Management assistent m/v Waterschap Zeeuwse Eilanden IT Professionals MEDEWERKER TUINAFDELING 34 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 13 JUNI 1998 Waterschap Zeeuwse Eilanden, gevestigd In Goes, zorgt met bijna 400 medewer kers voor degelijke waterkeringen, onder houd en veiligheid van plattelandswegen, een optimaal peilbeheer, een goede kwa liteit van het oppervlaktewater en zuive ring van het afvalwater. De ambtelijke organisatie is opgebouwd uit vier secto ren (Waterkeringen, Waterbeheer, Wegen en Middelen) en een staf. Aan het hoofd van deze organisatie staat de secretaris. Binnen waterschap Zeeuwse Eilanden wordt een werkomgeving nagestreefd waarin voor alle medewerkers sprake is van een duidelijke taak, een eigen verant1 woordelijkheid en een differentiatie in de beloning. Functie-informatie De management assistent heeft o.m. de volgende taken: -bijhouden van de agenda, regelen vein afspraken, verzorgen van correspondentie en zorgdragen voor de afwikkeling hiervan voor het hoofd Staf. - vormen en bijhouden van het werkarchief van het hoofd Staf en verzorgen van dos siers van lopende zaken -zorgdragen voor de postverdeling en pos- trappelering binnen de staf -zorgdragen voor abonnementenbeheer -verzamelen en samenvoegen van door de afdelingen aangeleverde stukken voor de managementrapportage binnen de staf en van de gehele organisatie -ondersteunen van de bestuurs- en managementassistentes bij het aanleveren van voorstellen etc. naar het management voor 24 uur per week (vac.nr. 98/12 afdeling Management Ondersteuning en Coördinatie.) Bij de afdeling Management Ondersteuning en Coördinatie zijn in totaal 7 medewerk(st)ers werkzaam, waaronder twee bestuurs- en managementassistentes en één managementas sistent. Zij voeren o.a. het secretariaat voor de dijkgraaf, de secretaris en het hoofd Staf. Zij ondersteunen het bestuur en het management door het uitvoeren van de vergaderplan ning, coördineren en notuleren van diverse vergaderingen. De coördinatie van bedrijfsrapportage aan bestuur en management is bij hen ondergebracht. De management assistent zal naast een aantal zelfstandige taken de beide bestuurs- en managementassistentes administratief onder steunen. Het hoofd van deze afdeling is het hoofd Staf. en mede verzorgen van de opbouw en afwerking van de agenda's voor de bijeen komsten van het bestuur en het manage ment -notuleren van bijeenkomsten van de ondernemingsraad -voeren van het secretariaat en coördineren en notuleren van vergaderingen en bijeen komsten van commissies en bestuurlijk overleg -is inzetbaar als secretaris van een beheerscommissie en/of andere bestuurlijke of ambtelijke commissies -overige werkzaamheden. Functie-eisen -opleidings- c.q. werk- en denkniveau MBO; -opleiding tot directiesecretaresse-, -stressbestendig en flexibel: -zowel zelfstandig als in groepsverband kunnen werken; -woonachtig of bereid zijn te gaan wonen in het werkgebied van waterschap Zeeuwse Eilanden. Algemeen Het salaris is minimaal f2817.— en maximaal f 4030,— bruto per maand en wordt bepaald aan de hand van opleiding, leeftijd en ervaring. Verder kent het waterschap de overige bij de overheid gebruikelijke rechtspositierege lingen. toegespitst op de sector Water schappen. Het waterschap is aangesloten bij de interprovinciale ziektekostenregeling (IZR). Informatie Informatie over de functie kunt u tijdens kantooruren inwinnen bij de heer P. Visch. hoofd Staf (telefoon: 0113-241213). Sollicitaties Uw schriftelijke sollicitatie kunt u, binnen tien dagen na verschijning van dit blad. richten aan: De secretaris van waterschap Zeeuwse Eilanden, t.a.v. Afdeling Personeel Organisatie, Postbus 114, 4460 AC Goes, onder vermelding van het vacaturenummer in de linkerbovenhoek van de brief en de enveloppe. De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvin den op 26 en 29 juni 1998. Waterschap Zeeuwse Eilanden wil in het kader van de WBEAA het aandeel allochto nen in zijn personeelsbestand vergroten. Sollicitanten uit deze doelgroep, die aan de gestelde eisen voldoen, worden uitdrukke lijk verzocht te reageren. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en zal ook niet worden gehonoreerd. Uw partner in Automatisering ASE is een dynamisch en snelgroeiend softwarehouse dat deel uitmaakt van een beurs genoteerd internationaal software house, de Liraz groep. De groep heeft meer dan 600 mensen in dienst en bedrij ven in o.a. Israel en de USA. Kernactiviteit is het verlenen van IT-diensten op nage noeg alle platforms. Voor onze vestigingen in Zeeuws-Vlaanderen en Midden-Zeeland willen wij graag in contact komen met: zowel systeem analysten, programmeurs als systeembeheerders met ervaring op AS400, Mainframe, Windows NT, PC of Unix. voor een vast dienstverband, of op projectbasis. ASE biedt u afwisseling, uitdagende projekten, een prettige open werk sfeer, en concurrerende arbeidsvoorwaarden. Daarnaast zijn er binnen ASE vele doorgroeimogelijkheden en wordt ruime aandacht besteed aan opleidingen en cursussen. Geïnteresseerd in werken bij ASE? Bel voor meer informatie met een van onze vestigingen of stuur uw brief met CV naar: Advanced Systems Europe BV Postbus 62 Postbus 193 4450 AB Heinkenszand 4560 AD Hulst 0113-561163 0114-370780 Binnen de Sanderink Groep staat MULTIHOUSE Support Services voor dienstverlening in de auto matisering op het gebied van beheer, projectmanagement en Microsoft. Deze dienstverlening is altijd maatwerk omdat wij de wensen en eisen van onze klanten een hoofdrol toekennen. Onze exper tise staat garant voor kwaliteit. FUNCTIE Het Microsoft Competence Center is een kenniscentrum waar projectleiders, consultants, specialisten en beheerders dagelijks werken aan de inzet van Microsoft-technologie bij onze klanten. Wij zoeken enthousiaste medewerkers met veel of weinig ervaring die tevens bereid zijn een intensief opleidings traject tot gecertificeerd MCSE-er snel te doorlopen. Microsoft-specialisten worden individueel of in een projectgroep ingezet. Als systeem/netwerkbeheerder word je geconfronteerd met veelzijdige pro jecten bij diverse opdrachtgevers. Je ondersteunt onze klanten remote of on site bij de uitvoering van hun automatiseringsprojecten. Ook hier geldt datje moet werken naar certificering op het gebied van Novell/UNIX/VMS en NT. PROFIEL Wij gaan ervan uit dat je een HBO- of MBO-opleiding hebt afgerond, bij voorkeur richting ICT. Als je bereid bent in jezelf te (blijven) investeren met opleidingen en de gelegenheid aangrijpt om je te verbreden én als je wilt werken voor een ambitieuze speler in de IT-branche, dan vind je bij Multihouse Support Services een interessant perspectief. Met de ervaring die je opdoet, leg je een brede basis voor je groei als professional. Heb je belangstelling, stuur dan je gegevens naar Multihouse Automatisering b.v., mw. J.M. Broer-Verkleij, consultant Personeelszaken, Postbus 751. 2800 AT Gouda, e-mail: bmb@mh.nl De Sanderink Groep is sinds de oprichting in 1991 uitgegroeid tot een onderneming met meer dan 1500 medezverhers en behoort inmiddels tot de tien meest vooraanstaande aanbieders van Informatie Technologe in Nederland. De toonaangeivnde bedrijven CCE, Centric, ClOB Kramers, Kramers Automatisering, Multihouse en Triathlon maken deel uit van de Sanderink Groep. <t A .<o Kantoren Brunssum Geleen Goes Heerlen Helmond 's Hertogenbosch Kerkrade Maastricht Middelburg Nijmegen Roermond Sïttard Tilburg Valkenswaard Veghel Venlo Vlissingen Weert CZ groep Zorgverzekerin gen is een landelijk werk zame zorgverzekeraar. Hel grootste deel van de verze kerden is woonachtig in Zuid-Nederland. CZ behar tigt de belangen van 1,7 mil joen ziekenfonds- en parti culier verzekerden en is uit voerder van de Algemene Wet Bijzondere Ziektekosten (AWBZ). De jaarlijkse omzet van CZ bedraagt ruim 5 mil jard gulden. De afdeling Zorg houdt zich bezig met de inkoop van gezondheidszorg in de meest brede zin van het woord Voorts worden er werkzaam heden uitgevoerd in het ka der van de Algemene Wet Bijzondere Ziektekosten (AWBZ), waarvoor onlangs het Zorgkantoor is opgericht. De afdeling Zorg resorteert onder de holding in Tilburg en is gehuisvest in Goes. Soortgelijke afdelingen zijn er in onze kantoren in Til burg en Sittard. Voor de te vormen afdeling 'Zorgkantoor' Goes zijn wij op zoek naar een klantgerichte, initiatiefrijke en flexibele Binnen deze functie zult u in aanraking komen met veel facetten van de gezondheidszorg. In eerste instantie zullen uw werkzaamheden zich voornamelijk toespitsen op de volgende gebieden. met ondersteuning van andere disciplines zelfstandig vorm geven aan het relatiebeheer met o.a. zorgaanbieders, zorgvragers, lokale overhe den en Provincie; beoordelen van beleidsvoornemens van diverse regionale partijen almede initiatieven met betrekking tot nieuwbouw en renovatie, verzoe ken tot capaciteitsuitbreiding respectievelijk budget- en tariefaanvragen met betrekking tot o.a. instellingen; een actieve inbreng leveren in de beleidsontwikkeling op het terrein van verpleging en verzorging, zowel op het niveau van het Zorgkantoor als in concernverband; 8 het vertegenwoordigen van het Zorgkantoor in diverse externe overleg structuren. Voor deze functie zijn wij op zoek naar een academicus of iemand met vergelijkbaar denk- en werkniveau met een gedegen financiële onder grond en voldoende kennis van het zorgveld. Kennis van een van de bovengenoemde werkvelden is een voordeel. Wij zoeken een echte teamspeler, die met een grote mate van eigen verantwoordelijkheid zelfstandig kan werken. Een flexibele, initiatiefrijke en klantgerichte instelling alsmede het beschikken over uitstekende communicatieve vaardigheden zijn voor een succesvolle invulling van deze functie onontbeerlijk. Indien u belangstelling heeft voor deze functie, kunt u uw schriftelijke sollicitatie binnen 14 dagen sturen aan onze afdeling Personeel en Orga nisatie t.a.v. dhr. Mr. E.C. Roijers, Hoofd P&O, Postbus 4400, 4460 CZ, Goes. Inlichtingen over deze functie kunt u inwinnen bij de heer J.E. van der Rijst, arts, manager Zorg, telefoonnummer 0113-274535. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de procedure. CZ^luLLSUTt REKEN DAAR MAAR OP. GROEP ZORGVERZEKERINGEN 1 DOE HET ZELF CENTER Praxis Zierikzee is op zoek naar: voor 38 uur per week De medewerker is verantwoordelijk voor de dagelijkse werkzaamheden van de tuinafdeling. Dit betreft het verkopen, onderhouden en bestellen van allerlei tuinproducten waaronder ook de verzorging van ons plantgoed valt. Wij zijn op zoek naar iemand met bij voortkeur een middelbare opleiding, kennis van plantgoed en een commerciële instelling. Wij bieden een afwisselende baan in een goede werksfeer. Reacties voor 27-6-1998 richten aan: Praxis Zierikzee t.a.v. dhr. M. W. van Laarhoven Postbus 196 4300 AD Zierikzee ^—-THILLEBRAND B.V. iri» KONSTRI JKTIFRFDRUF Postbus 8035 4330 EA Middelburg Telefoon: (0118) 61 23 48 Grenadierweg 21 4338 PG Middelburg Telefax: (0118) 63 87 63 Wij zijn een modern bedrijf met ruim 30 medewerkers en houden ons in hoofdzaak bezig met het ontwerp, engenering, productie en plaatsing van staalconstructies voor weg- en waterbouw, productindustrie, utiliteitsbouw, bruggenbouw, chemie en procesindustrie. Door de gestage groei van ons bedrijf zijn wij op korte termijn op zoek naar een: Ervaren MACHINEBANKWERKER Deze functie houdt in: Het zelfstandig uitvoeren van alle in ons bedrijf voorkomend machinewerk (draaien, frezen en kotteren). Als het werkaanbod dat vraagt tevens werkzaamheden verrichten in de constructieafdeling. Tevens zoeken wij op korte termijn een: CONSTRUCTIEBANKWERKER - LASSER Voor beide functies zoeken wij kandidaten met: Wij bieden: - Ruime werkervaring in een soortgelijke functie - Grote mate van zelfstandigheid - Goede inzet en enthousiaste werkhouding - Goed startsalaris met ruime uitloopmogelijkheden - Afwisselend werk in een prettige werksfeer Voor nadere inlichtingen kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met Mevr. N. Jobse, tel. (0118) 61 23 48 Schriftelijke sollicitaties kunt u richten aan: Constructiebedrijf Hillebrand BV, Postbus 8035, 4330 EA Middelburg U zorgt dat uw collega's met net zoveel plezier hun werk doen Medewerker proces- ondersteuning/ financiële sturing m/v Een persoonlijke benadering staat voorop bij Rabobank Noord- Beveland. Bankieren blijft gewoon mensenwerk. Maar hel is wel zo makkelijk als daarbij gebmik gemaakt: kan worden van de modernste automatiserings systemen. Sterker nog. een optima le proccsinrichting is van levens belang voor de bank. Als medewerker proccsondersteu- ning/financiële sturing heeft u. samenwerkend in een klein team. dan ook een veeleisende, interes sante baan. Naast uw technische belangstelling is het tevens van belang dat u interesse toont hoe een ieder beter en prettiger kan werken. Uw kracht is dat-u daarover op een heldere manier aan uw collega's uitleg kunt geven. Uw functie is een samenbundeling van diverse taken. Van het oplossen van opera tionele problemen tot het verzorgen van uitwijkmogelijkheden. Van het bijwerken van diverse financiële administraties tot het maken van controleverslagen. U opereert vrij zelfstandig waarbij u uiteraard de vaste procedures binnen de bank volgtEr is veel ruimte om initiatieven te nemen voor verbetering of verhoging van de efficiency. Risico's en knelpun ten signaleert u tijdig, zodat maatregelen genomen kunnen worden. Kortom, u spant zich steeds in om optimale werkomstan digheden te creëren. Met als uitein delijk doel: de best denkbare dienst verlening voor zowel onze klanten als ook voor de collega's, U heeft naast een opleiding op hbo- niveau, bijvoorbeeld Heao-Be. affiniteit met automatisering, u gaat secuur en efficiënt met infor matie om en bent analytisch. U spreekt en schrijft helder en begrijpelijk. Dc Rabobank biedt uitstekende faciliteiten om uw vakkennis verder te verbreden en te verdiepen. Rabobank Midden Westland Daarmee ligt er een mooie uit gangspositie voor verdere groej Bent u geïnteresseerd? Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer H.M.G. Gelissen. Manager Bedrijfsvoering, telefoon 0113-372555. Stuur uw sollicitatie met c.v. naar Rabobank Noord-Bcvcland. t.a.v. dhr. H.M.G. Gelissen, Postbus 3, 4493 ZG Kamperland. SA.XDERIXK GROEP

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1998 | | pagina 34