£,ccoi\r Zuidwest 'zit Nederland bv Advertentie-vertegenwoordiger m/v gemeente OOSTBURG ADMINISTRATIEF MEDEWERKER MILIEU V/M stichting ter weel bejaarden verzorgen den of ziekenverzorgenden m/v U weet al snel of het goed zit GEMEENTE MIDDELBURG directeur m/v secretaresse sectorhoofd klinische zorg m/v Ziekenhuis Walcheren Assistent Accountant m/v 36 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 31 MEI 1997 Uitgeversmaatschappij Zuidwest-Nederland bv, onderdeel van de VNU Dagbladengroep, is de grootste jnultimediale uitgeverij in het zuidwesten van ons land. Onze organisatie richt zich op de informatiemarkt doormiddel van: -De Stem, dagblad voor Zuidwest-Nederland, met een oplage van 110.000 exemplaren, -Brabants Nieuwsblad, dagblad voor West-Brabant, met een oplage van 55.000 exemplaren, -Zuidwest Weekbladen, uitgeefster van een bental huis-aan-huisbladen met een gezamenlijke oplage van 600.000 exemplaren per week, -TV Gazet, kabelkranten in West-Brabant -regionale/lokale radiostations Uitgeversmaatschappij Zuidwest-Nederland bv is een modern en dynamisch bedrijf, dat onstaan is uit een fusie tussen de voormalige vennootschappen De Stem bv en Brabants Nieuwsblad bv. We beschikken overeen tiental rayonkantoren, verspreid over Zuidwest Nederland. Momenteel werken circa 650 mensen aan de verdere ontwikkeling van het bedriif. Voor het weekblad De Scheldebode zijn wij op zoek naar een De werkzaamheden bestaan vooral uit directe verkoopactiviteiten zoals: - het verkopen van advertentieruimte, - het adviseren bij en het opstellen van advertenties, - het afsluiten van advertentie-contracten, - het ontdekken, signaleren en bewerken van nieuwe mogelijkheden in de advertentiemarkt, - inspelen op ontwikkelingen en gebeurtenissen in het gebied met advertentiethema's. Voor deze commerciële functie is een goede algemene ontwikkeling vereist, bij voorkeur gekoppeld aan een MEAO- of MDS-opleiding. Onze gedachten gaan uit naar een representatieve man of vrouw mef doorzettingsvermogen die op alle niveaus contacten kan leggen en onderhouden en tevens in het bezit is van een auto. Enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie is een pré. Voor inlichtingen kunt u zich wenden tot de heer K. Maas, Bladmanager, telefoonnummer: 0165 - 504691. Schriftelijke sollicitaties kunt u richten aan de afdeling Personeel Organisatie, t.a.v. de heer A. Heijblok, Postbus 3229,4800 MB Breda, tot uiterlijk donderdag 12 juni a.s. W&m De gemeente Oostburg (ca. 18.000 inwoners) is gelegen in West Zeeuwsch-Vlaanderen. Er zijn vele recreatieve mogelijkheden, een gezond leefklimaat en een aan trekkelijk achterland (België en op circa 90 km Frankrijk). De gemeentelijke organisatie (ca. 160 medewerkers) vraagt van de medewerkers een klantgericht optreden, creativiteit, een flexibele instellingen een bedrijfsmatige benadenng van het werk. Het bestuur van de gemeente Oostburg zoekt een VOOR 36 UUR PER WEEK (VACATURENUMMER 97/05) Gelet op de samenstelling van het team, gaat de voorkeur uit naar een vrouw. IU N CTIE-1N EO R M A 11E De werkzaamheden binnen de functie bestaan in hoofdzaak uit: verrichten van bestuurlijk/juridisch/administratieve werkzaamheden bij de uitvoering van verschillende milieuwetten en -verordeningen; concipiëren van raads- en collegevoorstellen en -besluiten; verzorgen van de uit de werkzaamheden voortvloeiende correspondentie; ondersteuning bij overige werkzaamheden op de sectie. FUNCTIE-EISEN: mbo, aangevuld met ba-vrom (specialisaties milieu I en 2). of een gelijkwaardige combinatie van opleiding en relevante werkervaring; kennis van en ervaring met genoemde werkzaamheden; goede contactuele vaardigheden; goede schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. ARBEIDSVOORWAARDEN: Afhankelijk van opleiding en ervaring bedraagt het bruto maandsalaris bij 36 uur per week maximaal f 4.387,— (gem. schaal 7). INLICHTINGEN EN SOLLICITATIES: Inlichtingen over deze functie kunnen worden ingewonnen bij de chef van de sectie Volkshuisvesting en Milieu, de heer A. de Vos, tel. (0117) 45 72 71 Sollicitaties kunnen, onder vermelding van het vacaturenummer, binnen 10 dagen na verschijning van deze vacaturemelding worden gezonden aan: Burgemeester en Wethouders van Oostburg, Postbus 27. 4500 AA Oostburg. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. Sint Maarten in de Groe is een verzorgingshuis voor 62 bewoners en maakt deel uit van Stichting Ter Weel. Met ingang van 15 oktober 1997 zal Sint Maarten in de Groe deel uitmaken van Zorgcentrum Ter Weel Goes. Op korte termijn zijn wij op zoek naar als oproepkracht Men dient beschikbaar te zijn voor alle diensten, behalve de nachtdienst. Functie-eisen - diploma ziekenverzorgende nieuwe stijl of diploma bejaarden verzorgende; - affiniteit met verzorgingshuiszorg; - een enthousiaste, dienstverlenende en collegiale instelling. Arbeidsvoorwaarden Salariëring zal plaatsvinden conform de CAO Verzorgingshuizen, FUWA 6, maximaal f3.616,- bruto per maand bij een full-time dienstverband. De overige arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Verzorgingshuizen. Informatie en sollicitatie Informatie over deze functie kunt u verkrijgen bij de heer P. Aertssen, manager zorg, telefoon 0113-216878 (tijdens kantooruren). Uw sollicitatie kunt u vóór 10 juni a.s. sturen aan de afdeling P, O O, Postbus 285, 4460 AR Goes. Deze advertentie verschijnt tegelijkertijd intern en extern. medewerker krediet analyse/beheer m/v Een ondernemer vraagt een financiering voor een plan dat er aan alle kanten aantrekkelijk uitziet. Ware het niet, dat bijvoorbeeld de bedrijfstak waarin de ondernemer actief is scheuren kan gaan vertonen. Als medewerker kredietanalyse/ beheer weet u dat als een van de eersten. Waardoor u in staat bent uw collega die de aanvraag behan delt op tijd een seintje te geven. Maar ook bij lopende financieringen bent u voortdurend alert op mogelijke risico's. Terwijl u voor de afwikkeling van probleem- financieringen zinvolle ideeën aandraagt en uitvoert. U bent een waardevolle gesprekspartner voor de adviseurs, de commercieel managers en de directie. Die u adviseert, ondersteunt en waar nodig tegenwicht biedt. Ze kunnen hun vragen en problemen met vertrouwen bij u neerleggen. Op die manier zorgt u er samen voor dat de bank kan bereiken waar ze voor staat: een bank zijn van mensen en voor mensen. U hebt een opleiding op hbo- niveau. Het spreekt vanzelf dat u beschikt over de nodige ervaring en over bedrijfseconomische, juridische en fiscale kennis. U denkt analytisch en kritisch. Dus bent u in staat een onafhankelijk oordeel te vormen. U bent makkelijk in de omgang. Met collega's, met klanten en met andere instanties buiten de bank. Rabobank Tholen Bent u geïnteresseerd? Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer M. Keulemans, medewerker kredietbeheer, telefoon (0166) 66 31 50. Stuur uw sollicitatie met c.v. binnen 14 dagen naar Rabobank Tholen, t.a.v. de heer G.J. Harmsen, algemeen directeur, Postbus 52, 4695 ZH Sint Maartensdijk. Middelburg een slad vol allure en slëe.r. En mei een- zeer eigen karakter door de vele monumenten. Dynamisch door de eeuwen heen. Constant wer kend aan de toe komst.. waarbij goede woon-, werk en recreatiegele genheid voor de ruim 45.000 inwo ners centraal staat. Elke dag opnieuw. Bestuur en mede werkers werken daaraan. Met z'n allen. De gemeente streeft ernaar meer vrouwen, gehandicapten en personen uit etnische minderheden te benoemen Zij worden uitdrukkelijk verzocht te solliciteren. De mogelijkheid voor kinderopvang is in principe aanwezig. Het gemeentebestuur van Middelburg zoekt m.i.v. het nieuwe schooljaar voor de openbare basisschool De Uilenburch een Algemene informatie: De school heeft op dit moment 280 leerlingen en 22 teamleden. De school is gehuisvest op twee locaties. Het openbaar basisonderwijs wordt gegeven op vijf scholen verspreid over diverse woonwijken en wordt bestuurd op basis van de integrale bestuursvorm. Het zwaartepunt van de taak van directeur ligt in het vorm geven van onderwijskundig leiderschap dat gericht is op de verbetering van de primaire processen, leren en lesgeven in de school. De directeuren van de verschillende openbare scholen vormen het directie-overleg, waarin samenwerking met het bestuur het schooloverstijgende beleid wordt behandeld. Functie-informatie: De directeur heeft de algemene leiding van de school. De school heeft een moei zaam fusieproces doorlopen dat nog niet is afgerond en waar leiding aangegeven moet worden. Een belangrijk aandachtspunt is verder het ontwikkelen van het schoolconcept. Er zal gewerkt moeten worden aan een zogenaamde open collegiale school waar de teamleden naast individuele verantwoordelijkheid ook hun gezamenlijke ver antwoordelijkheid voor de hele school erkennen. Profiel: De te benoemen directeur is een inspirerende en open persoonlijkheid, die door een directe en duidelijke benadering de school kan profileren als een school waar leren, creativiteit en veiligheid hoog in het vaandel staan Functie-eisen: Van de te benoemen directeur wordt verwacht dat deze: - in het bezit is van de volledige bevoegdheid voor het basisonderwijs; - voorstander is van het openbaar onderwijs; - sturing geeft aan schoolontwikkeling en teamvorming; - beschikt over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden; - management scholing heeft gevolgd op een breed terrein en zich daarin verder wil ontwikkelen; - ervaring heeft: - als directeur van een basisschool - als leidinggevende van complexe veranderingsprocessen - met het afwegen van de belangen van diverse geledingen die bij de school zijn betrokken, te weten: - de leerlingen - de ouders - het personeel - het bevoegd gezag Informatie: Inlichtingen kunnèn worden ingewonnen bij de heer H.H. Kole, interim-directeur van De Uilenburch, tel. (0118) 65 04 08 en de heer J. Wieringa, onderwijskundig beleidsmedewerker van de gemeente, tel. (0118) 67 56 24. Op aanvraag kunt u een profielschets/managementopdracht ontvangen. Geïnteresseerden kunnen hun schriftelijke sollicitatie vóór 11 juni 1997 richten aan Burgemeester en wethouders van Middelburg, t.a.v. de heer J. Wieringa, sectie Onderwijs, Postbus 570, 4330 AN Middelburg. De sollicitatiegesprekken zijn gepland op 19 juni 1997, Een assessment kan deel uitmaken van de selectie procedure. Het Ziekenhuis Walcheren te Vlissingen is een geheel ver nieuwd algemeen ziekenhuis met 384 plaatsen. In Middelburg staat een modern geoutilleerde polikliniek. In het ziekenhuis zijn vrijwel alle specialismen ver tegenwoordigd. In de zorgver lening staan de kwaliteit en de persoonlijke benadering cen traal. De organisatie biedt ruim 1000 medewerkers een plezie rige werksfeer en goede ontwik kelingskansen. Walcheren is een aantrekkelijk woongebied met veel recreatieve mogelijkheden. Correspondentie-adres: Postbus 3200, 4380 DD Vlissingen. tel. (0118)425000 Met ingang van 1 september a.s. ontstaat er binnen de sector Klinische Zorg een tijdelijke vacature voor de functie van (100%) Plaats in de organisatie: Is rechtstreeks verantwoording verschul digd aan het sectorhoofd klinische zorg. Doel van de functie: Het verrichten van administratieve en secretariaatswerkzaamheden ten behoeve van het sectorhoofd en de stafmedewerker klinische zorg. Deze werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het administratief voorbereiden en notuleren van diverse (commissie-)verga- deringen het opstellen en uitwerken van conceptbrieven en verslagen het verwer ken van de post en het verzorgen van de correspondentie het maken van afspraken en het bijhouden van agenda's en archie ven het verrichten van administratieve werkzaamheden samenhangend met per soneelssterkteplanning zoals het bijhouden van het Personeels Informatiesysteem (PEMS) het beleggen van vergaderingen/ besprekingen het coördineren van werk zaamheden tussen leiding sector klinische zorg en (verpleeg)afdelingen in overleg waarnemen van werkzaamheden voor andere sectoren. Functie-eisen: havo diploma Schoevers-diploma secre taresse of een vergelijkbare opleiding goede mondelinge en schriftelijke uitdruk kingsvaardigheid kennis van geautomati seerde gegevensverwerking, Windows, Word en WP 5.1 representatief accura tesse ervaring als secretaresse. Overige informatie: de vacature is voor bepaalde tijd in ver band met vervanging wegens zwanger schap na deze zwangerschapsperiode bestaat de mogelijkheid dat er een baan als secretaresse voor onbepaalde tijd voor 60% aangeboden kan worden informatie over deze vacature wordt u graag verstrekt door de heer R.J L. Jacobs, sectorhoofd klinische zorg, tel. (0118) 42 53 61 de func tie is ingedeeld in FWG-groep 35. Sollicitaties: Schriftelijke sollicitaties kunt u onder vermelding van nr. C0597-2 richten aan de afdeling Personeel en Organisatie vóór 14 juni 1997 t.a.v. de heer L.J.C. Breure, personeelsadviseur. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt met op prijs gesteld. EN BELASTINGADVISEURS Voor onze vestiging te Goes zijn wij op zoek naar een Met een netwerk van 24 vestigingen in Gelderland, Utrecht, Noord-Brabant en Zeeland is AccoN een toonaangevende organisatie op het gebied van accountancy en fiscale, juridische en bedrijfskundige adviezen. Duidelijk is dat deze disciplines in elkaar grijpen en er een hechte samenwerking bestaat tussen specialisten Cliënten zijn voorname lijk afkomstig uit het midden- en kleinbedrijf, de agrarische en de vrije beroepssector. - De functie - Als Assistent Accountant ver richt u binnen team verband uiteenlo pende administratieve werkzaamhe den voor onze cliënten, waaronder het verzorgen van administraties en het opstellen van jaarrekeningen ën fiscale aangiftes. Bij goed functioneren zijn er \oldoende doorgroeimogclijk heden naar een functie van Cliëntbegeleider waarbij u vervolgens gaat optreden als eerste aanspreek punt voor cliënten voor advies op fis caal, administratief' en bedrijfsecono misch terrein. - Het profiel We zijn op zoek naar een ambitieuze pas afgestudeerde collega die in hel bezil is van oen diploma HEAO-BE of BA danwel een AHS-opleiding heeft afgerond en hij voorkeur beschikt over enkele jaren relevante werkerva ring. Tevens beschikt u over een goed j ontwikkeld analvtiscli vermogen, een commerciële instelling en goede mon delinge en scJmftebjke communicatie ve yaardigheden. U bent tussen de 21 en 32 jaar cn bereid tot het volgen van erdere studies. - Informatie en sollicitaties - Voor meer informatie over de functie-inhoud kunt u contact;opne men met de heer drs. P B.] PeijteJ RA, directeur, tel.: Oil 3-215710. Belangstellenden verzoeken wij hun schriftelijke sollicitatie uiterlijk 16 juni aanstaande te sturen naar: AccoN, de heer J.A.P.M. Cuijpers, Personeel en Organisatie, Postbus 299, 6880 AG Velp, onder vermelding van vacature- nummer 9705 -29.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1997 | | pagina 36