Roan
Sales Representative
^3
Systeem- en neMspecialisten (nt/v)
MICROSOFT NT, NOVELL, LOTUS, UNIX EN VMS
30 Zeelandia
ELEKTROMONTEURS
CV MONTEURS/LOODGIETERS
STORINGS-/ONDERHOUDSMONTEURS E WTB
DRAAIERS/FREZERS
KABELGOOTMONTEURS
f
die met een ambitieus bedrijf meegroeit
Voor verschillende fruittelers in de regio zoeken
wij appel- en perenplukkers (m/v). Belangstelling?
Bel het Arbeidsbureau bij u in de buurt.
DIRECTIESECRETARESSE
CENTRIC
30
PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT
ZATERDAG 7 AUGUSTUS 1999=
DIT Interim Techniek bv is een snelgroeiend technisch servicebedrijf, gespecialiseerd in de
disciplines AC/CV Techniek, Elektrotechniek en Werktuigbouwkunde. DIT-medewerkers worden
ingezet op basis van een contract voor bepaalde of onbepaalde tijd. DIT is een erkend
VEV-leerbedrijf met uitgebreide opleidingsmogelijkheden.
Voor projecten in de omgeving van Vlissingen, Goes,
Bergen op Zoom en Terneuzen zijn wij op zoek naar:
Interim Techniek bv
Heb je interesse? Stuur dan je sollicitatiebrief met CV naar:
DIT Interim Techniek bv, Postbus 2094, 4460 MB Goes, t.a.v. Jeroen Krapels,
www.dit-techniek.nl, e-mail: vacature@dit.techniek.nl. Of bel voor meer
informatie (0113) 270975.
Roantex is een allround kantoorinrichter met 20 medewerk(st)ers.
Vanuit Etten-Leur, waar ook de showroom gevestigd is, levert het bedrijf
kantoormeubelen, kantoormachines, supplies en automatiseringsoplossingen
voor een breed scala aan klanten. Roantex staat voor kwaliteit en mag dan ook
een groot aantal A-merken tot haar productenpakket rekenen. Sinds haar ontstaan,
zo'n 20 jaar geleden, is Roantex door het leveren van deze kwaliteit, een uitstekende service en door grote flexibiliteit con
stant gegroeid en zo uitgegroeid tot marktleider in haar segment in de regio met een uitstekende reputatie. De markt biedt
nog volop mogelijkheden tot verdei e groei. Om deze groei te realiseren zijn we, namens Roantex, op zoek naar een (m/v)
Flexibel in kantoorinrichting
ïn kantoormachines
De functie:
Door een gedegen inwerkprogramma
leer je het productenpakket van
Roantex kennen waarna je verantwoor
delijk wordt voor de verkoop van de
kantoormeubelen en kantoormachines.
Geheel zelfstandig bewerk je de markt
en ben je omzet verantwoordelijk.
Je legt hiertoe contacten met zowel
bestaande klanten als nieuwe klanten.
Je verzorgt het gehele traject van
acquisitie via offerte tot levering (vaak in
projectvorm) en onderhoudt in het
gehele proces en ook daarna de relatie
met de klanten. Als vertegenwoordiger
van Roantex sta je in voor kwaliteit
en service en adviseer je de klant.
Je maakt deel uit van het verkoopteam
en rapporteert aan de verkoopieider.
Roantex vraagt:
- Een afgeronde HBO-opleiding.
- Een aantal jaren ervaring in een
commerciële buitendienstfunctie.
- Een enthousiaste persoon die meer
wil dan alleen snel scoren.
- Leeftijd rond de 30 jaar.
Roantex biedt:
- Een solide bedrijf met een uitstekende
reputatie en kwalitatief hoogstaande
producten.
- Een jong en enthousiast team met
een prima sfeer.
- Professionele ondersteuning d.m.v.
trainingen en middelen.
- Een zelfstandige commerciële functie
met uitstekende groeimogelijkheden.
- Een goed salaris mede afhankelijk van
resultaten en een volledig pakket
secundaire arbeidsvoorwaarden
inclusief een representatieve auto
van de zaak.
Wil jij verder doorgroeien in commercie?
Stuur dan een brief met c.v. onder
vermelding van ref.nr. 160.90982P aan
Mercuri Urval B.V.
Claudius Prinsenlaan 126,4818 CP Breda.
E-mail: sol.bre@mercuriurval.nl
Koninklijke Zeelandia Groep is een
internationaal opererende
onderneming op het gebied van
grondstoffen voor brood en banket
van hoogwaardige kwaliteit.
Het hoofdkantoor is gevestigd in
Zierikzee. De onderneming heeft
een aantal dochterondernemingen
in binhen- en buitenland, waar
onder Zeelandia H.J. Doeleman b.v.
Bij Koninklijke Zeelandia Groep
werken in totaal 900 medewerkers,
waarvan ongeveer 480 in
Nederland.
De marktgerichte
productontwikkeling en -innovatie
én de steeds verdergaande
internationalisatie maken Zeelandia
tot een sterk groeiende
onderneming.
De medewerkers staan borg voor
een moderne en gedegen
dienstverlening in de vorm van
levering van uitstekende producten
en diensten aan de afnemers
Het directiesecretariaat verleent secretariële ondersteuning aan de directie van de Koninklijke
Zeelandia Groep en verzorgt daarnaast een aantal ondersteunende diensten binnen Zeelandia,
hetgeen omvat: het algemene secretariaat, de bezoekerscoördinatie, de receptie, de
cateringafdeling en de postkamer. In verband met interne doorgroei zoeken wij een:
De functie
U verleent secretariële ondersteuning aan de directeur financiën, waaronder agenda- en
archiefbeheer, het (zelfstandig) uitwerken van correspondentie, organiseren en afhandelen van
buitenlandse reizen, het uitvoeren van vertaalwerkzaamheden en de
voorbereiding/verslaglegging van diverse vergaderingen.
U geeft leiding aan de secretariaatmedewerksters en aan de receptionistes/telefonistes.
Bij afwezigheid van het hoofd directiesecretariaat neemt u haar taken over en bent u
verantwoordelijk voor de activiteiten binnen de afdeling. U rapporteert rechtstreeks aan het
hoofd directiesecretariaat.
Functie-eisen
U beschikt over een combinatie van basis- en vervolgopleidingen op uw vakgebied waardoor u
een HBO "werk/denkniveau" heeft ontwikkeld.
Tevens heeft u minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie binnen een internationale
onderneming, waardoor u het vakgebied in alle facetten beheerst.
Uw beheersing van de Nederlandse, Engelse, en Duitse taal is uitstekend.
Uw prioriteitenstellend vermogen is samen met uw organisatietalent en accuratesse een
absolute voorwaarde om succesvol in deze functie te kunnen zijn.
Sollicitatie
Wij vragen u uw sollicitatiebrief met c.v. binnen twee weken te richten aan Zeelandia
H.J. Doeleman b.v., t.a.v. mevrouw B.P.A. van Wingen-Dölle, directeur P&O, Postbus 9,
4300 AA Zierikzee.
Voor nadere informatie over de functie-inhoud kunt u contact opnemen met mevrouw L.A.
Versendaal, directiesecretaresse/hoofd secretariaat, toestel 350,
Zeelandia H.J. Doeleman b.v., bezoekadres Poststraat 11,4301 AA Zierikzee
telefoon: 0111-419000 fax: 0111-416951
Centric Network Office Automation
heeft als specialisatie kantoorautoma
tisering. Vanuit versdtilleiide compe
tences omtrent netwerk, systeem- en
werkplekbeheer verlenen wij diensten
aan onze klanten. De producten van
Microsoft, Lotus, Novell en Compaq
behoren tot onze standaard. Implemen
taties worden door ons projectmatig
0. MIDDELHARNIS 0187-■485500,
zijn op zoek naar enthousiaste
(aankomende)
Beheer, inrichting en ontwerp in bovenstaande omgevingen behoren al tot jouw
werkgebied of hebben jouw bijzondere interesse. Wij bieden je de gelegenheid
om je carrière in de automatisering in een stroomversnelling te brengen.
Werkwijze:
Centric Network Office Automation vindt de persoonlijke ontwikkeling van haar
medewerkers van groot belang. Daarom stelt zij haar medewerkers in de gele
genheid zich te ontwikkelen lol veelzijdige specialisten in diverse werkgebieden.
Wij bieden:
een continu opleidingsprogramma, waarmee officieel erkende diploma's
gehaald worden;
een permanente begeleiding door een coach en een enthousiast team van collega's;
•je werkervaring die je opdoet bij onze opdrachtgevers, deelname in kenniscentra
en je eigen inbreng en ambitie zorgen voor onbegrensde mogelijkheden binnen
ons bedrijf;
ficldmanagcrs en accoiuitmanagers die zorgen voor interessante opdrachten
en perfecte begeleiding en werksfeer;een functie die veelzijdig is;
vanzelfsprekend een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket.
Profiel
Wij wagen:
minimaal een afgeronde technische MBO, MBO of wetenschappelijke opleiding
en duidelijk aantoonbare affiniteit met de informatietechniek;
representativiteit gecombineerd met uitstraling;
leergierigheid;
klantvriendelijke instelling;
communicatieve kwaliteiten;
teamplayers, die graag initiatief tonen;
enige eivaring in de informatietechnologie.
Geïnteresseerd, laat ons dan weten wie je bent, watje kan en watje wil bereiken.
Stuur vandaag nog een brief met jouw motivatie en je c.v. naar:
Centric Network 8c Office Automation Gouda.
T.a.v. Mevrouw J.M, Broer-Verldeij,
Postbus 751, 2800 AT Gouda.
Of via e-mail: majja.broer@centric.nl
Inlichtingen:
Wil je meer weten, neem dan contact op met Peter van Leeuwen of John van den
Ven, telefoonnummer: 0182-562609.
Voor informatie over ons bedrijf kun je op onze web-site kijken; www.centric.nl
De Sanderink Groep is sinds de oprichting in 1991 uitgegroeid tot een onderneming
met meer dan 1700 medewerkers en behoort inmiddels lot de tien meest vooraan
staande aanbieders van Informatie Technologie in Nederland. De toonaangevende
bedrijven Centric, ClOB Kramers en Kramers maken deel uit van de Sanderink Groep.