Tènce w* nilllll Gezocht: teamplayer met pit/ SALARISADMINISTRATEUR Intercedent m/v Vrederust ZATERDAG 12 JUNI 1999 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT 45 Wij zoeken voor onze bouwmarkt in Goes een: Assistent-Bouwmarktmanager (m/v) Uw kwaliteiten zijn: een gerichte opleiding op minimaal MBO-niveau een ondernemende instelling goede communicatieve vaardigheden een echte teamspeler een scherp oog voor klantenwensen U bent verantwoordelijk voor: de dagelijkse leiding van de vestiging de verkoopresultaten de personeelsplanning en -prestaties de motivatie en teamsfeer het logistieke proces en voorraadbeheer het winkelbeeld en de assortimentspresentatie Wij bieden de geschikte kandidaat een uitdagende managementfunctie in een gezond en dynamisch bedrijf dat eigen initiatief en inzet naar waarde weet te schatten. Een psychologische test kan onderdeel van de selectieprocedure uitmaken U kunt uw reactie binnen 10 dagen richten aan Gamess Goes B V. Postbus 248, 4460 AE Goes, ter attentie van de heer T. Verheij. Telefonische informatie kunt u krijgen bij de heerJ.P de Haan, onder nummer 0113-251200. Esselink Onroerendgoed B. V. is werkzaam in de doe-het- zelf-branche. De onder neming maakt deel uit van de franchise-organisatie Intergamma en exploiteert 5 GAMMA-bouwmarkten. GAMMA is met in totaal 136 bouwmarkten de absolute marktleider in de doe-het-zelfbranche. Wij maken onze leidende positie dagelijks waar met de des kundigheid van het perso neel, het optimale logistieke proces en natuurlijk ons uitgekiende assortiment. IE esselink beheer b.\. Welkom bij het Arbeidsbureau Wanneer u als werkgever op zoek bent naar gekwali ficeerde kandidaten voor uw vacatures, bent u bij het Arbeidsbureau aan het juiste adres. Ook als het om moeilijk vervulbare vacatures gaat. We hebben een ruim aanbod van geschikte kandidaten en beschikken over verschillende doeltreffende moge lijkheden om uw vacatures bekend te maken. Naast de gratis basisdienstverlening, waarbij geschik te kandidaten op basis van objectieve criteria schrifte lijk naar u worden doorverwezen, kent het Arbeids bureau vanaf nu twee commerciële producten: Selectie plus Hierbij voert de consulent van het Arbeidsbureau een persoonlijk gesprek met daarvoor in aanmer king komende kandidaten en stelt hen middels een Curriculum Vitae en een persoonlijke indruk aan u voor. Voor deze dienstverlening brengen wij u een tarief in rekening op basis van no cure no pay. Intensieve werving en selectië Hierbij wordt speciaal voor u geadverteerd in bladen naar keuze, selecteren we de beste kandidaten voor u op papier en handelen we de binnengekomen reacties voor u af. Het is ook mogelijk de selectie- gesprekken (samen met u) met de door ons geselec teerde kandidaten te voeren en eventueel nazorg te leveren als de werknemer bij u aan de slag is gegaan. Kortom, alles wat nodig is om in uw bedrijf de juiste kandidaat op de juiste plek te krijgen, nemen we u uit handen. Neem voor meer informatie contact op met het Arbeidsbureau in uw buurt. Arüeids ^Bureau Het Arbeidsbureau staat GEMEENTE Veere is een aantrekkelijke gemeente op het Zeeuwse schiereiland Walche ren. Als woongemeente aantrekkelijk voor de ruim 22.000 inwoners, ver spreid over 13 kernen en enkele buurtschappen. Als toeristische, recreatieve en groene gemeente aan trekkelijk voor de vele toeristen door een 34 km lange kust met bossen, duinen en strand, het VeerseMeer en het agrarisch middengebied. Tenslotte aantrekkelijk door het aanwezige cul turele erfgoed zoals het historische stadje Veere, diverse monumenten, klederdracht en folklore. De ambtelijke organisatie, met circa 210 medewerkers, bestaat uit drie sec toren: Bestuur en Samenleving, Grond gebied en Middelen en een stafafdeling Personeel en Organisatie. De ambitie van Veere is het bereiken van een flexibele, klantgerichte en open orga nisatie. Vanaf 2000 is de organisatie gehuisvest in een modern gemeente huis in de kern Domburg. VE De afdeling Bouwen Wonen maakt onderdeel uit van de sector Grondgebied. Op de afdeling zijn 19 personen werkzaam. De afdeling is onderverdeeld in vier clusters tw. Bouwzaken, Ruim telijke ordening en volkshuisvesting, Bouw- en woningtoezicht en Bouwkunde. In verband met herverdeling en toename van taken zoeken wij een enthousiaste JURIDISCH BELEIDSMEDEWERKER/ COÖRDINATOR BOUWZAKEN m/v (36 uur per week) De functie: U geeft sturing aan de cluster Bouwzaken (4 personen), coördineert de werkzaamheden en ziet toe op de planning en kwaliteit daarvan, U beoordeelt de advisering en zorgt voor een goede interne en externe communicatie over bouwplannen, aanvragen om (bouw)vergunningen en vrijstellingsbeschikkingen en bewaakt de administratieve procedu res. U behandelt de complexe wijzigings- en vrijstellingsprocedures (art. 11/19 WRO). U zorgt voor een (nog op te stellen) actueel vrijstellingsbeleid. U adviseert over bezwaar- en beroepsprocedures en licht het gemeentelijk standpunt zonodig toe. U adviseert over en draagt zorg voor de handhaving van het tweede v/oningen- en RO-beleid. Het profiel: Voor deze functie vinden wij een relevante hbo-opleiding noodzakelijk, bijvoorbeeld hbdo- ruimtelijke ordening en volkshuisvesting. U beschikt over actuele kennis van en ervaring met juridische aspecten op het gebied van de Wet op de Ruimtelijke Ordening en de Woningwet. U communiceert gemakkelijk in woord en geschrift en hebt een klantgerichte instelling. Eni ge ervaring op het gebied van coördineren en aansturen is een pluspunt. Arbeidsvoorwaarden: Het salaris bedraagt maximaal f 6.572,- bruto per maand (functieschaal 10). De gemeente hanteert een systeem van uitloopschalen. Daarnaast kent de gemeente Veere een aan trekkelijk pakket van secundaire arbeidsvoorwaarden Overige informatie: Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de heer M.P. Oostdijk, afdelings hoofd Bouwen Wonen, telefoon (0118) 59 76 32 of de afdeling Personeel Organisa tie, telefoon (0118) 55 54 15. Belangstellenden voor deze functie wordt verzocht hun sollicitatie te richten aan burge meester en wethouders van Veere, c.a.v. de afdeling Personeel Organisatie. Postbus I, 4370 AA Koudekerke, onder vermelding van vacaturenummer 99/04 in de linkerboven hoek van de envelop Uw brief dient uiterlijk 22 juni 1999 ontvangen te zijn. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Een aantrekkelijke job in de schoonmaak??? Wegens uitbreiding van haar activiteiten zoekt Basita Schoonmaakdiensten voor diverse objecten in Zeeland: nette, enthousiaste schoonmaakmedewerkers m/v De werktijden zijn variabel en in overleg. Heeft u interesse? Belt u dan even voor uw sollicitatie tijdens kantooruren naar ons hoofdkantoor: 010-5 01 60 00 Zeeland, een provincie waar de zee van oudsher grote invloed heeft op het leven van alledag. Of het nu gaat om een primaire levensbron als de visserij. Of om de eeuwige Strijd tussen mens en water. De mentaliteit van de Zeeuw laat zich dan ook omschrijven als strijdlustig, maar wel met beide benen op de grond. En dat is precies de wijze waarop we bij Rabobank Reimerswaai tewerk gaan. Vanuit zes kantoren bedienen we een brede markt van bedrijven en particulieren in - onder andere - Yerseke, Kruiningen en Krabbendijke. Pro-actief, deskundig en betrokken. In een goede sfeer waarin teamspirit en samenwerking centraal staan. Volgens ons bij uitstek de basisvoorwaarden om ons marktaandeel flink te vergroten. De gedreven adviseur die we zoeken, levert hieraan een belangrijke bijdrage. Als beleggingsadviseur ben je de expert op het gebied van beleggingen. Voor je klanten uiteraard, maar ook voor collega's. Je adviseert over beleggin gen, waarbij de wensen en behoeften van klanten Beleggingsadviseur r het uitgangspunt zijn. De markten volg je op de voet. Kansen, maar ook bedreigingen signaleer je in eeji vroeg stadium. Zodat je in actie kunt komen voordat de klant erom vraagt. Overigens streef je daarbij naar lange-termijnresultaten. Het gaat je immers om een duurzame relatie met je klanten. Je werkt nauw samen met de financieel adviseur(s). En je kunt volop profiteren van de expertise die we als Rabobankorganisatie in huis hebben. Bijvoorbeeld met IRIS en Robeco. Je hebt een goede basis met een opleiding op HBO-niveau en - liefst - ervaring met beleggingen. Als persoon ben je communicatief sterk, initiatiefrijk en verantwoordelijk. Interesse? Voor meer informatie kun je contact opnemen met de heer H. Noteboom, commercieel manager Financieel Advies, telefoon (0113) 57 95 11. Je brief met c.v. kun je binnen 14 dagen sturen aan Rabobank Reimerswaai, ter attentie van de heer H. Noteboom, Postbus 10, 4400 AA Yerseke. Geef je ambitie toekomst Rabobank Reimerswaai Tènce! uitzendbureau zoekt versterking: een teamplayer met pit, waaraan onze klanten zonder omkijken hun op drachten toevertrouwen. Een kordate, servicegerichte regelaar, die weet wal wordt verwacht en dat ook waar maakt. Een commercieel talenft dat zich thuis voelt in een jonge, snel groeiende en dynamische onderneming. Kortom: Tènce! zoekt een Voor de vestiging Vlissingen De baan Als intercedent bij Tènce! uitzendbureau werk je in een hecht team, maar met een duidelijke eigen verantwoordelijkheid. Je werk is veelzij dig en boeiend. Je voert onder meer intake ge sprekken met kandidaat-uitzendkrachten en on derhoudt contacten met (potentiële) opdrachtge vers. Je zoekt en regelt personele oplossingen voor ze en bent tevens verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling ervan. Het aanbod Vanzelfsprekend doen wij onze intercedenten een passend aanbod: een goed salaris met bijbe horende secundaire arbeidsvoorwaarden. Verder zorgen wij voor een op de functie afgestemde opleiding. De NVP-sollicitatiecode is van toepassing. Ténce! uitzendbureau en Tènce! personeel projecten hebben gezamenlijk 40 vestigingen in Nederland en Belgie. Tènce! is onderdeel van Vebego Services, een internationaal opererende dienstverlenende organisatie met vestigingen in onder meer Engeland. Frankrijk. Zwitserland. Portugal en Duitsland. De eisen Je hebt een MBO-opleiding afgerond en al eer der met succes een commerciële (buitendienst) functie in de zakelijke dienstverlening vervuld. Je hebt enige jaren werkervaring, je bent en thousiast. representatief en je werkt met plezier. Bovendien bezit je een rijbewijs en woon je in Vlissingen of naaste omgeving. Je reactie Als je aan de eisen voldoet en de baan je uit daagt, stuur dan binnen uiterlijk 10 dagen jouw brief met cv naar: Tènce! uitzendbureau, Postbus 141, 4530 AC Terneuzen, t.a.v. de heer Rob Borsje, regiomanager. Informatie over de functie kun je inwinnen bij Hellen Nooijen, tel. 0118- 415059. uitzendbureau psychiatrisch ziekenhuis Voor de Dienst Personeelszaken en Opleidingen vragen wij een accurate vacaturenummer: AA/99/24, voor minimaal 28 uren gemiddeld per week (meer uren in overleg). Algemene informatie: Binnen de Dienst Personeelszaken en Opleidingen zi|n 1 1 personen werkzoam De salarisodministra- teur verzorgt in overleg met de medewerkster solorisadministrotie de solarisverwerking en de informatie voorziening In de loop von 1999 zol het systeem Beaufort (RAETj in gebruik worden genomen Functie-informatie: De soiaiisodministroteur is verantwoordelijk voor de moondeli|kse verwerking von de solorisadministrotie en de salaris betalingen; zorgt voor een juiste en tijdige verwerking van financiële en personele mutaties; draagt zorg voor het dagelijkse systeembeheer en -onderhoud, produceert periodiek financiële en personele overzichten, alsmede statistieken; verzorgt de mutatieberichfgeving aan het Pensioenfonds (PGGM) en de ziektekostenverzekering IZZ. Functie-eisen: een opleiding op MEAO-niveau, alsmede vakgerichte cursussen;' ruime ervaring met het zelfstandig voeren van een geautomatiseerde personeels-en salarisadministratie (bij voorkeur Prigem/Gemal en/of Beaufort van RAET); bekend zijn met de sociale verzekeringswetgeving, goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid; grote accuratesse; •ervaring met Word/Excel. Arbeidsvoorwaarden Het bij ceze functie behorende salaris bedraagt, afhankelijk van leeftijd en ervaring, minimaal 2.905,-en maximaal 4.723,- bruto per maand op fulltime basis, overeenkomende met de salarisschaal van functiegroep 45. De overige arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO voor het Ziekenhuiswezen. (M/V) Vrederust streeft naar een grotere deelname in het arbeidsproces van mede- werkjstjers me! een allochtone achtergrond en geeft de voorkeur aan deze medewerkjstjers ingeval van gelijke geschiktheid. Inlichtingen: Voor inlichtingen omtrent deze functie kunt u zich wenden tot a'ë heer W. Hoogstad, hoofd van de Dienst P&O, telefoon: 0164-289410. Vrederustis een algemeen psychiatrisch ziekenhuis op christelijke grondslag met als verzorgings gebied westelijk Noord-Brabant, Tholen en St. Philipsland. Het omvat 422 klinische behandelplaatsen, 2 afde lingen voor deeltijdbehande ling en 3 poliklinieken. "Vrederust" werkt nauw samen met andere GGZ-partners in de regio De hoofdlokatie is gevestigd in Bergen op Zoom en er zijn onge veer 700 medewerkers werkzaam. Psychiatrisch Ziekenhuis Vrederust Sollicitaties: Uw schriftelijke sollicitatie kunt u, onder vermelding van het vacature nummer linksboven op de enveloppe, vóór 26 juni 1999 richten aan het hoofd van de Dienst Personeelszaken en Opleidingen Hoofdlaan 8, 4661 AA Halsteren telefoon: 0164-289100 fax0164-289230

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1999 | | pagina 45