie in de service-regio's Roosendaal/Goes en Roosendaal/Dordrecht. Heeft u geen ervaring in de heftruckbranche? Geen probleem! In ons eigen opleidingscentrum maken trainers/technisch specialisten u via een intensieve opleiding volledig met ons vakgebied vertrouwd. Wat hebben wij u te bieden? Een zeer aantrekkelijke en afwisselende baan. Complete begeleiding en ondersteuning. Een interessant salaris en moderne secundaire voorzieningen. Wat vragen wij van u? Een opleiding op MTS-niveau, bij voorkeur E. a Een flexibele, klantgerichte instelling. m Zelfstandigheid en gevoel voor serviceverlening, a De ambitie om een echte uitblinker in uw vak te worden, a Rijbewijs B. s Woonplaats in één van de genoemde regio's. Ziet u 't helemaal zitten? Prima, schrijf snel een bondige brief met C.V. naar onze service manager de heer RR. van Egmond. Natuurlijk kunt u tijdens kantooruren ook eerst even bellen: (0172) 44 67 89. Welkom bij Jungheinrich! H.A. Lorentzweg 3, 2408 AS Alphen aan den Rijn Werken, wonen en ontspannen gaan in Zeeland uitstekend samen: moderne industriegebieden en havens, ki lometers strand, woningkeuze in alle sec toren, fietspaden volop en geen files. Het provinciaal bestuur doet zijn best om dit zo te houden en te verbeteren; daartoe heeft het ongeveer 1000 werknemers in dienst. Kabinet, Juridische Zaken en Bestuursondersteuning Ondersteuning provinciale en gede puteerde staten, commissaris van de koningin en griffier, coördinatie beleids- aangelegenheden, openbare orde en veiligheid, politie, juridische advisering, rechtsbescherming, representatie, burge meester aangelegenheden, naturalisatie, onderscheidingen. Bij de stafafdeling Kabinet, Juridische Zaken en Bestuursondersteuning van de stafeenheden griffier is de vacature ontstaan van: Schriftelijke sollicitaties kunnen, met ver melding van het functienummer 510017 in de linkerbovenhoek van de brief, tot 30 augustus 1999 worden ingediend bij de personeelsfunctionaris van de stafafdelingen, mevrouw A.C.M. Jansen. Postbus 6001, 4330 LA Middelburg. Het betreft hier een fulltime functie. Vervulling in deeltijd (50/50%) is bespreek baar. De functionaris is in samenwerking met de provincieadvocaat en juris ten van de afdelingen o.a. belast met: de vertegenwoordiging van de provincie Zeeland in procedures (onder de ver antwoordelijkheid van de provincie advocaat); het secretariaat bezwarencommissie; privaatrechtelijke advisering; algemene en juridische advisering; bijzondere opdrachten. De gedachten gaan uit naar een kandidaat, die: een universitaire opleiding in een juridische-/bestuurlijke discipline heeft afgerond; met succes een stage in de advocatuur heeft voltooid; ruime kennis heeft op het gebied van arbeidsrecht en privaatrecht, hetgeen blijkt uit opleiding en/of werkervaring; inzicht heeft in en gevoel heeft voor bestuurlijke en maatschappelijke ver houdingen; over goede onderhandelingsvaardigheden beschikt; zich mondeling en schrifte ijk op heldere wijze kan uitdrukken. Gezien de geschetste taakinhoud wordt van de functionaris verwacht dat hij ef fectief kan samenwerken, zelfstandig k3n optreden bij het verdedigen van belan gen en beleid in advies- en overlegsituaties. Salaris: Afhankelijk van opleiding, capaciteiten en ervaring wordt bij een volledige werk week een maximum salaris van 8.116,00 (maximum functieschaal 13; salaris norm 01.04.1999) geboden. inPchtingen over deze functies kunnen worden ingewonnen bij mevrouw mr. M. Schoenen mpm..-hoofd van de stafafdeling Kabinet. Juridische zaken en Bestuursondersteuning, telefonisch bereikbaar onder (0118) 631490. De provincie streeft naar een evenrec ge vertegenwoordiging van vrouwen, alsmede indiensttreding van gehandicapten en leden van etnische minderheden. Daarom wordt leden vanwt deze pnoriteitsgroep met nadruk verzocht te sol hciteren. De provincie Zeeland kent een specif.ek voorkeursbeleid voor vrouwen voor de vervulling van hogere feicinggevende functies en functies waarvoor een HBO of academisch! opleiding is vereist. Dit betekent dat bij gebleken geschiktheid een vrojw wordt benoemd voor zover de gestelde criteria ten aanzien van geschik theid en bekwaamheid de balans niet aantoonbaar in het voordeel van een man nelijke kandidaat doen doorslaan. wv noord-beveland De VVV Noord-Beveland is een VVV met een S-erkenning. Ons gebied is goed voor 1 miljoen toeristische overnachtingen. Wij zijn met spoed op zoek naar een Voor 38 uur per week, voor de periode van 12 maanden, bij gebleken geschiktheid is een vaste aanstelling mogelijk. Wij zoeken iemand die: een voltooide toeristische opleiding heeft of er varing heeft in de toeristische sector; een commerciële instelling heeft; ervaring heeft met Word en Excel; de Duitse taal goed beheerst; beschikt over goede communicatieve vaardig heden; in bezit is van een rijbewijs. Wij bieden: een enthousiast team van medewerkers; een grote mate van zelfstandigheid; ruimte voor eigen inbreng. De Algemene arbeidsvoorwaarden en de salarië ring zijn overeenkomstig de ANVV normen. Sollicitatie met curriculum vitae kunnen tot 20 au gustus gericht worden aan de VVV Noord-Beve land, t.a.v. Martine Filius, Voorstraat 37, 4491 EV Wissenkerke, telefoonnummer: 0113-371595 faxnummer: 0113-373130. CAFE RESTAURANT De Vriendschap zoekt een aantal enthousiaste mede werkers die de uitstraling, werkwijze en sfeer van de Vriendschap verder uit willen bouwen. 1" medewerker bediening M/V voor 30 - 38 uur in de week ervaring en relevante opleiding is gewenst iemand met een eigen identiteit die sfeer, tech niek en teamwork kan combineren iemand die begrijpt dat het in de Vriendschap draait om kwaliteit, oog voor detail en oprechte gastvrijheid een flexibel persoon die oog heeft voor -en ple zier heeft in- het vervullen van de wensen van onze gasten iemand die goed zelfstandig kan werken en di rect leiding kan geven aan de overige medewer kers bediening medewerkers bediening en bar MA/ tijdens seizoen en voor het week-end enthousiaste, representatieve mensen met een frisse kijk op horeca en uitgaan a ervaring is gewenst maar niet vereist a mensen die willen werken in een informele om geving waar toch aandacht is voor het detail Alleen schriftelijke sollicitaties binnen 2 weken na ver schijnen van deze krant aan De Vriendschap, t.a.v. Kees Rijn. Postbus 204, 4330 AE Middelburg VRIENDSCHAPcafe-restaurant MARKT 75 MIDDELBURG ALLE DAGEN GEOPEND VANAF 10.00 UUR MAKELAARDIJ IN ONROEREND GOED, HYPOTHEKEN EN VERZEKERINGEN Sinke Komejan is een specifiek Zeeuws makelaarskantoor met vestigingen in Middelburg, Vlissingen, Goes en Zierikzee. Al meer dan 30 jaar is Sinke Komejan actief in dienstverlening. Een enthousiast team van zo'n 38 mensen met ieder een eigen specialisme zorgt dat de belangen van de opdrachtgevers optimaal worden behartigd of het nu gaat om koop of verkoop, huur of verhuur, taxaties, hypotheken, verzekeringen of pensioenen. Voor onze vestiging Middelburg zijn wij op zoek naar een: BUITENDIENST MEDEWERK(ST)ER M/V Voor de afdeling technisch beheer Functie U maakt deel uit van de gespecialiseerde mede werkers van de afdeling 'Technisch Beheer' van Sinke Komejan vestiging Middelburg, welke regelmatig inspecties verzorgen, onderhouds- planning op orde houden en nauwgezet deze laten uitvoeren en - in geval van calamiteiten - verzorgen voor het verrichten van directe herstel werkzaamheden. Goed onderhoud van een pand is zeer belangrijk. Na een proefperiode en een contract van 1 jaar biedt Sinke Komejan u een leuke afwisselende baan voor 38 uur per week. Profiel - werkervaring - goede contactuele en representatieve eigenschappen -flexibel - stressbestendig - vriendelijk en klantgericht -bouwkundig inzicht - leeftijd tussen 25 en 35 jaar Uw sollicitatie met cv zien wij graag binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie tegemoet. U kunt deze richten aan: Sinke Komejan bv, vestiging Middelburg, t.a.v. mevrouw I. Sinke, Postbus 82, 4330 AB Middelburg.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1999 | | pagina 38