VLISSIdGEfl CONTROLLER/ INTERN CONTROLEUR V/M TRANSPORTMANAGER M/V ^6 w 0 (X Pu 05 0 Q p oneel SINKE SB KOMEJAN AUTOBEDRIJF LANDEGENT (LEERLING) MONTEUR Personeelsadvertentie ZATERDAG 6 JUNI 1998 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT 49 N.V. DELTA Nutsbedrijven verandert van een organisatie voor nutsvoorzieningen tot een veelzijdig markt- en klantgericht bedrijf. Het verkrijgen van klanten is niet langer vanzelfsprekend. Het - voor een aantal afdelingen - behalen van het ISO 9002-certificaat is ook een stap in de nieuwe richting. In 1999 wil DELTA voor haar gehele organisatie het ISO-certificaat hebben behaald. De afdeling Personeel Organisatie heeft in deze veranderingen een voortrekkersrol. Daarvoor moet zij ook veranderen van een meer reactieve naar een actieve en sturende afdeling. Samen met het hoofd van de afdeling P&O zullen de drie personeelsconsulenten zich voornamelijk bezighouden met het ontwik kelen van de organisatie. Daarnaast bestaat de afdeling uit het afdelings- en OR-secretanaat, de salaris administratie en personeelsbeheer, kwaliteitszorg, arbo en organisatie (totaal ca. 18 medewerk(st)ers). DELTA zoekt een HOOFD PERSONEEL ORGANISATIE U werkt vanuit het hoofdkantoor in Middelburg, rapporteert aan de directeur van DELTA, en u bent vanuit ff een aeviseurspositie lid van het Managementteam. U bent verantwoordelijk voor: de ontwikkeling van het personeels- en organisatiebeleid, die gebaseerd moet zijn op het nog nader te ontwikkelen DELTA-beieid, waarbij de begrippen integraal management" en "resultaat verantwoordelijkheid" moeten woroen ingevuld; het begeleiden van organisatieveranderingen, het mede ontwikkelen van personeelsplanning, en het adviseren omtrent personele aspecten; het verder ontwikkelen van de afdeling P&O, zodat de afdeling de voortrekkersrol bij de veranderingen kan vervullen; het stimuleren van de ontwikkeling van hét lijnmanagement zodat hij ook aangesproken kan worden op zijn primaire verantwoordelijkheid ten opzichte van zijn medewerkers. U beschikt over: minimaal een HBO-opleiding op het gebied van personeel/sociaal beleid; aanvullende opleiding/cursussen op het gebied van organisatieverandering; academisch werk- en denkniveau; leidinggevende capaciteiten en bij voorkeur ervaring met leidinggeven, waarbij sterk gelet wordt op een enthousiaste, actieve, coachende en ondersteunende aanpak naar de afdeling en het lijnmanagement; een duidelijke wijze van communiceren; doelgerichte werkwijze, waarbij u in staat bent de mens binnen alle veranderingen te blijven zien; een voorkeur voor een projectmatige aanpak. Gedacht wordt aan een kandidaat tussen de 35 en 45 jaar. DELTA heeft verankering in de Zeeuwse samenleving hoog in het vaandel staan. Daarom hechten wij er aan dat leden van het Managementteam woonachtig zijn in de provincie Zeeland, of bereid zijn zich hier te vestigen. Onze arbeidsvoorwaarden zijn gebaseerd op de CAO voor energie- en nutsbedrijven. Afhankelijk van ervaring bedraagt het salériS bij aanstelling maximaal ca. 130.000,-per jaar. Procedure Wij streven er naar de gehele selectieprocedure vóór 1 augustus a.s. te hebben afgerond. In de selectiecommissie wordt deelgenomen door een vertegenwoordiging uit het Management en de Ondernemingsraad. Een assessmentcenter zal in de laatste fase deel uitmaken van de procedure. Reacties Indien u geïnteresseerd bent, kunt u nadere informatie inwinnen bij mevrouw J.M. Jeursen, hoofd P&O ad-interim, tel 0118-882023. Tevens is uitgebreide informatie over ons bedrijf te vinden op de DELTA-website http://iMw.deita-zld.nl Sollicitaties dienen vóór 20 juni a.s, in ons bezit te zijn, en kunnen worden gericht aan N.V. DELTA Nutsbedrijven, afdeling Personeel Organisatie, ter attentie van de heer R.W. Beifo, Postbus 5048. 4330 KA Middelburg. N.V. DELTA Nutsbedrijven Postbus 5048 4338 KA Middelburg tel. (0118) 882000 e-mail: info@delta-zld.nl y#########/ L tiOUllLU VSMmSMMK Middelburg, Damplein 1,1A.B.C. Tel.0118-689000 Goes, Gasthuisstraat 3, Tel. 0113-251000 Sinke Komejan is een specifiek Zeeuws makelaars kantoor, gevestigd te Middelburg en Goes. Al meer dan 30 jaar zijn wij actief in dienstverlening. De dienstverlening omvat alle aspecten van de ma kelaardij: aankoop-Zverkoopbemiddeling, verkoop/ verhuur bednjfsonroerend goed, taxaties, hypothe ken, verzekeringen, vastgoedmanagement en ver eniging van eigenaars. Vanwege uitbreiding hebben wij binnen onze afdeling vastgoedmanagement een tweetal vacatures. Voor ons kantoor te Middelburg zijn wij op korte termijn op zoek naar een: ADMINISTRATIEF MEDEWERKER/STER voor de afdeling technisch beheer en ADMINISTRATIEF/COMMERCIEEL MEDEWERKER/STER voor de afdeling verhuur werkervaring prettige telefoonstem vriendelijk flexibel kennis van WP 6.0 leeftijd vanaf 22 jaar Wij bieden: Na een proefperiode en. een jaarcontract is bij gebleken geschiktheid de mogelijkheid tot een vaste dienstbetrekking aanwezig voor een leuke, afwisselende baan van 38 uur per week. Degene die denkt de juiste persoon te zijn voor één van deze vacature dient schrifte lijk te reageren binnen 7 dagen naar Sinke Komejan b.v., Postbus 82. 4330 AB Mid delburg, t.a.v. mevrouw I. Sinke. Vlissingen ligt aan de monding van de Westerschelde en is met ruim 44.000 inwo ners de grootste sfad van Zeeland. Karakteristiek voor Vlissingen is de levendige scheepvaart pal voor de mooiste boulevard van Nederland. Vlissingen biedt werkgelegen heid in industrie en dienstver lening en heeft alle voorzienin gen van een middelgrote stad. In Vlissingen is wonen in een betaalbaar huur- of koop huis, altijd dicht bij werk, school, winkels en de zee. Er geldt vrije vestiging voor iedereen. Bij de gemeente Vlissingen wer ken ruim 800 mensen. De gemeentelijke organisatie bestaat uit een Concernstaf en twee Facilitaire secties; de sectoren Stads ontwikkeling, Maatschappelijke Zaken en Beheer, en een gemeentelijk brandweer korps. De gemeente bestuurt 7 open bare basisscho len en er is een stedelijke scho lengemeenschap voor vbo/ mavo havo vwo. Er zijn diverse scholen voor mbo en hbo. Bij de sector Maatschappelijke Zaken, sectie sociale zaken, bestaat de vacature van Werkzaamheden: van de aan te trekken kracht wordt verwacht dat zij/hij zich vanuit een praktische basisopstelling, enthou siast en met grote zelfstandigheid bezig zal houden met - adviseren over de administratieve organisatie van de sectie, de pro cedures, werkwijzen en instruc- tiesf en de informatievoorziening; het controleren van de werking van de administratieve organisa tie van de sectie en de bewaking van de geautomatiseerde infor matieverwerking. - het leveren van bijdragen ten aanzien van de ontwikkeling van instrumentaria op het gebied van managementcontrolling. - het mede adviseren inzake doel matigheidsbevordering en het opzetten en onderhouden van processen in relatie tot eerstelijns- toezicht. - het onderhouden van het intern controleplan en het toetsen van de iuistheid, volledigheid, tijdig heid en kwaliteit van besluiten. - overige werkzaamheden beho rende tot de doelstelling van de sectie. Functie-eisen: - HBO-niveau, bijvoorbeeld HEO- EJ of HEO-BE met vakinhoudelij ke componenten op planning control gebied. - Grondige kennis sociale wetge ving en interne richtlijnen en pro cedures. - zelfstandig kunnen functioneren, goede contactuele eigenschap pen bezitten, een analytisch denkvermogen hebben en exact kunnen rapporteren. - Praktijkervaring in een vergelijk bare functie is noodzakelijk om voor benoeming in aanmerking te komen. Functie-informatie: Nadere informatie wordt desge wenst verstrekt door de heer Vermaas, sectie-boofd sociale zaken, tel. 0118-487590. Salaris: De functie wordt momenteel nog gewaardeerd. In de laatste week van juni zal de uitslag van de waardering bekend zijn. Indicatieve salarisgrenzen: van minimaal 3.998,- tot maximaal 6.572,- bruto per maand. Doelgroep: Om net aantal vrouwen en de ver tegenwoordigers van etnische min derheden binnen ons personeelsbe stand te verhogen hanteert de gemeente een voorkeursbeleid. Vrouwen en zij die tot een etnische minderheid behoren en die denken aan de functie-eisen te voldoen worden dan ook nadrukkelijk uitge nodigd om te solliciteren. Bij gebleken geschiktheid wordt aan hen de voorkeur gegeven. Sollicitaties: Aan belangstellenden wordt ver zocht hun schriftelijke sollicitatie, binnen 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie te richten aan burgemeester en wethouders van Vlissingen, per adres Stadhuisplein 2, 4382 LG Vlissingen. In de linker bovenhoek van de enveloppe "vacature SZ" vermelden. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Autobedrijf J. Landegent is een jong dynamisch bedrijf, subdealer van Daihatsu, reparatie van alle automerken met verder een modern brandstofverkooppunt. In 1997 hebben wij een gloednieuw pand betrokken. In verband met de toenemende groei van ons cliën tenbestand zoeken wij op korte termijn Wij verwachten van deze kandidaat zelfstandig kunnen werken cliëntvriendelijkheid bereid tot flexibele werktijden via studie ontwikkeling verdere kennis Wij bieden deze kandidaat salaris in overeenstemming met de kennis en kunde, aan de hand van geldende CAO prettige werkkring goede secundaire voorwaarden, zoals vergoeding studiekosten etc. Sollicitaties, schriftelijk of telefonisch aan: Autobedrijf Landegent t.a.v. Dhr. J. Landegent De Roterij 22 4328 BA Burgh-Haamstede, tel. 0111-658042. SCHILDERSBEDRIJF DE KRAKER B.V. TE KAPELLE vraagt: ERVAREN VAKBEKWAME SCHILDERS M/V ervaring met onderhoudschilderwerk aan particuliere woningen is een PRE. Indiensttreding zo spoedig mogelijk. SCHILDERSBEDRIJF DE KRAKER B.V. Ooststraat 13, 4421 CZ Kapelle Tel. 0113-343607 McCain Nederland omvat vijf van de zestien Europese vestigingen van het sterk expanderende Canadese McCain-concern, een diepvriesspecialist van wereldformaat met in totaal meer dan 55 productiebedrijven in 10 landen, ruim 16.000 medewerkers en een omzet van ca. 5 miljard Canadese Dollars. In Nederland heeft McCain moderne productiebedrijven in Hoofddorp, Lewedorp, Lelystad, Waspik en Gameren. Hier wordt een brede range van diepgevroren levensmiddelen vervaardigd met bekende namen waaronder 1-2-3 Frites. Voortdurende innovatie en vernieuwing van ons productenpakket plus kwaliteitsbesef van de medewerkers dragen ertoe bij dat iedereen graag met McCain aan tafel zit. Vanwege het vervroegd uittreden van onze huidige transportmanager, zijn wij op zoek naar kandidaten om deze functionaris op te volgen. De functie: Direct rapporterend aan de Manager Logistiek Noord-Europa bent u verantwoordelijk voor de transportstromen gereed product naar onze klan ten in Europa. Tevens coördineert u de transpor ten tussen onze verschillende vestigingen en opslagcentra. Dagelijks heeft u contact met diver se internationale afdelingen, zusterbedrijven, vrieshuizen en transporteurs om de gehele goe derenstroom in goede banen te leiden. Hierbij speelt de commerciële en administratieve afhan deling een belangrijke rol. Gevraagd wordt: bij voorkeur HBO denk- en werkniveau, een logistieke opleiding strekt tot 0e aanbeveling ten minste enige jaren relevante werkervaring op het gebied van internationaal transport goede beheersing van de Engelse, Duitse, Franse en Nederlandse taal een ondernemende en stressbestendige per soonlijkheid met gevoel voor teamgericht lei ding geven leeftijd ca. 30-35 jaar standplaats: Lewedorp McCain betaalt een goed salaris en biedt daar naast een uitgebreid pakket secundaire arbeids voorwaarden, waaronder 25 vakantiedagen, ATV- dagen, 8% vakantiegeld, een goede pensioen- en prepensioenregeling en een tweetal bedrijfs- spaarregelingen. Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met de heer R. Felius, tel.: 0113-615600, toestel 682. Uw schriftelijke sollicitatie met c.v. kunt u binnen 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie sturen naar: McCain Foods Holland B.V., t.a.v. Personeelszaken, Postbus 295, 4460 AR Goes. Terneuzen is met circa 35.0000 inwoners de grootste gemeente van Zeeuwsch-Vlaanderen. Tot de gemeente behoren naast Terneuzen. de kernen Biervliet. Hoek. Sluiskil. Zaamslag en een gedeelte van Spui. De gemeentelijke organisatie bestaat uit de sectoren Financiën en Alge mene Bestuurszaken. Stadsontwikkeling en -beheer. Maatschappelijke Zaken en de stafsector Personeel. Informatie en Organisatie. De gemeentelijke vrijwillige brandweer heeft in Terneuzen zelf en in vier kernen een post en er zijn momenteel circa honderd vrijwilligers bij de brandweer actief. In verband met vervroegde uittreding van de huidige functionaris per I januari I999 zijn wij op zoek naar een COMMANDANT VAN DE VRIJWILLIGE BRANDWEER JV\/\f VACATURENUMMER 98/1 1 ALGEMENE INFORMATIE De gemeentelijke vrijwillige brandweer is een zelfstandig organisatieonderdeel van de gemeente Terneuzen. Uit oogpunt van integrale veiligheid wordt er nagestreefd om een intensievere samenwerking en afstemming tot stand te bren gen met de overige gemeentelijke organisatieonderdelen. De vacature omvat een volledige betrekking van gemiddeld 36 uur per week. FUNCTIE-INHOUD De commandant: - is belast met de leiding van het korps vrijwillige brandweer. - draagt in personele en materiële zin zorg voor een adequate organisatie voor de uitvoering van repressieve taken alsmede het beheer van de brandweer kazernes. het materieel en de bluswatervoorzieningen; - draagt zorg voor het maken en beoefenen van aanvals-, bestrijdings- en ontruimings plannen; - adviseert ten aanzien van brandweeraangelegenheden, verstrekt preventie-ad viezen en houdt toezicht op de naleving van brandveiligheidsvoorschriften, - is belast met het opstellen van diverse rapportages (jaarverslag, meerjaren- beleidsplan etc.): - geeft aan het gemeentebestuur de consequenties aan van landelijk en regionaal beleid. FUNCTIE-El SEN Van kandidaten wordt verwacht, dat zij: - beschikken over een afgeronde technische hbo-opleiding aangevuld met een opleiding tot brandweerofficier op het niveau van hoofdbrandmeester; - affiniteit en ervaring hebben met het leiden van een vrijwilligerskorps: - bereid zijn om zich binnen de gemeente Terneuzen te vestigen en werkzaamhe den te verrichten op ongewone tijdstippen; - beschikken over kennis en ervaring op het terrein van de organisatie van de voorbereiding van de rampenbestrijding. INFORMATIE Nadere informatie omtrent de vacature kan worden verkregen bij de burge- :r. de heer drs. R.C.E. Bnrbè, telefoon 01 15 - 642 135. SALARIS Overeenkomstig het Besluit Brandweerpersoneel zal benoeming plaatsvin den in de rang van hoofdbrandmeester eerste klasse De functie is op basis van het gemeentelijk functiewaarderingssysteem ingedeeld in de rang van gemeente ambtenaar XI (minimum f. 5.190.00 en maximum f. 7.590.00). Het aanvangssalaris is echter afhankelijk van leeftijd, opleiding en werkervaring. Voor het verrichten van beschikbaarheidsdiensten wordt een toelage verstrekt OVERIGE INFORMATIE De bij de gemeentelijke overheid gebruikelijke rechtspositieregelingen zijn van toepassing j O U Z g Sollicitaties dienen binnen twee weken na G verschijnen van dit blad ingediend te zijn bij het College van Burgemeester en Wethouders van Terneuzen. Postbus 35, 4530 AA Terneuzen. Postbus 35. 4530 AA Investeer in de Toekomst Ben ji j geïnteresseerd Leergierig Heb jij een HAVO/MBO-diploma Wil jij een Opleiding Baan Rijbewijs/Bonus De W&N Groep investeert in jou Een complete opleiding tot junior Oracle-ontwikkelaar en een baan met toekomst, is wat we je kunnen bieden. Niet in het bezit van een rijbewijs, aeen probleem. De oplossing staat Klaar. Wil je meer weten, bel 0113-270282 en vraag naar Peter de Nijs of Patrick de Witt of schrijf naar: W&N Groep B.V. Golfzichtlaan 4 4465 TL Goes. - W.G. Hypotheken Nederland B.V. - Pensioen Groep Nederland B.V. - Vis Wesdorp Financiële Diensten B.V. - Wesdorp Assuradeuren - Wesdorp Management B.V. - Wesdorp Vastgoed B.V. w W De Wesdorp Groep is een jonge, dynamische en snelgroeiende organisatie, die zich bezighoudt met totale financiële dienstverlening. Door een verregaande samenwerking van verschillende ondernemingen kunnen wij onze relaties diverse diensten aanbieden op verschillende terreinen. Ons productenpakket bevat onder andere assurantiën, pensioenen, hypotheken, beleggingen, administratieverzorging voor bedrijven en belastingaangiften voor particulieren. Daarnaast kan men bij de Wesdorp Groep ook terecht voor een juridisch advies. Wij zijn op zoek naar twee fulltime functionarissen, te weten een: Aankomend Acceptant (M/V) (vanwege groei van het bedrijf) Ervaren Acceptant (M/V) (vanwege interne doorgroei) Binnen ons bedrijf gaat u deel uitmaken van een team dat zich bezighoudt met advies, acceptatie en administratie inzake assurantiën, hypotheken en pensioenen. Tevens onderhoudt u vele telefonische contacten met klanten en de met ons samenwerkende tussenpersonen/ makelaars. Wij zoeken een collega die: - enthousiast, initiatiefrijk en ambitieus is; - bereid is tot behalen van vakdiploma's; - goede contactuele eigenschappen heeft. Wij zoeken een collega die: - enthousiast, initiatiefrijk en ambitieus is; - een opleiding heeft op HEAO-niveau; - minimaal assurantie-B diploma heeft; - bereid is tot behalen van vakdiploma's; - goede contactuele eigenschappen heeft. Wij bieden: een drukke baan met vele contacten, met korte en open communicatielijnen. Een moderne werkomgeving en een goede samenwerking met collega's. Onze arbeidsvoorwaarden zijn zonder meer goed. Bent u geïnteresseerd in één van de vacatures? Uw schriftelijke reactie met curriculum vitae zien wij graag voor 20 juni 1998 tegemoet. Uw reactie kunt u richten aan: Wesdorp Groep, t.a.v. de directie, Postbus 90, 4460 AB Goes. Voor informatie kunt u zich wenden tot Ingrid Mijnsbergen, telefoonnummer (0113) 563772.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1998 | | pagina 49