s Midden in de samenleving staan? Ingrediëntenvertegenwoordiger m/v QJ QJ m U QJ Adecco stichting ter weel restaurantbeheerder m/v C4FEÏ34R IÉÉÉRnI optimale dienstverlening aan haar klanten. O a Belastingdienst •w AFDELINGSHOOFD ZELFSTANDIG WERKEND KOK GEMEENTE MIDDELBURG Jhi medewerker post- en archiefzaken v/m 30 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT ZATERDAG 24 ME1195' Stichting Ter Weel is een organisatie die twee gecombineerde verpleeghuizen omvat en twee verzorgingshuizen; in Rilland bevindt zich een verpleeghuis voor 80 psycho-geriatrische en 34 somatisch zieke bewoners, in Krabbendijke bevindt zich een zorgcentrum bestaande uit een verpleeghuis voor 30 psycho-geriatrische (2 units) en 30 somatisch zieke bewoners (2 units) en het verzorgingshuis Nieulande. Dit najaar zal Ter Weel Rilland sluiten en zal de nieuwbouw in Goes in gebruik genomen worden. Samen met het verzorgingshuis Sint Maarten in de Groe zal dit een zorgcentrum gaan vormen. Welke horeca-specialist geeft ons restaurant een professioneel cachet? In ons nieuwe verpleeghuis te Goes neemt het restaurant een bijzondere plaats in. Wij streven naar een professionele restauratieve voorziening in een perfecte ambiance voor onze bewoners, medewerkers en gasten. In zorgcentrum Ter Weel, locatie Goes, wordt in oktober het restaurant geopend. Daarom zijn wij op zoek naar een full-time (36 uur) die dit restaurant ook daadwerkelijk die bijzondere plaats kan geven. De functie: U bent verantwoordelijk voor het beheer en de exploitatie van de accomodatie, die behalve als restaurant ook voor andere doeleinden wordt gebruikt. U geeft leiding aan een aantal medewerkers, die gedurende zeven dagen per week in onregelmatige diensten werken. U besteedt bijzondere aandacht aan kwaliteit en klantvriendelijkheid. Als meewerkend leidinggevende hebt u op dit gebied een voorbeeldfunctie. U legt verantwoording af aan het hoofd voedingsdienst. Functie-eisen: U beschikt over een beroepsgerichte opleiding op minimaal MBO-niveau, aangevuld met alle vakbekwaamheidspapieren. Tevens beschikt u over brede relevante ervaring. U bent een ondernemende persoonlijkheid die zich kan inleven in onze klanten en u hebt aandacht voor commerciële aspecten. U bent ook bereid om onregelmatige diensten te verrichten. Uw salaris: Ter Weel biedt u een prettig en professioneel werkklimaat. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO-Ziekenhuiswezen met een salaris volgens functiegroep 40, maximaal f 4.130,- bruto per rnaand, exclusief de vergoeding voor onregelmatige diensten. Bent u geïnteresseerd? Voor meer informatie kunt u bellen met mevrouw E.S.A. Boot-Wiskerke, manager facilitaire dienst, tel. 0113-551451. Uw sollicitatiebrief kunt u voor 3 juni a.s. sturen naar Stichting Ter Weel, afdeling P, O O, Postbus 285, 4460 AR Goes. U dient er rekening mee te houden dat op 11 juni de eerste gespreksronde en op 18 juni de tweede gespreksronde gehouden zal worden. Café Bar Holland b.v. levert onder het merk Café Bar al bijna 30 jaar een complete koffievoorziening aan grote en kleine bedrijven in Nederland en diverse andere Europese landen. T /M,/ §§H| De Nederlandse organisatie bestaat uit een uiterst actieve binnen- en I p|j buitendienst, een uitstekend geoutilleerde technische dienst en een '^||- korps van ingrediëntenvertegenwoordigers dat zorgt voor optimale w service en bevoorrading. Een hoge graad van automatisering zorgt GM- dagelijks voor actualiteit van gegevens op elk gebied. Op deze wijze SKgS jfl georganiseerd streeft Café Bar Holland b.v. een 100% service na voor v Voor de afdeling Verkoop Buitendienst is Café Bar Holland b.v. - 'D\,\ N op zoek naar een: illll&p U rapporteert aan de hoofdvertegenwoordiger ingrediënten en H draagt zorg voor de uitlevering en facturering van ingrediënten II en overige producten uit het Café Bar assortiment aan bestaande H klanten. Hierbij is een belangrijk deel van uw taak het onder- li houden en uitbouwen van goede contacten met onze afnemers, li Tevens bent u verantwoordelijk voor het beheer van uw voorraad. I Voor deze functie zoeken wij kandidaten die aan de volgende eisen voldoen: Goede contactuele eigenschappen; Een vriendelijke, klantgerichte instelling; Verantwoordelijkheidsgevoel en zelfstandig kunnen werken; Bij voorkeur verkoopervaring in een buitendienstfunctie; Leeftijd tussen de 24 en 30 jaar; Woonachtig in de omgeving Goes; In het bezit van rijbewijs B. m Café Bar Holland b.v. biedt u een aantrekkelijke zelfstandige 'v£' baan, een vast basissalaris met een uitstekende provisieregeling, een prima onkostenvergoeding en goede secundaire arbeids voorwaarden. U krijgt de beschikking over een bestelbus en een voorraaddepöt. Café Bar Holland b.v. Stephensonweg 18 4207 HB Gorinchem Postbus 670 4200 AR Gorinchem Tel. 0183 641 200 Geïnteresseerd en goed? Stuur zo spoedig mogelijk uw brief met CV en pasfoto naar de afdeling Personeelszaken t.a.v. mevr. B. Vrolijks-Ruygt. Dan kunnen we snel verder groeien. Delta Automatisering BV Is een |ong en groeiend bedrijf wat zich met name richt op het automatiseren van bedrijven. Een belangrijk deel bestaat uit het leveren en ondersteunen van financieel admi nistratieve software (Multlvers).Ook de insta llatie van PC netwerken en het bouwen van maatwerk software behoren tot onze bezigheden. DELTA automatisering^ Is op zoek naar een Onze voorkeur gaat uit naar een jonge leergierige HBO-er (b.v HEAO-BI of BE) die Representatief is; Beschikt over een commerciële instelling, Affiniteit heeft met financiële software; Zelfstandig kan werken, Overweg kan met standaard hard- en software; Ervaring heeft met programmeren, Ervaring heeft met Microsoft Office; Kennis van Microsoft NT heeft; In het bezit is van een rijbewijs Ervaring is geen must, maar natuurlijk wel gewenst Sollicitaties: Wie belangstelling heeft voor deze functie kan binnen 2 weken een sollicitatiebrief met CV sturen naar Delta Automatisering BV 's-Gravenpolderseweg 92 4462 CH GOES Wie meer informatie wil kan bellen met 0113-230630 Of internet www deltaweb.nl/deltaauto Het kan bij de Belastingdienst. De Belastingdienst zal voor weinig mensen een onbekende zijn. Door het heffen en innen van belastingen en premies kan onze samenleving functioneren op het peil waarop we gewend zijn. Hoeveel belasting iedereen betaalt, is in de wet geregeld. De Belastingdienst voert deze wetten uit. Om dat zo goed mogelijk te doen, is de Belastingdienst onderverdeeld naar doelgroepen: particulieren, kleine en middel grote ondernemingen, grote ondernemingen en douane. Voor iedere doelgroep bestaan aparte, door het land verspreide eenheden die voor hun doelgroep alle belastingzaken behandelen. Belastingplichtigen kunnen daardoor altijd op één adres terecht. De Belastingdienst maakt optimaal gebruik van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van informatietechnologie, logistiek, dienstverlening en personeelsmanagement. Het is een professionele organisatie, die zich sterk heeft vernieuwd en zich kenmerkt door veranderingszin en een open blik naar de maatschappij. Als gevolg van de 36-urige werkweek, de invoering van een aantal nieuwe wetten en de intensivering van de fraude bestrijding ontstaan veel nieuwe banen. Voor een aantal eenheden in het westen, midden en zuiden van het land zoekt de Belastingdienst dan ook gemotiveerde MBO'ers als Fiscaal-technische medewerkers fv/m) In samenwerking met collega's behandelt u de fiscale zaken van particulieren of ondernemers binnen een specifieke branche. U streeft ernaar dat iedereen aan zijn of haar verplichtingen voldoet. U vertegenwoordigt de Belastingdienst en bent naar buiten een deskundige en dienstverlenende gesprekspartner, gericht op fiscaliteit en op de specifieke kenmerken van uw doelgroep. U legt zelfstandig en actief contact met belastingplichtigen of hun adviseurs. Soms bezoekt u ondernemers persoonlijk in hun bedrijf. Om uw werk zo goed mogelijk te kunnen doen, hebt u de beschikking over een veelheid aan achtergrondinformatie en kunt u vanzelfsprekend gebruik maken van geavanceerde informatiesystemen. In de relatie met de particulieren of onderne mers kan - naast dienstverlening - ook correctie nodig zijn, bijvoorbeeld omdat deze niet (volledig) aan hun verplichtingen voldoen. U doet dat duidelijk, slagvaardig en zorgvuldig. Wat vragen wij van u? Voor deze functie vragen wij een economische of juridische opleiding op MBO-niveau: MEAO-Bedrijfsadministratie, MEAO-Eco- nomisch-juridisch of de MBO-plus opleiding, studierichting-accountancy. Voor alle drie de studierichtingen geldt dat als u uzelf door middel van het volgen van de fiscale modules I en II hebt gespecialiseerd, dit een belangrijk voordeel is. Even belangrijk als uw opleiding zijn uw persoonskenmerken. U bent een flexibele teamwerker. U weet problemen snel en juist te analyseren en u kunt doortastend optreden. U hebt belangstelling voor maatschappelijke ontwikkelingen en u bent in staat om een (goede) relatie met belastingplichtigen op te bouwen. Daarvoor hebt u uitstekende sociale vaardig heden nodig. U bent het gezicht van de Belastingdienst: dienstverlenend, zakelijk, flexibel en integer. Wat staat daar tegenover? Een functie in een organisatie die in beweging is, zichzelf doorlopend vernieuwt en waar u volop de gelegenheid krijgt om uw talenten verder te ontwikkelen en uw loopbaan vorm te geven. De Belastingdienst ondersteunt u daarbij: met geavanceerde informatiesystemen, royale faciliteiten om uw deskundigheid te vergroten en met loopbaanbegeleiding. Uw salaris hangt af van uw ervaring en be draagt maximaal ƒ5.691,- bruto per maand, op basis van een 36-urige werkweek. Daarbij komt nog 8% vakantiegeld. Waar kunt u meer informatie krijgen? Schrijf (binnen twee weken) een briefje met vermelding van uw naam en adres en stuur dit aan: Belastingdienst/CPO/Afdeling Werving, Selectie Loopbaanadvies, Antwoordnummer 9802, 3500 ZJ Utrecht. Een postzegel is daarbij niet nodig. U ontvangt dan een informatieset met daarin meer informatie over de functie en de selectieprocedure. Vermeld hierbij: 9759/PZC Hoe kunt u solliciteren? In de informatieset bevindt zich een sollicitatieformulier. De Belastingdienst heeft als taak de belastingwetgeving efficiënt en integer uit te voeren. We benaderen belastingplichtigen niet alleen met respect, maar proberen ook zo duidelijk en behulpzaam mogelijk te zijn. Leuker kunnen we 't niet maken. Wel makkelijker. zorgcentrum randhof Het Zorgcentrum bestaat uit een modern protestants christelijk verzorgingstehuis voor ruim 100 bejaarden, dat eind 1988 in gebruik is genomen. Het huis biedt optimale ver zorging, afgestemd op de persoonlijke behoeften en wensen van de bewoners waarbij de vrijheid en zelfstandigheid voorop staan. Ook worden diensten verstrekt aan de Nassauhof. een complex van 46 seniorwoningen op hetzelfde terrein. Momenteel is eer nieuw complex seniorwoningen in aanbouw. In samenwerking met verpleeghuis Ter Valcke wordt een project substitutie verpleeg huiszorg uitgevoerd. Voor de verzorgingsafdeling vragen wij spoedig een voor 30 uur per week in dagdiensten volgens rooster De werkzaamheden bestaan uit het leidinggeven aan een team van 12 medewerkers de verzorging en huishouding. Totaal worden 45 bewoners door het team verzorgd. He afdelingshoofd werkt gedeeltelijk zelf mee op de afdeling en heeft een grote mate van zelfstandigheid. Verantwoording wordt afgelegd aan het hoofd verzorging. Wij vinden een goede team geest erg belangrijk en via regelmatige werkbesprekingen en persoonlijke begeleiding geven wij hier inhoud aan. Aangezien wij van deze functionaris venvachten dat hij/zij ook in staat is het hoofd ver zorging bij afwezigheid te vervangen is ruime ervaring, bij voorkeur in een leidinggeven de functie, als ziekenverzorgende of verpleegkundige A vereist. Inlichtingen op werkdagen bij het hoofd verzorging, mevrouw P. Caspers of mevrouw A. Willemsen, telefoon 0113-223530, toestel 244. Voor de afdeling voeding vragen wij spoedig een voor gemiddeld 24 uur per week Onze voorkeur gaat uit naar een medewerker met kennis op het niveau van instellings kok en dieetkeuken. In onze goed geoutilleerde keuken worden dagelijks ca. 180 maaltijden bereid volgens het keuze-componentensysteem. Inlichtingen op werkdagen bij het hoofd keuken, de heer R. Westdorp, telefoon 0113- 223530, toestel 211. Werken in Randhof met veel faciliteiten wordt door onze medewerkers als erg prettig ervaren. Salariëring volgens CAO. Kandidaten met een positief christelijke levensovertuiging genieten de voorkeur. Schriftelijke sollicitaties kunt u binnen 10 dagen richten aan Zorgcentrum Randhof, t.a.v de heer J. Jenik, directeur, 's-Heer Elsdorpweg 18, 4461 WL Goes. Middelburg een M.id vol allure en sleer. I n n iel een /eer. eigen karakter door de vele monumenlen. I)yii,.mis(h dooi de eeuwen heen. C'onslunl wer kend aan de loe- konisl, w.uihi, ,oede woon-, weik en reirealiegele- genlleid voor de mini 45.000 inwo ners ce nl ra al slaat. Elke dag opnieuw. Besluur en mede werkers werken daaraan. Mei |'n allen. De gemeenle meer si reel I gehandic aplen en personen uil etnische minderheden Ie benoemen. Zij worden uitdrukkelijk' verzocht Ie solliciteren. De mogelijkheid voor kinderopvang is in principe aanwezig. De gemeentelijke organisatie bestaat uit de diensten Middelen, Maatschappelijke Zaken, Stadsbeheer en Stadsontwikkeling. Daarnaast zijn er de kleinere diensten Brandweer en het Gemeente-archief. De afdeling Ondersteuning is één van de vijf afdelin gen van de dienst Stadsbeheer. Voor deze afdeling zijn wij op zoek naar een voor 18 uur per week Aanstelling zal voorlopig plaatsvinden voor een periode van twee jaar. Functie-informatie: U verricht alle werkzaamheden m.b.t. de postbehan- deling, waaronder het registréren, coderen, bepalen van de routing, de voortgangscontrole alsmede de controle op de afwikkeling. Daarnaast bent u belast met alle voorkomende werkzaamheden m.b.t. dos siervorming en -ordening. Het uitlenen van dossiers, het registreren hiervan, het verstrekken van informa tie uit het archief en bibliotheekbeheer behoort eveneens tot uw takenpakket. Functie-eisen: U beschikt over een lbo-opleiding, bij voorkeur leao/mavo. Tevens bent u in het bezit van het SOD-I diploma en beschikt u over een goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheid. Salaris: De gemeente kent een systeem van personeelsbeoor deling. Het aanvangssalaris bedraagt, afhankelijk van de opleiding en ervaring, minimaal f 1.199,50 (aan loopschaal IV) en maximaal f 1.904,- (functieschaal V) bruto per maand. Afhankelijk van de personeels beoordeling kan men doorgroeien tot f 2.001,50 (uitloopschaal VI) bruto per maand, gebaseerd op een werkweek van 18 uur. Algemene informatie: Een vertegenwoordiging van het personeel is betrok ken bij de selectieprocedure. Nadere informatie over deze functie kunt u inwinnen bij de heer M.C. Harinck, sectiehoofd Interne en Juridische Zaken, telefoon (0118) 67 53 55. Sollicitaties kunt u voor woensdag 4 juni 1997 inzen den aan het college van burgemeester en wethouders van Middelburg, t.a.v. het hoofd van de afdeling Personeel, Organisatie en Automatisering, de heer L. de Jongh, Lange Noordstraat 1, 4331 CB Middelburg o.v.v. vacaturenummer 97/10. Goes Waterstraat 1 /hoek Beestenmarkt Telefoon (0113)251191 Middelburg Personeelsdiensten reiefoonioi 18)639052 De divisie Horeca is een specialisme van Adecco. Wij voorzien in vacatures op alle niveaus. In de hotel-, catering- en recreatie branche. Kwaliteit in dienstverlening is ons uitgangspunt. Wij zoeken op dit moment: :v i „v as Ontbijtserveerder m/v Voor diverse relaties op Walcheren. Je bent op oproep beschikbaar en werkt ongeveer 12 tot 15 uur in de week. Natuurlijk beheers je de basisvaardigheden van het bedienen en heb je een gastgerichte instelling. Tevens ben je bereid om in het weckend te werken. Ben je daarnaast ook nog in bezit van eigen vervoer, dan zoeken wij jou! Info: Adecco Middelburg, Henk Muol 1 Gemotiveerde kelners/serveersters m/v Voor een relatie op Walcheren. Versta jij de branche horeca? Ben je flexibel inzetbaar? Daarnaast ben je representatief en beschik je over eigen vervoer? Dan roepen wc jou op om contact met ons op te nemen, lichte ervaring is afdoende. Info: Adecco Middelburg, Henk Muol Afwashulpm/v Ben jij gemotiveerd, representatief, parttime oproepbaar en in bezit vai eigen vervoer? Dan ben jij de juiste persoon voor deze job. Ie wordt flexibel ingezet in dag-, avond- en weekenddiensten. Het gemiddeld aantal uren per week ligt tussen de 15 en 20. Ben je voor langere tijd beschikbaar? Zelfs tijdens de zomervakantie? Laat het ons weten! Info: Adecco Middelburg, Henk Muol Voor joU doen wij ITIGGT i dan jé verwacht" óók in de noreca N O

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1997 | | pagina 30