Roan Sales Representative ^3 Systeem- en neMspecialisten (nt/v) MICROSOFT NT, NOVELL, LOTUS, UNIX EN VMS 30 Zeelandia ELEKTROMONTEURS CV MONTEURS/LOODGIETERS STORINGS-/ONDERHOUDSMONTEURS E WTB DRAAIERS/FREZERS KABELGOOTMONTEURS f die met een ambitieus bedrijf meegroeit Voor verschillende fruittelers in de regio zoeken wij appel- en perenplukkers (m/v). Belangstelling? Bel het Arbeidsbureau bij u in de buurt. DIRECTIESECRETARESSE CENTRIC 30 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 7 AUGUSTUS 1999= DIT Interim Techniek bv is een snelgroeiend technisch servicebedrijf, gespecialiseerd in de disciplines AC/CV Techniek, Elektrotechniek en Werktuigbouwkunde. DIT-medewerkers worden ingezet op basis van een contract voor bepaalde of onbepaalde tijd. DIT is een erkend VEV-leerbedrijf met uitgebreide opleidingsmogelijkheden. Voor projecten in de omgeving van Vlissingen, Goes, Bergen op Zoom en Terneuzen zijn wij op zoek naar: Interim Techniek bv Heb je interesse? Stuur dan je sollicitatiebrief met CV naar: DIT Interim Techniek bv, Postbus 2094, 4460 MB Goes, t.a.v. Jeroen Krapels, www.dit-techniek.nl, e-mail: vacature@dit.techniek.nl. Of bel voor meer informatie (0113) 270975. Roantex is een allround kantoorinrichter met 20 medewerk(st)ers. Vanuit Etten-Leur, waar ook de showroom gevestigd is, levert het bedrijf kantoormeubelen, kantoormachines, supplies en automatiseringsoplossingen voor een breed scala aan klanten. Roantex staat voor kwaliteit en mag dan ook een groot aantal A-merken tot haar productenpakket rekenen. Sinds haar ontstaan, zo'n 20 jaar geleden, is Roantex door het leveren van deze kwaliteit, een uitstekende service en door grote flexibiliteit con stant gegroeid en zo uitgegroeid tot marktleider in haar segment in de regio met een uitstekende reputatie. De markt biedt nog volop mogelijkheden tot verdei e groei. Om deze groei te realiseren zijn we, namens Roantex, op zoek naar een (m/v) Flexibel in kantoorinrichting ïn kantoormachines De functie: Door een gedegen inwerkprogramma leer je het productenpakket van Roantex kennen waarna je verantwoor delijk wordt voor de verkoop van de kantoormeubelen en kantoormachines. Geheel zelfstandig bewerk je de markt en ben je omzet verantwoordelijk. Je legt hiertoe contacten met zowel bestaande klanten als nieuwe klanten. Je verzorgt het gehele traject van acquisitie via offerte tot levering (vaak in projectvorm) en onderhoudt in het gehele proces en ook daarna de relatie met de klanten. Als vertegenwoordiger van Roantex sta je in voor kwaliteit en service en adviseer je de klant. Je maakt deel uit van het verkoopteam en rapporteert aan de verkoopieider. Roantex vraagt: - Een afgeronde HBO-opleiding. - Een aantal jaren ervaring in een commerciële buitendienstfunctie. - Een enthousiaste persoon die meer wil dan alleen snel scoren. - Leeftijd rond de 30 jaar. Roantex biedt: - Een solide bedrijf met een uitstekende reputatie en kwalitatief hoogstaande producten. - Een jong en enthousiast team met een prima sfeer. - Professionele ondersteuning d.m.v. trainingen en middelen. - Een zelfstandige commerciële functie met uitstekende groeimogelijkheden. - Een goed salaris mede afhankelijk van resultaten en een volledig pakket secundaire arbeidsvoorwaarden inclusief een representatieve auto van de zaak. Wil jij verder doorgroeien in commercie? Stuur dan een brief met c.v. onder vermelding van ref.nr. 160.90982P aan Mercuri Urval B.V. Claudius Prinsenlaan 126,4818 CP Breda. E-mail: sol.bre@mercuriurval.nl Koninklijke Zeelandia Groep is een internationaal opererende onderneming op het gebied van grondstoffen voor brood en banket van hoogwaardige kwaliteit. Het hoofdkantoor is gevestigd in Zierikzee. De onderneming heeft een aantal dochterondernemingen in binhen- en buitenland, waar onder Zeelandia H.J. Doeleman b.v. Bij Koninklijke Zeelandia Groep werken in totaal 900 medewerkers, waarvan ongeveer 480 in Nederland. De marktgerichte productontwikkeling en -innovatie én de steeds verdergaande internationalisatie maken Zeelandia tot een sterk groeiende onderneming. De medewerkers staan borg voor een moderne en gedegen dienstverlening in de vorm van levering van uitstekende producten en diensten aan de afnemers Het directiesecretariaat verleent secretariële ondersteuning aan de directie van de Koninklijke Zeelandia Groep en verzorgt daarnaast een aantal ondersteunende diensten binnen Zeelandia, hetgeen omvat: het algemene secretariaat, de bezoekerscoördinatie, de receptie, de cateringafdeling en de postkamer. In verband met interne doorgroei zoeken wij een: De functie U verleent secretariële ondersteuning aan de directeur financiën, waaronder agenda- en archiefbeheer, het (zelfstandig) uitwerken van correspondentie, organiseren en afhandelen van buitenlandse reizen, het uitvoeren van vertaalwerkzaamheden en de voorbereiding/verslaglegging van diverse vergaderingen. U geeft leiding aan de secretariaatmedewerksters en aan de receptionistes/telefonistes. Bij afwezigheid van het hoofd directiesecretariaat neemt u haar taken over en bent u verantwoordelijk voor de activiteiten binnen de afdeling. U rapporteert rechtstreeks aan het hoofd directiesecretariaat. Functie-eisen U beschikt over een combinatie van basis- en vervolgopleidingen op uw vakgebied waardoor u een HBO "werk/denkniveau" heeft ontwikkeld. Tevens heeft u minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie binnen een internationale onderneming, waardoor u het vakgebied in alle facetten beheerst. Uw beheersing van de Nederlandse, Engelse, en Duitse taal is uitstekend. Uw prioriteitenstellend vermogen is samen met uw organisatietalent en accuratesse een absolute voorwaarde om succesvol in deze functie te kunnen zijn. Sollicitatie Wij vragen u uw sollicitatiebrief met c.v. binnen twee weken te richten aan Zeelandia H.J. Doeleman b.v., t.a.v. mevrouw B.P.A. van Wingen-Dölle, directeur P&O, Postbus 9, 4300 AA Zierikzee. Voor nadere informatie over de functie-inhoud kunt u contact opnemen met mevrouw L.A. Versendaal, directiesecretaresse/hoofd secretariaat, toestel 350, Zeelandia H.J. Doeleman b.v., bezoekadres Poststraat 11,4301 AA Zierikzee telefoon: 0111-419000 fax: 0111-416951 Centric Network Office Automation heeft als specialisatie kantoorautoma tisering. Vanuit versdtilleiide compe tences omtrent netwerk, systeem- en werkplekbeheer verlenen wij diensten aan onze klanten. De producten van Microsoft, Lotus, Novell en Compaq behoren tot onze standaard. Implemen taties worden door ons projectmatig 0. MIDDELHARNIS 0187-■485500, zijn op zoek naar enthousiaste (aankomende) Beheer, inrichting en ontwerp in bovenstaande omgevingen behoren al tot jouw werkgebied of hebben jouw bijzondere interesse. Wij bieden je de gelegenheid om je carrière in de automatisering in een stroomversnelling te brengen. Werkwijze: Centric Network Office Automation vindt de persoonlijke ontwikkeling van haar medewerkers van groot belang. Daarom stelt zij haar medewerkers in de gele genheid zich te ontwikkelen lol veelzijdige specialisten in diverse werkgebieden. Wij bieden: een continu opleidingsprogramma, waarmee officieel erkende diploma's gehaald worden; een permanente begeleiding door een coach en een enthousiast team van collega's; •je werkervaring die je opdoet bij onze opdrachtgevers, deelname in kenniscentra en je eigen inbreng en ambitie zorgen voor onbegrensde mogelijkheden binnen ons bedrijf; ficldmanagcrs en accoiuitmanagers die zorgen voor interessante opdrachten en perfecte begeleiding en werksfeer;een functie die veelzijdig is; vanzelfsprekend een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket. Profiel Wij wagen: minimaal een afgeronde technische MBO, MBO of wetenschappelijke opleiding en duidelijk aantoonbare affiniteit met de informatietechniek; representativiteit gecombineerd met uitstraling; leergierigheid; klantvriendelijke instelling; communicatieve kwaliteiten; teamplayers, die graag initiatief tonen; enige eivaring in de informatietechnologie. Geïnteresseerd, laat ons dan weten wie je bent, watje kan en watje wil bereiken. Stuur vandaag nog een brief met jouw motivatie en je c.v. naar: Centric Network 8c Office Automation Gouda. T.a.v. Mevrouw J.M, Broer-Verldeij, Postbus 751, 2800 AT Gouda. Of via e-mail: majja.broer@centric.nl Inlichtingen: Wil je meer weten, neem dan contact op met Peter van Leeuwen of John van den Ven, telefoonnummer: 0182-562609. Voor informatie over ons bedrijf kun je op onze web-site kijken; www.centric.nl De Sanderink Groep is sinds de oprichting in 1991 uitgegroeid tot een onderneming met meer dan 1700 medewerkers en behoort inmiddels lot de tien meest vooraan staande aanbieders van Informatie Technologie in Nederland. De toonaangevende bedrijven Centric, ClOB Kramers en Kramers maken deel uit van de Sanderink Groep.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1999 | | pagina 30