W rk T nee S Medewerker Bedrijfsbureau V flilitmiliil mmiJkiNiÉill ilUuM, A EMEENTE MIDDE LBURG administratief-juridisch beleidsmedewerker v/m administratief-juridisch beleidsmedewerker v/m administratief-juridisch beleidsmedewerker v/m technisch beleidsmedewerker stadsvernieuwing en monumentenzorg v/m GÜFA Nederland uitzendbureau Arb o ïenst A. ADMINISTRATIEF MEDEWERKER m B. DOKTERSASSISTENT m M OAZ Advies Kansen in tijdelijk werk ~>r randstad uitzendbureau [ÉRDAG 20 MEI 1995 PROVINCIALE ZEEUWSE COURANT 31 De gemeente «eelt ernaar meer vrouwen, gehandicapten en personen uit etnische minderheden te benoemen. Zij worden uitdrukkelijk verzocht te solliciteren. Demogelijkheid r kinderopvang is in principe aanwezig. vac.nr. 95/09 Bij de afdeling Nieuwe Werken en Verkeer, sectie Weg- en Waterbouw van de Dienst Stads ontwikkeling bestaat de vacature van eventueel in deeltijd (2x19 uur) Functie-inhoud: - juridische zaken m.b.t. verkeersaangelegenheden en infrastructurele werken; - beleidsadvisering t.a.v. openbaar vervoer en vergun ningen kleinschalig vervoer; - coördineren en voorbereiden werkzaamheden; - vertegenwoordigen gemeente in projectgroepen en overlegorganen; - inspraak-, bezwaar- en beroepsprocedures; - overige werkzaamheden passend binnen de doelstelling van de sectie danwel afdeling. Functie-eisen: - HBA/HEAO-EJ; - vaktechnische praktijkervaring; - beheersing van discussie- en gesprekstechnieken; - creativiteit en inventiviteit; - goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheid; - zeer goede schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Salaris: Afhankelijk van opleiding en ervaring min. f 3.591,— en max. f 5.446,- bruto per maand, met doorgroei mogelijkheden tot f 5.983,- bruto per maand. Algemene informatie: Een vertegenwoordiging van het personeel is betrok ken bij de selectieprocedure. Nadere informatie over deze functie kunt u inwinnen bij het hoofd van de afdeling Nieuwe Werken en Verkeer, de heer ing. J.A. Hoogstrate, telefoon 01180-75214 of bij het sectiehoofd Weg- en Waterbouwkunde, de heer H. Houtekamer, telefoon 01180-75211 vac.nr. 95/10 Bij de afdeling Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening, sectie Bouwen en Wonen van de Dienst Stadsontwikkeling bestaat de vacature van eventueel in deeltijd (2x19 uur) Functie-inhoud: - juridisch-administratieve werkzaamheden m.b.t. stadsvernieuwing waaronder monumentenzorg; - juridisch-administratieve werkzaamheden m.b.t. volkshuisvesting; - bezwaar- en beroepsprocedures; - secretariaat raadscommissie Stadsontwikkeling; - drank- en horecabeleid; - overige werkzaamheden passend binnen de doelstelling van de sectie danwel afdeling. Functie-eisen: - HBA/HEAO-EJ; - vaktechnische kennis en ervaring op het gebied van volkshuisvesting; - beheersing van discussie- en gesprekstechnieken; - creativiteit en inventiviteit; - goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheid; - zeer goede schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Salaris: Afhankelijk van opleiding en ervaring min. f 3.591,— en max. f 5.446,- bruto per maand, met doorgroei mogelijkheden tot f 5.983,- bruto per maand. Algemene informatie: Een vertegenwoordiging van het personeel is betrokken bij de selectieprocedure. Nadere informa tie over deze functie kunt u inwinnen bij het hoofd van de afdeling Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening, de heer ir. J. Snoey, telefoon 01180-75230 of bij het sectiehoofd Bouwen en Wonen, de heer L.G. Griep, telefoon 01180-75232. vac.nr. 95/11 Bij de afdeling Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening, sectie Ruimtelijke Ordening van de Dienst Stadsontwikkeling bestaat de vacature van voor 19 uur per week Functie-inhoud: - juridisch-administratieve werkzaamheden t.b.v. het opstellen van ontwikkelings- en vernieuwingsplannen; - bezwaar- en beroepsprocedures; - beleidsadvisering; - overige werkzaamheden passend binnen de doel stelling van de sectie danwel afdeling. Functie-eisen: - HBA; - vaktechnische ervaring op het gebied van ruimtelijke ordening; - beheersing van discussie- en gesprekstechnieken; - creativiteit en inventiviteit; - zeer goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheid; - goede schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Salaris: Afhankelijk van opleiding en ervaring min. f 1.795,50 en max. f 2.723,-- bruto per maand, met doorgroei mogelijkheden tot f 2.991,50 bruto per maand, gebaseerd op een werkweek van 19 uur. Algemene informatie: Een vertegenwoordiging van het personeel is betrok ken bij de selectieprocedure. Nadere informatie over deze functie kunt u inwinnen bij het hoofd van de afdeling Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening, de heer ir. J. Snoey, telefoon 01180-75230 of bij het sectiehoofd Ruimtelijke Ordening, de heer ir. A.J.F. Suylen, telefoon 01180-75231. vac.nr. 95/12 Bij de afdeling Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening, sectie Bouwen en Wonen van de Dienst Stadsontwikkeling bestaat de vacature van eventueel in deeltijd (2x19 uur) Functie-inhoud: - initiëren en begeleiden van stadsvernieuwings projecten; - initiëren en begeleiden van monumentenzorg projecten; - opstellen van meerjarenramingen en rapportages over stadsvernieuwingsfonds en B.R.R.M.-fonds; - ondersteunen van monumentencommissie en werkgroep Archeologie; - overige werkzaamheden passend binnen de doel stelling van de sectie danwel afdeling. Functie-eisen: - HTS-Bouwkunde; - ruime ervaring met monumentenzorg en stads vernieuwingsprojecten; - enige kennis van ruimtelijke ordening procedures en exploitatieopzetten; - goede contactuele eigenschappen; - goede mondelinge- en schriftelijke uitdrukkings vaardigheid. Salaris: Afhankelijk van opleiding en ervaring min. f 3.591,-- en max. f 5.446,-- bruto per maand, met doorgroei mogelijkheden tot f 5.983,-- bruto per maand. Algemene informatie: Een vertegenwoordiging van het personeel is betrok ken bij de selectieprocedure. Nadere informatie over deze functie kunt u inwinnen bij het hoofd van de afdeling Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening, de heer ir. J. Snoey, telefoon 01180-75230 of bij het sectiehoofd Bouwen en Wonen, de heer L.G. Griep, telefoon 01180-75232. Deze vacatures worden gelijktijdig intern en extern opengesteld. Aan eventuele interne sollicitanten zal bij gelijke geschiktheid de voorkeur worden gegeven. De definitieve waardering van deze functies dient nog vastgesteld te worden. Sollicitaties binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie inzenden aan het college van burgemeester en wethouders van Middelburg, t.a.v. het hoofd van de afdeling Personeel, Organisatie en Informatie, de heer L. de Jongh, Lange Noordstraat 1, 4331 CB Middelburg o.v.v. het betreffende vacaturenummer. Welke ziekenverzorgende M wil op oproepbasis maximaal inzetbaar zijn? Cluster Verpleeghuis- en Ouderenzorg Walcheren wordt gevormd door Verpleeg- en haciiveringscentrum Der Boede, De Herengracht en Ter Mantelinge. Teamwerk, functiegericht han- Men en zorg-op-maat zijn kernbegrippen in onze werkwijze. Bij de Cluster Verpleeghuis- en Ouderenzorg Walcheren werken ruim 750 mensen die zorgdragen voor 485 bewoners/patiënten. Boeiend werk Als reserve ziekenverzorgende dient u de gelegenheid en bereidheid te it* kbben om op piekmomenten op korte termijn te worden ingezet, zowel in de ochtend-, mid- C2§- als avonddiensten. Uw functie In verband met uitbreiding van onze reservepool zijn "ij op korte termijn op zoek naar collega's die beschikken over het diploma Ziekenverzorging of 'frpleegkundige (A, B, Z en HBO-V). Met individuele zorgplannen als basis geeft u mede vorm Jan de zorg voor de bewoners. Belangstelling? Voor informatie kunt u bellen met mevrouw I. Poppe, personeelsfunctionaris, telefoon 01185-4000. Uw schriftelijke sollicitatie deling PO&O van de Cluster Verpleeg huis-en Ouderenzorg Walcheren, Postbus 100, 4370 BA Koudekerke. De lectiegesprekken zullen plaatsvinden in de week van 29 mei 1995. Cluster Verpleeghuis- EN Ouderenzorg-Walcheren De (luster Verpleeghuis- en Ouderenzorg Walcheren is onderdeel von de Stichting Voor Regionale *0r9verlening. Deze stichting beheert twaalf instellingen in diverse sectoren von de gezondheidszorg. In '"ooi werken er 2500 mensen die zorg bieden aan ongeveer 1450 bewoner/patiënten. Nevenvestiging van GÜFA GmbH GÜFA exploiteert de aan haar overgedragen vertonings rechten van producenten en andere auteursrechtheb benden op filmwerken Wij hebben een vacature voor een Boekhoudk. medew. m/v met meao e/o Schoevers-opleiding Functie inhoud: het bijhouden van de debiteuren-, crediteuren, sub-administratie en grootboek-administratie m.b.v. Exact-computerboekhouding factureren alle overige voorkomende werkzaamheden van administratieve of secretariële aard Functie eisen: afgeronde opleiding meao e/o. Schoevers boekhouddiploma op minimaal PD-niveau ervaring met Exact en Windows beheersing van de Nederlandse correspon dentie goede kennis van de moderne talen, met na me Duits Wij bieden: afwisselend en zelfstandig werk in een klein team prima arbeidsvoorwaarden goed salaris, afhankelijk van opleiding, leeftijd en ervaring De baan is voor direct. Er wordt een contract voor een half jaar aangeboden, daarna kan een vast dienstver band volgen. Schriftelijke sollicitaties met uitvoerige gegevens om trent opleiding en ervaring kunt u richten aan: GÜFA Nederland Nevenvestiging van GÜFA GmbH Dijk van Bommenede 26 4316 AS Zonnemaire Tekenaar/Constructeur sa Voor een relatie zoeken wij iemand op MTS- E niveau met aanvullende cursussen meet- en regel/besturingstechniek, bekendheid met Cadam en het Hartman-Brown Contronic Systeem. Info bij Rob Borsje 01180-29658. Stralers/Spuiters Een van onze relaties in Zeeland zoekt erva ren stralers/spuiters. Het betreft zowel binnen- als buitenwerk. Info bij Rob Borsje 01180-29658. Schoonmaakpersoneel Regelmatig kunnen wij gemotiveerd schoonmaakpersoneel plaatsen op diverse projec ten in Zeeland. Voor vervoer is gezorgd. Info bij Christel Holtkamp 01180-29658. Serveersters/Kelners Ben je in bezit van zwart/wit kleding en heb je ervaring in de bediening? Bel dan naar Christel Holtkamp 01180-29658. Administratief personeel wmm Ben je goed op de hoogte met WP 5.1. Lotus, D-Base en andere software, bel dan eens naar Inge van der Linden voor meer informatie over de geschikte baan voor jou! 01180-29658. Lange Gee re 12, 4331 LX Middelburg, Telefoon 01180-29658/Fax 01180-16993 N D De Arbodienst Zeeland is een groeiende, regionaal werkende arbodienst, die is aangesloten bij de Arbo Unie Nederland. De dienst voorziet meer dan 300 bedrij ven en instellingen in Zeeland met in totaal ruim 45.000 werknemers van Arbo- en Bedrijfsgezondheidszorg. De 75 medewerkers van onze organisatie baseren hun dienstverlening enerzijds op uitgangspunten zoals geformuleerd in de Arbowet, an derzijds op de specifieke wensen van cliënten. In alle gevallen gebeurt dat vanuit de attitude dat optimale en duurzame inzetbaarheid van mensen in betaalde ar beid van groot belang is voor zowel werkgevers als werknemers. De dienst heeft vestigingen in Middelburg, Vlissingen, Goes en Terneuzen. De Arbodienst Zeeland zoekt op korte termijn een enthousiast Functie-informatie: Het betreft een voltijds dienstverband voor de duur van in ieder geval één jaar. De standplaats is Terneuzen. Voor de vacature gelden de volgende functie-eisen: vaardig met WP en data-entry-technieken; goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid: goede contactuele eigenschappen; bereidheid om zo nodig volgens schema tot 18.00 uur te werken; ervaring in soortgelijke functie en kennis van medische terminologie strekt tot aanbeveling; afgeronde MEAO-opleiding. Taken: redigeren, uitwerken en verzorgen van rapporten en brieven conform onze kwa- liteits-standaard; invoeren van gegevens van verzuimers in het geautomatiseerde systeem; voorkomende administratieve werkzaamheden; baliewerkzaamheden. Functie-informatie: Het betreft een voltijds dienstverband voor de duur van in ieder geval één jaar. De standplaats is Terneuzen. Voor de vacature gelden de volgende functie-eisen: diploma doktersassistente rijbewijs B functie-eisen als onder A. genoemd m.u.v. MEAO-dipl. Taken: uitvoeren van functie-onderzoek, bloed- en urine-onderzoek (ook op locatie); inschrijven lab-uitslagen; onderhouden van biometrie- en laboratoriumapparatuur; overige werkzaamheden als onder A. genoemd. De functie-eisen en bijbehorende salariëring zullen gebaseerd zijn op de CAO van de Arbo Unie Nederland. Pensioenvoorzieningen zijn getroffen bij het PGGM. Belangstellenden worden uitgenodigd om binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie hun schriftelijke sollicitatie te richten aan de heer C. van Dién, vestigingsmanager, postbus 521, 4530 AM Terneuzen Indien u nadere informatie wenst, kunt u hem bellen onder telefoonnummer 01150-19700. Een medisch onderzoek zal deel uitmaken van deze sollicitatieprocedure. Uw sollicitatie zal strikt vertrouwelijk worden behandeld. iedereen leest de krant altijd en overal MOLCON Molcon b.v. is een vooraanstaand bedrijf in West-Europa op bet gebied van banden, binnenbanden, (onderdelen van) wielen en dubbellucbtivielen voor landbouwvoertuigen en grondverzetmachines. Bij de handel en produktie biervan zijn in Heinkenszand ruim 25 medewerkers betrokken. Moderne produktiemetboden en hoge standaardnormen zorgen voor kwalitatief goede produkten. Door een geavanceerd computersysteem, een grote voorraad en een dagelijkse distributie kunnen bestellingen snel worden verwerkt en geleverd. Om de koördinatie tussen produktie, expeditie, administratie en verkoop optimaal te laten verlopen zoekt Molcon b.v. een DE FUNKTIE Deze brede funktie kent onder andere de volgende taken: het inkopen van halffabrikaten en grondstoffen ten behoeve van de produktie; het opstellen, ko,ordineren en bewaken van de planning voor de afdelingen produktie en magazijn; het berekenen van kostprijzen; het verzorgen van bijbehorende administratie. WIJ VRAGEN een bedrijfskundige opleiding op MBO/HBO-niveau (bijvoorbeeld HTO-logistiek management); aanvullende kursussen op het gebied van werkvoorbereiding en logistiek; ervaring met logistieke automatiseringssystemen drie jaar ervaring in een vergelijkbare funktie; leeftijd circa 30 jaar; zeer goede kontaktuele eigenschappen; kreativiteit en doorzettingsvermogen. WIJ BIEDEN een uitdagende en zelfstandig in te vullen funktie: een veelzijdige baan; een goed salaris met bijbehorend arbeidsvoonvaardenpakket. INFORMATIE EN SOLLICITATIE Bent u geïnteresseerd in deze funktie, waarin u verantwoordelijk bent voor de voortgang van de totale produktie- en magazijnplanning, richt dan uw brief met c. v. vóór 31 mei a.s. aan OAZ Advies, ter attentie van afdeling Werving en Selektie. Postbus 8. 4460 AA Goes. Nadere informatie over deze funktie wordt u graag verstrekt door mevr. drs. K. Lanting, telefoonnummer 01100-39450. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selektieprocedure. Medewerker reisbureau m/v Ben jij degene die het zakelijk reisverkeer voor een groot bedrijf in Zeeuws-Vlaanderen in goede banen kan leiden, ben je bekend met het Galileo-systeem en heb je minimaal 2 jaar werkervaring? Reageer dan meteen. Het betreft een full-time functie voor lange tijd. Informatie bij Michiel Smulders, tel. 01150-3 00 45, Terneuzen, Herengracht 9 Bankmedewerkers m/v Voor diverse banken op de Bevelanden, Walcheren en Tholen zoeken wij baliemedewerkers met recente ervaring voor geldhandelingen en/of advies De functies zijn zowel full-time, part-time als op oproep. Als je stage hebt gelopen bij een bank en je wilt in de vakantie werken, kom dan vandaag nog bij ons langs tussen 10.00-15.00 uur Informatie bij Margot Geijs, tel. 01100-5 00 90. Medewerkers m/v algemene dienst Er is volop werk voor iedereen van 18 jaar en ouder, die houdt van werken in ploegen, aan de sorteerband, op de inpakafdeling of de industriële schoonmaak. Of u nu alleen zaterdagen wilt werken of hele weken of juist 3 dagen per week, u bent van harte welkom voor meer informatie en inschrijving. Wij hebben uw hulp hard nodig. Informatie bij Karin Marcusse, tel. 01100-3 16 00. Chauffeurs m/v Voor een tweetal bedrijven in de omgeving van Goes zijn wij op zoek naar trekker-opleggerchauffeurs Naast bezit van rijbewijs CE en een chauffeursdiploma, is ruime ervaring met dit soort werk noodzakelijk. Het betreft levensmiddelen transport en het werkgebied bestrijkt geheel Zeeland Informatie bij Annemarie van den Hout, tel. 01100-3 16 00. Bankwerkers m/v Wij zoeken met spoed voor enkele bedrijven in Goes mensen met een LTS Metaal-achtergrond, eventueel aangevuld met een VBO/MTS Wtb-opleiding Wil je onmiddellijk aan de slag? Bel dan snel. Informatie bij Hans Pekaar, tel. 01100-1 52 50. Vandaag inschrijving Zaterdag 20-05 zijn wij voor inschrijving geopend van 10.00-15.00 uur. Als u door de week nooit in de gelegenheid bent om langs te komen, dan kan dat vandaag. Informatie bij Marcel Filius, tel. 01100-3 16 00. Vroege vogels Voor een bedrijf in Goes zoeken wij kandidaten, die geen moeite hebben vroeg op te staan en die in staat zijn in korte tijd veel werk te verzetten. Het werk bestaat uit het laden en lossen van vrachtwagens De werktijden zijn dinsdag t/m zaterdag van 03.30 tot ca. 09.00 uur. Als u ook nog in bezit bent van een rijbewijs, kom dan z.s.m langs voor inschrijving- Informatie bij Marcel Filius, tel. 01100-3 16 00. Vakantiewerk Examens, tentamens, proefwerkweek. Zin om na deze inspannende weken alvast een vakantiecentje te verdienen? Je bent van harte welkom voor (her)inschrijving op zaterdag 20-05 van 10.00-15.00 uur. Wat we van je nodig hebben is je bank-/gironummer, sofi-nummer en identiteitsbewijs. Informatie bij Marcel Filius, tel. 01100-3 16 00. Goes, Piet Heinstraat 2b.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1995 | | pagina 31