Tènce
w*
nilllll
Gezocht: teamplayer met pit/
SALARISADMINISTRATEUR
Intercedent m/v
Vrederust
ZATERDAG 12 JUNI 1999
PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT
45
Wij zoeken voor onze bouwmarkt in Goes een:
Assistent-Bouwmarktmanager (m/v)
Uw kwaliteiten zijn:
een gerichte opleiding op
minimaal MBO-niveau
een ondernemende instelling
goede communicatieve
vaardigheden
een echte teamspeler
een scherp oog voor
klantenwensen
U bent verantwoordelijk
voor:
de dagelijkse leiding van de
vestiging
de verkoopresultaten
de personeelsplanning en
-prestaties
de motivatie en teamsfeer
het logistieke proces en
voorraadbeheer
het winkelbeeld en de
assortimentspresentatie
Wij bieden de geschikte kandidaat een uitdagende managementfunctie in een
gezond en dynamisch bedrijf dat eigen initiatief en inzet naar waarde weet te
schatten. Een psychologische test kan onderdeel van de selectieprocedure
uitmaken U kunt uw reactie binnen 10 dagen richten aan Gamess Goes B V.
Postbus 248, 4460 AE Goes, ter attentie van de heer T. Verheij.
Telefonische informatie kunt u krijgen bij de heerJ.P de Haan,
onder nummer 0113-251200.
Esselink Onroerendgoed B. V.
is werkzaam in de doe-het-
zelf-branche. De onder
neming maakt deel uit van
de franchise-organisatie
Intergamma en exploiteert
5 GAMMA-bouwmarkten.
GAMMA is met in totaal
136 bouwmarkten de
absolute marktleider in de
doe-het-zelfbranche. Wij
maken onze leidende positie
dagelijks waar met de des
kundigheid van het perso
neel, het optimale logistieke
proces en natuurlijk ons
uitgekiende assortiment.
IE esselink beheer b.\.
Welkom bij het Arbeidsbureau
Wanneer u als werkgever op zoek bent naar gekwali
ficeerde kandidaten voor uw vacatures, bent u bij
het Arbeidsbureau aan het juiste adres. Ook als het
om moeilijk vervulbare vacatures gaat. We hebben
een ruim aanbod van geschikte kandidaten en
beschikken over verschillende doeltreffende moge
lijkheden om uw vacatures bekend te maken.
Naast de gratis basisdienstverlening, waarbij geschik
te kandidaten op basis van objectieve criteria schrifte
lijk naar u worden doorverwezen, kent het Arbeids
bureau vanaf nu twee commerciële producten:
Selectie plus
Hierbij voert de consulent van het Arbeidsbureau
een persoonlijk gesprek met daarvoor in aanmer
king komende kandidaten en stelt hen middels een
Curriculum Vitae en een persoonlijke indruk aan u
voor. Voor deze dienstverlening brengen wij u een
tarief in rekening op basis van no cure no pay.
Intensieve werving en selectië
Hierbij wordt speciaal voor u geadverteerd in bladen
naar keuze, selecteren we de beste kandidaten voor
u op papier en handelen we de binnengekomen
reacties voor u af. Het is ook mogelijk de selectie-
gesprekken (samen met u) met de door ons geselec
teerde kandidaten te voeren en eventueel nazorg te
leveren als de werknemer bij u aan de slag is gegaan.
Kortom, alles wat nodig is om in uw bedrijf de
juiste kandidaat op de juiste plek te krijgen, nemen
we u uit handen. Neem voor meer informatie
contact op met het Arbeidsbureau in uw buurt.
Arüeids ^Bureau
Het Arbeidsbureau staat
GEMEENTE
Veere is een aantrekkelijke gemeente
op het Zeeuwse schiereiland Walche
ren. Als woongemeente aantrekkelijk
voor de ruim 22.000 inwoners, ver
spreid over 13 kernen en enkele
buurtschappen. Als toeristische,
recreatieve en groene gemeente aan
trekkelijk voor de vele toeristen door
een 34 km lange kust met bossen,
duinen en strand, het VeerseMeer en
het agrarisch middengebied. Tenslotte
aantrekkelijk door het aanwezige cul
turele erfgoed zoals het historische
stadje Veere, diverse monumenten,
klederdracht en folklore.
De ambtelijke organisatie, met circa
210 medewerkers, bestaat uit drie sec
toren: Bestuur en Samenleving, Grond
gebied en Middelen en een stafafdeling
Personeel en Organisatie. De ambitie
van Veere is het bereiken van een
flexibele, klantgerichte en open orga
nisatie. Vanaf 2000 is de organisatie
gehuisvest in een modern gemeente
huis in de kern Domburg.
VE
De afdeling Bouwen Wonen maakt onderdeel uit van de sector Grondgebied. Op de afdeling zijn 19 personen werkzaam. De afdeling is onderverdeeld in vier clusters tw. Bouwzaken, Ruim
telijke ordening en volkshuisvesting, Bouw- en woningtoezicht en Bouwkunde. In verband met herverdeling en toename van taken zoeken wij een enthousiaste
JURIDISCH BELEIDSMEDEWERKER/
COÖRDINATOR BOUWZAKEN m/v
(36 uur per week)
De functie:
U geeft sturing aan de cluster Bouwzaken (4 personen), coördineert de werkzaamheden
en ziet toe op de planning en kwaliteit daarvan, U beoordeelt de advisering en zorgt voor
een goede interne en externe communicatie over bouwplannen, aanvragen om
(bouw)vergunningen en vrijstellingsbeschikkingen en bewaakt de administratieve procedu
res. U behandelt de complexe wijzigings- en vrijstellingsprocedures (art. 11/19 WRO). U
zorgt voor een (nog op te stellen) actueel vrijstellingsbeleid. U adviseert over bezwaar- en
beroepsprocedures en licht het gemeentelijk standpunt zonodig toe. U adviseert over en
draagt zorg voor de handhaving van het tweede v/oningen- en RO-beleid.
Het profiel:
Voor deze functie vinden wij een relevante hbo-opleiding noodzakelijk, bijvoorbeeld hbdo-
ruimtelijke ordening en volkshuisvesting. U beschikt over actuele kennis van en ervaring met
juridische aspecten op het gebied van de Wet op de Ruimtelijke Ordening en de Woningwet.
U communiceert gemakkelijk in woord en geschrift en hebt een klantgerichte instelling. Eni
ge ervaring op het gebied van coördineren en aansturen is een pluspunt.
Arbeidsvoorwaarden:
Het salaris bedraagt maximaal f 6.572,- bruto per maand (functieschaal 10). De gemeente
hanteert een systeem van uitloopschalen. Daarnaast kent de gemeente Veere een aan
trekkelijk pakket van secundaire arbeidsvoorwaarden
Overige informatie:
Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de heer M.P. Oostdijk, afdelings
hoofd Bouwen Wonen, telefoon (0118) 59 76 32 of de afdeling Personeel Organisa
tie, telefoon (0118) 55 54 15.
Belangstellenden voor deze functie wordt verzocht hun sollicitatie te richten aan burge
meester en wethouders van Veere, c.a.v. de afdeling Personeel Organisatie. Postbus I,
4370 AA Koudekerke, onder vermelding van vacaturenummer 99/04 in de linkerboven
hoek van de envelop Uw brief dient uiterlijk 22 juni 1999 ontvangen te zijn.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Een aantrekkelijke job
in de schoonmaak???
Wegens uitbreiding van haar activiteiten zoekt
Basita Schoonmaakdiensten
voor diverse objecten in Zeeland:
nette, enthousiaste
schoonmaakmedewerkers m/v
De werktijden zijn variabel en in overleg.
Heeft u interesse?
Belt u dan even voor uw sollicitatie tijdens kantooruren
naar ons hoofdkantoor:
010-5 01 60 00
Zeeland, een provincie waar de zee van oudsher grote invloed heeft op het leven van alledag. Of het
nu gaat om een primaire levensbron als de visserij. Of om de eeuwige Strijd tussen mens en water.
De mentaliteit van de Zeeuw laat zich dan ook omschrijven als strijdlustig, maar wel met beide benen
op de grond. En dat is precies de wijze waarop we bij Rabobank Reimerswaai tewerk gaan. Vanuit zes
kantoren bedienen we een brede markt van bedrijven en particulieren in - onder andere - Yerseke,
Kruiningen en Krabbendijke. Pro-actief, deskundig en betrokken. In een goede sfeer waarin teamspirit
en samenwerking centraal staan. Volgens ons bij uitstek de basisvoorwaarden om ons marktaandeel
flink te vergroten. De gedreven adviseur die we zoeken, levert hieraan een belangrijke bijdrage.
Als beleggingsadviseur ben je de expert op het gebied van beleggingen. Voor je klanten uiteraard,
maar ook voor collega's. Je adviseert over beleggin
gen, waarbij de wensen en behoeften van klanten Beleggingsadviseur r
het uitgangspunt zijn. De markten volg je op de
voet. Kansen, maar ook bedreigingen signaleer je in
eeji vroeg stadium. Zodat je in actie kunt komen voordat de klant erom vraagt. Overigens streef je
daarbij naar lange-termijnresultaten. Het gaat je immers om een duurzame relatie met je klanten.
Je werkt nauw samen met de financieel adviseur(s). En je kunt volop profiteren van de expertise die
we als Rabobankorganisatie in huis hebben. Bijvoorbeeld met IRIS en Robeco. Je hebt een goede
basis met een opleiding op HBO-niveau en - liefst - ervaring met beleggingen. Als persoon ben je
communicatief sterk, initiatiefrijk en verantwoordelijk.
Interesse? Voor meer informatie kun je contact opnemen met de heer H. Noteboom, commercieel
manager Financieel Advies, telefoon (0113) 57 95 11. Je brief met c.v. kun je binnen 14 dagen sturen
aan Rabobank Reimerswaai, ter attentie van de heer H. Noteboom, Postbus 10, 4400 AA Yerseke.
Geef je ambitie toekomst
Rabobank
Reimerswaai
Tènce! uitzendbureau zoekt versterking: een teamplayer met pit, waaraan onze klanten zonder omkijken hun op
drachten toevertrouwen. Een kordate, servicegerichte regelaar, die weet wal wordt verwacht en dat ook waar maakt.
Een commercieel talenft dat zich thuis voelt in een jonge, snel groeiende en dynamische onderneming. Kortom:
Tènce! zoekt een
Voor de vestiging Vlissingen
De baan
Als intercedent bij Tènce! uitzendbureau werk
je in een hecht team, maar met een duidelijke
eigen verantwoordelijkheid. Je werk is veelzij
dig en boeiend. Je voert onder meer intake ge
sprekken met kandidaat-uitzendkrachten en on
derhoudt contacten met (potentiële) opdrachtge
vers. Je zoekt en regelt personele oplossingen
voor ze en bent tevens verantwoordelijk voor de
administratieve afhandeling ervan.
Het aanbod
Vanzelfsprekend doen wij onze intercedenten
een passend aanbod: een goed salaris met bijbe
horende secundaire arbeidsvoorwaarden. Verder
zorgen wij voor een op de functie afgestemde
opleiding.
De NVP-sollicitatiecode is van toepassing.
Ténce! uitzendbureau en Tènce! personeel projecten hebben
gezamenlijk 40 vestigingen in Nederland en Belgie. Tènce! is
onderdeel van Vebego Services, een internationaal opererende
dienstverlenende organisatie met vestigingen in onder meer
Engeland. Frankrijk. Zwitserland. Portugal en Duitsland.
De eisen
Je hebt een MBO-opleiding afgerond en al eer
der met succes een commerciële (buitendienst)
functie in de zakelijke dienstverlening vervuld.
Je hebt enige jaren werkervaring, je bent en
thousiast. representatief en je werkt met plezier.
Bovendien bezit je een rijbewijs en woon je in
Vlissingen of naaste omgeving.
Je reactie
Als je aan de eisen voldoet en de baan je uit
daagt, stuur dan binnen uiterlijk 10 dagen jouw
brief met cv naar: Tènce! uitzendbureau, Postbus
141, 4530 AC Terneuzen, t.a.v. de heer Rob
Borsje, regiomanager. Informatie over de functie
kun je inwinnen bij Hellen Nooijen, tel. 0118-
415059.
uitzendbureau
psychiatrisch ziekenhuis
Voor de Dienst Personeelszaken en Opleidingen vragen wij een accurate
vacaturenummer: AA/99/24,
voor minimaal 28 uren gemiddeld per week (meer uren in overleg).
Algemene informatie:
Binnen de Dienst Personeelszaken en Opleidingen zi|n 1 1 personen werkzoam De salarisodministra-
teur verzorgt in overleg met de medewerkster solorisadministrotie de solarisverwerking en de informatie
voorziening In de loop von 1999 zol het systeem Beaufort (RAETj in gebruik worden genomen
Functie-informatie:
De soiaiisodministroteur
is verantwoordelijk voor de moondeli|kse verwerking von de solorisadministrotie en de salaris
betalingen;
zorgt voor een juiste en tijdige verwerking van financiële en personele mutaties;
draagt zorg voor het dagelijkse systeembeheer en -onderhoud,
produceert periodiek financiële en personele overzichten, alsmede statistieken;
verzorgt de mutatieberichfgeving aan het Pensioenfonds (PGGM) en de ziektekostenverzekering IZZ.
Functie-eisen:
een opleiding op MEAO-niveau, alsmede vakgerichte cursussen;'
ruime ervaring met het zelfstandig voeren van een geautomatiseerde personeels-en
salarisadministratie (bij voorkeur Prigem/Gemal en/of Beaufort van RAET);
bekend zijn met de sociale verzekeringswetgeving,
goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
grote accuratesse;
•ervaring met Word/Excel.
Arbeidsvoorwaarden
Het bij ceze functie behorende salaris bedraagt, afhankelijk van leeftijd en ervaring,
minimaal 2.905,-en maximaal 4.723,- bruto per maand op fulltime basis,
overeenkomende met de salarisschaal van functiegroep 45. De overige
arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO voor het Ziekenhuiswezen.
(M/V)
Vrederust streeft naar een grotere deelname in het arbeidsproces van mede-
werkjstjers me! een allochtone achtergrond en geeft de voorkeur aan deze
medewerkjstjers ingeval van gelijke geschiktheid.
Inlichtingen:
Voor inlichtingen omtrent deze functie kunt u zich wenden tot a'ë heer
W. Hoogstad, hoofd van de Dienst P&O, telefoon: 0164-289410.
Vrederustis
een algemeen
psychiatrisch
ziekenhuis op
christelijke grondslag
met als verzorgings
gebied westelijk
Noord-Brabant, Tholen
en St. Philipsland.
Het omvat 422 klinische
behandelplaatsen, 2 afde
lingen voor deeltijdbehande
ling en 3 poliklinieken.
"Vrederust" werkt nauw samen
met andere GGZ-partners in de
regio De hoofdlokatie is gevestigd
in Bergen op Zoom en er zijn onge
veer 700 medewerkers werkzaam.
Psychiatrisch Ziekenhuis
Vrederust
Sollicitaties:
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u, onder vermelding van het vacature
nummer linksboven op de enveloppe, vóór 26 juni 1999 richten
aan het hoofd van de Dienst Personeelszaken en Opleidingen
Hoofdlaan 8,
4661 AA Halsteren
telefoon: 0164-289100
fax0164-289230