PERSONEEL Experts be ©oefuwrtet ÏLI55IIGEI SCHELDORADO 'Aqua Bodycenter' Gezocht! Medewerk(st)er personeel en administratie (voor 20 uur per week) Zelfstandig werkende kok Uitdaging voor ambitieuze junior! als 42 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 27 FEBRUARI 199! Sta je te trappelen van ongeduld om jezelf waar te maken in de praktijk? Dan pas je in ons team! Want voor de jongens en meiden van Foto Verschoore is elke dag een De groei zit er flink in. Dat komt omdat we ons uiterste best doen onze klanten zo goed mogelijk te bedienen. En, we leveren topkwaliteit, in apparatuur en fotoservice. Voor onze filialen Goes Vlissingen zoeken we dynamische gemotiveerde ambitieuze jonge mensen Stuur je brief met recente pasfoto naar: Arjen Verschoore, Klokstraat 7, 4461 JK Goes. Of: Ad Verschoore, Walstraat 109-111, 4381 GG Vlissingen. op korte termijn, wegens uitbreiding van onze activiteiten, step c.q. aerobic-instructeur (m/v) zwemonderwijzers (m/v) fitnessbegeieiders (m/v) skate-instructeurs (m/v) allroundfitness professionals (m/v) Wil je deel uit maken van een jonge, dynamische, snel groeiende organisatie schrijf dan een kort briefje t.a.v. Angelica Rombout Scheldorado "Aqua Bodycenter" Stuvesande 2, 4532 MH Terneuzen. Voor de juiste personen zijn er vele mogelijkheden. 0115-619341. 50 ONDERHOUOS BOUWBEDRIJF MINNAARD l.v.m. Uitbreiding zijn wij op zoek naar een Keukenmonteur een allround fijne timmerman/meubelmaker U zult na een inwerkperiode geheel zelfstandig keukens gaan monteren en aansluiten. '{/if WUHfSI Ervaring op het gebied van tegelzetten, kleine loodgieters- en elektrawerkzaamheden Goede contactuele eigenschappen. Geen 9 tot 5 mentaliteit. Zelfstandig kunnen werken. '{/<f L*U«. Salaris volgens de Meubelbranche CAO. Prettige werksfeer en waardering. Uw schriftelijke reactie kunt u binnen 14 dagen sturen aan: Onderhouds bouwbedrijf Minnaard Wilgestraat 5 4431 CJ 's-Gravenpolder Voor telefonische sollicitatie of informatie kunt u contact opnemen met dhr. H. Minnaard, Telefoon 0113-312547 Mobiel 06-53314189 Asito is één van de drie grootste schoonmaakbedrijven in Nederland. Meer dan 9.250 mensen zijn dagelijks voor Asito aan de slag. Niet alleen met schoonmaken, maar ook met specialistische en industriële reiniging en glasbewassing. Maar hoe veelzijdig we ook zijn, schoonmaken blijft onze belangrijkste activiteit. Dat doen we vanuit 90 autonome filialen. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Almelo. Wegens vervanging zoekt Asito Goes een Ter assistentie van onze bedrijfsleider in Goes zijn wij op zoek naar een medewerk(st)er personeel en administratie voor 20 uur per week Op het filiaal wordt de loon- en personeelsadministratie van meer dan 150 medewerkers verzorgd en het personeelsbeleid gevoerd. Het filiaal is tevens aanspreekpunt voor de opdrachtgevers en het personeel. D6 functie. U bent de rechterhand van de bedrijfsleider en moet op een zelfstandige wijze de totale administratie verzorgen, klanten en personeel te woord staan en het personeelsbeleid mee uit voeren. Om deze veelzijdige functie goed te kunnen vervullen is minimaal een MBO-opleiding vereist aangevuld met relevante werkervaring. Vanzelfsprekend hoort daar bekendheid met auto matisering, Word en Excel bij. Wat Wij VraQGH is vooral een ondernemende instelling van iemand die goed kan commu niceren met zowel klanten als het personeel en daarnaast accuraat kan werken. In deze functie bent u mede gezichtsbepalend voor het Asito-filiaal. Sollicitatieprocedure. Voor meer informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met de heer B. Klootwijk, telefoon 0113-2112 10. Uw sollicitatiebrief kunt u, binnen twee weken sturen aan: Asito BV, afdeling Personeelszaken Lav. mevrouw B.S.M. Kleinherenbrink, Postbus 375, 7600 AJ Almelo. v ASITO SCHOONMAAK EDE5 ZIERIKZEE HUL5T tTERflEUZEn «ETTEn-LEUR VLISSIflGEn •miDOELBURG BUREAU Bureau Veritas (sinds 1828) is een toonaangevende organisatie die van meet af aan al haar activiteiten heeft gericht op het uitsluiten van risico's bij bedrijfsmatige processen. Inno vatieve maatregelen maken een wezenlijk deel uit van de bedrijfs voering. Mede hierdoor weten wij onze leidende positie op talloze markten te handhaven of uit te bou wen. Het internationale hoofdkan toor is gevestigd in Parijs. Bureau Veritas, met 10.000 medewerkers wereldwijd verspreid over 540 kantoren, realiseert een omzet van 1,5 miljard gulden. Het werkterrein strekt zich uit over alle secto ren van handel en industrie. Bureau Veritas wordt ingescha keld ter verbete ring van veiligheid, kwaliteit en milieu, hetgeen veelal resul teert in een meer effi ciënte bedrijfsvoering van onze opdrachtgevers. De dienstverlening binnen bovengenoemde gebieden be staat uit auditing, advisering, ontwikkeling van zorgsystemen, opleiding, technische begeleiding en certificatie. Wij bedienen onze relaties via de divisies Marine, BVQI, Inspection, International Trade, Consumergoods, Aero, Bouw en Installations. Bureau Veritas wordt sinds jaar en dag erkend door de overheden van niet minder dan 140 landen. De inzet en betrokkenheid van onze medewerkers, alsmede een goed gestructureerde interne commu nicatie. maken dat opdracht gevers, waar ook ter wereld, zich ter plekke verzekerd weten van een dienstverle ning met een maximaal resultaat. In Nederland werken ruim 250 medewerkers, verdeeld over de ves tigingen Geleen, Goes, Groningen, Hengelo, Hoofddorp en hel hoofd kantoor in Rotterdam. De Marine Division vormt de basis waaruit sinds 1828 alle andere activi teiten van Bureau Veritas zijn voortgekomen. Zij is ontstaan na enkele rampjaren in het tweede decennium van de vorige eeuw, toen duizenden zeelieden het leven lieten. daarmee ontstond meer dan ooit de acute behoefte tot de verhoging van de veiligheid. hetgeen leidde tot de oprich ting van een onafhankelijk instituut dat recente en objectieve informatie geeft over de conditie van schepen. daarna werden de zgn. rules geformuleerd, een stelsel van rekenregels, materiaal eisen, richt lijnen en wettelijke eisen waaraan een schip minimaal moet voldoen om met een aanvaardbaar risico voor mens, materiaal en omgeving de elementen te trotseren. VOOR ONZE VESTIGINGEN IN GRONINGEN EN ROTTERDAM ZIJN WIJ OP KORTE TERMIJN OP ZOEK NAAR DIE ONZE STATUS OP HET GEBIED VAN TECHNISCHE BEDRIJFSVOERING IN DE SCHEEPVAART KUNNEN VERGROTEN Wij zoeken goed opgeleide specialisten zowel voor de binnen- als voor de buitendienst. Voor de buitendienst zoeken wij ervaren kwaliteitsbeoor delaars die in staat zijn om on the spot zelfstan dig de conditie en de bouw van schepen te controleren en te evalueren en alle bevindingen in een schriftelijke, heldere rapportage kunnen vastleggen. Nauw samenwerkend met hen, voor de binnendienst, hebben wij ondersteuning nodig van specialisten voor het valideren en evalueren van survey-rapporten. Daarnaast zoeken wij specialisten met autoriteit, die al tij dens de ontwerpfase tekeningen kunnen doorgronden, zelf standig werktekeningen en berekeningen kunnen contro leren en onze opdrachtgevers in alle fases professioneel kunnen begeleiden. Kortom, drie functies waarbij deskundigheid, verantwoordelijk heidsgevoel, zelfstandigheid en betrokkenheid onontbeerlijk zijn. Wat wordt er van u verwacht? Wanneer u wilt solliciteren naar de functie van Expert in de bui tendienst (Rotterdam en Groningen) is het van belang dat u over een voltooide HTS-opleiding Scheepsbouwkunde beschikt en dat u ervaring hebt in de scheepsbouwsector. Voor Experts in de binnendienst (Rotterdam) is een HTS-opleiding Werktuigbouw of Scheepswerktuigkundige Ci of een HTS opleiding Scheepsbouw vereist. Daarnaast gelden voor alle drie de functies: goede communicatieve eigenschappen, een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk, bekendheid met de regelgeving in de maritieme sector en de bereidheid om in de nabije omgeving van Rotterdam of Groningen te komen wonen. Hebt u nu het idee dat we het over hebben? Stuurt u dan een bondige, gemotiveerde sollicitatiebrief met uw cv naar Bureau Veritas, t.a.v. mevr. Th. Moree, Manager Human Resources, Postbus 2705, 3000 CS Rotterdam. Een psychologisch onderzoek kan deel uitma ken van de selectieprocedure. Wilt u meer informatie over de functie? Neemt u dan contact met ons op via telefoonnummer (010) 282 26 66. (Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld) HOTELCAFE - RESTAURANT Wij zoeken voor ons a la carte restaurant een vakbekwame en culinair creatieve Gevraagd wordt: SVH of gelijkwaardige opleiding ervaren en flexibel liefde voor het vak niet ouder dan 30 jaar Geboden wordt: prettige werksfeer in een jong team goede salariëring (Horeca C.A.0.) ontplooiingsmogelijkheden jaarbetrekking Uw schriftelijke sollicitatie kunt u richten aan: HCR de Boekanier t.a.v. A.J. v.d. Giessen Dorpsdijk 22, 4354 AC Vrouwenpolder Gevraagd: PLUIMVEEVERZORGER voor een scharrelpluimveebedrijf met 75.000 scharrelkippen Functie-eisen: pluimveevakschool of meer dan 5 jaar ervaring leeftijd 25-40 jaar bereid zijn om binnen een straal van 5 km bij bedrijf te wonen moet leiding kunnen geven aan 1-3 personen flexibele werkinstelling hoog verantwoordelijkheidsgevoel heeft geen problemen met een 40-50-urige werkweek enige technische aanleg strekt tot de aanbeve ling Beloning: volgens CAO-Iandbouw voor woning kan binnen 3 maanden worden gezorgd. Sollicitaties schriftelijk richten aan: J. H. de Boed, Krommeweegje 6, 3244 LL NIEUWE TONGE. Vlissingen is een stad aan zee, met stranden, een bruisende branding en met veel maritie me bedrijvigheid. Het is er aantrekkelijk wonen, met korte woon-werkafstanden en alle voorzieningen die een middelgrote stad biedt. Een stad met veel ambities, zoals blijkt uit de ontwikke lingsvisie Stadskoers Vlissingen 2010, die in samen werking met inwoners, bedrij ven en instellingen tot stand kwam. De organisatie ver keert in een ontwikkelingspro ces om die ambities met een eigentijdse rolinvulling waar te kunnen maken. Met werkwijzen die zich laten typeren als vraaggericht, open, flexibel, snel, doelmatig en klantvriendelijk! V De gemeente Vlissingen gaat haar klanten vriendelijker tegemoet treden. Ruimtelijke ordening en bouwzaken zijn bij uitstek de terreinen waar dit ingang vindt. Terreinen ook waar zich veel interessante zaken afspelen en waar de klanten adequate en professionele dienstverlening verlangen. Hier ligt een uitdaging voor een ambitieuze junior! De sectie Bouwen en wonen voert deze taken uit. Wegens drukke werkzaamheden is deze sectie op zoek naar een enthousiaste JUNIOR MEDEWERKER RUIMTELIJKE ORDENING EN BOUWZAKEN v/M Het gaat voorlopig om een tijdelijke voltijd baan voor één jaar. Of verlenging mogelijk is wordt later beslist. DE TAKEN U moet als junior adviseren over het beleid op het gebied van ruimtelijke orde ning en bouwaangelegenheden. U adviseert over verzoeken tot afwijking en vrijstelling van bestemmingsplannen en ontwerpt voorschriften voor bestem mingsplannen. U begeleidt bouw- en inrichtingsplannen in materiële en juridi sche zin. Ook adviseert u over handhavingszaken in de bouwregelgeving. Verder verzorgt u verschillende procedures op het gebied van bestemmings plannen en let u op de voortgang van vergunningen en procedures. UW KENNIS EN KUNDE Voor dit interessante werk moet u in het bezit zijn van een relevante opleiding op HBO-niveau, bij voorkeur Bestuursambtenaar, specialisatie ruimtelijke orde ning en volkshuisvesting of bereid zijn hiervoor te studeren. Wij vragen kennis van hef beleidsterrein ruimtelijke ordening en bouwzaken en bekendheid met het voeren van bezwaar- en beroepsprocedures. Om het werk goed te kunnen doen is twee jaar ervaring in een vergelijkbare functie nodig. Het werken bij de gemeente vereist van u bovendien goede redactionele- en contactuele uitdruk kingsvaardigheid en maatschappelijk en politiek gevoel. ONS AANBOD Voorlopig betreft het werkzaamheden voor de duur van een jaar in een nieuwe functie. De rang van deze functie is nog niet vastgesteld. Het aanvangssalaris is - als indicatie, afhankelijk van opleiding en ervaring - minimaal 3.130,- bruto per maand in de aanloopschaal 7. Het maximumsalaris is 5.234,- bruto per maand in de indicatieve functieschaal 8. ONZE VOORKEUR Wij hanteren een voorkeursbeleid om het aantal vrouwen en vertegenwoordi gers van etnische minderheden binnen ons personeelsbestand te verhogen. Behoort u hiertoe en verwacht u aan de functie-eisen te voldoen, dan nodigen wij u graag uit te solliciteren. Blijkt u geschikt te zijn, dan geven wij aan u de voorkeur! Overigens: er is (beperkt) kinderopvang mogelijk. Bij de selectie van kandidaten is een vertegenwoordiging van hef personeel betrokken. UW REACTIE, GRAAG! Meer weten? Bel dan met de heer Albert de Vries, hoofd sectie Bouwen en Wonen, telefoon 01 18 -48 74 18 of de heer Cees Havermans 0118 - 48 73 01 consulent personeelsmanagement. Belangstelling? Stuur dan uw sollicitatiebrief - met vermelding van vacature nummer 99/03 - vóór maandag 15 maart 1999 aan: burgemeester en wethouders van Vlissingen, t.a.v. de heer C.R.A. Havermans, postbus 3000, 4380 GV VLISSINGEN. de

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1999 | | pagina 42