Oh a O o a o Q SCOOP ZEELAND U neemt de tijd om haar wensen aan te horen cn M Op zoek naar een leuke baan? Adviseurs Bodem m/v Veldmedewerkers m/v A. Hoofd sector maatschappelijke participatie B. Hoofd sector cultuur ZATERDAG 22 NOVEMBER 1997 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT 33 medewerker commer ciële binnendienst m/v Een niet onbemiddelde dame valt voor een leuk autootje en wil graag meteen weten of er een deel van haar vermogen beschikbaar is voor de aanschaf. Dus neemt u als medewerker commerciële binnen dienst rustig de tijd om haar wensen aan te horen. U probeert zoveel mogelijk gegevens boven tafel te krijgen. En speelt vragen die u niet kunt beantwoorden door aan de adviseurs. Want de Rabobank is een bank van mensen en voor mensen. Dat betekent dat u zich verplaatst in de situatie van uw klanten. U zorgt dat ze altijd snel en correct geholpen worden en tevreden de bank verlaten. Maar ook met uw collega's werkt u daadwerkelijk samen. U handelt transacties voor ze af en bereidt offertes voor. Regelt de planning en geeft signalen uit de markt onmiddellijk aan ze door. U bent dus voortdurend alert en neemt ini tiatief. U hebt een opleiding op hbo-niveau of hbo denk- en werk niveau en beschikt over de nodige commerciële kennis. U kunt werken met data-based informatiesystemen. U bent ondernemend, efficiënt en ambitieus en wilt in uw werk vooral ook uw creativiteit, durf en sociale talent kwijt kunnen. U bent representatief en makkelijk in de omgang. Bent u geïnteresseerd? Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer C. de Morrée, commercieel manager financiële advisering/huis hypotheekadvies, telefoon (0118) 58 71 65. Stuur uw sollicitatie met c.v. binnen 14 dagen naar^-Rabobank Noordwest-Walcheren* t.a.v. afde ling personeelszaken, Postbus 9, 4357 ZG Domburg. Rabobank Noordwest-Walcheren - W.G. Hypotheken Nederland B.V. - Pensioen Groep Nederland B.V. - Vis Wesdorf Financiële Diensten B.V. - Wesdorp Assuradeuren - Juridisch Adviesbureau Wesdorp - Wesdorp Vastgoed B.V. Personeelsadvertentie De Wesdorp Groep is een jonge, dynamische en snelgroeiende organisatie, die zich bezighoudt met totale financiële dienstverlening. Dooreen verregaande samenwerking van verschillende ondernemingen kunnen wij onze relaties diverse diensten aanbieden op verschillende terreinen. Ons productenpakket bevat onder andere assurantiën, pensioenen, hypotheken, beleggingen, administratieverzorging voor bedrijven en belastingaangiften voor particulieren. Daarnaast kan men bij de Wesdorp Groep ook terecht voor een juridisch advies. Door onze sterke groei zijn wij op zoek naar een: Specialist Automatisering (M/V) als collega-ondernemer. Binnen de Wesdorp Groep bent u eindverantwoordelijk voor de volledige informatietechnologie. U adviseert alle bedrijfsonderdelen. Tevens onderhoudt u de externe contacten. Tegelijkertijd verricht u op commerciële basis werkzaamheden voor derden. Wij zoeken een collega-ondernemer die: - enthousiast, initiatiefrijk en ambitieus is; - relevante ervaring op automatiseringsgebied bezit; - kennis heeft van netwerken (Novell. WindowsNT), Internet, databasetoepassingen etcetera; - goede contactuele eigenschappen heeft; - adviserend optreedt naar derden. Wij bieden: - een mogelijkheid om direct of op' termijn te participeren; - een drukke baan met vele contacten; - korte en open communicatielijnen; - goede arbeidsvoorwaarden. Administratief medewerker (M/V) Binnen onze onderneming Vis Wesdorp Financiële Diensten B.V. verricht u werkzaamheden zoals: - het verzorgen van administraties; - hel zelfstandig opstellen van jaarrekeningen; - het verzorgen van fiscale aangiften en adviezen. Wij zoeken iemand inet: - MBA/SPD of een gelijkwaardige opleiding; - een behoorlijke kennis van belastingrecht; - affiniteit met automatisering; - relevante ervaring op een accountants- of administratiekantoor. Wij bieden: - een drukke baan met vele contacten; - korte en open communicatielijnen: - een goede samenwerking met collega's - aoede arbeidsvoorwaarden. Voor meer informatie kunt u telefonisch contact opnemen met mevrouw Mijnsbergen of de heer-Vis, telefoonnummer (0113) 563772. U kunt uw schriftelijke sollicitatie met curriculum vitae. onder vermelding van desbetreffende vacature, vóór 8 december 1997 sturen naar: Wesdorp Groep, t.a.v. de directie. Postbus 90. 4460 AB Goes. Autocad 13 tekenaar m/v Voor een relatie in Goes. Taken: tekenen van machines en machine-onder delen. Vereist: MTS/HTS werktuigbouwkunde. Minimaal 3 jaar ervaring als autoeadtekenaar. Ervaring met autocad 13. De functie is voor langere duur en een contract behoort tot de mogelijkheden. Voor meer informatie: Start Goes, Mark Slotboom 0113-230257. Timmerman m/v Voor een relatie in Goes. Taken: Fabricage en montage van houten kozij nen, deuren etc. Vereist: LTS Timmeren Enige ervaring is pre. De werkzaamheden vinden plaats in de fabriek. De functie is fulltime en is in ieder geval tot eind december. Voor meer informatie: Start Goes, Mark Slotboom 0113-230257. Havenwerkers/ productiekrachten Voor diverse relaties in de kanaalzone zijn wij re gelmatig op zoek naar krachten voor zowel ploe gendiensten als dagdiensten. Motivatie is belang rijker dan opleiding. Leeftijd minimaal 18 jaar en bij voorkeur een technische achtergrond. Voor meer informatie: Start Terneuzen, 0115- 614240. Leider administratie m/v Voor een relatie in Goes. - Functieinhoud: leiding geven aan administratieve medewerkers; functionerings- en beoordelingsge sprekken houden, controleren/bewaken van admi nistratieproces; 'waar nodig voorstellen doen tot verbetering, notities/instructies e.d. schrijven t.b.v. het administratieve proces, verder alle voorkomen de werkzaamheden. Vereist: MBO-niveau, leidinggevende ervaring/ca paciteiten op een administratieve afdeling, kennis van sociale verzekeringswetten, ervaring met Win dows, zelfstandig, communicatief en logistiek vaar dig. Deze functie is voor 40 uur in de week en biedt kans op een contract. Voor meer informatie: Start Goes, Natasja Greeve, tel.; 0113- 230257. Medewerker boekhouding m/v Voor een internationaal bedrijf. Taken: crediteuren en debiteurenadministratie, facturatie. Vereist: MBO-administratieve richting, goede be- .heersing van de Engelse taal, kennis van Word en Excel, minimaal 2 jaar werkervaring. Kans op een vaste aanstelling. Voor meer informatie: Start Middelburg, Mariëlle Wisse, 0118-624700. Logistiek medewerk(st)ers/ inpaksters Voor Neckermann te St. Jansteen zijn wij op zoek naar personeel voor diverse werkzaamheden bin nen de afdeling verzending. De werkzaamheden bestaan o.a. uit het verzame len van orders en het inpakken en verzendklaar maken van pakketten en goederen. De werktijden zijn in overleg. Het betreft werk voor langere tijd. Voor meer informatie: Start Terneuzen. 614240 of Start Hulst, 0114-316599. Badmeester m/v Voor een recreatiecentrum in Nieuwvliet zijn wij per 1 januari 1998 opzoek naar een enthousiaste badmeester m/v. De voorkeur gaat uit naar iemand met een Cios of vergelijkbare opleiding. Ben je be reid om ook tijdens de weekenden en de vakanties te werken en heb je verantwoordelijkheidsgevoel, kom dan zeker eens langs. Een EHBO-diploma is een pre. Voor meer informatie: Start Oostburg, Miranda Pieters 0117-452287. Weekendhulpen/Vakantiekrachten Wij hebben weer voldoende werk in de bediening, verkoop, als afwasser, keukenhulp of kamermeisje voor in de weekenden en vakanties. Dus wil je naast je opleiding of studie wat bijverdienen, infor meer dan naar de mogelijkheden. Voor meer informatie: Start Oostburg, Isabelle Leenhouwers 0117-452287. Heftruckchauffeur Voor een relatie in Kruiningen. Vereist: Bezit van een certificaat. Deze baan biedt de mogelijkheid tot een contract. Voor meer informatie: Start Kruiningen, 0113- 384040. Ervaren woningstoffeerder Voor een relatie in Kruiningen. Vereist In bezit van rijbewijs B. Kans op vast dienstverband. Voor meer informatie: Start Kruiningen, 0113- 384040. SGS EcoCare B.V. is een milieu adviesbureau met vestigingen in Dordrecht, 's Gravenpolder, Terneuzen en Bladel. De hoofdactiviteiten con centreren zich op de vakgebieden bodem, asbest en milieu-consultan cy in algemene zin. Voor het uitvoe ren van analyses zet SGS eigen labo ratoria in. SGS EcoCare B.V. telt in totaal circa 45 medewerkers. SGS EcoCare B.V., ressorterend onder de SGS Nederland Groep, is onder deel van Société Générale de Surveillance Holding SA te Genève (SGS). Met circa 40,000 medewerkers in 140 landen is SGS 's werelds groot ste onafhankelijke organisatie op het gebied van controle, inspectie, ana lyse, advisering en certificering van systemen, werkwijzen en producten. Voor de verdere uitbouw van onze activiteiten, zoekt SGS EcoCare B.V. kandidaten voor de volgende functies: De afdelingen Bodem op onze vestigingen in 's-Gravenpolder en Dordrecht zoeken adviseurs die zich gaan bezighouden met het voorbereiden, organiseren, uitvoeren en afhandelen van opdrachten op het gebied van bodemonderzoek en -sanering. Dit gebeurt conform geldende richtlijnen en eigen vaktechnisch inzicht. Voor deze functies zoeken wij kandidaten meteen milieu-opleiding op HBO- of academisch niveau. U beschikt over afdoende kennis ten aanzien van het vaststellen en beoordelen van verontreinigingssituaties in de bodem. Enkele jaren ervaring in bodemonderzoek en/of -sanering strekt tot aanbeveling. U beschikt tevens over de nodige flexibiliteit, bent accuraat en kunt goed in teamverband werken. De afdelingen Bodem op onze vestigingen in's Gravenpolder, Terneuzen en Bladel zoeken veldmedewerkers die zich bezig gaan houden met het uitvoeren van boringen en het nemen van grondwa termonsters volgens geldende richtlijnen. Daarnaast heeft u ervaring met het bemonsteren van diverse reststoffen. Voor deze functie zoeken wij kandidaten met een milieu technische MBO-opleiding. U bent gewend zelfstandig te werken, heeft geen bezwaar tegen onregelmatige werktijden, bent in het bezit van minimaal rijbewijs B en kunt goed in teamverband werken. Reacties op deze vacature-meldingen stuurt u binnen 10 dagen, voorzien van een C.V., naar SGS EcoCare B.V., ter attentie van de heer J. van Dijk, afdeling P&O, Postbus 200, 3200 AE Spijkenisse. Vermeld bovenaan uw brief de betreffende vacature. Met vragen kunt u terecht bij de heren W. Jonkers/K.J. Vuurmans (0113) 319Ö00 of de heer L.G.C.M. Urlings (078) 6545352. SGS EcoCare B.V. Op 1 januari 1998 ontstaat SCOOP, een nieuw instituut voor zorg, welzijn en cultuur, in de provincie Zeeland. De organisatie van de nieu we stichting kent vier sec toren: - zorg - maatschappelijke participatie - cultuur - middelen en onder steuning Hierin zullen ca 70 perso neelsleden werkzaam zijn. Het budget bedraagt ca 6 miljoen gulden. De taken van de nieuwe stichting richten zich voor al op: - werkontwikkeling en vernieuwing - kwaliteit, monitoring en signalering - steunfunctie voor het (lokale) uitvoerend werk Het bestuur wenst in contact te treden met kandidaten die belangstelling hebben voor de functies (vacature nummer MP 001) Het takenpakket van de sector behelst onder meer advisering over maat schappelijke vraagstukken in Zeeland, monitoring en praktijkgericht (beleids) relevant onderzoek alsmedetiet opzetten van pilot- en vernieu wingsprojecten op bijvoorbeeld de terreinen vrijwilligerswerk, lokaal soci aal beleid, emancipatie, multiculturele vraagstukken, maatschappelijke participatie, integraal jeugdbeleid. Voorts omvat het takenpakket de uit voering van de steunfunctietaak op deze terreinen alsmede dataverzame ling, -beheer en -analyse. De sector kent een formatie-omvang van 11,0 formatieplaatsen. (vacature nummer C 001) Het takenpakket van de sector omvat de ontwikkeling én uitvoering van de steunfunctietaak op de terreinen kunst- en cultuureducatie, amateur kunst en cultuurparticipatie, alsmede monitoring, relevant onderzoek en tevens het opzetten van met het takenpakket verband houdende vernieu wingsprojecten. Praktijkgericht (beleids)relevant onderzoek voor de sector vindt plaats onder uw verantwoordelijkheid. Voorts hoort tot het takenpakket het ontwikkelen en invulling geven van de brugfunctie tussen cultuurparticipatie en maatschappelijke participatie alsmede de samenwerking en afstemming tussen binnen- en buitenschool se activiteiten op de werkvelden van de sector. Het stimuleren van instel lingen /organisaties om zelfstandiger hun taken en verantwoordelijkheden op het terrein van kunst en cultuur op te pakken maakt ook deel uit van het pakket. De sector kent een formatie-omvang van 9,0 formatieplaat sen. Voor beide functies geldt dat u verantwoordelijk bent voor het totale functioneren van de sector en ervoor zorg draagt dat op innovatieve en ontwikkelingsgerichte wijze het takenpakket van de sector wordt uitge voerd. U bewerkstelligt de integrale inzet van menskracht en middelen bij de uit voering van het takenpakket. Tot slot houdt u zich op de hoogte van relevante maatschappelijke ontwik kelingen, de daaruit voortvloeiende implicaties en vertaalt deze naar de Zeeuwse situatie. Uit hoofde van deze functie bent u lid van het managementteam. Wij zoeken voor beide functies een kandidaat die op basis van deskun digheid én zijn of haar persoonlijkheid en enthousiasme mensen aan zich weet te binden en de beoogde resultaten weet te bewerkstelligen. Iemand die op basis van argumenten anderen overtuigt, die goed luistert, beslis singen durft te nemen en die tactvol omgaat met tegengestelde belan gen. Voor deze functie is een academisch werk- en denkniveau vereist. Duidelijk mag zijn dat een brede werkervaring op meer dan één van de deelterreinen van de sector én kennis van en ervaring met advisering en werkontwikkeling niet gemist kunnen worden. Managementvaardigheden en -ervaring zijn uiteraard onmisbaar. Het vermogen om strategisch, tac tisch en innovatief te opereren is eveneens van belang. Wij bieden aan; voor beide functies een salaris dat maximaal 8.210,- bruto per maand (norm 1-1-1997) bedraagt en een arbeidsvoorwaarden pakket waarin onder andere het ABP-pensioenpakket en de Interprovin ciale Ziektekostenregeling (IZR)zijn opgenomen. Het ABP heeft met diverse pensioenverzekeraars w.o. het PGGM afspra ken gemaakt over de overdracht van pensioenreserves waardoor de effecten van pensioenbreuken nagenoeg vermeden worden. Voor iedere functie is een informatieset samengesteld. U kunt een derge lijke set telefonisch aanvragen op telefoonnummer 0118-631388. Informatie over deze functies kunt u telefonisch inwinnen bij de directeur stichting SCOOP de heer Dick van den Bout, op donderdag 27 november en vrijdag 28 november 1997, telefoon 0118-631434. Hebt u belangstelling voor één deze uitdagende en veeleisende functies en meent u aan de gestelde functie eisen te voldoen dan kunt u uw kandi datuur stellen door middel van een sollicitatiebrief en deze onder vermel ding van het aangegeven vacaturenummer vóór 4 december 1997 zen den aan het Bestuur Stichting SCOOP t.a.v. de heer D.van den Bout p/a Postbus 153 4330 AD Middelburg. Een assessmenttest kan deel uitmaken van de selectieprocedure De wens bestaat om meer vrouwen, leden van etnische minderheden en gehandicapten in de organisatie op te nemen.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1997 | | pagina 33