DRV oos*»ö EP*° VEE Applicatiebeheerder m/v Assistent-Accountants m/v (Aankomend) Belastingadviseur m/v Fiscaal-Assistenten m/v Horeca "GRANDCAFE" VEE Kantonnier m/v 38 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 23 MEI 193 GEMEENTE DIRECTEUR m/v "Het Veer" is een openbare basisschool met ongeveer 80 leerlingen en is gehuis vest in een modern gebouw in de kern Veere. Het openbaar basisonderwijs in de gemeente Veere wordt gegeven in S kernen en bestuurd op basis van de inte grale bestuursvorm. De directeuren van de S openbare basisscholen vormen het directieoverleg, waarin in samenwerking met het bestuur, het schooloverstijgen de beleid wordt vormgegeven. Op dit moment is er een extern onderzoek gaande naar bestuurlijke schaalvergro ting voor het openbaar basisonderwijs op Walcheren. Bi] de openbare basisschool "Het Veer" ontstaat wegens het vertrek van de huidige directeur een vacature voor de functie van een fulltime directeur Functie-inhoud; Als directeur bent u eindverantwoordelijk voor de algemene en dagelijkse leiding binnen de school. Hiertoe behoort onder meer het vormgeven van het onderwijskundig beleid binnen de school, de zorg voor een goed verloop van het onderwijs proces binnen de school, de zorg voor en de ontwikkeling van liet financieel en materieel beleid binnen de school (binnen de grenzen van het vastgestelde directiestatuut) en het onderhouden van interne en externe contacten, waaronder met de andere directeuren binnen de gemeente. Natuurlijk dient u de doelstellingen van het openbaar onderwijs te onderschrijven. Functie-eisen; U dient naast de wettelijke eisen tevens te beschikken over de volgende kwaliteiten en vaardigheden: lesgevende en managementkwaliteiten goede contactuele en communicatieve vaardigheden een inspirerende en open persoonlijkheid, met een onder wijskundig onderbouwde visie alertheid op ontwikkelingen en veranderingen, waar u daad krachtig en creatief mee omgaat grote mate van betrokkenheid bij naschoolse en Veerse activiteiten flexibiliteit en improvisatievermogen ervaring als (adjunct)directeur is een pre. Overige informatie: Het geboden salaris bedraagt, afhankelijk van leeftijd, oplei ding en ervaring, maximaal f 6.201.-- bruto per maand (peildatum I-1-1998), gebaseerd op schaal 10 RPBO. Als rechtspositieregeling is het RPBO van toepassing. Er is een benoemingsadviescommissie ingesteld, waarin vertegenwoordigers van het bevoegd gezag, de afdeling onderwi|s, een collega directeur, de medezeggenschapsraad en het team zitting hebben. Overeenkomstig de bepalingen in het Rechtspositiebesluit onderwijs personeel is de sollicitatiecode openbaar onderwijs van toepassing, De sollicitatiegesprekken zijn gepland op 10 juni 1998. Een psychologisch onderzoek kan deel uit maken van de procedure. Bij gebleken gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw. U kunt desgewenst nadere informatie over deze functie inwinnen bij de huidige directeur van de school, de heer E H. Eshuis. telefoon school (0118) 50 16 18 of bij de beleidsmedewer ker onderwijs, de heer R.N. van Velzen, telefoon (0118) 57 78 91. Een profielschets is op aan vraag beschikbaar. B Belangstellenden voor deze vacature wordt verzocht hun sollicitatie binnen 10 dagen na het verschijnen van dit blad te richten aan het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Veere, t.a.v. de afdeling Welzijn, Postbus 1.4370 AA Koudekerke, onder vermelding van vacaturenummer 98/05 zowel in de brief als in de linkerbovenhoek van de envelop. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. ,ll Belastingadviseurs Mee kantoren in [)t> R0o Van der Veen is een maatschap van accountants- en belastingadviseurs met een Middelburg] sterk op de cliënt gerichte aanpak. In onze kantoren, die zijn verspreid over Zuidwest Oud-Beijeriand. Nederland, werken meer dan 160 enthousiaste mensen in uiteenlopende disciplines voor siiedredueri middelgrote ondernemingen, midden- en kleinbedrijf, vrije beroepsbeoefenaren, semi- Zierikzee overheid en non-profit organisaties. Voor de afdeling ICT op ons kantoor Goes zijn wij op zoek naar een full-time Ons kantoor te Goes heeft een aparte afdeling informatievoorziening en automatisering van waaruit de ondersteuning plaatsvindt voor de gehele organisatie. Er wordt gebruik gemaakt van diverse paketten zoals MS-Office, Windows NT, Unix alsmede diverse financiële en fis cale paketten. Inhoud functie Het beheren en verder perfectioneren van de automatisering met betrekking tot de interne processen. Het beheren en installeren van hard- en software. Het bieden van gebruikersondersteuning. Functie-eisen MBO/HBO-werk-en denkniveau. Relevante ervaring in dergelijke functie gewenst. Het open staan voor nieuwe ontwikkelingen. Flexibele instelling en cliëntvriendelijke uitstraling. Voor nadere informatie over deze vacature kunt u kontakt opnemen met onze informatie manager C. Hertogh, tel. kantoor 0113-213120, privé 0164-233353. Voor de agrarische afdeling op ons kantoor Goes zijn wij op zoek naar Inhoud functie In teamverband verrichten van administratieve werkzaamheden en opstellen jaar rekeningen en fiscale aangiften ten behoeve van agrarische ondernemingen. Functie-eisen HAVO of MEAO opleiding (of vergelijkbaar) of binnenkort hiervoor afstuderend. Bereidheid om verdere vakgerichte opleidingen te volgen. Affiniteit met de agrarische sector. Goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid. Voor nadere informatie over deze vacature kunt u kontakt opnemen met: - C. de Bruijn. tel. kantoor 0113-213120, privé 0118-551696 - J.D. Visee RA, tel. kantoor 0113-213120, privé 0113-341802. Voor de fiscale afdeling op onze kantoren Goes en Middelburg zijn wij op zoek naar Inhoud functie Werkzaamheden in een sterk expanderende aangifte- en adviespraktijk met een grens overschrijdend karakter. Begeleiding aangifteverwerking van met name vennootschapsbelasting. Het informeren van clienten over fiscale aangelegenheden. Functie-eisen Afgeronde studie fiscaal recht, fiscale economie of Federatie Belastingadviseur. Goede contactuele eigenschappen en representief voorkomen. Flexibele instelling en zelfstandigheid. Voor nadere informatie over deze vacature kunt u kontakt opnemen met mr. M.H. Zurhorst. tel. kantoor 0113-213120, privé 0164-211066. Voor de fiscale afdeling op ons kantoor Goes zijn wij op zoek naar Inhoud functie Hel onder leiding voorbereiden en opstellen van fiscale aangiften. Het verzamelen en analyseren van gegevens ten behoeve van de fiscale advisering. Functie-eisen Opleiding op VWO-niveau. Flexibele en cliëntgerichte instelling. Bereidheid tot het volgen van verdere studies. Voor nadere informatie over deze vacature kunt u kontakt opnemen met mr. M.H. Zurhorst, tel. kantoor 0113-213120, privé 0164-211066. A member of Accountants Global Network. International, separate and independent accounting and Consulting firms Wij bieden u naast een honorering die in overeenstemming is met opleiding en ervaring uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Uw interesse voor één van deze functies kunt u kenbaar maken door binnen twee weken te schrijven naar De Roo Van der Veen. Postbus 117, 4460 ZC in Goes, ter attentie van afd. Personeelszaken, de heer F. Overbeeke. http://www.drv.nl. E-mail: info@drv.nl De Roo Van der Veen. Betere kijk op de zaak. Over enige tijd zal een aanvang worden gemaakt met de bouw van een appartementencomplex waarin, naast watersport en fitness/beautycenter ook een RESTAURANT met BAR en groot TERRAS gerealiseerd zal worden. Wij zoeken voor het restaurant (in de provincie Zeeland) een ZELFSTANDIG EXPLOITANT (m/v of echtpaar) Gevraagd wordt enthousiasme, flexibiliteit, erva ring in leidinggeven, leeftijd 30 jaar en diploma van Middelbare Hotelschool of gelijkgestelde opleiding. Inlichtingen: telefoon/fax 0488-482267. Sollicitaties met CV sturen naar Restaurant Employment Agency Prinsenhof 6, 4041 BN Kesteren. o»*o McCain Nederland omvat vijf van de zeventien Europese vestigingen van het sterk expande rende Canadese McCain-concern, een diepvriesspecialist van wereldformaat met in totaal meer dan 55 productiebedrijven in 10 landen en ruim 16.000 medewerkers. In Nederland heeft McCain moderne productiebedrijven in Hoofddorp, Lewedorp, Lelystad, Waspik en Gameren. Hier wordt een brede range van diepgevroren levensmiddelen vervaardigd met bekende namen waaronder 1-2-3 Frites. Voortdurende innovatie en vernieuwing van ons productiepakket plus kwaliteitsbesef van de medewerkers dragen ertoe bij dat iedereen graag met McCain aan tafel zit. Voor de afdeling Technische dienst in onze vestiging te Lewedorp, zoeken wij zo spoedig mogelijk enkele onderhoudsmonteurs. Als onderhoudsmonteur verricht u alle voorko mende controle-, onderhoud- en reparatie werkzaamheden aan installaties en appara tuur. De onderhoudsmonteurs zijn werkzaam in een 4-ploegendienst (36-urige werkweek). Van de kandidaten verwachten wij een oplei ding op M.T.S.-niveau of gelijkwaardig, aange vuld met vakgerichte cursussen. Indien u bovendien zelfstandig kunt werken, bent u degene die wij graag verwelkomen. McCain betaalt een goed salaris en biedt daarnaast een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 26 vakantie dagen, 8% vakantiegeld, een pensioenrege ling en een tweetal bedrijfsspaarregelingen. Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met de heer J. Hannewijk, Hoofd Technische Dienst, tel. 0113-615600, toestel 636. Uw schriftelijke sollicitaties kunt u binnen 14 dagen sturen aan: McCain Foods Holland B.V., t.a.v. Personeelszaken, Postbus 295, 4460 AR Goes. GEMEENTE FINANCIEEL MEDEWERKER SOCIALE ZAKEN m/v (36 uur per week; fulltime) De nieuwe gemeente Veere (22.000 inwoners) is op I januari I997 operatio neel geworden. Naast 13 woonkernen heeft Veere een agrarisch gebied van 13.500 ha. en een kustlijn van maar liefst 34 kilometer. Strand, bos en duin en het Veersemeer, waar veel watersport wordt bedreven, hebben ervoor gezorgd dat recreatie en toerisme belangrijke economische pijlers zijn geworden. De organisatie (in ontwikkeling) bestaat uit I70 formatieplaatsen, onderverdeeld in drie sectoren: Bestuur Samenleving, Grondgebied en Middelen, plus een staf afdeling Personeel en Organisatie. Onze ambitie is het bereiken van een flexibele, klantgerichte en open organisatie. Bij de afdeling Sociale Zaken van de sec tor Bestuur en Samenleving is wegens het vertrek van de huidige functionaris een vacature voor bovenstaande functie Functie-inhoud: U wordt met name belast met de zorg voor een efficiënte en effectieve organisatie van de administratie van de afdeling. Daarnaast analyseert u problemen en lost onvolkomenheden in de administratie op. U fungeert als eerste aanspreekpunt voor het afde lingshoofd inzake de administratie, U bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling en de bewa king van de voortgang van de interne controles en de werkzaamheden inzake de uitkerings- en debiteurenadministratie. U zorgt voor een goede informatievoorziening vanuit de administratie of het bestandenbeheer Van u wordt verwacht dat u gegevens verzamelt voor het samenstel len van diverse overzichten, wettelijk voorgeschreven statistieken, voor zowel intern als extern gebruik. Voor de afdeling stelt u de gemeentelijke begroting op. U bent tevens belast met het applicatiebeheer. Daarnaast verricht u overige werkzaamheden passend binnen de doelstellin gen van de sector danwel de afdeling. Functie-eisen: U dient te beschikken over de volgende kwaliteiten en vaardigheden: 3 minimaal een afgeronde relevante opleiding op mbo-niveau, bijvoorbeeld meao-bedrijfs- admmistratief of mba goede kennis van sociale verzekeringswetgeving en de administratieve gevolgen die daaruit voortvloeien bereidheid tot het volgen van cursussen/opleidingen; C3 kennis van de geautomatiseerde pakketten (GSA, Civility; voorheen Raet) is een pre zelfstandigheid en 2 a 3 jaar ervaring met genoemde werkzaamheden grote mate van accuratesse flexibele instelling en stressbestendigheid. Overige informatie: Het geboden salaris bedraagt, afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring, maximaal f 5.234,-- bruto per maand (peildatum I -4-1998), gebaseerd op functie- niveau 8. Definitieve vaststelling van het niveau moet nog plaatsvinden door middel van functie waardering. Als basis rechtspositieregelingen zi|n de CAR en UWO van toepassing. De stand plaats is de komende twee jaar Westkapelle en vervolgens Domburg. U kunt desgewenst nadere informatie over deze functie inwinnen bij het afdelingshoofd Sociale Zaken, de heer A.C. Nieuwenhuize. tel: (0118) 57 78 81 of de stafafdeling Personeel en Organisatie, tel: (0118) 55 54 II. Belangstellenden voor deze vacature wordt verzocht hun sollicitatie vóór 6 juni I998 te richten aan het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Veere, tax de stafafdeling Personeel en Organisatie. Postbus I. 4370 AA Koudekerke, onder vermelding van vacaturenummer 98/03 in zowel de brief als in de linkerbovenhoek van de envelop Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. ,ll Waterschap Zeeuwse Eilanden, gevestigd In Goes, zorgt met bijna 400 medewer kers voor degelijke waterkeringen, onder houd en veiligheid van plattelandswegen, een optimaal peilbeheer, een goede kwa liteit van het oppervlaktewater en zuive ring van het afvalwater. De ambtelijke organisatie is opgebouwd uit vier secto ren (Waterkeringen, Waterbeheer, Wegen en Middelen) en een staf. Aan het hoofd van deze organisatie staat de secretaris. Binnen waterschap Zeeuwse Eilanden wordt een werkomgeving nagestreefd waarin voor alle medewerkers sprake is van een duidelijke taak, een eigen verant woordelijkheid en een diffirentiatie in de beloning. Functie-informatie De kantonnier heeft o.m. de volgende taken: -houden van periodieke inspecties van de waterkeringen en inspectie na storm; -verrichten van onderhoud aan de grasmat van het dijklichaam, afrasteringen, glooiing, kunstwerken en opritten op de water keringen (bijvoorbeeld herzetten van steen glooiingen, plaatsen en repareren van afrasteringen, onderhouden van trappen, overgangen, slagbomen en grondlichamen, bestrijden van mollen en onkruidbe- strijding); -verlenen van assistentie bij het inspecteren van de vooroever m.b.v. de peilboot en verrichten van onderhoud aan meetpunten; -onderhouden van uitwateringssluizen; (vac.nr. 98/10) afdeling Beheer Onderhoud Waterkeringen, district Zuid- Beveland. De afdeling Beheer Onderhoud van de sector Waterkeringen heeft als doelstelling het op gedecentrali seerde wijze verzorgen van onderhoudswerken en de techni sche en lokale aspecten van het vergunnings- en onthef- fingsbeleid. Dijkbewaking vormt tevens onderdeel van het takenpakket. De afdeling Beheer Onderhoud is opgedeeld in drie gelijk waardige districten. Het districtshoofd van het district Zuid- Beveland geeft leiding aan 5 medewerkers. -onderhouden van contacten met ingelan den; -het uitvoeren van werkzaamheden met een tractor; -overige werlczaamheden. Functie-eisen -opleidings- c.q. werk- en denkniveau LBO/VBO -opleiding tot steenzetter; -minimaal 5 jaar ervaring met bovenge noemde werlczaamheden; -zowel zelfstandig als in groepsverband kunnen werken; -inzetbaar bij calamiteiten en de bereidheid tot overwerk: -aantoonbare affiniteit met de waterkeringen; -in bezit van rijbewijs BE; -woonachtig of bereid zijn te gaan wonen in het district Zuid-Beveland. Algemeen Salariëring vindt plaats in aanloopniveau 3 (min. f 2656,— en max. f 3637,— bruto per maand) en wordt bepaald aan de hand van opleiding, leeftijd en ervaring. Het functie niveau is vooralsnog schaal 4 (min. f 271 1 ,- - en max. f 3834,— bruto per maand). Het niveau van de functie wordt binnenkort in het leader van een functiewaardering nader vastgesteld. Verder kent het waterschap de overige bij de over heid gebruikelijke rechtspositieregelingen, toegespitst op de sector Waterschappen. Het waterschap is aangesloten bij de inter provinciale ziektekostenregeling (IZR). Informatie Informatie over de functie kunt u tijdens kantooruren inwinnen bij de heer ing. B. van Liere, afdelingshoofd Beheer Onderhoud Waterkeringen (telefoon: 0113- 241257) of de heer A.P. Beaufort, hoofd van het district Zuid-Beveland (telefoon: 0113- 241240). Sollicitaties Uw schriftelijke sollicitatie kunt u, binnen tien dagen na verschijning van dit blad, richten aan: De secretaris van waterschap Zeeuwse Eilanden, t.a.v. Afdeling Personeel Organisatie, Postbus 114, 4460 AC Goes, onder vermelding van het vacaturenummer in de linkerbovenhoek van de brief en de enveloppe. Waterschap Zeeuwse Eilanden wil in het kader van de WBEAA het aandeel allochto nen In zijn personeelsbestand vergroten. Sollicitanten uit deze doelgroep, die aan de gestelde eisen voldoen, worden uitdrukke lijk verzocht te reageren. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en zal ook niet worden gehonoreerd. Waterschap Zeeuwse Eilanden

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1998 | | pagina 38