W >rk.' Tence Gevraagd Int. Chauffeur en chauffeur-monteur City Hotel Accountmanagers ergotherapeut m/v Leraar m/v MENTOR m/v personeel uitzendbureau GEZOCHT JONGE (MEDE) ONDERNEMER M/V ïorseie Medewerker Groenvoorziening personeel qb HOOFD ADMINISTRATIE m/v VAN DEN BERGH BOUW 42 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 23 MEI 19j Stichting Mytylschool Mytylschool de Sprienke is een samenwerkingsschool voor speciaal- en voortgezet speciaal onderwijs. De school wordt bezocht door leerlingen van 3 tot 20 jaar oud met een lichame lijke of meervoudige handicap. Het bestuur van voornoemde school zoekt m.i.v. 7 september 1998: 1een geschikte kandidaat voor de invulling van een zwangerschapsverlof voor de functie van voor 32 uur per week, zo mogelijk gevolgd door ouderschapsverlof voor 12 uur per week Het team van therapeuten bestaat uil 5 fysiotherapeuten, 3 logopedisten en 1 ergotherapeut, allen part-time werkzaam. Taakomschrijving: het onderzoeken, behandelen en begeleiden van kinderen met alle binnen de mytyl school voorkomende ziektebeelden in het kader van de onderwijsondersteuning; het participeren in een multidisciplinair behandelteam; hel samenwerken met de dienst ambulante begeleiding: het onderhouden van contacten en het samenwerken met ouders en directbetrokkenen bij het kind: het adviseren van aanpasssingen en voorzieningen. Functie-eisen: hel diploma ergotherapie en bewijs van bevoegdheid; zowel zelfstandig als interdisciplinair kunnen werken; ervaring met het werken met kinderen; SI- en NDT-kinderen cursus is wenselijk. Wij bieden: een prettige, collegiale werksfeer binnen een enthousiast team in de school; werkzaamheden vol afwisseling en dynamiek; een werkplek temidden van enthousiaste collega-therapeuten; arbeidsvoorwaarden en salariëring overeenkomstig het RPBO. Nadere informatie kunt u inwinnen bij Marieke Pater-Arendsen, dagelijks van 9.00-16.00 uur bereikbaar, behalve op woensdag, tel. 0113-229150. voor de afdeling meervoudig gehandicapten (MG-ZMLK) Functie-eisen: een volledige onderwijsbevoegdheid; het diploma speciaal onderwijs dan wel de bereidheid dit te behalen; ervaring in het speciaal onderwijs, bij voorkeur in het onderwijs aan zeer moeilijk leren de kinderen: belangstelling voor de raakvlakken met KDV en ZMLK: creatief, ondernemend. Het betreft een fulltime functie (36 uur). Bezoldiging vindt plaats in maximaal schaal 10. Datum van benoeming 7 september 1998. Nadere informatie kunt u inwinnen bij Kees Moelker (afdelingsvertegenwoordiger Tyltylafdeling). Uw sollicitatie kunt u tot uiterlijk 6 juni richten aan het bestuur van de Stichting Mytylschool Zeeland. Vivaldipad 1. 4462 JA Goes. STICHTING AGOGISCHE ZORGCENTRA ZEELAND Binnen de sector residentiële hulpverlening aan jeugdigen ontstaat voor de afdeling OPVANG MINDERJARIGE VLUCHTELINGEN in de KWE+ te Vlissingen een vacature voor de functie van 32 uur per week. De afdeling heeft als doel de jongeren op te vangen en te begeleiden naar zelfstandigheid en inte gratie. Alle jongeren staan onder voogdij van Stichting 'De Opbouw'. Met de voogdij-maat schappelijk werkende wordt regelmatig overleg gevoerd. In de KWE+ worden jongeren begeleid in de leeftijd van 12-16 jaar. Taken: - samen met collega's begeleiden van jongeren naar zelfstandigheid; - onderhoudén van contacten met de voogdij-instelling 'De Opbouw'; - en andere relevante instellingen; - deelnemen aan het teamoverleg; - rapporteren over de werkzaamheden. Functie-eisen: - een op de functie afgestemde opleiding op MBO-niveau: - samen met een collega uitvoering kunnen geven aan de begeleiding; - goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid; - goede sociale vaardigheden; - ervaring met begeleidingsmodellen gericht op zelfstandigheidsontwikkeling strekt tot aanbeveling. Arbeidsvoorwaarden: - de CAO-Jeugdhulpverlening is van toepassing. De functie is ingedeeld in schaal 8-21 (minimaal 2.683,00 en maximaal 3.880,00 bij een full-time dienstverband); - de werkzaamheden worden op onregelmatige tijden verricht; - bereikbaarheidsdiensten kunnen worden opgedragen. Bij gelijke geschiktheid van kandidaten gaat onze voorkeur uit n tone afkomst. r een medewerker van alloch- Informatie over deze functie is te verkrijgen bij de heer R. de Bruyckere, coördinator, te berei ken op het centraal kantoor van de Stichting AZZ, telefoon (0118) 635510. Sollicitaties dient u vóór 3 juni a.s. te richten aan de Stichting AZZ, afdeling personeelszaken. Postbus 140,4330 AC Middelburg, onder vermelding van vacaturenummer 980525. De sollicitatiegesprekken worden gehouden op woensdag 10 juni a.s. De stichting AZZ is een multifunctionele organisatie voor hulpverlening a jongeren en volwassenen, met als werkterrein de provincie Zeeland Intern. Transportbedrijf van de Swaluw bv te Heinkens- zand, is een middelgroot, dynamisch int. transportbedrijf. Zij beschikt over een ultra modem wagenpark, geschikt voor het vervoer van losgestorte landbouwproducten. Ge specialiseerd in transporten naar en van België en Frank rijk. Leeftijd 20-35 jaar. Bent u snel beschikbaar? Bel dan 0113-561561 U vindt de gezondheidssector een prettige omgeving om in te werken. Wij zoeken een personeelsmedewerker met kennis van zaken op MBO-niveau. Ten behoeve van Verpleeghuis 'I Gasthuis te Middelburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde personeelsmedewerker m/v voor 20 uur per week. De werktijden zijn verdeeld over minimaal 4 dagen per week volgens rooster. Naast u zijn er binnen 't Gasthuis nog 4 andere (parttime) administratieve medewerkers werkzaam. De functie: U ondersteunt de manager Zorg en de personeelsfunctionaris door middel van het verrichten van administratieve werkzaamheden. Zo draagt u zorg voor het administratieve gedeelte van het personeelsbeheer en verwerkt u personeels- mutaties door middel van het opstellen van benoemings brieven en arbeidsovereenkomsten. Bij het correct verwerken van personeelsmutaties dienen juistheid, volledigheid en actualiteit gewaarborgd te zijn. Daarnaast bent u verantwoordelijk voor het beheer en de archivering van de (personeels)dossiers en voor het verzorgen van de correspondentie. Ten slotte informeert u medewerkers over de CAO en het sociaal verzekerings stelsel en verstrekt u personeelsoverzichten Bij vakantie van collega's kunnen er administratieve werkzaamheden aan uw takenpakket worden Regio toegevoegd. Wij vragen: U hebt een relevante afgeronde beroepsopleiding op MBO-niveau, aangevuld mei kennis en werkervaring met tekstverwerking, bij voorkeur Word 7.0. Ervaring binnen de personeelsadministratie strekt tot aanbeveling, evenals kennis van de CAO Ziekenhuis wezen en het geautomatiseerde prigem-systeem Omdat u in deze functie veelvuldig contacten onderhoudt met leidinggevenden en andere medewerkers, worden er tevens eisen gesteld aan uw contactuele eigenschappen. Wij bieden: De functie is ingedeeld in functiegroep 35 van de CAO-Ziekenhuiswezen. Het betreft in eerste instantie een tijdelijke aanstelling voor de duur van 1 jaar. Na gebleken geschiktheid en bij voldoende formatieve ruimte kan het dienstverband worden omgezet in onbepaalde tijd. In der Boede te Koudekerke is de mogelijkheid tot kin deropvang aanwezig. Informatie: Voor nadere inlichtin gen kunt u contact opnemen met de heer H. de Koning, personeelsmanager, of met mevrouw C.W. Markusse, per soneelsfunctionaris, telefoon 0118-55400. Sollicitatie: Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen 7 dagen richten aan de afdeling PO&O van de Regio Walcheren SVRZ, Ter Poorteweg 15, 4371 RM Koudekerke. S VRZ De Regio Walcheren SVRZ wordt gevormd door Verpleeg- en Reactiveringscentruni Der Boede in Koudekerke, Verpleeghuis 't Gasthuis in Middelburg ea Verzorgingscentrum Ter Mantelingp in Domburg. Teamwerk, functiegericht handelen en zorg-op-riiaat zijn kernbegrippen in onze werkwijze. Bij de Regio Walcheren SVRZ werken ruim die zorg dragen voor 48S bewoners. Meer informatie over de SVRZ is te vinden op bttp://www.svrzj Administratief medewerker HHI MBO-opleiding, parttime, Frans spreken pre. Med. crediteuren administratie Evt. schoolverlater. Exact, fulltime. Directie-secretaresse HEAO- of Schoevers-opleiding, duizend pootfunctie, Spaans, Engels, Duits en Frans spre kend. fulltime, vaste baan. Directie-secretaresse I Schoevers-opleiding, eerst parttime, later fulltime. Magazijnmedewerker Technische achtergrond, ervaring met computer, tijdelijke baan. Lasser/bankwerker /montagemedewerker Langere tijd, ervaring is een pre. Leerling spuiters/leerling monteurs Langere tijd, vooreen autoschadebedrijf. Schoonmaaksters vakantiehuisjes Juni, juli, augustus, iedere vrijdag 10.00-15.00 uur Horecamedewerkers Serveersters, afwassers, keukenhulpen, koks etc. Vanaf mei-september, eigen vervoer is een pre. Westwal 7, 4461 CM Goes Telefoon 0113-230976 Fax 0113-213993 Voor nieuw op te zetten (eet)café Zeer goede locatie Walcherse kust Motivatie belangrijk Br.o.nr. S14 Bur. PZC Vlissingen. Terneuzen het CITY HOTEL TERNEUZEN een modern 3"' hotel met 117 kamers, 30 studio's, 30 appartementen, restaurant, bar en vergaderzaal zoekt perz.s.m een: Keuken medewerker (m/v) voor 16-30 uur per week (in de toekomst kan de functie full-time worden) Werktijden: 14.00 - 22.00 uur U werkt in een klein team en doet alle voorkomende keukenwerkzaamheden, van de voorbereidingen tot het doorgeven van alle gerechten op de kaart. Functie eisen: - affiniteit met koken - werkervaring in de horeca, liefst in een keukenbrigade - leeftijd ±19-28 jaar Wij zoeken een jong en flexibel persoon die het geen bezwaar vindt de handen uit de mouwen te steken en ook af en toe de weekenden wil werken. Schrijf een korte sollicitatiebrief met c.v. en pasfoto voor 1 juni naar City Hotel Terneuzen, t.a.v. Coen Schelfhorst P. van Anrooylaan 2-140, 4536 CE Terneuzen P. van Anrooylaan 2-140 4536 CE Terneuzen Tel. (0115) 696660 Fax (0115) 615192 Borsele is: 21.750 inwoners 14.430 ha oppervlakte 15 dorpen Overwegend landbouw en fruitteelt Waardevolle cultuurlandschappen Zeehaven-, industrie- en energiegemeente Borsele vraagt een: gemeente m/v bij de afdeling Buitendienst met als standplaats Kwadendamme Functie-informatie: aanleg en onderhoud van plantsoenen onderhoud van begraafplaatsen en het delven van graven onderhoud van sport- en spelvoorzieningen gladheidsbestrijding en onkruidbestrijdlng invallen voor diverse chauffeurs binnen de organisatie Functie-eisen: diploma Groenverzorger B en bereidheid de cursus Groenvoorziener te volgen ervaring in genoemde werkzaamheden strekt tot aanbeveling rijbewijs BE en C een positieve en collegiale werkhouding Borsele biedv Een salaris van maximaal 3.807- bruto per maand. Borsele wil: In deze functie graag een vrouw benoemen, gezien de ondervertegen woordiging van vrouwen in dit organisatieonderdeel. Daarom worden vrouwen met nadruk gevraagd te solliciteren. De selectieprocedure zal eersc doorlopen worden met vrouwelijke kandidaten die aan de functie- eisen voldoen. De gemeente heeft kinderopvang en ouderschapsverlof. Uw reactie: Meer informatie over deze functie wordt u graag verstrekt door het hoofd van de afdeling Buitendienst, de heer A.M. van Overbeeke, telefoon 0113-561730 toestel 424. Sollicitaties binnen 14 dagen na het verschijnen van dit blad te richten aan het college van Burgemeester en wethouders van Borsele, Postbus 1.4450 AA Heikenszand, onder vermelding van "P&O" in de linkerbovenhoek van de enveloppe. VAN DEN BERGH BOUW is een ISO gecertificeerd bedrijf, dat bouwwerken ontwikkelt en uitvoert op het gebied van utiliteits bouw, industriële bouw, woningrenovatie, onderhoud en in combina tie met deze werken grond-, weg- en waterbouw. De activiteiten vin den hoofdzakelijk plaats in de regio West-Brabant. Binnen het bedrijf zijn ruim 60 medewerkers werkzaam. Namens onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar kandidaten voor de functie van Functie: - leiding geven aan de financiële administratie, coördineren van de werk zaamheden en zonodig zelf administratieve werkzaamheden uitvoeren; - zorgdragen voor managementinformatie en financiële verslaglegging, zoals o.a. wekelijkse verslagen, kwartaalbalans en jaarbalans; - mede verantwoordelijk voor de invulling van het financieel-economisch beleid, o.a. advisering bij projectfinanciering, investeringen, enz.; - analyseren, rapporteren en bespreken van alle financiële en bedrijfs economische informatie met de directie; - verantwoordelijk voor het systeembeheer; - ontwikkelen automatisering ten behoeve van management-informatie systeem. Profiel: - opleiding minimaal HEAO (BA, BE) of SPD (volledig); - uitgebreide kennis van automatisering; - ervaring in een (leidinggevende) functie op financieel-economisch gebied; - integer, initiërend, accuraat, kritisch en probleemoplossend; - goede communicatieve vaardigheden; - woonachtig in de regio of de bereidheid tot verhuizen. Aanbod: - uitdagende, zelfstandige en dynamische functie in een gezond en modern bouwbedrijf: - een organisatie waarin een enthousiast team van medewerkers borg staat voor een opfimaal resultaat en de werksfeer informeel, open en direct is; - een goed salaris en dito secundaire arbeidsvoorwaarden. utiliteitsbouw - industriële bouw - woningbouw renovatie en onderhoud - grond- weg en waterbouw Witteveenweg 2 Postbus 303 4600 AH Bergen op Zoom Tel. 0164 251240 Fax 0164 244554 E-mail: berghalg@concepts.nl Als u belangstelling heeft voor bovengenoemde functie, dan kunt u uw sol licitatiebrief, voorzien van een curriculum vitae, uiterlijk tot 14 dagen na verschijnen van deze advertentie zenden aan: Adviesbureau Aanwas Aanwas 34A, 4641 JJ Ossendrecht t.a.v. de heer F. van der Linden. Tel.: 0164-672790 Fax: 0164-672582 Voor <le vestiging in Breda zoekt EnroAiatch Euromatch, onderdeel van het beursgenoteerde Brunei International, is al jaren de specialist in carrière-bemiddeling voor hoger opgeleiden. We zijn zowel actief in werving en selectie als detacheren en uitzenden. Om te kunnen anticipe ren op de snel veranderende marktsituatie en het toenemen de aantal opdrachten van onze opdrachtgevers zoekt Euromatch nieuwe collega's. Uw kerntaken: Als Accountmanager bent u naast het onderhouden van contacten met opdrachtgevers en het ver der uitbouwen van deze relaties, voornamelijk actief in de acquisitie van nieuwe opdrachtgevers. U richt zich hiérbij vooral op middelgrote en grote organisaties. U voert zelfstan dig sollicitatiegesprekken met hoger opgeleid personeel en selecteert de juiste kandidaat voor de opdrachtgever. U werkt in teamverband en rapporteert aan de Kantoormanager. Uw profiel: U heeft een HBO- of Academische oplei ding in een commerciële, juridische of financiële richting en drie tot zes jaar commerciële ervaring in de zakelijke dienst verlening. Daarnaast heeft u een commerciële instelling, goede communicatieve vaardigheden en kunt u zowel zelf standig als in teamverband en planmatig werken. Bovendien heeft u een klantgerichte instelling. Euromatch biedt u naast uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden de mogelijkheid uw talenten verder te ontplooien in een team met jonge, enthousiaste pro fessionals. Een uitgebreid intern opleidingsprogramma zorgt voor de verdere ontwikkeling van uw commerciële talenten. Doorgroeimogelijkheden zijn ruimschoots aanwezig. Belangstellenden kunnen hun schriftelijke sollicitatie, binnen twee weken na het verschijnen van deze advertentie, sturen naai" Euromatch, t.a.v. mevrouw drs. M. Ramondt (Personeel Organisatie), Oude Delft 182, 2611 HH Delft, tel: 015-2122600. Euromatch is met 16 vestigingen actief op de arbeidsmarkt voor hoger E U RQ Nt AT C H opgeleid personeel. Euromatch werft en selecteert, detacheert en zenrii uit. X Euromatch is onderdeel van de internationale brunel groep. E-mail: Deift@Euromatch.nl internet homepage http://www.euromatch.nl Euromatch. Je carrière in betere banen.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1998 | | pagina 42