Oh
a
O
o
a
o
Q
SCOOP ZEELAND
U neemt de tijd
om haar wensen
aan te horen
cn
M
Op zoek naar
een leuke baan?
Adviseurs Bodem m/v
Veldmedewerkers m/v
A. Hoofd sector
maatschappelijke participatie
B. Hoofd sector cultuur
ZATERDAG 22 NOVEMBER 1997
PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT
33
medewerker commer
ciële binnendienst m/v
Een niet onbemiddelde dame valt
voor een leuk autootje en wil graag
meteen weten of er een deel van
haar vermogen beschikbaar is voor
de aanschaf. Dus neemt u als
medewerker commerciële binnen
dienst rustig de tijd om haar
wensen aan te horen. U probeert
zoveel mogelijk gegevens boven
tafel te krijgen. En speelt vragen
die u niet kunt beantwoorden door
aan de adviseurs. Want de
Rabobank is een bank van mensen
en voor mensen. Dat betekent dat
u zich verplaatst in de situatie van
uw klanten. U zorgt dat ze altijd
snel en correct geholpen worden en
tevreden de bank verlaten. Maar
ook met uw collega's werkt u
daadwerkelijk samen. U handelt
transacties voor ze af en bereidt
offertes voor. Regelt de planning
en geeft signalen uit de markt
onmiddellijk aan ze door. U bent
dus voortdurend alert en neemt ini
tiatief. U hebt een opleiding op
hbo-niveau of hbo denk- en werk
niveau en beschikt over de nodige
commerciële kennis. U kunt werken
met data-based informatiesystemen.
U bent ondernemend, efficiënt en
ambitieus en wilt in uw werk vooral
ook uw creativiteit, durf en sociale
talent kwijt kunnen. U bent
representatief en makkelijk in
de omgang.
Bent u geïnteresseerd?
Voor meer informatie kunt u contact
opnemen met de heer C. de Morrée,
commercieel manager financiële
advisering/huis hypotheekadvies,
telefoon (0118) 58 71 65.
Stuur uw sollicitatie met c.v.
binnen 14 dagen naar^-Rabobank
Noordwest-Walcheren* t.a.v. afde
ling personeelszaken, Postbus 9,
4357 ZG Domburg.
Rabobank
Noordwest-Walcheren
- W.G. Hypotheken Nederland B.V.
- Pensioen Groep Nederland B.V.
- Vis Wesdorf Financiële Diensten B.V.
- Wesdorp Assuradeuren
- Juridisch Adviesbureau Wesdorp
- Wesdorp Vastgoed B.V.
Personeelsadvertentie
De Wesdorp Groep is een jonge, dynamische en snelgroeiende organisatie, die zich bezighoudt met totale financiële dienstverlening.
Dooreen verregaande samenwerking van verschillende ondernemingen kunnen wij onze relaties diverse diensten aanbieden op verschillende
terreinen. Ons productenpakket bevat onder andere assurantiën, pensioenen, hypotheken, beleggingen, administratieverzorging voor bedrijven
en belastingaangiften voor particulieren. Daarnaast kan men bij de Wesdorp Groep ook terecht voor een juridisch advies.
Door onze sterke groei zijn wij op zoek naar een:
Specialist Automatisering (M/V)
als collega-ondernemer.
Binnen de Wesdorp Groep bent u eindverantwoordelijk voor de
volledige informatietechnologie. U adviseert alle bedrijfsonderdelen.
Tevens onderhoudt u de externe contacten. Tegelijkertijd verricht u
op commerciële basis werkzaamheden voor derden.
Wij zoeken een collega-ondernemer die:
- enthousiast, initiatiefrijk en ambitieus is;
- relevante ervaring op automatiseringsgebied bezit;
- kennis heeft van netwerken (Novell. WindowsNT), Internet,
databasetoepassingen etcetera;
- goede contactuele eigenschappen heeft;
- adviserend optreedt naar derden.
Wij bieden:
- een mogelijkheid om direct of op' termijn te participeren;
- een drukke baan met vele contacten;
- korte en open communicatielijnen;
- goede arbeidsvoorwaarden.
Administratief medewerker (M/V)
Binnen onze onderneming Vis Wesdorp Financiële Diensten B.V.
verricht u werkzaamheden zoals:
- het verzorgen van administraties;
- hel zelfstandig opstellen van jaarrekeningen;
- het verzorgen van fiscale aangiften en adviezen.
Wij zoeken iemand inet:
- MBA/SPD of een gelijkwaardige opleiding;
- een behoorlijke kennis van belastingrecht;
- affiniteit met automatisering;
- relevante ervaring op een accountants- of administratiekantoor.
Wij bieden:
- een drukke baan met vele contacten;
- korte en open communicatielijnen:
- een goede samenwerking met collega's
- aoede arbeidsvoorwaarden.
Voor meer informatie kunt u telefonisch contact opnemen met mevrouw Mijnsbergen of de heer-Vis, telefoonnummer (0113) 563772.
U kunt uw schriftelijke sollicitatie met curriculum vitae. onder vermelding van desbetreffende vacature, vóór 8 december 1997 sturen naar:
Wesdorp Groep, t.a.v. de directie. Postbus 90. 4460 AB Goes.
Autocad 13 tekenaar m/v
Voor een relatie in Goes.
Taken: tekenen van machines en machine-onder
delen.
Vereist: MTS/HTS werktuigbouwkunde. Minimaal 3
jaar ervaring als autoeadtekenaar. Ervaring met
autocad 13. De functie is voor langere duur en een
contract behoort tot de mogelijkheden.
Voor meer informatie: Start Goes, Mark Slotboom
0113-230257.
Timmerman m/v
Voor een relatie in Goes.
Taken: Fabricage en montage van houten kozij
nen, deuren etc.
Vereist: LTS Timmeren Enige ervaring is pre.
De werkzaamheden vinden plaats in de fabriek.
De functie is fulltime en is in ieder geval tot eind
december.
Voor meer informatie: Start Goes, Mark Slotboom
0113-230257.
Havenwerkers/
productiekrachten
Voor diverse relaties in de kanaalzone zijn wij re
gelmatig op zoek naar krachten voor zowel ploe
gendiensten als dagdiensten. Motivatie is belang
rijker dan opleiding. Leeftijd minimaal 18 jaar en bij
voorkeur een technische achtergrond.
Voor meer informatie: Start Terneuzen, 0115-
614240.
Leider administratie m/v
Voor een relatie in Goes. -
Functieinhoud: leiding geven aan administratieve
medewerkers; functionerings- en beoordelingsge
sprekken houden, controleren/bewaken van admi
nistratieproces; 'waar nodig voorstellen doen tot
verbetering, notities/instructies e.d. schrijven t.b.v.
het administratieve proces, verder alle voorkomen
de werkzaamheden.
Vereist: MBO-niveau, leidinggevende ervaring/ca
paciteiten op een administratieve afdeling, kennis
van sociale verzekeringswetten, ervaring met Win
dows, zelfstandig, communicatief en logistiek vaar
dig. Deze functie is voor 40 uur in de week en
biedt kans op een contract.
Voor meer informatie: Start Goes, Natasja Greeve,
tel.; 0113- 230257.
Medewerker boekhouding m/v
Voor een internationaal bedrijf.
Taken: crediteuren en debiteurenadministratie,
facturatie.
Vereist: MBO-administratieve richting, goede be-
.heersing van de Engelse taal, kennis van Word en
Excel, minimaal 2 jaar werkervaring. Kans op een
vaste aanstelling.
Voor meer informatie: Start Middelburg, Mariëlle
Wisse, 0118-624700.
Logistiek medewerk(st)ers/
inpaksters
Voor Neckermann te St. Jansteen zijn wij op zoek
naar personeel voor diverse werkzaamheden bin
nen de afdeling verzending.
De werkzaamheden bestaan o.a. uit het verzame
len van orders en het inpakken en verzendklaar
maken van pakketten en goederen. De werktijden
zijn in overleg.
Het betreft werk voor langere tijd.
Voor meer informatie: Start Terneuzen.
614240 of Start Hulst, 0114-316599.
Badmeester m/v
Voor een recreatiecentrum in Nieuwvliet zijn wij
per 1 januari 1998 opzoek naar een enthousiaste
badmeester m/v. De voorkeur gaat uit naar iemand
met een Cios of vergelijkbare opleiding. Ben je be
reid om ook tijdens de weekenden en de vakanties
te werken en heb je verantwoordelijkheidsgevoel,
kom dan zeker eens langs. Een EHBO-diploma is
een pre.
Voor meer informatie: Start Oostburg, Miranda
Pieters 0117-452287.
Weekendhulpen/Vakantiekrachten
Wij hebben weer voldoende werk in de bediening,
verkoop, als afwasser, keukenhulp of kamermeisje
voor in de weekenden en vakanties. Dus wil je
naast je opleiding of studie wat bijverdienen, infor
meer dan naar de mogelijkheden.
Voor meer informatie: Start Oostburg, Isabelle
Leenhouwers 0117-452287.
Heftruckchauffeur
Voor een relatie in Kruiningen.
Vereist: Bezit van een certificaat.
Deze baan biedt de mogelijkheid tot een contract.
Voor meer informatie: Start Kruiningen, 0113-
384040.
Ervaren woningstoffeerder
Voor een relatie in Kruiningen.
Vereist In bezit van rijbewijs B.
Kans op vast dienstverband.
Voor meer informatie: Start Kruiningen, 0113-
384040.
SGS EcoCare B.V. is een milieu
adviesbureau met vestigingen in
Dordrecht, 's Gravenpolder, Terneuzen
en Bladel. De hoofdactiviteiten con
centreren zich op de vakgebieden
bodem, asbest en milieu-consultan
cy in algemene zin. Voor het uitvoe
ren van analyses zet SGS eigen labo
ratoria in. SGS EcoCare B.V. telt in
totaal circa 45 medewerkers.
SGS EcoCare B.V., ressorterend onder
de SGS Nederland Groep, is onder
deel van Société Générale de
Surveillance Holding SA te Genève
(SGS). Met circa 40,000 medewerkers
in 140 landen is SGS 's werelds groot
ste onafhankelijke organisatie op het
gebied van controle, inspectie, ana
lyse, advisering en certificering van
systemen, werkwijzen en producten.
Voor de verdere uitbouw van onze activiteiten, zoekt SGS EcoCare B.V.
kandidaten voor de volgende functies:
De afdelingen Bodem op onze vestigingen in 's-Gravenpolder en
Dordrecht zoeken adviseurs die zich gaan bezighouden met het
voorbereiden, organiseren, uitvoeren en afhandelen van opdrachten
op het gebied van bodemonderzoek en -sanering. Dit gebeurt
conform geldende richtlijnen en eigen vaktechnisch inzicht.
Voor deze functies zoeken wij kandidaten meteen milieu-opleiding
op HBO- of academisch niveau. U beschikt over afdoende kennis ten
aanzien van het vaststellen en beoordelen van verontreinigingssituaties
in de bodem. Enkele jaren ervaring in bodemonderzoek en/of -sanering
strekt tot aanbeveling. U beschikt tevens over de nodige flexibiliteit,
bent accuraat en kunt goed in teamverband werken.
De afdelingen Bodem op onze vestigingen in's Gravenpolder,
Terneuzen en Bladel zoeken veldmedewerkers die zich bezig gaan
houden met het uitvoeren van boringen en het nemen van grondwa
termonsters volgens geldende richtlijnen. Daarnaast heeft u ervaring
met het bemonsteren van diverse reststoffen.
Voor deze functie zoeken wij kandidaten met een milieu
technische MBO-opleiding. U bent gewend zelfstandig te werken,
heeft geen bezwaar tegen onregelmatige werktijden, bent in het bezit
van minimaal rijbewijs B en kunt goed in teamverband werken.
Reacties op deze vacature-meldingen stuurt u binnen 10 dagen,
voorzien van een C.V., naar SGS EcoCare B.V., ter attentie van de heer
J. van Dijk, afdeling P&O, Postbus 200, 3200 AE Spijkenisse. Vermeld
bovenaan uw brief de betreffende vacature. Met vragen kunt u terecht
bij de heren W. Jonkers/K.J. Vuurmans (0113) 319Ö00 of de heer
L.G.C.M. Urlings (078) 6545352.
SGS EcoCare B.V.
Op 1 januari 1998 ontstaat
SCOOP, een nieuw instituut
voor zorg, welzijn en
cultuur, in de provincie
Zeeland.
De organisatie van de nieu
we stichting kent vier sec
toren:
- zorg
- maatschappelijke
participatie
- cultuur
- middelen en onder
steuning
Hierin zullen ca 70 perso
neelsleden werkzaam zijn.
Het budget bedraagt ca 6
miljoen gulden.
De taken van de nieuwe
stichting richten zich voor
al op:
- werkontwikkeling en
vernieuwing
- kwaliteit, monitoring en
signalering
- steunfunctie voor het
(lokale) uitvoerend werk
Het bestuur wenst in contact te treden met kandidaten die belangstelling
hebben voor de functies
(vacature nummer MP 001)
Het takenpakket van de sector behelst onder meer advisering over maat
schappelijke vraagstukken in Zeeland, monitoring en praktijkgericht
(beleids) relevant onderzoek alsmedetiet opzetten van pilot- en vernieu
wingsprojecten op bijvoorbeeld de terreinen vrijwilligerswerk, lokaal soci
aal beleid, emancipatie, multiculturele vraagstukken, maatschappelijke
participatie, integraal jeugdbeleid. Voorts omvat het takenpakket de uit
voering van de steunfunctietaak op deze terreinen alsmede dataverzame
ling, -beheer en -analyse. De sector kent een formatie-omvang van 11,0
formatieplaatsen.
(vacature nummer C 001)
Het takenpakket van de sector omvat de ontwikkeling én uitvoering van
de steunfunctietaak op de terreinen kunst- en cultuureducatie, amateur
kunst en cultuurparticipatie, alsmede monitoring, relevant onderzoek en
tevens het opzetten van met het takenpakket verband houdende vernieu
wingsprojecten. Praktijkgericht (beleids)relevant onderzoek voor de sector
vindt plaats onder uw verantwoordelijkheid.
Voorts hoort tot het takenpakket het ontwikkelen en invulling geven van
de brugfunctie tussen cultuurparticipatie en maatschappelijke participatie
alsmede de samenwerking en afstemming tussen binnen- en buitenschool
se activiteiten op de werkvelden van de sector. Het stimuleren van instel
lingen /organisaties om zelfstandiger hun taken en verantwoordelijkheden
op het terrein van kunst en cultuur op te pakken maakt ook deel uit van
het pakket. De sector kent een formatie-omvang van 9,0 formatieplaat
sen.
Voor beide functies geldt dat u verantwoordelijk bent voor het totale
functioneren van de sector en ervoor zorg draagt dat op innovatieve en
ontwikkelingsgerichte wijze het takenpakket van de sector wordt uitge
voerd.
U bewerkstelligt de integrale inzet van menskracht en middelen bij de uit
voering van het takenpakket.
Tot slot houdt u zich op de hoogte van relevante maatschappelijke ontwik
kelingen, de daaruit voortvloeiende implicaties en vertaalt deze naar de
Zeeuwse situatie.
Uit hoofde van deze functie bent u lid van het managementteam.
Wij zoeken voor beide functies een kandidaat die op basis van deskun
digheid én zijn of haar persoonlijkheid en enthousiasme mensen aan zich
weet te binden en de beoogde resultaten weet te bewerkstelligen. Iemand
die op basis van argumenten anderen overtuigt, die goed luistert, beslis
singen durft te nemen en die tactvol omgaat met tegengestelde belan
gen.
Voor deze functie is een academisch werk- en denkniveau vereist.
Duidelijk mag zijn dat een brede werkervaring op meer dan één van de
deelterreinen van de sector én kennis van en ervaring met advisering en
werkontwikkeling niet gemist kunnen worden. Managementvaardigheden
en -ervaring zijn uiteraard onmisbaar. Het vermogen om strategisch, tac
tisch en innovatief te opereren is eveneens van belang.
Wij bieden aan; voor beide functies een salaris dat maximaal 8.210,-
bruto per maand (norm 1-1-1997) bedraagt en een arbeidsvoorwaarden
pakket waarin onder andere het ABP-pensioenpakket en de Interprovin
ciale Ziektekostenregeling (IZR)zijn opgenomen.
Het ABP heeft met diverse pensioenverzekeraars w.o. het PGGM afspra
ken gemaakt over de overdracht van pensioenreserves waardoor de
effecten van pensioenbreuken nagenoeg vermeden worden.
Voor iedere functie is een informatieset samengesteld. U kunt een derge
lijke set telefonisch aanvragen op telefoonnummer 0118-631388.
Informatie over deze functies kunt u telefonisch inwinnen bij de directeur
stichting SCOOP de heer Dick van den Bout, op donderdag 27 november
en vrijdag 28 november 1997, telefoon 0118-631434.
Hebt u belangstelling voor één deze uitdagende en veeleisende functies
en meent u aan de gestelde functie eisen te voldoen dan kunt u uw kandi
datuur stellen door middel van een sollicitatiebrief en deze onder vermel
ding van het aangegeven vacaturenummer vóór 4 december 1997 zen
den aan het Bestuur Stichting SCOOP t.a.v. de heer D.van den Bout p/a
Postbus 153 4330 AD Middelburg.
Een assessmenttest kan deel uitmaken van de selectieprocedure
De wens bestaat om meer vrouwen, leden van etnische minderheden en
gehandicapten in de organisatie op te nemen.