VLISSIdGEfl
CONTROLLER/
INTERN
CONTROLEUR
V/M
TRANSPORTMANAGER M/V
^6
w
0
(X
Pu
05
0
Q
p oneel
SINKE SB KOMEJAN
AUTOBEDRIJF LANDEGENT
(LEERLING) MONTEUR
Personeelsadvertentie
ZATERDAG 6 JUNI 1998
PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT
49
N.V. DELTA Nutsbedrijven verandert van een organisatie voor nutsvoorzieningen tot een veelzijdig
markt- en klantgericht bedrijf. Het verkrijgen van klanten is niet langer vanzelfsprekend. Het - voor
een aantal afdelingen - behalen van het ISO 9002-certificaat is ook een stap in de nieuwe richting.
In 1999 wil DELTA voor haar gehele organisatie het ISO-certificaat hebben behaald. De afdeling
Personeel Organisatie heeft in deze veranderingen een voortrekkersrol. Daarvoor moet zij ook
veranderen van een meer reactieve naar een actieve en sturende afdeling. Samen met het hoofd van
de afdeling P&O zullen de drie personeelsconsulenten zich voornamelijk bezighouden met het ontwik
kelen van de organisatie. Daarnaast bestaat de afdeling uit het afdelings- en OR-secretanaat, de salaris
administratie en personeelsbeheer, kwaliteitszorg, arbo en organisatie (totaal ca. 18 medewerk(st)ers).
DELTA zoekt een
HOOFD PERSONEEL ORGANISATIE
U werkt vanuit het hoofdkantoor in Middelburg, rapporteert aan de directeur van DELTA, en u bent vanuit
ff een aeviseurspositie lid van het Managementteam.
U bent verantwoordelijk voor:
de ontwikkeling van het personeels- en organisatiebeleid, die gebaseerd moet zijn op het nog
nader te ontwikkelen DELTA-beieid, waarbij de begrippen integraal management" en "resultaat
verantwoordelijkheid" moeten woroen ingevuld;
het begeleiden van organisatieveranderingen, het mede ontwikkelen van personeelsplanning, en het
adviseren omtrent personele aspecten;
het verder ontwikkelen van de afdeling P&O, zodat de afdeling de voortrekkersrol bij de veranderingen
kan vervullen;
het stimuleren van de ontwikkeling van hét lijnmanagement zodat hij ook aangesproken kan worden
op zijn primaire verantwoordelijkheid ten opzichte van zijn medewerkers.
U beschikt over:
minimaal een HBO-opleiding op het gebied van personeel/sociaal beleid;
aanvullende opleiding/cursussen op het gebied van organisatieverandering;
academisch werk- en denkniveau;
leidinggevende capaciteiten en bij voorkeur ervaring met leidinggeven, waarbij sterk gelet wordt op
een enthousiaste, actieve, coachende en ondersteunende aanpak naar de afdeling en het lijnmanagement;
een duidelijke wijze van communiceren;
doelgerichte werkwijze, waarbij u in staat bent de mens binnen alle veranderingen te blijven zien;
een voorkeur voor een projectmatige aanpak.
Gedacht wordt aan een kandidaat tussen de 35 en 45 jaar.
DELTA heeft verankering in de Zeeuwse samenleving hoog in het vaandel staan. Daarom hechten wij er aan dat leden van
het Managementteam woonachtig zijn in de provincie Zeeland, of bereid zijn zich hier te vestigen.
Onze arbeidsvoorwaarden zijn gebaseerd op de CAO voor energie- en nutsbedrijven. Afhankelijk van ervaring bedraagt het
salériS bij aanstelling maximaal ca. 130.000,-per jaar.
Procedure
Wij streven er naar de gehele selectieprocedure vóór 1 augustus a.s. te hebben afgerond.
In de selectiecommissie wordt deelgenomen door een vertegenwoordiging uit het Management en de Ondernemingsraad.
Een assessmentcenter zal in de laatste fase deel uitmaken van de procedure.
Reacties
Indien u geïnteresseerd bent, kunt u nadere informatie inwinnen bij mevrouw J.M. Jeursen, hoofd P&O ad-interim,
tel 0118-882023. Tevens is uitgebreide informatie over ons bedrijf te vinden op de DELTA-website http://iMw.deita-zld.nl
Sollicitaties dienen vóór 20 juni a.s, in ons bezit te zijn, en kunnen worden gericht aan N.V. DELTA Nutsbedrijven,
afdeling Personeel Organisatie, ter attentie van de heer R.W. Beifo, Postbus 5048. 4330 KA Middelburg.
N.V. DELTA Nutsbedrijven
Postbus 5048 4338 KA Middelburg tel. (0118) 882000 e-mail: info@delta-zld.nl
y#########/ L tiOUllLU VSMmSMMK
Middelburg, Damplein 1,1A.B.C. Tel.0118-689000
Goes, Gasthuisstraat 3, Tel. 0113-251000
Sinke Komejan is een specifiek Zeeuws makelaars
kantoor, gevestigd te Middelburg en Goes. Al meer
dan 30 jaar zijn wij actief in dienstverlening.
De dienstverlening omvat alle aspecten van de ma
kelaardij: aankoop-Zverkoopbemiddeling, verkoop/
verhuur bednjfsonroerend goed, taxaties, hypothe
ken, verzekeringen, vastgoedmanagement en ver
eniging van eigenaars.
Vanwege uitbreiding hebben wij binnen onze afdeling vastgoedmanagement een
tweetal vacatures.
Voor ons kantoor te Middelburg zijn wij op korte termijn op zoek naar een:
ADMINISTRATIEF MEDEWERKER/STER
voor de afdeling technisch beheer
en
ADMINISTRATIEF/COMMERCIEEL MEDEWERKER/STER
voor de afdeling verhuur
werkervaring
prettige telefoonstem
vriendelijk
flexibel
kennis van WP 6.0
leeftijd vanaf 22 jaar
Wij bieden:
Na een proefperiode en. een jaarcontract is
bij gebleken geschiktheid de mogelijkheid
tot een vaste dienstbetrekking aanwezig
voor een leuke, afwisselende baan van 38
uur per week.
Degene die denkt de juiste persoon te zijn voor één van deze vacature dient schrifte
lijk te reageren binnen 7 dagen naar Sinke Komejan b.v., Postbus 82. 4330 AB Mid
delburg, t.a.v. mevrouw I. Sinke.
Vlissingen ligt
aan de monding
van de
Westerschelde
en is met ruim
44.000 inwo
ners de grootste
sfad van
Zeeland.
Karakteristiek
voor Vlissingen
is de levendige
scheepvaart pal
voor de mooiste
boulevard van
Nederland.
Vlissingen biedt
werkgelegen
heid in industrie
en dienstver
lening en heeft
alle voorzienin
gen van een
middelgrote
stad.
In Vlissingen is
wonen in een
betaalbaar
huur- of koop
huis, altijd dicht
bij werk, school,
winkels en de
zee. Er geldt
vrije vestiging
voor iedereen.
Bij de gemeente
Vlissingen wer
ken ruim 800
mensen. De
gemeentelijke
organisatie
bestaat uit een
Concernstaf en
twee Facilitaire
secties; de
sectoren Stads
ontwikkeling,
Maatschappelijke
Zaken en
Beheer, en een
gemeentelijk
brandweer
korps.
De gemeente
bestuurt 7 open
bare basisscho
len en er is een
stedelijke scho
lengemeenschap
voor vbo/ mavo
havo vwo.
Er zijn diverse
scholen voor
mbo en hbo.
Bij de sector Maatschappelijke Zaken, sectie sociale zaken, bestaat de
vacature van
Werkzaamheden:
van de aan te trekken kracht wordt
verwacht dat zij/hij zich vanuit een
praktische basisopstelling, enthou
siast en met grote zelfstandigheid
bezig zal houden met
- adviseren over de administratieve
organisatie van de sectie, de pro
cedures, werkwijzen en instruc-
tiesf en de informatievoorziening;
het controleren van de werking
van de administratieve organisa
tie van de sectie en de bewaking
van de geautomatiseerde infor
matieverwerking.
- het leveren van bijdragen ten
aanzien van de ontwikkeling van
instrumentaria op het gebied van
managementcontrolling.
- het mede adviseren inzake doel
matigheidsbevordering en het
opzetten en onderhouden van
processen in relatie tot eerstelijns-
toezicht.
- het onderhouden van het intern
controleplan en het toetsen van
de iuistheid, volledigheid, tijdig
heid en kwaliteit van besluiten.
- overige werkzaamheden beho
rende tot de doelstelling van de
sectie.
Functie-eisen:
- HBO-niveau, bijvoorbeeld HEO-
EJ of HEO-BE met vakinhoudelij
ke componenten op planning
control gebied.
- Grondige kennis sociale wetge
ving en interne richtlijnen en pro
cedures.
- zelfstandig kunnen functioneren,
goede contactuele eigenschap
pen bezitten, een analytisch
denkvermogen hebben en exact
kunnen rapporteren.
- Praktijkervaring in een vergelijk
bare functie is noodzakelijk om
voor benoeming in aanmerking
te komen.
Functie-informatie:
Nadere informatie wordt desge
wenst verstrekt door de heer
Vermaas, sectie-boofd sociale
zaken, tel. 0118-487590.
Salaris:
De functie wordt momenteel nog
gewaardeerd.
In de laatste week van juni zal de
uitslag van de waardering bekend
zijn.
Indicatieve salarisgrenzen: van
minimaal 3.998,- tot maximaal
6.572,- bruto per maand.
Doelgroep:
Om net aantal vrouwen en de ver
tegenwoordigers van etnische min
derheden binnen ons personeelsbe
stand te verhogen hanteert de
gemeente een voorkeursbeleid.
Vrouwen en zij die tot een etnische
minderheid behoren en die denken
aan de functie-eisen te voldoen
worden dan ook nadrukkelijk uitge
nodigd om te solliciteren.
Bij gebleken geschiktheid wordt aan
hen de voorkeur gegeven.
Sollicitaties:
Aan belangstellenden wordt ver
zocht hun schriftelijke sollicitatie,
binnen 14 dagen na het verschijnen
van deze advertentie te richten aan
burgemeester en wethouders van
Vlissingen, per adres Stadhuisplein
2, 4382 LG Vlissingen. In de linker
bovenhoek van de enveloppe
"vacature SZ" vermelden.
Acquisitie naar aanleiding van
deze advertentie wordt niet op
prijs gesteld.
Autobedrijf J. Landegent is een jong dynamisch bedrijf,
subdealer van Daihatsu, reparatie van alle automerken
met verder een modern brandstofverkooppunt. In 1997
hebben wij een gloednieuw pand betrokken.
In verband met de toenemende groei van ons cliën
tenbestand zoeken wij op korte termijn
Wij verwachten van deze kandidaat
zelfstandig kunnen werken
cliëntvriendelijkheid
bereid tot flexibele werktijden
via studie ontwikkeling verdere kennis
Wij bieden deze kandidaat
salaris in overeenstemming met de kennis en kunde,
aan de hand van geldende CAO
prettige werkkring
goede secundaire voorwaarden, zoals vergoeding
studiekosten etc.
Sollicitaties, schriftelijk of telefonisch aan:
Autobedrijf Landegent
t.a.v. Dhr. J. Landegent
De Roterij 22
4328 BA Burgh-Haamstede, tel. 0111-658042.
SCHILDERSBEDRIJF
DE KRAKER B.V.
TE KAPELLE
vraagt:
ERVAREN VAKBEKWAME
SCHILDERS M/V
ervaring met onderhoudschilderwerk aan
particuliere woningen is een PRE.
Indiensttreding zo spoedig mogelijk.
SCHILDERSBEDRIJF DE KRAKER B.V.
Ooststraat 13, 4421 CZ Kapelle
Tel. 0113-343607
McCain Nederland omvat vijf van de zestien Europese vestigingen van het sterk expanderende Canadese
McCain-concern, een diepvriesspecialist van wereldformaat met in totaal meer dan 55 productiebedrijven
in 10 landen, ruim 16.000 medewerkers en een omzet van ca. 5 miljard Canadese Dollars. In Nederland
heeft McCain moderne productiebedrijven in Hoofddorp, Lewedorp, Lelystad, Waspik en Gameren.
Hier wordt een brede range van diepgevroren levensmiddelen vervaardigd met bekende namen waaronder
1-2-3 Frites.
Voortdurende innovatie en vernieuwing van ons productenpakket plus kwaliteitsbesef van de medewerkers
dragen ertoe bij dat iedereen graag met McCain aan tafel zit.
Vanwege het vervroegd uittreden van onze huidige transportmanager, zijn wij op zoek naar kandidaten om
deze functionaris op te volgen.
De functie:
Direct rapporterend aan de Manager Logistiek
Noord-Europa bent u verantwoordelijk voor de
transportstromen gereed product naar onze klan
ten in Europa. Tevens coördineert u de transpor
ten tussen onze verschillende vestigingen en
opslagcentra. Dagelijks heeft u contact met diver
se internationale afdelingen, zusterbedrijven,
vrieshuizen en transporteurs om de gehele goe
derenstroom in goede banen te leiden. Hierbij
speelt de commerciële en administratieve afhan
deling een belangrijke rol.
Gevraagd wordt:
bij voorkeur HBO denk- en werkniveau, een
logistieke opleiding strekt tot 0e aanbeveling
ten minste enige jaren relevante werkervaring
op het gebied van internationaal transport
goede beheersing van de Engelse, Duitse,
Franse en Nederlandse taal
een ondernemende en stressbestendige per
soonlijkheid met gevoel voor teamgericht lei
ding geven
leeftijd ca. 30-35 jaar
standplaats: Lewedorp
McCain betaalt een goed salaris en biedt daar
naast een uitgebreid pakket secundaire arbeids
voorwaarden, waaronder 25 vakantiedagen, ATV-
dagen, 8% vakantiegeld, een goede pensioen- en
prepensioenregeling en een tweetal bedrijfs-
spaarregelingen.
Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met de heer R. Felius, tel.: 0113-615600,
toestel 682.
Uw schriftelijke sollicitatie met c.v. kunt u binnen 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie sturen
naar: McCain Foods Holland B.V., t.a.v. Personeelszaken, Postbus 295, 4460 AR Goes.
Terneuzen is met circa 35.0000 inwoners de grootste gemeente van
Zeeuwsch-Vlaanderen. Tot de gemeente behoren naast Terneuzen. de
kernen Biervliet. Hoek. Sluiskil. Zaamslag en een gedeelte van Spui.
De gemeentelijke organisatie bestaat uit de sectoren Financiën en Alge
mene Bestuurszaken. Stadsontwikkeling en -beheer. Maatschappelijke Zaken
en de stafsector Personeel. Informatie en Organisatie. De gemeentelijke
vrijwillige brandweer heeft in Terneuzen zelf en in vier kernen een post
en er zijn momenteel circa honderd vrijwilligers bij de brandweer actief.
In verband met vervroegde uittreding van de huidige functionaris per
I januari I999 zijn wij op zoek naar een
COMMANDANT
VAN DE VRIJWILLIGE
BRANDWEER JV\/\f
VACATURENUMMER 98/1 1
ALGEMENE INFORMATIE
De gemeentelijke vrijwillige brandweer is een zelfstandig organisatieonderdeel
van de gemeente Terneuzen. Uit oogpunt van integrale veiligheid wordt er
nagestreefd om een intensievere samenwerking en afstemming tot stand te bren
gen met de overige gemeentelijke organisatieonderdelen. De vacature omvat een
volledige betrekking van gemiddeld 36 uur per week.
FUNCTIE-INHOUD
De commandant:
- is belast met de leiding van het korps vrijwillige brandweer.
- draagt in personele en materiële zin zorg voor een adequate organisatie voor
de uitvoering van repressieve taken alsmede het beheer van de brandweer
kazernes. het materieel en de bluswatervoorzieningen;
- draagt zorg voor het maken en beoefenen van aanvals-, bestrijdings- en ontruimings
plannen;
- adviseert ten aanzien van brandweeraangelegenheden, verstrekt preventie-ad
viezen en houdt toezicht op de naleving van brandveiligheidsvoorschriften,
- is belast met het opstellen van diverse rapportages (jaarverslag, meerjaren-
beleidsplan etc.):
- geeft aan het gemeentebestuur de consequenties aan van landelijk en regionaal
beleid.
FUNCTIE-El SEN
Van kandidaten wordt verwacht, dat zij:
- beschikken over een afgeronde technische hbo-opleiding aangevuld met een
opleiding tot brandweerofficier op het niveau van hoofdbrandmeester;
- affiniteit en ervaring hebben met het leiden van een vrijwilligerskorps:
- bereid zijn om zich binnen de gemeente Terneuzen te vestigen en werkzaamhe
den te verrichten op ongewone tijdstippen;
- beschikken over kennis en ervaring op het terrein van de organisatie van de
voorbereiding van de rampenbestrijding.
INFORMATIE
Nadere informatie omtrent de vacature kan worden verkregen bij de burge-
:r. de heer drs. R.C.E. Bnrbè, telefoon 01 15 - 642 135.
SALARIS
Overeenkomstig het Besluit Brandweerpersoneel zal benoeming plaatsvin
den in de rang van hoofdbrandmeester eerste klasse De functie is op basis van
het gemeentelijk functiewaarderingssysteem ingedeeld in de rang van gemeente
ambtenaar XI (minimum f. 5.190.00 en maximum f. 7.590.00). Het aanvangssalaris
is echter afhankelijk van leeftijd, opleiding en werkervaring. Voor het verrichten
van beschikbaarheidsdiensten wordt een toelage verstrekt
OVERIGE INFORMATIE
De bij de gemeentelijke overheid gebruikelijke rechtspositieregelingen zijn
van toepassing
j O U Z g Sollicitaties dienen binnen twee weken na
G verschijnen van dit blad ingediend te
zijn bij het College van Burgemeester
en Wethouders van Terneuzen.
Postbus 35, 4530 AA Terneuzen.
Postbus 35. 4530 AA
Investeer in de Toekomst
Ben ji j
geïnteresseerd
Leergierig
Heb jij een
HAVO/MBO-diploma
Wil jij een
Opleiding
Baan
Rijbewijs/Bonus
De W&N Groep investeert in jou
Een complete opleiding tot junior
Oracle-ontwikkelaar en een baan
met toekomst, is wat we je kunnen
bieden.
Niet in het bezit van een rijbewijs,
aeen probleem. De oplossing staat
Klaar.
Wil je meer weten, bel 0113-270282
en vraag naar Peter de Nijs of
Patrick de Witt of schrijf naar:
W&N Groep B.V.
Golfzichtlaan 4
4465 TL Goes.
- W.G. Hypotheken Nederland B.V.
- Pensioen Groep Nederland B.V.
- Vis Wesdorp Financiële Diensten B.V.
- Wesdorp Assuradeuren
- Wesdorp Management B.V.
- Wesdorp Vastgoed B.V.
w
W
De Wesdorp Groep is een jonge, dynamische en snelgroeiende organisatie, die zich bezighoudt met totale financiële dienstverlening.
Door een verregaande samenwerking van verschillende ondernemingen kunnen wij onze relaties diverse diensten aanbieden op verschillende
terreinen. Ons productenpakket bevat onder andere assurantiën, pensioenen, hypotheken, beleggingen, administratieverzorging voor bedrijven en
belastingaangiften voor particulieren. Daarnaast kan men bij de Wesdorp Groep ook terecht voor een juridisch advies.
Wij zijn op zoek naar twee fulltime functionarissen, te weten een:
Aankomend Acceptant (M/V)
(vanwege groei van het bedrijf)
Ervaren Acceptant (M/V)
(vanwege interne doorgroei)
Binnen ons bedrijf gaat u deel uitmaken van een team dat zich bezighoudt met advies, acceptatie en administratie inzake assurantiën,
hypotheken en pensioenen. Tevens onderhoudt u vele telefonische contacten met klanten en de met ons samenwerkende tussenpersonen/
makelaars.
Wij zoeken een collega die:
- enthousiast, initiatiefrijk en ambitieus is;
- bereid is tot behalen van vakdiploma's;
- goede contactuele eigenschappen heeft.
Wij zoeken een collega die:
- enthousiast, initiatiefrijk en ambitieus is;
- een opleiding heeft op HEAO-niveau;
- minimaal assurantie-B diploma heeft;
- bereid is tot behalen van vakdiploma's;
- goede contactuele eigenschappen heeft.
Wij bieden:
een drukke baan met vele contacten, met korte en open communicatielijnen. Een moderne werkomgeving en een goede samenwerking met
collega's. Onze arbeidsvoorwaarden zijn zonder meer goed.
Bent u geïnteresseerd in één van de vacatures? Uw schriftelijke reactie met curriculum vitae zien wij graag voor 20 juni 1998 tegemoet.
Uw reactie kunt u richten aan: Wesdorp Groep, t.a.v. de directie, Postbus 90, 4460 AB Goes.
Voor informatie kunt u zich wenden tot Ingrid Mijnsbergen, telefoonnummer (0113) 563772.