Adjunct-Havenmeester ,:m Medewerker Registratuur en Archief Werken bij dje wereldzaak on de hoek Cerestar ANALIST/PROGRAMMEUR m/v Beigïe Ferrymasters DISPATCHER l)iJ!l)dS®®ÉOoaaööii[]!i!l.i6DDdböli« ik medewerker communicatie v/m PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 7 JUN11; T TAKES TWO De havenschappen Vlissingen en Temeuzen zijn onlangs gefuseerd tot: Zeeland Seaports. In deze nieuwe organisatie-opzet vindt een accent-verschuiving plaats van een administratief technisch georiënteerde organisatie naar een meer markt- en klantgerichte organisatie, waarbij de Rijksoverheid meer en meer terugtreedt Inmiddels is Zeeland Seaports uitgegroeid tot het derde zeehavengebied van Nederland. De nieuwe organisatie bestaat uit de afdelingen: Commerciële Zaken, Financieel-Economische Zaken, Ovi el-Technisoh e Zaken en de Havendienst. TO MAKE IT WORK Bij de Havendienst, momenteel bestaande uit 9 personen, is een vacature voor de functie van: De te benoemen functionaris zal worden belast met: de dagelijkse operationele leiding van de Havendienst: beleidsondersteuning en advisering; advisering;ondersteuning bedrijfsleven en (internationale autoriteiten: het zorgdragen voor eenduidig uitvoeringsbeleid door toepassing van vigerende werk- en regelgeving: veivanging havenmeester bij diens afwezigheid. Functie-eisen: H80 werk- en denkniveau in maritieme richting; o ruime nautische kennis (CHV-SI), ervaring als eerste stuurman Grote Handels Vaart; gedegen kennis van veiligheid en milieu: ervaring met functioneren van overheden en industriële/dienstverlenende organisaties; ruime leidinggevende ervaring: goede beheersing moderne talen. Salaris: Afhankelijk van opleiding en ervaring wordt een salaris geboden van maximaal 6.547,00 per maand, (functieniveau 11 Zeeland Seaports Spacious and Specialized Bij de afdeling Financieel-Economische Zaken, momenteel bestaande uit 14 personen, is een vacature voor de functie van: Het betreft hier een 70 deeltijdvacature. De functionaris is belast met: het registreren van ingekomen, intern opgestelde of te verzenden documenten; de verblijfsadministratie en de voortgangs- en afdoeningscontrole; het verstrekken van informatie en het uitlenen van dossiers; de dossiervorming en -ordening van de archiefbescheiden; alle op de afdeling voorkomende zaken. Functie-eisen: het bezit van het diploma HAVO, danwel een gelijkwaardig diploma: het bezit van de diplomas SOD I en II; relevante werkervaring. Salaris: Afhankelijk van opleiding en ervaring wordt een salaris geboden van maximaal 3.070,90 per maand, (functieniveau 7). Inlichtingen over deze functie kunnen worden ingewonnen bij de heer J. van der Hart, hoofd van de afdeling Financieel-Economische Zaken, telefonisch bereikbaar onder 0118 468080. In verband met het voorkeursbeleid worden vrouwen, etnische minderheden en gehandicapten met nadruk verzocht te solliciteren. Belangstellenden voor genoemde functies worden uitgenodigd binnen 14 dagen na verschijning van deze advertentie een schriftelijke sollicitatie te richten aan de algemeen directeur van Zeeland Seaports, Postbus 1056,4388 ZH Oost-Souburg. Office Vlissingen P.O.Box 1056,4388 ZH Oost-Souburg, The Netherlands, Phone +31 (0)118 468080, Fax +31 (0)115 647510 EN DAN NU GOED NIEUWS.VERZORGD DOOR A&P A&P is één van de grootste supermarktketens ter wereld met bijvoorbeeld meer dan 1400 winkels in Canada en Amerika. Een reus van een kruidenier, maar ook een reuzekruidenier. In Nederland zijn er inmiddels 115 A&P winkels. De nieuwe super markten van A&P zijn geschoeid op Amerikaanse leest. De Hermans Groep, waar A&P toe behoort, maakt deel uit van het Tengelmann con cern; één van de grootste^-' i&M levensmiddelenbedrijven ter wereld. Voor een aantal grote supermarktfilialen in Zeeland zoeken wij met spoed: PLAATSVERVANGEND BEDRIJFSLEIDER DKW/KASSA M/v en PLAATSVERVANGEND BEDRIJFSLEIDER VERS m/v Als Plaatsvervangend Bedrijfsleider bij A&P assisteer je de Bedrijfsleider en krijg je te maken met alle facetten van commerciële dienstverlening. Je draagt samen met de Bedrijfsleider een grote verantwoordelijkheid. Teamwork is daarbij één van de kern woorden. De taken zijn afwisselend. Zo ben je o.a. betrokken bij het voeren van een eigentijds personeelsbeleid waarbij de accenten liggen op begeleiding en ontwikke ling. Je zorgt er mede voor dat de jaardoelstellingen gerealiseerd worden. Voor deze uitdagende functie vragen wij leidinggevende capaciteiten en de nodige relevante werkervaring is een vereiste. Wij bieden een aansprekend arbeidsvoorwaardenpakket met diverse extra's en van zelfsprekend goede doorgroeimogelijkheden, een uitstekende beloning, een reis kostenvergoeding waar nodig, 8% vakantietoeslag, 100% studiekostenvergoeding. Enthousiaste kandidaten die aan het geschetste functieprofiel voldoen, verzoeken wij ons binnen 14 dagen een sollicitatiebrief met uitgebreid CV te zenden. Je brief richt je aan: A&P Supermarkten bv, t.a.v. J ten Brink, personeelsmanager, Postbus 585, 3740 AN BAARN ELKE DAG GOED NIEUWS Int. kantoor zoekt 3UITENDIENSTMEDEW. regio Zeeland - Roosendaal Bel ma. 040-2591532, dhr. Boreas Cerestar Benelux B.V. is een moderne, industriële, maïs- en tarweverwerkende onderneming die gebruik maakt van geavanceerde productieprocessen. Onze producten vormen de grondstoffen voor voedingsmiddelen waaronder zoetwaren, zuivelproducten, frisdranken en bakkerijproducten. Daarnaast worden ze verwerkt in non-food artikelen, zoals papier en karton. Ons bedrijf telt zo'n 425 medewerkers en maakt deel uit van Cerestar Europe, Europa's grootste producent van hoogwaardig zetmeel en zetmeelderivaten. Cerestar Europe is onderdeel van Eridania Béghin-Say, een holding die bestaat uit meer dan 200 ondernemingen met wereldwijd circa 25.000 medewerkers. Eridania Béghin-Say heeft een jaarlijkse omzet van zo'n 17 miljard gulden. Voor onze afdeling MIS (Management Information Services) zoeken wij een: Deze analist/programmeur zal een belangrijke bijdrage leveren aan de verdere implementatie en optimalisatie van ons administratief computersysteem. Dit systeem ondersteunt onze logistieke, financiële, onderhouds-, kwaliteits- en verkoop processen. Binnen een Digital-omgeving gebruiken wij Relational Databases, Lotus Notes, COBOL en Microsoft W95/NT/Office (inclusief Access). Als analist/programmeur heeft u veelvuldig contact met de gebruikers. U opereert zelfstandig en neemt initiatieven tot aanpassing en verbetering van de bestaande computersystemen. Meteen team werkt u samen aan de vergaande automatiserings-uitbreiding binnen de Cerestar-organisatie in Sas van Gent. U rapporteert rechtstreeks aan de plaatselijke manager MIS. Wij vragen: HEAO Bedrijfsinformatica, HTO Informatica of een vergelijkbare opleiding; bij voorkeur enige ervaring met bovengenoemde computerprogramma's: uitstekende communicatieve vaardigheden; h een goede beheersing van de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk; affiniteit met de industriële sector is een voordeel; een flexibele en teamgerichte instelling; een grote mate van zelfstandigheid bij het realiseren van projecten. Voor meer informatie over deze functie kunt u telefonisch contact opnemen met de heer B. Kaiser, Manager Human Resources, tel. 0115 - 459150. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u vóór 21 juni sturen naar: Cerestar Benelux B.V., t.a.v. de heer B. Kaiser, Postbus 9, 4550 AA Sas van Gent A company of ERIDANIA BÉGHIN-SAY sturm architekten Bergrand 232, 4707 AT ROOSENDAAL Tel. 0165-536352 vraagt voor indiensttreding op korte termijn een BOUWKUNDIG EERSTE TEKENAAR (functieniveau F-G) Opleidingsniveau HTS met enkele jaren ervaring. Tekenervaring met het Arkey-systeem is een voorwaarde. Leeftijd maximaal 30 jaar. Sollicitaties met curriculum vitae schriftelijk aan bovenstaand adres. Advies en Uitzendbureau Vestiging Zeeland is nieuw! Voor onze nieuwe vestiging zijn wij op zoek naar energieke mensen die willen werken in een leuke passende werkomgeving, ledereen die zich wil laten inschrijven is welkom, er wordt zo snel mogelijk een passende baan voor je gezocht. Voor diverse projecten zijn wij met SPOED op zoek naar: - loodgieters, c.v.-monteurs m/v - pijpfitters m/v, die bekend zijn met sprinklerinstallaties - nieuwbouwschilders m/v - elektromonteurs m/v Interesse? Bel naar: 06-53837941 b.g.g. 043-6015303 Oproepkracht begelei Binnen Langdurige Zorg en Wonen, beschermende Woonvorm te A en Beschermende Woonvorm te Vlissingen, ontstaat op ktxte termijn de vacature voor oproepkracht begeleider. De begeleider is belast met de individuele en groepsgerichte begeleiding v bewoners. Daarnaast verricht de begeleider enige aahüpistratieve werk zaamheden. Met de oproepkracht wordt een zogenaamde nulurenovereenkomst aahgt gaan. Dit is een principe-afspraak dat te zijner tijd op afroep werkzaamheden zullen worden verricht. De oproepkracht mag maximaal 16 uren per week, gemeten op kwartaal basis, worden ingezet. Functie-eisen - diploma B-verpleegkundige, MBO-IW, of -SPW; - ervaring in en affiniteit met het begeleiden van bewoners met psychiatrische problematiek; - zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken; - het verrichten van alle voorkomende diensten. Inlichtingen Inlichtingen over deze functie kunt u inwinnen bij de heer J. Hagenaars, teamleider Beschermende Woonvorm Middelburg (tel. on8 6i 47 27). Sollicitatie Schriftelijke sollicitaties, onder vermelding van vacaturenummer 97.41 linksboven op de envelop, kunt u voor 18 juni 1997 richten aan: Emergis, Dienst Personeel en Opleiding, Postbus 253, 4460 AR Goes. Geestelijke ■ondheidszorg bieden - dichtbij huis, in heel Zeeland. Samen zoeken naar het beste antwoord op ieders persoonlijke vraag. Mensen behandelen, begeleiden en verzorgen. Deskundig en degelijk. Dat is wat Emergis doet, dagelijks. Emergis is ontstaan uit de fusie van de stichtingen PZZ, RIAGG Zeeland en Zeeuwse Instelling Beschermd Wonen. Emergis, Samen werken, de. beste weg sl "1 Ie P&O Ferrymasters Zeebrugge, Eén van dc toonaangevende trailer/containeroperators zoekt j wegens uitbreiding van haar activiteiten en voor onmiddellijk indiensttreding: Functie plannen en coördineren van de trucks voor geheel 1 Europa contacten onderhouden met vervoerders contacten onderhouden met al onze eigen Europese kantoren Vereisten minimaal 3 jaar ervaring in de transportplanning goede kennis Engels, Duits, Frans een pre Wij bieden werkzekerheid in een jong en dynamisch team. Solliciatiebrieven met c.v. aan de heer J.W. Arlman, General Manager, Koggestraat 3 te 8380 Zeebrugge, België, tel. 00.32.50^559200 GEM Ei'ffT E MIDDELBURG! Middelburg een stad vol allure en sfeer. En met een zeer eigen karakter door de vele monumenten. Dynamisch door de eeuwen heen. Constant wer kend aan de toe komst, waarbij goede woon-, werk en recreatiegele genheid voor de ruim 45.000 inwo ners centraal staat. Elke dag opnieuw. Bestuur en mede werkers werken daaraan. Met z'n allen. De gemeente streeft ernaar meer vrouwen, gehandicapten en personen uit etnische minderheden te benoemen. Zij worden :drukkelijk verzocht te solliciteren. uit< De mogelijkheid voor kinderopvang is in principe aanwezig. Bij de afdeling Algemene Bestuurszaken, sectie Communicatie van de dienst Middelen bestaat de vacature van voor 36 uur per week Functie-informatie: Als medewerker communicatie organiseert en bege leidt u perscampagnes en persconferenties en u schrijf en controleert persberichten. U beheert en redigeer! de gemeentelijke informatie op Internet en Maxima/ Teletekst. Daarnaast zorgt u voor journalistieke bege leiding van folders en campagnes. U initieert en geer leiding aan publicitaire acties/communicatietrajecten! en verricht werkzaamheden betreffende voorlichting: aan en inspraak door het publiek. De redactie vanhs Personeelsblad behoort eveneens tot uw taken. Functie-eisen: U bent een enthousiaste én creatieve persoonlijkheid die beschikt over een mbo-opleiding bijvoorbeeld meao met vreemde talen. Daarnaast beschikt u over een vakdiploma bij voorkeur van de opleiding mede werker/adviseur communicatie of de opleiding publk relations. Uw mondelinge en schriftelijke uitdruk kingsvaardigheid is goed. Journalistieke ervaring strekt tot aanbeveling. Salaris: De gemeente kent een systeem van personeelsbeoor deling. Het aanvangssalaris bedraagt, afhankelijk va' de opleiding en ervaring, minimaal f 2.640,- (aanloo; schaal VI) en maximaal f 4.387,- (functieschaal VII) bruto per maand. Afhankelijk van de personeels beoordeling kan men doorgroeien tot f 4.970,- (uitloopschaal VIII) bruto per maand. Algemene informatie: Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern opengesteld. Personen behorende tot een etnische minderheids groepering die voldoen aan de functie-eisen geniete de voorkeur. Een vertegenwoordiging van het personeel is betrok ken bij de selectieprocedure. Nadere informatie over deze functie kunt u inwinnen bij de heer J.G. Meijer afdelingshoofd Algemene Bestuurszaken, telefoon' (0118) 67 54 32, of bij de heer K.W.A. de Regt, sectie hoofd Communicatie, telefoon (0118) 67 54 46. Sollicitaties kunt u voor woensdag 18 juni 1997 inzej den aan het college van burgemeester en wethoude' van Middelburg, t.a.v. het hoofd van de afdeling Personeel, Organisatie en Automatisering, de heer L. de Jongh, Lange Noordstraat 1, 4331 CB MiddelbC o.v.v. vacaturenummer 97/12. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1997 | | pagina 6