Vi Gezocht: Financieel Adviseurs m/v P&P PERSONEEL Hoofd Facilitaire Dienst (m/v) N Commercieel mede werker binnendienst m/v Horeca-medewerkers m/v SPAAR®8 SELECT MIDDELBURG ~ir randstad uitzendbureau PEKAAR Directeur m/v 44 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 5 JUNI 1999 Deze week bij het Arbeidsbureau VERKOOPSTER DROGISTERIJ Voor een drogisterij zijn we op zoek naar een jonge, representatieve en enthou siaste medewerker die zich verder wil bekwamen in het vak. U dient in het bezit te zijn van minimaal een MAVO- diploma en bereid te zijn de opleiding verkoop-drogisterij te gaan volgen. Bij gebleken geschiktheid volgt een vast dienstverband. Meer informatie bij Anouk Verschuur, Arbeidsbureau Zierikzee, tel. 0111-412953. Vacaturenummer 24879-99. BEWAKER/BEVEILIGINGS BEAMBTE We zoeken medewerkers voor de Bevelanden, Schouwen-Duiveland en Goeree. Het is van belang dat u geen bezwaar hebt om buitèn uw eigen woon plaats te werken en flexibel inzetbaar bent voor wat betreft werkdagen en werktijden. U dient in het bezit te zijn van de basisopleiding beveiliging en eigen vervoer. Meer informatie bij Marie Cooper, Arbeidsbureau Zierikzee, tel. 0111-412953. Vacaturenummer 25499-99. VERKOPERS (ECHTPAAR) Voor een kaaswinkel (met bovenwoning) en een 'kaaswijk' zijn wij op zoek naar bij voorkeur een echtpaar. De een is verantwoordelijk voor de winkel (loon dienst) en de ander verkoopt kaas in een bestaande route (zelfstandig). Meer informatie bij Anouk Verschuur, Arbeidsbureau Zierikzee, tel. 0111- 412953. Vacaturenummer 25815-99. KTV/V1DEOMONTEUR We zijn op zoek naar een allround KTV/videomonteur die beschikt over de nodige praktijkervaring. De te verrichten werkzaamheden zullen voornamelijk op het vakgebied van KTV liggen. Af en toe zullen er ook werkzaamheden aan magnetrons verricht moeten worden. Meer informatie bij Hélène Hout, Arbeidsbureau Goes, tel. 0113-240500. Vacaturenummer 25764-99. VERKOPER We zoeken een enthousiaste parttime- verkoper voor 24 uur per week. Het werk bestaat o.a. uit het aanvullen van artikelen, prijzen en kassawerkzaam heden. U beschikt over een opleiding op MAVO-niveau. Daarnaast bent u gemo tiveerd, klantvriendelijk en representa tief. Meer informatie bij Mirjam Jasperse, Arbeidsbureau Middelburg, tel. 0118-683400. Vacaturenummer 24094-99. MEDEWERKER BENZINESTATION Het werk bestaat uit verkopen, licht schoonmaakwerk, klanten helpen en licht administratief werk. Gevraagd wordt een goede Tekenvaardigheid, een klantvriendelijke instelling en bij voor keur enige werkervaring. Meer informa tie bij Mirjam Jasperse, Arbeidsbureau Middelburg, tel. 0118-683400. Vacaturenummer 23676-99. VERKOPER/HULPKRACHT Voor een winkel met elektrotechnische apparaten zoeken we een partdme mede werker en een hulpkracht. Het verkopen van computers en aanverwante artikelen behoren tot de taken; U hebt een MBO werk- en denkniveau en hebt affiniteit met deze producten. Meer informatie bij Mirjam Jasperse, Arbeidsbureau Middelburg, tel. 0118-683400. Vacaturenummer 23873-99 en 23875-99. PRODUCTONTWERPER/ ONTWIKKELAAR Voor de afdeling R&D van een internatio nale organisatie op het gebied van per soonlijke beschermingsmiddelen zoeken wij een zelfstandige, ondernemende com municatief vaardige kandidaat, die in het bezit is van het diploma HBO kunststof techniek, CAD/CAM of van een verge lijkbare opleiding. Het betreft een functie met groeimogelijkheden. Meer informatie bij Isabella Goeree, Arbeidsbureau Middelburg, tel. 0118-683400. Vacaturenummer 25402-99. Voor alle vacatures geldt: m/v ARBEIDSmSBUREAU Het Arbeidsbureau staat WERKEN EEN GEZOND KLIMAAT ZIEKENHUIS ZEEUWS-VLAANDEREN mm 8 SB Werkt met zorg aan gezondheid Ziekenhuis Zeeuws-Viaanderen iseéó Tregioriaalziekenhuis i met alle algemene specialismen in huis. Ons ziekenhuis heeft drie lokatiesTerneuzen, Oostburg en Hulst. In onze organisatie draait alles om de patiënt. Echter,: de 1100. medewerkers vervullen een spilfunctie-waar het gaat om het kwaliteitsniveau van onze medische zorg. We 'streven dan ook naar een goede invulling van onze verantwoordelijkheden als werkgever. Naast een gezond leefklimaat'Jn Zeeuws-Vlaanderen, beloven wij kandidaten een gezond werkklimaat binnen onze instelling. Binnen ons ziekenhuis vindt een herijking plaats van de facilitaire dienstverlening; De hoofdlijnen van de te: vormen facilitaire dienst zijn vastgesteld en moeten nu worden uitgewerkt en geïmplemen teerd. Voor de sturing van deze nieuwe dienst zijn wij op zoek naar een enthousiast en doortastend UW TAKEN. De facilitaire dienst omvat de afdelingen hotel, logistiek en techniek. Als diensthoofd bent u verantwoordelijk voor de voorbereiding en implementatie van de nieuwe opzet en de verdere professionalisering van de facilitaire dienst. Het realiseren van een zo goed mogelijke ondersteuning van de zorgprocessen staat daarbij centraal. Als lid van het managementteam levert u een bijdrage aan de beleidsvorming en aansturing van bedrijfsprocessen op ziekenhuis-, respectievelijk zorgketenniveau. Door samenwerking met andere zorgverleners, via een netwerkstructuur, krijgt deze zorgketen steeds meer gestalte. Onze facilitaire dienst zal daarom in de toekomst steeds meer activiteiten ontplooien voor andere zorgaanbieders. UW INBRENG. Op basis van opleiding en/of ervaring beschikt u over een academisch denk- en werkniveau. U heeft affiniteit met de gezondheidszorg en ervaring binnen (één van) de taakgebieden U bent in staat veranderingsprocessen en dienstverlening op een eigentijdse wijze te managen. WIJ BIEDEN U. Een fulltime dienstverband voor onbepaalde tijd in een dynamische, professionele werkomgeving. De functie is ingedeeld in functiegroep 70, met een maximumsalaris van 9.812,- bruto per maand, De arbeidsvoorwaarden zijn overeenkomstig de CAO Ziekenhuiswezen. INLICHTINGEN en SOLLICITATIE. Herkent u zich in deze functie en wilt u de uitdaging aangaan? Neem dan contact op met het secretariaat van de dienst Personeel en Organisatie, tel. 0115 - 68 84 72 en vraag om het informatiepakket, inclu sief uitgebreid functieprofiel. U kunt telefonisch inlichtingen inwinnen bij de heer N. Gijsel, hoofd Personeel en Organisatie, tel. 0115 - 68 81 31 (0114 - 31 98 38, privé) of bij de heer P. Rademacher, directeur Algemene Zaken, tel 0115 - 68 81 42 (0117 - 45 55 86, privé) Een assessment kan deel uitmaken van de procedure. Uw sollicitatiebrief met CV kunt u tot uiterlijk 21 juni a.s. richten aan: Ziekenhuis Zeeuws-Vlaanderen t.a.v. de heer N. Gijsel Hoofd Personeel en Organisatie Wielingenlaan 2 4535 PA TERNEUZEN voor een bedrijf in de financiële sector in de regio. De werkzaamheden bestaan o.a. uit het opstellen van offertes en klanten te woord staan, telefonisch en aan de balie. Je werkt-nauw samen met de buitendienstmede werker. Voor deze functie heb je bij voorkeur een MEAO-diploma in de commerciële richting. Deze full time baan is voor langere tijd. Informatie: (01 18) 41 48 70, Cindy Reininga Vlisslngen, Torenstraat 5 voor een bedrijf in Vlissingen. Er zijn o.a. mogelijkheden voor terras-medewerkers, catering-medewerkers, schoonmakers, afwassers en een kok. Het gaat zowel om parttime als fulltime banen. Zowel schoolverlaters als mensen met ervaring kunnen reageren. Ben je geïnteres seerd in één van deze vacatures? Neem dan contact met ons op! Informatie: (0118) 41 48 70, Remco Pusch Vlissingen, Torenstraat 5 tempo team uitzendbureau Het bedrijf Ql Spaar Select is gespecialiseerd in diverse spaar- en beleggingsproducten, zoals belastingvrij sparen, lijfrentes, bedrijfssparen, hypotheken en spdarleasen. Spaar Select is niet gelieerd aan een bepaalde bank of verzekeringsmaat schappij. waardoor onze onafhankelijkheid is gewaarborgd. Het succes danken we mede aan uitstekende opleidings faciliteiten, de hoge kwaliteit van onze dienstverlening en het altijd voorop stellen van de belangen van de klant. De functie jj§| Als Financieel Adviseur ben je het visitekaarde van Spaar Select en ben je onze klanten van dienst met Persoonlijke Financiële Planning. Je bent actief vanuit een regionaal kan toor bij jou in de buurt In deze functie werk je veelvuldig in de avonduren, uiteraard is een dagdeel voor privé beschikbaar. De eisen HjH Als Financieel Adviseur bij Spaar Select moetje onder nemend zijn en beschik je over goede communicatieve eigenschappen. Je koppelt gezonde ambitie aan eigen ini tiatief, doorzettingsvermogen, een dienstverlenende instel ling én de drive om te scoren. Je hebt een opleiding op HBO- of academisch niveau, beschikt over het rijbewijs B en bent tussen de 25 en 40 jaar. Commerciële ervaring, met name in de dienstverlenende sector, is een pluspunt. De aanbieding |5j] In deze functie bij een dynamisch bedrijf ontvang je een vast salaris en een aantrekkelijke provisie (indicatie 100.000,- Dankzij onze uitgebreide opleidingsmoge lijkheden kun je jezelf uitstekend ontplooien. Naast een representatieve auto van de zaak kent Spaar Select tevens goede secundaire arbeidsvoorwaarden en prima doorgroei mogelijkheden voor eigen medewerkers. De procedure IQ Draag jij bij aan het effect van Spaar Select? Stuur dan je motivatie en c.v. binnen 14 dagen na plaatsingsdatum van deze advertentie aan P.A.M. Dankaart. Ons adres is: Spaar Select Zeeland, Rouaansekaai 23,4331 HA Middelburg. Voor aanvullende informatie kim je tijdens kantoortijden telefonisch reageren op nummer 0118-674000. Uw Financieel Adviseur met effect. SPAAR SELECT ZEELAND, ROUAANSEKAAI 23, 4331 HA MIDDELBURG, TEL. 0118-674000, FAX 0118-674001 BELASTINGVRIJ SPAREN, LIJFRENTE. BEDRIJFSSPAREN, SPAARLEASEN. HYPOTHEKEN De meest professionele dierenspeciaalzaken-organisatie van Nederland zoekt mensen met ondernemersbloed, die samen met de DOBEY'-organisatie, op professionele wijze een dierenspeciaalzaak willen exploiteren op een A-lokatle In De DOBEY*-organisatie biedt u een complete infrastructuur, waarbinnen de ondernemer te allen tijde centraal staat Ondersteuning kunt u verwachten op alle mogelijke terreinen, variërend van het opstellen van een businessplan tot begeleiding op de vloer. Verder beschikt de DOBEY®-winkelier over een compleet automatiseringssysteem t.b.v. voorraadbeheer en administratie. Beschikt u over een ondernemersdiploma en over minimaal f. 30.000,00 reageer dan schriftelijk naar S/D/N B.V., t.a.v. F. Hilgerdenaar, Postbus 6273,4000 HG Tiel, Tel. 0344-611999 De CX38EY*-Ofganisatie va)i cnOer auspöén van Samenwerkende Dierenspeciaalzaken Nederland B.V. ADMINISTRATIEF Adviseur commerciële binnendienst m/v Een bedrijf gelegen in Middelburg is op zoek naar een gemoti veerde en initiatiefrijke medewerker. In het begin zullen de taken bestaan uit administratieve werkzaamheden. Op termijn kun je doorgroeien, afhankelijk van hoe snel je je ontwikkelt. Persoonlijke advisering, zorg dragen voor een goede vastlegging van klantge gevens en het bewerken van de particuliere markt omvat onder meer het takenpakket. Heb je een MEAO-opleiding commercieel en beschik je over goede communicatieve vaardigheden en lijkt deze vacature je erg leuk? Neem dan zo snel mogelijk contact op, dan bespreken we de mogelijkheden voor jou om je verder te bemiddelen. Informatie bij Ingrid Snijders, tel. (0118) 61 65 65, Middelburg, Varkensmarkt 4-6. De contradicties van de arbeidsmarkt Obstakel of uitdaging? lange-termijneffecten, micro- en macro-ontwikkelingen zijn van oudsher botsende tegen stellingen voor de arbeidsmarkt. Bent u als professional in staat de valkuilen van die contradicties te vermijden? Tijdens het Nationaal Debat Arbeidsmarkt op 8 juni 1999 in het Haagse Nieuws poort belichten gerenommeerde inleiders uit de sectoren over heid, bedrijfsleven, onderwijs en consultancy deze thema's vanuit hun eigen perspectief. Een unieke gelegenheid om met col lega's te discussiëren en uw visie voor de toekomst aan te scher pen. Wilt u deelnemen aan dit debat of wilt u meer informatie belt u dan (020) 420 17 45. Zie ook www.pac-site.nl es© Het Nationaal Debat Arbeidsmarkt wordt georganiseerd door de Vereniging PAC, Platform voor arbeidsmarktprofessionals. Partners goes middelburg stellendam Pekaar Partners Accountants is een middelgroot accountantskantoor met als voornaamste werkgebied Zuid-West Nederland. Naast het verrichten van accountancy-'werkzaamheden adviseren wij onze relaties op bedrijfseconomisch en fiscaal-juridisch terrein. Hiertoe ivordt samengewerkt met Pekaar Partners Belastingadviseurs. Tevens vindt dienstverlening plaats op het gebied van automatisering en administratie. Voor onze vestiging te Goes zijn wij op zoek naar een ASSISTENT-ACCOUNTANT (m/v) De beoogde kandidaat voor deze functie is representatief en heeft een cliëntgerichte instelling. Hij of zij is in het bezit van het diploma HEAO of SPD en heeft bij voorkeur enige jaren relevante praktijker varing. De werkzaamheden omvatten onder andere het in teamverband bedrijfseconomisch en fiscaal begeleiden van onze cliënten en het samenstellen van jaarrekeningen. Geïnteresseerden, bij voorkeur wonend in de regio, worden uitgeno digd hun sollicitatie en CV binnen 14 dagen te richten aan Pekaar Partners Accountants, afdeling Personeelszaken, Postbus 98, 4460 AB Goes. Voor verdere inlichtingen over deze vacature kunt u bellen met de heer Mr. P. Pekaar, telefoonnummer (0113) 21 43 10. Stichting Kinderopvang Schouwen-Duiveland kinderdagverblijven gastouderbureau naschoolse opvang Stichting Kinderopvang Schouwen-Duiveland is een stichting die op drie loca ties binnen de gemeente kinderdagopvang voor kinderen tot vier jaar verzorgt en op twee lokaties na-schoolse opvang voor kinderen die de basisschool be zoeken. Binnen de stichting is het gastouderbureau ondergebracht, dat zorg draagt voor de opvang van kinderen in de huiselijke situatie. Het bestuur van de stichting zoekt in een parttime dienstverband een profes sionele manager als De directeur draagt zorg voor een goed functionerende organisatie, voor de vakinhoudelijke verdieping van de kinderopvang en stuurt de medewerkers hierop aan. De directeur houdt toezicht op de kwaliteit van de kinderopvang en op de eenduidigheid van dé uitvoering. Tevens is hij/zij verantwoordelijk voor het financieel beleid en de bewaking op hoofdlijnen van de budgetten. De directeur rapporteert aan het bestuur van de stichting. De directeur voert zijn/haar werkzaamheden uit in een gemiddelde werkweek van 20 uur, verdeeld over 5 dagdelen, die in onderling overleg worden be paald. Aan deze verantwoordelijke functie, die naast bestaande werkzaamhe den kan worden uitgeoefend, stellen wij de volgende functie-eisen: opleiding minimaal hbo-niveau, bijvoorbeeld (ortho-)pedagogiek post-hbo opleiding management visie en kennis van de kinderopvang 8 Total-Quality-Manager specialist en didacticus in het vakgebied 8 beschikbaar ook in de avonduren 8 géén 9 tot 5 mentaliteit Op de medewerkers van de stichting is de CAQ-Welzijn van toepassing. Het salaris wordt vastgesteld overeenkomstig de zwaarte van de functie. In de selectieprocedure is een vertegenwoordiging van ouders en medewer kers betrokken. Een psychologisch onderzoek is onderdeel van de procedure. Bent u toe aan een nieuwe uitdaging, richt dan uw sollicitatie vóór 15 juni aan het bestuur van de de Stichting Kinderopvang Schouwen-Duiveland, Post bus 260, 4300 AG Zierikzee. Wilt u nadere informatie of toezending van de taakomschrijving, belt u dan de interim manager de heer R den Hartog van de PersoneelsAdviesDienst te Goes, 0113-271270.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1999 | | pagina 44