Adjunct-Havenmeester ,:m
Medewerker
Registratuur en Archief
Werken bij dje
wereldzaak on de hoek
Cerestar
ANALIST/PROGRAMMEUR m/v
Beigïe Ferrymasters
DISPATCHER
l)iJ!l)dS®®ÉOoaaööii[]!i!l.i6DDdböli« ik
medewerker
communicatie v/m
PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT
ZATERDAG 7 JUN11;
T TAKES TWO
De havenschappen Vlissingen en
Temeuzen zijn onlangs gefuseerd
tot: Zeeland Seaports.
In deze nieuwe organisatie-opzet
vindt een accent-verschuiving plaats
van een administratief technisch
georiënteerde organisatie naar
een meer markt- en klantgerichte
organisatie, waarbij de
Rijksoverheid meer en meer
terugtreedt Inmiddels is
Zeeland Seaports uitgegroeid
tot het derde zeehavengebied
van Nederland. De nieuwe
organisatie bestaat uit
de afdelingen:
Commerciële Zaken,
Financieel-Economische Zaken,
Ovi el-Technisoh e Zaken
en de Havendienst.
TO MAKE IT WORK
Bij de Havendienst, momenteel bestaande uit 9 personen, is een vacature voor de functie van:
De te benoemen functionaris zal worden belast met:
de dagelijkse operationele leiding van de Havendienst:
beleidsondersteuning en advisering;
advisering;ondersteuning bedrijfsleven en (internationale autoriteiten:
het zorgdragen voor eenduidig uitvoeringsbeleid door toepassing van vigerende werk- en regelgeving:
veivanging havenmeester bij diens afwezigheid.
Functie-eisen:
H80 werk- en denkniveau in maritieme richting;
o ruime nautische kennis (CHV-SI), ervaring als eerste stuurman Grote Handels Vaart;
gedegen kennis van veiligheid en milieu:
ervaring met functioneren van overheden en industriële/dienstverlenende organisaties;
ruime leidinggevende ervaring:
goede beheersing moderne talen.
Salaris:
Afhankelijk van opleiding en ervaring wordt een salaris geboden van maximaal 6.547,00 per maand, (functieniveau 11
Zeeland Seaports
Spacious and Specialized
Bij de afdeling Financieel-Economische Zaken, momenteel bestaande uit 14 personen, is een vacature voor de functie van:
Het betreft hier een 70 deeltijdvacature.
De functionaris is belast met:
het registreren van ingekomen, intern opgestelde of te verzenden documenten;
de verblijfsadministratie en de voortgangs- en afdoeningscontrole;
het verstrekken van informatie en het uitlenen van dossiers;
de dossiervorming en -ordening van de archiefbescheiden;
alle op de afdeling voorkomende zaken.
Functie-eisen:
het bezit van het diploma HAVO, danwel een gelijkwaardig diploma:
het bezit van de diplomas SOD I en II;
relevante werkervaring.
Salaris:
Afhankelijk van opleiding en ervaring wordt een salaris geboden van maximaal 3.070,90 per maand, (functieniveau 7).
Inlichtingen over deze functie kunnen worden ingewonnen bij de heer J. van der Hart, hoofd van de afdeling Financieel-Economische
Zaken, telefonisch bereikbaar onder 0118 468080.
In verband met het voorkeursbeleid worden vrouwen, etnische minderheden en gehandicapten met nadruk verzocht te solliciteren.
Belangstellenden voor genoemde functies worden uitgenodigd binnen 14 dagen na verschijning van deze advertentie een
schriftelijke sollicitatie te richten aan de algemeen directeur van Zeeland Seaports, Postbus 1056,4388 ZH Oost-Souburg.
Office Vlissingen P.O.Box 1056,4388 ZH Oost-Souburg, The Netherlands, Phone +31 (0)118 468080, Fax +31 (0)115 647510
EN DAN NU GOED NIEUWS.VERZORGD DOOR A&P
A&P is één van de grootste supermarktketens ter wereld met bijvoorbeeld meer
dan 1400 winkels in Canada en Amerika. Een reus van een kruidenier, maar ook een
reuzekruidenier. In Nederland zijn er inmiddels 115 A&P winkels. De nieuwe super
markten van A&P zijn geschoeid op Amerikaanse leest. De Hermans Groep, waar
A&P toe behoort, maakt deel uit van het Tengelmann con
cern; één van de grootste^-' i&M levensmiddelenbedrijven
ter wereld.
Voor een aantal grote supermarktfilialen in Zeeland zoeken wij met spoed:
PLAATSVERVANGEND
BEDRIJFSLEIDER DKW/KASSA M/v
en
PLAATSVERVANGEND
BEDRIJFSLEIDER VERS m/v
Als Plaatsvervangend Bedrijfsleider bij A&P assisteer je de Bedrijfsleider en krijg je te
maken met alle facetten van commerciële dienstverlening. Je draagt samen met de
Bedrijfsleider een grote verantwoordelijkheid. Teamwork is daarbij één van de kern
woorden. De taken zijn afwisselend. Zo ben je o.a. betrokken bij het voeren van een
eigentijds personeelsbeleid waarbij de accenten liggen op begeleiding en ontwikke
ling. Je zorgt er mede voor dat de jaardoelstellingen gerealiseerd worden.
Voor deze uitdagende functie vragen wij leidinggevende capaciteiten en de nodige
relevante werkervaring is een vereiste.
Wij bieden een aansprekend arbeidsvoorwaardenpakket met diverse extra's en van
zelfsprekend goede doorgroeimogelijkheden, een uitstekende beloning, een reis
kostenvergoeding waar nodig, 8% vakantietoeslag, 100% studiekostenvergoeding.
Enthousiaste kandidaten die aan het geschetste functieprofiel voldoen, verzoeken
wij ons binnen 14 dagen een sollicitatiebrief met uitgebreid CV te zenden. Je brief richt
je aan: A&P Supermarkten bv, t.a.v. J ten Brink, personeelsmanager, Postbus 585,
3740 AN BAARN
ELKE DAG GOED NIEUWS
Int. kantoor zoekt
3UITENDIENSTMEDEW.
regio Zeeland - Roosendaal
Bel ma. 040-2591532, dhr. Boreas
Cerestar Benelux B.V. is een moderne, industriële, maïs- en tarweverwerkende onderneming die gebruik maakt van
geavanceerde productieprocessen. Onze producten vormen de grondstoffen voor voedingsmiddelen waaronder zoetwaren,
zuivelproducten, frisdranken en bakkerijproducten. Daarnaast worden ze verwerkt in non-food artikelen, zoals papier en karton.
Ons bedrijf telt zo'n 425 medewerkers en maakt deel uit van Cerestar Europe, Europa's grootste producent van hoogwaardig
zetmeel en zetmeelderivaten. Cerestar Europe is onderdeel van Eridania Béghin-Say, een holding die bestaat uit meer dan
200 ondernemingen met wereldwijd circa 25.000 medewerkers. Eridania Béghin-Say heeft een jaarlijkse omzet van zo'n
17 miljard gulden.
Voor onze afdeling MIS (Management Information Services) zoeken wij een:
Deze analist/programmeur zal een belangrijke bijdrage leveren aan de verdere implementatie en optimalisatie van ons
administratief computersysteem. Dit systeem ondersteunt onze logistieke, financiële, onderhouds-, kwaliteits- en verkoop
processen. Binnen een Digital-omgeving gebruiken wij Relational Databases, Lotus Notes, COBOL en Microsoft W95/NT/Office
(inclusief Access).
Als analist/programmeur heeft u veelvuldig contact met de gebruikers. U opereert zelfstandig en neemt initiatieven tot aanpassing
en verbetering van de bestaande computersystemen. Meteen team werkt u samen aan de vergaande automatiserings-uitbreiding
binnen de Cerestar-organisatie in Sas van Gent. U rapporteert rechtstreeks aan de plaatselijke manager MIS.
Wij vragen:
HEAO Bedrijfsinformatica, HTO Informatica of een vergelijkbare opleiding;
bij voorkeur enige ervaring met bovengenoemde computerprogramma's:
uitstekende communicatieve vaardigheden;
h een goede beheersing van de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
affiniteit met de industriële sector is een voordeel;
een flexibele en teamgerichte instelling;
een grote mate van zelfstandigheid bij het realiseren van projecten.
Voor meer informatie over deze functie kunt u telefonisch contact opnemen met de heer B. Kaiser, Manager Human Resources,
tel. 0115 - 459150. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u vóór 21 juni sturen naar:
Cerestar Benelux B.V., t.a.v. de heer B. Kaiser, Postbus 9, 4550 AA Sas van Gent
A company of
ERIDANIA BÉGHIN-SAY
sturm architekten
Bergrand 232, 4707 AT ROOSENDAAL
Tel. 0165-536352
vraagt voor indiensttreding op korte termijn een
BOUWKUNDIG EERSTE TEKENAAR
(functieniveau F-G)
Opleidingsniveau HTS met enkele jaren ervaring.
Tekenervaring met het Arkey-systeem is een
voorwaarde.
Leeftijd maximaal 30 jaar.
Sollicitaties met curriculum vitae schriftelijk aan
bovenstaand adres.
Advies en Uitzendbureau
Vestiging Zeeland is nieuw!
Voor onze nieuwe vestiging zijn wij op zoek naar
energieke mensen die willen werken in een leuke
passende werkomgeving,
ledereen die zich wil laten inschrijven is welkom,
er wordt zo snel mogelijk een passende baan
voor je gezocht.
Voor diverse projecten zijn wij met SPOED op
zoek naar: - loodgieters, c.v.-monteurs m/v
- pijpfitters m/v, die bekend zijn
met sprinklerinstallaties
- nieuwbouwschilders m/v
- elektromonteurs m/v
Interesse?
Bel naar: 06-53837941 b.g.g. 043-6015303
Oproepkracht begelei
Binnen Langdurige Zorg en Wonen, beschermende Woonvorm te A
en Beschermende Woonvorm te Vlissingen, ontstaat op ktxte termijn de
vacature voor oproepkracht begeleider.
De begeleider is belast met de individuele en groepsgerichte begeleiding v
bewoners. Daarnaast verricht de begeleider enige aahüpistratieve werk
zaamheden.
Met de oproepkracht wordt een zogenaamde nulurenovereenkomst aahgt
gaan. Dit is een principe-afspraak dat te zijner tijd op afroep werkzaamheden
zullen worden verricht. De oproepkracht mag maximaal 16 uren per week,
gemeten op kwartaal basis, worden ingezet.
Functie-eisen
- diploma B-verpleegkundige, MBO-IW, of -SPW;
- ervaring in en affiniteit met het begeleiden van bewoners met
psychiatrische problematiek;
- zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken;
- het verrichten van alle voorkomende diensten.
Inlichtingen
Inlichtingen over deze functie kunt u inwinnen bij de heer J. Hagenaars,
teamleider Beschermende Woonvorm Middelburg (tel. on8 6i 47 27).
Sollicitatie
Schriftelijke sollicitaties, onder vermelding van vacaturenummer 97.41
linksboven op de envelop, kunt u voor 18 juni 1997 richten aan: Emergis,
Dienst Personeel en Opleiding, Postbus 253, 4460 AR Goes.
Geestelijke
■ondheidszorg bieden -
dichtbij huis, in heel
Zeeland. Samen zoeken
naar het beste antwoord
op ieders persoonlijke
vraag. Mensen
behandelen, begeleiden en
verzorgen. Deskundig en
degelijk. Dat is wat
Emergis doet, dagelijks.
Emergis is ontstaan uit de
fusie van de stichtingen
PZZ, RIAGG Zeeland en
Zeeuwse Instelling
Beschermd Wonen.
Emergis,
Samen
werken, de.
beste weg
sl
"1 Ie
P&O Ferrymasters Zeebrugge,
Eén van dc toonaangevende trailer/containeroperators zoekt j
wegens uitbreiding van haar activiteiten en voor onmiddellijk
indiensttreding:
Functie plannen en coördineren van de trucks voor geheel 1
Europa
contacten onderhouden met vervoerders
contacten onderhouden met al onze eigen Europese
kantoren
Vereisten minimaal 3 jaar ervaring in de
transportplanning
goede kennis Engels, Duits, Frans een pre
Wij bieden werkzekerheid in een jong en dynamisch team.
Solliciatiebrieven met c.v. aan de heer J.W. Arlman, General
Manager, Koggestraat 3 te 8380 Zeebrugge, België,
tel. 00.32.50^559200
GEM Ei'ffT E MIDDELBURG!
Middelburg een
stad vol allure en
sfeer. En met een
zeer eigen karakter
door de vele
monumenten.
Dynamisch door
de eeuwen heen.
Constant wer
kend aan de toe
komst, waarbij
goede woon-, werk
en recreatiegele
genheid voor de
ruim 45.000 inwo
ners centraal staat.
Elke dag opnieuw.
Bestuur en mede
werkers werken
daaraan.
Met z'n allen.
De gemeente
streeft ernaar meer
vrouwen,
gehandicapten en
personen uit
etnische
minderheden te
benoemen.
Zij worden
:drukkelijk
verzocht te
solliciteren.
uit<
De mogelijkheid
voor kinderopvang
is in principe
aanwezig.
Bij de afdeling Algemene Bestuurszaken, sectie
Communicatie van de dienst Middelen bestaat de
vacature van
voor 36 uur per week
Functie-informatie:
Als medewerker communicatie organiseert en bege
leidt u perscampagnes en persconferenties en u schrijf
en controleert persberichten. U beheert en redigeer!
de gemeentelijke informatie op Internet en Maxima/
Teletekst. Daarnaast zorgt u voor journalistieke bege
leiding van folders en campagnes. U initieert en geer
leiding aan publicitaire acties/communicatietrajecten!
en verricht werkzaamheden betreffende voorlichting:
aan en inspraak door het publiek. De redactie vanhs
Personeelsblad behoort eveneens tot uw taken.
Functie-eisen:
U bent een enthousiaste én creatieve persoonlijkheid
die beschikt over een mbo-opleiding bijvoorbeeld
meao met vreemde talen. Daarnaast beschikt u over
een vakdiploma bij voorkeur van de opleiding mede
werker/adviseur communicatie of de opleiding publk
relations. Uw mondelinge en schriftelijke uitdruk
kingsvaardigheid is goed. Journalistieke ervaring
strekt tot aanbeveling.
Salaris:
De gemeente kent een systeem van personeelsbeoor
deling. Het aanvangssalaris bedraagt, afhankelijk va'
de opleiding en ervaring, minimaal f 2.640,- (aanloo;
schaal VI) en maximaal f 4.387,- (functieschaal VII)
bruto per maand. Afhankelijk van de personeels
beoordeling kan men doorgroeien tot f 4.970,-
(uitloopschaal VIII) bruto per maand.
Algemene informatie:
Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern
opengesteld.
Personen behorende tot een etnische minderheids
groepering die voldoen aan de functie-eisen geniete
de voorkeur.
Een vertegenwoordiging van het personeel is betrok
ken bij de selectieprocedure. Nadere informatie over
deze functie kunt u inwinnen bij de heer J.G. Meijer
afdelingshoofd Algemene Bestuurszaken, telefoon'
(0118) 67 54 32, of bij de heer K.W.A. de Regt, sectie
hoofd Communicatie, telefoon (0118) 67 54 46.
Sollicitaties kunt u voor woensdag 18 juni 1997 inzej
den aan het college van burgemeester en wethoude'
van Middelburg, t.a.v. het hoofd van de afdeling
Personeel, Organisatie en Automatisering, de heer
L. de Jongh, Lange Noordstraat 1, 4331 CB MiddelbC
o.v.v. vacaturenummer 97/12.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie
wordt niet op prijs gesteld.