DRV
oos*»ö
EP*°
VEE
Applicatiebeheerder m/v
Assistent-Accountants m/v
(Aankomend) Belastingadviseur m/v
Fiscaal-Assistenten m/v
Horeca "GRANDCAFE"
VEE
Kantonnier m/v
38
PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT
ZATERDAG 23 MEI 193
GEMEENTE
DIRECTEUR m/v
"Het Veer" is een openbare basisschool
met ongeveer 80 leerlingen en is gehuis
vest in een modern gebouw in de kern
Veere. Het openbaar basisonderwijs in
de gemeente Veere wordt gegeven in S
kernen en bestuurd op basis van de inte
grale bestuursvorm. De directeuren van
de S openbare basisscholen vormen het
directieoverleg, waarin in samenwerking
met het bestuur, het schooloverstijgen
de beleid wordt vormgegeven. Op dit
moment is er een extern onderzoek
gaande naar bestuurlijke schaalvergro
ting voor het openbaar basisonderwijs op
Walcheren.
Bi] de openbare basisschool "Het Veer" ontstaat wegens het vertrek van de huidige directeur
een vacature voor de functie van een fulltime directeur
Functie-inhoud; Als directeur bent u eindverantwoordelijk voor de algemene en
dagelijkse leiding binnen de school. Hiertoe behoort onder meer het vormgeven van het
onderwijskundig beleid binnen de school, de zorg voor een goed verloop van het onderwijs
proces binnen de school, de zorg voor en de ontwikkeling van liet financieel en materieel beleid
binnen de school (binnen de grenzen van het vastgestelde directiestatuut) en het onderhouden
van interne en externe contacten, waaronder met de andere directeuren binnen de gemeente.
Natuurlijk dient u de doelstellingen van het openbaar onderwijs te onderschrijven.
Functie-eisen; U dient naast de wettelijke eisen tevens te beschikken over de volgende
kwaliteiten en vaardigheden: lesgevende en managementkwaliteiten goede contactuele
en communicatieve vaardigheden een inspirerende en open persoonlijkheid, met een onder
wijskundig onderbouwde visie alertheid op ontwikkelingen en veranderingen, waar u daad
krachtig en creatief mee omgaat grote mate van betrokkenheid bij naschoolse en Veerse
activiteiten flexibiliteit en improvisatievermogen ervaring als (adjunct)directeur is een pre.
Overige informatie: Het geboden salaris bedraagt, afhankelijk van leeftijd, oplei
ding en ervaring, maximaal f 6.201.-- bruto per maand (peildatum I-1-1998), gebaseerd op
schaal 10 RPBO. Als rechtspositieregeling is het RPBO van toepassing.
Er is een benoemingsadviescommissie ingesteld, waarin vertegenwoordigers van het
bevoegd gezag, de afdeling onderwi|s, een collega directeur, de medezeggenschapsraad en
het team zitting hebben. Overeenkomstig de bepalingen in het Rechtspositiebesluit onderwijs
personeel is de sollicitatiecode openbaar onderwijs van toepassing, De sollicitatiegesprekken
zijn gepland op 10 juni 1998. Een psychologisch onderzoek kan deel uit maken van de
procedure. Bij gebleken gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw.
U kunt desgewenst nadere informatie over deze functie inwinnen bij de huidige directeur
van de school, de heer E H. Eshuis. telefoon school (0118) 50 16 18 of bij de beleidsmedewer
ker onderwijs, de heer R.N. van Velzen, telefoon (0118) 57 78 91. Een profielschets is op aan
vraag beschikbaar.
B Belangstellenden voor deze vacature wordt verzocht hun sollicitatie binnen 10 dagen
na het verschijnen van dit blad te richten aan het college van burgemeester en wethouders
van de gemeente Veere, t.a.v. de afdeling Welzijn, Postbus 1.4370 AA Koudekerke, onder
vermelding van vacaturenummer 98/05 zowel in de brief als in de linkerbovenhoek van de
envelop.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
,ll
Belastingadviseurs
Mee kantoren in [)t> R0o Van der Veen is een maatschap van accountants- en belastingadviseurs met een
Middelburg] sterk op de cliënt gerichte aanpak. In onze kantoren, die zijn verspreid over Zuidwest
Oud-Beijeriand. Nederland, werken meer dan 160 enthousiaste mensen in uiteenlopende disciplines voor
siiedredueri middelgrote ondernemingen, midden- en kleinbedrijf, vrije beroepsbeoefenaren, semi-
Zierikzee overheid en non-profit organisaties.
Voor de afdeling ICT op ons kantoor Goes zijn wij op zoek naar een full-time
Ons kantoor te Goes heeft een aparte afdeling informatievoorziening en automatisering van
waaruit de ondersteuning plaatsvindt voor de gehele organisatie. Er wordt gebruik gemaakt
van diverse paketten zoals MS-Office, Windows NT, Unix alsmede diverse financiële en fis
cale paketten.
Inhoud functie
Het beheren en verder perfectioneren van de automatisering met betrekking tot de
interne processen.
Het beheren en installeren van hard- en software.
Het bieden van gebruikersondersteuning.
Functie-eisen
MBO/HBO-werk-en denkniveau.
Relevante ervaring in dergelijke functie gewenst.
Het open staan voor nieuwe ontwikkelingen.
Flexibele instelling en cliëntvriendelijke uitstraling.
Voor nadere informatie over deze vacature kunt u kontakt opnemen met onze informatie
manager C. Hertogh, tel. kantoor 0113-213120, privé 0164-233353.
Voor de agrarische afdeling op ons kantoor Goes zijn wij op zoek naar
Inhoud functie
In teamverband verrichten van administratieve werkzaamheden en opstellen jaar
rekeningen en fiscale aangiften ten behoeve van agrarische ondernemingen.
Functie-eisen
HAVO of MEAO opleiding (of vergelijkbaar) of binnenkort hiervoor afstuderend.
Bereidheid om verdere vakgerichte opleidingen te volgen.
Affiniteit met de agrarische sector.
Goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid.
Voor nadere informatie over deze vacature kunt u kontakt opnemen met:
- C. de Bruijn. tel. kantoor 0113-213120, privé 0118-551696
- J.D. Visee RA, tel. kantoor 0113-213120, privé 0113-341802.
Voor de fiscale afdeling op onze kantoren Goes en Middelburg zijn wij op zoek naar
Inhoud functie
Werkzaamheden in een sterk expanderende aangifte- en adviespraktijk met een grens
overschrijdend karakter.
Begeleiding aangifteverwerking van met name vennootschapsbelasting.
Het informeren van clienten over fiscale aangelegenheden.
Functie-eisen
Afgeronde studie fiscaal recht, fiscale economie of Federatie Belastingadviseur.
Goede contactuele eigenschappen en representief voorkomen.
Flexibele instelling en zelfstandigheid.
Voor nadere informatie over deze vacature kunt u kontakt opnemen met mr. M.H. Zurhorst.
tel. kantoor 0113-213120, privé 0164-211066.
Voor de fiscale afdeling op ons kantoor Goes zijn wij op zoek naar
Inhoud functie
Hel onder leiding voorbereiden en opstellen van fiscale aangiften.
Het verzamelen en analyseren van gegevens ten behoeve van de fiscale advisering.
Functie-eisen
Opleiding op VWO-niveau.
Flexibele en cliëntgerichte instelling.
Bereidheid tot het volgen van verdere studies.
Voor nadere informatie over deze vacature kunt u kontakt opnemen met mr. M.H. Zurhorst,
tel. kantoor 0113-213120, privé 0164-211066.
A member of
Accountants Global
Network.
International,
separate and
independent
accounting and
Consulting firms
Wij bieden u naast een honorering die in overeenstemming is met opleiding en ervaring
uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
Uw interesse voor één van deze functies kunt u kenbaar maken door binnen twee weken te
schrijven naar De Roo Van der Veen. Postbus 117, 4460 ZC in Goes, ter attentie van
afd. Personeelszaken, de heer F. Overbeeke. http://www.drv.nl. E-mail: info@drv.nl
De Roo Van der Veen. Betere kijk op de zaak.
Over enige tijd zal een aanvang worden gemaakt
met de bouw van een appartementencomplex
waarin, naast watersport en fitness/beautycenter
ook een RESTAURANT met BAR en groot
TERRAS gerealiseerd zal worden.
Wij zoeken voor het restaurant (in de provincie
Zeeland) een
ZELFSTANDIG EXPLOITANT
(m/v of echtpaar)
Gevraagd wordt enthousiasme, flexibiliteit, erva
ring in leidinggeven, leeftijd 30 jaar en diploma
van Middelbare Hotelschool of gelijkgestelde
opleiding.
Inlichtingen: telefoon/fax 0488-482267.
Sollicitaties met CV sturen naar
Restaurant Employment Agency
Prinsenhof 6, 4041 BN Kesteren.
o»*o
McCain Nederland omvat vijf van de zeventien Europese vestigingen van het sterk expande
rende Canadese McCain-concern, een diepvriesspecialist van wereldformaat met in totaal meer
dan 55 productiebedrijven in 10 landen en ruim 16.000 medewerkers. In Nederland heeft
McCain moderne productiebedrijven in Hoofddorp, Lewedorp, Lelystad, Waspik en Gameren.
Hier wordt een brede range van diepgevroren levensmiddelen vervaardigd met bekende namen
waaronder 1-2-3 Frites.
Voortdurende innovatie en vernieuwing van ons productiepakket plus kwaliteitsbesef van de
medewerkers dragen ertoe bij dat iedereen graag met McCain aan tafel zit.
Voor de afdeling Technische dienst in onze vestiging te Lewedorp, zoeken wij zo spoedig
mogelijk enkele onderhoudsmonteurs.
Als onderhoudsmonteur verricht u alle voorko
mende controle-, onderhoud- en reparatie
werkzaamheden aan installaties en appara
tuur.
De onderhoudsmonteurs zijn werkzaam in
een 4-ploegendienst (36-urige werkweek).
Van de kandidaten verwachten wij een oplei
ding op M.T.S.-niveau of gelijkwaardig, aange
vuld met vakgerichte cursussen.
Indien u bovendien zelfstandig kunt werken,
bent u degene die wij graag verwelkomen.
McCain betaalt een goed salaris en biedt
daarnaast een uitgebreid pakket secundaire
arbeidsvoorwaarden, waaronder 26 vakantie
dagen, 8% vakantiegeld, een pensioenrege
ling en een tweetal bedrijfsspaarregelingen.
Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met de heer J. Hannewijk,
Hoofd Technische Dienst, tel. 0113-615600, toestel 636.
Uw schriftelijke sollicitaties kunt u binnen 14 dagen sturen aan:
McCain Foods Holland B.V., t.a.v. Personeelszaken, Postbus 295, 4460 AR Goes.
GEMEENTE
FINANCIEEL MEDEWERKER SOCIALE ZAKEN m/v
(36 uur per week; fulltime)
De nieuwe gemeente Veere (22.000
inwoners) is op I januari I997 operatio
neel geworden. Naast 13 woonkernen
heeft Veere een agrarisch gebied van
13.500 ha. en een kustlijn van maar liefst
34 kilometer. Strand, bos en duin en het
Veersemeer, waar veel watersport
wordt bedreven, hebben ervoor gezorgd
dat recreatie en toerisme belangrijke
economische pijlers zijn geworden.
De organisatie (in ontwikkeling) bestaat
uit I70 formatieplaatsen, onderverdeeld
in drie sectoren: Bestuur Samenleving,
Grondgebied en Middelen, plus een staf
afdeling Personeel en Organisatie. Onze
ambitie is het bereiken van een flexibele,
klantgerichte en open organisatie.
Bij de afdeling Sociale Zaken van de sec
tor Bestuur en Samenleving is wegens
het vertrek van de huidige functionaris
een vacature voor bovenstaande functie
Functie-inhoud: U wordt met name belast met de zorg voor een efficiënte en effectieve
organisatie van de administratie van de afdeling. Daarnaast analyseert u problemen en lost
onvolkomenheden in de administratie op. U fungeert als eerste aanspreekpunt voor het afde
lingshoofd inzake de administratie, U bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling en de bewa
king van de voortgang van de interne controles en de werkzaamheden inzake de uitkerings- en
debiteurenadministratie. U zorgt voor een goede informatievoorziening vanuit de administratie
of het bestandenbeheer Van u wordt verwacht dat u gegevens verzamelt voor het samenstel
len van diverse overzichten, wettelijk voorgeschreven statistieken, voor zowel intern als extern
gebruik. Voor de afdeling stelt u de gemeentelijke begroting op. U bent tevens belast met het
applicatiebeheer. Daarnaast verricht u overige werkzaamheden passend binnen de doelstellin
gen van de sector danwel de afdeling.
Functie-eisen: U dient te beschikken over de volgende kwaliteiten en vaardigheden:
3 minimaal een afgeronde relevante opleiding op mbo-niveau, bijvoorbeeld meao-bedrijfs-
admmistratief of mba goede kennis van sociale verzekeringswetgeving en de administratieve
gevolgen die daaruit voortvloeien bereidheid tot het volgen van cursussen/opleidingen;
C3 kennis van de geautomatiseerde pakketten (GSA, Civility; voorheen Raet) is een pre
zelfstandigheid en 2 a 3 jaar ervaring met genoemde werkzaamheden grote mate van
accuratesse flexibele instelling en stressbestendigheid.
Overige informatie: Het geboden salaris bedraagt, afhankelijk van leeftijd, opleiding en
ervaring, maximaal f 5.234,-- bruto per maand (peildatum I -4-1998), gebaseerd op functie-
niveau 8. Definitieve vaststelling van het niveau moet nog plaatsvinden door middel van functie
waardering. Als basis rechtspositieregelingen zi|n de CAR en UWO van toepassing. De stand
plaats is de komende twee jaar Westkapelle en vervolgens Domburg.
U kunt desgewenst nadere informatie over deze functie inwinnen bij het afdelingshoofd
Sociale Zaken, de heer A.C. Nieuwenhuize. tel: (0118) 57 78 81 of de stafafdeling Personeel en
Organisatie, tel: (0118) 55 54 II.
Belangstellenden voor deze vacature wordt verzocht hun sollicitatie vóór 6 juni I998
te richten aan het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Veere, tax
de stafafdeling Personeel en Organisatie. Postbus I. 4370 AA Koudekerke, onder vermelding
van vacaturenummer 98/03 in zowel de brief als in de linkerbovenhoek van de envelop
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
,ll
Waterschap Zeeuwse Eilanden, gevestigd
In Goes, zorgt met bijna 400 medewer
kers voor degelijke waterkeringen, onder
houd en veiligheid van plattelandswegen,
een optimaal peilbeheer, een goede kwa
liteit van het oppervlaktewater en zuive
ring van het afvalwater. De ambtelijke
organisatie is opgebouwd uit vier secto
ren (Waterkeringen, Waterbeheer, Wegen
en Middelen) en een staf. Aan het hoofd
van deze organisatie staat de secretaris.
Binnen waterschap Zeeuwse Eilanden
wordt een werkomgeving nagestreefd
waarin voor alle medewerkers sprake is
van een duidelijke taak, een eigen verant
woordelijkheid en een diffirentiatie in de
beloning.
Functie-informatie
De kantonnier heeft o.m. de volgende
taken:
-houden van periodieke inspecties van de
waterkeringen en inspectie na storm;
-verrichten van onderhoud aan de grasmat
van het dijklichaam, afrasteringen, glooiing,
kunstwerken en opritten op de water
keringen (bijvoorbeeld herzetten van steen
glooiingen, plaatsen en repareren van
afrasteringen, onderhouden van trappen,
overgangen, slagbomen en grondlichamen,
bestrijden van mollen en onkruidbe-
strijding);
-verlenen van assistentie bij het inspecteren
van de vooroever m.b.v. de peilboot en
verrichten van onderhoud aan meetpunten;
-onderhouden van uitwateringssluizen;
(vac.nr. 98/10)
afdeling Beheer Onderhoud Waterkeringen, district Zuid-
Beveland.
De afdeling Beheer Onderhoud van de sector
Waterkeringen heeft als doelstelling het op gedecentrali
seerde wijze verzorgen van onderhoudswerken en de techni
sche en lokale aspecten van het vergunnings- en onthef-
fingsbeleid. Dijkbewaking vormt tevens onderdeel van het
takenpakket.
De afdeling Beheer Onderhoud is opgedeeld in drie gelijk
waardige districten. Het districtshoofd van het district Zuid-
Beveland geeft leiding aan 5 medewerkers.
-onderhouden van contacten met ingelan
den;
-het uitvoeren van werkzaamheden met
een tractor;
-overige werlczaamheden.
Functie-eisen
-opleidings- c.q. werk- en denkniveau
LBO/VBO
-opleiding tot steenzetter;
-minimaal 5 jaar ervaring met bovenge
noemde werlczaamheden;
-zowel zelfstandig als in groepsverband
kunnen werken;
-inzetbaar bij calamiteiten en de
bereidheid tot overwerk:
-aantoonbare affiniteit met de
waterkeringen;
-in bezit van rijbewijs BE;
-woonachtig of bereid zijn te gaan wonen in
het district Zuid-Beveland.
Algemeen
Salariëring vindt plaats in aanloopniveau 3
(min. f 2656,— en max. f 3637,— bruto per
maand) en wordt bepaald aan de hand van
opleiding, leeftijd en ervaring. Het functie
niveau is vooralsnog schaal 4 (min. f 271 1 ,-
- en max. f 3834,— bruto per maand). Het
niveau van de functie wordt binnenkort in
het leader van een functiewaardering nader
vastgesteld.
Verder kent het waterschap
de overige bij de over
heid gebruikelijke rechtspositieregelingen,
toegespitst op de sector Waterschappen.
Het waterschap is aangesloten bij de inter
provinciale ziektekostenregeling (IZR).
Informatie
Informatie over de functie kunt u tijdens
kantooruren inwinnen bij de heer ing. B.
van Liere, afdelingshoofd Beheer
Onderhoud Waterkeringen (telefoon: 0113-
241257) of de heer A.P. Beaufort, hoofd van
het district Zuid-Beveland (telefoon: 0113-
241240).
Sollicitaties
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u, binnen
tien dagen na verschijning van dit blad,
richten aan: De secretaris van waterschap
Zeeuwse Eilanden, t.a.v. Afdeling Personeel
Organisatie, Postbus 114, 4460 AC Goes,
onder vermelding van het vacaturenummer
in de linkerbovenhoek van de brief en de
enveloppe.
Waterschap Zeeuwse Eilanden wil in het
kader van de WBEAA het aandeel allochto
nen In zijn personeelsbestand vergroten.
Sollicitanten uit deze doelgroep, die aan de
gestelde eisen voldoen, worden uitdrukke
lijk verzocht te reageren.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie
wordt niet op prijs gesteld en zal ook niet worden
gehonoreerd.
Waterschap Zeeuwse Eilanden